INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Don't throw stones at me /&Nadya

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Age: 1250
Occupation: Wilde bosbewoner
Don't throw stones at me /&Nadya Empty
BerichtOnderwerp: Don't throw stones at me /&Nadya   Don't throw stones at me /&Nadya Emptyvr nov 27, 2015 12:06 pm

DON'T TELL ANYBODY
Trouble finds me. All the noise of this, Has made me lose my belief

Als er nog iets mocht zijn wat ze echt niet snapte was het school wel, misschien omdat zij dat vroeger in haar tijd nooit had gehad wel. Daar werden kinderen nog gewoon door hun ouders beleerd en hoefde je niet met een groep kinderen in een kamer te zitten om les te krijgen van iemand die je van alles over iets kon leren. Ze kon niet zeggen dat het niet handig was, want dat was het eigenlijk wel, hoewel er ook dingen tussen zaten die een beetje overbodig waren. Alsof ouders hun kinderen zelf niets konden leren en daarom alles maar aan een ander overlieten. Zwijgend zat Valkyrie dan ook maar luisteren naar wat de leraar te vertellen had over Wiskunde, maar iets begrijpen over de verschillende vreemde berekeningen die hij op het bord schreef deed ze niet. Het hoefde ook niet op te vallen, hij schonk tenslotte ook geen aandacht aan haar omdat ze gewoon stil in een hoekje zat zonder neiging de les te verstoren. Af en toe gleden haar ogen wel door het lokaal heen naar de andere leerlingen, maar er was niemand die ze kende of ook eigenlijk wilde kennen. Ze was hier tenslotte niet om dikke vrienden te maken met iedereen, hoewel ze ergens toch wel behoefte had aan wat meer sociaal contact. Niet dat het makkelijk was, want dat was het zeker niet wanneer je 500 jaar lang stil heb moeten liggen als zeemonster, wachtend op een kans om te mogen ontsnappen aan de eindeloze eenzaamheid.

Ze had tenminste toch al wel een vriend gemaakt, of ja soort van dan. Ze wist niet of ze het meteen echt een vriendschap moest noemen, maar het zat er wel aan te komen. In ieder geval nam ze daar voor nu wel genoegen mee, alleen het feit al dat ze niet het enige monster op dit eiland was kon al een geruststelling zijn. Al gokte ze dat er misschien ook nog wel veel meer zouden zijn die in een soort monster konden veranderen, of zichzelf een monster voelde van binnen. Ze kon het vanaf hier natuurlijk niet zien aan alle mensen die bij haar in de klas zaten, het grootste gedeelte leek ook best vrolijk, maar ze wist zelf ook al te goed dat het aan act kon zijn. De bel die ze volgende les of pauze aan zou geven begon even luid te klinken, waar Val natuurlijk weer zichtbaar van schrok. Zo heel hard was hij ook niet, maar toch luid genoeg en verrassend om haar te doen opschrikken. Verward keek ze om haar heen naar de andere leerlingen die opstonden en hun boeken begonnen op te ruimen, waardoor Valkyrie hun voorbeeld volgde. Ze liep als laatste de klas uit met haar rugtas over een schouder en volgde de horde mensen naar de kantine. Eventjes bleef ze staan en keek ze door de ruimte met te veel leerlingen, zoveel dat ze bijna de moeite moest doen om er niet helemaal gestoord van te worden. Daarom draaide ze zich gewoon weer om, en deels ook omdat ze Lawrence nergens zag zitten, dus ze kende toch niemand om bij te gaan zitten. Wanneer ze dit deed liep er alleen ook iemand tegen haar op, die haar vervolgens even boos aankeek terwijl hij weer een stap achteruit deed. Valkyrie bleef hem ook diep en intimiderend in de ogen aankijken met een kalme blik. ”Kijk een beetje uit!” Begon hij pissig met een kleine dreigende ondertoon. Hierdoor deed Val automatisch dreigend een stap dichter naar hem toe en klemde ze haar kaken op elkaar om zichzelf nog in te houden. Verward keek de jongen naar haar op en gleed zijn blik even checkend over haar heen. Ze zuchtte even diep en rolde met haar ogen voordat ze weer gewoon begon te lopen, en hem hierbij een klein duwtje gaf met schouder. Het lukte haar om een rustig plekje te vinden waar ze alleen kon zitten en zonder al te veel mensen om haar heen, dus daar liet ze haar tas op de grond vallen en ging ze achter een tafel op een stoel zitten. Iedereen zat een beetje op zijn of haar mobieltje of waren vrolijk met elkaar aan het praten, maar in beide had ze nu niet echt behoefte, zeker dat eerste niet omdat ze nog niet eens wist hoe zo’n ding werkte. Ze begon zo dus maar een beetje te observeren, kon ook goed zijn, dan wist ze tenminste beter hoe ze erin kon blenden..

/&Nadya
words: ### | tag: Nadya | outfit: here
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Don't throw stones at me /&Nadya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't throw stones at me /&Nadya   Don't throw stones at me /&Nadya Emptyza nov 28, 2015 8:56 pm

GRACE IS JUST WEAKNESS
Or so I've been told. I've been cold, I've been merciless. But the blood on my hands scares me to death Maybe I'm waking up today --------------------
Van de berekening die Wayne op het bord schreef begreep Nadya werkelijk niets. De helft van de tekens had ze nooit eerder gezien en de gene die ze kenden, stonden in zo’n rare context dat ze er alsnog geen wijs uit kon worden. Het was niet dat ze dom was, want dat was ze zeker niet. Het was meer dat ze dit soort stof op de lagere school nooit behandeld hadden en verder dan de lagere school was ze nooit gekomen. Haar aandacht ging dan ook naar alles, behalve het verhaal van de docent. Haar ogen dwaalden door de ruimte. Over de leerlingen die druk aantekeningen aan het maken waren in hun schriften. Over degene die op een fluistertoon met elkaar aan het praten waren en over degene die net als zij stilletjes om zich heen keken. Er was niemand die ze bij naam kende, niemand met wie ze ooit een woord gewisseld had. Al waren er überhaupt weinig studenten waarmee Nadya gesproken had. Iets wat ze op sommige dagen een geruststellerende gedachten vond dan andere. Haar blik ging weer naar het schrift, waarin ze zonder er echt bij stil te staan begon te schrijven. De tekst van een nummer waar ze eerder die dag had gedanst. De Oekraïense tekst, zou slechts voor een enkele student leesbaar zijn. Niet dat het echt uit maakte, de enige reden dat ze de tekst op schreef was dat ze iets moest hebben om zich op te focussen. Iets om zich aan vast te houden, om het moment dat de muren op haar af zouden komen nog even uit te kunnen stellen. Bij het horen van de bel keek ze pas weer op van haar schrift, haal blik liet ze door de klas glijden. De meeste studenten begonnen hun spullen vluchtig in te pakken, maar een meisje leek als aan de grond genageld door het luide geklingel van de bel. Echt veel aandacht besteedde Nadya er niet aan, omdat ze zelf wist hoe angstaanjagend simpele geluiden konden zijn als je er een andere associatie mee had dan de meeste mensen. Rustig begon ze haar spullen in haar tas te stoppen, waarin ook al een setje kleren zat. Voor het geval ze halsoverkop zou shiften naar haar drakenlichaam en ze haar kleren voor de zoveelste keer zou vernielen.

Nog voor het meisje dat zo geschrokken leek te zijn van de bel, liep ze het klaslokaal uit. Langzaam liep ze door de lange gangen, terwijl ze haar omgeving angstvalig in de gaten hield. De eerste twee les uren had ze redelijk goed door weten te brengen en ze had geen zin om dit nu te verpesten. De volgende les was Frans en daar zou ze misschien daadwerkelijk nog wat van kunnen opsteken. Frans was één van de talen die haar moeder haar had geleerd en daardoor had ze al een redelijke kennis van de taal. In elk geval genoeg, om de lessen van Valentina te kunnen volgen. Al vroeg ze zich af of de docente haar aanwezigheid nog zou kunnen waarderen, nadat ze de vorige keer zomaar haar klaslokaal uit was gerend en haar een dodelijke blik had toe geworpen. Heel even, keek Nadya haast verlangend naar buiten. Waar de regen met bakken uit de hemel viel. Toch bleef ze binnen, omdat ze wist dat als ze naar buiten zou gaan ze zichzelf er niet meer toe zou kunnen zetten terug naar binnen te gaan. Langzaam en een tikkeltje gespannen – omdat de geslotenheid van de school toch al wel een beetje op haar lichaam begon in te werken – liep ze naar de kantine. Alle tafels waren praktisch al bezet. Luid pratend zaten studenten tegenover en naast elkaar. Onrustig schoten haar ogen heen en weer, opzoek naar een plekje waar het iets rustiger was. Uiteindelijk viel haar blik op een tafel in een hoekje, waar slechts één iemand aan zat. Het meisje waarmee ze zo juist in de wiskunde les had gezeten. “Hey.” begroette ze het meisje, toen ze bij haar tafel aan gekomen was. Haar tas legde ze tegen de tafel poot en ze ging op de stoel tegenover het meisje zitten. Haar blik gleed kort over het meisje heen. Wat Nadya van haar denken moest wist ze niet, eigenlijk wist ze slechts zelden direct wat ze van iemand vond als ze relatief rustig was. Heel even aarzelde ze, niet goed wetend of ze zichzelf voor moest stellen als Storm of als Nadya. Er waren onderhand steeds meer mensen die haar als Nadya kenden en ze wist niet of dit iets was waar ze tegen in moest gaan of niet. “Ik ben Nadya.” zei ze uiteindelijk en het verbaasde haar hoe rustig de naam over haar lippen rolde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Age: 1250
Occupation: Wilde bosbewoner
Don't throw stones at me /&Nadya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't throw stones at me /&Nadya   Don't throw stones at me /&Nadya Emptyma nov 30, 2015 7:15 pm

DON'T TELL ANYBODY
Trouble finds me. All the noise of this, Has made me lose my belief

Hoewel het misschien leek alsof Val zich heel gemakkelijk en rustig voelde, was daar toch niet van waar. Ze voelde zich namelijk alles behalve fijn tussen de grote sterke betonnen muren van de school. Nu had ze sowieso niet met gebouwen, zeker niet wanneer ze groot waren. Puur omdat ze graag makkelijk wilde ontsnappen naar buiten wanneer het kon of nodig was, en dat ging soms moeilijk. Ze wilde waarom ook wel het liefst zoveel mogelijk het hele gebouw uit haar hoofd kennen met al zijn vluchtroutes, de deuren naar buiten. Dat maakte dat ze zich toch misschien iets gemakkelijker kon voelen, maar heel zeker wist ze het ook niet. Nu was er zoveel veranderd en het was moeilijk om alles te wennen, zo dus ook de bel. Ze schrok van alle dingen die heel plotseling waren en technologie was, want dat kende ze in haar tijd nog niet. Gelukkig had ze al wel iemand die haar daarmee zou willen helpen, in tot hoe verre hij dat dan ook kon.

In de kantine was het alleen nog veel erger, het was zo ongelofelijk druk dat Val er bij gek van zou worden, alleen al van het staan tussen de vele leerlingen die de kantine in rende. Ze moest gewoon een rustiger hoekje vinden, hier kon ze niet gewoon zomaar ergens tussen zitten. Dan zou ze niet veel later met een bord in het rond gaan slaan waarschijnlijk. Iedereen die haar aan de kop zou komen zeuren of schreeuwen maakte dan kans op een mes in zijn of haar ribbenkast. Het was gelukkig in een hoekje nog wel redelijk rustig, er zaten niet zoveel mensen in die hoek en degene die daar zaten hadden of een boek of een laptop. Ze waren dus ook niet druk aan het praten en schreeuwen naar elkaar. Nadat ze een kleine aanvaring kreeg met een jongen die tegen haar aan was gelopen had ze ook daar een plekje ingepikt en was ze aan een lege tafel gaan zitten. Haar ogen gleden een tikje onrustig over de vele mensen heen waarop ze even zuchtte, in een poging zichzelf te kalmeren. Tot een meisje uit haar vorige klas ook haar kant op kwam gelopen. Zij had er ook niet uitgezien als een super sociaal type met veel vrienden, iets wat misschien wel alleen maar goed was. “Hey.” Begon ze en legde haar tas tegen de tafel om vervolgens tegenover haar te gaan zitten. Val volgde haar beweging en bleef haar ogen op het meisje gericht houden zonder weg te kijken. ”Hey,” Zei ze zachtjes terug terwijl ze een beetje aan haar mouwen aan het trekken was omdat ze het koud had. Valkyrie wist nog niet helemaal wat ze moest doen, ergens had ze wel behoefte aan wat meer contacten maar aan de andere kant wilde ze dit ook niet. Het was nog altijd een kwestie van dat ze zichzelf wilde beschermen. Ze wilde mensen liever niet de kans geven om haar ooit misschien pijn te doen, dat idee hield haar nog altijd van het maken van vrienden. Iets wat ze wist en soms even los moest laten. “Ik ben Nadya.” Zei het meisje waarop Val kort knikte, om te laten weten dat ze het had begrepen. En voor de aardigheid, zou ze dat dan ook maar haar eigen naam terug geven. ”Mijn naam is Valkyrie,” Sprak ze uit, met duidelijk het Noorse accent en met de Noorse uitspraak, als Valkyrja. ”Of Val.” Zei ze er ook maar gelijk achteraan, voordat ze zou besluiten haar een vreemde bijnaam te geven zoals Lawrence had gedaan. Iets waar ze eigenlijk heel erg op tegen was omdat er een soort trots zat achter haar naam, maar oké. Ze had het waarschijnlijk toch niet voor elkaar gekregen om hem van die bijnaam af te krijgen, en ze maakte voor hem dan maar een uitzondering. Ze bleef Nadya in de ogen aankijken waarop ze toch even wegkeek naar wat mensen die achter haar langs liepen. Haar ogen konden altijd heel indringend iemand aankeek, wat ervoor zorgde dat een van het groepje sneller vooruit begon te lopen. ”Zit je al lang op deze school?” Vroeg ze uiteindelijk aan het meisje, om dan toch even de stilte te verbreken..
words: ### | tag: Nadya | outfit: here
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Don't throw stones at me /&Nadya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't throw stones at me /&Nadya   Don't throw stones at me /&Nadya Emptyza dec 05, 2015 5:45 pm

GRACE IS JUST WEAKNESS
Or so I've been told. I've been cold, I've been merciless. But the blood on my hands scares me to death Maybe I'm waking up today --------------------
Het liefst was ze naar buiten gegaan. Dat het regende deerde haar niet. Tien keer liever liep ze buiten in de regen, dan dat ze binnen zat in de school. Tussen de muren, die hoe dan ook in de loop van de dag op haar af zouden komen. Die haar het gevoel zouden geven dat ze zou stikken, al wist ze dat ze niet stikken kon. Toch bleef ze binnen. Dwong ze zichzelf om rustig te blijven, om zich te gedragen als iedere andere student. Zo rustig mogelijk was ze door de kantine heen gelopen, om zich uiteindelijk te laten zakken op een stoel aan de leegste tafel van de kantine. Een tafel waaraan slechts één meisje zat. Het meisje dat zojuist zo geschrokken was van het geluid van de schoolbel. Haar begroeting werd zachtjes beantwoord door het meisje, dat de mouwen van haar trui wat verder over haar handen trok. Zou ze nerveus zijn of had ze koud? Onderzoekend keek Nadya haar aan, zich bewust van iedere kleine beweging die het meisje maakte. Klaar om in de verdediging te schieten, als dat nodig was. Vertrouwen in mensen had Nadya nauwelijks, één enkele uitzondering daar gelaten, en als ze zo gespannen was als nu was ze altijd berust op gevaar. Ondanks de spanning die ze voelde, stelde ze zich voor als Nadya. Waarom wist ze niet precies. Misschien omdat ze ergens weer terug waar naar het meisje wat ze geweest was, toen ze Nadya was geweest. Misschien omdat de naam langzaam zijn lading verloor en het makkelijker was als er maar één Storm op Genosha was. Al was die Storm voor de meeste mensen dan Hall. Het meisje stelde zich voor als Valkyrie, een naam die Nadya nog nooit eerder had gehoord maar die haar deed denken aan haar vader. Al kon het ook het accent van het meisje zijn, wat haar aan hem deed denken. Het klonk Noors. Al zou het ook voor kunnen komen uit een andere Scandinavische taal, dan het Noors. Exact hetzelfde als haar vaders accent klonk het niet. Iets wat natuurlijk ook kon komen, doordat haar vader al in de vroege middeleeuwen geboren was en dit meisje waarschijnlijk pas veel later. Waarschijnlijk, want op een eiland vol mutanten kon je dat soort dingen nooit zeker weten. Het kon ook zijn dat het meisje uit een andere regio in Noorwegen was gekomen dan haar vader. Haar vader had heel hoog in het Noorden gewoond, op een plek waar nauwelijks mensen woonden. “Waar kom je vandaan?” Nieuwsgierig, keek Nadya Valkyrie aan. Nog altijd was ze op haar hoede, al probeerde ze dit niet te laten blijken. Misschien werd het eens tijd dat ze vrienden probeerde te maken, naast Storm, en een meisje met een vergelijkbare oorsprong als haar vader was best interessant. “Je klinkt Noors.” verduidelijkte Nadya zichzelf, met een voorzichtige glimlach.

Achter Valkyrie liep een groepje studenten langs, luid pratend en in een tergend langzaam tempo. Iets wat het meisje kennelijk irriteerde, want ze wierp hen een blik toe die Nadya niet zien kon maar die het groepje duidelijk vertelde dat ze door moesten lopen. Onwillekeurig moest Nadya glimlachen. Bij het horen van haar vraag bleef ze voor een moment stil. Niet omdat ze het niet wist, want ze wist precies hoelang ze hier al zat. Even lang, als ze haar beste vriend kwijt was. Vier maanden, twee weken en vijf dagen. Best lang eigenlijk. Al waren de eerste weken niet echt noemenswaardige weken geweest. Het grootste gedeelte van de tijd had ze in de ziekenzaal doorgebracht. Eerst omdat ze moest herstellen, daarna omdat ze niet ad en de artsen bang waren dat haar lichaam het zou begeven. Wat complete onzin was. In die weken had ze nauwelijks een woord gesproken en ook nu waren er dagen waarop er geen woord over haar lippen kwam. Vandaag was niet zo’n dag. Vandaag zag ze daadwerkelijk niet op tegen het voeren van een gesprek met iemand die ze niet kende, iemand als Valkyrie. “Al wel een tijdje ja, bijna vijf maanden.” Antwoorde ze, terwijl ze kort haar schouders ophaalde alsof het niets was. “En jij?” vroeg ze. Ze had het meisje nog niet veel vaker gezien, dus waarschijnlijk nog niet heel lang. Al kon het natuurlijk ook zijn, dat zij in het begin van haar verblijf nog geen lessen had gevolgd. Dat had Nadya zelf ook niet gedaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Age: 1250
Occupation: Wilde bosbewoner
Don't throw stones at me /&Nadya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't throw stones at me /&Nadya   Don't throw stones at me /&Nadya Emptyzo dec 06, 2015 5:09 pm

DON'T TELL ANYBODY
Trouble finds me. All the noise of this, Has made me lose my belief

Het was wel goed te horen dat ze niet uit Amerika of Engeland kwam, ze had echt dat typische Noorse accent uit Scandinavië, of eigenlijk Denemarken om heel precies te zijn. Niet dat er vroeger echt veel verschil in zat, Noors was Noors waar je ook vandaag kwam in Scandinavië. Iedereen sprak dezelfde taal, Oud Noors, alleen waren er wel verschillende accenten in te vinden. Het klonk dus alleen wel anders als iemand uit Denemarken, Noorwegen, Zweden of IJsland kwam. Ze had geen idee of het nu nog steeds zo was, of ze nog allemaal Oud Noors spraken of dat ze inmiddels al een beetje andere talen hadden gevormd tussen de landen. In ieder geval was het wel te horen waar ze ongeveer vandaan kwam, als ze het zou horen en zou weten. “Waar kom je vandaan?” Vroeg het meisje nieuwsgierig waarop Valkyrie haar nog even een tijdje zwijgzaam aankeek, niet zeker of ze het wel moest vertellen. Niet dat het veel kwaad zou kunnen, maar Val was niet zo gretig op mensen vertrouwen en informatie over zichzelf vertellen. “Je klinkt Noors.” Verduidelijkte het meisje zich waarop ze toch even knikte. Want oke, het kon eigenlijk inderdaad niets kwaad. Misschien moest ze zelf ook wat meer haar best doen om contacten te leggen. ”Skagen, Denemarken.” Vertelde ze waarna ze besloot de vraag ook maar terug te stellen. Want dan wilde ze ook weten waar zij vandaan kwam. ”En jij?” Vroeg ze ook terug.

Soms gleden haar ogen even naar wat voorbijgangers maar wanneer ze ook teveel naar haar keken, werd haar blik iets onvriendelijker. Ze voelde zich niet gemakkelijk wanneer mensen naar haar staarde, dat terwijl ze wel altijd naar andere mensen kon staren met een intimiderende blik. In ieder geval, ze zorgde er met een blik voor dat ze heel snel doorliepen voordat ze Nadya weer aankeek. “Al wel een tijdje ja, bijna vijf maanden.” Zei ze terug op haar vraag waarop ze weer even knikte. Ze glimlachte zachtjes, om toch te laten zien dat zede moeite deed om aardig te zijn. “En jij?” Vroeg ze vervolgens ook terug waarop Valkyrie even bedenkelijk keek. ”Nog niet zo lang.” Zei ze zachtjes terug waarop ze haar schouders ook even ophaalde. ”Denk bijna een week?Of twee?” Ging ze verder, al wist ze het niet helemaal zeker. Ze lette niet echt op de tijd dus ze had eigenlijk geen idee.
words: ### | tag: Nadya | outfit: here
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Don't throw stones at me /&Nadya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't throw stones at me /&Nadya   Don't throw stones at me /&Nadya Emptywo dec 23, 2015 9:24 pm

GRACE IS JUST WEAKNESS
Or so I've been told. I've been cold, I've been merciless. But the blood on my hands scares me to death Maybe I'm waking up today --------------------
Het meisje reageerde niet direct op haar vraag, keek haar gewoon zwijgend aan. Alsof  ze probeerde te besluiten of ze die informatie wel prijs moest geven. Iets wat Nadya aan zichzelf deed denken. Zelf was ze ook zelden bereid over zichzelf te vertellen. Al had ze weinig problemen met het delen van haar geboorteplaats. Haar geboorteland was een heel ander verhaal. Simpelweg, omdat tenzij ze loog mensen direct zouden weten dat er iets niet klopte als ze zei in welk land ze geboren was. Skagen. De noordelijkste plaats van Denemarken. De noordelijkste plaats waar zij ooit geweest was. Het liefst was ze destijds verder getrokken naar Noorwegen, naar het land van haar vader. Echter hadden Nick en zij zich beide gerealiseerd dat ze die oversteek beter niet konden maken. Dat ze in het hoge Noorden, waar de bevolkingsdichtheid steeds dunner werd eerder op zouden vallen dan ze in het dichtbevolkte Europa deden. “Ik ben er wel eens geweest. Het is prachtig daar.” zei ze met een voorzichtig, maar gemeend glimlachje. “Ik kom uit Kiev.” zei ze. Het land voegde ze er zoals gewoonlijk niet aan toe. Als het meisje niet wist waar het lag, zou ze het wel vragen en dan zou ze zeggen dat het in Oekraïne lag. Dat ze geboren was in de tijd dat Kiev nog tot de Sovjet-Unie behoorde ging het meisje niets aan.

Het gesprek met het meisje liep moeizaam, voorzichtig. Zoals, wel meer gesprekken van Nadya. Vooral wanneer ze zich niet volledig op haar gemak voelde, wat ze slechts zelden deed in kleine ruimtes, vond ze het lastig om sociaal te zijn. Om echt oprecht en aardig over te komen. Als ze in een goede bui was kon ze best heel sociaal en leuk overkomen. Kon ze flirterig zijn en spelletjes spelen, maar die spelletjes waren bijna altijd van korte duur. Zo nu en dan sloot ze oppervlakkige vriendschappen maar echte vriendschappen sloot ze zelden, simpelweg omdat ze mensen nooit dichtbij genoeg liet komen omdat te doen. Oké, bijna nooit. “Nog niet zo lang.” zei Valkyrie waarbij ze haar schouders op trok. Kennelijk wist ze niet precies hoe lang ze hier nu zat, of wou ze het zo laten lijken dat kon natuurlijk ook. Zelf wist Nadya precies hoelang ze hier al zit, al betwijfelde ze of ze dat zou hebben geweten als het niet precies hetzelfde aantal dagen was geweest dat ze haar beste vriend kwijt was. “Heb je al veel mensen leren kennen?” vroeg Nadya, om het gesprek niet volledig stil te laten vallen. Voor even gleed haar blik naar het raam, waar gestaag regendruppels tegen aansloegen. Toch zou ze niets liever doen dan naar buiten lopen. Om te ontsnappen aan het beknellende gevoel dat de muren haar gaven. Een gevoel waarvan ze wist dat het slechts een kwestie van tijd was, voor het haar te veel was en ze de school uit zou vluchten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Don't throw stones at me /&Nadya Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't throw stones at me /&Nadya   Don't throw stones at me /&Nadya Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't throw stones at me /&Nadya
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Grey stones
» Every light needs to shine, so do you. [Nadya]
» Nadya Kyla
» Full Moon [NADYA]
» Enjoy the moment where you just can be yourself. [Nadya]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: