INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Controls

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
Controls Empty
BerichtOnderwerp: Controls   Controls Emptywo jan 27, 2016 11:35 am


We're all just stuck here in one place
Just trying to figure out what it's gonna take
Het was Cas die hem had overtuigd dat het beter was om zijn mutatie wat te trainen. Niet persé omdat hij er mee moest vechten, maar omdat hij het meer onder controle zou krijgen. Ze vond ook dat hij misschien meer op zijn gemak zou zijn als hij niet meer zo bang was van alles en nog wat dat onbekend voor hem was. Zoals zijn eigen mutatie bijvoorbeeld. Sommige delen had hij wel onder controle, zoals het summonen van kleine diertjes. Maar andere delen? Nee, daar was nog heel wat werk aan. En het feit dat het universum met hem wou communiceren, maakte het niet veel beter. Alles leek zo groot en dat maakte hem bang.

Dus had Cas voor hem geregeld dat hij les zou krijgen, of eerder een training, om zijn mutatie en zichzelf beter te begrijpen. Momenteel liep ze naast hem vrolijk te praten over hoe leuk hij het zou hebben de komende uren, en dat ze best jaloers was dat hij niet naar de gewone les hoefde nu. "Zo, hier is het!" Zei ze plots, waardoor hij op schrok en een beetje onzeker naar de deur keek. "Het is echt niet erg Cloud, ik beloof het", Zei ze nog, waarna ze de deur opende en hem gebaarde dat hij naar binnen kon gaan. "Ok", Zei hij zachtjes, waarna hij braafjes naar binnen stapte en even rond keek. De deur ging opnieuw open en hij draaide zich snel en alert om. Het was niet Cas, maar een onbekende vrouw met oranje haar. "H-hallo", Forceerde hij zichzelf te zeggen. Beleefdheid en alles, je weet zelf.


&Pandora Aidan
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora Aidan
Pandora Aidan
Aantal berichten : 11
Controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controls   Controls Emptywo jan 27, 2016 1:34 pm




I once climbed a stair and borrowed a piece of sky, but I forgot the galaxies would rain over me.

Pandora had het vrij rustig gehad de afgelopen maanden. Haar eerste half jaar als leraar op haar oude school. Als je haar een paar jaar geleden had verteld dat ze nu hier zou zijn had ze het niet geloofd.
Mvr. Grey… Jean (het was soms toch vreemd om haar oude leraren als collega’s te hebben) had haar laatst een nieuwe opdracht toegewezen. Ze moest een leerling helpen met een mutatie die redelijk op die van haar zelf leek. Cloud Strife, ze had zijn dossier gelezen. Pandora was nog steeds verbaasd als ze hoorde over de haat tegen mutanten die veel zij en haar vrienden en leerlingen moesten doorstaan.
Wat zij van Jean’s uitleg had begrepen wilde Cloud meer controle over zijn mutatie. Iets wat zij goed kon begrijpen, aangezien zij zelf als klein kind verschillende dingen had laten ontploffen, en meer van dat soort ongein.
Nu liep ze op haar gemak naar de trainingsruimtes. Er was bijna niemand hier, ze kwam één andere leerling tegen, Cas Harley, die ze groette met een grote glimlach.
Ze deed de deur van een van de trainingsrooms open met haar keycard en stapte naar binnen. De leerling was er al, hij keek haast geschrokken naar haar om. "H-hallo" zei hij. Pandora merkte gelijk dat hij een beetje verlegen was, of in ieder geval was dat een van haar eerste indrukken. Ze liep opgewekt op hem af en stak haar hand naar hem uit. “Hey Cloud, Ik ben Pandora Aidan. Maar, je mag gewoon Pandora zeggen, in plaats van mvr. Aidan.” Ze glimlachte vriendelijk.
“Zo, ik hoorde dat je wat hulp wil met je mutatie. Meer controle right? Als je me even uitlegt wat je precies wil, en hoe je mutatie een beetje in elkaar zit dan kan ik bedenken hoe we dit gaan aanpakken.” Sprak ze rustig. Als ze met verlegen, of onzekere leerlingen omging probeerde ze altijd zo geruststellend mogelijk te doen. Ze kon soms wel iets te enthousiast doen tijdens training sessies maar nu lette ze er speciaal op. Haar leerlingen schoten er ook niks mee op als ze zich niet op hun gemak voelden.



NOTES:||MUSIC:||CLOTHES:KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
Controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controls   Controls Emptywo jan 27, 2016 2:25 pm


We're all just stuck here in one place
Just trying to figure out what it's gonna take
Cas had hem wel mooi gedropt hier. Waarom kon ze zelf niet meer komen naar binnen? Oh ja, omdat zij wel les had. En hij niet. Dat had ze een paar keer gezegd, zijn geheugen had het gewoon een beetje willen negeren. Sinds hij hier aan was gekomen, had hij veel tijd doorgebracht met Cas en daar was hij aan gewend geraakt. Maar nu stond hij alleen in deze grote ruimte. Tot er iemand kwam binnen gelopen. Gelijk stapte ze op hem af, stak haar hand naar hem uit. Hij moest moeite doen om te blijven staan en niet in elkaar te duiken. Meteen kwam er een hele reeks woorden als een waterval uit haar mond, en hij luisterde er een beetje overdonderd naar, terwijl hij haar hand aan nam en zacht schudde.

“Zo, ik hoorde dat je wat hulp wil met je mutatie. Meer controle right? Als je me even uitlegt wat je precies wil, en hoe je mutatie een beetje in elkaar zit dan kan ik bedenken hoe we dit gaan aanpakken.” Vervolgde ze rustig, en hij knikte even voor hij probeerde om zo duidelijk mogelijk een antwoord te formuleren. "Sinds ik meer buiten kom, voel ik ze meer. De sterren, bedoel ik. Ik voel er meer dan anders en ook constant", Begon hij zachtjes. "En ik weet niet in hoeverre ik daar iets mee kan. Ik bedoel, ik weet dat ik er iets mee kan, maar ik weet niet precies wat en in welke mate.. En ik denk niet dat het een goed idee is om daarover onwetend te zijn. Straks doe ik per ongeluk iemand pijn", Vervolgde hij. Met die iemand bedoelde hij Cas, aangezien die ook wel de enige was waar hij bijna altijd bij was. En de andere leerlingen ook, natuurlijk. Daar mocht ook niet plots iets mee gebeuren zonder dat hij het kon tegenhouden..

Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora Aidan
Pandora Aidan
Aantal berichten : 11
Controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controls   Controls Emptydo jan 28, 2016 11:09 pm




I once climbed a stair and borrowed a piece of sky, but I forgot the galaxies would rain over me.

“Zo, ik hoorde dat je wat hulp wil met je mutatie. Meer controle right? Als je me even uitlegt wat je precies wil, en hoe je mutatie een beetje in elkaar zit dan kan ik bedenken hoe we dit gaan aanpakken.” Zei Pandora op een rustige toon. "Sinds ik meer buiten kom, voel ik ze meer. De sterren, bedoel ik. Ik voel er meer dan anders en ook constant" antwoordde Cloud zacht. "En ik weet niet in hoeverre ik daar iets mee kan. Ik bedoel, ik weet dat ik er iets mee kan, maar ik weet niet precies wat en in welke mate.. En ik denk niet dat het een goed idee is om daarover onwetend te zijn. Straks doe ik per ongeluk iemand pijn" ging hij verder. Pandora sloeg haar armen over elkaar en dacht hardop na. Ze vond het interessant dat hij de sterren ook echt voelde. Dat kon zij dan weer niet.
“Mh, dus je voelt de sterren aan, en je denkt dat je misschien daarmee iets zou kunnen. Dat is natuurlijk totaal mogelijk, en je hebt gelijk dat controle vaak wel handig is…” ze beet even kort op haar onderlip en keek toen Cloud aan. “Maar mutaties zijn vaak zo uniek dat je ze niet echt kan voorspellen, je moet er zelf achter komen. Tenzij je al een ervaring hebt die hiermee te maken heeft natuurlijk, dan kan je helpen die verder te ontwikkelen.”
Het was natuurlijk moeilijk om hem te helpen met het uitvinden van de verschillende gaven die hij had. Het hele proces van het onderzoeken en uittesten van je mutatie was meestal een ingewikkeld, langdurig en persoonlijk proces. Vaak was je nooit echt klaar met ontwikkelen en leren over mutatie. Zelf wist ze ook nog lang niet alles over haar eigen mutatie.
“Ze zegt ook dat je bang bent om anderen pijn te doen, en dat begrijp ik helemaal, echt ik ken het. Is er misschien al iets voorgekomen waarbij je anderen pijn hebt gedaan? Je hoeft het niet te vertellen maar ik zou je ermee kunnen helpen natuurlijk.”
Zelf was ze ook een tijd heel bang geweest om anderen pijn te doen, ze liet dingen vaak ontploffen uit het niets en zomaar een supernova doen ontstaan is ook niet handig. Het had even geduurd voor ze daar controle over had, maar ze wist nog hoe goed het voelde toen ze er grip op begon te krijgen. Als ze leerlingen daarmee kon helpen zou ze dat natuurlijk doen.



NOTES:||MUSIC:||CLOTHES:KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
Controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controls   Controls Emptyvr jan 29, 2016 12:45 pm


We're all just stuck here in one place
Just trying to figure out what it's gonna take
Bijna begon hij te denken of hij geen fout had gemaakt om hiernaartoe te komen. Straks ging ze vragen of hij zijn mutatie wou demonstreren en dat durfde hij eigenlijk nog niet aan. Hij wist dat hij er geen controle over had, dus het kon wel eens helemaal mis lopen. Maar Cas had hem verzekerd dat er niks ergs kon gebeuren, dus ze moest haar maar geloven. En Pandora zag er ook redelijk relax uit, dus zij had er ook vertrouwen in. Ze vertelde hem dat het uitzoeken van mutaties redelijk uniek was per persoon, en dat ze hem daar niet mee kon helpen. Ze kon hem uiteindelijk wel helpen met het verkrijgen van controle, en dat was uiteindelijk het doel.

“Je zegt ook dat je bang bent om anderen pijn te doen, en dat begrijp ik helemaal, echt ik ken het. Is er misschien al iets voorgekomen waarbij je anderen pijn hebt gedaan? Je hoeft het niet te vertellen maar ik zou je ermee kunnen helpen natuurlijk.” Vroeg ze, en hij knikte kort. "Soms kreeg ik de kans om stiekem iets uit te proberen, wat ik altijd met een vriendin van me deed, die de wacht hield. Ik heb mezelf en haar een keer per ongeluk verbrand", Vertelde hij. Dat hadden ze mooi mogen uitleggen, een heel verhaal moeten bedenken om de brandwonden te verklaren. Gelukkig hadden ze zich er uit gekletst. "Ik weet dat ik krachtvelden kan maken, en telekinese gebruiken. Ik heb ook ooit die zonnevlammetjes opgewekt maar toen liep het mis", Vervolgde hij terwijl hij even diep had nagedacht over alle geheime experimentjes die hij ooit had gedaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora Aidan
Pandora Aidan
Aantal berichten : 11
Controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controls   Controls Emptyma feb 01, 2016 10:42 pm




I once climbed a stair and borrowed a piece of sky, but I forgot the galaxies would rain over me.

Pandora was altijd heel duidelijk en direct met vragen stellen, maar vooral met onzekere en verlegen leerlingen zorgde ze dat ze precies de informatie kreeg die ze nodig had. Zelf was ze ook ooit de stille leerlinge geweest, ze wist dat je soms informatie uit ze moest trekken omdat ze zelf vaak onbewust niet zo snel met dingen kwamen.
En zo kwam er een hele waterval aan woorden uit haar mond. Misschien was het wat overwhelming voor Cloud, maar hoe sneller ze aan de slag konden hoe beter. Ze wilde dingen niet haasten maar ze wilde hier wel een zinvolle training van maken, al kon praten soms ook al heel zinvol zijn natuurlijk.
“Is er misschien al iets voorgekomen waarbij je anderen pijn hebt gedaan? Je hoeft het niet te vertellen maar ik zou je ermee kunnen helpen natuurlijk.” Was haar laatste vraag, waarop Cloud een met een kort knikje antwoordde.
"Soms kreeg ik de kans om stiekem iets uit te proberen, wat ik altijd met een vriendin van me deed, die de wacht hield. Ik heb mezelf en haar een keer per ongeluk verbrand" legde hij uit.
Pandora knikte als teken dat ze luisterde. “Dus waar komt die hitte vandaan precies?” vroeg ze snel door. Zij zelf kon immense hitte opwekken met supernovae. Ze vroeg zich af of dat voor hem ook gold.
"Ik weet dat ik krachtvelden kan maken, en telekinese gebruiken. Ik heb ook ooit die zonnevlammetjes opgewekt maar toen liep het mis" vervolgde Cloud zijn uitleg. Pandora keek hem verrast en nieuwsgierig aan. “Zonnevlammetjes? Wow dat is interessant…” Ze had wel Cloud’s dossier gelezen, maar niet veel over zijn mutatie. Ze wist ongeveer dat zijn mutatie op die van haar leek, maar uit ervaring wist ze dat het ze het fijner vond als leerlingen haar hun mutatie zelf uitlegden.
Zonnevlammetjes was dan weer iets wat zij niet kon. Telekinese kon zij wel, omdat ze alles wat van sterrenstof was kon laten bewegen. En alles was van sterrenstof. Krachtvelden kon zij niet, tenzij je haar supernovae of zwarte gaten als krachtvelden meetelde.
“Oke… dus wat zeg je ervan als we beginnen met het oefenen van je zonnevlammen. Ik denk dat controle daarover wel heel handig zou zijn, right?” ze keek hem vragend aan. Hij moest het hier natuurlijk wel mee eens zijn. “Ik zelf kan dit niet, dus je zal het me dan wel moeten laten zien en dan kan ik aanwijzingen geven. Waar ik je waarschijnlijk super goed mee kan helpen is telekinese, want dat kan ik ook, toevallig. En krachtvelden misschien ook wel. Zeg maar waar je mee wil oefenen, waar jij het liefste aan wil oefenen.”



NOTES:||MUSIC:||CLOTHES:KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
Controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controls   Controls Emptywo feb 03, 2016 11:46 pm


We're all just stuck here in one place
Just trying to figure out what it's gonna take
Zo volledig en duidelijk mogelijk probeerde hij te antwoorden op de vragen die Pandora hem stelde. Hoe beter zij hem snapte, hoe beter ze hem kon helpen, of niet soms? Dat was toch wat Cas hem had verteld. Pandora was hier om hem te helpen, en blijkbaar was ze er zelf ook wel enthousiast over. Iets waardoor Cloud zelf ook meer zin kreeg in het daadwerkelijk proberen van iets nieuws in plaats van op zijn oude vertrouwde mutaties terug te vallen. Summonen bijvoorbeeld, dat kon hij het beste van alles wat hij tot nu toe kon. Misschien kon hij nog meer dan hij wist, wie zou het zeggen. Ze had hem wel duidelijk gemaakt dat het een persoonlijk en intensief lang proces was, waardoor hij besefte dat hij sowieso nog veel zou moeten oefenen. Maar op summonen hoefde hij niet meer te oefenen, dat kon hij al goed meester. Zelfs de meer geavanceerde summons.

“Dus waar komt die hitte vandaan precies?” Vroeg ze, en hij dacht er even over na. "Uit de ruimte? Ik denk van de sterren", Antwoordde hij, waarna hij verder ging met de opsomming van zijn reeds gekende mutaties. “Zonnevlammetjes? Wow dat is interessant…” Zei ze, en hij glimlachte even. Hij voelde zich best gevleid, dat een trainingsdocent zijn mutaties interessant vond. “Oke… dus wat zeg je ervan als we beginnen met het oefenen van je zonnevlammen. Ik denk dat controle daarover wel heel handig zou zijn, right?” Vroeg ze, waarbij ze hem even aan keek. Cloud knikte bevestigend. Daarna somde ze op met wat ze hem allemaal kon helpen, en hij voelde zich ergens gerust gesteld dat ze hem met zoveel dingen wou proberen te helpen, zelfs al kon ze het zelf niet allemaal. "Op telekinese moet ik sowieso ook nog oefenen, maar dat heb ik wel onder controle. Dus de zonnevlammetjes lijken me wel een goed idee?" Stelde hij voor. "Maar.. Moet ik dat hier doen? Met jou in dezelfde ruimte? Wat als het weer mis gaat?" Sprak hij bezorgd. Ze was misschien wel in staat om zich te beschermen, maar dat kon hij ook niet zeker weten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Controls   Controls Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Controls
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Everyone has an inner beast... but not everyone controls it with such elegance
» Music controls the gravity...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Lower Floor :: Training Rooms-
Ga naar: