INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Puppy Cuddles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptydi jan 19, 2016 12:53 am


Het was koud buiten, maar dat weerhield haar er niet van om naar buiten te gaan. Berlijn kon ook heel koud zijn als het putje winter was. Plus, ze was er wel tegen gewapend. Ze zat diep weggedoken in haar parka, muts op haar hoofd en sjaal warm om haar gezicht heen gewikkeld. Niemand hield van kille wind in je gezicht. Ze wist niet precies wat de reden was voor deze plotse wandeling, maar ze had er nood aan gehad. Op haar kamer zitten was zo beklemmend geworden, om de één of andere reden. Ze miste haar sociale leven. Of ze dat buiten zou vinden, betwijfelde ze ten zeerste, al kon ze zo haar hoofd wel eens leeg maken.

De blondine zag ineens een gebouw voor zich opdoemen. Oh. Dat was nieuw. Nu ja, het gebouw niet, al zag dat er ook wel super modern uit. Nu was ze nieuwsgierig, natuurlijk. Damn. Ze liep naar het gebouw en deed de deur open. Wat ze vond, was de definitie van de hemel. Hondjes. Puppies en oudere honden, maar toch. Allemaal zo fluffy en.. Enthousiast. Dat merkte ze wel toen ze letterlijk omver werd gesprongen door een zee van vacht. “Guys, guuuuuys, rustig”, Giechelde ze, terwijl ze de eerste de beste puppy vast nam en een knuffel gaf. Dit was echt te geweldig.

De puppy keek haar aan met grote, bruine oogjes. Dat deed haar aan iemand denken, en impulsief als ze was, had ze haar phone genomen. “Casper? Hi, it me. Heb je iets te doen vandaag? Zo niet, ik zweer, als je de school verlaat via het plein en de hele tijd rechtdoor loopt, zie je een gebouw staan. Daar moet je echt heen komen!” Zei ze enthousiast. Ze wist niet of ze de jongen er mee zou overtuigen, maar ze zei het toch. “Spoiler alert, er zijn p u p p i e s”, Spelde ze uit, om te benadrukken hoe geweldig het was. Hopelijk kwam de knul nu ook even kijken, want zelfs deze puppy had niet zo’n cutie puppy ogen als hij..

&Cas


Laatst aangepast door Skye Blackwell op di jan 19, 2016 12:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptydi jan 19, 2016 1:52 am


”It’s so fluffeh”

Het jongleren tussen slapen, iets of wat van de lessen opsteken, Cloud een beetje in het oog houden (niet dat het hoefde want hij was zo’n engeltje) en dan nog eens eten was een geweldige taak voor de luiaard die Cas stiekem was. Nah kidding, de laatste tijd bracht hij het er echt wel goed vanaf hier. Met een grimas rolde hij uit bed, vandaag hadden ze vrij of had hij zichzelf even vrij gegeven stiekem wist hij het niet meer, maar hey wat maakte het uit? De jongen had een grijze hoodie aangetrokken, een casual zwarte broek, dezelfde grijzekleur sneakers en dan nog zijn jas. Want winter.. Ondanks het feit dat hij deels een vampier was toch niet zijn favoriete seizoen maar goed, hij hield nu eenmaal van warmte en dat was buiten niet te vinden. Dus ging hij als een goeie soldaat het koude weer tegemoet met een dikke jas. Buiten zijn was misschien niet het slimste idee nu, maar alsnog hij werd even gek van de muren die op hem afkwamen. Plus stiekem was hij toch wel even op zoektocht naar zijn wolk, want hij had serieus geen idee waar die uithing. Woops much?

Als watje dat hij was, en omdat zijn buikje even honger kreeg was hij toch heel snel weer afgezakt naar de cafetaria. Nog steeds geen spoor van wolk, en dat maakte samen met zijn tekort aan eten dat Cas eventjes een mini donderwolk werd. Al kon je het ook een storm noemen. Een storm die nu even de cafetaria plunderde om wat eten. Kleine snackjes die hij stiekem kon meenemen naar zijn kamer off course. Al werd dat plan ook weer helemaal in de sneeuw gegooid of zo. Plots begon zijn phone als een gek te trillen en pakte hij op, zonder te kijken wie de beller echt was. De stem die weerklonk door het apparaatje deed hem echter grijnzen, en zo deed je dus een storm verdwijnen. Wat stompzinnig staarde hij naar de enkele muffins in zijn handen, heck no dat hij die ging achterlaten! ‘Puppies hm? Dit is toch geen stiekeme truc om mijn snackjes te stelen hea?’ Sprak hij al lachend. Yeah right, puppies op een eiland. Maar goed, hoe kon hij nee zeggen tegen Skye? Ze was nu eenmaal een cool persoon, en toevallig nog eens good looking, win-win situatie dus. Als hij dan zijn muffins moest delen was het maar zo. ‘I’m coming, kzie je zo wel.’ En met die woorden drukte hij af en ging hij even opzoek naar een zak of doos of iets. Want als er echt puppies waren, dan moest hij het eten beschermen of zo.

Daar wandelde hij dan weer in de sneeuw, zijn haar was al mooi helemaal fluf geworden, maar hij had dus wel mooi een bruine papieren zak gevonden voor le nomnom in te doen. Alright, het plein over en dan steeds rechtdoor. Met een geweldige oriëntatie als die van Cas duurde het echt niet heel lang voor hij het gebouwtje had bereikt. Nu hij erbij nadacht was hij daar nog niet binnen geweest tho. Met een brede grimas op zijn gezicht duwde hij uiteindelijk de deur open, en hell no er waren echt puppies. Kleine wezentjes die meteen als een bezetene begonnen te blaffen en op hem af kwamen springen. Hier en daar was er ook wat grotere fluf tho, grote fluf die in combinatie met kleine fluf er voor zorgde dat Cas al heel gauw op de grond lag bedolven onder hond. Altijd leuk om eens mee te maken. ‘Skye? Kom me even helpen please? Anders zijn men snackjes plat en hang ik vol kwijl.’ Riep hij al smekend boven het gekef uit. Stiekem was het een klein grapje tho, maar hij wilde misschien ook ergens wel hulp van haar?

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptydi jan 19, 2016 1:04 pm


‘Puppies hm? Dit is toch geen stiekeme truc om mijn snackjes te stelen hea?’ Was het antwoord van de jongen op haar voorstel. Oeh, snacks. "Nu breng je me alleen maar op ideeën hoor", Grinnikte ze geamuseerd. Want ja, als de jongen zomaar even besloot om over eten te beginnen praten, dan kreeg zij obviously ook honger. ‘I’m coming, kzie je zo wel.’ Zei hij, en hij drukte af. Skye vergrendelde haar phone ook weer en stak hem weg, veilig van alle puppy wildheid om haar heen. "Hebben jullie dat gehoord? Casje komt ook!" Kirde ze blij tegen de honden rond haar. Die begonnen weer als wilden te blaffen, en ze schoot zelf ook weer in de lach. Hun enthousiasme was gewoon te cute. Misschien kwamen er hier niet zo heel veel mensen en waren ze blij om eens iemand te zien? Maar dat zou haar verbazen, ze waren allemaal zo cute.. Ze zou hier zelf wel meer te vinden zijn vanaf nu tbh.

Rustig zat ze op de grond tussen de fluffjes in, tot de deur opnieuw open ging en ze ineens allemaal richting de nieuwkomer renden. Het geblaf zwol weer aan, en al snel was Cas niet meer te zien. Die was neer. ‘Skye? Kom me even helpen please? Anders zijn men snackjes plat en hang ik vol kwijl.’ Hoorde ze muf van ergens onder de hoop hyperactieve wezens. Lachend begon ze een paar honden opzij te zetten, tot ze Cas zijn hoofd zag. "Daar ben je", Grinnikte ze, waarna ze zijn arm vast pakte en hem overeind trok. "Nu verdien ik toch wel één van je snackjes hoor", Zei ze knikkend. Sharing is caring, right?

Skye bukte zich en pakte een super cute dikkie puppy op. Ze hield hem vlak voor Casper’s gezicht. "Kijk wat een cutie", Zei ze bijna helemaal in trance door de fluffyness van het schepseltje. "Hij lijkt een beetje op jou, met zijn poofy haar en dik buikje", Lachte ze, waarna ze de puppy in haar armen nam en toen over Cas zijn buik wreef. Hmm, abs. Maar ze zou Skye niet zijn als ze hem niet even zou plagen. "Wat een cutie ben je, jaaaa", Zei ze op dezelfde toon als ze tegen de honden aan het praten was eerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptydi jan 19, 2016 1:59 pm


”It’s so fluffeh”

Ja shit, hij had er zelf om gevraagd nu. Beter had de jongen gewoon zijn mond gehouden over de snacks, dan waren ze misschien nog veilig geweest. ‘Nou, als je lief bent deel ik misschien wel.’ Klonk het al lachend. De dag dat Cas zijn eten deelde met iemand moest nog komen hoor. Maar misschien met Skye deed hij dat wel, ze at bijna net zo graag als hem misschien zelfs nog wel liever of zo. Maar dat was dat, eerst moest hij dus de koude sneeuw trotseren om naar het gebouw te gaan waar er puppies waren. Het enige wat hij echt wel haatte aan sneeuw was dat het nat was, like droge sneeuw kon toch ook iets zijn? Sneeuw die geen sporen na liet op je kleren, die je haar niet fluf maakte. Maar toch kon hij het niet helpen, Cas zijn stormmode was compleet verdwenen toen Skye hem had gebelt.

Binnen de seconde was hij neer. De grote beschermer liet zich vellen door een paar kleine puppies. Nou ja, een paar was nog licht uitgedrukt het waren er wel wat meer plus dan nog is de iets zwaardere en grotere exemplaren. Oké, het was legit dat ze hem op de grond kregen. Misschien was het heel ergens ook wel met een dubbele bedoeling tho? Ghehe. Gelukkig slaagde hij toch een klein beetje in zijn opzet, want al snel voelde hij dat het gewicht van de troep fluf wat afnam en toen was zijn hoofd er. Like poof enzo. Met een scheve grijns begroette hij haar. ‘Al deze fluf man.’ Snel genoeg was hij door de hulp van Skye weer omhoog getrokken. De snackjes waren nog intact en de puppies, wel ja die sprongen vrolijk rond hen heen alsof ze in een of andere film stonden en eze net al die fluffies hadden gered van cruella devil of zo. Yeah, 101 Dalmatiërs, thank god dat ze zijn gedachten niet kon lezen want dat zou niet zo heel cool zijn. ‘Wel, enkel omdat jij het bent hoor.’ Gaf Cas dan maar toe en hij overhandigde haar de zak. Ze mocht er zelf eentje kiezen hoor, hij wilde het niet op zijn geweten hebben dat hij haar er eentje gaf waar ze toevallig allergisch voor was of zo.

Plots verscheen er een dikke fluf voor zijn gezicht. Met een brede glimlach kriebelde hij het beestje even onder zijn kin, waarna hij even kort zijn tong uitstak naar Skye. ‘De sneeuw maakte mijn haar zo. ik heb geen fancy muts you know.’ Over zijn buik kon hij net niet reageren, haar hand ging al over zijn buik en hij kon het niet onderdrukken om ze misschien toch heel even op te spannen. Kleine show off die hij was. Maar hey, voor wat hoort wat right? Zonder er gegeneerd om te zijn liet hij in een vrij snelle beweging zijn hand langs haar buik glijden, iets wat hem zeker beviel tho. ‘Noem me geen cutie tho. Ik ben heel gevaarlijk.’ Klonk het terwijl hij zijn beste pruillip op zette. ‘Maar ik heb een idee, misschien kunnen we onze abs een beetje laten verdwijnen door die muffins op te eten want ik scheur zo’n beetje van de honger, dan ben ik wat minder gevaarlijk. Trust me je wilt niet dat ik hier zo meteen als de hulk sta hoor, enkel nog met een broek min de groene kleur. Tis geen mooi zicht.’ Even sloeg hij zijn armen om zijn buik om zijn woorden wat extra kracht bij te zetten. Al zou dat niet echt nodig zijn, Skye liet zich dat geen twee keer zeggen waarschijnlijk!

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptyma jan 25, 2016 12:24 am


Het was de vibe van de puppies die haar helemaal zo maakte tbh. Ze waren zo onschuldig en hyperactief en fluffy en het werkte helemaal op haar in. Niet dat zij zo onschuldig was, oh nee. Ze had al een heel plan bedacht om Cas van zijn snacks te beroven. Zo was ze wel, eigenlijk. Dat deed ze bij haar neefjes ook altijd. Als die druk bezig waren met iets stiekeme hapjes van hun snacks nemen en dan de schuld op de andere steken. Dat allemaal terwijl ze net zo goed zelf haar snacks tevoorschijn zou kunnen wensen. Maar er was iets aan het gevoel van het stiekem opeten van de snacks waardoor ze nog beter smaakten, ghehe.

Misschien zou ze Cas sparen tho. Vooral toen ze zag hoe hij genadeloos werd neer gehaald door het leger van fluff. Kijk ze was zelfs zo lief om hem te helpen, omdat hij het zo braafjes vroeg natuurlijk. Ze groef hem letterlijk onder de berg puppies vandaan. De jongen had een gigantische grijns om zijn lippen toen zijn hoofd tevoorschijn kwam. ‘Al deze fluf man.’ Lachte hij, waardoor ze ook in de lach schoot en bijna haar evenwicht verloor terwijl ze hem omhoog hielp. Straks vielen ze allebei neer, wie zou hen dan nog moeten redden? Omdat ze zo heldhaftig zijn leven had gered, vond ze wel dat ze een smol beloning verdiende. Gelukkig ging de jongen daar ook mee akkoord. ‘Wel, enkel omdat jij het bent hoor.’ Zei hij, waarna hij de zak in haar handen duwde. Met een brede grijns nam ze hem aan en keek ze er even in. Hmmm, zijn snacks waren wel net van het goeie type tbh.

Nog voordat ze kon aanvallen, zag ze een overcute puppy lopen. Die moest ze sowieso eerst aan Cas tonen. Ze drukte het beestje bijna in zijn gezicht, ghehe. Maar hij was zo cute en fluffy. Net als de jongen zelf! ‘De sneeuw maakte mijn haar zo. ik heb geen fancy muts you know.’ Zei hij, waardoor ze lachte. Dan nog, hij bleef wel een dikkie. Of niet? Snel genoeg zocht ze de waarheid uit door gewoon langs zijn buik te wrijven, als een puppy die tummy rubs kreeg. Oh, not bad, not bad at all. De knul nam al snel genoeg wraak tho, want zijn hand gleed ook langs haar buik. Ze had misschien geen abs zoals hij, maar ondanks alle pizza die ze at, hield ze haar lichaam wel in vorm. Niks om zich voor te schamen dus.

‘Noem me geen cutie tho. Ik ben heel gevaarlijk.’ Zei hij toen, al trok hij een pruillipje waardoor ze ter plekke weer smolt (als kaas op een pizza ofzo). "Doe dan niet zo, gek ding", Grinnikte ze. Toen begon hij weer over de muffins, en iets over shirtless Cas omdat hij honger had. "Je mag denk ik veel muffins eten voor je ab-loos bent hoor", Knipoogde ze, waarna ze de zak toch open deed en er een muffin uit nam, waarna ze de snacks door gaf aan Cas. "Trouwens, een shirtloze Cas ziet er eigenlijk nog niet zo slecht uit in mijn hoofd hoor", Grinnikte ze, waarna ze een hap nam van de muffin en genietend haar ogen sloot. Damn, die waren echt lekker..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptyma jan 25, 2016 2:09 pm


”It’s so fluffeh”

Snacks delen. Dat was werkelijk ook voor de eerste keer ever dat zoiets gebeurde, maar goed Skye zou geen misbruik maken van dit eenmalig voorval. Mocht hij dan hopen, en anders zou hij hier toch maar een hele tijd zitten met en :c-hoofd en dat was echt wel een nee. Stiekem had het ook wel mooi geholpen dat de tornado aan fluff hem op de grond had gekregen en dat hij als het ware eventjes had gesmeekt om hulp. Met elke puppy die van hem werd afgetilt vond hij het des te grappiger. Like, stiekem was Skye echt wel aan het zoeken naar een schat of zo. Een beeld van het meisje dat ook werkelijk wij zoeken de schat aan het zingen was terwijl ze puppies aan het tillen was zorgde ervoor dat hij onder de puppies in de lach schoot. Echt, dit was even te geweldig. Een trillende berg aan fluff die steeds kleiner werd, eventjes een soort mini vulkaan of zo, in plaats van de lava was het hij dan wel die tevoorschijn kwam. Maar dat was misschien maar best, anders ging Skye zich nog verbranden.

Wat wiebelig, mede door haar lachbui kwamen ze beide omhoog. Als gentlemen die hij was moest hij haar natuurlijk wel de schat aanbieden. You know, anders was het zielig als hij met alles ging lopen en zij niets kreeg. Muffins delen was ook altijd leuker dan als een kneusje ze alleen liggen op eten tbh. Natuurlijk sloeg de chick het niet af. Duh, punt 1 het was Skye die hield misschien nog wel meer van eten dan hij en punt 2, muffins dat kon je echt niet afslaan right?

Een dikke hoop fluff werd letterlijk in zijn face geduwd, en wat deed hij? Wel, Cas kon er alleen maar mee lachen. Een gelach dat toch eventjes ook een tikje nerveus had geklonken toen ze langs zijn buik had gestreken. Like, dat voelde nog wel oké? Voor wat hoort wat, dus deed hij lekker hetzelfde. Iets waar hij maar al te blij mee was stiekem. Maar dat ging hij eventjes niet zeggen. Dit hele uitdaag spelletje lag hem eigenlijk best wel, het feit dat zij niet leek terug te deinzen daarvoor vond hij des te geweldiger. ‘Stiekem mag je me wel meer belly rubs geven hoor.’ Grijnsde hij breed. Wie hield daar nu niet van? Buiten katten, die vielen op een random moment altijd aan als dat gebeurde. Jup, daar had hij genoeg ervaring mee hoor.

‘Ik kan mezelf niet veranderen hoor.’ Klonk het al lachend. Nah, zo gek was hij nog niet. Dat duurde nog wel een paar jaren, of nouja misschien een paar seconden als hij niet mocht gaan nommen. ‘Misschien moet ik is aan Céline vragen of ze niet een hele tafel vol met muffins wilt maken voor me, dan kan ik het wel is proberen. Jij mag dan tellen, of misschien kan jij checken na hoeveel muffins mijn abs verdwijnen?’ Klonk het veel te vrolijk. Stiekem was hij toch een klein beetje te trots hoor, om zijn abs weg te eten. Plus, een dikke beschermer was nu ook niet alles right? Vrolijk nam hij de zak van haar over en viste daar de eerste de beste muffin uit die hij tegen kwam. Woppa, ready to dig in! ‘Stiekem zou je het veel te graag hebben.’ Klonk het op een speelse toon. Ja ja, hij had haar echt wel door. Eerst even niet met hem willen trouwen, maar dan toch willen enjoyen van de abs. Als een puppy die net een of ander snoepje ging krijgen viel de jongen uiteindelijk aan. Serieus tho, hij wilde het recept van alle muffins want ze waren echt te goed tbh. ‘Trouwens, wat vind je al van het eiland? Al vriendjes gemaakt? Eventuele dudes die achter je aan lopen, buiten mij gerekend dan.’ Klonk het nadat hij zijn mond had leeg gegeten. Eventjes checken of hij al andere moest gaan weg jagen hoor.


Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptydi jan 26, 2016 12:06 am


Cas wist zijn snacks wel uit te kiezen. Snack game strong. Yup, dat vond zij dan weer heel belangrijk. De abs waren maar bijzaak eigenlijk. Nee, oké, het was even belangrijk. Maar wat had je aan een boy met abs die niet af en toe met je wou snacken? Vooral als het om pizza ging. Muffins was een goed alternatief tho, je zou haar niet horen klagen. Zeker niet toen Cas grijnzend een opmerking maakte. ‘Stiekem mag je me wel meer belly rubs geven hoor.’ Zei hij, en ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. "Pas maar op hoor, ik gooi je zo weer om en ik kietel je zo hard dat je niet meer overeind raakt", Grinnikte ze uitdagend, terwijl ze nog een keer uithaalde naar zijn buik en er zachtjes in prikte.

‘Ik kan mezelf niet veranderen hoor.’ Reageerde hij lachend. ‘Misschien moet ik is aan Céline vragen of ze niet een hele tafel vol met muffins wilt maken voor me, dan kan ik het wel is proberen. Jij mag dan tellen, of misschien kan jij checken na hoeveel muffins mijn abs verdwijnen?’ Stelde hij voor, en ze keek hem met een blije bakkes aan. "Ik check het met plezier", Grinnikte ze. "Altho ik waarschijnlijk te hard ben afgeleid door de muffins", Gaf ze eerlijk toe. Dat was zelfs nu al het geval. Zonder nog veel te zeggen viel ze aan op de snack en genoot ze van de overheerlijkheid van het dingetje.

‘Stiekem zou je het veel te graag hebben.’ Zei Cas op een speelse toon, en ze trok even het meest onschuldige gezicht ooit. "Neeeuh", Grijnsde ze, waarna ze voelde hoe haar kaken wat rood kleurden en ze zichzelf snel achter haar handen verstopte als een aapje. ‘Trouwens, wat vind je al van het eiland? Al vriendjes gemaakt? Eventuele dudes die achter je aan lopen, buiten mij gerekend dan.’ Vroeg hij toen, en ze dacht even na. "Je hebt veel competitie hoor. Kijk al deze schatjes hier", Grapte ze, waarna ze haar muts even recht trok. "Nee, eerlijk, ik heb wel al wat vrienden gemaakt in de les, maar je moet niet bang zijn. Ze rennen nog niet in hordes achter me aan", Grijnsde ze. "En het eiland is.. Eilanderig", Verklaarde ze grappend. Meer kon ze er ook niet over zeggen tho. Niks kon Berlijn beaten. "En jij? Hoeveel chicks swoonen over je aanwezigheid?" Vroeg ze terwijl ze hem wat plagerig aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptydi jan 26, 2016 10:20 pm


”It’s so fluffeh”

‘Dat durf je echt niet tbh. En zo snel laat ik me niet omver werpen hoor, de fluff was gewoon een te grote hoeveelheid.’ Sprak hij al lachend terwijl hij haar hand zachtjes wegduwde. Toch moest hij heel even zijn best doen om niet als een idioot te gaan beginnen lachen of zo, want hey dat zou eventjes niet cool zijn of zo. Stiekem zag hij een heuse pokefight met haar echt nog wel zitten hoor. Like, welke gezonde dude van zijn leeftijd zou dat niet zien zitten? Je weet het antwoord vast wel. Maar even goed, het zou gewoon te grappig zijn als zoiets moest voorvallen. Zij die hem op de grond tackelde, en dan nog eens ging poken en waarschijnlijk alle flufs die dan nog eens op hun af gingen komen.

Haar blije bakkes zorgde er toch voor dat hij eventjes moest grinniken. Serieus hoor, en dan zei ze wat over zijn pruillip. Dit was probably wel duizend keer schattiger of zo. ‘True that, muffins gaan voor op alles. Buiten pizza.’ Grijnsde hij breed. Smakelijk at hij verder van het hapje dat uit de hemel kwam. Net als pizza, jup twee food engeltjes of zo. Mensen zouden hem voor gek verklaren met zijn gedachtengang, maar don’t care zo was zijn hoofd nu eenmaal.

Haar innocent face, was het beste ooit. Echt wel, hands down. Al verraadde haar rood kleurende wangen toch wel het tegenovergestelde hoor. Eventjes proberen sneaky doen, maar het dan weg stoppen als een of andere emoji. Cute, cute, goddamn cute. ‘Tegen deze buddies kan ik niet competen hoor.’ Sprak hij lachend, er volledig er in mee op gaand. Scheelde er iets met de mensen op dit eiland? Stiekem droegen ze gewoon allemaal de hele dag een blinddoek of zo want neuwp hij kon het zich echt niet bedenken dat niemand haar zou hebben opgemerkt. ‘Hey, ik checkte alleen maar om te kijken of ik nog niemand in elkaar moest meppen hoor.’ Sprak hij met zijn typische jongensachtige grijns. ‘Ehm, ik mag hopen op zijn minst eentje?’ Klonk het al lachend. Het was stiekem nog wel een beetje complicated hoor bij hem, maar goed daar moest hij misschien nog niets over zeggen of zo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptydo feb 18, 2016 5:51 pm


‘Dat durf je echt niet tbh. En zo snel laat ik me niet omver werpen hoor, de fluff was gewoon een te grote hoeveelheid.’ Sprak de knul op haar milde dreigementen. Hah, dat zouden ze nog wel eens zien. Zij, niet durven, hoe kwam hij er ook bij. Tuurlijk durfde ze dat. Hallo ze was niet voor niks opgegroeid met haar twee oudere neefjes, die toonden ook geen genade tegenover haar omdat ze jonger was en zo. "Excuseer? Niet durven?" Sprak ze gespeeld verontwaardigd, al schoot ze snel genoeg weer in de lach. "Kijk jij maar uit meneertje", Knipoogde ze geamuseerd. Misschien moesten ze hier maar geen poke wedstrijd houden, of de bende fluffjes zou misschien helemaal doordraaien, maar hij kon zich er ooit nog wel aan verwachten hoor.

Of ze zijn persoonlijke abs-inspecteur wou worden. Wie zou daar ooit nee tegen zeggen, ghehe. Al moest ze opletten dat de muffins haar niet zouden gaan afleiden. ‘True that, muffins gaan voor op alles. Buiten pizza.’ Stemde hij in, waarop ze overtuigend knikte. "Duh, dat je 't even weet", Grijnsde ze, waarna ze de laatste hap muffin in haar mond stak. Die kwam net iets groter uit dan verwacht, dus stond ze even met bolle kaakjes te kauwen als een gek. Cas slaagde er vervolgens wel mooi in om haar kaken rood te laten kleuren. De gemenerik :c Snel verstopte ze haar gezicht achter haar handen, was blij dat hij snel een andere vraag stelde zodat ze het er niet over moesten hebben.

‘Tegen deze buddies kan ik niet competen hoor.’ Zei hij lachend, waarop ze even grijnsde en een bolletje dat net voorbij liep een aai gaf. "It's a close call", Stelde ze hem gerust, het arme ding. ‘Hey, ik checkte alleen maar om te kijken of ik nog niemand in elkaar moest meppen hoor.’ Legde de dude uit, waardoor ze even geamuseerd haar wenkbrauw op trok en in de lach schoot. "Casje toch, je moet geen mensen gaan meppen voor mij", Grinnikte ze nog na. Het was wel cute tho. ‘Ehm, ik mag hopen op zijn minst eentje?’ Reageerde hij op haar vraag. Whoops, daar ging ze weer van blozen. Verdomme. Een beetje overdonderd door haar eigen reactie, trok ze de muts van haar hoofd en begon ze even door haar blonde haren te wrijven. "Als er geen fluffjes waren, viel ik ter plekke neer", Grijnsde ze, waarna ze toch maar even ging zitten op de grond. Stel je voor dat ze alsnog neer viel, dat zou slecht uit komen. "Dussss, vertel mij eens, wat voor super awesome mutaties heb jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptyvr feb 19, 2016 1:50 pm


”It’s so fluffeh”

Dat Skye het niet durfde trok hij stiekem toch een beetje in twijfel hoor. Like, ze had hem al meerdere malen op de neus gedrukt dat ze niet snel voor iets terugdeinsde. Maar aye, elkaar een beetje pesten was soms ook nog wel nodig hoor. Anders ging ze hem nog saai vinden, en dan ging hij even huilen bij alle puppies of zo. Cas zijn mondhoeken trokken uitdagend naar boven. Oh, game on! ‘Eerst zien dan geloven babe.’ Klonk het lachend. Jup, hij kon zich straks of morgen of gewoon ooit op een moment wel verwachten aan een heuse oorlog, dat stond echt wel mooi in de sterren geschreven Die er at the moment niet ware, maar goed wishfull thinking zeker?

Echt hoor, Skye was hem maar dan in meisjes vorm of zo. Of beter gezegd het Casper gedeelte van hem dan toch, anders werd het eventjes te ingewikkeld hoor. Met een brede grimas at hij zijn eigen muffin verder op. Echt serieus jammer dat die dingen zo klein waren. En plots was Skye veranderd in een ware Hamtaro, wat haar stiekem nog tien keer geweldiger maakte dan ze al was. Haar wangetjes die vervolgens rood kleurde deden hem zachtjes grinniken. Ze mocht echt wel even stoppen met zo cute te doen hoor, anders kreeg hij als het ware nog een hartstilstand of zo. Dood door cuteheid. Yeah, dat zou voorpagina nieuws worden hoor. Een primeur in de wereld tbh.

Maar aye back to bussiness, hij moest even checken of hij hier al wat competitie had van andere personen. Want aye, dat ging hij eventjes mooi niet toestaan. Neuwp, hij was degene die ooit op een dag even met haar ging trouwen als haar neven het toe lieten off course, maar die kon hij nog wel imponeren. Eerst eventjes alle andere competitie duidelijk maken dat ze zelf niet moesten proberen of zo. Nee, just kidding hoor. Of nou ja, misschien ook niet? ‘Oké, dan kan ik weer gerust adem halen.’ Sprak hij lachend terwijl hij kort zijn hand door zijn haren haalde. ‘Nou, oké dan. Ik ga ze wel gewoon bang maken dan of zo, als ik toch niet mag meppen.’ Dat kon hij ook nog wel doen. Daar was hij stiekem altijd wel een pro in geweest hoor, tot grote ergernis van zijn ouders of van de mensen die hij vroeger kende.

Kort trok hij zijn wenkbrauw op toen ze haar muts aftrok, woppa ff die blonde lokken showen alles. Zo meteen lag hij op de grond tbh. ‘Naah, niet vallen.’ Klonk het terwijl hij een pruillip trok. Stiekem had hij de rode gloed op haar wangen wel gespot hoor, maar hij hield zich maar stil. ‘Dan doe je je pijn, en das niet cool. Of misschien is dan een van die fluffjes een plat flufje?’ Sprak hij met een kleine glimlach. De jongen volgde haar voorbeeld maar en ging tegen over haar zitten. Want ja, naast iemand gaan zitten was te standaard of zo. Bedenkelijk keek hij haar even aan. Zijn mutaties, right. Dat kon nog wel even grappig worden. ‘Super awesome hm? Als jij het zegt, sure. Ik heb zeg maar drie verschillende mutaties, mijn eerste is vrij standaard ik kan shapeshiften al heb ik maar drie verschillende vormen. En je kijkt er nu momenteel naar eentje.’ Probeerde de jongen zo goed mogelijk uit te leggen aan de chick. Nie dat hij verwachtte dat ze het niet zou snappen, maar goed hij had nog nooit met een andere mutant over mutaties gesproken oké. ‘Verder ben ik niet gewoon een mens, ik ben voor de helft een vampier. No worries ik heb niet per se bloed nodig om te kunnen overleven. Maar bij die mutatie hoort ook het gedeelte dat ik hier ben met een doel, ik ben ooit uitverkoren geweest om te dienen als beschermer van iemand. Maar dat is allemaal te ingewikkeld en te langdradig. Ik wil niet dat je hier even ligt te tukken.’ Grijnsde hij breed. Hoe ze ging opnemen dat ze hier eigenlijk met een halve onsterfelijke zat, dat zou hij zo meteen wel zien. ‘Als laatste ben ik ook een volledige kitsune. Dunno of je die term kent, maar dat behoort tot de japanse mythologie of iets. Ik kan dus electriciteit absorberen en gebruiken, en moest jij toevallig aura’s kunnen spotten zou je zien dat de mijne de vorm heeft van een vos. Wat dus door dat kitsune gedoe komt.’ Yeah, dat was het wel zo’n beetje wat hem betrof. Kort wreef hij over zijn kaak en staarde naar een voorbij waggelende fluf. Ergens was hij wel blij dat die hem accepteerde, want het was hem ooit verteld dat enkel honden zijn aura konden spotten. Geen idee hoe dat dan weer in elkaar stak, en tbh hij hoefde het ook niet te weten. ‘Maar goed, genoeg over mijn saaie ik, wat kan jij wel niet voor coole shit?’ Klonk het oprecht geïnteresseerd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptyza feb 20, 2016 3:41 pm


‘Eerst zien dan geloven babe.’ Zei Cas, waarbij hij de oorlog nu wel officieel had verklaard hoor. Skye schonk hem een knipoogje, beet even ondeugend op haar lip en keek hem met een gevaarlijke blik aan. "Je gaat nog wensen dat je dat niet had gezegd", Grinnikte ze. Wensen, get it. Nu goed, voor nu was hij veilig. Het was sowieso leuker als je zo'n dingen onverwachts kon doen, dan kwam het dubbel zo hard aan. Dat was wel haar doel voor de komende week ja. Haar doel voor nu was het verorberen van die overheerlijke muffin, die hij zo lief voor haar had meegebracht, ahum. Daar had ze alleen wat moeite mee, toen ze het voor elkaar kreeg om het gebakje ineens in één keer in haar mond te steken. Whoops, hamster much?

Het duurde dan ook een paar minuten voor ze antwoord kon geven op Cas zijn vraag. Als hamster praten had ze nooit echt goed gekund, namelijk. ‘Oké, dan kan ik weer gerust adem halen.’ Lachte de knul. ‘Nou, oké dan. Ik ga ze wel gewoon bang maken dan of zo, als ik toch niet mag meppen.’ Vervolgde hij, waarop zij weer in de lach schoot. "Je bent wel bezitterig zeg, ik weet niet of mijn neefjes dat wel zo leuk gaan vinden, als ik onze skype calls mis door jou", Grinnikte ze, terwijl ze plagend met haar wenkbrauwen wiebelde. Op dat punt was hij wel een beetje hetzelfde als haar neefjes, vooral dan Jameson, de oudste van de twee. Die waren ook altijd zo over protective en niet van plan om al te veel jongens in haar buurt te laten. Want ‘dat was niet goed voor haar concentratie en de zaken’. Yeah right.

Voor nu veranderde ze haar missie naar het meer te weten komen over Casper, want hij was best een interessant figuur, vond zij dan. Daarvoor was ze maar op de grond gaan zitten, keek wel uit dat er geen fluffje onder haar liep. ‘Dan doe je je pijn, en das niet cool. Of misschien is dan een van die fluffjes een plat flufje?’ Merkte hij nog zo mooi op. "Ik zou meer medelijden hebben met het fluffje dan met mezelf tbh", Grinnikte ze, waarna ze toch de meest standaard vraag ooit stelde. Geïnteresseerd luisterde ze naar de hele uitleg van Cas, probeerde alles zo goed mogelijk in zich op te nemen.

Een shapeshifter met drie verschillende vormen, waarvan hottie er dus een van was. Nu werd ze wel benieuwd naar zijn andere vormen tbh. Vervolgens bekende hij dat hij een halve vampier was, maar dus geen bloed nodig had om te overleven. Vreemd, dan was hij gewoon even een oversized vleermuisje in haar hoofd. En verder was de knul dan nog voorbestemd om iemand’s persoonlijke bodyguard te zijn. Maar dat was nog altijd niet alles! Damn, hij had zoveel coole mutaties. Blijkbaar was hij nog een of ander wezen uit de Japanse mythologie. "Ik denk dat Mason, een van mijn neefjes, ooit wel eens zo'n kitsune ding op iemand heeft getattooeerd ja", Grijnsde ze. Hah, zo dom was ze dus ook nog niet hoor! "Maar damn, je kan echt zo veel, dat is allemaal zo cool. Je weet toch ook dat ik je op een dag ga dwingen om je andere vormen ook even aan me te showen, je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt, gemenerik", Grinnikte ze, waarna ze even met haar wijsvinger op haar kin tikte. "Heb je je beschermeling al gevonden of moet die nog uit de hemel komen gevallen?" Vroeg ze vervolgens. Ja, ze had nu eenmaal veel vragen, kon zij niet veel aan doen. Moest hij maar niet zo interessant zijn.

En de vraag werd natuurlijk ook terug gekaatst. ‘Maar goed, genoeg over mijn saaie ik, wat kan jij wel niet voor coole shit?’ Vroeg hij, waarop ze even enthousiast in haar handjes klapte. Vervolgens liet ze een poefje paarse rook van haar handen komen. "Ik..", Begon ze mysterieus, waarna ze ineens een centimeter of 5 boven de grond zweefde op een wolkje van paarse rook. "Ben een genie in a bottle, maar dan zonder fles, want die is kapot gevallen, en lampen zijn zo ouderwets", Grapte ze. "Ik kan hier ook mee teleporteren", Meldde ze. "En ik kan geen aura's lezen of zien, maar ik kan dat van mij wel zichtbaar maken en jou er mee beïnvloeden", Vervolgde ze. "En last but not least, ik kan al je wensen waarmaken", Knipoogde ze, waarna ze terug op de grond plofte. "Er zijn natuurlijk wel grenzen aan, en het hangt er ook van af of ik je worthy vind", Zei ze, met een vinger waarschuwend omhoog. Hij moest nu ook niet verwachten dat ze de aarde plat kon gaan wensen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptyma feb 22, 2016 10:42 pm


”It’s so fluffeh”

Ooh, zo moest ze hem echt even niet gaan aankijken hoor. De grijns op zijn gezicht werd wat breder, dit ging nog aflopen in een ware poke war ooit op een dag! Misschien moest hij dan voortaan maar een klein beetje beter opletten? Hoewel, hij had toch lekker het voordeel al dat zijn zintuigen beter waren dan die van een normaal persoon dus met een beetje geluk zag hij het wel aankomen of zo. Al vond hij het stiekem nog niet zo heel erg hoor, zoiets kon alleen maar aflopen op een leuke manier yk. Ghehe, kom maar op! ‘Wensen? Misschien heb ik stiekem wel gewenst dat je me vandaag al een sms zou sturen om te meeten. Je weet wel, om mijn plan in actie te stellen.’ Sprak hij op een mysterieus toontje. Dat hij echt niet lang vol hield tbh.

Haar hamsterhoofd, maakte haar nog een duizend keer cuter dan ze al was stiekem. Een view waarvan hij stiekem toch een heel klein beetje genoot hoor, Skye wist gewoon op elke mogelijke manier iets met hem te doen of zo. Daarmee bedoelend dat het meisje hem kon blijven verbazen, iets wat altijd wel cool was. Saai zou het tenminste nooit worden met haar! Kort stak hij zijn tong uit naar haar toen ze over haar neefjes begon. ‘Nou, ik kan misschien wel een uitzondering maken voor die twee boys. Alleen voor hun dan hoor, en misschien later voor onze puppies weet je wel.’ Sprak hij half lachend. Echt hoor, stiekem ging hij ooit een huis bouwen en gingen ze daar mooi leven met 101 puppies of zo. Yeah, dreams tbh.

‘Arm ding, ik zou je hoe dan ook wel verzorgen hoor.’ Sprak hij op een speelse toon. Ghehe, yeah daarvoor zou hij echt nog als eerste in de rij gaan staan hoor. Nou ja, alleen bij Skye stiekem hoor. Maar goed toen vroeg ze naar zijn mutaties en kwam er een hele saaie uitleg die bijna rijp was voor in een klaslokaal of zo. Professor Harley, op zich klonk het nog wel leuk. Als hij een of andere oude dude was met grijs haar of zo. Nah kidding, maar in het algemeen vertelde hij niet al te graag over zijn mutaties. Puur omdat hij sommige zaken zelf nog niet snapte, en tja het blijf nu eenmaal saai. ‘Dan ben ik heel benieuwd naar die tattoo tbh.’ Grijnsde hij breed. Niet dat hij geen geloof had in Mason, maar soms werden kitsune’s nogal vreemd afgebeeld. Nou ja, vreemder dan ze er al uit zien dan toch. ‘Oh, babe je hoeft het maar te zeggen hoor. Dat is de mutatie die ik toch wel denk ik het meeste onder controle heb, eventho het soms nog wel is gebeurd dat in een random gesprek plots naar een van mijn andere vormen shift. Persoonlijk vind ik het hilarisch als dat gebeurd. Maar yeah, andere niet zo lijkt me.’ Sprak hij een beetje beteuterd. Dat was dan weer een ander verhaal, wat ze waarschijnlijk ooit op een dag nog eens te weten zou komen. Maar niet nu dus, want het was een moodkiller stiekem. Kort moest Cas lachen om de hemelverwijzing die ze maakte in haar vraag. ‘Ergens kan je het wel zo stellen dat hij uit de hemel is gevallen ja. Maar, yeah ik heb die persoon al ontmoet ja, hier op het eiland eigenlijk.’ Yeah, zijn wolkje, binnenkort toch nog eens even checken hoe het met de knul ging hoor.

Toen ze als een kleine dwaas in haar handen begon te klappen en er heel random ineens een paars wolkje tevoorschijn kwam werden Cas zijn ogen toch even 5x groter. Voor enkele seconden was hij ook weer meer op zijn hoede, al vloog dat ook weer even snel weer weg. Toen ze begon te zweven, begon Cas stiekem toch een beetje van opgewondenheid te bouncen op de grond. Like, dat was zo freaking cool. Bullshit dat zijn mutaties cool waren, hij wilde ook kunnen chillen op een wolkje. Beetje high in the sky, ookal zat je bijna letterlijk op de grond maar details. ‘Ik had echt wel verwacht dat je in een coole lavalamp kon hoor.’ Sprak hij lachend. Dit ws werkelijk te geweldig! Een ware genie, beetje Alladin shit en zo. Yeah, eventjes heel old school gaan maar boeien. Wanneer de knul was uitgebounced boog hij even wat naar haar toe en keek haar recht in haar ogen aan. ‘Al mijn wensen hm?’ Sprak hij op een iets zachtere toon, aangezien er van afstand tussen hun nu nog weinig spraken was. Voor een enkel moment legde hij zijn hand op haar wang en glimlachte speels. ‘Ben ik dan worthy genoeg?’ Zijn innerlijke klein kind kwam weer opspelen, want binnen de seconde zat hij op zijn knieën en deed Cas letterlijk even een hail Skye ding. Eventjes aanbidden waarom niet?

Met een brede grimas ging hij terug normaal op de grond zitten. ‘Serieus tho, ben ik worthy enough?’ Kort aaide hij een van de flufjes die tegen zijn been was komen liggen. ‘Vertel is iets over jezelf wat ik nog niet weet.’ Soms was hij toch even een mooie pro in het gesprek zo draaien dat hij veel over haar te weten kwam maar andersom niet echt. Niet dat hij het erg vond om met haar te sharen tho, maar iemand anders was altijd interessanter dan jezelf you know.


Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptywo feb 24, 2016 8:01 pm


Stiekem zouden haar neefjes het waarschijnlijk niet eens zo heel erg vinden als ze wat meer tijd zou doorbrengen met mensen op het eiland. Ze wisten goed genoeg wat voor een heimwee ze had, en dat het ook elke keer weer een beetje erger werd als ze contact had gehad met het thuisfront. Jameson had haar zelfs zowat gezegd dat ze socialer moest zijn, dat hij vond dat ze wat meer mensen moest aanspreken. Normaal gezien zou ze dat ook doen, ze was over het algemeen altijd heel spontaan. Ze moest gewoon nog wat loskomen. Bij Casper was ze al redelijk open gebloeid tho. Ze vond zijn reacties op de milde dreigingen gewoon grappig. ‘Nou, ik kan misschien wel een uitzondering maken voor die twee boys. Alleen voor hun dan hoor, en misschien later voor onze puppies weet je wel.’ Zei hij half lachend, waarop ze hem even plagend aan keek. "Jij hebt wilde toekomstplannen", Grinnikte ze, gaf hem een knipoogje. Niet dat ze het heel erg vond tho.

De hele uitleg over zijn mutaties wekte haar interesse wel. Ze kende geen andere mutanten dan haar tante en haar neefjes dus, al hadden die stuk voor stuk natuurlijk ook awesome mutaties. Maar nieuwe mutaties leren kennen, was gewoon nice? Blijkbaar slaagde de knul er in om soms per ongeluk van vorm te veranderen. "Ik denk dat ik me ziek zou lachen, al kan ik me natuurlijk niet voorstellen wat je andere vormen zijn? Zijn het dieren?" Vroeg ze, een beetje in de war. Ze had wel eens series gekeken over shapeshifters, vandaar. Haar volgende vraag deed hem kort lachen. ‘Ergens kan je het wel zo stellen dat hij uit de hemel is gevallen ja. Maar, yeah ik heb die persoon al ontmoet ja, hier op het eiland eigenlijk.’ Vertelde hij. Wow? Nu zag ze wel vreemde dingen voor zich. "Oh damn, je hebt 'm toch wel opgevangen, right?" Vroeg ze met grote ogen. Arme.. Persoon, zomaar van zo hoog naar beneden vallen.

Nu was het even tijd dat ze haar eigen mutaties showde. Ja, letterlijk, want no way dat ze gewoon een droge uitleg zou geven. Gewoon hops een hele demonstratie, paarse wolkjes inbegrepen. ‘Ik had echt wel verwacht dat je in een coole lavalamp kon hoor.’ Was zijn reactie op haar uitleg. Hmm, een lavalamp, right, dat zou wel cool zijn. "Maybeee, maar ik loop liever gewoon rond hoor", Grinnikte ze. Nah, opgesloten zitten leek haar niet echt leuk. ‘Al mijn wensen hm?’ Zei hij zachtjes, legde plots zijn hand op haar kaak, waardoor ze meteen ook weer rood werd. Meh, Cas, please. ‘Ben ik dan worthy genoeg?’ Vroeg hij, waarna hij helemaal op zijn knieën ging en haar begon te worshippen. Ze legde haar hand op haar kin en keek hem bedachtzaam aan. "Hmmmm. Hier kan ik wel aan wennen", Lachte ze geamuseerd.

‘Serieus tho, ben ik worthy enough?’ Vroeg hij nog een keer, iets serieuzer nu. "Ben je dat?" Kaatste ze terug. Eens zien of hij zichzelf kon verdedigen tbh. Want als het aan haar lag, was hij dat wel, maar ze werd natuurlijk sterk beïnvloed door zijn hotheid, dus dat was niet fair voor even. ‘Vertel is iets over jezelf wat ik nog niet weet.’ Vroeg hij ineens, waardoor ze even schrok. "Ehh, oh, ik weet iets", Grijnsde ze enthousiast. "Je kent Clyde en Damian wel, die twee gymdocenten? Ik heb hen een matching tattoo gegeven voor hun anniversary, hoe cool is dat?" Grijnsde ze. Die twee waren even ook wel te cute voor woorden hoor, omg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Emptydo feb 25, 2016 3:39 pm


”It’s so fluffeh”

‘Hey, dream big weet je wel.’ Grijnsde hij breed. Het klonk als een of andere quote die je wel is voorbij zag komen op tumblr of wat dan ook, beetje te mainstream Cas eventjes inhouden. ‘En alsof je zelf niet zo veel puppies wilt.’ Sprak hij terwijl hij even vrolijk met zijn wenkbrauwen wiebelde. Want ja, wie wilde er nu niet zo veel puppies? Puppies waren leven hoor, dat viel gewoon eventjes mooi niet te ontkennen. Plus, she couldn’t blame him for trying hoor. Ghehe, daar moest ze maar eventjes mee leren leven want hij was eventjes mooi niet van plan om zijn gedrag te veranderen. Nah, stiekem als ze het annoying begon te vinden hield hij wel op hoor. Voor een tijdje dan yk.

Yeah, op momenten die heel random waren kon er ineens een andere Cas staan. Maar dat zou ze waarschijnlijk ooit nog wel eens mee maken. De jongen grijnsde even breed op haar vraag. Dat wilde ze wel graag weten hm? ‘Misschien hou ik dat wel eventjes een verassing voor je?’ Sprak hij uitdagend. Een beetje met haar spelen was ook weer zo leuk weet je wel. Hoelang hij het zou volhouden was een ander verhaal tho. Maar goed dat was iets wat hij wel zou uitvinden over een paar minuten of zo. ‘Nah, hij is op zijn pootjes beland hoor no problemo!’ Hoe droog zou het wel niet zijn als Cloud letterlijk als een ware wolk gewoon poof vanuit de lucht een noodlanding moest maken op het eiland? De gedachte alleen al liet hem opnieuw lachen. In real moest hij er niet aan denken tho, dan was zijn taak even mooi mislukt, again..

Kijk, op deze manier vond hij het helemaal geweldig om dingen bij te leren over mutaties en zo. Dat mochten ze echt wel invoeren in de lessen hier om eerlijk te zijn. Yeah, misschien moest Skye maar even woppa een les gaan overnemen of zo, die van Damian en Clyde misschien? Ghehe, tbh dat zou te geweldig zijn hoor. ‘Ik heb je misschien ook wel liever rondlopend, anders vang je te veel stof weet je wel.’ Merkte de jongen op. Teasend had hij zijn hand op haar kaak geplaatst, ergens moest hij zichzelf ook wel weer gaan dwingen om niet verder te gaan dan dat hoor. Moest ze maar even niet zo damn good looking zijn. Maar goed, genoeg met eventjes casanova te spelen, hij moest haar even gaan aanbidden. In de letterlijke zin van het woord dan. ‘Stiekem aanbidden de puppies je ook hoor.’ Grijnsde hij speels. Maar die flufjes die worshipte iedereen die hier binnen kwam stiekem.

‘Nou, aangezien ik zo aandoenlijk ben en als pluspunt nog eens een beetje goodlooking,en niet al te dom misschien wel? Ik kan het altijd ook bewijzen aan je?’ Kijk, dit kon nog eens interessant worden. Wel ja, naargelang hoe je het bekeek dan toch. Verbaasd luisterde hij naar het verhaaltje over de matching tattoo’s van de docenten. ‘Damn, wat heb je dan gezet? Als ik het mag weten?’ In zijn stem kon je oprechte interesse vinden, maar hoe kon het ook anders tattoo’s weet je wel. Dat was hun ding.’ Want ja, zo cool waren ze samen al dat ze een ding hadden!


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Puppy Cuddles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puppy Cuddles   Puppy Cuddles Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Puppy Cuddles
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Animal Shelter-
Ga naar: