INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Mattheüs Morlock
Mattheüs Morlock
Class 3
Aantal berichten : 55

Character Profile
Alias: Guardian Angel
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2015 11:36 pm

Vanaf dinsdag tot en met zes augustus ga ik niet kunnen posten aangezien ik dan op kamp ben. Ik heb mijn mobiel mee en ik heb 4G, maar de kans is erg klein dat ik echt online ga kunnen komen. Iedereen daar heeft vierentwintig op vierentwintig mijn aandacht nodig en ik heb heel weinig tijd voor mezelf.


Geldt voor Wayne, Camden, Walsh en Marcial
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptywo jul 29, 2015 10:56 pm

IK ben vanaf  zondag 2 augustus 15:00 t/m zaterdag 8 augustus 12:00 *of maybe ietsie later ligt eraan hoe dood ik ben* afwezig. Ik zal misschien online kunnen komen, maar niet kunnen posten.
Geldt alleen voor Aiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptydo jul 30, 2015 11:26 am

Vanaf morgenmiddag tot volgende week vrijdag (7 augustus) ben ik afwezig, ik ga namelijk een weekje zeilen. Ik kom misschien nog wel een paar keer online, maar denk niet dat ik ga kunnen posten want op m'n mobiel posten is echt een ramp en om m'n laptop nou mee aan boord te nemen... (a)

Geldt voor: Raven, Norah, Wyot & Nadya
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptydo jul 30, 2015 7:33 pm

Vanaf 3 augustus t/m 13 augustus ben ik op vakantie naar Canada en er is waarschijnlijk wel wifi in dat hotel, maar het tijdsverschil zorgt waarschijnlijk voor messed up tijden wanneer ik online kan komen hehe.

Geldt voor Raphael & Joachim c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyma aug 03, 2015 11:41 am

Ik ben de komende week samen met mijn vriend op vakantie, zal dus denk ik niet online zijnn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dahlia Leto
Dahlia Leto
Class 4
Aantal berichten : 321
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyza aug 08, 2015 3:08 pm

Ik ben vanaf morgenmiddag ( 9 augustus) naar Spanje voor 10 dagen! Ik ben wel bereikbaar via Whatsapp normaal, maar online komen zal er helaas niet in zitten denk ik :'D

Dit geldt voor al mijn accounts: Samantha, Valentina, Brooke, Zachary & Dahlia (Dat zijn er echt veel :affraid: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyza aug 08, 2015 4:50 pm

Komende week is de Keiweek (introductie voor de nieuwe studenten in Groningen) en ik ben dan veel op m'n vereniging en waarschijnlijk ook vaak brak, dus ik zal niet heel actief zijn maar ik ben er wel en zal proberen in elk geval een paar topic'jes bij te houden :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyza aug 08, 2015 11:52 pm

Ik heb volgende week geen wifi ivm kamp, dus ik kan dan ook nergens posten :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptydo aug 13, 2015 10:16 pm

Ik ben vanaf morgen op vakantie tot volgende week vrijdag, vermoedelijk geen wifi dus ga niet kunnen posten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena Vegara
Serena Vegara
Class 3
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Femme Fatale
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyvr aug 14, 2015 10:11 pm

Ik moet mezelf helaas alweer afmelden, alleen nu maar voor een weekje.
Ik heb wel wifi, dus ik kan waarschijnlijk wel posten, maar niet heel snel. En misschien ben ik er te moe voor, dus reken er niet op.
Dit geldt voor al mijn accounts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyza aug 15, 2015 5:57 pm

Vanaf morgen 16 augustus tot en met donderdag 20 augustus heb ik de introductieweek van mijn universiteit. Ik zal denk ik tussendoor wel thuis zijn en ik ben via Whatsapp bereikbaar, maar ik zal niet heel actief kunnen zijn.

Geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice en Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyvr sep 11, 2015 5:32 pm

En daar ben ik weer...

Dit weekend ga ik als tapper mee op introkamp, wat betekend dat ik het hele weekend niet online kan komen. Aangezien ik meestal alleen in het weekend tijd heb om te posten, zullen m'n postjes daarna nog een weekje op zich laten wachten (a)

Dit geldt voor: Nadya, Raven, Wyot en Norah
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptywo sep 16, 2015 2:51 pm

Ik zal vandaag, morgen en vrijdag niet veel online zijn. Een oud klasgenoot en tevens vriend van mij is vorige week woensdag door een auto ongeluk overleden.. Vanavond heb ik avondwake en vrijdag ochtend de begrafenis.. Well, ben niet echt in de stemming om te posten dus zal deze drie daagjes weinig te zien zijn.

Dit geld voor Kim Bannel en Rhaegys Maclou
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptydo sep 17, 2015 11:36 am

Helaas moet ik me ook afmelden voor een tijdje, geen idee hoe lang, aangezien ik er de laatste tijd geen energie meer voor vind om te posten of wat dan ook. School neemt veel energie in, met Kess gaat het niet bepaald lekker sinds z'n operatie en ik kreeg gisteravond te horen dat er een vriend van me is overleden aan een hartaanval. Dus het spijt me zeer maar ik heb even een pauze nodig zonder de stress van alle adminzaken aan m'n hoofd.

Ik zal wel eens regelmatig online komen dus pb's kan je altijd sturen maar voor echte belangrijke zaken stuur je die beter naar Veronica aka Jamie Nicholls. Voor de rest ben ik altijd bereikbaar op whatsapp en Skype.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Age: 20 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Emptyvr okt 09, 2015 7:42 pm

Ik ga het hier nu al even melden voor ik het vergeet :D

Volgende week (van 12/10 tot 16/10) zal ik niet online zijn. Ik ga namelijk met school een week naar de Ardennen en daar is geen wifi :P
Aangezien mijn iPhone stuk is zal ik dus ook niet via WhatsApp bereikbaar zijn..
*Huiltstiekemeenbeetje*

Dus dan weten jullie dat :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: