INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I'm not drunk! + Dante

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 9:29 pm



Alsof de vorige nacht niet al mindfuck genoeg was geweest. Hij was al niet meteen de helderste persoon in de ochtend. Eigenlijk werd hij pas echt aansprakelijk na 11 uur of iets. Dat waren zijn kantooruren, dus voor dat moest je hem echt geen moeilijke vragen stellen of hem verwarrende situaties voorschotelen. En dat was nu net precies wat Sam aan het doen was. Plus, ze was zelf nog niet eens heel helder momenteel, aangezien ze honderd vragen op hem afvuurde. "Ik kan me shotjes en Valentina herinneren," Zei ze, al wist hij dat ook al van de avond ervoor. “Doe je goed”, Lachte hij plagend. “Maar ik judge je niet hoor”, Verzekerde hij haar toen. Alsof hij zelf nog nooit een hangover had gehad.

"Ik heb koffie en een heleboel aspirientjes nodig." Zei ze nadat ze op haar rug was gerold. Dat kon Dante wel fixen, als ze even geduld had. Hij moest ook eventjes wakker worden. Voor hij dat kon doen, hoorde hij een bons. Verbaasd keek hij naar rechts, waar er plots een duim van over de rand van het bed kwam. "Jep, definitely koffie en aspirientjes." Zei ze kreunend, waardoor hij weer in de lach schoot. “Ik fix je wel iets, blijf gerust liggen”, Grapte hij, waarna hij zichzelf omhoog werkte tegen de muur. Stap voor stap, als hij te snel op stond, dan werd hij nogal snel duizelig.

Blijkbaar deed Sam het ook langzaam aan. Ze ging eerst op haar knieën zitten, keek hem toen aan, al kneep ze haar ogen dicht. "Do you mind als ik je shirt nog even aan hou?" Vroeg ze, en hij knikte even. “Sure, je mag het gerust zelfs houden eigenlijk, ik heb er toch genoeg”, Zei hij, wat was hij toch weer vriendelijk. Nah, één telefoontje naar Italië en hij kreeg binnen de week een pakketje met de laatste Italiaanse mode. Samantha stond in tussentijd op, liep naar haar bh en viste die op.. Waarna ze hem aan deed. Recht in zijn zicht, al had ze dat niet door.

In het begin. Toen ze in de spiegel keek, ving ze zijn blik. Meteen keek hij weg, alsof hij niks had gezien. "Zeg alsjeblieft dat je dat niet gezien hebt en dat je een fatsoenlijke jongen bent." Zei ze een beetje beschaamd. Dante deed alsof hij niet wist waar ze het over had. “Wat moest ik zien?” Zei hij onschuldig, waarna hij op stond en naar het kleine keukentje liep. Hij dronk zelf amper koffie, was meer de redbull kinda guy, maar elke kamer had een kleine voorraad en aangezien hij vaak koffie had gemaakt voor zijn vader, wist hij wat hij moest doen met het apparaat. Terwijl de koffie door liep, nam hij een flesje water en een stripje met aspirientjes. Dat stak hij naar haar toe. “Here you go”, Zei hij vriendelijk, gentleman dat hij was.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 1:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptyma okt 05, 2015 1:12 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Ze was totaal nog niet wakker genoeg voor dit. Haar hoofd bonkte, haar bh was verdwenen en ze had geen flauw idee van wat ze gisteren allemaal gedaan had. Goede dingen, slechte dingen? Ze moest er maar naar raden. Ergens vond ze het wel jammer, wie weet wat voor een hilarische verhalen ze anders had kunnen vertellen. Misschien dat Dante er nog wel wist? Maar voor ze zoiets kon vragen had ze wat koffie en iets tegen de hoofdpijn nodig. Vooral toen de pijn van het op de grond vallen er nog eens bij kwam. Dante was wel een true gentleman eigenlijk, hij ging koffie en aspirientjes halen én ze mocht zijn shirt houden, zalig. Die service wou ze wel elke dag hebben.

Toch waren er ook nog dingen die ze beter zelf kon doen, zoals haar bh aandoen. Wat ze dus beter ergens anders had gedaan. Haar beschaamde woorden werden ontzettend onschuldig ontvangen door Dante en dus draaide ze zich om, waarbij ze hem een glimlach schonk zo een van ja-ja-maar-toch-vind-ik-dat-antwoord-wel-het-beste. Terwijl Dante vervolgens naar de keuken liep gooide Sam haar haar naar voren en achter om ze vervolgens in een losse, stekelige dot te doen. Nadat ze deze ontzettend snel had vastgezet pakte ze het water flesje en de pilletjes aan. "Thanks." Zei ze zachtjes, waarna ze er twee uit strip haalde, op haar hand legde en ze met water doorslikte. "Dat had ik echt nodig." Grijnsde ze zachtjes, waarna ze haar hand tegen haar voorhoofd legde en ze terug naar het bed liep om zich er in kleermakerszit op te laten ploffen. "Vertel eens," Zei ze waarbij ze Dante in de keuken volgde met haar blik, "Op een schaal van moeder Teresa tot Britney Spears, hoe dronken was ik." Giechelde ze zachtjes. Kort nam ze nog een slokje van het flesje water en draaide deze toen dicht. Haar handen zette ze achter zich en ontspannen leunde ze erop. Haar hoofdpijn was nu wel weg en langzaam, heel langzaam begonnen er dingen van gisteren door te komen. Kleine stukjes tho, zoals een sms waarschijnlijk naar Dante, iets met haar schoenen en haar kleedje -waar was dat trouwens.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 07, 2015 12:15 am



Wauw, hij die als een puppy gewoon alles deed wat ze hem op droeg. Waar had hij dit scenario nog gezien? Oh ja, hij wist het weer. Niet dat het zoveel uit maakte nu.. Want hij werd niet verliefd, hah, nope. Echt niet. Zo slim was hij wel, zo’n dingen deed hij echt niet meer. Dit was gewoon iets eenmaligs, een summer fling, niet meer dan dat. Dat hield hij zichzelf voor terwijl hij in de keuken stond en de koffiemachine in gang zette. Dante toverde een paar pilletjes tevoorschijn, met een flesje fris water. Bless de voorzienigheid van de leerkrachten hier, dat hij niet meteen naar de ziekenboeg moest lopen om iets te halen tegen haar hangover.

"Thanks." Zei ze, waarna ze meteen twee aspirientjes nam en ze inslikte met water. "Dat had ik echt nodig." Vervolgde ze, en hij lachte zachtjes. "Well, aangezien je toestand van vannacht, verbaasd me dat niet", Grapte hij plagend. Daarna liep hij terug naar de keuken, om de koffie die net klaar was in te schenken. "Vertel eens," Vroeg ze toen, van op het bed. "Op een schaal van moeder Teresa tot Britney Spears, hoe dronken was ik." Vervolgde ze, en hij schoot weer in de lach. Echt, bijna traantje wegpinken hoor dit. "Euhm, Paris Hilton?" Bekende hij eerlijk. Yeah, it was pretty bad.

Dante liep met de beker koffie terug naar het bed en gaf het haar aan. "Please vertel met dat je niet gaat veranderen in een bal regenboog-energie als je dit op hebt", Grijnsde hij. Even voor de zekerheid hoor. Hyperactiviteit in de ochtend was echt dodelijk, zeker voor hem. Zoals eerder gezegd, het was nog geen 11 uur, dus was hij nog niet aansprakelijk voor eventuele vreemde dingen die hij zei of deed.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 1:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 07, 2015 5:07 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Nadat ze dankbaar de aspirientjes van Dante had aangenomen, was haar hoofdpijn alleen nog maar een vervelend stuk decor geworden en kon ze al wat helderder nadenken. Opnieuw kwamen er kleine stukjes binnendruppelen: een kus op een mondhoek, maar ze wist niet van wie die mondhoek was al voelde hij op een of andere manier bekent, raar. En een boos gezicht bij een deur, waar ze geen naam op kon plakken. Het was blijkbaar een heel wilde nacht geweest, iets wat haar wel deed lachen eigenlijk. Zo'n dingen waren altijd hilarisch om na te vertellen, om uit te pluizen. Plus, dan voelde ze zich altijd zo iemand die meedeed in The Hangover. Dadelijk zou hun eigenste Mister Chow nog opduiken, hilarisch! Zijn lach alleen al.

Terwijl Dante in de keuken bezig was en zij hem met haar kijkers volgde, had ze hem een aantal dingen gevraagd. "Paris Hilton? Serieus. Shit dat moet een zware nacht zijn geweest!" Grinnikte ze, waarbij ze zachtjes haar hoofd schudde. Het feit dat ze zich bijna niks herinnerde had haar eigenlijk al moeten waarschuwen dat het echt erg was geweest.

Dankbaar nam ze de kop koffie aan van Dante, waarbij ze haar handen zalig warmde aan de hitte die het uitstraalde. "Misschien alleen maar een regenboog." Giechelde ze, waarna ze een slok nam van de koffie en haar tong bijna verbrande. Ze nam haar kop in een hand en wapperde vervolgens met de andere voor haar mond terwijl ze haar tong uitstak om die te laten afkoelen, al hielp dat natuurlijk niet veel. "Warm." Hijgde ze. Ze  pakte de kop terug in beide handen en blies er ontzettend slim op. "Oh," Haar hoofd schoot omhoog en ze keek de jongen glimlachend aan, "Ik heb je nog niet bedankt voor het feit dat je me zo goed hebt opgevangen!" Grijnsde ze hem toe, misschien dat er iets teveel regenboog-hyperactiviteit naar boven kwam atm. Voorzichtig zette ze de kop dus maar even weg en rolde ze op haar buik om. "Ik sta bij je in het krijt!" Bekende ze hem, ze had nog geen twee slokken gedronken en ze had al weer teveel energie. "Woeps," Grinnikte ze, "Toch een bal regenboog-energie." Giechelde ze met pretoogjes.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 07, 2015 8:51 pm



Had hij haar zonet Paris Hilton genoemd? Heck yes. Misschien niet zijn meest heldere opmerking van de dag, maar goed, hij vergaf het zichzelf al en Sam zou hem ook vast vergeven. "Paris Hilton? Serieus. Shit dat moet een zware nacht zijn geweest!" Merkte ze hoofdschuddend op. Dante lachte even. "Well, ik wou dat ik er bij was geweest, eigenlijk", Bekende hij. Nu had hij alleen damage controle moeten doen, maar hij had wel eens willen zien hoe Sam was geweest op het feestje zelf, niet als ze erna in zijn kamer was gecrasht.

Nu goed, ze zou nog altijd in zijn kamer mogen crashen hoor, hij maakte er geen punt van. Al mocht ze de volgende keer haar koffie zelf maken tho. Al was het te zien hoe erg ze er aan toe was. Hij checkte toch maar even wat hij mocht verwachten van een Sam op koffie. "Misschien alleen maar een regenboog." Bekende ze, en hij stapte dramatisch achteruit, om daarna een ijzeren kom op zijn hoofd te zetten. "Ik ben er klaar voor", Grijnsde hij stoer, om even op het ding te kloppen. Het maakte een ontzettend lawaai tho, zeker omdat zijn hoofd er in zat. Niet zijn helderste dag, nee.

Blijkbaar ging hij die geïmproviseerde helm nog nodig hebben, want als bij wonder was ze er ineens weer helemaal bovenop. "Ik heb je nog niet bedankt voor het feit dat je me zo goed hebt opgevangen!" Zei ze grijnzend, waarna ze de kop even weg zette en zich omdraaide op haar buik. "Ik sta bij je in het krijt!" Vervolgde ze, en hij haalde zijn schouders op. "Ah, nee, niet waar, je zou hetzelfde voor mij hebben gedaan", Glimlachte hij. Toch? Ja, ze zou hem ook niet zomaar hebben weg gestuurd, zo was ze niet.

"Woeps," Grinnikte ze toen. "Toch een bal regenboog-energie." Giechelde Sam, en hij schoot in de lach. "Je meent het", Grijnsde hij, waarna hij een semi-serieus gezicht trok en naar de deur wees. "Nu, ga maar weg, er uit, ik wil geen regenboog-energie in mijn kamer", Beval hij, al kon hij zijn gezicht echt niet in de plooi houden. Met een brede grijns, waar zijn kaken bijna van pijn deden, liep hij naar het bed en liet hij zich er ook op neer vallen. Hmm, dekentjes, yaas.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 1:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 07, 2015 10:15 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Een wilde nacht was een geslaagde nacht in haar ogen en ze kon het volledig begrijpen dat Dante die nacht ook had willen meemaken. "Tja," Ze haalde haar schouders nonchalant op, "Iedereen wil feesten met Samantha Het Grote Feestbeest de Vijfde." Even een random titel verzinnen voor zichzelf, 'cause why not? Ze was nu eenmaal een feestbeest, dat konden ze in Zweden zeker beamen. Stiekem was ze daar wel gekend ervoor, maar dat moesten ze hier niet weten. Maar goed dat ze hier een frisse start konden nemen, want als je de verhalen van Sam hoorde in Zweden, dan ging je wel anders over haar denken. "Een wijze vrouw zei ooit," Ze stak haar vinger op als een echte leerkracht, "Een wilde nacht is een geslaagde nacht." Citeerde ze haar eigen gedachten even. Het was waar tho.

Ze kon er niet aandoen en moest ontzettend hard lachen om zijn actie. "En jou benoem ik tot Kolonel Dante de Eerste." Giechelde ze opgelaten. Mooie actie Dante, echt toppie. Vooral omdat Sams kaken en haar buik op den duur echt pijn begonnen te doen van het lachen. Ze zeiden toch altijd dat het gezond was? Dus dat hoopte ze dan ook maar.

Dante wou haar bedankjes niet aannemen, wat best cute was tho. Sam kende genoeg jongens die er dadelijk misbruik van zouden hebben gemaakt. "Dat weet ik toch zo niet hoor." Zei ze quasi nadenkend, "Misschien dat ik dan teveel misbruik ga maken van de dronken Dante." Giechelde ze. Alles ging precies veel beter nu haar hoofdpijn zo goed als weg was en dat voor zo'n vroeg uur. Normaal gezien was vroeg voor Sam zoiets van een half twaalf en haar dag begon meestal pas rond één, maar ging dan ook door tot gemiddeld twee uur in de nacht. Ze had gewoon zoveel te doen: bijpraten met Tina, naar feestjes gaan, afspreken, het eiland verkennen, voedselgevechten houden en in de game hall spelen. Nope aan vervelen deden ze hier duidelijk niet.

De koffie kikkerde haar meer op dan de bedoeling was en ze moest zich dan ook verontschuldigen dat ze misschien net iets te hyper was. Toen Dante haar de deur wees deed het dan ook pijn en dramatisch greep ze naar haar hart waarbij ze een ultra sip gezichtje trok. "Dat doet pijn Dante," Als een echte actrice legde ze haar hand tegen haar voorhoofd, "Ik dacht dat ik je met zo'n dingen kon vertrouwen." Acteren was totaal haar ding -kuch kuch. Vervolgens stond ze op met een sip gezichtje en liep ze op blote voeten en met het lange shirt van Dante -dat nog altijd kort was- naar de deur. "Dan zal ik maar gaan zeker?" Zei ze terwijl ze extra langzaam haar hand naar de klink toe bracht. Een grijnsje had ze niet kunnen verbergen achter haar o zo perfecte acteermasker. Misschien dat ze toch drama als keuzevak had moeten nemen, dat was hier wel van pas gekomen.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 07, 2015 11:12 pm



Stiekem was hij wel een beetje jaloers op het feit dat Sam hier zo’n coole, wilde nachten beleefde. Het was lang geleden dat hij zich nog zo had laten gaan, nog van voor Olivia. Zeker omdat het meisje hem liever niet zag drinken, iets wat hij wel kon begrijpen. Ze had zelf geen goeie ervaringen met alcohol en had ook liever gehad dat hij er van weg bleef. En als je al rekende dat ze meer dan 10 maanden iets hadden gehad, en ze nu alweer anderhalve maand weg was.. Wauw, dat betekende ook dat hij hier al meer dan een jaar op school zat? Dante had er nooit eerder bij stilgestaan, dus de realisatie sloeg wel hard op hem in.

Ondertussen was Sam bezig over dat ze een feestbeest was, en gaf ze hem zowaar een spreekwoord mee. "Ik leer toch elke dag bij als ik bij jou ben", Grijnsde hij plagend. Dat ze bijvoorbeeld hem als emergency contact had gekozen als ze net iets te wild was gegaan op een feestje. Maar goed, hij moest zich maar even serieus gaan voorbereiden op Sam die koffie dronk. Hij zette een geïmproviseerde helm op en tikte er even tegen. "En jou benoem ik tot Kolonel Dante de Eerste." Giechelde ze, en hij salueerde even. "Kolenel Dante de Eerste, at your service", Zei hij met een serieus gezicht, al lachte hij toen weer omdat haar lach aanstekelijk was.

Toen ze hem bedankte, wimpelde hij de krediet die ze hem gaf een beetje af. Want ja, zij zou hetzelfde doen, toch? "Dat weet ik toch zo niet hoor." Zei ze peinzend. "Misschien dat ik dan teveel misbruik ga maken van de dronken Dante." Bekende ze toen, en Dante trok een wenkbrauw op. "Ik hou deze wel op dan", Grijnsde hij, wijzend naar zijn hoofddeksel. Hij zette hem voor nu maar af tho, en ging bij haar op het bed zitten. "Nah, als er iemand is die misbruik mag maken van dronken Dante, dan ben jij 't wel", Grijnsde hij scheef. Zo erg kon het niet zijn, toch?

Even kon hij het niet laten om haar kort te plagen. Zijn toneeltje was zo doorzichtig, maar ze pikte er wel op in, iets wat hij net wel van haar had kunnen verwachten. Ze legde haar hand op haar hart en keek hem triestig aan. ”Dat doet pijn Dante," Ze verlegde haar hand naar haar voorhoofd. "Ik dacht dat ik je met zo'n dingen kon vertrouwen." Vervolgde ze, waarna ze haar weg maakte naar de deur. "Dan zal ik maar gaan zeker?" Zei ze met een ultra puppy blik. Op het laatste smolt hij echt helemaal hoor. "Nee, nee, blijf nog even", Zei hij, nu zelf met een :c-uitdrukking, waarna hij het deken waar hij in zat terug open sloeg en uitnodigend naast hem op de matras klopte.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 1:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptyvr okt 09, 2015 9:14 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Omdat Dante zo'n zielige face trok, kreeg ze medelijden met hem. "Weet je," Begon ze, "Volgende keer zal ik vóór het feest naar hier komen en kidnap ik jou mee, is dat een deal?" Grijnsde ze hem toe. Stiekem zou ze het wel fijn vinden tho, om zo eens helemaal los te gaan met Dante. "En dan crashen we naderhand gewoon bij Aly en Adrian." Ze gaf hem een samenzwerende grijns. Ja, ze zag het al helemaal voor zich. Al hoopte ze wel dat Dante wat dronk, maar ze dacht toch van wel, aangezien hij op de beachparty ook had gedronken. Niet dat Sam  iemand wou verplichten tot drinken of zo, totaal niet! En het moest ook absoluut niet, maar meestal kwamen daar wel de grappigste en fijnste verhalen/avonden uit. Mensen die andere mensen aanzette tot drinken vond ze niet altijd fijn en zelf deed ze dat ook niet -maar in haar hoofd stiekem wel- maar het omgekeerde vond ze ook weer niet fijn, mensen die andere mensen verplichtte om niet te drinken. Eigenlijk vond ze het in het algemeen niet fijn als andere mensen iemand verplichtte om iets te doen of te laten, iedereen was vrij om zijn eigen keuzes te maken en zijn eigen fouten, waar ze hopelijk uit leerde natuurlijk.

Zoals gewoonlijk maakte hij haar altijd weer aan het lachen en gaf ze hem ook een titel, zoals ze zichzelf dat ook  had gegeven. Ook bleef ze hem bedanken voor het feit dat ze bij hem mocht komen crashen, plus dat hij haar zo goed had opgevangen. Ze moest toch ook wel toegeven dat ze teveel misbruik zou maken van een dronken Dante, maar zijn vertrouwen in haar deed haar toch goed. "Awh, that's sweet!" Kirde ze vrolijk, waarna er een gevaarlijk grijnsje op haar gezicht verscheen, "Ook als ik je gênante, maar hilarische dingen zou laten doen?" Knipoogde ze hem toe, "Nah, grapje. Ik zal je vertrouwen niet schade, al denk ik dat ik dan waarschijnlijk even dronken ben." Giechelde ze, koffie deed rare dingen met haar.

Het lieve moment was voorbij toen ze naar huis werd gestuurd en met een beteuterd gezichtje aan de deur stond, tot ze terug geroepen werd. Vol zelfvertrouwen glimlachte ze toen ze zich omdraaide, een aanloopje nam en langs hem in het bed plofte. Als 'straf' warme ze haar ijskoude voeten op aan zijn warme benen. "Dat is je straf omdat je me wegstuurde." Grinnikte ze met een gigantische en samenzwerende glimlach, waarbij ze haar langzaam warmere voeten niet van zijn been afhaalde. Uiteindelijk deed ze het toch maar om beter te kunnen gaan liggen en ging ze dwars met haar hoofd half op en half tegen zijn buik liggen. Het effect van de slokken koffie begon weer te verminderen en een lichte geeuw ontsnapte dan ook, het was dan ook nog altijd vroeg of toch in haar ogen.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptyzo okt 11, 2015 10:42 pm



De volgende keer dat ze naar een feestje ging, wou hij wel mee tbh. Het moest waarschijnlijk heel grappig zijn, een dronken Sam. Het was de afgelopen nacht best al grappig geweest, al was ze natuurlijk wel heel snel in slaap gevallen. Nee, maar eerlijk, hij vond stiekem alles wat ze zei of deed grappig, ook al deed ze het misschien niet eens bewust. Nog even en hij had staalharde buikspieren zonder ook maar iets te moeten doen. "Weet je, volgende keer zal ik vóór het feest naar hier komen en kidnap ik jou mee, is dat een deal?" Grijnsde ze. "En dan crashen we naderhand gewoon bij Aly en Adrian." Stelde ze voor, en hij lachte kort. "Heel strak plan, die zien ons graag komen denk ik", Lachte hij. Oh well, zijn grote broer zou het allemaal misschien nog wel grappig vinden.

Tot Dante natuurlijk hyperactief zou gaan doen. Dat gebeurde altijd als hij dronk namelijk. Waarschijnlijk omdat hij meestal dingen dronk gemixt met energy drink. Het zou sowieso super nice worden om samen te feesten, al mocht ze hem dan natuurlijk niet gaan misbruiken. Of ja, misschien een beetje dan, omdat zij het was. "Awh, that's sweet!" Giechelde ze vrolijk, waarna ze hem onheilspellend aan keek. "Ook als ik je gênante, maar hilarische dingen zou laten doen?" Knipoogde ze. "Nah, grapje. Ik zal je vertrouwen niet schade, al denk ik dat ik dan waarschijnlijk even dronken ben." Beloofde ze. Dante lachte geamuseerd. "Oh well, zolang het niet gefilmd wordt en op internet verschijnt, komt het goed denk ik", Besloot hij, want ja zo was het wel tbh.

Het was zo grappig om haar te mindfucken, zeker in deze toestand van regenbooghyperheid. Haar gezicht was goud waard toen hij haar uiteindelijk tegenhield en terug riep naar het bed. Ze nam een aanloopje en sprong bij hem in bed, waarna ze genadeloos haar koude voeten tegen zijn benen aan drukte. Dante spartelde even als een ware vis, maar het had niet veel zin. "Dat is je straf omdat je me wegstuurde." Zei ze grijnzend, terwijl ze gewoon door bleef gaan. Daarna geeuwde ze weer lichtjes, en Dante keek haar plagend aan. "Nog altijd moe? Slaapkop", Grinnikte hij. "Maar goed, als je klaar bent met mij te gebruiken als privé verwarming, moet je me wel eens uitleggen wat je nog van plan bent te gaan doen vandaag", Vroeg hij, benieuwd of hij de hele dag voor kolonel/butler zou mogen spelen of niet.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptydo okt 15, 2015 8:27 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Ze hadden behoorlijk wilde plannen zo te horen. Kei hard feesten en dan crashen bij Aly en Adrian was een strak plan en Dante kon dan natuurlijk ook niks anders dan instemmen. "Tuurlijk dat!" Grinnikte ze met wiebelende wenkbrauwen, "We verstoren hun gezellig Netflix & Chill dan wel," Ze giechelde zachtjes met pretoogjes.

Dat ze misbruik van hem mocht vond ze wel grappig. Wie weet wat ze hem allemaal ging laten doen? Iets van de daken laten schreeuwen? Een beetje egoïstisch gebruik maken van  hem? Want ze kon niet ontkennen dat hij een erg goeie kusser was en grappig en ... Wow, een stapje terug Sam, geen gevoelens right? Summerfling, remember? Moest ze zichzelf herinneren. Ze had zichzelf één ding voorgenomen toen ze op dit eiland aankwam, geen te close vrienden, geen vriendjes en het was al moeilijk genoeg om zich aan het eerste te houden, wat zou ze zich aan het tweede kunnen houden? "Hmm, het internet kan ik misschien nog voorkomen, maar een filmpje. Er moet toch bewijs zijn dat je op het dak hebt gestaan?" Grijnzende ze hem toe met wiebelende wenkbrauwen, terwijl ze haar vingers door het deken vlocht. Tot Dante haar de deur wees omdat ze te hyper was. Nou. Gelukkig werd ze al even snel teruggehaald en als straf drukte ze haar koude voeten tegen hem aan, terwijl haar huid normaal gezien altijd warm is. Toen Dante begon te spartelen als een vis, liet ze een warme lach horen, maar hield ze niet op. Pas toen haar voeten terug waren opgewarmd stopte ze en legde ze haar hoofd in plaats daarvan op zijn buik. Terwijl ze luisterde naar de zijn stem die trillingen in zijn buik veroorzaakte. Om hem te kunnen aankijken, draaide ze zich op haar buik en liet ze haar kin op zijn maag rusten. "Ik was van plan om te douchen en daarna Inferno nog even te rijden, je mag gerust mee als je wilt?" Stelde ze hem voor, terwijl ze haar hoofd lichtjes schuin hield en ondertussen de tatoeages op zijn nek begon te bestuderen. Vooral het oog op zijn nek hield haar gevangen, alsof hij een derde oog had en haar daarmee in het oog hield. Van de vleugels die het omringen zou ze stiekem ook de betekenis willen weten, net zoals de tijger op zijn buik waar ze nu half op lag. "Hebben ze een betekenis?" Fluisterde ze bijna schor, terwijl ze haar vinger langs de tijger liet gaan.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptydi okt 20, 2015 12:36 am



Eerlijk gezegd kon het niet snel genoeg de dag worden die ze aan het plannen waren. Hij was natuurlijk niet verslaafd aan alcohol ofzo, hij had gewoon zin om een keer keihard te feesten. Sinds Liv had hij dat niet meer gedaan, niet dat zij zijn leven saai had gemaakt, maar ze was wel nogal tegen alcohol en al die dingen, dus was hij er ook braafjes af gebleven. Zolang Sam de filmpjes die ze sowieso ging maken maar niet op internet gooide. Dat zouden zijn ouders vast niet zo fijn vinden om te zien. "Hmm, het internet kan ik misschien nog voorkomen, maar een filmpje. Er moet toch bewijs zijn dat je op het dak hebt gestaan?" Grijnsde ze met een niet echt veel goeds voorspellende blik. "Zolang ik er niet af val dan", Grinnikte hij, want ja, wie ging hem dan opvangen beneden?

Even werd hij gebruikt als privé verwarming, en hij mocht spartelen al wat hij wou, hij raakte er niet onderuit. Gelukkig was ze snel tevreden met de warmte van haar voeten, en ging ze anders liggen, terug met haar hoofd op zijn buik. Dante was wel benieuwd naar haar plannen vandaag, dus informeerde hij daar maar even naar. Sam draaide haar hoofd en keek hem aan, terwijl hij zijn ene arm achter zijn hoofd legde en zo ook beter naar haar kon kijken. "Ik was van plan om te douchen en daarna Inferno nog even te rijden, je mag gerust mee als je wilt?" Stelde ze voor, en hij grijnsde even cheeky. "Ik wil gerust mee in de douche ja", Zei hij toen heeeeel onschuldig. Bijna ging er een aureooltje boven zijn hoofd branden, ja, bijna.

"Hebben ze een betekenis?" Vroeg ze toen plots, en aangezien ze net met haar vinger over de tattoo op zijn buik ging, kreeg hij door waar ze het over had. Even tilde hij zijn armen op, bekeek hij alle inkt die zich over de jaren had verzameld. Gelukkig waren ze ook allemaal weer hersteld, dankzij Damian en zijn mutatie. "Tuurlijk, maar niet allemaal. Deze is omdat ik een hete tijger ben, uiteraard", Grapte hij, wijzend op de tijger. "Nah, ik kan je er waarschijnlijk uren mee vervelen, laten we het houden op dat ik de meeste gewoon heel cool vond en ik had een paar vrienden die af en toe een keer op mij hebben geoefend en zo kom ik dus aan mijn ink", Zei hij, omdat hij het verhaal achter veel van zijn tattoos best wel persoonlijk vond en hij niet echt wist of hij die nu al met haar kon sharen..


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 21, 2015 8:20 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Grinnikend lag ze op zijn buik en die grinnik ontstond door zijn woorden. Wijselijk besloot ze er niet op te reageren, wie weet wat voor schunnige reactie's ze zou ontlokken. Al moest ze toegeven dat ze er waarschijnlijk wel helemaal strike door zou gaan, maar dat was bijzaak. De hoofdzaak deze keer waren zijn tatoeages, die haar echt interesseerde. "Oh dus met mij de douche delen wil je wel, maar niet de verhalen achter je tatoeages delen?" Ze maakte een tsk-geluid, "Ik denk dat dat de foute volgorde is, Dante," Even keek ze hem serieus aan met opgetrokken wenkbrauwen, voor een glimlach door brak. "Nee grapje, je moet het zelf weten." Ze glimlachte zachtjes en drukte zich af zodat ze op haar knieën kwam te zitten. Eventjes draaide de wereld, blijkbaar waren de aspirientjes uitgewerkt. "Anyway, ik ga douche." Ze wachtte even en likte over haar lippen, "Alleen," Voegde ze er toen nadrukkelijk aan toe. "Maar je mag altijd naar de stallen komen daarna, je ziet maar." Ze haalde haar schouders zachtjes op en leunde naar voren met de bedoeling om Dante een vlinderlichte kus op zijn wang te geven, maar doordat hij zijn hoofd draaide belandde die kus op zijn lippen in plaats van op de originele plaats. Oepsie. Al liet Sam zich daar niet door tegenhouden, nope. Haar plannen veranderde ze gewoon spontaan en de vederlichte kus maakte plaats voor een iets gepassioneerdere waarna ze zich losmaakte. "See ya, hete tijger" Grijnsde ze hem toe, waarna ze opstond van het bed, haar kleren bijeen zocht en met het veel te lange shirt van Dante de kamer uitliep.

Vlak voor de deur draaide ze zich nog even om en krabde ze over haar nek. "Misschien zien we elkaar toch eerder dan bij de stallen," Ze knipoogde uitdagend, want bij nader inzien was met z'n tweeën douche nog niet zo slecht. Het was niet dat ze zich voor haar lichaam schaamde en ze kon nog altijd een bikini of zo aan doen. Plus het was altijd handig om iemand te hebben die je rug kon inzepen, zalig! Met een laatste kushand als bedankje voor de 'opvang' verdween ze achter de deur.

In de gangen was het al behoorlijk druk, drukker dan ze had verwacht in ieder geval. Maar een walk of shame was nu niet echt haar ding, dus hield ze haar kin hoog toen ze met het shirt door de gangen liep naar haar eigen kamer. Enkele jongen floten haar na, wat behoorlijk ego strelend was. Dus glimlachte ze maar mysterieus over haar schouder naar hen en trok ze kort haar wenkbrauwen op als een uitdaging voor de vrolijk verder liep en de deur naar haar eigen kamer openduwde. Tina was in geen velden te bekennen, dus liet ze zich op haar bed vallen met haar armen wijd. Haar vingers danste kort over haar lippen, voor ze zichzelf betrapte en ze bruut overeind kwam. Toch besloot ze om nog héél even te wachten, wie weet wie haar gevolgd was?

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 21, 2015 8:46 pm



Eerlijk, ze maakte het hem zo makkelijk. Zijn opmerking was er bijna als vanzelf uitgekomen, hij had er amper over na moeten denken. Moest ze maar geen open doel geven, ze kende hem nu toch wel al goed genoeg om zoiets te mogen verwachten. "Oh dus met mij de douche delen wil je wel, maar niet de verhalen achter je tatoeages delen?" Ze maakte een afkeurend geluidje. "Ik denk dat dat de foute volgorde is, Dante," Zei ze vervolgens. Hij keek haar even onschuldig aan. Ze drukte zich overeind en meldde dat ze een douche ging nemen, alleen. Heel nadrukkelijk alleen. Too bad, hij had het op zijn minst wel geprobeerd. Mentale highfive met jezelf, check. Ze nodigde hem wel uit om achteraf naar de stallen te gaan, iets wat hij wel in overweging nam.

Sam wou hem een kusje op zijn wang geven, maar hij wou net nog iets zeggen, waardoor haar lippen op die van hem terecht kwamen. In plaats van zich terug te trekken, gaf ze hem gewoon een kus op zijn mond, waar hij eventjes toch helemaal warm van werd. "See ya, hete tijger" Zei ze, waarna ze van het bed stapte en naar de deur liep. "Tot straks I guess", Glimlachte hij. Bij de deur bleef ze staan, draaide zich toch nog een keer om. "Misschien zien we elkaar toch eerder dan bij de stallen," Zei ze toen mysterieus, maar hij snapte de hint wel hoor. Ze verdween door de deur en eventjes bleef hij besluiteloos liggen. Waarom kuste ze hem zo? Waarom veranderde ze plots van gedacht en mocht hij wel mee in de douche? Het was nogal verwarrend en alles.

Ware het niet dat het lot hem een handje hielp, was hij waarschijnlijk niet gegaan. Maar onoplettende Samantha was iets heel belangrijks in zijn kamer vergeten; haar Iphone. Dante zag het maar als een teken, nam het ding en liep de gang op. Nope, een shirt aan doen zat er voor even niet in. Nog net zag hij haar in een deurgat verdwijnen, nam maar aan dat dat haar kamer was. Hij wandelde naar de deur toe, negeerde de blikken die hij kreeg van de meisjes op de gang. Hé, kon hij er wat aan doen dat hij er zo aantrekkelijk uit zag? Hij bleef staan bij de deur en klopte aan, waarna hij al wachtend een paar keer haar Iphone van zijn ene naar zijn andere hand overgooide.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 21, 2015 9:49 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Dat ze erge moodswings had, kreeg ze door toen ze het gesprek in haar hoofd opnieuw en opnieuw liet aflopen in haar hoofd zoals elk normaal meisje deed. Haar emotie's waren zoals de vlammen die vanbinnen brandde, onvoorspelbaar en dan had Dante nog geluk dat hij met zijn rustige gevoelens de hare beïnvloedde, want anders was het nog erger geweest. Ze had dagen gekend dat ze van het ene moment op het andere in een razend monster kon veranderen, gewoon plots. Vaak kwam dat door van alles bij elkaar, dingen die ze wegstopte -daar was ze echt wel pro in- en wat dan teveel werd. Misschien kwam het nu door het feit ze heel de tijd van het ene gevoel naar de het andere werd gegooid. Vooral als ze zich erop betrapte dat ze téveel aan Dante dacht, dan betrapte ze zich daarop en gooide dat haar hele mood om.

Omdat Dante toch niet leek te komen, liet ze het bad vollopen met extra veel schuim, dat was een zalige verwennerij plus Sam hield ervan om als een klein kind met de bellen van het schuim te spelen en de badkamer onder te smossen, al vond Tina dat wel wat minder maar zij was er nu niet dus ging de blondine gewoon haar eigen zin doen. Het water liep en ze wou haar instagram gaan bekijken om zich er van te verzekeren dat er geen marginale foto's op waren beland, al vond ze haar iPhone nergens. Niet in haar kledingbol, niet in de badkamer, niet op of onder het bed en al zeker niet op het nachtkastje. Een lichte paniek verspreidde zich door haar aderen toen er op de deur werd geklopt. Snel liep ze er heen en deed ze de deur open om Dante in zijn ontbloot bovenlijf te zien staan. Wahjoo, even was ze toch afgeleid al had ze het net ook al heel de tijd gezien, maar toen zag ze haar gsm tussen zijn handen. Ze gritste het uit zijn handen en drukte het tegen haar borstkas. "Oh god bedankt!" Bracht ze uit, "Ik ben zo'n vergeetkous!" Giechelde ze zachtjes, toen ze de deur verder open deed om hem in de laten, terwijl ze de blikken van enkele meisjes op de gang negeerde. "Het bad is net aan het vollopen, perfecte timing dus." Grijnsde ze, waarna ze haar telefoon met een boog op het bed gooide en haar hart even vasthield toen het te dicht naar de rand stuiterde, maar uiteindelijk bleef het liggen en liet ze opgelucht haar adem ontsnappen.

"Anyway," Ze draaide zich sierlijk terug om naar Dante op de tippen van haar tenen. "Heb je liever geen geurzeep in bad of chocolade," Haar persoonlijke favoriet, "Of aardbeien. Ik heb er al geen geurende in gedaan, maar het is nooit te laat voor een beetje chocolade." Lachte ze hem toe, waarna ze een blik wierp door de badkamerdeur om te zien dat alles nog niet in een disaster was veranderd.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Emptywo okt 21, 2015 11:03 pm



Nogal een geluk dat hij zo zen was de laatste tijd. Yup, hij had zijn emoties nogal goed onder controle, en dat was misschien maar beter ook. Er konden zeer nare dingen gebeuren als hij ze niet onder controle had, en dan had hij het vooral over zijn mutatie. Dan ging hij random mensen hun emoties lopen verpesten met de zijne, en dat was natuurlijk niet zo aardig van hem. Er was zeker een tijd geweest dat het hem niet veel had kunnen schelen, maar die tijd was ver achter hem. Zelfs met Esther en Christian op het eiland, hij was bang geweest dat hij weer soort van ingelijfd zou worden maar dat was niet gebeurd. En hij had er vrede mee genomen, met zijn verleden, met alles.

Wat was hij toch een yoga happy flower power hippie geworden. Zoiets. Momenteel ging hij weer goeie karma verdienen door Sam’s gsm terug te brengen. Als een ware labrador retriever, niet zo labrador tho, wel een retriever. De deur zwaaide al snel open en Sam gaf haar iPhone een knuffel. Hem niet. Awh. "Oh god bedankt! Ik ben zo'n vergeetkous!" Riep ze giechelend. "Het bad is net aan het vollopen, perfecte timing dus." Grijnsde ze toen. Aha, de beloning. Mocht hij toch nog mee in bad slash douche. "Graag gedaan", Zei hij, terwijl hij naar binnen stapte. Hij liet zijn blik even door de kamer gaan. "Gezellige kamer", Zei hij toen, gemeend hoor. Hij was geen man van vele woorden, maar goed.

"Anyway," Vroeg ze, waarna ze zich naar hem omdraaide. Ze vroeg of hij chocolade in het bad wou, of aardbeien. Het duurde een fractie van een seconde voor hij door kreeg dat het om zeep ging. Rrrrright. "Aardbeien zijn nice", Zei hij met een grijnsje. Hij liep ondertussen verder door de kamer, volgde haar naar de badkamer en keek naar binnen. Het was een typische meisjesbadkamer; overal make-up, haardrogers, shampoo, zeep, enzovoorts. "Wauw, hoe vind je ooit je spullen terug hier", Lachte hij, terwijl hij een potje nagellak nam en de kleur bekeek.

"Ik zat te denken, jij wou de betekenis achter mijn tattoos weten, toch? Je mag er drie kiezen, dan vertel ik eerlijk wat ze betekenen", Zei hij met een glimlachje. Sommige van zijn tattoos waren nogal gang related tho. Hij had onder andere ‘Die Hard’ staan. Als hij dat zou moeten uitleggen, zou ze hem misschien helemaal niet meer in haar buurt willen hebben, maar langs de andere kant had ze ook wel het recht om het te weten..


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:01 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not drunk! + Dante   I'm not drunk! + Dante - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm not drunk! + Dante
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~It´s time to get drunk~
» Not a drunk deal - eh - dial [Wren]
» It's a me again [+Dante]
» Who's this Dante guy?
» Dante Rivera

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: