INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Never really felt bad about it /&Alex

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptyza dec 05, 2015 7:10 pm

Uh-oh
dancin' past the point of no return


Met een bedenkelijk gezicht stond Kat buiten de deur van de keuken waar ze cupcakejes wilde halen, omdat ze daar eigenlijk wel weinig van had gekregen. Ze was alleen net weer weggestuurd, zonder cupcakes, omdat ze volgens Céline al te vaak langsgekomen was om cupcakejes te halen en het anders niet eerlijk was voor de andere leerlingen. Hier was Kat het alleen niet mee eens, maar ze ging er niet mee in discussie en was gewoon braaf weggelopen. Dat was namelijk de beste oplossing, want natuurlijk kreeg Kat het wel voor elkaar om die cupcakejes te krijgen, daarvoor hoefde ze niet eens voor in discussie te gaan. Wat achterom kijkend liep ze snel naar de meiden wc waar niemand was, zodat niemand haar kon verklikken, waar ze snel veranderde naar een van de leraren. Kat had wel eens les van haar en ze gaf ook best wel een leuk vak, wat ervoor zorgde dat Kat haar misschien ook wel mocht. In tegen stelling tot de lerares die talen gaf, want dat was een vak wat ze niet zo leuk vond omdat het voor haar heel moeilijk was. Het was dus niet echt persoonlijk, het lag meer aan het vak wat ze gaven. Maar goed, deze lerares heette Eleanor en toevallig wist Kat ook dat ze iets met Céline had, wat de situatie dan alleen maar makkelijker maakte natuurlijk.

Ze liep de meiden wc weer uit als de blonde vrouw en ging meteen weer terug naar de kantine, om daar dan zo maar haar cupcakes te halen. Hopelijk ging dat zo. Kat was wel heel zelfverzekerd als het ging om haar mutatie, ze wist altijd alles voor elkaar te krijgen en daar was ze zich ook helder van bewust. Het ging dus wel werken, dat wist ze zeker. Met een glimlach liep ze op Céline af en probeerde ze met wat vleierij die cupcakes toch voor elkaar te krijgen, want ze moest ze hebben. Iets wat natuurlijk ook lukte, ze had ook niets anders verwacht. Ze had ook helemaal niet door dat het eigenlijk gewoon Eleanor niet was, maar dat kwam ook deels doordat Kat een goede actrice was en omdat ze al wel les had gehad van de blonde lerares wist wel wat van die dingetjes. Kat was best goed in mensen echt ‘na doen’, maar waarschijnlijk kwam dat ook wel als je eenmaal een mutatie had als die van haar, dan werd je daar goed in. Met de doos cupcakes - en er zaten zelfs meer in dan anders - gaf ze zelf nog als een soort bonus een klein kusje aan Céline, het moest wel geloofwaardig blijven right. Ze draaide zich vervolgens ook weer om en vlak bij de deur liep ze bijna tegen iemand op waarvan ze even kort schrok. Niet voor lang tho, want Kat zag ook wel dat het een mooi gezichtje was waardoor er meteen een grote glimlach op haar gezicht verscheen. ”Hee,” Zei ze grijnzend, waarop ze eigenlijk pas laat realiseerde dat ze er niet uit zag zoals zichzelf, maar als Eleanor. Whoepsie. ”Oooh!” Vervolgde ze lachend terwijl ze zichzelf weer uit het niets terug veranderde naar haar normale zelf, het lichaam waarin ze geboren was. En.. Ohja, shit. Ze keek even terug de keuken in en zag dat Céline dit ook gezien had. Whoepsie, alweer. Dit was vandaag niet haar dag, sowieso niet. Geschrokken keek ze terug naar het meisje waarop ze even onschuldig haar schouders ophaalde met een kleine glimlach. ”Sorry, ik ben bang dat ik moet rennen.” Zei ze met een kleine lachende ondertoon waarop ze meteen al naar de deur toe schoot, maar nog wel even achterom keek. ”Kom je mee? Ik heb cupcakes.” Grijnsde ze nog voordat ze toch echt de deur uit begon te rennen. Snel wegwezen, voordat ze Céline nog achter haar aan zou krijgen..

/&Alex
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptyza dec 05, 2015 10:14 pm


Dat moet dus niet? Dat moet dus niet? Nee dat ging dus niet. Moet ik helemaal opnieuw mannnnn. Neeeeeeeee. Ik heb zin om iets te rammen. Ik heb zo'n zin om iets te rammen. Is het dit? Is dit het? Dit is het niet. Moet ik hier aflopen? Ik ga hier aflopen. Begin nu niet te lachen, ik ga hier aflopen. NEEEEEEEEEEEEEE. Je bent echt een vieze hond, Peter. Je bent echt een nee. Ja niemand had gedacht dat je zo ver in het leveltje kwam, Timon. Houd toch op.

Alex was letterlijk aan het huilen van het lachen door de filmpjes die ze keek op Lucille's iPad, voornamelijk van het Youtube gamekanaal Lekker Spelen en kerst vines. Hier zou ze haar dag wel mee doorkomen. Of eigenlijk het weekend. Verder had ze toch niets beters te doen. Lucille had zich al vanaf de middag was doorgebroken naar het skategebied gestort met haar board en zin om te joinen had ze niet gehad. Ze voelde zich lui over het algemeen en contacten maken was niet echt haar stijl. Maar het hoogtepunt van luiheid bereikte ze toch wel wanneer de iPad uit was gevallen omdat de batterij op 0 procent had gestaan en ze geen zin had om van het bed af te gaan om de oplader te pakken, zelfs niet om haar lichaam half eraf te hangen voor het kabeltje. Ze slaakte eens een zucht en sloeg de palm van haar hand tegen haar voorhoofd aan met een vermoeide kreun. Nee, ze moest nu wel echt opstaan. Haar haar was vet en ze kon zweren dat haar maag het nu ook al vervelend begon te vinden dat ze nog geen eten naar binnen had gewerkt vandaag.

En dus had ze zich uit haar luiheid geslagen en had ze een douche genomen, halverwege best swingend en energiek omdat ze een Vengaboys nummer van de hal had horen komen dat ze maar al te best kende. For some reason waren die nummers ook nog een fase geweest op hun school, in Frankrijk for christs sake, en had ze maar al te graag meegezongen met het nummer Hot Hot Hot in die tijd en nu zeker onder de douche.
Ole, olee, oleee~ ging het door haar hoofd heen wanneer ze de deur van hun kamer achter haar dicht sloeg en ze een hand door haar gefohnde haren haalde. Wat was ze ook alweer van plan om te doen? Ah right, iets te snacken halen. Iets dat haar maag zou vullen en wat niet al te groot was. En for some other reason deed haar dat denken aan die paddestoeltjes vanuit het Mario spel. Toad, right? Die nergens voor deugden in de Mario spellen, vooral niet wanneer het kwam tot het redden van prinses Peach. Ze waren alleen nuttig voor de schattigheid van het spel en ze zagen er best bouncebaar uit. Was dat zelfs een woord? Like een soort van trampoline. Paddo's waar je op kan springen? Oh man, ze schudde haar hoofd met een glimlach die op haar lippen was verschenen door haar eigen vage gedachten en ze maar hoopte dat er geen telepaat die gedachten nu te horen kreeg. Al wist ze niet helemaal zeker of telepaten uberhaupt hun mutaties zomaar uit konden zetten of dat ze de mensen om hun heen 24/7 konden horen.
Het zette haar aan het denken terwijl ze al dichterbij de cafetaria kwam en daardoor niet door had dat ze tegen iemand op botste en zodra ze omhoog keek kwam er meteen een best geschokte blik op haar gezicht te staan. ''Oh shit, het spijt me Eleanor ik-'' ben echt enorm dom? Kan niet uitkijken? Wat wou ze precies zeggen? De grijns die Eleanor haar gaf bracht haar in verwarring waardoor haar mond wel open was maar er geen woord uit kon komen. ''Hee?'' Reageerde ze vragend, niet zeker hoe ze moest reageren omdat Eleanor op een of andere manier niet reageerde op de manier die ze van haar gewend was. Niet dat ze eerder tegen haar opgebotst was- iets klopte gewoon niet? En wanneer ze een plotselinge Ooooh! maakte met een lach veranderde ze daarbij naar een meisje die ze niet eerder had gezien en draaide Alex d'r hoofd een tikje schuin met haar wenkbrauwen lichtelijk fronzend maar haar ogen nog altijd ongeloofwaardig. Sinds wanneer kon Eleanor shapeshiften? Of.. dit was Eleanor helemaal niet. Zodra het meisje terug naar de keuken had gekeken realiseerde Alex zich dat en schoot ze haar handen uit haar jack vandaan. Waarom wist ze niet precies, maar ze had het gevoel dat ze beter mee kon rennen met het meisje voordat Celine dacht dat zij bij haar hoorde en ze daarvoor ook in de problemen kon komen. Of het was gewoon de kick die ze al een hele lange tijd gemist had die weer in haar aanwakkerde. Het gevoel van een avontuur, van iets stelen, dat haar achter het meisje aan deed rennen wanneer ze ervandoor was geschoten.

Waar het meisje ook maar heen ging, het kon Alex niet echt veel schelen, het was toch niet zo dat ze van het eiland af konden komen. En terwijl ze achter de brunette aan rende kon ze toch wel haast zweren dat ze Eleanor richting het cafetaria had zien lopen. In een reflex rende ze binnen no time naast het cupcake meisje. ''Waarheen gurl? Please niet het hele eiland rond, mijn conditie is niet meer wat het is geweest.'' Vroeg ze haar al rennend terwijl de adem in haar stem te horen was.



Laatst aangepast door Alex Lefévre op wo jan 27, 2016 12:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptyzo dec 06, 2015 12:18 am

Uh-oh
dancin' past the point of no return


Het was echt een beetje stom dat ze dacht dit zo even makkelijk te doen. Of nee, eigenlijk niet want ze was er normaal gesproken wel heel goed in en ze was nog niet vaak betrapt, plus het was een goed doordacht plan. Tot ze dan zo nodig bijna tegen dit meisje moest aanbotsen. Ohja, dan was het niet heel handig om eigenlijk gewoon nogal snel gehypnotiseerd te worden door knappe gezichtjes en mooie mensen. Want Kat kon nogal snel gecharmeerd zijn van iemand, dat was een duidelijk feit. Hall, Denni en tja er waren nog wel meer waar ze zich tot aangetrokken voelde maar daar was ze nog niet verder op in gegaan, of achteraan gegaan. Soms probeerde ze het ook gewoon bij een iemand te houden op wie ze een crush mocht hebben, maar het lukte haar niet altijd even goed. Het was like zo alsof ze elke dag een nieuwe crush had, ofzo. Niet dat ze nu meteen een crush had op dit meisje, maar het was wel mogelijk? Ze wist het nog niet, maar haar kennende, zou dat niet lang duren.

Daarbij moest ze ook nog maar even terug veranderen naar haarzelf, anders was het ook zo creepy. Wat moest ze wel niet denken nu? Dat Eleanor ineens heel creepy flirterig tegen haar gaan doen. Hoewel sommige mensen op leraren konden vallen en het dus niet onmogelijk was, hoopte Kat maar niet dat dit zo’n geval was. Nah, en ze moest niet judge, in feitte had ze Céline net ook een kusje gegeven. Wel niet een enorme smakkerd of intense zoen, maar goed, hun lippen hadden geraakt. Iets wat ze stiekem best grappig vond, maar ze zou het er maar niet met iemand over hebben. It was all part of the plan, tot het misliep. ''Oh shit, het spijt me Eleanor ik-'' Had ze nog gezegd, maar het was een beetje langs Kat gegaan, ze had niet eens door gehad dat ze Eleanor zei in plaats van haar naam. Die realisatie kwam pas heel laat. ''Hee?'' Vroeg ze wat vragend, en toen snapte ze het pas. Ohja, even terug veranderen.

Wanneer ze dit had gedaan keek het meisje haar nog altijd wat ongeloofwaardig aan, met haar hoofd een tikje schuin en licht fronsend. Yes, heel smooth Kat.. Heel smooth. Stiekem werd ze al best wel rood en kon ze alleen maar onschuldig glimlachen omdat het echt best wel stom was. Sinds wanneer was ze zo klunzig en onoplettend? Nou ja, ze wist zich hier vast en zeker ook wel uit te redden, daar was ze tenslotte wel goed in. Oh nou ja, eerst maar even wegrennen dan, want Céline had haar ook zien terug veranderen. Shit man. Het meisje schoot ook met haar handen uit haar jack wanneer ze door had wat er - in ieder geval soort van - aan de hand was. Ze had zich snel omgedraaid naar de deur en nog kort gevraagd of ze mee zou komen. Want ja tuurlijk, waarom niet? Gezellig wegrennen voor Céline, ook al had zij niets gedaan. Kat was al snel verdwenen en begon te rennen, waarbij ze ook kort achterom keek om te zien of ze wel volgde maar dat deed ze. Ze zag ook nog ergens toevallig Eleanor naar de cafetaria toe lopen, grappig. Ze zou er wel niets van snappen, en haar cupcakes waren weg natuurlijk want die had Kat nu. ''Waarheen gurl? Please niet het hele eiland rond, mijn conditie is niet meer wat het is geweest.'' Vroeg het meisje al hijgend terwijl ze nog mee aan het rennen was. Kat keek haar weer even aan, dacht daar natuurlijk niet aan. Ze had zelf een versterkte conditie dus ze zou zo de hele ochtend en middag door kunnen rennen. Rustig begon ze in te houden op de snelheid en grijnsde ze even naar haar. ”Geen idee, maar nee? Geen leuk idee om de hele dag rond het eiland te gaan rennen?” Vroeg ze lachend met een sarcastische ondertoon. ”Volgens mij zijn we haar nu al kwijt tho.” Zei ze vervolgens en begon te stoppen om achteruit te kijken. Er kwam in ieder geval geen Eleanor of Céline aan. Ze opende ondertussen de doos ook met cupcakes en ging met deze ook even haar kant uit. ”Cupcakeje?” Vroeg ze met een glimlachje. ”Ondertussen kunnen we wel op zoek naar een goede verstopplek.” Grijnsde ze, al wist ze niet of de leraren hun nog zouden volgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptyzo dec 06, 2015 4:59 pm



Vaak genoeg werd de jongeman gebruikt om zware klusjes te doen. Niet dat hij dat heel erg vond, hij vond ze namelijk eigenlijk echt niet zwaar of wat dan ook. En als hij iets moest doen voor Céline, zat er onlosmakelijk een lekkere beloning aan vast. Daar deed hij het wel voor tbh. Nah, ook gewoon omdat hij Céline een chill persoon vond en hij graag mee hielp waar hij kon. Daarom liep hij momenteel terug van de kelder naar de keuken, waar hij net een hoop oude borden had neergezet. Die waren aan vernieuwing toe geweest, en de oude zouden ooit wel een keer meegenomen worden naar het vasteland om daar een tweede leven te krijgen of gerecycleerd te worden. De man kwam de hoek om, waar hij twee meisjes zag staan. ”Cupcakeje?” Vroeg de ene net aan het andere, waardoor zijn ogen op de doos in haar handen viel. Heh? ”Ondertussen kunnen we wel op zoek naar een goede verstopplek.” Vervolgde ze. Oh, hij zag al wat hier gebeurd was. De grote man ging naast het meisje staan, Katerzyna geloofde hij. "Ja, graag", Grijnsde hij, terwijl hij een cupcakeje uit de doos nam. "En ik zou de kelder vermijden, Jamie is daar beneden bezig. Probeer anders de lounge", Knipoogde hij toen, waarna hij vrolijk een hap van het gebakje nam en verder liep naar de keuken met een grijnsje om zijn lippen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptyma jan 11, 2016 11:59 am


''Please.'' Grinnikte ze zachtjes. ''Spaar mij, ik smeek om genade, niet het hele eiland rond! Ik doe alles!'' Ging ze verder, al was het niet alsof ze echt volledig buiten adem was. Dat wou ze juist voorkomen. Ze ging mee in Katerzyna's tempo en remde ook af, keek achterom om zelf bevestiging te hebben van wat ze gezegd had. Ze had gelijk, het leek er niet op alsof iemand hen ook maar achtervolgde. ''Nice. Al denk ik eerlijk gezegd niet dat het super erg is though, I mean er zijn genoeg mutanten met mutaties die zo snel weer eten kunnen bereiden. Zelfs kunnen toveren. Die nieuwe chick van natuur of scheikunde, I don't know, zag ik sushi uit d'r handen laten komen.'' Zei Alex terwijl haar blik op de doos was gevallen en ze de afstand tussen hun versmalde. Het zag er allemaal heerlijk uit. Ze staarde er echter zo lang naar dat ze niet in de gaten had gehad dat er iemand bij hen was komen staan en lichtelijk schrok van zijn plotselinge stem. ''Teri-'' ze hield zich net op tijd in en schraapte haar keel daarna. ''Geef voortaan please een waarschuwing, mijn arme hartje kan geen jumpscares aan.'' En ze haalde vervolgens een beetje ongemakkelijk een hand door haar haren, ongemakkelijk door het feit dat ze best wel een makkelijke schrikker was en bijna haar schaduw mutatie had gebruikt om te verdwijnen. Het grappige was dat ze dan wel weer een horror fan was en zulke films keek en spellen speelde en als de spanning soms teveel werd en er een plotselinge jumpscare kwam- ze dan wegpoefde in stofdeeltjes voor een aantal seconden. Meteen hoorde ze Lucille's lach door haar hoofd galmen in een herinnering.

''De lounge dus. Is dat een val?'' Vroeg ze met een smalle grijns op haar lippen terwijl ze haar hand in de doos stak en er voorzichtig een cupcakeje uit haalde. Het was niet de bedoeling dat ze per ongeluk een andere om zou stoten of aan zou raken. De blondine nam er een hapje van en sloot haar ogen bij de smaak van de heerlijke zoetigheid. ''Hmm,'' kreunde ze zachtjes van geluk voordat ze haar ogen open deed en toen pas door had hoe awkward ze bezig was. ''Sorry? Ze zijn echt- hmm, hmm, hmm!'' Ze keek nog even Clyde na die er weer verder vandoor was gegaan en richtte zich toen weer tot Katerzyna. ''Nu je me toch mee op date neemt, m'n naam is Alex by the way.'' Stelde ze zich maar even snel voor. ''De lounge dus?'' Vroeg ze voordat ze nog een hapje nam van haar cupcake en dit keer de sprint inzette om naar de ruimte te gaan waar de peacekeeper het over had gehad.



Laatst aangepast door Alex Lefévre op wo jan 27, 2016 12:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptyzo jan 24, 2016 9:15 pm

Uh-oh
dancin' past the point of no return


‘’Please.'' Grinnikte het meisje waardoor ze even terug keek naar haar. ''Spaar mij, ik smeek om genade, niet het hele eiland rond! Ik doe alles!'' Ging ze verder waardoor ze meteen een uitdagende blik van haar terug keek. Alles? Oh jee, dat klonk erg verleidelijk. ”Alles?” Vroeg ze daarom nog even een beetje sneaky, want dan zou ze dat even moeten onthouden. Zachtjes moest ze er nog even om lachen wat het meisje net had gezegd. ”Anders had ik je ook wel kunnen tillen,” Lachte ze even met een speelse blik. ”Voordeel van Superhuman zijn,” Knipoogde ze vervolgens. Want ja, ze zou haar waarschijnlijk makkelijk kunnen tillen en ook nog eens snel rennen. Maar nee, niemand leek hun nu nog te volgens dus waarschijnlijk waren ze buiten gevaar. Werden ze al niet meer gevolgd of iets. ''Nice. Al denk ik eerlijk gezegd niet dat het super erg is though, I mean er zijn genoeg mutanten met mutaties die zo snel weer eten kunnen bereiden. Zelfs kunnen toveren. Die nieuwe chick van natuur of scheikunde, I don't know, zag ik sushi uit d'r handen laten komen.'' Zei het meisje vervolgens waardoor Kat’s mond even openviel van verbazing. ”No shit?! Eten toveren? Ik moet echt vrienden worden met die leraar, serieus.” Reageerde ze vrolijk terug waarop ze even om haar heen keek, alsof die leraar in de buurt zou zijn. Nee echt, ze moest even vrienden worden met die leraar, ze zou desnoods heel hard gaan leren voor natuur en scheikunde om goede cijfers te halen, want damn.

Vriendelijk als ze was bood ze het meisje dan ook maar een cupcakeje aan, want ze zag er best leuk uit en was toch achter haar aan gekomen. Ze hield ze doos voor haar zodat ze eentje kon pakken en ze kwam ook even iets dichterbij om te kijken. Ze schrokken alleen allebei wanneer er plotseling nog een stem klonkt, want wow dat had ze even niet verwacht. "Ja, graag" Zei de gymleraar die ineens plots een cupcakeje uit de doos pakte. Lichtjes verschrokken keek ze hem aan en wilde ze de doos terug trekken maar het was al te laat. Verdomme, weer een cupcakeje weg. ''Teri-'' Had het meisje even uitgebracht en Kat keek de man nog gewoon met grote ogen aan. Hoe durfde hij? ''Geef voortaan please een waarschuwing, mijn arme hartje kan geen jumpscares aan.'' Zei het meisje vervolgens waardoor ze haar weer aankeek. Ohjee, jammer voor haar dan dat Kat een geweldig goede schrikker was. Je zag haar daarom al grijnzen, want dat vond ze wel leuk dat ze wel goed kon schrikken.

"En ik zou de kelder vermijden, Jamie is daar beneden bezig. Probeer anders de lounge" Zei ze leraar nog waarbij hij een hap nam van het heerlijke cupcakeje en gewoon weg liep. Yea right, moesten ze daar nu intrappen of niet? Kat had in ieder geval de doos alweer richting het meisje gehouden zodat ze nog een kon pakken maar keek de man nog even na. Cupcakedief. ''De lounge dus. Is dat een val?'' Vroeg het meisje vervolgens waardoor weer terug naar haar keek met een glimlachje en haar schouders ophaalde. ”Vast wel.” Grinnikte ze lachend. Voorzichtig haalde ze een cupcakeje uit de doos zonder een andere om te stoten en nam een hap met gesloten ogen. Kat glimlachte naar haar en pakte zelf ook eentje om daar een hap van te nemen. Oh god, ze waren echt veel te lekker, misschien wel de lekkerste die ze ooit had gehad. ''Hmm,'' Hoorde ze het meisje genietend kreunen waardoor Kat weer even een oog grijnzend open deed. ''Sorry? Ze zijn echt- hmm, hmm, hmm!'' Zei ze vervolgens en ze knikte eventjes instemmend. ”I know right, ze zijn echt veel te goed.” Glimlachte ze even. ''Nu je me toch mee op date neemt, m'n naam is Alex by the way.'' Liet ze vervolgens weten, waarbij de glimlach van Kat duidelijk iets groter werd bij het woord ‘date’ en er een klein grijnsje ontstond. Oh oh, dat vond ze niet zo erg? Zachtjes begon ze even te lachen. ”Yea sure, mijn naam is Kat.” Liet ze weten met een vrolijk gezichtje. ”Of eigenlijk Katerzyna maar Kat is iets makkelijker.” Vervolgde ze waarbij haar poolse accent een beetje te horen was bij haar naam. ''De lounge dus?'' Vroeg het meisje nog voordat ze ervandoor ging om naar de lounge te sprinten. Deze was namelijk niet heel ver weg. Maar ze kon dus niet reageren, rende gewoon meteen achter haar aan en kwam heel makkelijk weer bij. ”Ik dacht dat dat een val was?” Vroeg ze al rennend aan het meisje met een grijnsje..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptywo jan 27, 2016 1:39 pm


''Ja alles!''  Herhaalde ze nog eens, al was dat misschien niet de beste reactie geweest. Het was meer uit speelsheid en eerlijk kon ze niet inzien dat de brunette echt kwade bedoelingen had- als ze even de gestolen cupcakes daarvan buitensloot. ''Tillen? Superhuman? Daar kom je nu mee?''  Mokte ze met een lach op haar lippen. Als ze dat eerder had gedaan was het veel makkelijker geweest om weg te komen, toch? Dan had zij die doos cupcakes wel vast kunnen houden en had zij zich op d'r rug kunnen dragen of iets. Ze bedacht zich de meest rare scenarios voordat het meisje antwoordde op wat zij haar verteld had over de nieuwe natuurkunde docente. ''Wie niet? Ze heeft volgens mij niet eens eten vanuit het cafetaria nodig, ze kan zichzelf gewoon bevoorraden met eten. Ik vraag me af of ze zelfs eten kookt of het gewoon vers en alles uit d'r handen kan laten komen. Warm en wel. Al die mutatie shit laat mijn brein nog eens crashen aan wat er allemaal wel niet mogelijk is. Damn.''

Clyde was inmiddels weg en ze vroeg zich af of zijn suggestie een val was, waarop het meisje grinnikte en haar schouders opgehaald had met het antwoord dat het vast wel een val was. Toch had Alex er op een of andere manier het volle vertrouwen in dat de man hun echt niet zou voorliegen. Toch? Nu begon ze twijfels te krijgen. Had het eiland haar dan echt al veranderd daarin? Dat ze zomaar al snel mensen begon te vertrouwen? Het was een feit dat er geen bendeleden waren die uit Frankrijk kwamen- tenminste daar leek het tot nu toe niet op, en ze zat er al een aantal jaartjes.
Alex was al gaan rennen met het cupcakeje nog altijd in haar hand. ''Alright, Kat it is.''  Knipoogde ze kort naar de brunette die inmiddels bij haar zijde rende. ''I don't know eigenlijk, we kunnen het bespieden van een hoekje en als de kust veilig lijkt te zijn er gewoon campen? Niemand komt aan de cupcakejes. You know, like Call of Duty, de lounge zal van ons zijn. Dat noem ik nog eens een date''  Grijnsde ze breed, had heus wel haar blik opgevangen wanneer ze het woordje date had gebruikt eerder in de gang. Terwijl ze nog een hapje nam en rende met twee treden tegelijk ze de trap naar de eerste verdieping op. ''Dus Superhuman.. wat kan je allemaal?''  Vroeg ze met een ietwat zwoelere stem dan ze bedoeld had maar achteraf maakte het haar niet uit. ''Of ga je m'n brein laten crashen met al je skills?''

Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptydo jan 28, 2016 6:02 pm

Uh-oh
dancin' past the point of no return


‘’Ja alles!'' Herhaalde het meisje nog even waarop Kat even grijnzend knikte. Ja oké dat ging ze even onthouden. Zeker als ze bleek wel handige mutaties te hebben waarmee ze een partner in crime kon worden, al hoefde ze daar natuurlijk niet perse handige mutaties voor te hebben. Het zou wel cool zijn tho en het maakte haar toch al wel nieuwsgierig. Mutaties waren voor het grootste gedeelte namelijk geweldige dingen, behalve als je iets had zoals Hal maar ook hij had enkele voordelen. ''Tillen? Superhuman? Daar kom je nu mee?'' Vroeg het meisje waarop ze even lachte. Ohja, ze was misschien wel een beetje laat met opbiechten dat dat ook nog een mogelijkheid was geweest. ”Sorry, volgens mij had ik daar inderdaad beter eerder mee kunnen komen.” Zei ze half lachend met een vrolijk glimlach die eigenlijk altijd wel op haar gezicht stond. Tja, ze was gewoon een vrolijk persoon.

Er zij maakte haar nu ook nog even iets vrolijker door te vertellen over een leraar met een mutatie om eten te maken, want wauw dat was wel heel awesome. ''Wie niet? Ze heeft volgens mij niet eens eten vanuit het cafetaria nodig, ze kan zichzelf gewoon bevoorraden met eten. Ik vraag me af of ze zelfs eten kookt of het gewoon vers en alles uit d'r handen kan laten komen. Warm en wel. Al die mutatie shit laat mijn brein nog eens crashen aan wat er allemaal wel niet mogelijk is. Damn.'' Zei ze en al die tijd keek Kat haar maar wat verwonderd aan. Hoe geweldig was het wel niet om gewoon een lekkere warme maaltijd, een taart of snoep te kunnen toveren. Ze begon daarbij zelfs te twijfelen of ze haar eigen mutaties nog wel zo geweldig vond, want nee nu wilde ze die mutatie hebben. ”Ik wil die mutatie.” Zei ze even dromerig, waarop ze vervolgens dan toch even wakker schrok en met een idee kwam. Want he, haar eigen mutatie kon daarmee ook wel wat. Bij deze gedachte grinnikte ze even per ongeluk iets zichtbaarder dan de bedoeling.

De lounge, daar stuurde Clyde hun heen omdat het daar veilig was? Tja, dat moesten ze dan eerst maar zien, het kon namelijk ook een val zijn. Al kon ze lounge misschien moeilijk een val zijn? Ze had geen idee, wist echt niet wat ze bedoelingen waren van de man om ze daarheen te sturen. Kat vertrouwde alleen slecht volwassen mensen, een klein minpuntje van haar. Ze was om eerlijk te zijn liever bij leeftijdsgenootjes en die vertrouwde ze veel en veel sneller. Niet dat ze iets tegen had op volwassenen, maar ze pasten gewoon niet goed in haar leven met hun regeltjes en verantwoordelijkheid. Ze moest alleen even stoppen met nadenken en alles want Alex ging er al vandoor en zij moest er natuurlijk wel achteraan voor hun ‘date’. Iets wat ervoor zorgde dat Kat trouwens wel met alle plezier achter haar aan rende, niet dat het haar veel energie zou kosten. ''Alright, Kat it is.'' Knipoogde ze wanneer Kat haar al snel bij was geraakt. Dus toch maar niet tillen? ''I don't know eigenlijk, we kunnen het bespieden van een hoekje en als de kust veilig lijkt te zijn er gewoon campen? Niemand komt aan de cupcakejes. You know, like Call of Duty, de lounge zal van ons zijn. Dat noem ik nog eens een date'' Grijnsde ze en dat was eigenlijk nog niet zo’n slecht idee, helemaal niet. Kat grijnsde meteen terug. ”De lounge kapen dus, dat lijkt me wel een heel goed idee voor een date, count me in.” Grinnikte ze terug tijdens het rennen. Het meisje rende voor haar uit met twee treden in een keer de trap op, iets wat Kat snel volgde en met haar snelle reflexen kwam dat ook wel goed. ''Dus Superhuman.. wat kan je allemaal?'' Vroeg ze waarop Kat meteen even begon te lachen, puur omdat ze het niet zou vertellen, eerder laten zien. ''Of ga je m'n brein laten crashen met al je skills?'' Vroeg ze waarop Kat haar al een goede blik gaf waarin het antwoord zat. ”Probably..” Grijnsde ze onheilspellend. ”Hier vang,” Zei ze er snel achteraan waarbij ze onder het rennen de doos met cupcakes naar haar toe gooide. Ze voerde even haar tempo op en keek haar nog even aan. ”Niet schrikken.” Waarschuwde ze voordat ze zich weer omdraaide en ineens shifte naar een grote tijger om het laatste stukje naar de lounge af te leggen. Ze draaide haar hoofd weer even om en keek met de grote blauw tijgerogen terug naar het meisje om vervolgens naar voren te knikken. ”Hop on” Zei de tijger met nog steeds haar eigen stem. Aangezien Kat zelf kon beslissen hoe ze er precies uitzag kon ze haar eigen grootte ook een beetje groter maken. Dus ze was een beetje een oversizede tijger, wat het haar makkelijk maakte om erop te springen. Haar vacht was dik en lang dus vasthouden was ook geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptydi feb 02, 2016 5:22 pm


Het was duidelijk dat het meisje dat haar benadert had niet snel moe te krijgen was of überhaupt slecht gehumeurd. Tenminste, dat maakte ze op uit hoe ze een constante glimlach op haar lippen leek te hebben, waar Alex eigenlijk door aangestoken werd en automatisch een beetje hetzelfde deed. Ze kon er niks aan doen dat ze het zo overnam, Kat gaf gewoon positieve vibes af, ondanks het stelen van de cupcakes. Dat detail vergat ze wel gewoon even. Het was namelijk niet alsof Kat echt een misdaad had begaan, voor zover ze wist was het eten in de cafetaria altijd gratis geweest en als ze over hadden en Kat vrijgevig was dan konden ze altijd uitdelen aan de jongere mutanten.

"Ik voel je." Reageerde ze op Kat's reactie op Alyssa's mutatie. Logisch dat ze die wou, wie wou die nu niet? De mensen met nog awesomere mutaties waarschijnlijk.. maar op het moment kon ze niets beters verzinnen wat het toveren van eten kon overtreffen.

Ohoho. Kat was in voor het kapen van de lounge, wat haar hartje stiekem even liet overslaan, maar het gevoel snel weer moest onderdrukken doordat ze de doos van cupcakes vanuit haar ooghoeken haar kant op zag vliegen en ze die gelukkig zonder blunders in haar handen ving. Door Kat's 'Niet schrikken.' had ze haar aandacht snel weer op het meisje gevestigd. Voordat ze het wist was ze in een huge ass tijger veranderd en staarde Alex haar droog terug in haar blauwe ogen aan zonder wat te zeggen. Totdat ze het 'Hop on.' teken kreeg dan. Toen knipperde ze met haar ogen en schudde met haar hoofd, voornamelijk ook omdat er een blond plukje haar weer eens voor haar ogen gevallen was. "Sure." Was haar enige antwoord op Kat en ze sloeg haar rechterbeen vlug om het grote fluffy lichaam aan van het meisje, van de tijger? Hoe dan ook, ze hield de doos stevig vast en aaide even Kat's harige nek even kort met haar andere hand. "Ehr.. sorry als dit pijn doet?" Vroeg ze wat vragend voordat ze haar hand in de vacht zette waar ze haar zojuist een soort van geaaid had en ze zichzelf van binnen afvroeg of dit niet raar was. Iemand die ze net kende die in tijgermodus voor haar was gaan staan waar ze zomaar op mocht zitten. Oké, eerlijk was eerlijk, het was een missie. Ze zouden de lounge veroveren als dat nodig was en hard ook. De vraag was alleen hoe Kat het zou aanpakken, op een pijnlijke manier of een simpele dreigmanier? Ze moest het niet overdenken want het was tenslotte maar een spelletje wat ze deden.. maar wat als Kat het anders in gedachten had? Ergens maakte ze zich daar zorgen over.

Gedachten die als sneeuw voor de zon verdwenen zodra ze de lounge ingesneakt waren. Er was namelijk helemaal niemand. "Well.. dat was makkelijk. De basis is vanaf nu veroverd, niemand komt er in. Inclusief docenten als het moet." Grijnsde ze toen, daarmee Clyde en z'n snode plannetje bedoelende. Nee, zelfs Clyde mocht geen cupcake meer stelen. En na die giechel merkte ze op hoe erg ze voorover geleund zat op de tijger en best chillde op Katerzyna. "Sorry, dat was vast raar ofzo. Ik ga al van je af- en- ik moet stoppen met dat soort rare dingen te zeggen." En plots verkleurden haar wangen lichtelijk rood, iets waar Alex niet zo'n fan van was en zich meteen omdraaide en van het kleine trapje richting de lounge bankjes af holde. Ze greep alle kussens die ze in haar armen kon houden nadat ze de doos cupcakes in het midden van de grond had neergelegd en legde alle kussen erom heen voordat ze de anderen ook begon te verzamelen. Er waren er tenslotte ook zoveel. En het nadeel was vast ook dat ze ze achteraf moesten opruimen maar aye dat kwam later wel. De plezier was nog maar net begonnen. "Big tiger, hoe lang zit je hier al op het eiland?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptyma feb 08, 2016 11:40 am

Uh-oh
dancin' past the point of no return


Het leek haar serieus de meest heerlijke mutatie, letterlijk, om eten gewoon tevoorschijn te kunnen toveren. Echt een mutatie voor haar ook, gezien het waarschijnlijk wel over het algemeen bekend was dat Kat een grote liefde had voor eten. Maar ze had dan ook het geluk dat ze zo’n beetje alles kon eten zonder aan te komen, plus ze was daarbij ook heel sportief. Haar benen stonden bijna nooit stil, al kon ze soms ook haar luie momentjes hebben. Meestal wanneer ze als een grote katachtige neer crash’te op haar bed of op een bank. Dan had je nogal veel gewicht nodig om haar overeind te krijgen, of iets wat heel lekker zou ruiken om haar aandacht te trekken. "Ik voel je." Zei het meisje waarop Kat even breed grijnsde. Ja, het was echt een droom.

Samen waren ze snel op weg naar het slagveld, of nou ja niet echt want er ging natuurlijk niemand sterven maar je snapte het wel. Ze zouden de lounge voor zich winnen, dat was een feitje. Al zou het misschien wel lukken als ze een even een luide brul liet horen en als een grote bigass tijger haar tanden liet zien. Want dat was ook even een verrassing, plotseling rende er ineens een grote oversizede tijger op de plek waar eerst nog een smal meisje had gerend. Ze staarde haar even aan tot ze even liet weten dat ze ook op haar rug kon springen. Nadat ze even had geknipperd en een lok haar weg had geschud besloot ze dat dan te doen, op haar rug te springen. "Sure." Zei ze en gooide haar been over het lichaam van de tijger heen. Kat was voor de zekerheid even iets minder snel gaan rennen tot ze goed zou zitten. Ze voelde even de hand van Alex door haar fluffy haren iets wat haar even deed glimlachen, ja een tijger die glimlachte. "Ehr.. sorry als dit pijn doet?" Waarschuwde ze nog even voordat ze haar vacht vastpakte, iets wat dus eigenlijk helemaal geen pijn deed. Ze had een behoorlijk dikke vacht als een tijger dus eerlijk, ze merkte er niet zo super veel van. Ze schudde dan ook even kort haar grote kop. ”Neeh, don’t worry, doet echt geen zeer.” Liet ze daarbij ook weten.

Behendig maakte Kat het bochtje naar de lounge en stopte wanneer ze eenmaal binnen stonden. Ze had wel wat mensen verwacht maar er was helemaal niemand, misschien wel omdat iedereen nu naar de cafetaria was gegaan. Dat kon een logische reden zijn voor waarop er hier niemand was. Maar zo hoefde ze het in ieder geval niet te veroveren, alleen te behouden. "Well.. dat was makkelijk. De basis is vanaf nu veroverd, niemand komt er in. Inclusief docenten als het moet." Hoorde ze Alex zeggen waarop ze even trots in het rond keek. Yup, het was nu allemaal van hun. De lounge en de cupcakes. Ze draaide haar grote tijger kop terug naar het meisje die was was gaan giechelen en wat naar voren was gebogen. Niet dat ze het erg vond, daarbij stond er zelfs een soort lach op het gezicht van de tijger met een cyaan blauwe ogen. "Sorry, dat was vast raar ofzo. Ik ga al van je af- en- ik moet stoppen met dat soort rare dingen te zeggen." Zei ze vervolgens al waarop Kat even moest lachen. Oké, ze was toch echt wel heel grappig en stiekem ook wel schattig als ze zo ging praten. Haar wangen waren ook een beetje rood geworden, wat het alleen maar schattiger maakte. Kat bleef haar nog even aankijken wanneer ze afstapte en draaide zich vervolgens weer in haar richting. ”Nee hoor, je hoeft daar helemaal niet mee te stoppen. Het is wel schattig.” Zei ze met dat tijgerglimlachje.

Ze zette de cupcakes al bij het lounge plekje neer en was begonnen met het halen van kussens, pakte er dan ook heel erg veel waardoor de vaker even moest lopen. Kat kwam ook weer in actie maar niet om haar te helpen. Ze liep ook het trapje af naar de lounge en legde zichzelf languit neer over een van de banken waar Alex al kussen op had gelegd. Het was er namelijk wel veel te lekker uit om te liggen en zeker een Kat in tijgervorm ging graag zo languit mogelijk liggen. Zachtjes vielen haar ogen soms genietend weg al hield ze Alex ook nog in de gaten met haar grote blauwe ogen. "Big tiger, hoe lang zit je hier al op het eiland?" Vroeg ze waarop ze haar ogen weer opendeed en eventjes naar haar rug draaide. ”Paar maandjes denk ik?” Ze wist het eigenlijk niet zeker namelijk. ”Jij dan?” Vroeg ze vervolgens terwijl ze ook weer terug veranderde naar haar normale gedaante. Ze keek Alex weer aan en kwam wat overeind. ”Hé, je zei net toch dat je alles zou doen?” Vroeg ze eventjes uitdagend met een grijnsje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Lefévre
Alex Lefévre
Class 3
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Monster
Age: 18
Occupation:
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptydi feb 09, 2016 9:04 pm


Hoewel er wel al veel kussens op de banken die ze zouden claimen hadden gelegen, was het Alex haar mening dat ze er veel en veel meer nodig hadden. Voor de zachtheid en dat niemand zo gauw de cupcakes zouden zien bovendien ook. Ze zag Kat al goed werk doen door met haar mega tijgerlichaam voor de cupcakes te gaan liggen en- nouja- bovendien ook helemaal niks uitvoeren, waardoor Alex kort d'r ogen speelvol liet rollen voordat ze besloot er nog maar een paar te pakken en die bij de kussens te proppen die ze al hadden verzameld- of nouja die zij had verzameld. Goddamnit. Toch kon ze er niet boos op zijn of wat dan ook, het was echter niet alsof Kat helemaal niks had gedaan, zij had tenslotte voor de cupcakes gezorgd en niet te vergeten: bijna tegen Alex aan gelopen.

''Da's niet erg lang..'' Antwoordde de blondine op de paar maandjes die Kat vertelde dat ze hier nog maar zat. ''Wil je het echt weten?'' Vroeg ze met een omhooggaande wenkbrauw voordat ze zich op de kussens neerstortte in kleermakerszit en toekeek hoe Kat terug in haar menselijke gedaante kwam, de knappe brunette die ze nu rustig in zich op kon nemen zonder haar half aan te kijken zoals ze bij het rennen had gedaan. Onbewust was er een goedkeurende expressie op haar gezicht komen te staan met een grijnsje op haar lippen spelende. Totdat ze doorhad dat Kat haar aankeek en ze toen een paar keer knipperde. ''Ohja, nou, sowieso al twee jaar. Dus al een stuk langer.. dan de meeste hier eigenlijk.'' Kat was wat meer overeind gekomen en Alex rechtte haar schouders eventjes voordat ze naar een kussen greep en die in haar schoot duwde met haar armen eromheen gevouwen. Een soort automatisch trekje dat ze had als er kussens in haar buurt waren. Eigenlijk had ze dat alleen in haar meisjes vorm- vreemd genoeg. Maar hee, haar jongensvorm had ook zijn eigen trekjes. Ze slikte en keek Kat terug aan wanneer ze haar een vraag stelde waarbij ze nu pas echt nadacht wat het had kunnen betekenen. ''Euh.. ja?'' Vroeg ze wat onzeker en draaide haar hoofd ietsje met een onheilspellende blik naar Kat. ''Als het gaat om deze lounge verdedigen- ik ga niet echt iemand vermoorden hoor, wat je ook zegt.'' Hief ze haar wenkbrauw opnieuw op en wachtte met lichte zenuwen op wat Kat's suggestie zou zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Emptyma feb 15, 2016 12:18 am

Uh-oh
dancin' past the point of no return


Natuurlijk had Kat zichzelf meteen als een ware luilak op de banken gelegd in het grote lichaam van de tijger, niet dat Kat echt lui was maar dat gedrag leek ze soms over te nemen van haar katachtige gedaantes. Sowieso omdat alles er dan ineens beter ‘ligbaar’ uit zag, dus ze plofte dan gewoon overal op of in neer. Zelfs dozen waren dan ineens heel aantrekkelijk terwijl je daar als mens liever niet in zou willen liggen, dat was te hard. Maar nee, als een kat was het dan ineens de hemel om in te liggen, iets wat ze zelf ook niet eens begreep maar het was gewoon zo? ''Da's niet erg lang..'' Zei het meisje waardoor de grote tijger weer even opkeek om haar aan te kijken, benieuwd hoe lang zij er dan al op had gezeten. Al was het wel erg goed logisch geweest dat ze hier langer zat dan Kat, want het was inderdaad nog niet echt lang. ''Wil je het echt weten?'' Vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen terwijl ze ging zitten.

Omdat ze eigenlijk wel weer terug wilde naar haar normale vorm, puur omdat de indruk van de tijger er nu misschien wel weer af was, veranderde ze terug. Ze wilde tenslotte wel indruk blijven maken, iets wat ze eigenlijk altijd wel een beetje wilde. Wat dat betrof was ze misschien een beetje gretig met aandacht, het liefst wilde ze namelijk alle aandacht van iedereen, helemaal voor zichzelf. Alle ogen op haar en zij hield daarbij ook zeker haar ogen op anderen. Het was dus eigenlijk in dat geval best slecht dat ze bi was, want niemand ontkwam eraan maar aan de andere kant, meer keuze right? Hoewel ze zich soms toch nog wel een klein beetje schuldig kon voelen over hoe snel haar hart telkens voor iedereen kon kloppen. Ze voelde zichzelf te snel aangetrokken en kon moeilijk bij een iemand blijven hangen.

Het meisje knipperde eventjes nadat ze toch Kat even aan had zitten kijken, iets wat haar zeker niet ontgaan was. Nee, het maakte juist dat ze haar uitdagende kant nu meer naar boven zou halen. ''Ohja, nou, sowieso al twee jaar. Dus al een stuk langer.. dan de meeste hier eigenlijk.'' Zei ze uiteindelijk nog wel waarop Kat even knikte, maar daar eigenlijk al niet echt meer mee bezig was in haar hoofd. Ze ging even rechter zitten en daarbij pakte Alex en kussen die ze op haar schoot legde met haar armen erom heen, nog iets wat best schattig eruit zag. Ohja, het was trouwens ook even tijd om even iets terug te halen wat ze had gezegd, want Kat was het nog niet vergeten en nu kon ze een goed excuus bedenken. ''Euh.. ja?'' Zei ze waarbij ze even onheilspellend haar hoofd naar haar draaien. Kat’s grijns werd alleen maar breder. ''Als het gaat om deze lounge verdedigen- ik ga niet echt iemand vermoorden hoor, wat je ook zegt.'' Zei ze met nog een wenkbrauw opgetrokken waardoor Kat even moest lachen. ”Nee don’t worry, dat zou ik nooit vragen.” Zei ze even geruststellend. ”Maar..” Ging ze wel verder waarbij ze eventjes het meisje aan bleek kijken en klaar ging zitten. ”Ik heb wel iets anders wat je zou kunnen doen.” Vervolgende ze teasend voordat ze haar uiteindelijk antwoord ging onthullen. ”Kiss me.” Zei ze met een uitdagende grijns op haar gezicht. ”Anders worden het duizend jumping jacks in die hoek daar,” Lachte ze er nog grappend bij. Ohja, daar ging ze weer hoor. Kat ging weer eens op rooftocht naar kusjes, alweer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Never really felt bad about it /&Alex Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never really felt bad about it /&Alex   Never really felt bad about it /&Alex Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never really felt bad about it /&Alex
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» @PunkPrincess // Alex's IG
» Alex Lefévre
» Being the new kid for a change [Alex]
» Alex Sutter
» Alex Udinov [WIP]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: