INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Niennies Setjes Shopje ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 13, 2015 12:17 am

niennies setjes shopje
- - - - -
Hallo, welkom in mijn setjes shopje
Eigenlijk om dezelfde reden als waarom ik een manip shopje was begonnen ben ik nu dan ook voor een setjes shopje gegaan, want ik vind het leuk om te doen, om setjes te maken in photoshop
Dus hier is die dan, mijn setjes shopje xp
Weer zijn er drie slotjes en die gaan op slot wanneer er drie aanvragen zijn geweest, werkt eigenlijk precies hetzelfde ;p
En ik ga hier niet weer een lang verhaal neerzetten, jullie weten wel hoe het werkt, de regels staan hieronder, just in case voor als je er niet bekend mee bent (en nieuw bent bijv.) en ik hoop dat jullie blij zullen worden van de setjes die ik maak c;
Want ik maak ze met liefde <3 zoals altijd <3


De regels:
- We gaan niet zeuren of klagen wanneer het misschien een beetje lang duurt, ik heb ook niet altijd even veel tijd dus heb hier respect voor
- Je mag zelf plaatjes zoeken, maar dat hoeft niet, ik kan zelf ook wel op zoek gaan naar plaatjes als je dat liever hebt
- Ik kan niet alles (wel veel)
- Zo kan ik bijv. Blenden, manipuleren, gifjes bewerken, gifjes maken, fonts downloaden (en de rest moet je me dan maar vragen? Ik weet niet wat ik er nog meer bij kan zetten namelijk)
- Geen aanvragen doen wanneer de slotjes dicht zitten, dan negeer ik je aanvraag gewoon. Vol is vol
- Probeer zo goed mogelijk te beschrijven wat je wilt, dan kan ik meer voor je doen
(of als je me vertrouwd ik maak er een verrassing van  wbw mag ook )

Voor voorbeeldjes kun je het beste even kijken naar mijn setjes van mijn karakters (hier zijn ze nog even op een rijtje voor wie ze niet kennen; Aly, Grace, Avery, Jackie, Salina, June, Katarzyna, Daniek, Jay en Valentina Sandrigo (leraar)
Je kunt ook even hier in mijn drop-off kijken voor setjes, hier staan ze namelijk allemaal

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Naam karakter:[/b]
[b]Avatar/Onderschrift/Profielplaatje(of alles):[/b]
[b]Kleine Karakterbeschrijving:[/b]
[b]Kleine omschrijven om wat je wilt:[/b] (Gifjes/Manip/Blend of andere dingen, probeer zo goed mogelijk uit te leggen wat je wilt)
[b]Naam of Alias erop Ja/Nee:[/b] (Desnoods met een font die je mooi vind)
[b]Quote:[/b] (Hoeft niet)
[b]Kleuren:[/b]
[b]Extra iets?:[/b]
[b]Plaatjes:[/b] (als je deze hebt)

En dan als laatste, de slotjes!

Slotje 1 X
Slotje 2 X
Slotje 3 X

Terug naar boven Ga naar beneden
Ava Hessington
Ava Hessington
Class 2
Aantal berichten : 45

Character Profile
Alias: Fenrir
Age: 18
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 13, 2015 12:30 am

Naam: Demi
Naam karakter: Ava Aleksei
Avatar/Onderschrift/Profielplaatje(of alles): Alles c;
Kleine Karakterbeschrijving: Ava is Russisch, niet al te sociaal, heeft een behoorlijk duistere kant en is nogal beestachtig. Maar ook best oké.
Kleine omschrijven om wat je wilt: Ik vind een gewoon setje prima, maar als je er gifjes in wil verwerken mag dat ook altijd c': (Voor gifjes is hier een link naar een GIF HUNT voor mijn faceclaim: klik! maar het hoeft niet) Het mag allemaal wel wat donker/classy worden, maar ik vertrouw erop dat jij weet wat lijkt en wat niet c':
Naam of Alias erop Ja/Nee: Ava op het onderschrift.
Quote: -
Kleuren: De kleuren van de plaatjes zijn heel licht en vrolijk, maar het mag van mij wel wat donkerder als dat kan. Als dat er niet uitziet mag het wel zo blijven c':
Extra iets?: Niet echt
Plaatjes: Kies maar een beetje uit wat voor jou het makkelijkst is. Als dit niet goed genoeg is, de FaceClaim om mee te zoeken is Suki Waterhouse.

Voor de avatar:

Voor de rest:
Terug naar boven Ga naar beneden
Salina Dietrich
Salina Dietrich
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Black dog
Age: 147
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 13, 2015 6:19 pm

Setje voor Ava is af c;
Ik hoop dat het donker genoeg is en een beetje is geworden zoals je wilde ^^
Als er nog dingen zijn waar je niet helemaal tevreden over bent mag je het gewoon zeggen, dan kan ik het nog aanpassen

Niennies Setjes Shopje ~ Ava_Av1
https://2img.net/h/s27.postimg.cc/r42tna0tv/Ava_Av1.png

Niennies Setjes Shopje ~ Ava_Os1
https://2img.net/h/s11.postimg.cc/z3hnkz7kz/Ava_Os1.gif
Terug naar boven Ga naar beneden
Ava Hessington
Ava Hessington
Class 2
Aantal berichten : 45

Character Profile
Alias: Fenrir
Age: 18
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 13, 2015 6:29 pm

Awww, ik vind hem echt prachtig! <3 Echt heel erg bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina De Zaragoza
Valentina De Zaragoza
Class 3
Aantal berichten : 141
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 13, 2015 7:44 pm

Naam: Emma
Naam karakter: Brooke Eriksen
Avatar/Onderschrift/Profielplaatje(of alles): Alles :]
Kleine Karakterbeschrijving: Martelarencomplex ( offert zichzelf op voorgeliefde) - cynisch - erg zwart-wit - beschermend - waakzaam
Kleine omschrijven om wat je wilt: (Gifjes/Manip/Blend of andere dingen, probeer zo goed mogelijk uit te leggen wat je wilt) Liefst iets stoerders en als het zou lukken zou het wel ontzettend cool zijn als je er iets van zwarte rook in wilt verwerken :) Voor de rest liefst iets geblend en als je er gifjes bij wilt zette mag dat :'D Ik vertrouw op jou!
Naam of Alias erop Ja/Nee: (Desnoods met een font die je mooi vind) nope ^-^
Quote: (Hoeft niet) /
Kleuren: Ik laat de keus aan jou :)
Extra iets?: Daaaannkjjeeweeellll
Plaatjes: (als je deze hebt) /

Again, dank u! (Ik typ dit op m'n gsm dus als er fouten in zitten :'D seurry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 20, 2015 12:21 am

Beetje laat maar ik heb het setje af voor je ;)
Ik ben best wel blij met hoe het is geworden en ik hoop dat jij het ook leuk zal vinden :)
Heb ook twee onderschriftjes gemaakt, een met haar naam en een zonder, dan kan je kiezen wat je mooier vind

Niennies Setjes Shopje ~ Brooke_Av1
https://2img.net/h/s10.postimg.cc/65pw9ac5l/Brooke_Av1.png

Niennies Setjes Shopje ~ Brooke_Os1
https://2img.net/h/s11.postimg.cc/8xf6ndreb/Brooke_Os1.png

Niennies Setjes Shopje ~ Brooke_Os2
https://2img.net/h/s10.postimg.cc/4e1is4i6h/Brooke_Os2.png

Niennies Setjes Shopje ~ Brooke_Ps1
https://2img.net/h/s24.postimg.cc/7cilz2l1x/Brooke_Ps1.png
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooke Eriksen
Brooke Eriksen
Deceased
Aantal berichten : 45
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 27, 2015 9:32 am

Thanks! Ze zijn zo pretty! :la:

DANK U Hug
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 27, 2015 11:29 am

Naam: Daphne
Naam karakter: Raven Malone
Avatar/Onderschrift/Profielplaatje(of alles): Alles
Kleine Karakterbeschrijving: Tja... eigenlijk ken jij Raven natuurlijk al wel een beetje. Hij is een verbitterd en gebroken, maar heeft ook een lieve en beschermende kant die slechts een beperkt aantal mensen te zien krijgt. Hij houdt van muziek, het manipuleren van de wereld om hem heen, zijn dochtertje en natuurlijk van Avery wbw
Kleine omschrijven om wat je wilt: Euhm... als je er een droom manipulatie gif uit inception in zou kunnen verwerken zou dat echt awesome zijn maar volgens mij zijn er weinig geschikte gifs... En verder/anders laat ik het aan jouw over, ik vertrouw je volledig (a) Oja, en het profielplaatje misschien met Avery? :3
Naam of Alias erop Ja/Nee: Op het onderschrift z'n naam
Quote: -
Kleuren: wat er goed bij past?
Extra iets?: nah
Plaatjes: heb ik niet, maar ik kan ze zoeken als je dat fijn vindt ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma jul 27, 2015 6:21 pm

b]Naam:[/b] Jara ;3
Naam karakter: Rhaegys Maclou
Avatar/Onderschrift/Profielplaatje(of alles): Ava en onderschrift
Kleine Karakterbeschrijving: Je kent Rhaetje wel haha ^^ Stoere boy, lief, beetje standaard tiener
Kleine omschrijven om wat je wilt: Avatar het liefst een gewone foto, geen .gif bestand of iets. Onderschrift mag een .gif bestand zijn, maar alleen als je een goeie kunt vinden ^^ anders vind ik twee foto's geblend ook wel leuk ;3 .gif liever niet geblend, though (sorry als ik veel eisend ben Nien ;o)
Naam of Alias erop Ja/Nee: Rhaegys mag er wel op ;3
Quote: Nahh, hoeft niet haha
Kleuren: Wat het makkelijkst is ^^
Extra iets?: Thanks Nien ;3 Ik hoop dat het duidelijk is haha ;o
Plaatjes: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Salina Dietrich
Salina Dietrich
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Black dog
Age: 147
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptywo jul 29, 2015 10:31 pm

En hier is het setje van Raven c;
Hoop dat je het leuk vind en dat het gifje goed is? :)

Die van Rhae komt morgen (of vanavond al want ik was er al mee bezig geweest, alleen werd afgeleid door een film die ze thuis gingen kijken xD)

Raven:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptywo jul 29, 2015 10:42 pm

Thank you Nienke! They're perfect <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyvr jul 31, 2015 10:57 am

Naam: Cynthia
Naam karakter: Kelsey Pierce
Avatar/Onderschrift/Profielplaatje(of alles): Avatar & Onderschrift
Kleine Karakterbeschrijving: Ze is aardig, maakt veel awkward momenten, kort lontje maar die heeft ze nu wat langer gemaakt. En ja, gewoon dat wel.
Kleine omschrijven om wat je wilt: (Gifjes/Manip/Blend of andere dingen, probeer zo goed mogelijk uit te leggen wat je wilt) Bij de avatar zou ik graag een gifje willen. En bij de onderschriftje een gifje met een plaatje, net zo iets als bij Raven. Maar dan iets wat bij haar mutatie past óf van Miranda Kerr een heel mooi gifje.
Naam of Alias erop Ja/Nee: (Desnoods met een font die je mooi vind) Ja, je mag zelf weten wat voor font.
Quote: Hoeft niet, mag wel
Kleuren: iets wat mooi bij het stilstaand plaatje van haar past
Extra iets?: Als je Miranda Kerr zelf opzoekt zie je veel oude plaatjes, maar als je "Miranda Kerr Swarovski" opzoekt zijn er veel meer mooie recente plaatjes. & Alvast bedankt :)
Plaatjes: Kies zelf maar :D ik weet dat het sowieso goed komt :D

Naam: nog steeds Cynthia
Naam karakter: Lydia Martin-Roden
Avatar/Onderschrift/Profielplaatje(of alles): Avatar en onderschrift
Kleine Karakterbeschrijving: Gestoorde moodwing psychopaat, dat zegt het al xD
Kleine omschrijven om wat je wilt: (Gifjes/Manip/Blend of andere dingen, probeer zo goed mogelijk uit te leggen wat je wilt) voor avatar het liefst een gifje, en voor de onderschrift hetzelfde als voor Kelsey.
Naam of Alias erop Ja/Nee: (Desnoods met een font die je mooi vind) Ja, kies zelf maar wat voor Font.
Quote: Hoeft niet, mag wel.
Kleuren: Rood ofcourse, met bloed of zo :]
Extra iets?: Alvast bedankt gurl :D
Plaatjes: Kies zelf maar :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Salina Dietrich
Salina Dietrich
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Black dog
Age: 147
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma aug 03, 2015 4:46 pm

Sorry dat het nog een beetje lang duurt met de setjes, maar ik heb nu net een nieuwe laptop en hier kan ik mijn Photoshop en shizzel nog niet opzetten en ik heb also mijn oude laptop niet bij me voor een paar dagen, dus kan ik ze ook niet daarop maken
Over drie dagen ongeveer ben ik weer bij me vader en kan ik op me oude laptop weer op Photoshop
Hoop dat jullie dat niet erg vinden :/ want dan laat ik jullie nog best wel weer lang wachten en dat vind ik zelf ook helemaal niet leuk ;c
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle Mazier
Noëlle Mazier
Class 2
Aantal berichten : 55

Character Profile
Alias: Animal
Age: 18
Occupation:
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Emptyma apr 04, 2016 7:08 pm

Naam: Marielle
Naam karakter: Kieron Tevere
Avatar/Onderschrift/Profielplaatje(of alles): Avatar en onderschrift.
Kleine Karakterbeschrijving: Stil - op zichzelf - beschermd - beetje down soms - Agressief -
Kleine omschrijven om wat je wilt:Ik heb eigenlijk totaal geen idee, ben wat dat betreft een beetje nieuw er in dus kijk maar gewoon wat je op dat moment wilt.
Naam of Alias erop Ja/Nee: Nee
Quote: Rise and Rise again like the phoenix from the ashes. http://www.dafont.com/marleyandme.font
Kleuren: beetje donker achtig, of meer richting rood/oranje (vuur)
Extra iets?: Heb geen plek gezien voor de fc dus ik plaats het hier wel. Robbie Amell
Plaatjes: Kijk maar wat het fijnst werkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Niennies Setjes Shopje ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niennies Setjes Shopje ~   Niennies Setjes Shopje ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niennies Setjes Shopje ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Niennies Manip Shopje
» {Setjes shopje alla Jara}
» Gif [setjes] shop
» Nienke's setjes 2
» Nelleke's MLP shopje!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Art-
Ga naar: