INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Me, myself and I / Daan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Me, myself and I / Daan Empty
BerichtOnderwerp: Me, myself and I / Daan   Me, myself and I / Daan Emptyvr maa 25, 2016 3:26 pm

Hello c:
Shame on me, ik besef me net pas dat ik nog niet eens een fatsoenlijk voorsteltopic heb gemaakt hier. Oké oké, let's start then. Mijn naam is Daniëlle maar in de rpg heb ik de bijnaam Daan maar gewoon aangenomen omdat er aardig wat naamgenootjes van mij rondlopen. Ik ben een paar dagen geleden 16 geworden en ik woon in Rotterdam. Ik heb vier huisdieren: een kat, een hond en twee dwergpapegaaitjes.

Echte hobby's naast de rpg heb ik niet, vroeger deed ik aan paardrijden en ik heb een tijdje geleden een gitaar gekocht maar daar kan ik nog niet echt op spelen. In de zomer ga ik vaak varen/zeilen met mijn boot, dus dat kan je eigenlijk ook wel als een hobby zien denk ik. En dan natuurlijk nog het kijken van series en films, want ik kijk echt veel series atm. Ik ben een huge Teen Wolf & The Walking Dead fan, maar ook kijk ik Pretty Little Liars, Once Upon a Time, The Vampire Diaries, The Originals, Reign en veel crime series. Qua films ben ik best wel van de Marvel dingen de laatste tijd, zoals Guardians of the Galaxy, The Avengers, X-men ofcourse. Ook The Maze Runner, The Hunger Games, The 5th Wave en nog veel meer :]

Verder geen idee wat ik anders zou moeten vertellen, maar vragen mogen altijd :3

xx Daan
Terug naar boven Ga naar beneden
Kendra Abernathy
Kendra Abernathy
Class 2
Aantal berichten : 21

Character Profile
Alias: Copycat
Age: 17 y/o
Occupation:
Me, myself and I / Daan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I / Daan   Me, myself and I / Daan Emptyvr maa 25, 2016 3:34 pm

Heyhey c:
Ik hou ook van The Walking Dead en van Marvel! En tuurlijk heb ik een paar vragen (:

- Heb je ook favoriete superhelden of niet? Zo ja, welke?
- Wie zijn je favortie artiesten?
- Hoe lang RPG je al?

x Natalia
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Me, myself and I / Daan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I / Daan   Me, myself and I / Daan Emptyvr maa 25, 2016 3:41 pm

Heeeyy Daan!

Leuk je bij de PoFfertjes te hebben! Ik ben Rootje (sommige noemen me ook Brootje) en mijn waslijst aan chars staat hieronder in Arianna's onderschrift. Maar dat terzijde, nogmaals welkom! Ik zie dat je ook Reign kijkt :] Ik ben daar groot fan van, maar dat is wel aan de faceclaim van Arianna te zien.
Vraagje: Ben je een Frary shipper? En wat is je favoriete karakter? (En ben je al helemaal bij met dit seizoen? Zo ja kom dan even met me huilen ;__; )
Once upon a Time vind ik ook een hele leuke serie! Ik ben trouwens echt helemaal fan van je faceclaim, Lucy Hale is zo leuk! Heb je al op andere rpg's gezeten hiervoor?

Nog een random vraagje:
- Ben je meer een honden of katten persoon? Of geen van beide? Zo nee, wat zou je dan kiezen?

Mocht je nog vragen hebben kun je altijd aankloppen bij me c: En Ivy en Vasilisa moeten ook echt een topic! Twee vampiertjes :]
Xxx Rootje c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Me, myself and I / Daan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I / Daan   Me, myself and I / Daan Emptyvr maa 25, 2016 4:11 pm

Whieh all them questions x'3
@Natalia,
- Favoriete superhelden.. hmn.. ik denk dat dat er wel veel zijn. Captain America, Thor, Loki, Hawkeye, Batman en Spiderman denk ik dan toch.
- Oh dear daar heb ik er ook wel veel van. Adam Lambert, Panic! At The Disco, Fall Out Boy, Nickelback, Green Day, Coldplay, Maroon 5 en een hele hoop meer.
- Ik rpg nu al iets van bijna 6 jaar denk ik :]

@Rootje,
Yes ik ben een Frary shipper x3 En ik ben nog niet helemaal bij met kijken, heb wel seizoen 1 helemaal gezien maar ben ergens begin seizoen 2 omdat het verder nog niet op Netflix staat en ik mag niet illegaal meer kijken oeps. Mijn favo char in Reign is toch echt wel Francis :3 Hihi thanks Lucy is inderdaad een awesome faceclaim. En yes ik heb op aardig wat andere rpg's gezeten, maar voornamelijk Warrior Cats en Pokémon Journey, maar ik wilde wat anders dan katten en anime bespelen dus toen kwam ik op PoF terecht >3

Honden of katten is one hell of a question. Ik zou het namelijk echt niet weten xD I mean ik heb met zowel mijn hond als kat een geweldige band dus ik zou er niet echt tussen kunnen kiezen om te zeggen dat ik een honden of een katten persoon ben. Al ben ik wel een beetje lui zo nu en dan en zijn katten minder werk soo.. think I would go for the cat I guess.

En yes die twee moeten zekers eens een topic. Vampires for the win <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Me, myself and I / Daan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, myself and I / Daan   Me, myself and I / Daan Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me, myself and I / Daan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Introduce-
Ga naar: