INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 { You ask and you recieve

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptydo maa 31, 2016 3:58 pm


Hati Hróðvitnisson


Hati grijnsde even naar zijn telefoon terwijl hij de trappen opliep. Hij stuurde nog een berichtje in de chatbox van de school en stak het ding toen terug in zijn zak. Er waren bepaalde dingen die je gewoon niet moest doen bij Hati, en een van die dingen was hem uitnodigen en hem ook nog je kamernummer geven. Dat eindigde nooit goed. De zwartharige was nu eenmaal een man van zijn woord, en hij had gezegd dat hij zou komen. Vandaar dat hij, eenmaal boven, de gang nam naar de vrouwenkamers. Zijn handen stopte hij nonchalant in zijn zakken terwijl hij de gangen doorliep, opzoek naar kamer 28. Hati had het gevoel dat des betreffende Hayden nog echt haar nummer had gegeven ook, en anders maar niet, dan zou hij het er het beste van maken wie er ook open deed. Zijn amberen ogen vielen uiteindelijk toch op het juiste nummertje, en hij bekeek de deur even. Waarom zou hij een deur bekijken? Bijvoorbeeld om te zien of deze op slot zat, wat niet het geval bleek te zijn. Hij kon gewoon binnen lopen en vanaf daar werken, maar hij zou maar eens een gentleman zijn en voor de verandering kloppen. Hij klopte aan en leunde tegen de muur op, afwachtend of ze open zou doen, nu al een schuin grijnsje op zijn gelaat hebbend. Hati was benieuwt of ze het had verwacht of niet.


TAG: Hayden, nokkuð
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Hayden de Payens
Class 2
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Titania
Age: 17
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptydo maa 31, 2016 4:09 pm

Can you be my Nightingale,

Ze zat aan haar bureau aan het huiswerk voor haar taal opdrachten. terwijl ze chatgroep van de school openstond en die Hati wilde wel langskomen nou waar bleef hij dan? Ze schudde lachend haar hoofd terwijl ze wat ging verzitten op de bureau stoel. een Kamergenoot was er niet of nog niet. haar maakte het niet zo veel uit want die maakte alleen maar troep en ze hield het graag schoon. Haar kamer was netjes opgeruimd, je kon zien dat er in geleefd werd hier een frummeltje en daar een leesboek. Hier en daar wat fotolijstjes maar over het algemeen was het opgeruimd. Ze hoorde het geklop en stond op de deur openend en keek zo tegen zn borst op en tilte haar hoofd naar achteren om hem te kunnen aankijken. 'Dat duurde lang zeg. Enne kan je niet krimpen ik voel me nu echt heel erg klein.' Ze liet haar ogen onbeschaamd gewoon over zijn lichaam glijden. 'Je dacht ik doe geen shirt aan? Niet dat ik er problemen mee heb. Het nodigd wel uit tot voelen he.' Zei ze vermaakt en stapte aan de kant hem op die manier in haar kamer uitnodigend.
Sing to me I know you're there.
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptydo maa 31, 2016 4:23 pm


Hati Hróðvitnisson


Hati wachtte rustig tot er open werd gedaan. Hij stond er zeker als een aanzicht, met enkel een broek en schoenen. Maar de jongen had nu eenmaal de slechte gewoonte nauwelijks een shirt aan te doen. Hij was de kou gewend, en moest ook iets in deze warmte. Eigenlijk had hij het zelf niet meer door. Plots hoorde hij een klikte en zag hoe de deur open ging, en zo een meid onthulde. Dit was dus Hayden, hij herkende haar van de foto die bij de chat had gestaan. Knappe meid hoor, kon hij niet over klagen. Hij moest echter wel een flink stuk naar beneden kijken dankzij het groteverschil. Hati was immers lang en zijn gezelschap niet zo. Ze moest ook naar boven kijken zijn ambere blik te ontmoeten. “Ik hoop dat ik het wachten waard was?” Reageerde hij met een grijnsje. “Sorry Nokkuð,” Antwoorde hij op haar reactie van de lengte. Maar in zijn blik en grijns was een spoor van spijt te zien. Hati zag hoe hij bekeken werd en liet de ander gewoon doen, hij deed immers precies hetzelfde bij haar terug. Bij de opmerking over zijn shirtloosheid grinnikte hij humoristisch “Ik had gezegd dat je het in 3D mocht gaan zien, maar ik zal je niet tegenhouden mocht je meer willen dan alleen kijken” Het laatste voegde hij toe met een knipoog, wat ook duidelijk maakte dat hij het nog meende ook. Wat was hij toch ook makkelijk. Toen de ander opzij ging liep hij rustig naar binnen en keek even rond de kamer, om uiteindelijk zijn aandacht weer naar Hayden te brengen.


TAG: Hayden, nokkuð
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Hayden de Payens
Class 2
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Titania
Age: 17
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptydo maa 31, 2016 4:41 pm

Can you be my Nightingale,

Ze grijnste breed en keek hem hoofdschuddend aan. 'Je weet volgens mij wel dat je een knappe jongen bent of niet. Maar of je het wachten waard was moet ik even overna denken antwoord krijg je later.' Zei ze vrolijk en sloot de deur achter hem en draaide deze op slot. Zo kon niemand storen en dat was in iedergeval wel een positief iets. Hij zag er niet verkeerd uit en zijn opmerking liet haar grijnzen. Oh hij zou spijt krijgen van die opmerking, ze legde haar handen op zijn buik en keek hem aan. Er kwam een klein grijnsje op haar lippen. Zoals ze Keegan kalmeerde deed ze bij hem het tegenover gestelde. Als hij haar probeerde op te hitsen kon je het tegenover gestelde krijgen. Ze probeerde zijn seksuele lust ver omhoog te drukken en grijnste nog steeds. 'Ik hou wel van aanraken hoor. Het is mooi 3D maar het kan altijd beter he.' zei ze met een onschuldige grijns. Hij zou haar niet zo maar op de kast krijgen. Ze liet haar Amberbruine ogen opnieuw over zijn lichaam glijden en keek hem daarna weer aan, het deed bijna pijn in haar nek om hem aan te kijken. Waarom was hij in godsnaam zo lang en was het wel menselijk. Aan de andere kant was het wel oke om ze hier menselijk te noemen, ze waren mutanten geen mensen? Het verwarde haar altijd nog of ze ze hier mensen of mutanten moest noemen. Ze liet zijn borst los niet dat dat het eventuele gevoel zou stoppen en keek met een grijns omhoog en stak haar tong naar hem uit. 'Oops?' Zei ze lachend.
Sing to me I know you're there.
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptydo maa 31, 2016 5:06 pm


Hati Hróðvitnisson


Bij de woorden van de ander grijnsde hij enkel, alsof hij zich van geen kwaad bewust was. Echter zorgde haar woorden ervoor dat hij die blik van onschuld al vrij snel verloor. Uitdagend keek hij terug. “Ik kan geduldig zijn” Sprak hij simpel terug, terwijl hij zich weer naar haar toe draaide. Hij zag hoe ze de deur dicht en op slot deed, wat toch vanzelfsprekend een goed teken moest zijn. Het duurde echter niet lang voor hij haar handen op zijn buik voelde en diens blik ontmoette. Hij richtte zich op zijn gedeelte dat emoties aan kon voelen, op zoek naar wat de ander op het moment had. Het was er altijd wel, maar je kon er extra je aandacht op richten. Maar nog voor hij dit voor elkaar had gekregen verdween zijn focus en voelde hij ineens heel veel van zichzelf. Hati was van zichzelf al vrij liefdevol richting de wereld, en zijn lust nog meer opkrikken was misschien niet een van de beste ideeën. Zijn hartslag versnelde al lichtelijk terwijl hij de blik van de ander niet uit het oog verloor. Bij haar woorden maakte hij een Hmmm geluid, al klonk het dieper, als een halve grom. Weerwolf problemen, it happens. “Wie weet heb ik wel meer te bieden dan alleen dat” En kijk, daar ging hij over zijn al hele dunne grensje heen. Het gevoel leidde Hati nog meer dan normaal en dat was zeker een vreemde situatie. Hij vond het niet erg, alles behalve juist. Maar dit zorgde er dus ook voor dat hij er niet meer omheen ging draaien. Hati zette een stap naar voren toen ze losliet en sloeg simpelweg een arm rond haar middel heen. Met de ander tilde hij haar domweg op en bracht zijn gezicht wat dichter bij de hare. Kijk nou, groteprobleem opgelost. Hij lachte even. “Ik neem mijn vorige woorden terug, misschien ben ik minder geduldig dan ik had gedacht. "

TAG: Hayden, nokkuð
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Hayden de Payens
Class 2
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Titania
Age: 17
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptydo maa 31, 2016 5:23 pm

Can you be my Nightingale,

Ze keek hem gewoon aan zonder werkelijk een uitdrukking op haar gezicht te hebben buiten. Hij kon geduldig zijn dat zullen we nog een zien. Ze likte haar lippen en keek hem aan terwijl haar handen op zijn buik lagen. 'Hoe geduldig kan jij blijven.' Vroeg ze simpel weg waarna ze enkel zijn reactie er op volgde. Ze voelde de arm om haar middel en zich zo gewichtloos worden. Bijna automatisch sloeg haar haar benen om zijn heupen heen en haar armen om zijn nek. 'Wat heb je te bieden naast je 3D buik? Hopelijk geen micropenis' zei ze lachend terwijl ze hem recht kon aankijken met een glimlach. Ze drukte haar lippen op ze zijne en haar lichaam tegen het zijne. Ze had niets van deze manier van andere ontmoeten. Het was wel een plezierige manier iemand te leren kennen. Maar het was een goed plan dit niet bij iedereen zo te doen voor er roddels komen. Maar wat deed je anders als je grenzenloos was. 'Ik weet tenminste dat ik niet geduldig ben. Dus ben je er al achter wat mijn mutatie kan?' Vroeg ze plagend, 'Ik heb je nooit antwoord gegeven wat het was.' Zei ze plagend en drukte haar lippen opnieuw op de zijne, ze sloot dr ogen en liet een van dr handen omhoog gaan tussen zijn haren
Sing to me I know you're there.
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptydo maa 31, 2016 6:09 pm


Hati Hróðvitnisson


Hij had niet meer gereageerd op de vraag, haar enkel omhoog geheven. Meteen voelde hij de benen rond zijn heupen komen en de armen rond zijn nek. Hati verschoof zijn armen zo dat hij haar met een kon ondersteunen en de ander rond haar heen kon houden. Ze woog bijna niks, wat alles zeker makkelijker maakte. Bij de vraag grinnikte hij terug. “Nee hoor, die is ook 3D genoeg, maar als je wilt mag je hem best keuren hoor” Je kreeg de zwartharige maar zelden zonder woorden, en al helemaal nu hij nog meer in zich had dan normaal was stilvallen geen optie. Zodra hij haar lippen voelde drukte hij haar dichter tegen zich aan en zoende terug. Ze liet er geen gras over groeien, dat was een ding wat zeker was. Maar hij vond het niet erg, alles behalve. Hij mocht dan wel veel flirten en soms zeker resultaat krijgen, op dit tempo? You wish. Ze hadden zelfs het hallo overgeslagen. Toen ze weer loskwamen hoorde hij de woorden van de ander, en er kwam bijna een lichtje boven zijn hoofd toen hij het realiseerde. Dat verklaarde zeker waarom hij nóg directer was dan normaal. “Ik heb wel een idee Nokkuð” Het was waar dat ze het nooit gezegd had, maar op het moment had hij er geen aandacht meer aan besteed. Plagend en nog steeds uitdagend, het gevoel was immers nog niet verdwenen kwam hij weer dichterbij met zijn hoofd. “Maar de volgende keer kan je het ook gewoon vragen” Er zou geen dag komen dat Hati nee zou zeggen op de vraag; wanna make out? Ze kwamen weer terecht in een kus en hij zoende vol terug, terwijl hij haar hand door zijn haren voelde gaan. Zijn eigen hand ging ook verder omhoog en rustte uiteindelijk gemengd met de rode haren in haar nek. Deze dag ging van goed naar beter.

TAG: Hayden, nokkuð
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Hayden de Payens
Class 2
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Titania
Age: 17
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptyvr apr 01, 2016 1:42 am

Can you be my Nightingale,

Bij de opmerking dat ze het wel mocht gaan keuren keek ze hem aan met een brede grijns en trok haar wenkbrauwen op. 'Als jij het zegt Schenok.' Zei ze met een net zo brede grijns en liet haar hand van zijn nek over zijn borst glijden voor ze hem van zijn huid afhaalde en die zo in zijn broek liet glijden en even uitgebreid voelde. Ze draaide haar ogen even weg van hem terwijl ze voelde alsof ze zo beter kon voelen. Ze legde haar hand vervolgens gewoon weer op zijn schouder en zoende hem opnieuw. Hij leek totaal geen probleem te hebben met wat ze deed en dat was een positief iets. Op haar vraag of hij het al wist glimlachte ze. 'Oh ja weet je het al?' Het vertellen gaf haar niet het voordeel van de verassing en ergens wilde ze niet raar aangekeken worden voor wat ze kon en nodig had. Want zonder zou ze niet erg ver komen. 'Wat moet ik vragen? Dacht je dat ik dat niet durfde. Dit was gewoon leuker/' Meldde ze grinnikend en zoende hem opnieuw, ze trok een beetje kneuzig haar shirt over haar hoofd en trok het elastiekje uit haar haar. Ze schudde kort met haar hoofd en zoende hem opnieuw.
Sing to me I know you're there.
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptyvr apr 01, 2016 6:00 pm


Hati Hróðvitnisson


Daar was de bijnaam weer, maar laat hem nu net niet meer in de mood zijn om daar over te argumenteren. Echt een kans kreeg hij ook niet, want zijn aandacht gleed ergens anders naar toe. Hij zou misschien eens moeten leren dat Hayden geen bluf in zich had. Maar hij vond het niet erg hoor, nee, alles behalve. Zijn blik stond eerst wat verbaast, maar werd al snel zijn typische zelfvertrouwen en uitdagende. Hij voelde de hand bij zijn zaakje en legde zijn hoofd nu in de nek van de ander. Hier liet hij even zijn lippen langs haar nek en kaak glijden terwijl de adrenaline in zijn lichaam werd verhoogt. Je merkte het aan zijn spieren die zich aanspande en zijn hartslag die sneller ging. Daarbij had zijn toon nu wat diepers, de wolf zat achterin zijn keel en voegde wat toe. Bij haar woorden nam hij kort de tijd haar aan te kijken, een klein grijnsje op zijn gelaat. “Normaal ben ik een heel onschuldig en verlegen jongetje” Grinnikte hij even terug, al deed hij niet eens zijn best het zo voor te doen. Zelfs voor madame hem opjutte was hij al degene die zonder shirt was komen opdagen met zekere doelen in het oog. Toen ze verder ging kantelde hij zijn kop kort. “Oh, ik heb geen twijfel aan het feit dat je durfde.” Toen de ander leuk begon te strippen en haar haren losgooide werd zijn lach enkel breder. Hij beantwoorde de zoen terug en kreeg het ondertussen voor elkaar het bed te vinden. Zonder het contact te verbreken legde hij haar hierop en leunde boven haar, zijn lichaam nog net van haar af houdend door zich te ondersteunen.

TAG: Hayden, nokkuð
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden de Payens
Hayden de Payens
Class 2
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Titania
Age: 17
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptyzo apr 03, 2016 3:20 pm

Can you be my Nightingale,

Een abnormale lach klonk tussen haar lippen vandaan en keek hem aan. 'Really? Verlegen? jij. Dan moet je daar iets meer je best voor doen hoor. En van onschuldig geloof ik niets je weet prima wat je doet volgens mij. Of je moet geoefend hebben op een kussen.' Ze grinnikte nog steeds voor ze hem aankeek en zijn lippen zacht kustte en haar nagels in zijn rug zette. Ze schoot in de lach toen ze het bed onder zich voelde en keek hem aan. 'Niet eens tegen de muur aan. Je stelt me wel ergens teleur hoor.' Zei ze grinnikend en schudde haar hoofd terwijl haar handen op zijn erg goed gevormde borst lagen. Ze keek hem aan en volgde de contouren van zijn lichaam bij de woorden dat hij niet aan haar twijfelde. Shit wat was zijn naam ookal weer? 'Uhm ik kan je wel Schenok blijven noemen maar ik ven werkelijk vergeten hoe je heet. Dus als je dat even wil delen in dit geweldige moment en dan gelijk die broek uit doet ben ik helemaal happy.' Ze haalde diep adem en begon vast met het losmaken van zijn broeksknoop en duwde haar handen op zijn kont onder zijn broek. Ergens was ze geweldig blij dat ze de dag er voor een hapje van Keegan had genomen en nu niet verleid werd tot een hapje van deze goddelijk uitziende man. Naja niet verleid werd tot hapjes nemen van zijn chi de rest wilde ze absoluut wel proeven. Ze zoende hem opnieuw en duwde haar heupen omhoog tegen hem aan.
Sing to me I know you're there.
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Hati Hróðvitnisson
Hati Hróðvitnisson
Class 2
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Mánagarmr
Age: 19
Occupation:
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Emptyvr apr 08, 2016 4:19 pm


Hati Hróðvitnisson


De ander begon te lachen, en met nog altijd die geamuseerde blik in zijn ogen keek hij terug. Oh, en of dat hij wist wat hij deed. En daar had hij geen kussen voor nodig. “Zeer verlegen, ik durf je nauwelijks aan te kijken” Het zou toch eens wat zijn, een wereld waarin hij onschuldig en verlegen was. Wat zou het toch allemaal saai zijn, op de achtergrond blijven. De zwartharige kon het zich nauwelijks voorstellen. “Hmm, misschien een hele goede internetconnectie gehad?” Opperde hij op een meerzoet toontje, maar het was duidelijk dat hij gewoon wat zat te plagen. Hij voelde haar nagels in zijn rug, iets wat hij maar voor lief nam. Het maakte hem eigenlijk nauwelijks uit wat er met hem gedaan werd, daarbij had hij als bonus dat hij vrij snel heelde. Een paar nagelafdrukken was kinderspel. Toen de ander grinnikte dat het ook tegen een muur had gekund keek hij haar aan met een schuine grijns. “Ach, dan moet ik het maar een keer goedmaken hé?” Hij wist haar kamernummer, wat zeker al een van de fouten was die ze beging hier. Toen de ander weer begon te praten trok hij geamuseerd zijn wenkbrauw op. “En we hadden al zo’n band. De naam is Hati Hróðvitnisson, schat” Bij zijn naam merkte je het accent in zijn stem weer op, al deed hij nooit echt moeite die te verbergen. Ondertussen voelde hij hoe hij zijn broek verloor. De zwartharige trapte de rest van het ding uit en zette de ander hierna weer klem tussen zijn armen, terwijl zijn hand onder haar gehaakt werd.


TAG: Hayden, nokkuð
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
{ You ask and you recieve Empty
BerichtOnderwerp: Re: { You ask and you recieve   { You ask and you recieve Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ You ask and you recieve
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: