INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 People have told me, I don't look the same

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyvr feb 19, 2016 12:02 am


Either your head or your heart
you set the other on fire
Lorise stapte voorzichtig uit bed. Ze was nog niet helemaal helder. De slaappillen werkten wel heel goed tho. Ze gewoon in één stuk door, iets wat ze een tijd niet had gekund. Ze stond op en voelde dat ze nog wat zweverig was. Alsof haar lichaam al wakker was maar haar hoofd nog steeds sliep. Dus het eerste wat ze deed was douchen, zodat ze langzaam wakker kon worden met de warme straal over haar lichaam. Door haar slaperigheid ging het allemaal best relaxed zonder nadenken en zonder zorgen. Wat goed slapen wel niet kon veranderen. Ze was Shadow echt wel erg dankbaar voor de pillen. Het mediteren was overdag ook wel eens van pas gekomen, als alles even teveel werd voor haar. Het kwam soms nog wel eens voor dat ze lichtelijk in paniek raakte in haar hoofd. Maar dat gebeurde maar zelden., gelukkig. Ze trok na het douchen wat kleren aan en föhnde haar haren weer droog. Ze ging toch niet naar buiten dus ze hield niet echt rekening met warme kleren ofzo. Witte schoenen en een lang ding met lange mouwen.

Maar wat deed je op een rustige zaterdag in een grote school? Ze had niet heel veel zin in om weer te bakken in de keuken of te gaan dansen dus ze besloot maar gewoon rustig rond te lopen om daarbij maar te beslissen wat ze ging doen. Met oordopjes in en haar telefoon in haar hand liep ze door de gangen op zoek naar een eind bestemming of persoon, tja ze kon altijd een bekende tegen komen en er een praatje mee maken. “Who wrote the book on goodbye? There’s never been a way to make this easy” zong ze zachtjes mee met het liedje wat afspeelde. Ze was niet echt heel goed in zingen ofzo maar zo zachtjes als ze door de gangen liep, schaamde ze zich er niet voor. De meesten hoorden het niet eens dus dat was niet echt een ding. Ze zag dat de lounge boven wel erg druk was, maargoed het was een vrije dag en het was natuurlijk het minst ver van de slaapkamers dus oke. Ze liep wel verder, door zingend met haar liedje. De andere lounge was ook erg druk tho, en op één of andere manier was ze niet heel erg geneigd om bij veel mensen te zitten. Ze niet alleen op haar kamer zitten, ook al zouden Arianna of Adelyn daar elk moment weer terug kunnen komen.

En de meest stille plek om te komen was dan toch echt de bieb. Ze was al vaker naar de bieb geweest, elke keer om te beginnen aan een boek. Maar daar was het meestal niet van gekomen. Ze leek elke keer meer aandacht te hebben gehad voor anderen dan voor de grote hoeveelheid boeken. Ze liep langs de hoge kasten en streek met haar vingertoppen langs de boeken, niet eens kijkend naar boeken maar meer verzonken in gedachten en de muziek uit haar oortjes. Met alleen maar herinneringen aan die plek die door haar hoofd spookten. Ze lette niet goed op waardoor ze een beetje onhandig een bocht nam en tegen iemand op botste. Ze schrok ervan en ze voelde hoe ze per ongeluk haar mutatie had ingeschakeld. Niet de Cupid of de Eyecatch, maar de Lovingtouch. Niet heel erg maar hoe kwam dat nou weer? Diegene zou in ieder geval niet boos worden om haar onhandigheid maar toch. Ze keek wat geschrokken op naar de persoon op. “Oh uhm sorry”. zei ze en haalde wat zenuwachtig haar hand door haar haren.


outfit
Tag: Een char van Jennifer
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyma feb 22, 2016 3:44 pm

.Always live before you die.

Een langgerekt gehuil klonk door de nacht, gevolgd door het wazige beeld. Een zwarte schim, rennend tussen de bomen in, snuivend in de nacht, hijgend terwijl zijn poten hem verder droegen over een heel dun laagje sneeuw. Vacht zwart als een raaf, ogen rood als bloed. Iedere meter won hij een beetje terrein tot hij inliep op zijn prooi. Hij ontblootte een reeks scherpe tanden en sprong naar voor. Zijn klauwen schrapten de huid van de jongen, hij viel, kroop verder, probeerde nog meer afstand tussen hem en het monster te brengen. De schim draafde op hem af, de jongen draaide zich angstvallig om, staarde naar het beest dat over hem heen boog. En toen beet hij zich vast in de jongens nek, het bloed gutste uit zijn keel naar beneden, alles was rood in een donkere nacht. Storm sperde zijn ogen open en kwam meteen recht in zijn bed. Zijn ademhaling ging snel, het zweet parelde van zijn voorhoofd en zijn ogen hadden die gevaarlijke rode weerwolvenkleur. ‘Het is een droom.’ Fluisterde hij. Hij drukte zijn vuisten tegen zijn hoofd, tegen zijn ogen en probeerde zich te concentreren op zijn lichaam. Uiteindelijk gleed de angst weg, werd de weerwolf weer kalm en vond Storm de lichamelijke rust terug. Het was twee dagen voor volle maan, hij was net drie dagen uit de ziekenzaal ontslaan en ondanks dat de maan zo dichtbij was, voelde Storm zich nog steeds niet hersteld. En zolang hij dat niet was, kon Lupos ook niets aanrichten.

Zijn blik gleed naar zijn wekker, het was amper vier uur s’nachts. Devon lag in zijn bed, er stond een lege fles drank op het bureau, het was muisstil. Storm kwam zijn bed uit, glipte naar de badkamer zonder ergens onderweg lichten aan te steken. Hij gooide wat koud water in zijn gezicht en staarde naar zijn eigen donkere bruine ogen. De vermoeidheid was er nog steeds, net als de pijn die hij lichamelijk leed. Hij trok zijn kleren aan, nam zijn kruk en sloop de kamer uit. Hij gebruikte het ding niet tot hij buiten stond onder de koude hemel, de wolkjes adem rezen op uit zijn mond, gleden naar boven en verdwenen uiteindelijk weer. Hij ging op een muurtje zitten en bleef daar net zolang zitten tot er leven in het gebouw achter hem kwam. Minuten … uren, net lang genoeg tot er mensen buiten kwamen. Studenten die hem kende, die naar de kruk keken en hem vragen wilden stellen. Het was nu wel algemeen bekend, het gene wat Storm heel lang probeerde achter te houden was algemeen bekend door die ene nacht, hij was een weerwolf. Maar er was niemand die hem benaderde, waren ze bang? Storm had zich net lang genoeg weten opsluiten in zijn eigen kamer, of de ziekenzaal zodat hij zijn vrienden niet onder ogen moest komen. Maar hij kon dat niet eeuwig doen, dit was noodzakelijk. Net zo noodzakelijk als zijn reputatie terug oprapen en terug controle krijgen over zijn lichaam en geest.

Hij koos opzettelijk voor de bibliotheek om heen te gaan omdat daar altijd het minste volk was. En als er mensen waren dan zaten ze hoofdzakelijk te studeren of waren ze genoeg op zichzelf om niet veel te kennen van hun omgeving. Storm gebruikte zijn kruk maar de helft van de tijd, het geluid klikte op de marmeren vloer van de inkom. Van zodra hij de bib inwandelde nam hij zijn kruk gewoon vast, liet het een rondje draaien in zijn hand. Hij had  geen reden om hier te zijn dus dwaalde hij enkel maar tot hij op het rek met boeken vol mythische wezens uit kwam. Onrechtstreeks moest hij aan zijn kleine broertje denken die deze boeken zo verslinden even erg als Storm vrouwen kon verslinden. Het bracht een glimlach op zijn lippen, de herinnering, en het maakte zijn verwarde humeur voor een deeltje weer wat helderder. Hij draaide zich om en liep tegen iemand aan, zijn kruk belandde op de grond en hij werd er niet kwaad of gefrustreerd om, wat hij de laatste tijd wel vaker was. Alleen niet om dergelijke dingen. Toen het meisje geschrokken naar hem op keek herkende hij haar meteen, Lorise. En dat had hij de danken aan Devon en hun eeuwige strijd over hoeveel dames ze al hadden ontmoet sinds ze hier waren aangekomen. Ze excuseerde zich en haalde wat zenuwachtig haar hand door haar haren. ‘Niet erg.’ Glimlachte hij spontaan. Tegenwoordig ging Storm wel heel spontaan en onbezorgd het leven door, maar het was beter dan te tonen hoe kapot en gebroken hij was door de recente gebeurtenissen. ‘Lorise, toch?’ Hij mocht dan misschien bijna een maand in de ziekenzaal hebben gelegen, hij kende wel nog steeds iedereen bij naam en gezicht. Hij zette zijn schoentop op zijn kruk waardoor deze een beetje omhoog kwam van de grond en hij er gemakkelijker bij kon. ‘Aan het rond dwalen?’ Vroeg hij terloops. Met de muziek in zijn ogen en zonder boeken zag ze er nu niet meteen iemand uit die ging gaan studeren …
tag: Lorise --- words: 843 --- notes: - --- outfit: Klik
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptydi feb 23, 2016 12:42 pm


Either your head or your heart
you set the other on fire

Dromerig door de school heen lopen deed ze eigenlijk altijd al. Dat had niks te maken met wat er allemaal was gebeurd. Ze was wel minder vrolijk aan het rondzwerven, dat wel. Maar dat viel niet zo veel op. Ze was al lang blij dat ze niet meer wakker werd met wallen onder haar ogen en een vermoeide blik. De slaappillen werkten goed, ze kreeg af en toe nog wel nachtmerries maar doordat ze zo vast sliep was dat maar zelden. Eerst probeerde ze haarzelf te vermoeien door superveel te dansen zodat ze zo moe werd dat ze in slaap viel omdat haar lichaam op was. Maar dat was allemaal niet meer nodig, ze kon rustig in slaap vallen zonder uren lang wakker te liggen en dansen wanneer ze dat wou zonder dat ze haarzelf moest dwingen om door te gaan. Allemaal dankzij Shadow, die zo aardig was geweest om de slaappillen te halen. Ze was hem er ook erg dankbaar voor geweest. Ze had in haar telefoon veel muziek weer verwijderd en plaats gemaakt voor nieuwe, aan sommige liedjes had ze teveel herinneringen gehad.

Het was heel druk, overal, vond zij dan. De lounge boven en benenden, ze had er niet veel zin in om daar te zitten. Wat dus de reden was van haar rond dwalen. Van plek naar plek kwam ze uiteindelijk uit bij de bieb. Zo rustig en stil dat je ter plekke in slaap kon vallen. Lorise las nooit boeken, maar toch liep ze er wel eens rond. Waar dromeriger was dan anders blijkbaar, ze had zoveel herinneringen aan die plek dat het haar zonder dat ze door had best wel emotioneel beïnvloede. Ze liep een bocht om en zonder uit te kijken botste ze tegen iemand op. Een jongen, en per ongeluk liet ze haar mutatie op hem in gaan. Gelukkig niet het ergste geval maar wel haar LovingTouch. Het had niet de enorme impact zoals haar EyeCatch had maar het was genoeg om iemand toch wel een beetje betoverd te laten voelen. Aangesterkte zintuigen, gericht op haar, alleen op haar. Ja.. oeps, ze haalde even zenuwachtig haar hand door haar haren en verontschuldigde zich voor daarnet. ‘Niet erg.’ sprak hij. Nee tuurlijk was het niet erg, ze had nog nooit iemand meegemaakt die wel moeilijk ging doen nadat ze haar mutatie had gebruikt. Ze herkende hem wel ergens van tho. ‘Lorise, toch?’ vroeg hij en ze knikte. Wel een beetje verrast dat hij haar zo ineens herkende. Als ze het goed dacht, dan was hij Storm. “Ja, uhm, Storm right?” vroeg ze met een glimlachje, hopend dat ze het niet verkeerd had. ‘Aan het rond dwalen?’. Ze grinnikte even en haalde haar oordopjes uit haar oren. “Ja, zoiets” zei ze en haalde haar schouders op. “En jij? was je op zoek naar een boek of was je ook aan het rond dwalen?” vroeg ze terug uit nieuwsgierigheid. Ook maar hopend dat hij het effect wat ze op hem had een beetje zou negeren, want dat was bij iedereen anders.


outfit
Tag: Een char van Jennifer
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptywo feb 24, 2016 10:37 am

.Always live before you die.

Storm was extra oplettend, misschien zelf wat zenuwachtiger dan normaal. Niet omdat hij voelde hoe dichtbij hij bij de volgende volle maan stond maar gewoonweg om wat anderen konden denken, zeggen over hem, of gewoon al kijken. Hij probeerde zijn zintuigen voor een groot deel voor zichzelf te houden, grotendeels omdat hij de gesprekken die anderen voerden niet wilde horen. Helaas was er maar weinig dat hij kon doen om dat tegen te houden. Dus de bibliotheek was misschien de eerste stap naar terug was vrijheid. Het was er stil en alle gesprekken gingen gegarandeerd over taken en boeken, wat gemakkelijker te negeren was dan persoonlijke gesprekken. En er was ook nog eens weinig volk waar hij zich niet tegen hoefde te verantwoorden. Niet dat er hem al iemand benaderde had om wat er was gebeurd maar sommigen blikken zeiden al genoeg. Daarnaast overtrof de geur van boeken, van hun bladeren en sommige ouderwetste kaften de geuren van vele andere dingen die hem konden afleiden. Misschien moest hij maar komende periode hier naartoe komen, de drukte een beetje vermijden tot zijn volle maan erop zat.

Hij wist niet wat er gebeurde met zijn lichaam vanaf het moment dat hij tegen Lorise opbotste, maar er gebeurde zeker iets. Normaal zou het hem niet opvallen maar aangezien hij behoorlijk de helse periode was door gegaan en hij behoorlijk wat negatieve gedachten in zijn hoofd zaten viel het hem wel meteen op. Want ze leken weg te vallen tegenover haar, de frustraties waren er niet, de opgekropte woede was er niet meer, alles wat hij negatief tegenover haar kon gebruiken, niet dat hij het zou doen, was weg. Hij voelde zich weer … normaler? Beter noch, hij voelde zich welkom in haar omgeving, op zijn gemak en dat was iets dat hij niet kon verklaren aangezien hij zich laatste uren en dagen overal ongemakkelijk voelde. Hij stond in de eerste moment met zijn mond vol tanden terwijl hij haar van top tot teen even in zich opnam. Ze mocht er wezen maar dat was iets dat Devon hem al had gezegd. Toch had voor haar staan dat beetje extra. Ze was ook gekend om haar mutatie, was dat wat hier gebeurde?

Hij vond het dus helemaal niet erg dat ze tegen hem wat aangelopen. Ze knikte toen hij haar naam noemde. ‘Devon heeft me over je verteld.’ Knipoogde hij als verklaring. Want dat was wat de jongens nu eenmaal deden, elkaar alles zeggen, zeker wat betrof de dames. Hij raapte zijn kruk op en herstelde zijn houding bijna ogenblikkelijk. ‘Hal,’ hij zweeg en hield zijn hoofd een beetje schuin. ‘Maar jij mag me Storm noemen.’ Glimlachte hij zijn typische scheve glimlach. In godsnaam, waarom zei hij dat? Er was niemand die hem Storm noemde, buiten Nadya en Denni dan, waarom stelde hij het haar dan voor? Maar die gedachten waren zo snel dat hij er niet echt vat op had. Hij had enkel vat voor haar verschijning. Zijn oren pikten het liedje op dat zachtjes door haar oortjes speelde. Bij haar woorden gleden zijn ogen automatisch weer naar de hare, hij stond half tegen de boekenkast geleund en liet voor kort zijn ogen langs de ruggen van de boeken glijden. ‘Ook aan het ronddwalen.’ Gaf hij eerlijk toe. Het was meer om anderen te vermijden maar daar hoefde ze de details ook niet van te weten. ‘Tot ik jou tegen kwam. Nu kunnen we samen rond dwalen.’ Stelde hij gelijk voor. Niet dat je het noch ronddwalen kon noemen als je het bewust met twee deed maar goed. Storm was een beetje in de war in zijn hoofd. ‘Ik ben wel in de war.’ Hij tikte tegen zijn hoofd en gaf haar veelzeggende blik. ‘Wat heb je gedaan?’ Vroeg hij met één van zijn charmante glimlachen, plus dat Britse accent, het was compleet. Storm Hall zoals ze hem allemaal kende en dat had Lorise op één of andere manier voor elkaar gekregen, dus hij wilde het nu wel weten …
tag: Lorise --- words: 667 --- notes: - --- outfit: Klik
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptywo feb 24, 2016 3:03 pm


Either your head or your heart
you set the other on fire

In de bibliotheek leek alles nog zo scherp in haar herinnering te staan. Haar eerste ontmoeting met Charlie zou ze ook niet snel vergeten. Het was ergens in haar eerste weken op het eiland gebeurd maar als ze daar rond liep dan leek het gisteren te zijn dat de daar had gestaan. Hem storend met waar hij ook mee bezig was geweest. Ze kon zich zelfs nog herinneren dat hij zelfs nog ergens anders heen was gelopen toen ze meer zijn kant op was gekomen. Ze was zo stom geweest, zijn kille en afstandelijke houding met zijn uiterlijk daarbij hadden haar al snel aangetrokken. Met het stomme gevolg daarvan dat ze er meteen op uit was om zijn hart te stelen. En dat daar was in geslaagd met vlag en wimpel. Dat was hun eerste emotionele gebeurtenis samen geweest. Wat later was gebeurd was nog net weer erger.

Door alle gedachten leek ze zonder het door te hebben emotioneel toch was onstabiel te zijn geworden. Tja als ze dat niet was geweest dan had ze niet perongeluk haar mutatie gebruikt bij de eerste beste persoon waar ze tegen aan botste. Dat was echt niet haar bedoeling geweest. De jongen waartegen ze was aangebotst kende ze wel. Naja, kennen was een groot woord. Ze had wel van hem gehoord. En dat was niet alleen omdat hij de roommate van Devon was maar als meisjes het over knappe jongens hadden dan kwam zijn naam ook wel voor in dat gesprek. Waardoor ze zijn naam wel wist. Ze wist niet waarvan hij haar naam herkende tho, maar dat kon ook van alles zijn. Populair vond ze een stom woord om haarzelf ze noemen maar ze was wel algemeen bekend op het eiland, mede door haar mutatie. Er was namelijk niet een andere Cupid op het eiland. ‘Devon heeft me over je verteld.’ zei hij als verklaring, ja dat was ook wel het meest logische. “Zoiets dacht ik al” grinnikte ze en ze was zichzelf in haar hoofd weer voor stomkop aan het uitschelden bij het zien hoe hij haar aan keek. Het was zo duidelijk te zien dat ze haar mutatie had gebruikt.

‘Hal,’ zei hij nadat ze Storm had gezegd. Oh, ja, daar had ze niet meteen aan gedacht. ‘Maar jij mag me Storm noemen.’ zei hij daarna en ze glimlachte. Het was wat hij liever had hoor, ze kende hem nog maar een paar minuten. Maargoed dat was haar mutatie die aan het spreken was natuurlijk. Haar mutatie gaf mensen zo snel een andere houding. ‘Ook aan het ronddwalen.’ zei hij nadat ze vroeg wat hij aan het doen was, aangezien het al duidelijk was dat zij dat deed. ‘Tot ik jou tegen kwam. Nu kunnen we samen rond dwalen.’ stelde hij voor. Daar was die andere houding. “Gezellig” merkte ze vrolijk op met een glimlach. Voor haar was rond dwalen lopen zonder een bestemming te hebben, in je eentje. Dus dan gingen ze gewoon samen rondlopen zonder bestemming. Ze stapte gewoon een random richting in en begon rustig een beetje door het gangetje met boeken te lopen, kijkend naar de boeken zonder eigenlijk de titels te lezen. Het ging om het idee. ‘Ik ben wel in de war.’ zei Hal plots waardoor ze een tikkeltje geschrokken opkeek. Hij had dus door dat ze iets had gedaan, waardoor ze wel een beetje nerveus was. Net toen ze wou beginnen over iets om te doen alsof er niks was begon hij. ‘Wat heb je gedaan?’ vroeg hij. Oke, ze kon er dus niet meer omheen draaien. Ze glimlachte wat nerveus en keek naar haar handen. “Oh uhm ja.. sorry. Ik heb misschien per ongeluk iets gedaan toen ik tegen je aan botste” zei ze wat schuldig en keek hem in zijn ogen. Hij was onder invloed van haar dus waarschijnlijk kon hij niet eens een beetje boos worden op haar. “Je hebt gewoon een beetje meer.. bewondering naar mij. Het was echt niet mijn bedoeling, sorry” legde ze uit. Ze kon er niks meer aan doen, hij zou een tijdje moeten rondlopen met een kleine crush op Lorise.

outfit
Tag: Een char van Jennifer
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptywo feb 24, 2016 4:08 pm

.Always live before you die.

Het was ergens wel logisch om studenten tegen de komen in de bieb maar het was behoorlijk de verrassing om er toevallig iemand aan te treffen als Lorise, van wie hij wist dat ze aangenaam gezelschap was. Ze was trouwens één van de personen achter al die geweldige feestjes die er werden gehouden. Maar het was niet enkel haar status als lid van het feest comité dat haar “bekend” maakte het was ook haar mutatie voor een deel … cupido. Stiekem vroeg hij zich af of ze veel werk gehad had afgelopen Valentijn periode want Valentijn was dan misschien een mooie dag voor al wie van elkaar hield, het werkte vaak ook averechts. Storm trok zich niet terug voor haar mutatie maar hij was nu ook niet echt bepaald happig om er alles over te weten. Grotendeels omdat hij nu eenmaal het type jongen was die genoot van het leven en dus ook van al het gezelschap dat hij kon krijgen. En hij had geen idee hoe het kwam maar zijn gedachten gingen meteen uit naar Nadya, dat had er ooit eens van moeten komen, dat ze onherroepelijk in zijn gedachten opdook. En als het niet voor het feest comité was of haar mutatie dan was het dankzij Devon en die had niet geloven toen hij de details gaf.

Storm wist niet waarom ze indruk maakte op hem met haar verschijning, grotendeels omdat hij degene was die altijd indruk wilde maken maar hij wist wel dat het aan haar lag, niet aan hem. Plots kon het hem niet meer schelen of ze in een drukke cafetaria zouden staan of midden in de les zaten, Storm was blij genoeg met elke situatie zolang Lorise er ook maar was. En dat was diep vanbinnen zo één van die alarmbelletjes die hardnekkig aan het rinkelen waren. Haar glimlach werkte zeker aanstekelijk want het bracht de oude vertrouwde Storm glimlach op zijn lippen. “Zoiets dacht ik al.” Grinnikte ze meteen na zijn bekentenis dat Devon hem al had ingelicht over Lorise. Het was dan ook geen geheim dat ze beide de helft van hun vrije tijd als het saai was in hun kamer Instagram doornamen, foto’s genoeg om over te discussiëren.

Samen rond dwalen was inderdaad … gezellig en in dit goede mooie gezelschap was dat zeker gezellig tot de tweede macht. Hij nam zijn kruk niet in de positie om hem te gebruiken, hij hield hem gewoon losjes in zijn hand. Zijn stappen was sowieso weer goed het was alleen eigenlijk nog voor als zijn been moe werd dat hij het gebruikte. Haar houden was volledig ontspannen en rustig, tot hij haar opmerkte dat hij behoorlijk in de war was. Dan werd ze plots weer nerveus en haalde ze haar hand opnieuw door haar haren. Storm moest erom glimlachen, het was ergens altijd wel een beetje schattig om te zien hoe snel iemand uit zijn doen kon zijn door iets wat je zei. Maar hij wilde wel antwoorden, antwoorden die hij bijna ogenblikkelijk kreeg. Ze keek hem met die onschuldige blik aan waar Storm bijna ogenblikkelijk voor plooide. ‘En ik vind het niet erg, ik ben gewoon.’ Hij zweeg en liet zijn vinger langs een reeks ruggen van boeken glijden. ‘Nieuwsgierig.’ Vervolgde hij terwijl hij zijn wenkbrauwen tweemaal ophaalde. Ja, hij wilde graag overal het fijne van weten. ‘Bewondering.’ Herhaalde hij haar woorden eens ze klaar was met de uitleg en opnieuw haar excuses. Hij keek opzij naar haar en glimlachte charmant. ‘Je had je mutatie niet moeten gebruiken om bewondering te krijgen, dat kon ik ook helemaal op mijn eentje.’ Zei hij grijnzend. Oh jee, het was duidelijk dat wat ze had gedaan behoorlijk de impact had op Storm. Misschien omdat hij zwakker liep dan normaal? ‘Maar ik kan ermee leven. Het is niet erg.’ Ging hij uiteindelijk glad verder, deels om haar een beetje gerust te stellen. ‘Hoe lang duurt dat gevoel standaard zo? Of ben ik je eerste slachtoffer?’ Vroeg hij gelijk nieuwsgierig. Het was een aangenaam gevoel, het nam zijn andere zorgen weg en dat kon hij nu wel gebruiken. Hopelijk bleef het nog een tijdje, zo kon hij voor even onbezorgd al zijn aandacht en charme aan Lorise geven …
tag: Lorise --- words: 702 --- notes: - --- outfit: Klik
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyvr feb 26, 2016 12:09 pm


Either your head or your heart
you set the other on fire

Het was lastig voor haar om haar mutatie’s in toom te houden als ze emotioneel niet in orde was. Ze had het dit keer niet echt door gehad en was ook wel een beetje geschrokken toen het gebeurde nadat ze tegen Storm was aan gebotst. Ze hoopte maar gewoon dat hij er niet veel van zou merken. Iedereen had een andere reactie bij haar lovingtouch, het hing echt volledig aan iemands persoonlijkheid. Ze was er heel even van geschrokken, puur omdat het haar nog niet eerder was overkomen, door de mand vallen. Maar het was best wel logisch dat Storm wel kon raden dat er iets anders was. Als er over Lorise werd gesproken dan kwam haar mutatie ook wel te woord. Een hele enge mutatie, zoals zijn vriend Devon het had genoemd. De mogelijkheid om iedereen die ze wilde neer te schieten met een pijl van liefde. En als hij al bekend was met haar naam en mutatie dan was het makkelijk te raden dat ze iets had gedaan. Lorise deed had het niet expres gedaan, en ze was dat best nerveus aan het uitleggen. En de reden van haar nerveus zijn, was niet om zijn reactie. Ze werd het grootste gedeelte zenuwachtig om haarzelf.

‘En ik vind het niet erg, ik ben gewoon.’
begon hij en liet zijn vingers langs wat boeken glijden. Kom op, ze hoefde niet nerveus te zijn. Waar waren die tijden gebleven waarbij ze altijd blij werd om het effect wat een beetje liefde op mensen had. Bij hem was het duidelijk te zien. En daardoor herinnerde ze weer waarom ze dat zo leuk had gevonden. Ze wist dat het haar mutatie was die de woorden uit zijn mond brachten maar ach, het bleef grappig. Alsof hij een pilletje had genomen wat hem een beetje zweverig maakte. ‘Nieuwsgierig.’, en nieuwsgierig dus. Lorise liep maar een paar stappen en stopte daarna weer even. Ze had al gezien dat hij een kruk mee had, en de meeste mensen nemen geen kruk mee voor de lol.

'Bewondering.’  zei hij haar na en ze knikte even. Ja, dat was het effect van haar mutatie. Haar bewegingen mooier, haar stem een genot voor zijn oren, haar aanrakingen verrassend aangenaam en haar geur heel lekker. Bewondering was een mooie verzamelnaam daarvoor right? ‘Je had je mutatie niet moeten gebruiken om bewondering te krijgen, dat kon ik ook helemaal op mijn eentje.’ zei hij en ze glimlachte met een kort lachje en schudde haar hoofd lichtjes heen en weer. Als er iets was wat Roméo vaak had gezegd dan was het dat wel. Maargoed, nu was het haar mutatie die sprak, de reden waardoor de met haar hoofd schudde. Ze kon dat wel gaan zeggen, maar eigenlijk vond ze het wel leuk. “Dat is lief van je” zei ze dankbaar en zocht even wat oogcontact. Iets in haar vroeg waarmee ze in hemelsnaam mee bezig was, omdat het wel leek alsof ze misbruik ging maken van de situatie. “Maar zoals ik al zei.. Het ging per ongeluk” zei ze en wendde haar blik weg van hem.

‘Maar ik kan ermee leven. Het is niet erg.’
zei hij er nog bij. Ze grinnikte weer even. Ja duhh, het voelde fijn. Niemand wilde dat zoiets zomaar stopte. “Het is zeker niet erg Hal” sprak ze instemmend en trok haar wenkbrauw op. “Ik had nog veel ergere dingen kunnen doen..” zei ze erachter aan. Ze kon enge dingen, dat mocht hij weten. Hij had geluk hoor. Man oh man hoe erg was het geweest als ze per ongeluk haar eyecatch had gebruikt. Dan had ze een Charlie situatie in de bieb 2.0. Terwijl zelfs met haar lovingtouch ze steeds meer in de verleiding kwam om er gebruik van te maken. Ze vond het ergens namelijk wel leuk om weer een beetje geliefd te zijn. ‘Hoe lang duurt dat gevoel standaard zo? Of ben ik je eerste slachtoffer?’ vroeg hij. Slachtoffer, dankje Storm dat was het wel helemaal. “14 uur is mijn record” zei ze en maakte een winnende beweging met haar arm. Niet dat ze er heel trots op was maar goed, daar ging het niet om. “Ik zou niet weten hoelang het nu gaat duren. Het ligt er een beetje aan hoeveel aandacht ik aan jou ga geven.” zei ze eerlijk. Bij haar woorden stapte ze eventjes naar hem toe en liet haar blik even over zijn lichaam gaan en ze stopte bij zijn ogen. “Dus het ligt er aan of jij een slachtoffer wil zijn Storm”. Zonder er echt controle over te hebben keek ze zelfs een beetje uitdagend. Seriously Loriso, stoppen met spelen.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyvr feb 26, 2016 1:29 pm

.Always live before you die.

Lorise had letterlijk al zijn aandacht van de omgeving weggenomen. Als er iemand het rek langsliep dan keek hij voor een kort moment op maar algauw sleurde hij zijn ogen weer naar Lorise alsof ze een magneet was die hem aan trok. En die aantrekkingskracht werkte op hem door, maar niet op Lupos want die was abnormaal stil … het zinde hem dus duidelijk niet ondanks dat Lorise met haar aangename geur zo dichtbij was voor de weerwolf om haar bloed goed te kunnen ruiken. Met de controle die Lupos recent had gewonnen kon hij veel aanrichten maar Lorise was duidelijk niet zijn prioriteit, integendeel, het leek alsof hij in een schaduw zat hopend om niet te zien te worden. Had het iets te maken met wat Lorise had gedaan? Want in dat geval mocht ze vaker langskomen. Maar Lupos deed niets dus dat gaf Storm dan onbezorgde gevoel. Alsof hij weer helemaal terug was in Londen zonder mutatie en zonder zorgen. Alleen in het bijzijn van een wel hele knappe jonge dame. Want dat was Lorise, haar prachtige ogen, gave huid, lange bruine haar. Storm wist ieder detail van haar in zich op te nemen en zelf dan was het niet genoeg om wat helderheid te scheppen in zijn eigen hoofd.

Het nerveuse gevoel dat ze had gehad begon langzaam een plaatje te vinden waarbij het vergeten kon worden. En Storm zou ernaar vragen mocht hij bij zijn goede gedachten zijn, wat hij momenteel niet was. Zou ze nerveus zijn om wat er was gebeurd? Of om wat ze wist van Storm, of niet wist van Storm? Maar in ieder geval ebde het een beetje weg en daar was Storm wel blij om. Hij wilde het haar niet ongemakkelijk maken of gelijk wat want hij wilde graag nog wat langer in haar gezelschap vertoeven, in ieder geval nog voor zolang hij zich zo zou voelen. Ze nam maar een paar stappen, die Storm meteen was gevolgd of ze bleef alweer stil staan. Het uiteinde van de kruk kwam neer op de grond en hij leunde er onrechtstreeks wat meer op. Haar glimlach deed zijn ogen voor een seconde naar haar lippen trekken, alsof hij ieder klein trekje ervan wilde ontleden.

“Dat is lief van je.” Zei ze met een glimlach op haar lippen. Ze zou eens moeten weten hoe lief hij kon zijn als hij dat wilde. ‘Ik ben altijd lief.’ Kaatste hij gelijk terug, ze moest het maar weten. Maar ze wist het evengoed want ze schudde zachtjes haar hoofd, ze wist dat wat allemaal over zijn lippen kwam een beetje haar schuld is. Maar eerlijk, ze mocht wel blij zijn met de overdeelde aandacht van Storm Hall. Misschien had hij er zelf ook een beetje nood aan, om een beetje het gevoel te krijgen dat hij geen mutatie had en zijn gang kon gaan. En daar zorgde ze voor want hij voelde zich op een bepaalde manier … vrij. Toen ze oogcontact zocht, haakten zijn bruine ogen zich meteen vast in de hare. Er kwam een trage glimlach op zijn lippen na haar woorden. Hij knikte er enkel op, het ging per ongeluk en Storm protesteerde daar niet op. Toen ze opmerkte dat ze nog veel ergere dingen kon doen gingen zijn wenkbrauwen afwachtend in de lucht. ‘Zoals?’ Vroeg hij gelijk geïntrigeerd. Wat kon ze nog meer doen dan dit? Er kwamen wel wat gedachten in zich op en tja … die waren wel erger dan dit.

Zijn vraag werd meteen beantwoord. Veertien uur … dat was lang en het kon hem helemaal niet schelen. Al duurde het twintig uur, het zou hem nog niet kunnen schelen. Ze gaf hem het gevoel van vrijheid die hij nog nooit eerder had gevoeld omdat hij niets voelde van de weerwolf. Dus dat was zo positief voor hem dat het hem echt niet zou schelen. Natuurlijk zou ze dan wel met hem opgezadeld zitten en hij had geen idee of zij dat erg zou vinden. ‘Met veertien uur kan ik wel leven.’ Knikte hij goedkeurend. Maar ze ging er algauw verder op in en er kwam spontaan weer een glimlach op zijn lippen. ‘En hoeveel aandacht wil je me geven Lorise?’ Vroeg hij haar meteen uitdagend. Ze kwam een beetje dichter, haar ogen gleden over zijn lichaam heen terwijl Storm onderzoekend ieder beetje van haar gezicht in zijn opnam. Toen ze hem aankeek hield hij zijn hoofd een beetje schuin. Haar uitdagende blik na haar woorden zorgden ervoor dat hij zijn hoofd nog een beetje dichter bij het hare bracht. ‘Ik wil zoveel meer zijn dan een slachtoffer.’ Hij knipoogde, trok zich wat terug en liet zijn blik over haar lichaam gaan, net zoals zij had gedaan bij hem. ‘Trouwens ik denk niet dat slachtoffer de correcte omschrijving is.’ Benadrukte hij traag, met extra vee Brits accent en die charmante glimlach op zijn lippen …
tag: Lorise --- words: 815 --- notes: - --- outfit: Klik
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyvr feb 26, 2016 11:33 pm


Either your head or your heart
you set the other on fire

Hoe ze eerst nog nerveus was over de botsing ging dat langzaam maar zeker wel weg. Maar hoe moest ze ook nog nerveus zijn en het negeren als Storm het al door had en als hij zo verdomd schattig deed onder de invloed van haar mutatie. Ze probeerde haarzelf tegen te werken, door maar vol te blijven houden dat het haar mutatie was die sprak. Maar op één of andere manier genoot ze er wel van. Hij was knap, en per ongeluk had ze hem lovingtouch gegeven. Misschien moest ze er wel voordeel uit halen? Ook al klonk het zo slecht in haar oren. Ze had het altijd zo gedaan voordat Roméo kwam. Zelfs hem had ze wel eens een extra zetje gegeven. Ze dacht dat ze ervan overtuigd was dat ze nooit meer haar mutatie wilde gebruiken. Dat dacht ze tot het moment dat Roméo weg ging, voor haar was dat alsof het allemaal niks uit maakte. Iedereen die bij haar was, met mutatie of zonder, ze gingen allemaal weg. Tja behalve Charlie, dat was een ander verhaal.

En daar was toen Storm, een bekende naam als het ging om hotties, niet zonder reden. ‘Ik ben altijd lief.’ kaatste hij terug en haar kaken kleuren heel even wat rood. Maar in haar hoofd had ze weer een tweestrijd. Het stemmetje wat zei: ‘Dat zegt hij niet omdat hij je leuk vind, het is je mutatie, ga er niet op in. En een ander stemmetje dat zei: ‘So what? Je vind het leuk, ga je deze kans laten liggen?’. Lorise ging meer de kant op van het laatste. Ze had geen geruchten gehoord dat Hal bezet was ofzo, en dat hield ze echt wel in de gaten hoor. Cupid he, zo nieuwsgierig naar iedereen. Dus waarom zou ze niet mee gaan in dit? En het was maar haar lovingtouch, dus zo’n grote misdaad was het ook weer niet. Het had erger gekund, en dat liet ze ook weten. ‘Zoals?’ vroeg hij waar ze even bij grinnikte. “Hmm wat jij voelt is ‘bewondering’, je zintuigen zijn aangesterkt op mij en dat vind je heel aangenaam. Maar ik had je ook opslag verliefd kunnen maken, helemaal in wolken zo erg. Dat voelt nog tien keer beter maar breekt je hart in duizend stukjes” legde ze uit. Ze deed niet alsof het iets ernstigs was maar het was de waarheid, het was wel iets om bang voor zijn. “Of..” begon ze een beetje lachend om het weer wat leuker te maken. “Ik had je head over heels kunnen laten gaan voor de charmante bibliothecaresse” zei ze met een grijns. Het idee alleen al, helemaal verliefd op dat chagrijnige fossiel wat de bieb beschermde tegen lawaaimakers en mensen die stiekem ergens gezellig stonden te doen.

De volgende vraag was hoelang het duurde. Het hele bewondering gebeuren. 14 uur was het langste wat ze ongeveer kon herrineren. Omdat ze dat al vaker had gebruikt wist ze dat ze het kon beïnvloeden met haar aanwezigheid. Zonder Lorise in de buurt dan bleef ze nog wel in het hoofd rond spoken van diegene maar daar bleef het dan bij. ‘Met veertien uur kan ik wel leven.’ knikte de charmante Hal goedkeurend. Het was echt te laat om terug te trekken tho. Ze had hem al een beetje om haar vinger gewonden en ze kon hem niet loslaten. Daar was flirty Lorise uiteindelijk. ‘En hoeveel aandacht wil je me geven Lorise?’ vroeg hij en ze trok een wenkbrauw op. Ze bekeek hem even van top tot teen, niet beschaamd om wat ze deed. “Ik zou jou heel veel aandacht kunnen geven, 14 uur lang” zei ze op een verleidelijk toontje. Als ze er dan voor ging dan liet ze haar beste kant zien. Maar of hij dat wilde, ze wist bijna zeker dat hij dat wilde. Zeker met een touch van haar mutatie. ‘Ik wil zoveel meer zijn dan een slachtoffer.’ zei hij en stapte weer terug. Hmm ze moest toegeven dat hij er best goed in was, ze was aardig on de indruk van hem. Hij deed hetzelfde wat zij bij hem had gedaan en ze beet onbewust even op haar lip. ‘Trouwens ik denk niet dat slachtoffer de correcte omschrijving is.’ zei hij met zijn Britse accent goed te horen. Cute hoor, heel smooth. Lorise kon het niet laten om de afstand tussen kun weer te verkleinen. Ze deed er zelfs nog een schepje bovenop en kwam zelfs nog wat dichterbij staan. Ze haalde nog een keer haar hand door haar haren om het naar achteren te zwiepen waarna ze haar hand op zijn borstkas legde. Helemaal vergeten dat hij hem nog niet had aangeraakt na de botsing. Dat zou dan weer een nieuwe ervaring zijn voor hem, aanraking voelen, dat was ook een zintuig. “Dat klopt, slachtoffer klinkt niet aangenaam” zei ze met een frons. Nee dan leek het alsof ze the bad guy was, en als er iets was wat niet niet wilde was the bad guy zijn. Lorise kon namelijk heel aangenaam zijn. “Wat zou jij een correcte omschrijving vinden?” vroeg ze nieuwsgierig. Lorise zou het niet weten.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyza feb 27, 2016 12:08 pm

.Always live before you die.

Storm had nooit gedacht dat zo iets onschuldigs als haar mutatie zoveel daadwerkelijke schade kon aanrichten bij iemand. Ze kon letterlijk een goed gesetteld koppel uit elkaar rukken door de ene gewoon eens aan te raken en bewondering op te wekken. Net als het was voor hem want momenteel dacht Storm aan niets anders dan aan Lorise … voor een groot deel in ieder geval. Wat gevaarlijker was, was dat hij geen aandacht meer had voor zijn eigen mutatie omdat alles aan Lorise iedere keer weer zijn aandacht trok. Het was de meest simpelste beweging van haar hand die door haar haren ging of de glimlach op haar lippen die Storm’s ogen naar de desbetreffende beweging trokken. Het was niet echt zweven op roze wolkjes maar het was wel een gevoel dat hij alles zou willen doen voor Lorise wat ze maar wilde. Maar het maakte ook een gekend gevoel in zich los, het gevoel dat hij haar voor zich wilde winnen. Storm was een professional in charme en verleiding dus hij kende de kneepjes van het vak wel. Het maakte het voor hem dus niet uit of ze hem beïnvloedde of niet, het maakte enkel dat gevoel zoveel sterker nu. Ze zou hier niet wegwandelen voor hij iets van haar kreeg, aandacht, bewondering terug, en er waren nog genoeg opties na dat.

Wat hij voelde was bewondering … ja, dat was het zeker. Storm volgde nauwgezet de bewegingen van haar lippen, de glimlach eromheen terwijl ze vertelde over haar mutatie. ‘Dat vind ik zeker aangenaam.’ Knikte hij serieus, al lag er een kleine glimlach op zijn lippen, haast speels. Maar wat ze dan zei fronste kort zijn wenkbrauwen, het leek geen slecht idee maar dat was waarschijnlijk omdat hij nu al zoveel bewondering had voor Lorise. Alleen dat laatste, een hart in duizend stukjes, leek hem minder leuk. Hij legde bijna automatisch zijn hand op zijn hartstreek, zijn hart had genoeg moeten verdragen afgelopen weken en het was beter dat dat deel van zichzelf intact bleef voor nu. Toen ze begon over de “charmante” bibliothecaresse draaide hij zijn hoofd onmiddellijk om richting de balie en keek dan ontzet terug naar Lorise. ‘Jij noemt dat charmant?’ Merkte hij geamuseerd op, hij wist ook wel dat ze het ook maar om te lachen bedoelde. Al het baliepersoneel was hier op één of andere manier enorm … krengerig. ‘Ik wist niet dat zo’n onschuldige jongedame als jezelf met zo’n onschuldig lijkende mutatie zoveel schade kon aanrichten.’ Hij wiebelde geamuseerd zijn wenkbrauwen. Maar hij had nu wel de volle impact van haar mutatie door gekregen en op één of andere manier was het wel beangstigend. Dat ze het lot van anderen tegenover elkaar zo gemakkelijk kon beheersen. ‘En doe me dat alstublieft niet aan.’ Knikte hij richting de balie terwijl hij lief knipperde met zijn ogen. Ze zou niet durven, althans dat hoopte hij.

Er veranderde iets aan Lorise, iets dat Storm wel aanstond. Haar houding werd minder nerveus, meer zelfzekerder. Het was alsof ze had besloten dit spelletje mee te spelen, gebruik te maken van de arme Storm die onder invloed was van haar. Niet dat hij het erg vond, integendeel, hij had er veel voor over om dat effect te krijgen. Haar stem was verleidelijk, de blik in haar ogen uitdagend en haar woorden … Storm kon geen genoeg krijgen van de zekere zachtheid in haar stem. Veertien uur lang, zolang kon ze hem aandacht geven. ‘Ik vind het niet erg om te kijken of we dat record kunnen verbreken.’ Glimlachte hij op dezelfde verleidelijke manier als haar. Alles in hem was nu gefocust op haar en daar zou ze niet ogenblikkelijk van kunnen weg stappen, zelf zonder dat ze haar mutatie had gebruikt zou ze niet van hem af geraken na wat ze hier allemaal deed. Het leek erop dat Lorise dat even graag wilde als hem. Toen zijn ogen langs haar lichaam gleden merkte hij ook gelijk op dat ze op haar lip beet, zijn ogen sprongen gelijk terug. Dames zouden allemaal moeten weten wat voor effect dat kleine gebaar kon hebben op jongens als Storm. Zijn blik kreeg iets intens, iets nieuwsgierig en gefocust toen ze dichterbij kwam. Hij volgde haar hand door haar haren waardoor de geur van haar shampoo zijn neusgaten binnen drong. Ze legde haar hand op zijn borst en ieder beetje druk van haar vingers was zo intens voelbaar dat de concentratie voor eventjes weg was. Zelfs Lupos leek compleet te kalmeren onder die aanraking, zo erg dat Storm hem nu helemaal niet meer voelde zitten. Daardoor vergat Storm ook helemaal dat hij een mutatie was. Wat kon hij zijn naast een slachtoffer? Want eerlijk, dat was hij helemaal niet. Hij bracht zijn hand omhoog, liet één vinger langs haar kaaklijn onder kin strijken waar hij die vinger voor eventjes hield rusten. ‘Uitverkorenen?’ Vroeg hij met een intense blik in haar ogen. ‘Gelukzak, vrijwilliger, alles wat thuis hoort in die context.’ Glimlachte hij traag, bij ieder woord zijn hoofd een beetje dichter bij het hare te brengen. ‘Je weet toch Lorise, dat ik je nu niet meer kan laten gaan, mutatie of niet.’ Hij verlegde zijn blik terug naar haar ogen en glimlachte charmant, ze kon het proberen, Storm was behoorlijk zelfzeker, daar had hij haar mutatie niet voor nodig …
tag: Lorise --- words: 887 --- notes: - --- outfit: Klik
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyza feb 27, 2016 11:40 pm


Either your head or your heart
you set the other on fire

Lorise had haar tweestrijd opgegeven. Ze kon het toch niet laten. Of het nou goed of slecht was.. Ze negeerde het. Het was ook al weer een tijdje geleden dat ze haar aandacht richtte op een jongen. Ze was een tijdje uit haar doen geweest, en best alleen omdat ze bijna niemand haar pijn had laten zien. Storm was onder invloed van haar mutatie en ging er met plezier in mee leek het wel. Dat was heus niet bij iedereen zo. Hij liet het duidelijk merken dat hij haar aandacht wilde, op een goede manier, en dat werkte. Haar twijfels ging zelfs alleen maar meer weg toen ze het hadden over hoe het erger kon. Haar eyecatch, de terrormutatie. Hij was nieuwsgierig geweest naar wat ‘erger’ was dus ze legde hem wel even serieus uit dat hij dat absoluut niet wilde. Al hoewel ze meer het idee kreeg dat hij meer lette op haar lippen dan op haar uitleg. Tuurlijk vond hij het aangenaam, liefde was het beste gevoel wat er was, maar het verlies van dat gevoel ook het slechtste. ‘Jij noemt dat charmant?’ vroeg hij nadat ze een grapje had gemaakt over haar andere mutatie, waar ze haar naam aan te danken had. Ze schoot in de lach en probeerde niet te luid te zijn want anders werd de dinosauriër wakker. “Ja, vind jij van niet dan? Ik dacht je haar wel knapper dan mij zou vinden” merkte ze op en kon daarna niet lang haar lach inhouden.

‘Ik wist niet dat zo’n onschuldige jongedame als jezelf met zo’n onschuldig lijkende mutatie zoveel schade kon aanrichten.’
was zijn opmerking over haar eyecatch. Maar Lorise was er niet trots op. Ze knikte even zuchtte. “Jup, minder onschuldig dan je zou denken” mompelde ze. Het was namelijk niet iets waar ze positief over dacht. Ging ze nou sad doen? Nee want Storm zei nog iets over dat charmante mens. ‘En doe me dat alstublieft niet aan.’ zei hij nog en ze schudde geruststellend haar hoofd. “Tuurlijk niet gek, dan zou ik toch alleen maar jaloers worden” zei ze op een weer wat uitdagend toontje. Ze zou wel gek zijn als ze hem ging koppelen aan iemand anders, wie dan ook. Loriso had hem voor de komende veertien uren voor haarzelf geclaimd. Niet eens expres maar hij vroeg er gewoon om. ‘Ik vind het niet erg om te kijken of we dat record kunnen verbreken.’ zei hij. De ondeugende grijns op Lorise haar lippen leek alleen maar breder te worden. “Ik denk dat wij dat wel kunnen” zei ze zelfzeker, om zo de uitdaging aan te gaan.

Ze hadden elkaar al van top tot teen bekeken. Wat eigenlijk niks uit maakte, for fun. De afstand tussen hen werd alleen maar kleiner en de woorden alleen maar zoeter. Haar hand op zijn borst deed al genoeg om hem ook in actie te krijgen. Zijn vinger gleed langs haar kaak tot aan haar kin. ‘Uitverkorenen?’ zei hij en ze bleef in zijn ogen kijken. Ze was niet verlegen of onzeker, ze wist namelijk dat ze even goed in het spelletje was als Storm, al wilden ze elkaar constant overtreffen. ‘Gelukzak, vrijwilliger, alles wat thuis hoort in die context.’ Ze luisterde aandachtig naar zijn woorden en haar hand op zijn borst vond verplaatste langzaam naar zijn nek. ‘Je weet toch Lorise, dat ik je nu niet meer kan laten gaan, mutatie of niet.’ zei hij en ondertussen was de afstand tussen hen niet meer dan een aantal centimeters waardoor ze zijn adem al kon voelen. Ze was zo dichtbij, zo dichtbij dat haar lippen bijna de zijne raakten. Maar ze ging niet de eerste zijn, ze begon langzaam op haar tenen te staan en alleen haar wang kwam zacht langs zijn gezicht om haar mond tot vlak bij zijn oor te brengen. “Bewijs dat maar, Hal” fluisterde ze. Waarna ze haar hoofd weer terug trok en hem vol verlangen aan keek.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyzo feb 28, 2016 10:30 am

.Always live before you die.

De balievrouw van de bibliotheek … Storm zou bijna kunnen zweren dat ze door de rekken heen naar hen zou staan kunnen kijken als ze wilde. Aangezien hij hier niet zo heel veel kwam had hij haar nog nooit echt ontmoet maar hij wist wel waar Lorise het over had. Hij en Agnessie, de balievrouw in het hoofdgebouw, waren dikke buddy’s geworden nadat hij aankondigde dat hij bij Devon op de kamer zou slapen … niet dus. Deze had hij een korte blik geworpen toen hij binnen wandelde en ze was al meteen geërgerd geweest door het geklik van zijn kruk. Er was waarschijnlijk niets dat aan dat oude vrouwtje haar oog voorbij ging, gelukkig voor hen stonden er wel wat rekken en studenten tussen hen in. Niet dat ze iets te verbergen hadden natuurlijk. Het waren maar twee studenten die dicht tegen elkaar stonden te praten, haast fluisteren. Dus ze mocht niet klagen, al wist Storm niet hoelang dit nog bij praten zou blijven. Het idee dat Lorise haar mutatie bij dat kreng en hem kon gebruiken deed hem ergens walgen, al zou het zo niet aanvoelen op dat moment. Hij kreeg er wel een echt levendig beeld van naar voor en hij trok er kort een vies gezicht bij, het idee alleen al. Maar charmant? Hij keek fronsend neer op Lorise en schudde zachtjes zijn hoofd bij haar woorden, waarna ze meteen weer in het lachen uitbarstte. Storm scherpte zijn zintuigen aan op zijn omgeving om te horen of niemand erop zou reageren. ‘Darling, heb je al eens in de spiegel gekeken?’ Vroeg hij grijnzend, helemaal ingenomen door haar vrolijke lach. Wie dacht ze dat hij was als ze dacht dat hij op oude vrouwtjes zou vallen. Wat voor hem stond was tienduizend keer beter en dat wist ze maar al te goed.

Het feit dat ze niet zo onschuldig was als er eruit zag was iets waar hij nu echt niet van schrok. Alhoewel, bij Kat straalde haar onschuldigheid er gewoon van af, hij had het nooit geloofd. Maar Lorise … ja, ze zag er heel onschuldig uit, veel onschuldiger dan Kat in ieder geval. Het was de mutatie die het allemaal tot zijn recht liet komen en ergens was dat goed. Dat betekende dat ze haar mannetje kon staan. Maar zelf was het niets iets waar ze blij mee was, want haar gezicht vertrok voor een paar tellen. Storm ging er niet op in, grotendeels omdat hij deze sfeer ten eerste niet kon verpesten en ook niet wilde verpesten. Zijn wenkbrauwen kwamen kort omhoog, die zelfvoldane glimlach op zijn lippen toen ze opperde dat ze jaloers zou zijn. Aha … hij had het nog steeds. Storm wist van zichzelf dat hij knap was, charmant, dat hij bij de dames vaak zijn punten haalde dus er was van zijn kant niets waar hij ook maar onzeker over kon doen … buiten Lupos dan maar die lag stil te doezelen, althans zo voelde het aan. ‘Blij om dat te horen.’ Merkte hij overdreven vrolijk op, alsof hij iets anders had verwacht. Daarnaast stemde ze nog eens in met zijn uitdaging, kijken of ze veertien uur kon verbreken. ‘Niet denken, zeker zijn.’ Knipoogde hij charmant.

Lorise had nu al haar nerveuse onzekere signalen laten vallen en was één en al, in to the game. Ieder woord van hem lokte reactie uit bij haar, net als iedere reactie van haar dan weer reactie uitlokte bij haar. Hij had zich hier nooit het slachtoffer in gevoeld en zou dat ook heel zeker nooit voelen. Ze verlegde haar hand van zijn borst naar zijn nek, Storm voelde haar aanraking door heel zijn lichaam trekken en hij vergat compleet hoe gevaarlijk hij kon zijn. Hij had niet meer naar zijn hartslagmeter gekeken en had geen aandacht meer geschonken aan de gevaarlijke helft van zichzelf. Lorise kwam zo dichtbij dat hij haar regelmatige ademhaling voelde tegen zijn gezicht, zijn ogen weken kort af naar haar lippen, nog steeds met de charmante glimlach op zijn lippen. Toen haar wang zacht langs zijn gezicht streek en haar woorden in zijn oor werden gefluisterd maakte de glimlach plaats voor één en al intensiteit. ‘Heel graag.’ Prevelde hij. Hij bracht zijn hand langs haar wang en leidde haar gezicht die paar centimeter dichter naar het zijne zodat zijn lippen tegen de hare drukte. Niet zacht, niet hard, maar met de intensiteit die haar mutatie teweeg bracht bij hem…
tag: Lorise --- words: 740 --- notes: - --- outfit: Klik
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyma feb 29, 2016 12:39 am


Either your head or your heart
you set the other on fire

Ze wou er niet aan denken dat ze per ongeluk een andere mutatie op hem had gebruikt toen ze tegen hem aan was gebotst. Zijn woorden over de bibliothecaresse hadden haar meteen wel doen lachen. Voorzichtig, niet te hard want ze wilde niet dat ze in de gaten gehouden zouden worden. Nee achter de boekenkasten, uit haar zicht, hield ze wel een ‘private talk’ met hem. ‘Darling, heb je al eens in de spiegel gekeken?’ grijnsde hij, ze grinnikte nog even maar liet het daar ook bij. Waarom zou ze het over een spiegel hebben als ze ook in zijn ogen kon kijken? Dat kon ze toch niet zomaar weg geven aan iemand anders. Nou ja.. misschien kon ze ooit wel iets doen voor de mevrouw, puur zodat ze niet ging zeuren als twee mensen iets anders deden dan boeken lezen of zoeken. De bibliotheek was saai, zo saai dat het logisch was dat mensen spanning bij elkaar zochten. Ze was er bijna van overtuigd dat ze met Charlie niet de enige was die tussen de muren vol boeken had gekust.

Nope, maar geen geluk voor de vrouw deze keer. Ze ging even niet Cupid spelen. Dan was ze namelijk misschien wat jaloers geworden, want kom op.. that face. Maar alsnog, zelfs als ze dat per ongeluk had gedaan, dan had ze nog liever dat dan het andere. Ze gunde hem echt niet hetzelfde toe als Charlie. Ze werd dan ook wat ineens wat minder blij bij zijn woorden. Mutatie, schade, onschuldig. Alsof hij precies wist wat er was gebeurd. Iedereen die haar altijd maar zag als een lief en onschuldig meisje met een goed hart, wat ze zelf het allerliefste wilde zijn voor iedereen. Maar Lorise had veel pijn en schade aangericht aan mensen, in haar verleden en niet lang terug. Het ding wat haar onzeker maakte. Storm ging er gelukkig niet naar door vragen, dat zou ook wel een beetje hun vibe verpesten. ‘Blij om dat te horen.’ zei hij vrolijk. Hij dacht toch niet werkelijk dat ze dat zou doen? Of was hij blij om te horen dat ze dan jaloers zou worden? Ze hoopte dat eerste want anders dan moest hij ook even in de spiegel kijken. Lorise was waarschijnlijk allemaal meisjes aan het jaloers maken met wat zij deed. Jammer dan, want er was geen weg meer terug. Ze had de uitdaging al aangegaan om hem langer dan dan 14 uur aandacht te geven. Waarvan ze wel dacht dat dat ging lukken. ‘Niet denken, zeker zijn.’ werd haar daarbij verbeterd met een knipoog. Oke, dan wist ze zeker dat ze niet eens moeite hoefden te doen om het record te verbreken.

De uitdagende woorden leken veel invloed te hebben, op hen beide. Tja hij was onder invloed van haar mutatie maar Lorise merkte dat ze al snel mee werd getrokken door verleidelijke woorden en oogcontact. Ze voelde hoe ze beetje bij beetje meer viel voor het spelletje wat ze speelden. Slachtoffer was een verkeerd woord, dat was hij geweest als ze haar eyecatch had gebruikt. Maar dit was haar lovingtouch, en die zou zijn hartje ongedeerd laten. Het enige wat hij ging ervaren was plezier en genot, van haar. De blik die ze deelden en de aanrakingen die volgen vroegen maar op één ding. Lorise hield van de spanning en blijkbaar Storm ook. Ze kwam dichterbij, waarbij het nog verrassend moeilijk was om niet gewoon meteen haar lippen op de zijne te drukken, maar dat deed ze niet. Ze fluisterde hem eerst nog iets in zijn oor voordat nog een glimps van zijn ogen kon vangen. Hij zei dat hij dat heel graag wilde bewijzen en het duurde ook niet lang voordat ze kreeg wat ze wilde. En misschien was dat zelfs beter dan dat ze had verwacht. Ze kuste hem met overtuiging terug en ging speels met haar tong langs zijn lip. Haar andere hand ging langs zijn arm naar zijn schouder. Ze stopte niet, waarom zou ze? Maar toch wel luid gefluister van wat andere leerlingen trok wel haar aandacht. Niet zo zeer dat ze er echt naar ging kijken of dat ze zich er eraan ergerde. Ze onderbrak hun kus enkel even om een andere optie te bespreken, helemaal na haar ervaring van de vorige dat ze in zo’n situatie bevond. “Misschien is het een beter plan als we ergens anders heen gaan. Ik weet namelijk dat er anders toch iemand komt die ons de deur wijst.” zei ze, en sprak uit ervaring. Tenzij hij achterna gezeten wilde worden door een T-rex? Maar dat kon ze niet zeggen hoor dat was gemeen. “Suggesties?” vroeg ze en streek even een hand door zijn haar. Haar kamer kon niet, teveel kans dat haar roommates binnen zouden komen. Daarbij hoopte ze ook dat hij niet ging voorstellen om naar de kelder te gaan, echt alles behalve dat.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptyma feb 29, 2016 8:26 pm

.Always live before you die.

Het was niet enkel de bewondering voor haar die Lorise opwekte dat ervoor zorgde dat het deze kant op ging. Het was ook Storm’s ellendige weken die achter de rug waren, alhoewel hij zich had voorgehouden om iedereen op een veilige afstand te houden had hij dat idee laten varen van zodra Devon hem gisteren gedwongen had te transformeren. En dat was grandioos mislukt en had ervoor gezorgd dat hij nu nog steeds met die kruk liep, hoewel dat grotendeels overbodig was. Storm had amper nog pijn, het was meer om de vermoeidheid tegen te gaan. Maar Lorise was de welkome afleiding waar hij misschien stiekem wel naar op zoek was, ongeacht in wat voor gevaar ze kon terecht komen. Al was dat gevaar te zwak om te transformeren en eveneens bedoezeld door wat Lorise haar mutatie had gedaan. Misschien had Lupos nu ook iets van gevoelens, iets van bewondering waardoor hij niets van vijandigheid voelde, dat hij zo ontspannen was dat hij het gewoon liet komen zonder ergernis. Als dat de zaak was dan zaten Storm en Lorise goed, als dat niet de zaak was … wel, dan zou Storm meteen weten hoeveel zelfbeheersing hij had om zichzelf in te tomen en haar veilig te houden. Maar hoe het momenteel aanvoelde was hij er behoorlijk gerust in, ze zaten safe … voorlopig.

Storm was zelfzeker, zelfzeker om te zien of hij dit veertien uur lang kon voelen zonder enig spoortje van twijfel. Maar waarschijnlijk, zelfs nadat het zou zijn uitgewerkt zou hij nog steeds dezelfde bewondering voor haar hebben. Want dat was Storm nu eenmaal, hij had bewondering voor al het vrouwelijk schoon. Haar zo dicht bij zich hebben zorgde ervoor dat alles naar boven kwam wat hij afgelopen drie weken was verloren in het lijden en de pijn. Zijn zintuigen stonden overprikkeld en allemaal op haar gericht. Hij rook haar huid, de shampoo in haar haren, hij hoorde de zachte regelmaat van haar ademhaling, het kloppen van haar hard, de kracht achter haar woorden. Hij zag hoe haar lippen tot een glimlach krulden, hoe haar ogen sprankelden van energie en uitdaging. Maar hoofdzakelijk voelde hij haar bewegingen, hoe ze haar hand van zijn borst naar zijn nek liet glijden, hoe ze dichterbij kwam en haar adem tegen zijn nek voelde kietelen toen ze sprak. Het was alles wat hij wilde, alles waar hij nu zijn aandacht aan schonk, veertien uur lang en desnoods langer.

Haar lippen tegen de zijne deed hem letterlijk voor een moment alles vergeten. Zijn kruk glipte uit zijn handen en viel met een doffe klap op de vloer toen hij zijn hand in haar zij legde en haar nog wat dichter trok. Ze gaf het niet meteen op en hij was ook niet van plan dat te doen. Zijn vingers streken tergend langs lang haar wang, streken haar haren achter haar oor. Toen ze zich terug trok kwamen pas weer al zijn zintuigen in actie en richtte dei zich op de omgeving rondom hen. In zijn ooghoeken zag hij een student passeren, ze keek kort hun kant uit en liep dan gelijk hoofdschuddend verder alsof ze zich schaamde voor wat ze daar beide deden. Lorise haar opmerking kwam dan ook niet ongepast om eerlijk te zijn. Er sprong gelijk een glimlach op zijn lippen na haar opmerking. ‘Spreek je uit ervaring Lorise?’ Vroeg hij deels geamuseerd. Misschien was dit haar vaste plekje om rond te dwalen en zo goed uitziende jongens tegen het lijf te lopen. Maar hij vond het intrigerend waar haar gedachten naar toe leidde. Suggesties, de glimlach hield stand, zelfzeker als altijd. ‘Devon heeft een hele drukke middag voor de boeg dus mijn kamer is vrij,’ hij zweeg en tuitte bedenkelijk zijn lippen. Hij en Devon hadden nu eenmaal die verstandhouding, één berichtje was vaak genoeg. Daarnaast was hij echt zeker dat Devon een drukke dag had, daar had je beste vrienden voor. ‘En anders weet ik wel nog enkele plekjes zijn met wat privacy.’ Fluisterde hij charmant, zijn blik naar de hare terwijl zijn vingers langzaam door haar haren gleden. Hij trok zijn arm terug waardoor hij een paar boeken van de planken achter zich stootte en met en luide klap op de grond terecht kwamen. Storm keek naar de boeken en dan meteen op toen zijn gehoor iets opving van aan de balie. ‘Whoeps. We zouden maar beter gaan.’ Zei hij uiteindelijk vermakelijk. Hij drukte zijn lippen kort op de hare en keek haar intens aan. ‘Als je wil.’ Prevelde hij uitdagend …
tag: Lorise --- words: 754 --- notes: - --- outfit: Klik
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Emptydo maa 03, 2016 1:06 pm


Either your head or your heart
you set the other on fire

Lorise was wel blij met de beslissing die ze had genomen om toe te geven aan haar mutatie en er gewoon in mee gaan. Wat had ze anders moeten doen? Storm met rust laten en door gaan met rond dwalen? Dat klonk niet leuker dan samen met Storm iets leuks te doen. Het was wel een goede afleiding van alle slechte gedachten, een manier om even te ontsnappen aan alles wat slecht was en genieten van iets waarvan ze geen genoeg kon krijgen. Haar aandacht was volledig gericht op hem. Dat moest ook wel als ze dat record van 14 uur wilden verbreken. Niet dat haar aandacht op hem houden heel moeilijk was. Hal was knap, charmant en uitdagend. Meer had ze niet nodig Lorise was sowieso erg snel onder de indruk van anderen, ze zag altijd goede dingen en kleine perfecties die anderen niet meteen zouden opvallen. Ja ze was wel oprecht lief en het was nooit haar bedoeling om mensen pijn te doen. Maar het gebeurde wel en dat maakte haar onzeker.

Ze wist niet hoeveel vrouwen hij al had verslonden maar het was duidelijk dat hij ervaring had met uitdagende woorden en acties. Hij wist nog best scherp te blijven, de meeste jongens werden gewoonlijk wat irrationeel. Ieder een andere reactie dat was al heel lang duidelijk voor Lorise. En als iemand dan zo reageerde als Storm, dan kon ze echt niet de verleiding weerstaan. Bij haar maakte haar acties op dat moment niet veel uit, alles zou gewaardeerd worden van haar. Maar toch liet ze haarzelf zien van haar meest verleidelijke kant. De kant waarbij dat onschuldige meisje verdween. Alles vanaf het moment dat hij zijn lippen op de hare had gedrukt was ze weer verzonken in dat gevoel. Ze kon echt nooit genoeg krijgen van de rush die het haar gaf. Zijn arm die haar nog dichter tegen hem aan drukte en zijn hand door haar haren. Ze kreeg er geen genoeg van. Maar ze kon nog heel goed de laatste keer herinneren, te goed eigenlijk. Waardoor ze wist dat ze beter ergens anders heen konden. Ze koorde al wat gefluister en ze had eigenlijk geen zin om aangesproken te worden. ‘Spreek je uit ervaring Lorise?’ vroeg hij en ze grijnsde om de manier waarop. Hoe kon ze daar nou nog omheen draaien? “Nee hoor” grinnikte ze met een ondeugend grijnsje. “Oke ik zal eerlijk zijn, het is me wel een keer eerder overkomen” zei ze met een glimlachje. Ze keek er niet verdrietig naar terug, het was best grappig geweest tbh. Maar haar gedacht mochten niet teveel naar Charlie gaan, ze was er nu met Storm.

‘Devon heeft een hele drukke middag voor de boeg dus mijn kamer is vrij,’ begon hij nadat ze vroeg of hij iets wist. Goed, dat was het aller beste. ‘En anders weet ik wel nog enkele plekjes zijn met wat privacy.’ fluisterde hij nog en meteen kwam dat speelse grijnsje weer terug. Alleen maar om de manier waarop hij het zei eigenlijk. Haar keuze was al gemaakt bij zijn kamer. Nou ja.. alles was goed behalve de kelder. Dat ze hem hier al had gekust was één ding maar om dan in de kelder te belanden..? Dat zou wel teveel voor haar worden aan flashbacks. Precies hetzelfde was er met haar eigen bed. Ze wilde haar antwoord uitspreken maar werd afgeleid door zijn actie waardoor er wat boeken vielen. ‘Whoeps. We zouden maar beter gaan.’ zei hij en ze schoot even in de lach. Great, nu werd de T-rex achtervolging inderdaad wel een feit. Ze was niet heel bang geworden van de voetstappen die al hun richting op kwamen maar ze werd al gekoesterd door een kort maar intens kusje. Ze wilde eigenlijk meteen weer meer maar hij had gelijk, ze moesten maar maken dat ze weg kwamen daar. De ze keek even achterom naar de oude vrouw die er aan kwam lopen met een chagrijnige bitch face. “Ik denk dat ik niet echt een keus heb” zei ze vlug met een grijnsje. Ze pakte voor hem zijn kruk op gaf het aan hem. Ze nam hem vast bij zijn arm en liep zo rustig de bibliotheek uit met een glimlachje naar de bibliothecaresse. Lief doen en lachen, niks aan de hand. Waardoor ze toch nog op tijd weg konden zonder preek of waarschuwing, straks werd ze nog verbannen uit de bieb. En dat wilde ze niet als ze daar de altijd leuke mensen ontmoette. Eenmaal weer in de gangen van de school zocht ze weer oogcontact met Storm met een uitdagende blik. “Jouw kamer doen dan?” stelde ze voor, en niet te hard zodat iedereen het kon horen. “Of had jij nog iets anders in gedachten?” vroeg ze nieuwsgierig met een opgetrokken wenkbrauw.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
People have told me, I don't look the same Empty
BerichtOnderwerp: Re: People have told me, I don't look the same   People have told me, I don't look the same Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
People have told me, I don't look the same
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» People hiding everywhere [& Arianna]
» Some people feel rain, others just get wet. ~
» When people run in circles it's a very mad world |& Adelyn
» [AC] Being alone doesn't make you weak, like some people think [open]
» The human body has 7 trillion nerves and some people manage to get on every single fucking one of them ft. Macial Castellan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Library-
Ga naar: