INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Daphne Leto
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptydo okt 15, 2015 11:52 am

Ik ben vanaf vandaag weg voor 10 dagen, en ik kan waarschijnlijk niet posten en of ik wifi heb is ook nog maar de vraag xD

Maar dit geld dus voor: Arianna, Bella, Vasilisa, Kitty, Serena, Waverly, Daphne en Karlie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptydo okt 15, 2015 8:46 pm

Vanaf morgen tot en met volgende week vrijdag (dus 23 oktober) heb ik tentamenweek dus zal ik een stuk minder actief zijn. Ik kom natuurlijk wel online en zal proberen om alles zo snel mogelijk te beantwoorden, maar echt intensief posten gaat niet lukken, sorry kids :c

Geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice & Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptyzo okt 18, 2015 9:05 pm

Over twee weken beginnen m'n tentamens en aangezien ik door allerlei verplichtingen buiten m'n studie nog heel weinig heb kunnen doen dit jaar, moet ik de komende tijd echt even flink studeren om m'n vakken te kunnen halen. Ik zal nog wel online komen en vast ook nog wel eens posten als ik tijd heb, maar ik kan niks garanderen :(

Dit geldt voor Nadya, Raven, Wyot en Norah
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptywo nov 18, 2015 6:09 pm

Ik heb het momenteel heel erg druk met school en stage dus word het heel erg moeilijk om tijd te vinden voor het posten. Tevens ben ik nu heel erg ziek, dus weet niet wanneer ik weer kan posten :[

Dit geld voor: Dennimae, Ziva, Rhaegys en Kim
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptydi nov 24, 2015 11:21 am

Hey guys, ik zal er maar niet omheen draaien: jullie hebben vast allemaal gemerkt dat ik de laatste tijd bijna niet actief ben op PoF. Op dit moment heb ik namelijk school- en privézaken die heel erg veel tijd en energie van me kosten. Dit geldt tot nog onbepaalde tijd, maar ik zal proberen om de events als de awards en Secret Santa zo goed mogelijk bij te houden.

Dit geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice & Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptydi dec 01, 2015 6:28 pm

sorry voor mijn inactiviteit, maar voor de mensen die het nog niet wisten bij deze neem ik even een tijdelijke break van et forum.
ik zal af en toe nog wel wat online komen, maar ook niet teveel...
mijn thuis situatie is nog al erg klote en ik had eerst gehoopt dat et wel beter zou gaan worden, maar het word uiteindelijk alleen maar erger....

dit geld voor elk acc van mij tbh, maar dat spreekt voor zich
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptyma jan 04, 2016 2:44 pm

Mijn examens komen eraan en ik duik weer van 's morgens tot 's avonds de bib in.
Dit voor een klein maandje (ongeveer tot 28 januari en daarna even 'bekomen' :p).
Ik ga dus niet meer posten gedurende de tijd, al zal ik waarschijnlijk af en toe mijn
hoofd hier nog wel laten zien en niet voor de volle 100% van de wereld verdwijnen :'D

Dit geldt voor Conor, Devon, Eloise, Oliver en Sebastian
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptyma jan 04, 2016 3:23 pm

Ik krijg ook weer een drukte met school en stage, hierdoor zal ik ook weinig tijd hebben om te posten

Dit geld voor: Dennimae, Ziva, Rhaegys en Kim
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptyma jan 04, 2016 9:05 pm

Sommige van jullie weten het al wel, maar ik ga de komende weken niet kunnen posten.
Ook mijn tentamens komen er weer aan en dat betekend bijna non-stop studeren.
Zo af en toe zal ik wel online komen en als je me echt nodig heb kun je altijd naar Raven pm'en, want daar krijg ik een mail van ;)

Dit geldt voor: Nadya, Raven, Wyot en Norah
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptydo jan 07, 2016 1:10 pm

Hi y'all,
Zoals sommigen misschien mee hebben gekregen zit ik nu ook in mijn tentamenperiode. Ik leer vooral in de ochtend en 's middags, wat betekent dat ik vaak pas alleen in de avond online echt actief kan zijn (en eventueel kan posten). Ik probeer wel alles zo goed mogelijk bij te houden, maar als je echt een dringende vraag hebt, stuur deze dan naar Dianta of naar mijn Whatsapp of e-mail (linkje staat op Jamie's profiel), hier kijk ik het meeste op.
Vanaf 25 januari kan ik waarschijnlijk weer helemaal actief zijn. c:

Dit geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice & Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptydo jan 28, 2016 11:30 am

Hee hee ! Deze week zal het posten er denk ik niet meer van komen, ga vanmiddag maar mijn broer in Enschede waar ik tot morgen blijf en heb daarna vakantie. Van het weekend is carnaval :la: dus zal ik ook niet poste haha

Dit geld voor: Dennimae, Kim, Rhaegys en Ziva
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptyma feb 01, 2016 9:39 pm

Hoewel m'n tentamens voorbij zijn, heb ik nog steeds vrij weinig tijd om te posten. De komende weken heb ik het zowel met m'n commissies, m'n dispuut als m'n studie erg druk. Drukker dan ik had verwacht, vandaar dat ik het toch maar eventjes hier neer zet. Het is geen volledige afwezigheid zoals de afgelopen maand, maar als het lang duurt voor ik reageer weten jullie waardoor het komt.

Dit weekend zit ik trouwens met m'n commissie en iedereen die mee doet aan de liftwedstrijd in Hamburg, dus dan zal ik helemaal afwezig zijn.

Dit geld voor: Nadya, Raven, Norah en Wyot
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptydi feb 09, 2016 12:15 pm

Hi all, omdat ik echt heel slecht ben in het houden van beloftes zoals 'ik word echt actiever' doe ik het even zo.
Op dit moment heb ik echt geen enkele mogelijkheid om zoals vroeger heel actief te worden. Ik heb zaken die me bezighouden van universiteit tot aan privédingen waardoor ik gewoon niet de tijd noch de motivatie kan vinden om online te komen en ook nog maar te posten.
Dit geldt voor onbepaalde tijd. Het spijt me ontzettend voor de mensen voor wie ik nog topics heb lopen waar ik al meerdere maanden niet op heb gereageerd en heb beloofd om op te reageren, voor het plot dat maar niet verder kan gaan, en alle andere dingen die ik nu vergeet te benoemen.

Geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice & Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Age: 1250
Occupation: Wilde bosbewoner
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptyzo feb 21, 2016 5:21 pm

Ik ga morgen op Excursie naar Berlijn met school dus dan ben ik er eventjes niet :c
Of in ieder geval, ik kan niet posten, we hebben wel gewoon wifi in het hotel dus online komen en checken kan altijd wel :)

Ben dus afwezig van 22 februari (morgen dus) tot 26 februari vrijdag

Geld voor al mijn chars: Aly, Valkyrie, Salina, June, Grace, Rachelle, Jackie, Daniek, Jay, Avery, Katerzyna en Valentina (als ik een vergeet, kill me xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Emptyza maa 05, 2016 8:37 pm

En ja hoor, daar ben ik weer...
Over een maand heb ik al weer tentamens en ondertussen ben ik ook druk bezig met m'n bachelor scriptie, m'n commissies en m'n dispuut. Echt tijd om te posten zal ik de komende tijd dus niet hebben. Ook speelt er momenteel het één en ander in m'n privé leven wat me erg afleid. Sorry voor m'n aanhoudende inactiviteit..
Ik zal zo nu en dan wel online komen en ik ga proberen om soms een postje te plaatsen, maar ik kan niets beloven.

Dit geldt voor Nadya, Raven, Norah en Wyot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: