INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Gods & Pancakes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alistair Templar
Alistair Templar
Class 3
Aantal berichten : 19

Character Profile
Alias: Gallant
Age: My youth is eternal
Occupation:
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptywo maa 23, 2016 8:27 pm

Oké, dus er zijn een paar dingen die mijn wel leuk lijken met Alistair (ㆆᴗㆆ)
 
Om te beginnen is het even handig om duidelijk te maken dat meneertje hier een eeuwige maagd is. Toch loopt hij al héél lang rond op deze wereld dus dan zou je denken: hoe krijgt hij dat nou weer voor elkaar? Ik kan heel simpel de reden geven dat hij er nooit echt tijd voor had en er verder niet echt over na heeft gedacht, wat gedeeltelijk waar is… Maar het is ook zo Alistair een nogal aparte visie heeft, los van zijn tactloosheid rondom dit onderwerp.
Alistair ziet zijn mutatie als een gift van de goden. Zelfs na al deze jaren is zijn geloof erin vrij sterk. Hierdoor heeft hij echter ook het vage idee in zijn hoofd gekregen dat hij spontaan door bliksem getroffen zal worden getroffen als hij unholy dingen doet. Het geloof dat hij puur moet blijven omdat men dat van hem wilt heeft er dus voor gezorgd dat hij nooit iets gedaan heeft. En na genoeg onderdrukking en ontkenning heeft het geresulteerd in het feit dat hij compleet blind is geworden voor fysieke aantrekking en dergelijke fantasieën die erbij komen. Natuurlijk is en blijft hij wel een mens en als iemand hem zodanig stimuleert kan het zeer zeker terug komen, maar zijn reactie hierop… Laten we het erop houden dat het niet positief is (en ik moest spontaan aan deze meme denken so there you go).
 
DUS WAT ZOEK JE NOU?
Nou ik zag dat er een paar mensen hier met mutanten rondhuppelen die geassocieerd werden met goden (en het wellicht dan ook waren of zo, ik ben nog niet up to date met karakterkaarten sorry) en het leek me misschien wel grappig als Alistair met dat soort mensen in aanraking komt en dan ook achter dit goden gebeuren komt. Dan kan hij gaan fangirlen (of fanboyen maar girlen klinkt leuker naar mijn mening) of iets in die trant en het kan ook resulteren in een reality check waardoor hij dus wat meer vrijheid kan krijgen en jadajadaja ~
Daarbij zag ik ook zat mutanten met mutaties die zich focussen op de mind van een persoon en laat Alistair daar nou een immuun voor zijn! Wat lekker bijdraagt aan zijn pannenkoek titel. Voor sommigen zou dit heel fijn kunnen zijn: iemand die normaal met ze omgaat en zelf een beeld van ze vormt zonder invloed van een mutatie. En anderen zouden hem waarschijnlijk super irritant vinden omdat het niet werkt en dat ze dan hun zin niet krijgen of zo :’D

Ik ga niet opzoek naar een concreet persoon om al die fysieke lust (laten we ’t even zo noemen) in hem te doen ontwaken omdat ik dat liever random laat gebeuren via de RP. Maar ik ben altijd open voor ideeën :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptywo maa 23, 2016 8:51 pm

Ik heb Faye voor je. wbw

Faye is oorspronkelijk Jupiter. Ze is geboren in de Romeinse tijd waar ze technisch gezien als profetes
is ontstaan en gestuurd naar Rome om er te helpen bij het bewaren van de vrede. In ieder geval daar
beschouwden ze haar als een godin, vandaar de naam Jupiter, in de Griekse mythologie spreken we
dan over Zeus. Dus ja, Jupiter is geen officiele god maar ze word wel vaak aanzien als een godin.

Faye is wel niet werelds gemakkelijkste, ze zou op haar manier wel lol hebben met Alistair.
Ideetjes heb ik niet, je moet anders maar eens haar CS lezen ofzo en anders pb j eventueel maar
als je nog meer vragen hebt, of iets wil uitwerken. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhaenyra-Kari Vallaeris
Rhaenyra-Kari Vallaeris
Class 4
Aantal berichten : 179

Character Profile
Alias: Anogar Daria
Age: We'll keep it easy, 19.
Occupation:
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptydo maa 24, 2016 9:39 am

Ik heb Dahlia voor je? :]

Ze wordt gezien als de godin Artemis door haar mutatie en karakter. Lange tijd heeft ze dan ook samen met haar zus -Daphne- in de tempels geweid aan de Goddelijke Tweeling, gewoond. Dahlia is best een brompot en als je haar in een goeie mood wilt tegenkomen kan dat denk ik best als de maan er is. Anders moet je haar cs maar eens doorlezen om een beter beeld van haar te krijgen (:
Je stuurt maar een pm als je een ideetje ofzo hebt :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alistair Templar
Alistair Templar
Class 3
Aantal berichten : 19

Character Profile
Alias: Gallant
Age: My youth is eternal
Occupation:
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptydo maa 24, 2016 4:54 pm

@ Jennifer: Haha Jupiter vind ik grappig vanwege dat hele getroffen worden door bliksem idee ;}
Maar ik haar karakterkaart eventjes een beetje doorgekeken en ik denk echt dat ze allebei zo hard gaan botsen met elkaar qua persoonlijkheid, wat aan de ene kant positief kan zijn en aan de andere kant niet.
Een echt idee heb ik nog niet, maar ik denk wel dat er iets verzonnen kan worden c:! Dus ga ik nog eventjes een beetje dingen uitpluizen en hopelijk kan ik dan iets verzinnen ;w;

@ Emma: Ik heb een pb gestuurd naar Dahlia c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptydo maa 24, 2016 5:05 pm

Ik heb opzich Robb wel voor je?
Like, hij is niet echt een god persoontje maar hij is wel een immortal dus als je daar misschien wat mee kan doen? ik sta open voor alles^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gahiji Tathra
Gahiji Tathra
Class 3
Aantal berichten : 227

Character Profile
Alias: Pr†est
Age: 5317 years (19)
Occupation:
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptydo maa 24, 2016 5:27 pm

Ik heb eventueel Dario wel, is zelf geen God maar wel een soort wezen dat normaal 'werkt' onder leiding van een God. (Hades) Geen idee of je daar wat mee kan? :p
Sowieso zal er wel één karakter zijn die met Alistair overeen komt?

Of misschien Gahiji die een beetje een God complex heeft en heeeeeel vroeger werd bezien als een soort god-ish persoon ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne Leto
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptydo maa 24, 2016 5:54 pm

Ik heb Daphne voor je, de 12 minuten jongere tweelingzus van Dahlia wbw  

Zoals haar alias ook al aangeeft wordt ze gezien als Apollo, zowel door mutatie als door karakter. (Alleen niet door geslacht, maar verder wel helemaal) Ze heeft, zoals Emma ook al stelde, samen met Dahlia in de tempels voor de twee goden gewerkt. En soms werden ze door simpele zielen zelfs als de goden aangezien als die mensen afwisten van de mutaties van de zusjes.
Ze is een echt morgenpersoontje, zonnig en basically een Apollo op de aardbol. In tegenstelling tot Dahlia is Daphne vrijwel altijd in een goede mood, alleen heeft ze s'nachts haar slaap wel nodig want ja, de zon schijnt dan niet. Ook heeft een deel van haar mutatie met de mind te maken, wat me wel leuk lijkt aangezien Alistair daarvoor imuun is? Voor meer informatie is iig [hier] haar cs c:

Pm me maar als je een ideetje hebt of iets dergelijks  :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptydo maa 24, 2016 8:26 pm

Ik heb Hati in de aanbieding :"D Hij is Hati van de Noordse Mythologie de wolf die de maan achterna jaagt om die te verslinden. De zoon van Fenrir en technisch gezien de god van zonsverduistering~ Hij heeft nog niet door dat hij iets van de echte Hati in zich heeft, enkel is hij als weerwolf onbewust verder aan het jagen.

Hier in de rpg is Hati vooral uit naar extreme gevoelens en reacties van andere. Hij wilt dus of dat andere hem haten, wat hij voor elkaar probeert te krijgen door ze te pesten, kleineren, met andere te vechten, uit te dagen en andere zeer vriendelijke dingen. Of hij is juist met andere aan het flirten, wat bij hem ook zeer direct en ongemakkelijk kan worden omdat Hati geen grenzen kent. Als je een idee hebt hoor ik het graag ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Emptydo maa 24, 2016 10:14 pm

Heujjjj telt mijn Cupid ook als godin? :]
Of denken jullie nu nee Nelleke ga weg dat is Romeinse mythologie? Want tja anders heb ik Loriso hier! Ze is een schatje en ja.. zelfs als ze haar mutatie niet kan gebruiken is ze heel lief en charming dus ja. Ze zou zelfs willen helpen met iemand anders, ook al kan ze dan haar cupid mutatie niet gebruiken ofcourse.
Roep gerust als je een ideetje hebt, ik sta ook open voor alles ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Gods & Pancakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Pancakes   Gods & Pancakes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gods & Pancakes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» By the old gods and the new. [Octavia]
» Ain't no gods in the world left to me no more

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: