INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuteurBericht
Horace Finnegan
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64

Character Profile
Alias: Little Dog
Age: 22 years
Occupation: Teacher training for primary education
afwezigheid. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 11 Emptydo dec 07, 2017 10:52 pm

Hallootje, ik ben best druk opeens oei ;-;
Voor nu ben ik op aan het eind van de dag maar ik verwacht niet dat dit weken gaat duren!

Dit geldt alleen voor de Horace
Terug naar boven Ga naar beneden
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
afwezigheid. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 11 Emptydo dec 07, 2017 11:21 pm

Hey lieve POFfertjes van mij Hug

Ik kom met "beloftes" van afwezigheid die ik hoogstwaarschijnlijk niet ga nakomen maar ik heb dan ten minste geprobeerd, right?

Hier @Odisee Gent gaan de laatste twee weken in en aangezien ik morgen geopereerd word en dat normaal een recuperatie van vijf weken heeft die ik volledig aan mijn laars ga lappen because... school and diploma, zouden dat wel eens twee zware weken kunnen worden.
Ik heb namelijk nog twee examens, vier projecten, twee tussentijdse gesprekken, drie uitstappen, twee gastsprekers en mijn taken als klasverantwoordelijke (die oplijsting deed geen deugd laat me dat even duidelijk maken). Dit duurt dus tot 22 december.

Daarna begint natuurlijk die periode waar we allen naar uitkijken hier in BE, den blok. Dit gaat van 23 december tot 7 januari enkel studeren en van 8 januari tot 25 januari heb ik examens af te leggen.

Kort samengevat: Mogelijkse inactiviteit van 8 december tot 25 januari. Mogelijks als in waarschijnlijk niet aangezien ik een nachtuil ben met een concentratiespanne van 60 minuten.

Preek over and done for


Laatst aangepast door Kallista Dore Firos op do jan 04, 2018 9:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 11 Emptydi dec 12, 2017 7:22 pm

Ik had dit misschien wat eerder aan moeten geven maar ik heb het atm erg druk met school. Geen idee hoelang het nog gaat duren maar ik zal de aankomende weken zeker wat minder actief zijn.

Geld voor al mijn characters
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 11 Emptyza dec 16, 2017 12:22 am

net nu de activiteit lekker loopt, krijgt meneer de admin December Depression

ik voel me niet 100% oké, en ik wil posten maar dan lukt het niet en dan voel ik me nog rotter.. dus ik ga het even rustiger aan doen. ik post waarschijnlijk wel nog maar niet meer in chronologische volgorde? en waarschijnlijk duurt het ook wat langer/zijn mijn replies korter. dus als je je afvraagt 'huh, waarom post hij nu weer bij die of die en niet bij mij??', bij deze weet je dat dus ook weer

voor admin zaken blijf ik zeker bereikbaar via pm/discord

geldt voor: Clyde, Reagan, Sepp & Dante
Terug naar boven Ga naar beneden
Penelope Malone
Penelope Malone
Class 3
Aantal berichten : 58

Character Profile
Alias: Fauna
Age: 44
Occupation: Animal Shelter Owner
afwezigheid. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 11 Emptydo dec 28, 2017 1:51 pm

Nu kom ik er niet meer onderuit xD

Ik ben dus pas halverwege alle familieverplichtingen omtrent de feestdagen waardoor ik deze week niet heb kunnen posten. Dit gaat sowieso duren tot 2 januari en daarna ben ik aan de studie voor examens dusss dan ben ik ook niet zeer actief.

Geldt dus voor Penny en Salomée
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: