INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Een paar kleine vraagjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Een paar kleine vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Een paar kleine vraagjes   Een paar kleine vraagjes Emptyza jan 25, 2014 9:32 pm

Hi,
Als je een karakter kaart wil bijwerken, moet je dan gewoon je eigen post quoten en 'm weer (aangepast) in je eigen topic posten? (er is namelijk geen 'edit' knopje)
En als je een personage helemaal wil omgooien, moet je karakter kaart dan opnieuw worden gekeurd? Dat leek me wel logisch eigenlijk, maar ik vraag het toch maar even. En moet je daar dan weer een heel nieuw topic voor maken, of post je de nieuwe karakter kaar weer in het originele topic?
-Iris
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Een paar kleine vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar kleine vraagjes   Een paar kleine vraagjes Emptyza jan 25, 2014 11:01 pm

Hee!

Als je op quote drukt kan je geloof ik alleen je post terughalen, niet verzenden want een normaal lid heeft daar geen toegang tot die mogelijkheden.

Het ligt eraan hoe erg je je personage wil omgooien. Ik bedoel als het gaat om simpele veranderingen in de persoonlijkheid; iedereen verandert met de tijd. Door een gebeurtenis kan je wel van verlegen naar super sociaal zijn gegaan als voorbeeld.
Maar als je je karakter echt van engel naar duivel wil laten gaan en een andere mutatie wilt dan is het beter om een volledig nieuwe CS aan te maken, inderdaad! We kunnen je gemakkelijk van class veranderen en de lijst van mutanten met klassen aanpassen. :D

Hopelijk voldoet deze antwoorden je vragen? En anders mag je er altijd meer stellen! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Een paar kleine vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar kleine vraagjes   Een paar kleine vraagjes Emptyzo jan 26, 2014 6:03 pm

En als je dan je CS wil veranderen, gewoon kleine dingetjes, wat moet je dan doen?

En voor het omgooien = Ik zou Joël willen veranderen, ander FC, andere mutatie. Gewoon een heel ander persoon dus. Dus dan ga ik daar even een andere CS voor maken.
Word de oude CS dan verwijderd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Een paar kleine vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar kleine vraagjes   Een paar kleine vraagjes Emptyma jan 27, 2014 7:51 pm

Ik geloof dat je dan niks hoeft te doen, ligt eraan wat voor veranderingetjes. Want ieder persoon verandert, vergeet dat niet!

Z'n hele CS omgeven, dan zou je daar een nieuwe CS voor moeten maken en een nieuwe faceclaim aan moeten vragen, dan word de oude verwijderd (ik kan je die eventueel in PB opsturen indien je hem nog wilt bewaren als je dat zelf niet van te voren hebt gedaan?) zodat het overzichtelijk blijft wie Joël is, haha. Nog meer vragen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
Een paar kleine vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar kleine vraagjes   Een paar kleine vraagjes Emptyma jan 27, 2014 8:38 pm

Nee, nu is alles wel duidelijk. Thanks X
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Een paar kleine vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar kleine vraagjes   Een paar kleine vraagjes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een paar kleine vraagjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Awards en kleine veranderingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Feedback :: Questions-
Ga naar: