INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Emptyza jun 13, 2015 8:51 pm

user posted image
Het werd steeds drukker op de gang en hij wist al dat de deur simpel dichtdoen geen nut had. Zich oprollen in een blanket burrito had geen zin, zichzelf afleiden met wat dan ook had geen zin, want elke keer als iemand een stap verzette, hoorde hij gestamp. Alsof er steeds weer een licht aardbeving door het gebouw ging en alleen hij deze kon voelen en horen. Met een zucht kwam hij overeind, wreef met zijn handen over zijn ogen en raapte zijn spullen bij een. Er moest een andere plek zijn hier waar hij zich zou moeten kunnen concentreren, zonder anderen te hoeven horen. Nou, er was eigenlijk maar een plek op een school, waar dat kon. Een bibliotheek. Wow, waarom had hij daar niet eerder aan gedacht, met die ‘grote’ drukte?

Het was een geniale oplossing geweest, als hij er al eens eerder was geweest. Maar nu vond hij zichzelf telkens weer op hetzelfde kruispunt der paden en leek elke gang steeds meer op de gang die hij net had verlaten. (Misschien kwam het, omdat hij in rondjes liep, maar wanneer je verdwaald bent kom je er pas achter, als je een tegen een doodlopend punt aankomt.) Huh? Maar, hij was toch al eens langs de eetzaal geweest? Of was er nog een? Een sneak peak binnen nemen, daar had hij nu geen interesse in, al deden de heerlijke geuren die uit de zaal kwamen zijn maag wel licht rommelen. Hij kon beter nu doorzetten en zijn bestemming vinden, dan wist hij ook weer waar die verdomde bieb was. Of hij ging hier op de grond zitten, alsof hij uit de les was gezet door een leraar, want hier leek het wel wat rustiger te zijn.
Nope, eigenwijze Raphael liep door en voor een derde keer kwam hij langs de eetzaal en heel vreemd plotseling ook langs een sportruimte. Gosh, wat hadden ze hier niet? Een klein ziekenhuis?! Oh, wacht, daar kwam hij ook nog een keer langs. Nu wist hij het echt niet meer. Een verdieping lager of hoger gaan had geen zin, want hij had gezien dat de bieb zich op deze etage moest bevinden. Misschien was hij.. onzichtbaar! Was het een extra uitdaging voor elke mutant om er te komen? Dat moest het toch wel zijn?
Vermoeid door dat rondlopen als een kip zonder kop, liet hij zich tegen een muur vallen en zakte langzaam naar de grond. Een zucht rolde over zijn lippen en hij liet zijn hoofd verslagen hangen. School: 1 – Raphael: 0.Het werd bijna 2-0 voor school, want hij viel heel onhandig om. Nog net op tijd wist hij zichzelf op te vangen, zodat hij niet met een klap op de grond viel, maar toen hij overeind kwam, zag hij dat de muur een hoek was. Een ingang! En ja, hij had een glimp opgevangen van boeken! Als een ware boekenwurm, wat hij eigenlijk niet was, krabbelde hij overeind, sleurde zijn tas met zich mee en rende net wat te enthousiast het vertrek binnen. Waarschuwende blikken werden op hem geworpen en heel ongemakkelijk begon de jongen te glimlachen en schuifelde, al om zich heen kijkende, naar een hoekje in de zaal. De stoel die hij achteruit schoof het op hem gemunt, want het geluid galmde door de bieb heen. Als zijn gezicht nog roder werd door schaamte werd hij een tomaat.

Door de grote overwinning, namelijk het vinden van de bibliotheek, was hij eigenlijk best moe geworden. Wat dit betekende? Nou .. na een paar regels van zijn boek gelezen te hebben, vielen zijn oogleden dicht op elkaar en viel zijn gezicht op de bladzijdes waar hij het boek op had opengeslagen. Snurk.
TAGGED: NO ONE :C. 611 WORDS.

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Emptyzo jun 14, 2015 8:09 pm


Mensen een handje helpen was echt wel zijn ding. Deze keer hielp hij opnieuw de bibliothecaresse met het sorteren van boeken die opnieuw waren binnen gebracht, of boeken die door luie studenten niet op de juiste plek waren terug gezet. Het was best een grote klus, want er waren meer dan honderd boeken. Of meer dan duizend.. Hij was best slecht in het schatten van aantallen tbh. Het waren er gewoon veel, daar hield hij het voor deze keer maar op. Met een stapel van wel 8 boeken liep hij tussen de kasten door, zette elk boek op de juiste plek terug. Gesorteerd op de achternaam van de auteur en dan nog eens op titel, als er een paar boeken van dezelfde auteur tussen zaten. Gelukkig waren zijn alfabetische skills wel in orde, dankzij zijn opa natuurlijk.

Uiteindelijk stonden alle boeken terug op de juiste plaats, en tevreden liep hij naar de vrouw achter de balie om het te melden. "Dat waren de laatste", Zei hij met een glimlachje. De vrouw keek hem even dankbaar aan. "Dank je Maurim, ik heb je niet meer nodig dus je kunt voor mijn part gaan", Reageerde ze, waarna ze hem een reep chocolade toe wierp. Hmm, treats. Hij stak de reep in zijn zakken en liep de bibliotheek uit, maar ineens werd zijn blik getrokken door een boek, dat op de grond lag. Zuchtend bukte hij zich en bekeek hij de titel. “Schapen hoeden voor dummies”. Okay, dit was echt heel erg vreemd. De jongen die het dichtst bij het boek zat, lag te slapen, maar hij werd toch wel nieuwsgierig. Had de jongen dit boek zitten lezen en was hij in slaap gevallen? Of was het niet zijn boek en lag hij random te pitten?

Al deze vragen. Maurim liep met het boek naar de jongen toe en vroeg zich af hoe hij hem in godsnaam wakker moest maken. Best op de voorzichtige manier hoor, stel je voor dat hij een of andere ijsstraal op hem af vuurde als hij wakker schrok ofzo. "Euhm.. Ik heb een vraag maar ik weet niet of je me kan horen dus please word eens wakker? Niet dat ik je verplicht natuurlijk, maar ik wil gewoon weten of dit jouw boek is of niet. Als het niet zo is dan spijt het me heel erg dat je moest wakker worden voor niks, maar langs de andere kant heb ik dan tenminste zekerheid hier en daar doe ik het voor dus ja..", Ratelde hij. Wauw, tot zo ver het rustige gedeelte van zijn ‘ik-maak-random-mensen-wakker’-missie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Emptyvr jun 19, 2015 8:38 pm

user posted image
Het lag niet lekker, maar wanneer iemand moe is, en dan ook echt de langgerekte variant van ‘moe’, dan voelt alles aan als een donzige wolk, die bij een helder blauwe hemel bijna op een schaap lijkt. Waar de plotselinge golf van vermoeidheid vandaan was gekomen, wist hij eigenlijk niet, maar niemand leek hem voor de eerste momenten op te merken, dus zo vreemd leek het de anderen niet. Wat hem wel zorgen zou maken, als hij er met zijn gedachten bij zou zijn, was de hoofdpijn die hij misschien zou krijgen van zijn harde kussen. Of.. de afdruk die het zou achterlaten op zijn wang. Dan liep hij nog wel even rond met een paar hella rare zinnen op zijn gezicht.
Zijn schoonheidsslaapje werd echter verstoord. Wie weet dacht iemand wel ‘wow, die heeft dat helemaal niet nodig!’ en besloot hem wakker te maken. Bij het geluid van voetstappen dreef Raphael al wat dichter naar het oppervlak van half wakker, maar dat geluid poogde hij volledig te blokkeren. Er liepen wel meer mensen rond hier, niet voor hem bedoeld. "--dus please word eens wakker?" Huh wat? Die stem klonk te luid om van ver af te zijn. Om er zeker van te zijn, opende hij een van zijn ogen en merkte dat de gevolgde stroom van woorden tegen hem was gericht. Op dat moment schrok hij ook, dat hij in slaap was gevallen. Als reactie daarop schoot hij overeind tegen de leuning van zijn stoel en het boek, dat aan zijn gezicht had gekleefd, viel met een *bonk* op de tafel. Dit keer geschrokken van zichzelf keek hij de jongen aan die tegen hem had gesproken, veel gesproken eigenlijk en keek even heel verbaasd in zijn richting. Alsof hij kon uitleggen hoe hij hier was beland en waarom een boek van zijn gezicht was gevallen. “Huh? Wat..?” Waren de eerste woorden die hij uitkraamde en toen sloeg de golf van vermoeidheid weer toe en wreef hij zachtjes klagend met zijn handen over zijn gezicht.
Jup.. hij was in de bieb in slaap gevallen en best wel obvious ook. Awkward: ja. Maar goed, hij had gezelschap en de goedheid die hij binnen bezat, beval hem om dit gezelschap niet in stilte te laten. “S-sorry, ik heb even gemist wat je vroeg.” Straks was het een hele belangrijke vraag geweest? Straks kreeg hij, alweer, een sacherijnig iemand over zich heen (iets wat hem dus al te veel was overkomen)?
TAGGED: WOAH. 410 WORDS.

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Emptyza jun 20, 2015 6:43 pm


Dat er een boek over schapen hoeden in de bibliotheek lag, was wel een grote verrassing eigenlijk. Hij dacht dat hij nu wel al alle titels een keer had zien langskomen. Waarom zo’n boek hier lag? Geen idee. Er zaten toch geen schapen op Genosha? Waarom zou iemand dan zo’n boek moeten lezen. Right, al deze vragen en ze gingen zichzelf niet oplossen. Dus er was maar een manier om er achter te komen. Okay, niet echt één manier, maar de simpelste was de jongen wakker maken en vragen of hij enig idee had waar het boek vandaan kwam. Met een beetje geluk was hij nog degene die het had zitten lezen, en werd het hele why-the-fuck-aspect ook even aangehaald. Dat deed hij dan dus ook meteen, zonder over de gevolgen na te denken. Beste manier om wakker gemaakt te worden: een knul in de bibliotheek die vragen had over een boek over schapen hoeden. Echt 11/10.

Gelukkig sliep de jongen niet te vast, al schoot hij wel wakker. Tot zo ver rustig wakker worden dus. Een verbaasde blik werd richting hem geworpen, maar eigenlijk moest dat even omgekeerd tbh. Het boek waar de knul op had liggen tukken, viel van zijn gezicht, en nu stond er een hele streep in geprint. Nieuwste mode ofzo? “Huh? Wat..?” Brabbelde de jongen, waarna hij even over zijn gezicht wreef.  “S-sorry, ik heb even gemist wat je vroeg.” Vervolgde hij. Maurim glimlachte vriendelijk en legde het boek voor hem neer, zodat hij de titel kon lezen.

"Okay, recap, ik ben Maurim en ik help hier soms mee in de bibliotheek. Ik vroeg me gewoon af of dit boek van jou was, want als dat zo is, heb ik even wel duizend en een vragen voor je, want ja dit is best een vreemd boek om hier te lezen aangezien er geen schapen op Genosha zitten, dus waarom zou iemand een boek lezen over schapen hoeden?" Vroeg hij zichzelf luidop af, al was het ook deels tegen de slaperige jongen gericht. "Tenzij er schapen in het bos zitten, bosschapen ofzo, een nieuw ras dat misschien beïnvloed is door een mutant hier? Met mos in plaats van een wollen vachtje, en misschien kunnen ze in bomen klimmen enzo, maar dan nog, dan zou dit standaard schapen hoeden boek niet volstaan om die bosschapen te hoeden, dus eigenlijk is het nogal nutteloos en...", Even hapte hij naar adem, waarna hij spontaan een rode kleur op zijn wangen kreeg. Aw damn, hij praatte echt zo veel te fucking veel. "Sorry", Mompelde hij, waarna hij even verslagen zijn handen voor zijn ogen legde als een ware
:aap:

Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Emptywo jun 24, 2015 5:03 pm

user posted image
Niet veel uitleg kreeg hij over de hele situatie, want er werd een boek voor hem neergelegd. Voor de zekerheid, want hij had het gevoel gehad dat de jongen heel even naar zijn wang had gekeken, wreef hij met zijn hand over zijn wang en toen hij naar die hand keek, zag hij een lichte zwarte vlek. Oh. Dus nu was, wat waarschijnlijk tekst was geweest, een vlek. Good job. Goed, back to the book, wat sceptisch liet hij zijn blik over de titel gaan en vervolgens naar de jongen die het voor zijn neus had neergelegd. Uh.. moest hij er uit.. voorlezen ..?
"Okay, recap, ik ben Maurim en ik help hier soms mee in de bibliotheek. Ik vroeg me gewoon af of dit boek van jou was, want als dat zo is, heb ik even wel duizend en een vragen voor je, want ja dit is best een vreemd boek om hier te lezen aangezien er geen schapen op Genosha zitten, dus waarom zou iemand een boek lezen over schapen hoeden?" I-iep? Zelfs als hij niet doodop was geweest en net wakker was gemaakt, waren het te veel woorden geweest voor hem. Een paar maal knipperde hij, wist alleen de naam van de gast voor hem te herinneren van de bijna eindeloze stroom van woorden en knikte een beetje beduusd. (Een beetje). Vervolgens ging het over.. schapen, ja schapen. Heel erg veel. Alsof Maurim zelf de hele sectie over schapen had gelezen en zijn kennis met hem wilde delen. Het was even stil en de jongen leek zich niet gelijk te herpakken. "Sorry." Heel misschien vond hij het wel fijner als hij niet zoveel praatte, maar bij hem leken de woorden wel van een goede plek te komen.
“Ehr.. dat geeft niet.” Glimlachte hij, met zijn gewoonlijke zachte stem en tikte voorzichtig op de handen die hij voor zijn ogen had geplaatst. Zo erg was het toch niet geweest? “Ik ben Raphael by the way.” Propte hij er nog snel tussen, voordat hij als ‘de slapende dude met de vlek op zijn wang’ bekend zou staan, al was dat wel een hele lange nickname. “Maar sorry, dat boek is niet van mij, dus ik ben bang dat je zoektocht nog iets langer zal moeten duren. Wil je het echt zo graag weten dan?”
TAGGED: WOAH. 385 WORDS.

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Emptyma jun 29, 2015 9:42 pm


Misschien moest hij eens checken of ze in de ziekenzaal een hulpmiddeltje hadden tegen zijn onophoudelijke woordenstroom. Of misschien een afspraakje maken met de schoolpsycholoog? Dat kon misschien ook helpen ja. Zolang hij er maar van af kwam of iets dergelijks. Want serieus, als hij zo bleef door gaan, dan praatte hij de jongen voor hem misschien nog dood. Al zag hij er wel al redelijk dood uit momenteel. Als het niet was dat hij een zwarte vlek op zijn kaak zat te veroorzaken, dan had hij misschien gepanikeerd en Clyde gaan halen om de knul terug tot leven te shocken met zijn elektriciteit. Gelukkig was dat allemaal niet nodig, al voelde hij dat zijn kaken nu rood kleurden. Zaten ze hier mooi, de jongen met zijn zwarte vlek en hij met zijn rode kaken. Yup, dream team enzo.

Maurim gooide er een sorry uit, een gemeende wel. Hij wou de jongen niet intimideren, in tegendeel. Hij was gewoon te nieuwsgierig naar het boek. Als hij nu gewoon een keer rustig kon blijven.. “Ehr.. dat geeft niet.” Reageerde de jongen op zijn woorden, waarna hij een zacht tikje op zijn handen voelde. Langzaam liet hij ze weer zakken, keek de jongen verontschuldigend aan. “Ik ben Raphael by the way.” Stelde hij zichzelf toen voor. Raphael, omygod, dat was even een coole naam tbh. “Maar sorry, dat boek is niet van mij, dus ik ben bang dat je zoektocht nog iets langer zal moeten duren. Wil je het echt zo graag weten dan?” Vervolgde hij toen. Maurim zuchtte even. Goddammit, had hij weer. "Nee maar, weet je wat het is..", Hij beet even op zijn lip, probeerde zijn gedachten gewoon zo goed mogelijk samen te vatten in een paar zinnen, zodat hij niet weer dezelfde fout maakte.

”Ik wil eigenlijk vooral weten wat een hond moet doen om schapen te hoeden? Want serieus, er zijn zoveel boeken die een mens leren om hun hond te trainen, maar er is geen enkel boek dat de hond verteld wat hij moet doen als hij op zijn eentje schapen wil hoeden?” Zei hij, de teleurstelling in zijn stem te horen. "Al snap ik dat wel, want honden kunnen niet lezen, maar niemand houd ook ooit rekening met mutanten man", Zuchtte hij toen. Yeah, wie weet kwamen de skills nog van pas later, al was hij niet veel met een boek die een mèns leerde schapen hoeden. Even een groot gat in de markt hoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Emptywo jul 15, 2015 10:25 pm

user posted image
Als Maurim zoveel praatte, dan hoefde hij dat niet zoveel te doen, right? Dan werd dat een beetje opgeheven en ook al moest hij dan een uur luisteren naar wat er allemaal in dat boek stond, hij vond het allemaal beter het risico te lopen om iets stoms te zeggen. Misschien vond hij het ook een beetje schattig dat de jongen een beetje begon te blozen. Dat was werkelijk waar de eerste keer dat Raphael niet degene was die een kleurtje, anders dan zwart, op zijn wangen kreeg.
But okay, het boek was niet van hem, of hij had het al slaapwandelend uit de kast moeten halen, maar dat leek hem alles behalve logisch. Toch vond hij de grote interesse voor het onderwerp wel een beetje vreemd, zeker omdat hij er een halve speech over had gekregen. Nu kwam de andere helft van de speech, al leek de helft van de woorden hem wel te ontgaan. “Uhm, nee, dat is.. inderdaad heel vervelend.” Bracht hij nog altijd heel verward uit. Hij leek wel een passie te hebben voor het onderwerp. “Maar, als je weet wat een mens een hond moet leren, weet je basicly toch ook wat een hond moet doen? Of is dat geen logica?” Argh, hij wist het nu ook even niet. Het was ook geen onderwerp waar hij een geleerd docent over was. “Of een hond heeft daar gewoon een instinct voor, right?” Leerden ze die honden niet gewoon alleen om de schapen niet te bijten en waar die beesten naartoe moesten gaan? Of zat er nog veel meer achter? Again, hij had nooit echt veel begrepen van dit, soms had hij het wel eens gezien, maar hij had het gewoon gezien als een hond die achter schaapjes aanrende om ze in een groep te houden. Punt.
“Heb je d’r dan een?” Waren er hier überhaupt schapen? Wacht, nee, waarom vroeg hij zich anders af hoe een hond zelf al die dingen leert zonder al die wijsheden in dat boek. Huh?
TAGGED: WOAH. 334 WORDS.

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Emptyza aug 01, 2015 6:23 pm


Alright, awkward moment van de maand gaat naar Maurim Kosorukov. Niet dat hij ooit een award zou willen winnen tho. Want ja, aan wie moest hij zijn speech opdragen? Zijn ouders en opa waren dood.. Maar daar mocht hij eigenlijk niet aan denken. Nee, hij had natuurlijk nog wel mensen die om hem gaven. Hij zou natuurlijk Aleksey kunnen bedanken, en Grace natuurlijk ook. En Smokey, voor het inspirerende boswandelingetje. Ja, zoiets zou hij natuurlijk ook wel kunnen doen. En net hij was wel degene die zo’n verhaaltjes aan elkaar zou kunnen praten, dus waarom zou hij eigenlijk geen speech kunnen geven? Probably omdat hij er dan te emotioneel in zou gaan doen.. Conclusie; gewoon geen microfoons in zijn handen gaan duwen, dat was wel het veiligste.

Gelukkig stemde Raphael nog met hem in. Straks bestempelde hij hem als een totale wacko en ging hij straks gewoon wegrennen. “Uhm, nee, dat is.. inderdaad heel vervelend. Maar, als je weet wat een mens een hond moet leren, weet je basicly toch ook wat een hond moet doen? Of is dat geen logica?” Zei hij. Daar moest Maurim toch wel even over nadenken hoor. Wist de hond wat hij moest doen omdat de mens wist wat hij moest doen? Omygod, dat was ingewikkeld. “Of een hond heeft daar gewoon een instinct voor, right?” Vervolgde hij. Daar moest hij toch ook wel een keer over nadenken. Hij was al vaak een hond geweest, echt heel vaak, en hij had inderdaad soms wel de neiging om elk bewegend object achterna te rennen.. Maar of hij daardoor wist hoe hij ze bij elkaar moest krijgen als een mooie groep blatende objecten? Nope, negatief.

En toen kwam de vraag die hij wel al had zien aankomen. “Heb je d’r dan een?” Vroeg Raphael, en Maurim schudde lachend zijn hoofd. "Ik ben er een", Grijnsde hij geamuseerd. Yeah, lekkere mindfuck toch wel even. "Het is zeg maar mijn ding, weet je wel? Mutaties enzo", Legde hij uit. "En I don't know, misschien zou het wel handig zijn als ik wist hoe ik als hond schapen moet hoeden.. Je weet wel, voor als de gelegenheid zich voor doet?" Ging hij verder. How wacht, dat klonk waarschijnlijk weer gewoon te raar.. Want welke jongen ging nu in zijn vrije tijd als hond schapen achterna rennen? Exactly.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]   No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No one wants to dig /that/ deep [+Maurimbae]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You'll never see what's hiding out deep down
» The mysteries of the deep blue...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Library-
Ga naar: