INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Power Napping Gone Wrong

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptydo apr 07, 2016 3:35 pm


"I promise you, you're all I see"


Een pyjama-probleem huh? Dat kon zo maar eens snel opgelost worden. Meer nog, hij gaf haar zelfs netjes de keuze in wat ze precies wou slapen. Dat hij daarmee zijn halve kleerkast op haar uit kieperde, moest ze er dan maar bij nemen. Het was best grappig m te zien hoe ze hoe langer hoe meer verdween onder een hele berg kleren. ’Is het uitverkoop?’ Hoorde hij van onder de hoop uit komen, waarna Elo zelf ook weer tevoorschijn kwam. "Zoiets", Grinnikte hij geamuseerd. Daarna stelde hij voor om ze gewoon allemaal over elkaar aan te trekken, al zou hij dat ook niet willen tbh. Het was hier vaak wel te warm ’s nachts, daarom sliep hij dus ook meestal zonder shirt. ’Neeeee, niet allemaal!’ Riep ze uit met een ware facepalm, waar hij dan weer door in de lach schoot. Serieus, had ze een verborgen mutatie voor grappig zijn?

Ondanks dat hij wist dat hij zo’n opmerkingen beter niet maakte bij haar, kon hij het toch niet laten. Hij was wel nog steeds Marshall. ’Ze gaan de rekening hier graag zien komen dan.’ Grinnikte ze, waardoor hij zijn mondhoek optrok in een half grijnsje en vervolgens naar de zetel liep om het donkerblauwe shirt op te rapen. Ondertussen koos zij voor het bordeaux. Hij drukte even zijn handpalmen tegen elkaar, het blauwe shirt er tussen, en maakte een buiging. "Excellente keuze, mevrouw", Zei hij met een zo serieus mogelijk gezicht, al hield hij dat niet lang vast. Het blauwe shirt gooide hij even over zijn schouder, dat zou hij straks wel aantrekken dan.

Eerst maar zorgen dat ze zich wat meer op haar gemak voelde hier, want hij wou niet dat ze super gestressd was dat hij rare dingen zou gaan doen en vervolgens niet zou durven slapen. ’Het was overdreven in mijn hoofd, maar ik kan er niets aan doen..’ Zei ze, lichtjes nerveus. "Maakt niet uit, echt, ik snap het wel hoor", Zei hij zo rustig mogelijk, in een poging haar ook rustig te maken. ’Maar ik kan toch niet zomaar je bed inpikken?’ Protesteerde ze nog, en hij keek haar even bedenkelijk aan. Vervolgens keek hij naar het bed en terug. "Als het je echt stoort, dan slaap ik wel mee in het bed, met mijn rug naar je toe", Glimlachte hij geruststellend. Sowieso was het wel groot genoeg voor twee.

Terwijl hij bezig was met het opnieuw wegstoppen van de kleren, hoorde hij plots zijn naam. ’Ehhh Marsh..’ De jongen draaide zich met een vragende blik om. ’Waar mag ik..?’ Vroeg ze, maakte haar zin niet af maar het werd hem snel duidelijk toen ze het shirt heen en weer zwaaide. "Oh, daar heb ik een speciaal portaal voor laten maken", Zei hij doodserieus, liep naar de deur van de badkamer en tikte er met zijn vinger tegenaan. "Het gaat naar een magische plek waar je je kan omkleden, tanden poetsen en douchen", Vervolgde hij, terwijl hij zijn vingers op stak bij elk puntje en zo tot drie telde. "Ik heb het badkamer genoemd", Knikte hij toen enthousiast, terwijl hij met een grijns de deur open trok en zo de mysterieuze plek tevoorschijn toverde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloise Poundrick
Eloise Poundrick
Class 2
Aantal berichten : 232

Character Profile
Alias: Spark
Age: 17 jaar
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptydo jun 02, 2016 3:47 pm

”Excellente keuze, mevrouw.” sprak Marshall haar plechtig toe waarbij hij als een ware Japanse leermeester zijn handen tegen elkaar plaatste en voorover boog. Eloise had willen reageren door net hetzelfde te doen, maar het was simpelweg té grappig waardoor ze niet anders kon dan een hand voor haar mond slaan als poging om haar lach iétsje minder uitgelaten en misschien ook wel iéts vrouwelijker te laten klinken. Vervolgens ging het om het dilemme of ze zou blijven, of niet. Het maakte haar..niet onzeker, want ze moest toegeven dat ze zich langzaam maar zeker meer op haar gemak voelde bij Marshall. (Zijn opmerkingen konden haar natuurlijk nog altijd zoals een tomaat doen blozen maar dat terzijde) Maar er was wel die gezonde stress, want het voor het eerst bij een jongen op de kamer blijven slapen -alleen- was in haar ogen toch best wel een grote stap. Eloise dacht zoals altijd weer aan alle aspecten van het verhaal, zo ditkeer ook aan het feit dat als zij in zijn bed sliep, hij op de zetel moest. En dat vond ze niét oke. Marshall zijn voorstel was iets waar ze eventjes over nadacht, maar uiteindelijk met een kleine zucht en een gemeende lach op haar lippen bevestigde. ’Als je dat zou willen, zou ik dat heel leuk vinden.’ Ze voelde de kriebels in haar maag, even reëel en levendig als altijd.

De gedachten over het feit dat ze niet enkel bij hem op de kamer zou slapen, maar ook nog eens bij hem in hetzelfde bed, leken er voor te zorgen dat ze voor een moment niet helder, en vooral niet logisch meer kon nadenken. Omkleden? Bestonden daar badkamers voor? ”Oh, daar heb ik een speciaal portaal voor laten maken.” Eloise perste haar smalle lippen op elkaar en keek hem met een expresief opgetrokken wenkbrauw aan. Portaal? Waar the fuck hád hij het over? Totdat hij in beweging kwam, en de andere deur van zijn kamer aantoonde. De badkamer. Eloise hield beschaamde de tshirt voor haar gezicht en probeerde haar lach te verbergen terwijl Marshall door ging met zijn uitleg van jewelste. ’Oooooooh, dit is ronduit gênant.’ Ze deed een stap in de richting van de deur toen Marshall die aanduidde en keek hem met een engelengezichtje aan. ’Hi-hi.’ zei ze met een rood hoofd en verdween door de deur, naar de magische plek waar je je kon omkleden, tanden poetsen en douchen. In de badkamer keek ze naar zichzelf in de spiegel en rolde met haar ogen. Way to go, Elo. Razendsnel had ze van kledij gewisseld, en haar tanden gepoetst door wat van zijn tandpasta op haar vinger te doen en zo over haar tanden te gaan. ’Close enough.’ fluisterde ze zichzelf toe en leunde voorover om beter naar haar spiegelbeeld te kijken. Ze trok haar bovenlip wat omhoog en ging met haar tong over haar tanden. Het moest maar voldoen.

Uiteindelijk stapte ze de badkamer weer buiten, haar kledij had ze over het rekje op de badkamer gehangen, en ze stond nu in de tshirt van Marshall die bij haar tot net boven haar knieën kwam. ’Past als gegoten.’ zei ze blij en draaide een rondje alsof ze een ware Disney princes was. Eentje waarvan de hele benen vol stonden met littekens en blauwe plekken van onhandige stunten uit te halen. ’Droite ou gauche?’ vroeg ze hem, en ging aan het voeteinde van zijn bed staan, wachtende op zijn antwoord van waar hij normaal sliep, alvorens ze erin kon duiken.
Marshall
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptyzo jun 12, 2016 8:40 pm


"I promise you, you're all I see"


Het was hem wel al opgevallen dat een confusede Elo gewoon een hilarische Elo was. Het kostte hem dan ook veel moeite om serieus te blijven terwijl hij op een heel bijzondere manier een doodnormale badkamer beschreef. Het beste was dan nog dat ze echt niet door had waar hij het over had tot hij de deur aan wees. Stiekem was dit eigenlijk gewoon gemeen van hem, maar hij kon dit geplaag toch echt wel niet laten. Misschien ook wel omdat ze het zelf ook grappig vond, bovenop het awkward gevoel dan dat ze waarschijnlijk nu wel had. ’Oooooooh, dit is ronduit gênant.’ Zei ze van onder het tshirt, dat ze voor haar gezicht hield om haar rode kaken te verbergen. Marsh grinnikte geamuseerd en deed de deur voor haar open, waarna hij haar door liet. ’Hi-hi.’ Giechelde ze nog, waarna ze in de badkamer verdween en de deur dicht deed.

Terwijl zij daar bezig was, ging hij verder met omkleden en nam een ander oud shirt uit de kast. Het was er eentje waarvan hij de mouwen er af had geknipt, aangezien hij dus altijd best warm kreeg als hij sliep. Hij verwisselde zijn shirt met het verknipte geval en gooide het andere in de wasmand die in de hoek van de kamer stond. Vervolgens raapte hij zijn tot een grote kluwen gedraaide dekens van de grond en begon die te ontwarren. Damn, die nachtmerrie was toch wel heel heftig geweest. Net toen hij klaar was met het ‘opmaken’ van zijn bed, kwam ze weer uit de badkamer. ’Past als gegoten.’ Zei ze, waarna ze een rondje draaide. Zijn blik viel op haar bont en blauwe benen. "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Arm ding", Zei hij bijna ademloos, aangezien het er toch echt wel fucking pijnlijk uit zag??

Al leek zij er toch niet echt veel last van te hebben. ’Droite ou gauche?’ Vroeg ze hem, waarna hij even na dacht. "Eh, ik eindig meestal als Patrick Ster, dus kies maar, ik bind mezelf wel vast op de andere kant", Grinnikte hij. Ondertussen liep hij een beetje doelloos door de kamer. Oké, hij was zijn knuffel kwijt. Ja, hij sliep nog met een knuffel, problem? Het was een heel fijne knuffel, een die je intens kon knuffelen. Maar die had hij blijkbaar weg gegooid in zijn slaap. "Aaah, ik ben mijn teddybeer kwijt", Zei hij, best teleurgesteld. Marsh liet zich op de grond vallen en keek onder zijn bed, maar er was niks te zien. Hij liep nog een keer de kamer rond, keek achter de kast en achter de zetel, maar er was geen spoor. ((Alleen begraaf.)) "Als die nu eens kon denken hé, dan had ik 'm al lang gevonden", Zuchtte hij, waarna hij zijn handen even door zijn haren haalde en toen even lachte om zijn eigen woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloise Poundrick
Eloise Poundrick
Class 2
Aantal berichten : 232

Character Profile
Alias: Spark
Age: 17 jaar
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptydi jun 14, 2016 5:29 pm

De tijd die Eloise nodig had gehad om zich om te kleden en haar tanden te poetsen had hij gebruikt om ook een outfit-switch te doen en zijn bed wat op orde te brengen. Het deken lag weer semi netjes op zijn bed en het was pas toen dat Eloise de stormtroopers kon onderscheiden. ’Verslaafd!’ wierp ze hem met een grijnsje toe en haalde haar wenkbrauwen op. Bij Marshall zijn opmerking hield ze haar hoofd wat schuin. Wat had ze voor elkaar gekregen? En toen zag ze dat hij naar haar benen keek. Een lach sierde haar lippen en ze pletste enkele keren met haar voeten op de grond alsof ze een klein eendje was. ’De zijkant van mijn bed is niet mijn beste vriend,’ vertelde ze toen. ’en de grond ook niet eigenlijk..’ liet ze er nog op volgen en trok haar ogen eventjes nog groter dan ze al reeds waren. ’Ben niet een van de handigste’. ze krabde scheef grijnzend aan de achterkant van haar hoofd. ’Maar ze doen geen pijn meer hoor, kijk maar.’ ze boog lichtjes voorover en begon een voor een op de blauwe plekken te duwen. Merendeels ervan deden inderdaad geen pijn meer, totdat ze op een blauwe plek drukte die -zo bleek- redelijk recent was. ’Hmpff..’ pufte ze tussen haar lippen door en sprong op een been doorheen de kamer. ’Oke die wel nog!’

Bij het bed kwam ze tot stilstand, vroeg welke kant hij normaal inpalmde. ’Patrick.’ herhaalde ze lachend zijn woorden en sloeg haar hand voor haar gezicht. ’Dan shotgun ik rechts.’ zei ze met een smirk en sprong over het voeteinde, recht op de matras. ’Dan kan ik er tenminste niet uitvallen.’ ze klopte enkele keren met vlakke hand tegen de muur, waar het bed met een kant tegenaan stond. Haar -zoals 90% van de tijd- brede glimlach veranderde langzaam in een neutrale blik en een wenkbrauw schoot omhoog. ’Marsh wat ben je aan het doén?’ vroeg ze hem toen hij doelloos doorheen de kamer doolde. Ofja, hij had duidelijk wel een doel, maar bleek het niet te vinden. Bij zijn antwoord schoot ze weer in de lach, trok het dekbed omhoog en verstopte haar hoofd eronder om haar lacht te dempen. ’Je teddybeer?’ vroeg ze met fonkelende oogjes van het lachen toen ze weer boven kwam, haar haren staken alle kanten op. ’Dat is echt het schattigste wat ik ooit heb gehoord!’ Marshall dook voor een laatste keer half achter de zetel voordat hij het opgaf. ”Als die nu eens kon denken hé, dan had ik ‘m al lang gevonden.” Eloise was ondertussen onder de lakens gekropen, lag als een heilig boontje met haar armen op het deken. ’Zeker dat je dat zou willen? Wie weet wat teddyberen wel niet allemaal denken.’ Ze plukte met haar vingers aan het hoofd van een van de vele stormtroopers die op zijn dekbed stonden. ’Hij komt wel uit Marsh. Ik zal je morgen helpen met zoeken.’ Even dacht ze na. ’En als we hem niet vinden, dan vind ik wel een manier om je een nieuwe te kopen op je verjaardag.’ Nu hopen dat zijn teddybeer geen sentimentele waarde had, want dan was hetgene ze gezegd had compleet harteloos geweest. Ze klopte twee keer op het dekbed en kantelde haar hoofd een beetje. ’Hier jij, teddyberenkwijtspeler.’
Marshall
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptydo jun 16, 2016 3:02 pm


"I promise you, you're all I see"


Het eerste wat ze opmerkte, was zijn dekbed. Stormtroopers, hoe kon het ook anders. No way dat hij ooit in iets anders zou slapen dan dat hoor. Als hij een keer bij zijn zussen op de kamer ging slapen, omdat hij zich niet lekker voelde ofzo, dan nam hij dat gewoon mee. Over de gang, hij zat er echt niet mee in tbh. ’Verslaafd!’ Riep ze hem toe, waarna hij haar aan keek met een heel expressief 'en-dan' gezicht. Die uitdrukking veranderde al snel in een meer bezorgde toen hij haar blauwe benen zag. ’De zijkant van mijn bed is niet mijn beste vriend, en de grond ook niet eigenlijk..’ Legde ze uit. "Awh", Bracht hij uit, met een :c-gezicht. ’Ben niet een van de handigste’ Zei ze grijnzend. ’Maar ze doen geen pijn meer hoor, kijk maar.’ Zei ze, waarna ze op de blauwe plekken begon te drukken. "Is dat wel een goed-", Begon hij, maar het was al te laat. Hij werd onderbroken door een ’Hmpff..’.

Marsh sloeg zijn hand voor zijn mond in een poging niet te lachen terwijl ze rond aan het springen was door zijn kamer, maar hij faalde wel een klein beetje. ’Oke die wel nog!’ Liet ze hem weten, waarop hij opnieuw moest lachen. "You don't say", Grinnikte hij. Ze was gestopt bij zijn bed, vroeg hem aan welke kant hij normaal sliep. Dat was een goeie. Een beetje overal eigenlijk. ’Dan shotgun ik rechts.’ Zei ze met een grijns. ’Dan kan ik er tenminste niet uitvallen.’ Vervolgde ze, kloppend op zijn muur. "Shhht, de buren", Zei hij waarschuwend, al schoot hij snel genoeg weer in de lach. Niet dat hij ooit zou luisteren naar buren die gingen klagen tbh.

Nog voor hij zelf in bed kon kruipen, was hij toch wel iets heel belangrijks vergeten. Zijn teddybeer. Een Snorlax pokémon, zo’n hele dikke. Hij hoorde in haar luide gedachten dat ze niet begreep wat hij aan het doen was. ’Marsh wat ben je aan het doén?’ Vroeg ze, waarna hij haar dus liet weten dat hij zijn teddybeer kwijt was. Ze verstopte haar hoofd onder de dekens, maar hij hoorde haar alsnog lachen. ’Je teddybeer?’ Vroeg ze, haar kapsel helemaal in de war door het deken. ’Dat is echt het schattigste wat ik ooit heb gehoord!’ Riep ze uit, waardoor hij haar even een gespeelde boze blik toe wierp. "Niet schattig", Zei hij doodserieus, al brak zijn grijnsje al snel weer door. Het was onmogelijk om boos te blijven op haar.

Elo probeerde hem gerust te stellen door te beloven dat ze morgen mee zou helpen zoeken. Maar hoe moest hij dan straks in slaap raken? Oh well, hij zou het deken wel knuffelen dan. ’Hier jij, teddyberenkwijtspeler.’ Zei ze nadat ze even op het bed had geklopt. Marsh wreef even slaperig in zijn ogen. "Okeeee", Bracht hij uit, liep gedwee naar het bed en tilde het deken op. Even keek hij haar nog aan. "Dank je", Zei hij zachtjes, maar wel heel gemeend. "En slaap lekker", Vervolgde hij grinnikend. Met een klein glimlachje draaide hij zich vervolgens om, zoals hij had beloofd, met zijn rug naar haar toe.. Al moest hij toegeven dat hij nu even graag gewoon naar haar zou willen kijken en haar knuffelen in plaats van zijn teddybeer.


Laatst aangepast door Marshall Eriksen op vr jul 29, 2016 9:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloise Poundrick
Eloise Poundrick
Class 2
Aantal berichten : 232

Character Profile
Alias: Spark
Age: 17 jaar
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptyvr jul 29, 2016 8:50 pm

”Shhht, de buren.” had hij gezegd, waardoor Eloise op haar onderlip beet en het kloppen staakte. ’Ohja, de buren…’ herhaalde ze zijn woorden schaapachtig en er verscheen een onzichtbaar aureooltje boven haar hoofd. ’Als ze komen klagen zet ik de deurklink wel onder stroom.’ fluisterde ze samenzwerend en haalde grijnzend haar wenkbrauwen op. Vervolgens dook ze in het bed, dat licht krakend mee veerde. Met haar blauwe, bijna katachtige ogen volgde hem terwijl hij een halve speurtocht doorheen zijn kamer organiseerde. Een zoektocht naar een teddybeer, waarbij Eloise het niet kon laten om onder het deken te duiken en haar lach te smoren. ”Niet schattig!” ging hij in de verdediging toen ze weer boven de lakens kwam en hem met tranen van het lachen aan keek. ’Marsh…’ sprak ze hem met een opgetrokken wenkbrauw aan toen hij een -duidelijk opgezette- boze blik op zijn gezicht tevoorschijn toverde. ’Als dat niet schattig is, dan weet ik niet wat wél schattig is hoor.’ Maar zoals ze wel verwacht had kon hij zijn façade niet lang laten standhouden.

Hij wreef in zijn ogen, een gebaar dat bij haar een onmogelijk onderdrukbare geeuw deed verschijnen. De bijhorende geluiden maakte het tot een mooi compleet plaatje. Een veel te grote tshirt, haren die alle kanten opstonden, de lakens die al reeds verkreukeld om haar heen lagen, de goofy blik in haar ogen. Het bed kraakte opnieuw toen Marshall zich er rustig in nestelde, braafjes aan de andere kant van het bed. Hij lag met zijn rug naar haar toe, maar keek nog even achterom, recht in haar ogen om haar vervolgens op fluistertoon te bedanken. ’Heee..’ stelde ze hem gerust bij zijn woorden. Hetgene ze gedaan had was echt niet iets waar hij haar voor moest bedanken. Zo hoorde het gewoon te zijn. Ze krabbelde half recht en hield zijn blik eventjes vast, haar lippen in een kleine, oprechte glimlach. ’Ik wil je gewoon blij zien, oké?’ Voor een moment was het stil tussen hen. Niet ongemakkelijk, maar gewoon een stilte waarin meer werd gezegd dan enkel de woorden die zojuist nog hadden geklonken. Marsh bracht er een einde aan door haar slaapwel te wensen alvorens hij zich volledig neerlegde. Eloise glimlachte nog steeds, ookal kon hij het niet meer zien. Uiterst voorzichtig ging ze op haar knieën zitten en boog voorover, om vervolgens haar lippen zachtjes tegen zijn kaak te drukken, net onder zijn oor. Toen ze zich terug trok naar haar plaats liet ze haar kleine vingers nog kort door zijn haar gaan. ’Slaaplekker.’ fluisterde ze hem zachtjes toe alvorens ze zich ook neerlegde.

Het duurde een hele poos voordat ze zowel haar hartslag als haar ademhaling weer onder controle had. Haar ogen had ze in tussentijd nog geen enkel moment gesloten. In stilte staarde ze naar de contouren van zijn schouderbladen die doorheen zijn tshirt zichtbaar waren, naar de ritmische manier waarin hij ademhaalde. Het was vreemd om in een bed te liggen dat niet het hare was, in een kamer waar ze slechts één keer was geweest. Daarom voelde het goed om naar Marshall te kijken, omdat hij zowat het enige was wat wél vertrouwd was voor haar, waarbij ze haar rust kon hervinden. Haar handen had ze voor zich liggen, zijn richting uit. Als ze haar vingertoppen zou uitrekken kon ze nipt zijn rug aanraken, maar ze hield ze braafjes stil. Zo bleef ze naar hem kijken, tot langzaam maar zeker toch haar vermoeidheid de overheid nam en haar ogen dichtvielen.
Marshall
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptyvr jul 29, 2016 10:06 pm


"I promise you, you're all I see"


De deurklink onder stroom zetten. Ja, dat was wel een goed plan, eigenlijk. Dan kwam er niemand binnen om te klagen ghehe. "Eloise used spark. It's super effective!" Riep hij, net iets te luid misschien, met zijn handen in de lucht. Alsof er het volgende moment een regen van confetti zou neervallen. Nee, gelukkig bleef dat uit, of hij zou volgend jaar waarschijnlijk nog snippertjes vinden. Die dingen kropen letterlijk overal tussen, en dan zat je d’r mee. Nu goed, na de korte onderbreking ging hij verder met het zoeken naar Snorlax, tot ze hem daar bij onderbrak. Ze had wel een punt, dat ze morgenochtend verder konden zoeken. En ze wou hem zelfs helpen?? Heel cute wel.

Het voelde wel juist om haar te bedanken. Op zijn zussen na had hij nooit verwacht dat iemand zo met hem zou in zitten. Dat iemand zo vrijwillig zou blijven nadat ze wisten wat voor een gruwelijke dingen hij in zijn verleden had gedaan en meegemaakt. ’Heee..’ Reageerde ze op zijn woorden. Ze kwam zelf ook weer half overeind. ’Ik wil je gewoon blij zien, oké?’ Zei ze, waardoor hij zelf miniem zijn mondhoek op trok. Het maakte hem zo warm vanbinnen, iets waar hij even in stilte van genoot. Daarna wenste hij haar een goeienacht, blij met hoe ze de avond hadden afgesloten.

Marsh voelde hoe ze zichzelf nog even verzette, hem een kusje op zijn wang drukte. Ze woelde nog even door zijn haren, waarbij hij een genietend gebrom liet horen, als een hond die een aai kreeg. ’Slaaplekker.’ Zei ze nog, en met die woorden sloot hij zijn ogen. Met zijn armen omklemde hij zijn deken, bij gebrek aan Snorlax, maar hij was gelukkig moe genoeg om al snel in slaap te vallen. Het ging bijna moeiteloos, maar ook deze keer kreeg hij dromen. Geen herinneringen deze keer. Deze keer was het meer een droom over de toekomst.

Het was vreemd om over jezelf te dromen, maar deze keer was hij niet alleen in zijn droomwereld. Ze waren ergens op het eiland, op het strand. Elo was er ook, ze was schelpjes aan het rapen waar het water net het strand glad gemaakt had. Hij zelf zat op een handdoek naar haar te kijken. De zon ging bijna onder, ineens zag hij hem best wel heel snel zakken. Snel sprong hij op, rende op zijn hardst over het zand naar haar toe. Nog net op tijd gooide hij zijn armen om haar middel heen en tilde hij haar op, zodat ze ook kon kijken. "Kijk hoe mooi", Fluisterde hij zachtjes, doelde daarmee niet alleen op de zonsondergang maar ook op haar, natuurlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloise Poundrick
Eloise Poundrick
Class 2
Aantal berichten : 232

Character Profile
Alias: Spark
Age: 17 jaar
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptydi aug 09, 2016 10:45 pm

Slaap overmande haar, en ondanks dat ze gevreest had dat het niet gemakkelijk zou zijn om in een vreemd bed en in een vreemde kamer in slaap te vallen -haar moeder moest eens weten-, lukte het haar verassend goed. Met Marshalls rug als laatste op haar netvlies waren haar ogen dicht gevallen en was haar ademhaling langzaam en ritmisch geworden. Maar de slaap waarin ze verkeerde bleef niet zo rustig als dat hij eerst was geweest. Het voelde alsof ze viel, zo een momentje dat vaker voor kwam als je pas in slaap gevallen was. Maar in plaats van met een schok weer op haar matras te vallen, belandde ze met haar voeten in zacht, mul zand. Wind speelde door haar korte haren en een zilte geur drong haar neus binnen. Voor een moment sloot ze haar ogen en spreidde ze haar armen waardoor het veel te grote tshirt rond haar bovenlichaam vrolijk heen en weer wapperde.

Haar voeten droegen haar naar het vastere gedeelte van het strand, daar waar de golven het zand volledig doordrenkt had. Eens om de zoveel tijd spoelden de koude golven over haar voeten heen, waardoor ze nat werd tot op haar enkels. Gelukkig droeg ze geen lange broek. Eens de golven weer terug in zee rolden en daarbij heel wat zand meenamen, kwamen de schelpjes tevoorschijn. Met grote, fonkelende ogen keek ze ernaar en kon het niet laten om door haar knieën te gaan en er enkele uit het zand te rapen. Een nieuwe golf kwam aan en Eloise bleef gehurkt, hield haar hand met de schelpjes in het water om het zand er vanaf te spoelen. Opeens leek de lucht snel van kleur te veranderen, zo snel dat het haast niet reëel kon zijn. De horizon kleurde diep oranje, en verdwaasd wierp Eloise een blik opzij terwijl ze opstond. Doffe bonken in het zand weerklonken, en zo snel als een haasje kwam Marshall afgerend. Maar veel tijd om te reageren gunde hij haar niet. Hij sloeg zijn armen om haar middel, waardoor Eloise lachend haar schelpjes weer op de grond liet vallen en haar handen rond zijn polsen klemde voor meer houvast. ”Kijk hoe mooi.” fluisterde hij haar langs achteren toe, en ze richtte haar ogen op de horizon. Even staarde ze er in stilte naar, maar daarna knikte ze vastberaden. ’Jaaa.’ fluisterde ze hem terug terwijl ze zag hoe de zon dieper en dieper de zee in zakte. ’Niet weggaan!’ sprak ze toen, iets luider en met een trieste ondertoon. Ze liet Marshall met een hand los en stak deze naar voren, alsof ze de zon probeerde aan te raken.

De zon was warm, maar niet zo warm als ze verwacht had. En waar ze verwacht had dat het een vloeibaar geheel zou zijn, was het nu vast, en mals. Op een vreemde manier werd ze uit haar slaap gehaald en verdwaasd knipperend opende ze haar blauwe ogen. Ze was zeker dertig centimeter naar het midden opgeschoven, en waar haar ene hand onder haar hoofd lag, bungelde de andere over Marshall zijn schouder. Vluchtig trok ze hem terug, en zag terwijl hoe de jongen in beweging kwam. ’Zag jij dat ook?’ fluisterde ze hem toe terwijl ze met haar bovenlichaam wat rechter kroop. ’Volgens mij zat je in mijn hoofd Marsh.’ ze klonk lichtjes onzeker over hetgeen er was gebeurd. Ze was er namelijk niet honderd procent zeker van dat hij hier verantwoordelijk voor was geweest, of dat het gewoon een échte droom van haar was. Al had het zo anders gevoeld. Haar hart bonkte in haar keel, en het leek net alsof ze nog kon voelen waar zijn armen zojuist hadden gezeten. Ze kreeg niet onmiddellijk reactie, alsof Marshall er wat langer tijd voor nodig had om wakker te worden. ’Marshall?’ fluisterde ze nogmaals, ditkeer wat dringender. Eloise kroop op haar knieën en schuifelde wat korter naar hem toe. Zoals ze ook had gedaan toen ze hem een slaapkusje op zijn wang had gegeven, ging ze wat over hem heen hangen. ’Kan je dat op commando doen?’ vroeg ze hem zachtjes. ’Dat was echt leuk.’ Ze perste haar lippen op elkaar in een kleine, verlegen glimlach en streek een warrige pluk haar achter haar oren. Eentje die onmiddellijk weer van zijn plaats viel terwijl ze observerend naar hem keek.
Marshall
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptydi aug 09, 2016 11:17 pm


"If not now, then when?"


Sommige dromen gaven hem het gevoel dat ze, ondanks een beetje moeite, best wel werkelijkheid konden worden. Alsof ze hem een blik in de toekomst gunden. Een toekomst als deze zou hij wel willen. Het zag er allemaal zo vredig uit. Alsof alle stukjes precies in elkaar waren gepast om tot een perfect geheel te komen. Dit was een toekomst waar hij zijn best voor zou willen doen. De wereld leek voor een keer in balans te zijn, alsof zijn chi perfect afgestemd stond. Het duurde niet lang voor hij besefte dat hij de reden tot die balans in zijn armen hield. Haar warme lach weerklonk over het strand, terwijl hij haar omhoog hield, alsof ze de zon zo beter kon zien. ’Jaaa.’ Stemde ze in, waardoor hij glimlachte en haar terug liet zakken. ’Niet weggaan!’ Zei ze, een beetje triest, alsof het weggaan van de zon het einde betekende van het moment van pure magie waar ze in zaten. Ze strekte haar hand uit naar de zon, hij was zich niet bewust van het feit dat ze in het echte leven naast hem wakker werd en zo de link onderbrak.

Marshall droomde gewoon rustig verder, zette haar in zijn droom weer neer en streek liefdevol haar haren uit haar gezicht. De wind had ze nogal door elkaar geblazen, al was het nog steeds warm. Het zou wel snel afkoelen, nu de zon weg was. "Ik ben er nog hoor", Zei hij plagend, in een poging de sfeer weer op te halen. Ze lachte, sloeg hem zachtjes op zijn borst. "Flauwerik", Giechelde ze, al kon hij nog steeds het verdriet in haar blik zien. "Ik ga ook nooit meer weg", Fluisterde hij, serieuzer nu. Ze richtte haar blik naar beneden. "Beloofd?" Vroeg ze zachtjes. Marsh legde zijn hand onder haar kin, tilde die zachtjes op. Met de meest oprechte blik in zijn blauwe ogen keek hij haar aan. "Beloofd", Zei hij, bijna dwingend, wanhopig dat ze hem zou geloven. Om zijn woorden kracht bij te zetten, leunde hij voorover, wilde zijn lippen op de hare drukken. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was..

’Marshall?’ De stem trok hem weg van het beeld, weg van de droom. Verward knipperde hij met zijn ogen. Hij merkte vaag beweging in zijn bed op, waarna hij iets voelde kriebelen op zijn schouder. ’Kan je dat op commando doen? Dat was echt leuk.’ Klonk de stem opnieuw. De jongen rolde zich voorzichtig op zijn rug, keek op naar haar verlegen glimlach. Eenzelfde soort glimlach kwam rond zijn lippen te staan. "Als je dat al leuk vond, weet ik niet wat je van het einde gaat vinden", Zei hij zachtjes. Hij wist het ook oprecht niet, wist niet of hij wel de juiste beslissing nam om het haar te tonen. Voor hetzelfde geld schrok hij haar daarmee af maar.. Het was nu of nooit. Voorzichtig nam hij haar hand vast, niet alleen om de link te versterken, maar ook om haar te laten weten dat hij hoe dan ook haar reactie zou respecteren. Voorzichtig drong hij haar gedachten weer binnen, sloot zijn ogen om haar niet onder druk te zetten terwijl hij de beelden opnieuw afspeelde en deze keer wel met haar deelde..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloise Poundrick
Eloise Poundrick
Class 2
Aantal berichten : 232

Character Profile
Alias: Spark
Age: 17 jaar
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptydi aug 09, 2016 11:55 pm

Langzaam maar zeker kwam hij weer bij bewustzijn en opende verward zijn blauwe ogen. Even voelde ze zich schuldig dat ze hem had wakker gemaakt, dat ze überhaupt was ontwaakt uit die droom die voor haar veel, maar dan ook veel te kort geduurd had. Maar ze was nu eenmaal wakker geworden, en was er zo van aangedaan -in een positieve zin- dat ze hem wel moest wakker maken. Hij rolde op zijn rug en voor een moment kon ze niets anders doen dan hem verlegen toelachen. ”Als je dat al leuk vond, weet ik niet wat je van het einde gaat vinden.” De uitdrukking op haar gezicht werd vragend, al was er nog steeds die vrolijke fonkeling in haar ogen aanwezig. ’Het einde?’ vroeg ze op fluistertoon. ’Hoe gaat dat dan?’ Ze liet kort haar tanden over haar onderlip glijden voordat ze een blik wierp naar zijn hand waarmee hij die van haar zachtjes omsloot. Ze ademde diep in trok een mondhoekje de lucht in, voordat ze zich liet meeslepen in de gedachten van Marshall.

”Ik ben er nog hoor.” antwoordde hij op hetgeen Eloise tegen de zon had gezegd. Ze draaide zich om, keek hem met een grijns en een opgetrokken wenkbrauw aan. ’Flauwerik.’ bij die uitspraak sloeg ze hem zachtjes op zijn borst en wierp nog een laatste, trieste blik op de verdrinkende zon. ”Ik ga nooit meer weg.” zijn stem was slechts een fluistering geworden, maar het was alsof de woorden doorheen haar hoofd gonsden. Luide gedachten, schreeuwende gedachten. Ze kon er niets aan doen, maar haar hart ging in overdrive, misschien zelfs nog harder en luider als haar gedachten. Aan haar buitenkant was er niets te zien, behalve een verlegen blik in haar ogen waarmee ze naar haar tenen in het zand staarde. ’Beloofd?’ vroeg ze hem prevelend en voelde hoe hij zijn warme ving op een bijna liefdevolle manier onder haar kin legde en hem optilde. Ze keek hem recht aan, naar de zon die zijn gezicht een warme kleur gaf, naar zijn heldere ogen die haar op de meest oprechte manier aankeken. ”Beloofd.” bevestigde hij haar vraag. Ze zag hoe Marshall lichtjes haar kant op leunde, en alsof het vanzelf ging, sloot ze haar ogen.

Ze voelde hoe zijn lippen heel zachtjes op die van haar kwamen te liggen. Het was slechts een aanraking, maar toch bracht het een gevoel met zich mee dat ze nooit eerder meegemaakt had. Haar vingertoppen werden warm, haar maag leek een eigen leventje te leiden, en haar gedachten? Wel die leken alle kanten op te vliegen. Voorzichtig maakte ze haar hand uit die van hem los en reikte ze ermee naar de achterkant van zijn hals. Terwijl drukte ze zichzelf wat feller naar voren. En op dat moment zag ze doorheen haar netvlies dat de oranje achtige gloed rondom hen veranderde. Hij kleurde donkerder, grijs, bijna zwart. Eloise trok haar van zijn lippen los, opende haar ogen en zag dat de omgeving weer was veranderd. Ze lagen weer in zijn bed, zij op haar knieën langs hem, hij nog steeds op zijn rug. Meteen bracht ze twee vingers naar haar lippen en keek hem met grote, verbaasde ogen aan. ’Ik..’ Ze slikte, deed verwoed een poging om haar haren wat in de plooi te krijgen en bedekte daarna opnieuw de veel te grote, verlegen glimlach die op haar lippen was verschenen. ’Ik hou van dit einde.’ gaf ze toen op fluistertoon toe en begroef haar gezicht in haar handen. De kinderlijke grijns op haar gezicht, de blos op haar wangen.. Verliefd. Uiteindelijk keek ze hem weer aan en beet kort op haar onderlip. ’Is het raar als ik dat einde nog eens wil overdoen?’ Ze hield haar hoofd in een scheef knikje en wierp een blik naar zijn lippen. Zonder nadenken plaatste ze haar kleine handen op zijn schouders en boog weer voorover om haar lippen heel voorzichtig -en misschien wat onwennig- op die van hem te plaatsen. Haar handen hield ze stil op zijn plaats, aangezien het anders, en misschien wel echter voelde om het in zijn slaapkamer te doen in plaats van in de droomwereld. Al laaiden de gevoelens in haar lichaam minstens even hard op.
Marshall
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptywo aug 10, 2016 12:40 am


"If not now, then when?"


Zijn eerste reactie op het zo bruusk wakker maken, was er eentje van verwarring en lichte verontwaardiging. Het was zo’n mooie droom, wie durfde het te onderbreken? Beter was het niet één van zijn zussen, om hem doodleuk te vertellen dat hij weer te luid aan het dromen was. Maar al snel verdween die irritatie toen hij zag dat het Elo zelf was, die een verlegen glimlach op haar lippen had. En het voelde als het goeie moment, alsof ook in deze wereld de puzzelstukjes leken te passen, om haar te laten weten hoe hij zich al die tijd had gevoeld. Daarom nam hij voorzichtig haar hand vast, sloot zijn ogen weer en ging in zijn herinneringen om het einde van de droom weer op te halen. Heel ver moest hij niet zoeken, een droom als deze zou hij nooit vergeten.

Voor de tweede keer keek hij als het ware naar het filmpje wat daarnet zijn droom was geweest. Nu zou ze zichzelf ook zien zoals hij haar zag. Hoe haar ogen schitterden, hoe haar glimlach bijna oogverblindend was, hoe haar hele gezicht oplichtte bij elk woord dat ze uit sprak. Alsof het bijna tastbaar was, hoeveel hij om haar gaf. Deze keer werden ze niet onderbroken doordat hij wakker werd. Heel even hield hij het beeld nog vast, liet het daarna langzaam vervagen. Voorzichtig opende hij zijn ogen, bang voor haar reactie. Onterecht. ’Ik..’ Bracht ze uit, had haar vingers op haar lippen gelegd, alsof ze niet bevatte wat ze net meegemaakt had.

Opnieuw kon hij het niet laten om te denken hoe verdomd schattig ze was. Ze wist zichzelf geen houding te geven, maar deze keer was hij niet bang om haar uiteindelijke beslissing. Het zat goed, dat wist hij. En dat bevestigde ze. ’Ik hou van dit einde.’ Fluisterde ze, toverde daarmee en brede glimlach om zijn lippen, een warm gevoel in zijn hart. Zachtjes wreef hij met zijn duim over haar hand, bleef haar met diezelfde glimlach aankijken. ’Is het raar als ik dat einde nog eens wil overdoen?’ Vroeg ze uiteindelijk, nadat ze op haar lip had gebeten. Een vreemde kriebel trok door zijn lichaam, ineens was hij zich enorm bewust van het feit dat ze haar handen op zijn schouders had geplaatst.

Alsof zijn zintuigen scherper waren, zich voorbereidden op wat ze ging doen. En vanaf het moment dat ze haar lippen op de zijne plaatste, sloot hij zijn ogen, ging helemaal op in de storm van emoties die door zich heen trok. Alsof het zich allemaal had opgestapeld, alles wat hij al die maanden had gevoeld. Hoe het zich traag maar onoverkomelijk had opgebouwd, wachtend op dit ene moment. Zijn ene hand liet hij voorzichtig langs haar zij glijden, beantwoordde haar kus even voorzichtig als zijzelf. Uiteindelijk was het het feit dat hij zijn glimlach niet meer kon bedwingen de reden dat hij zichzelf los maakte. Met een kleine niet al te indrukwekkende giechel keek hij haar aan. "Wauw", Zuchtte hij gelukzalig, nadat hij zijn ogen terug had geopend en haar blik weer had op gezocht. Veel meer kreeg hij er op dit moment niet meer uit, maar het was waarschijnlijk meer dan genoeg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloise Poundrick
Eloise Poundrick
Class 2
Aantal berichten : 232

Character Profile
Alias: Spark
Age: 17 jaar
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptyma aug 22, 2016 5:32 pm

Eloise had hem weer in de realiteit getrokken, had Marshall op een verlegen, licht zenuwachtige manier toe gesproken. De woorden die ze hem toesprak, het waren woorden die ze nooit had gedacht uit haar eigen mond te laten komen. Met de minste aanraking, de minste opmerking had Marshall haar rood kunnen laten worden. Hij bracht haar zo vaak in verlegenheid, op een positieve manier waar Eloise weinig ervaring mee had. Maar nu, op het moment dat ze had gedacht om toe te klappen van verlegenheid, leek het haast vanzelf te gaan. Op een vreemde manier leken de rollen omgekeerd, waar want Marshall normaal gesproken zou hebben, bleef hij nu stil. Behalve zijn warme vingers die zachtjes over haar hand streelde, bleef hij roerloos liggen en staarde haar breed glimlachend aan.

Ze zag nog net hoe hij zijn heldere ogen sloot voordat ze hetzelfde deed. Voor de tweede maal plaatste ze haar lippen op die van hem. Ditkeer zich meer bewust van wat er gebeurde. Het leek wel alsof er een vuurwerk spektakel zich afspeelde aan de binnenkant van haar lichaam. Gevoelens die ze niet kon plaatsen, maar wel zeer kon appreciëren namen het op een zeker niveau van haar gezond verstand over. Het kon niet anders dat Marshall de rilling doorheen haar lichaam voelde gaan toen hij met zijn hand over haar zij streek. Eloise kneep haar ogen wat harder dicht en kon een glimlach niet onderdrukken. Hoewel ze het misschien niet onmiddellijk had gewild, was de kus daarmee wel sneller afgelopen, en ze haalde een hand door haar haren voordat ze hem weer aankeek. Marshall lachte zacht en liet een zuchtende ’wauw’ over zijn lippen rollen. ’Zeg dat wel.’ fluisterde ze hem glimlachend toe, haar ademhaling licht verzwaard. Eloise strekte haar benen weer over de matras uit en drukte zich gewillig tegen hem aan. Ze nam zijn arm vast, legde hem opzij zodat ze zich met de bovenkant van haar hoofd in de kuil bij zijn schouder kon nestelen. ’Ik had niet verwacht dat het zo zou uitdraaien.’ sprak ze hem zachtjes toe op een manier waarin de tevreden grijns op haar lippen hoorbaar was. ’En ik had al helemaal niet verwacht dat het zo zou voelen.’ Bij haar eigen woorden fronste ze haar wenkbrauwen en probeerde hem aan te kijken vanuit de positie waarop ze langs hem lag. ’Niet dat ik het niet wilde met jou, begrijp met niet verkeerd.’ verklaarde ze zich. ’Gewoon, dit..’ ze stak een arm in de lucht en gebaarde op de hele situatie. ’Het is allemaal zo nieuw voor mij.’ Ze liet haar arm weer zakken en bleef stil, staarde naar het plafond van zijn kamer. Zo goed als ze kon probeerde ze haar luide, en vooral onwennige gedachten van hem af te sluiten. Al was dat een haast onmogelijk aangezien ze niet wist hoe.
Marshall
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptyma aug 22, 2016 10:09 pm


"I ain't ever seen a star this close"


Niks had hem kunnen voorbereiden op dit moment. Hij had er alleszins wel zijn verwachtingen over gehad, een stille hoop dat het ooit wel een keer zou gebeuren, maar het was zo anders dan hij in gedachten had gehad. Het was zoveel meer. Het feit ook dat zij de eerste move had gemaakt, iets wat hij heel graag gewild had, maar niet had gedacht dat ze het zou durven ook. En toch had ze het gedaan. Ze bleef hem verrassen. Marsh merkte niet alleen een verandering in haar gedachten, die nu alle kanten op leken te stuiteren, maar ook een reactie op zijn aanraking. Ze rilde zachtjes, het was zo ontzettend cute gewoon, hij kon met alle moeite van de wereld niet voorkomen dat hij moest glimlachen.. Zoals ze altijd bij hem teweeg bracht.

Er waren niet veel momenten waarop hij compleet sprakeloos was. Meestal had hij op alles wel een slimme opmerking klaar, kon hij makkelijk met woorden overweg. Maar nu.. Er waren geen woorden op de wereld die konden bevatten wat hij allemaal voelde, nochtans wou hij het haar zo graag uitleggen. Wat ze voor hem betekende, wat ze in hem los maakte. Maar meer dan een zachte ‘wauw’ kreeg hij er niet uit, hij was te hard onder de indruk van alles wat er de afgelopen vijf minuten was gebeurd. ’Zeg dat wel.’ Stemde ze zuchtend in. Ze ging opnieuw naast hem liggen, prompt tegen hem aan deze keer in plaats van aan de andere kant van het bed. Met plezier liet hij haar toe dat ze zijn arm verlegde zodat ze nog dichter tegen hem aan kon liggen. ’Ik had niet verwacht dat het zo zou uitdraaien.’ Zei ze zachtjes, hij kon zich gewoon voorstellen hoe ze lag te glimlachen.

’En ik had al helemaal niet verwacht dat het zo zou voelen.’ Vervolgde ze, waarna ze haar hoofd wat naar omhoog draaide om hem aan te kijken. Ze had een bedenkelijk fronsje op haar gezicht. ’Niet dat ik het niet wilde met jou, begrijp met niet verkeerd.’ Legde ze uit. ’Gewoon, dit..’ Ze zwaaide met haar arm, omvatte de ruimte waar ze in waren. ’Het is allemaal zo nieuw voor mij.’ Ze bleef stil, maar haar gedachten niet. Het duurde nog geen dertig seconden of hij draaide zich ook iets meer naar haar toe. Zachtjes tikte hij met zijn vinger tegen haar slapen. "Je moet iets minder hiermee bezig zijn", Sprak hij, een klein glimlachje speelde om zijn mondhoeken. "Als het goed voelt, dan is dat zo. En ik ben heel blij dat je dit voor mij voelt", Vervolgde hij.

Even bleef hij haar nog aan kijken, drukte vervolgens een zacht kusje op haar voorhoofd. "Mij maakt het helemaal niks uit of dit nieuw voor je is of niet. Ik wil jou gewoon gelukkig maken", Prevelde hij, nam me zijn vrije hand die van haar weer vast. Langzaam speelde hij even met haar vingers, verweefde de zijne uiteindelijk met die van haar. "En dat gaat moeilijk als jij je elke vijf seconden zorgen loopt te maken", Grinnikte hij toen. "Je kan namelijk niks fout doen", Drukte hij haar op het hart, liet vervolgens zijn hoofd weer op het kussen zakken. Hij wist niet hoe het met haar gesteld was, maar heel snel zou hij nu toch niet meer in slaap raken.. Daarvoor genoot hij te hard van dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloise Poundrick
Eloise Poundrick
Class 2
Aantal berichten : 232

Character Profile
Alias: Spark
Age: 17 jaar
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptydi aug 23, 2016 11:40 pm

Op een beetje een onwennige manier probeerde ze aan hem duidelijk te maken dat dit voor haar allemaal heel nieuw was. Dat dit voor haar een stap was waarvan ze niet had gedacht dat ze hem die avond zou zetten. En een stap waarvan ze al helemaal niet had verwacht dat het zo gemakkelijk zou gaan, en het dié gevoelens bij haar los zou maken. Half glimlachend, half verlegen had ze hem toegesproken, had terwijl met haar vingers in haar korte haren gezeten als poging om haar lichtjes zenuwachtige vingers een houvast te geven. Zowel haar hoofd als haar buik waren een vlindertuin, en op een vreemde manier wilde ze zich verontschuldigen tegenover Marshall omdat ze wist dat haar gedachten ook die van hem werden. Uiteindelijk vleide ze zich langs hem neer, in de hoop dat het gemakkelijker zou zijn om hem toe te spreken zonder dat ze in die diepe ogen van hem moest kijken. In zijn ogen kon ze bijna letterlijk verdrinken, zijn blik die op haar gericht was deed het lijken alsof ze in ademnood was, alsof haar hart uit haar borst wilde springen. Maar zo tegen hem aan, met zijn warmte, zijn geur.. Op een bepaalde niveau was het gemakkelijker om hem zo te vertellen dat dit allemaal nieuw voor haar was, dat hij waarschijnlijk niemand meer onervaren als haar langs zich kon hebben. Maar het was oke, maakte hij duidelijk met een tikje van zijn vinger tegen haar slapen. ’Je moet iets minder hiermee bezig zijn.’ Heel voorzichtig zocht ze zijn blauwe ogen terug op. ’Als het goed voelt, dan is dat zo. En ik ben heel blij dat je dit voor mij voelt.’ Op dezelfde manier als hij haar toe lachte, deed ze dat ook naar hem. En heel zachtjes knikte ze met haar hoofd. Hij had gelijk.

De kus op haar voorhoofd had ze niet verwacht, maar gewillig sloot ze haar ogen en genoot kort van de druk die het op haar huid bracht. ’Mij maakt het helemaal niks uit of dit nieuw voor je is of niet. Ik wil jou gewoon gelukkig maken.’ Marshall nam haar hand vast en verstrengelde haar vingers met de zijne. In tussentijd wist ze niks uit te brengen, kon alleen naar hem kijken en haar onderlip lichtjes naar binnen trekken. ’En dat gaat moeilijk als jij je elke vijf seconden zorgen loopt te maken.’ Een geluidloze grinnik liet haar schouders kort schokken en ze kneep met haar vingers zachtjes in zijn hand. ’Je kan namelijk niks fout doen.’ Eloise liet haar ogen geen moment meer van hem los en keek hoe hij weer tevreden in zijn kussen zakte. ’Je maakt mij gelukkig Marshall.’ fluisterde ze toen zachtjes in de duisternis. ’En dit is allemaal nieuw voor mij, en ik ga waarschijnlijk wél onwennig zijn en fouten maken, maar..’ ze legde haar hoofd langs dat van hem, slechts enkele centimeters verwijderd. ’Maar ik ben blij dat het samen met jou is, als je begrijpt wat ik bedoel.’ Een tevreden zucht rolde over haar lippen en ze rolde over op haar rug, richtte haar blik naar het donkere plafond. Haar hand zat nog steeds verstrengeld in die van hem, en zachtjes liet ze haar vingertoppen over de rug van zijn hand gaan. ’Zo ga ik nooit kunnen slapen. Is dit gevoel zelfs normaal?’ ze giechelde kort, begeleidde zijn hand naar haar buik en drukte hem ertegen, alsof ze hem wilde laten voelen wat zij daar voelde. Haar blik hield ze strak naar het plafond gericht, alsof ze niet kon geloven dat ze dit echt deed, dit echt voelde, verliefd was.
Marshall
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Emptywo aug 24, 2016 12:30 am


"I ain't ever seen a star this close"


Dat een paar dromen en een mutatie voor dit hadden gezorgd, Marsh kon het nog altijd niet echt bevatten. Hij kende Elo nu bijna een jaar, had al die tijd wel het gevoel gehad dat hij meer wou zijn dan gewoon een vriend, maar had het nooit aan gedurfd om het te zeggen.. Hoewel hij haar gedachten kon lezen, had hij niet kunnen voorspellen wat ze zou reageren. En op dat vlak was hij wel een pussy geweest, hij wou haar niet kwijt als goeie vriendin, dus had hij al die tijd gezwegen. Zijn zussen hadden hem er al die tijd mee geplaagd, maar hij wist ook wel dat ze hem een beetje hadden zitten pushen omdat ze wisten dat hij er over het algemeen gelukkiger van zou worden als hij Eloise echt de zijne kon noemen.

Al was dat misschien wel raar uitgedrukt. Ze was immers geen voorwerp, mocht nog altijd gaan en staan waar ze wilde. Maar het liefst wou hij dat ze hier bleef, dicht tegen hem aan. De warmte van haar lichaam maakte hem warm vanbinnen, voor het eerst in al die jaren. Hij besefte zich maar al te goed dat dit het was, de warmte die hij kwijt was geraakt en waar hij zo hopeloos naar had zitten zoeken. ’Je maakt mij gelukkig Marshall.’ Fluisterde ze zacht. ’En dit is allemaal nieuw voor mij, en ik ga waarschijnlijk wél onwennig zijn en fouten maken, maar..’ Ze verplaatste haar hoofd een beetje. ’Maar ik ben blij dat het samen met jou is, als je begrijpt wat ik bedoel.’ Ze zuchtte tevreden, rolde toen op haar rug en keek naar het plafond. "Ik snap wat je bedoelt", Zei hij zachtjes. "Je neemt gewoon alle tijd die je nodig hebt om er aan te wennen", Vervolgde hij met een glimlachje. Geduldig zijn was nooit zijn sterkste kant geweest, maar bij haar leek het zo vanzelf te gaan. Hij wist dat ze het wachten waard was, voor de volle 100 procent.

’Zo ga ik nooit kunnen slapen. Is dit gevoel zelfs normaal?’ Giechelde ze, verplaatste ineens zijn hand naar haar buik. Hij grinnikte geamuseerd. "Ik weet eigenlijk niet eens zeker of jij wel normaal bent", Plaagde hij, beet even op zijn lip en keek haar met glinsterende ogen aan. "Nee grapje. Ik denk wel dat het normaal is, maar ik had geen idee dat het zo intens kon zijn", Zei hij eerlijk, glimlachte gelukzalig. "En slapen moet wel hoor, anders krijg je morgen opmerkingen dat je in slaap valt tijdens de les en wiens schuld gaat 't dan zijn hé?" Grinnikte hij. Marsh aaide even geruststellend over haar buik. "Het is niet dat ik ineens morgenvroeg weg ben hoor", Zei hij met een glimlachje. "Dus hop, oogjes toe. En ik moet nu mijn teddybeer niet meer missen", Lachte hij, sloeg prompt zijn armen om haar heen en trok haar dichter tegen zich aan, speels in een halve wurggreep die hij natuurlijk snel genoeg weer loste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Power Napping Gone Wrong   Power Napping Gone Wrong - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Power Napping Gone Wrong
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wrong place at the wrong time & Dario
» I know how it goes from wrong and right.. &Charlie
» Wrong room [OPEN]
» Woeps, wrong button [Open]
» Wrong direction..I think. [Damian Youth]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: