INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Life is for learning & Spencer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Life is for learning & Spencer Empty
BerichtOnderwerp: Life is for learning & Spencer   Life is for learning & Spencer Emptyzo mei 01, 2016 10:34 am

Kieron had al wel eerder wat over de bibliotheek te horen gekregen maar nog nooit was hij sinds zijn verblijf naar binnen gegaan, wellicht kwam dit door dat hij er geen tijd had of gewoon dat hij nog geen zin had gehad. Het was niet dat Kieron echt een hekel had aan lezen, in zijn leven had hij een aantal boeken gelezen maar hij nam er nooit echt de tijd voor. Als hij eenmaal aan een boek begon duurde het ook echt lang voor hij die ook maar uit had. Hij nam gewoon liever tijd vrij voor anderen dingen dan voor lezen, maar toch had hij besloten om er eens tijd voor te maken. Het was een zaterdag ochtend en hij kon toch niet bepaald goed slapen waar door hij besloot de bibliotheek in te gaan. Hij had namelijk een dag eerder gehoord dat er ook boeken stonden over mutanten, hij hoopte dan ook een boek te kunnen vinden waar meer over zijn mutatie in stond. Even zuchtte hij waarna hij om zich heen keek, het was aardig rustig in de gang wellicht kwam dat omdat iedereen nu nog aan het uitslapen was. Dat zou betekenen dat hij eventueel alle tijd had om ook maar rond te dwalen in de bibliotheek zonder dat iemand hem ook maar zou kunnen irriteren. Kieron keek om zich heen voor hij ook maar de bibliotheek binnen liep, het verbaasde hem al wel dat de lampen allemaal al aan waren. Toch haalde hij zijn schouders op en liep verder, hij keek wat om zich heen om zich iets te oriënteren voor hij besloot op zoek te gaan naar ook maar van alles wat over het wezen phoenix ging. In stilte liep hij tussen de rekken door en liet hij zijn vingers over de kaften gaan terwijl hij de titels las. Af en toe trok hij een boek naar voren maar duwde hem al snel weer terug op zijn plaats. Dat was niet de reden waarom hij hier was, nee hij was hier voor wat anders, toch hield hij het in zijn achterhoofd dat er nog veel meer interessante boeken waren. Het duurde niet lang voor hij eindelijk de goede selectie gevonden had waar door hij opzoek ging naar het goede boek, het verbaasde hem echter dat er toch echt zoveel mutaties leken te zijn. En allemaal waren ze vast en zeker interessant. Zacht neuriede hij een deuntje op terwijl hij het ene boek naar het nadere boek naar voren trok om ze vervolgens weer terug te schuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer Lewis
Spencer Lewis
Class 3
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Foxic
Age: 17
Occupation:
Life is for learning & Spencer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Life is for learning & Spencer   Life is for learning & Spencer Emptywo mei 04, 2016 10:58 pm


554 Words / Library / Life is for learning & Kieron  
  Spencer


When all I want is for you to see
The side that I don’t show to anyone
In fear that they may turn and run




Normaal gesproken zou ze op zaterdag nooit zo vroeg opstaan, maar ze was al vroeg wakker geworden en kon niet meer in slaap komen.  Vlug had ze zich klaargemaakt, en met een aantal boeken onder haar arm had ze haar kamer verlaten en liep ze de gang op, ze had een wat boeken van de bibliotheek geleend, dus die wilde ze nog even terugbrengen. Aangezien ze haar handen vol had, opende ze de deur van de bibliotheek met haar elleboog, en sloot het vervolgens door met haar enkel de deur weer dicht te duwen. Het zag er altijd heel onhandig uit, maar het was nou eenmaal de makkelijkste manier om binnen te komen. Er was nog niemand, zelfs de lichten waren nog uit, ondanks het feit dat ze prima in het donker kon zien, deed ze het licht toch maar aan. Ze legde alle boeken die ze had voor haar op een bureau neer, en keek ze nog vlug even door. Het waren allemaal informatieboeken over verschillende mutaties.  Ze wist nog ongeveer waar ze ze weg had gehaald, en aangezien alles op alfabetische volgorde staat, zou ze de precieze plaats best gemakkelijk kunnen vinden. In de boeken had wat gelezen over Sublimation mutaties, aangezien haar eigen mutatie daarbij aansluit. Ook wat over Telekinesis en verschillende soorten Immortals, zoals mensen die nooit zullen sterven, of mensen die opnieuw geboren worden, ze hoopte eigenlijk iets te vinden over het feit dat Spencer al een tijdje het gevoel heeft dat ze niet ouder wordt.. Dat het met haar lichaamscellen te maken had wist ze wel, maar ze zou graag weten hoe oud ze ongeveer zou worden.
Alle boeken had ze inmiddels teruggelegd, op het boek over de immortals na, terwijl ze op zoek ging naar het juiste gangpad, zag ze plots de deur openen en iemand naar binnen lopen.  De jongen leek Spencer niet op te merken, dus ze besloot gewoon verder te gaan met zoeken. Eenmaal bij het juiste gangpad aangekomen zag ze dat het boek op een van de bovenste planken moest liggen. Kort rolde ze met haar ogen, ze was 1 meter 60 lang, en kon absoluut niet bij de plank komen. Ze wilde het boek per se op de juiste plek leggen, zodat de volgende persoon die het boek wilde hem gewoon kon vinden, en ze er niet tegen kon als ze dingen ongeorganiseerd achterliet.
Ze draaide zich om en ging opzoek naar een trappetje. Al snel zag ze een staan, vlakbij de jongen die net binnen was komen lopen, hij was duidelijk naar iets opzoek, want hij ging bijna elk boek bij langs.  Ze liep richting het trappetje toe en keek de jongen nog eens aan, hij was best lang, en het trappetje zag er niet heel stabiel uit. Even twijfelde ze, maar ze besloot toch om op hem af te stappen. “Hey, uhm, kan je me misschien helpen? Ik moet dit boek terugleggen, maar ik kan er niet bij.” Verlegen keek ze hem aan, ze had hem nog nooit eerder gezien.  De jongen keek Spencer aan en stopte met neuriën, maar antwoorden deed hij niet, hij leek een beetje in zijn gedachten verzonken. “Ik ben trouwens Spencer, volgens mij hebben wij elkaar nog niet ontmoet.” probeerde ze opnieuw, terwijl ze haar had naar hem uit stak.
©
Outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Life is for learning & Spencer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Life is for learning & Spencer   Life is for learning & Spencer Emptyza mei 28, 2016 11:59 pm

Terwijl hij ver in gedachten was merkte hij niet meteen op dat er nog iemand in de bibliotheek was, hij was te druk met de boeken die hij bekeek. Iets wat hem toch meer in zijn greep had dan dat hij ook maar zou verwachten, hij kwam een aantal erg interessante dingen tegen maar toch besloot hij dat deze boeken voor een andere keer waren. Hij was hier nu voor zijn eigen mutaties en tot nu toe had hij nog niks kunnen vinden wat hem ook maar liet denken aan zijn eigen mutatie. Kieron trok nog een boek naar voren en dacht voor even dat het een boek was die hij misschien zou kunnen gebruiken, dus pakte hij het boek en opende hem waarna hij er even in bladerde waarna hij toch het boek toch weer dicht sloeg om hem daarna weer terug te plaatsen tussen de andere boeken, het was niet wat hij nodig had. Een zucht verliet zijn lippen terwijl hij zijn vingers weer over de ruggen liet glijden. “Hey, uhm, kan je me misschien helpen? Ik moet dit boek terugleggen, maar ik kan er niet bij.” Kieron liet zijn blik naar het meisje gaan die hem aan sprak, nadat hij stopte met neuriën. Maar meteen antwoord geven deed hij niet meteen, hij liet zijn blik over haar gezicht glijden en was nog voor even in zijn gedachten verzonken, tot ze verder sprak en hij kort zijn hoofd schudde. “Ik ben trouwens Spencer, volgens mij hebben wij elkaar nog niet ontmoet.” Kieron glimlachte kort naar haar, ze hadden elkaar inderdaad nog niet eerder ontmoet hij was er zeker van dat hij haar nog niet eerder had gezien. "We hebben elkaar inderdaad nog niet eerder ontmoet, ik ben Kieron trouwens." Zijn blik gleed naar het boek in haar handen om daarna pas te beseffen wat ze hem eerder had gevraagd. "Natuurlijk kan ik je helpen. Waar had je dat boek vandaan?" Vroeg hij terwijl hij zijn blik kort over het boek heen liet gaan, eigenlijk wou hij liever terug gaan naar zijn zoek zocht maar hij was niet echt een persoon die andere niet zou laten zitten. Daarnaast een boek weg zetten en daarna weer verder gaan met zijn zoektocht zou niet veel tijd kosten dacht hij zo, hij keek weer terug naar de jonge vrouw en glimlachte kort naar haar. "Ben je hier al erg lang?" Vroeg hij nieuwsgierig, waarom hij dit eigenlijk vroeg wist hij ook niet helemaal maar ergens had hij ook wel weer zin in een gesprek dus besloot hij die maar aan te gaan met de jonge vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer Lewis
Spencer Lewis
Class 3
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Foxic
Age: 17
Occupation:
Life is for learning & Spencer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Life is for learning & Spencer   Life is for learning & Spencer Emptyma jul 11, 2016 10:17 pm


501 Words / Library / Life is for learning & Kieron  
  Spencer


When all I want is for you to see
The side that I don’t show to anyone
In fear that they may turn and run




Voordat Spencer op het eiland was aangekomen las ze bijna nooit. Alleen maar als ze een of andere schoolopdracht had waar ze per se een boek voor moest lezen. Ze had daar altijd een enorme hekel aan, omdat dat vaak super ingewikkelde boeken waren waar ze niets van begreep.  Ze was een week geleden de bibliotheek ingestapt om toch maar eens een kijkje te nemen, wat haar redelijk verbaasde omdat ze immers nog nooit vrijwillig een bibliotheek naar binnen was gestapt. Ze had voordat ze naar het eiland ging met zichzelf afgesproken dat ze meer over mutaties ging leren, omdat ze er eigenlijk bijna niets vanaf wist. Het feit dat ze nu naar een school ging vol met mutanten gaf haar genoeg redenen om zich er misschien toch iets meer in te verdiepen. "We hebben elkaar inderdaad nog niet eerder ontmoet, ik ben Kieron trouwens." zei de jongen, kort gevolgd door de vraag waar Spencer het boek vandaan had gehaald. “oh gewoon hier uit de bibliotheek.” ze keek de jongen met een glimlach aan, maar deze veranderde snel in een ‘oh my god Spencer wat ben je dom’ gezicht. “Ik bedoel daar..” ze wees met haar duim naar achteren. “Op, ...De plank..” Ze voelde haar wangen lichtjes opgloeien, Gosh wat was ze soms achterlijk. Ze fronste kort en met een scheve glimlach keek ze de jongen nog eens kort aan.
“Ben je hier al lang?” vroeg Kieron vervolgens, terwijl hij haar achtervolgde naar het juiste gangpad. “Nee niet echt, ik denk ongeveer een maandje nu.” Ze stopte met lopen toen ze bij de juiste rij boeken was aangekomen. “Het lag op de bovenste plank hierzo.” Zei ze terwijl ze het boek aan hem overhandigde. “thanks” zei ze met een glimlach. “Hoelang ben jij hier al dan?” Ze wist bijna zeker dat hij er ook niet heel lang was, anders had ze hem vast wel een keer zien lopen. Meestal pikte Spencer gezichten wel snel op, maar Kieron had ze sowieso nog niet eerder gezien. “Was je naar wat opzoek? Misschien kan ik helpen?” vroeg ze hem vervolgens. Eigenlijk wist ze niet echt waarom ze dat vroeg, dit was immers haar tweede of misschien derde keer dat ze in de bibliotheek was geweest. “Niet dat ik hier heel bekend ben of iets dergelijks.” Zei ze hoofdschuddend. Bovendien staat hier zo ongelooflijk veel boeken, hoe zou iemand ooit een specifiek boek kunnen vinden? Tuurlijk, de boeken waren ooit wel op volgorde gezet en per genre gesorteerd, maar nu stonden de meeste boeken behoorlijk door elkaar.
Met haar hand reikte ze naar de rij boeken naast haar, en liet haar vingertoppen langs de kaften glijden. Ze pakte een van de boeken uit de stelling en bekeek de titel. “How to hide your mutations.” Las ze hardop voor. Ze fronste “Nou, dit boek verliest z’n waarde ook drastisch op een school als deze .” Lachtte ze. Terwijl ze het boek weer terug legde op de plek waar het eerst lag, daar hebben ze niets aan..
.
©
Outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Life is for learning & Spencer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Life is for learning & Spencer   Life is for learning & Spencer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Life is for learning & Spencer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» learning a new language & Diana
» A journey of learning ( Jean Grey en Lillian Stone)
» I did not choose the plot life, the plot life chose me.
» Life will find a way.
» fuck my life. [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Library-
Ga naar: