INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I got you [&Eva]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Age: 17
Occupation:
I got you [&Eva] Empty
BerichtOnderwerp: I got you [&Eva]   I got you [&Eva] Emptydo dec 10, 2015 2:13 pm

I don't play your rules, I make my own

Oh man. De les van Eleanor was zo slaapverwekkend, terwijl het juist leuk moest zijn en haar wakker moest maken. Het lag echter niet aan de blonde docente though, zij was degene die gebrek aan slaap had gehad. Ze nam de afgelopen maanden steeds meer dutjes op willekeurige plekken alleen maar omdat ze 's nachts niet aan haar slaap kon komen. Kitty was daarvan de oorzaak. Het bracht haar onrust dat het meisje alleen maar uit was op grapjes maken en hun rust verstoren. Had dat kind zelf nooit slaap nodig of wat dan ook? Met de kwast in haar hand zakten haar oogleden steeds zwaarder naar beneden ondanks dat ze zich probeerde te focussen op het schilderdoek waar ze voor zat. Het bord, hoe heette het ook alweer, met allerlei verschillende kleurtjes verf erop gespoten, hield ze in haar andere hand en ze had al twee keer gehad dat ze hem bijna dropte omdat de moeheid haar teveel werd en ze bijna weggezakt was. Eleanor's melding dat de les afgelopen was en daarbij de dag vol lessen om was, kon niet snel genoeg komen.
Natuurlijk scheurde ze er niet zomaar vandoor zodra Eleanor daar de toestemming voor had gegeven, maar hielp ze de vrouw nog even met het wegzetten van de schilderijen op een droogrek en de schildersezels op de plek waar ze hoorden te staan samen met nog een aantal leerlingen.

Ze was nog altijd moe geweest tot op het punt dat ze een whatsappje had gekregen van haar lief en ze naar de lounge had moeten komen op de eerste verdieping, waar de slaapkamers natuurlijk ook waren. Melody had haar beantwoord met een :] emoji en was uit het lokaal geschoten nadat Eleanor haar bedankt had voor het helpen en zij nog snel ''No probs!'' had gezegd. Met twee treden tegelijk was ze de trap opgegaan, waardoor ze haar pet zelfs even moet corrigeren omdat die haast van haar hoofd gevlogen was door haar vlugheid.
''Aye Eva!'' Zei ze al voordat ze ook maar dicht bij elkaar waren terwijl er een grijns op haar lippen kwam te staan en  ze stortte zich op de bank waar Eva op lag, kwam naast haar te liggen. Zachtjes gaf ze haar een kusje. ''Wil je eerst horen hoe hopeloos ik je gemist heb tijdens de lessen of gaan we eerst slapen?'' Het was een feit dat ze hier na schooltijd chillden en vaak genoeg in slaap vielen als er niemand in de buurt was. En als er iemand aan zou komen pikten hun katten zintuigen dat snel genoeg op, aangezien ze vaak genoeg ook maar in hun pantervorm in de ruimte lagen. Vaak was het rond etenstijd dat ze de ruimte benuttigden zodat het minder voorkwam dat er iemand in de buurt zou zijn.
'Iets anders. Ik heb iets voor je. Maar ofcourse wil ik horen dat je gemist hebt, altijd, ik mis jou ook.' Eva's stem, de manier waarop ze naar haar keek kreeg Melody altijd over de top waardoor ze met haar ogen naar Eva's lippen staarde, maar voordat ze de kans had om iets te verrichten kwam Eva al overeind en sleurde ze Melody erbij omhoog. 'Kdoe je een doek om, dus geef hier die pet.'
''Wat?! Om een doek om te hebben hoeft mijn pet echt niet af ho- HÉ! GEEF TERUG! Goddamnit.''
'Nope, die's van mij!' Grinnikte Eva, die veel langer was dan haar en ze dus moeite moest doen om hem terug van d'r hoofd te pakken, waar ze de energie niet voor had. Goddamnit.
Met een pffff accepteerde ze het lot maar dat Eva het doek voor haar ogen deed, voorzichtig met haar haren deed en haar vervolgens de naar richting van de slaapkamers begeleidde. Haar handen op d'r schouders maakten het tenslotte minder erg dan het was, de verrassing en dit allemaal, wat het ook maar mocht wezen.
Na nog geen 30 meter, zoiets schatte ze dan, werd ze tot een halt gezet en verdween Eva's aanraking van haar schouders af waardoor ze een zachte, mokkende kreun liet horen. Het geluid van een sleutel in het slot klonk en de deur werd geopend, waarna ze naar voren werd geleid. 'Doe je blinddoek maar af, pantertje van me.'
''Nee. Ben ik te lui voor, doe jij maar.'' Grinnikte ze, waarna ze d'r vingers langs de achterkant van het doek voelde gaan.
''Ey maar dit is onze kamer toch helemaal niet? Die's veel verder. Je hebt toch niet ingebroken hea? De sleutel van iemand gejat?'' Vroeg ze terwijl de blinddoek van haar hoofd afgepeuterd werd en ze vervolgens met haar hoofd schudde. vanwege het vervelende gevoel dat het doek in haar haren had achtergelaten, en ze streek door de achterkant van haar haren heen.
'Open je ogen nou maar.'
Met een lichte frons volgde Melody haar bevel en knipperde ze eens een aantal keer, waarna ze zich omdraaide richting Eva.
'Welkom in onze nieuwe kamer!' Vertelde ze blij en Melody merkte op dat al hun spullen er al stonden.
''Wat, hoe? Er is maar 1 bed?''
'Die hebk tegen elkaar geduwd, Kitty is foetsie.'
''For real? Waar is ze heen dan?'' Niet dat het haar echt interesseerde maar niet dat ze dood was of zo of dat er een ongeluk was gebeurd.
'In onze oude kamer, omg. We zijn alleen nu, 'kheb een kamer voor ons tweetjes geregeld.'
''Holy shit, you didn't-'' de verbazing op haar gezicht veranderde naar realisatie en ze opende haar mond om iets te zeggen maar in plaats daarvan kon ze het gewoon niet geloven en opende ze haar armen om die meteen om Eva heen te storten.
''Je bent fucking geweldig, ik kan niet!'' Screemde ze zachtjes en drukte minstens honderd kusjes op Eva's wang voordat ze haar het bed op trok. ''Ik weet wel al iets we kunnen doen. Slapen?''
You can try and try you can't beat me
©️ SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan Firth
Dylan Firth
Deceased
Aantal berichten : 61
I got you [&Eva] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I got you [&Eva]   I got you [&Eva] Emptyma dec 14, 2015 12:46 am


Eventjes een goed woordje doen bij Jean over hoe de kamersituatie was en ze had het voor elkaar gekregen om een eigen kamer met Melody te fiksen. Like, beter kon je het niet hebben right? Oké, misschien wel als iemand haar even mooi ging helpen met het verplaatsen van al die spullen en zo. Naja, thank god voor haar dat ze zel nog alles in der koffer had laten zitten buiten dan de mini draaitafel maar dat deed ze allemaal liever zelf. Nou ja, die draaitafel en Melody waren eventjes haar twee baby’s hoor daarom zorgde Eva voor beide uitmuntend goed of zo. Nou ja, Melody gaf ze gewoon alle slaapdates die ze nodig had en dan was die ook gelukkig. Haar bae was niet zo veeleisend en dat was cool voor haar. In een mum van tijd was alles verplaatst en had ze ook werkelijk al uitgepakt. Eventjes zware vooruitgang geboekt of zo?

De les had ze vandaag maar eventjes gelaten, puur omdat de verhuis even belangrijker was. Prioriteiten weet je wel. Languit gerekt lag het meisje op de bank in de lounge. Naast de game room, het muzieklokaal, en de cafetaria probably wel een van de plaatsen waar ze het meeste uithing en ze ook geen last had van domme kindertjes die haar beautyslaapjes verprutste. Toch niet als ze in een van haar grote katten vormen lag te tukken. Met een klein plofje, kwam het aankomende gevaarte naast haar op de bank terecht. Met een brede glimlach sloot ze haar bae in haar armen en beantwoorde het kusje maar al te vrolijk. Damnit, wat had ze dat kind weer gemist. Basically wilde ze dolgraag tukken want ze had wat arbeid verricht hoor. Maar aye, eerst belangrijkere dingetjes right? Op haar eigen manier wist ze Melody wel van de bank te krijgen en zelf zover te krijgen om haar te blinddoeken. Lekker spannend weetje wel.

Als een pro gids, leidde ze haar in de richting van de kamers. Maar off course stopte ze niet bij hun kamer die nog een heel eind verder lag, want tja gewoon logsich of zo. Binnen een mum van tijd stonden ze binnen, en haakte ze de blinddoek mooi van het mooie hoofdje van Melody af aangezien die weer even een attack had van luiheid of zo. Mysterieus wiebelde Eva even met haar wenkbrauwen toen alle vragen van Melody kwamen, off course deed ze dat pas toen ze haar ogen had open gedaan tho anders was het niet leuk. Eventjes een beetje pesten weet je wel. 'Welkom in onze nieuwe kamer!’ Een mooie verwelkoming was wel eventjes op zijn plek. Aangezien Eva 0,0% romantisch was geweest en dus niets van kaarsjes of iets had gezet. Daar was zij dan weer te lui voor. Bedden tegen elkaar schuiven koste veel moeite hoor. Melody leek blijkbaar helemaal verward, zeker toen ze al die vragen over hun oude roomie begon te stellen. Like, calm yo tits ze is niet dood of zo.

Bam. Aanval der kusjes. She approved tho. Voor een tweede keer die dag sloeg ze haar armen om haar liefje heen en probeerde zelfs niet eens om de kusjes te ontwijken. Like why zou ze? ‘Het werd eventjes tijd dat we wat meer privacy kregen hoor. Ik hou er niet van als mensen me zien slapen you know.’ Sprak ze half lachend. Tbh kwam ze met moeite onder de kusjes aanval uit maar details. Samen ploften ze op het bed. Like letterlijk plofje want de matrassen waren even extra zacht of zo. Altijd goed. Om inderdaad, dutjes te doen. ‘Ik dacht dat je het nooit ging vragen omg. Ik ben zo moe.’ Grijnsde ze breed terwijl ze  nog speels een kus drukte op Melody’s neus, puur omdat ze daar zin in had tho. Eva nestelde zich wat beter tegen haar aan en schonk haar een brede glimlach, beetje tandpasta achtig tho alleen niet met die doodse blik die je bij die mensen op tv zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I got you [&Eva]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: