INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Gevonden: iets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptyzo apr 10, 2016 10:45 pm

Zoals sommige misschien al weten heeft Kieron al twee levens achter de rug. Nu leek het me leuk als hij hier iemand tegen komt waar mee hij een zelfde soort relatie gaat krijgen als dat hij in een van zijn eerdere levens heeft gehad. Kieron begint zich namelijk zijn vorige levens te herinneren. Dit door middel van dromen maar het zal ook terug kunnen komen door middel van gebeurtenissen wat bijna identiek is aan zijn vorige levens. Hoe Kieron daar natuurlijk op reageert zal verschillen per keer.

Nu zoek ik dus iemand, dit zou een vriendschap of eventuele liefde kunnen zijn
.


Laatst aangepast door Kieron Tevere op do apr 14, 2016 11:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer Lewis
Spencer Lewis
Class 3
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Foxic
Age: 17
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptyma apr 11, 2016 5:54 pm

Misschien is Spencer wat? Het zou wel interessant kunnen worden aangezien ze zelf nogal heel veel moeite heeft met mensen te vertrouwen..
Ze is bescheiden, wat verlegen, en kan behoorlijk Awkward zijn haha, als het je wat lijkt (of juist niet) zeg je het maar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptyma apr 11, 2016 6:44 pm

Spencer is leuk! Haha, maar wat mij betreft vind ik het goed. Wat had je in gedachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptyma apr 11, 2016 11:53 pm

Ik heb Ziva ook nog! Ze is ongeveer 250 jaar oud, dus hij zou haar eventueel al kunnen kennen van vroeger?
Terug naar boven Ga naar beneden
Noëlle Mazier
Noëlle Mazier
Class 2
Aantal berichten : 55

Character Profile
Alias: Animal
Age: 18
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptydi apr 12, 2016 12:04 am

Oeh daar kunnen we vast wel wat mee doen! Kieron heeft er namelijk al 113 levens jaren er op zitten (:, hij is sowieso in Nederland en Australie geweest plus een aantal landen in Europa in de tweede wereld oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptydi apr 12, 2016 12:46 am

Yush zekers!
Ziva is eigenlijk overal en nergens geweest, vooral de landen waar ze Spaans spreken. Maar Nederland en Australië zijn ook zeker landen waar ze geweest is :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptydi apr 12, 2016 1:20 am

Haha leuk!
Kieron is alleen in en rond nederland geweest in zijn eerste levens gebeuren, dus tijdens de tweede wereld oorlog waar hij om kwam met zijn 23ste.

Zijn tweede levens gebeuren is hij in Australie weer tot leven gekomen waar hij vanaf zijn 17de tot aan zijn 25ste in het leger heeft gezeten. En nouja misschien kun je beter even zijn geschiedenis lezen want het is nogal wat. Haha.

Wat zou bij Ziva kunnen passen qua relatie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptywo apr 13, 2016 12:30 pm

Octi kan ook wel, denk ik? Als je nog verder opzoek bent
ze is best wel oud en kent alles wel. Dus ze zou bij hem geweest in het leger, want ze is een Viking en heeft dan verschillende oorlogen mee gevochten. Niet dat ze erg lief is, maar het zou kunnen denk ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptywo apr 13, 2016 1:19 pm

Ik had je geschiedenis inderdaad al gelezen haha :3
Welk tijdperk maakt mij eigenlijk niet zo heel erg veel uit, denk dat zijn tweede levensjaar dan gemakkelijker is?

En qua relaties past heel veel bij Ziva. Van goeie vriendin, relatiemateriaal, fuckbuddy tot het meisje dat je altijd pestte op de middelbare school. Alles kan eigenlijk wel haha ^^
Weet niet waar je naar opzoek bent? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptywo apr 13, 2016 6:55 pm

Gewoon Piet Mensen die hij weer tegen komt in zijn nieuwe leven zijn altijd welkom haha. Wellicht dat ze in het zelfde team als niklaus heeft gezeten in zijn tweede leven? Het was een team met twee andere mutanten. Hij is alleen wel gestopt omdat zijn andere team leden overleden waren maar wellicht dat Octavia er gewoon vandoor is gegaan en iedereen dus dacht dat ze was om gekomen?

Jara: Dan doen we gewoon zijn tweede levensjaar, euhm wellicht gewoon een combi goede vriendin en relatiemateriaal. In de periode dat hij bij het leger zat en voor dat hij kitty ontmoette? Wellicht dat ze elkaar nog een keer hebben gezien toen Kieron toen de tijd Niklaus een relatie had met Kitty?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptywo apr 13, 2016 10:37 pm

Jaa, ik heb al wel een ideetje wbw
Ik PB je hem straks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptywo apr 13, 2016 10:49 pm

Haha is goed, ik ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptydo apr 14, 2016 10:35 am

Ja, dat zou idd wel kunnen c:
Wil je dat dan ook uitwerken in the past?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptydo apr 14, 2016 10:51 am

Ja lijkt me leuk! Wie maakt hem aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavia Skalksdóttir
Octavia Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Thyra
Age: 1247 years old
Occupation:
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Emptydo apr 14, 2016 11:10 am

ik wil wel doen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Gevonden: iets  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevonden: iets    Gevonden: iets  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gevonden: iets
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Account Market-
Ga naar: