INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Sshhhht, stiltegebied [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
Sshhhht, stiltegebied [open] Empty
BerichtOnderwerp: Sshhhht, stiltegebied [open]   Sshhhht, stiltegebied [open] Emptydo mei 05, 2016 11:47 am

Tumtiedumtiedum. Zachtjes floot Allen een melodietje tussen zijn tanden door. Zachtjes? Jazeker. Het was niet helemaal zijn stijl, maar dit was immers wel de bibliotheek, en daar moest je stil zijn zodat mensen in verhalen konden verdrinken en boeken konden verslinden. Rust en stilte waren dingen die hij een beetje ruim nam, dus fluiten kon daar best bij. De rol tape maakte een roetsjend geluid toen hij er een flink stuk af trok. De grijzige duct tape stond ontzettend lelijk op de nette witgeverfde muur. Hopelijk zou het geen al te lelijke strepen achter laten. Hoewel, misschien zou de school dan een wat vrolijker kleurtje kunnen kiezen.

Met ongeveer tien dikke lagen tape wist hij een grote airhorn horizontaal aan de muur te tapen. Voorzichtig opende hij de deur en duwde die richting de muur. Hmm. De plaatsing was nog niet bepaald optimaal. Hij pulkte de tape los en verplaatste zijn installatie een paar centimeter. Het was de eerste keer dat hij hier zoiets uithaalde, dus dan moest het wel perfect zijn. De deur werd weer gebruikt om te zien of die nu bij het opengaan keihard tegen de toeter aan zou komen en dan zorgvuldig gesloten. Even stond Allen nog te twijfelen of er nog iets anders leuks bij moest. Een emmer op de deur bijvoorbeeld, voor een dubbele verrassing. Dat was bij Wren zo ontzettend succesvol geweest dat ze hem zo ongeveer vermoord had. Helaas voor hem zou dat er vandaag niet van komen, want hij hoorde voetstappen. Ach, dan zou de luide hoorn maar genoeg moeten zijn om zijn slachtoffer te laten schrikken.

Snel stoof Allen enkele meters weg van de deur en leunde ontspannen tegen de muur met een boek in zijn handen. Hij sloeg het op een willekeurige pagina open en zag de lettertjes voor zijn ogen dansen. Was dit een soort raar spijkerschrift? Ohnee, hij had het boek verkeerd om. De deurklink werd omlaag geduwde en Allen probeerde snel nog zijn boek goed om te draaien. Uchum. Zeer onopvallend.

[Open~ :]]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee Rietz
Kailee Rietz
Class 2
Aantal berichten : 32

Character Profile
Alias: Vjèze Fur
Age: 20
Occupation:
Sshhhht, stiltegebied [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sshhhht, stiltegebied [open]   Sshhhht, stiltegebied [open] Emptydo mei 05, 2016 2:24 pm

IK DRINK DRINK DRINK DRINK TOT IK KOTS EN IK MAAK MAAK MAAK ALLE SOS TOCH OP // KAILEE RIETZ
Waarom hij naar een bibliotheek ging? Hij had zelf ook geen flauw idee. Jawel, ik lieg, hij had wel een idee. Kailee ging er iemand ontmoeten, iemand die hij later na school nodig had omdat hij nog even wat moest fixen omdat hij nieuw 'spul' nodig had, en deze persoon dacht dat het een leuk idee was om in de bib samen te komen om het te bespreken. De jongen haalde een hand door zijn paarsige haren. De kleur was aan het vervagen, maar hij was altijd te high, te lui of te arm om zijn haar te verven of om verf te kopen. Nu was hij (bijna) onderweg naar de bib. Hij was eerst zijn peuk nog aan het afroken. Omdat hij al bijna in de bib moest zijn, nam hij nog wat trekken gauw achter elkaar, nam hij langere trekken en blies hij de rook sneller uit dan als hij normaal rookte. Eigenlijk zonde van de peuk. Kai trapte de peuk uit onder de zool van zijn dikke combatboot, en vertrok.

Hij zuchtte geërgerd en legde een hand op de klink van de deur die naar de bin leidde. Hij wou gewoon zijn drugs, hij wou niet over koetjes en kalfjes lullen met die dealer, maar ja, ze moesten natuurlijk niet opvallend doen. Kailee drukte de klink naar onder en opende de deur, en nog geen seconde later had hij daar enorm veel spijt van. Een airhorn begon enorm luid lawaai te maken - al duurde het nog een seconde of wat voor Kai besefte dat het een airhorn was en dat iemand een prank gedaan had. "The fuuuck", gromde hij lastig. Daar ging zijn gesprek met de persoon met wie hij afgesproken had. Hij was al opvallend door zijn paarsig haarkleur, en nu hij in het middelpunt van de belangstelling stond, zou hij helemaal geen subtiel gesprek meer kunnen voeren. Hij deed de deur weer dicht en prutste - met veel te veel moeite en een humeur dat verslechterde per seconde - de airhorn onder de plakband uit. Het ding viel op de vloer, en meneer Rietz stampte het voorwerp richting de eerste de beste persoon die hij in de bibliotheek zag zitten; een rosse jongen die toen Kai binnen kwam zijn boek nog van richting aan het veranderen was. Hij wreef boos over het opgeschoren deel van zijn haar, net boven zijn oren, en prulde aan de piercing in zijn neus voor hij wat stappen naar de kerel toe deed naar richting wie hij de airhorn getrapt had. "Heb jij iets te maken met die cocky joke?" vroeg hij, pissed off.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
Sshhhht, stiltegebied [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sshhhht, stiltegebied [open]   Sshhhht, stiltegebied [open] Emptyzo mei 08, 2016 5:02 pm

Wow, zijn eerste slachtoffer was NIET in een goede bui. Met de hoofdletters ja, dat was hard nodig als hij de blik van deze punk zag. Het bleef hem verbazen hoe veel mutanten het nodig vonden om hun weirdness nog eens te vergroten door hun uiterlijk even opvallend te maken als hun mutaties. Maar dat was voor hem niet relevant, hij had ten eerste al een eigen wacky haarkleur, lekker recessief en vurig, en ten tweede discrimineerde hij niet op basis van haarkleur wie hij zou pranken.

Toen de airhorn een luid LUID geluid uit blerde gleed een vage grijns over zijn gezicht, die hij verborg achter het boek over.. Woorden en hoofdstukken, met een bepaalde inhoud. Wat was de titel ook alweer? Hij had geen flauw idee en dat amuseerde hem alleen maar meer. Niets was leuker dan doen alsof je wist wat je aan het doen was, terwijl je dat absoluut niet wist. Dat de gozer zich vervolgens geroepen voelde om zijn  prachtige constructie uit elkaar te gaan trekken beviel hem echter een stuk minder. Allen kon nog net een beledigde opmerking inhouden en observeerde spiedend boven de rand van zijn boek uit verder. In zijn hoofd voegde hij een voice-over toe aan het spannende fragment. Hier ziet men de zeldzame purpura capillos punk in zijn natuurlijke habitat. Hij gebruikt zijn klauwtjes om een bedreiging onschadelijk te maken, niet wetend dat dit probleem met slechts een beetje duct tape weer opgelost kan worden door de sexy redhead genius die zichzelf uiterst bedreven gecamoufleerd heeft achter een bo- Een rinkelend geluid van geschopt metaal verstoorde zijn prachtige vertelling. ''HEY,” reageerde Allen instinctief, terwijl hij iets achteruit sprong. Maar het was slechts de hoorn des doods, die naar hem toe geschoten was. Hij sloeg zijn vinger tegen zijn mond en liet een luidgerekte Ssssssstttt horen, terwijl hij met zijn ogen rolde. ''Ten eerste, hoe durrrrf je,'' begon Allen op de toon die hij associeerde met irritante nerds. ''Dit is een bibliotheek, ja!'' Hij hield zijn hoofd een tikje schuin en grijnsde uitdagend naar de boze burgerman.

''Ten tweede.. Wat wou je eraan gaan doen?''
Hehehehe. Hij voelde zich zo cool toen hij het boek dichtklapte en zich bukte om de hoorn op te rapen, dat hij het niet kon laten een zonnebril te creeëren uit het zonlicht dat door het raam viel, en deze langzaam van boven naar zijn neus te laten glijden op een tergend langzaam tempo. Deal. With. It. Illusies waren veel te geweldig om er niet mee te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee Rietz
Kailee Rietz
Class 2
Aantal berichten : 32

Character Profile
Alias: Vjèze Fur
Age: 20
Occupation:
Sshhhht, stiltegebied [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sshhhht, stiltegebied [open]   Sshhhht, stiltegebied [open] Emptyzo mei 08, 2016 7:13 pm


Hij was boos, natuurlijk was hij boos. Hij haatte grappen. Hij haatte ook mensen, en de pretkop van die rosse dude zijn zodra hij het gevecht met de airhorn gewonnen had, was ook niet echt een positieve wending aan zijn humeur. Zeer zeker niet omdat hij hem meteen verdacht va deze grap. Wedden dat het zo een type was dat na een grap rechts prong en dan met een vreselijk Nederlands accent over zijn Engels heen 'prank' schreeuwde, maar dan dus uitgesproken als 'prenk'? De jongeman met het blauwe haar schopte lastig de bron van het lawaai in de richting van de rosse kerel die zo dom was geweest om zijn boek nog om te draaien terwijl er al een slachtoffer door de deur liep. ''HEY”, werd er uitgeroepen door de kerel, die wat achteruit ging, de airhorn ontwijkend, waarschijnlijk. Met een vinger over zijn lippen heen gelegd liet de jongen een 'sssssht' horen, een 'sssssht' die Kai lastig deed fronsen. ''Ten eerste, hoe durrrrf je,'' begon het vervelend stuk vreten op zo'n irritante toon die alleen de grootste studienerds zouden hebben. ''Dit is een bibliotheek, ja!'' Het grijnsde was moeilijk te negeren, en Kai moest zichzelf dwingen om niet op hem af te vliegen. "Je moeder is een bibliotheek", sprak hij terug, zelfs met een grommende ondertoon in zijn stem. Geen ondertoon als een dier, maar gewoon een ondertoon als in dat hij echt heel erg lastig was. ''Ten tweede.. Wat wou je eraan gaan doen?'' Wat wou hij doen? Deze kerel wat aandoen, ja. Het boek werd dichtgeklapt, de jongen bukte om de airhorn te pakken en ja, ja, werkelijk, hij kreeg een zonnebril van licht op zijn gezicht. Zijn roste kop riep gewoon 'deal with it' en eerlijk, Kai zou er niet mee dealen. Hij dealde enkel met andere dingen. Hij dealde in dingen. Hij dealde drugs. En dat was de reden dat hij verdomme hier was! Voor zijn afspraak. Gejaagd liet hij zijn blik rondgaan, en hij zag dat de persoon met wie hij afgesproken had, opstond en de bib verliet. Great! "Kerel, serieus, jij maakt je belachelijker dan ik hier. Ik ben niet het type dat er uit ziet alsof hij in memes praat met andere sukkels." Hij had eerst haast 'die communiceert' gezegd, maar terwijl hij sprak veranderde hij het in 'die praat' omdat hij simpelweg te dom was voor nette woorden.

Kailee stak een sigaret op en liet zich op de grond zakken naast de rosse jongen. Hij had een kleine moodswing gehad. "Vind je jezelf grappig, ja? En eerlijk, hebben redheads nu eigenlijk een ziel? Hoe high was je toen je dit airhorn plan bedacht? Of op welke drugs zat jij te trippen toen je dit een leuk idee vond?" Oooooooh, eerlijk, hij wou echt dat deze jongen hem zou kunnen boeien. Met ruzie? Fine, ruzie was fijn soms. Vechten ook. Misschien konden ze het wel goed vinden, hierna, konden ze misschien joints gaan delen? Nee, Kai zou niet met deze gozer omgaan tot die zijn rosse haren verfde. "Wat is je naam, Rostekop?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
Sshhhht, stiltegebied [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sshhhht, stiltegebied [open]   Sshhhht, stiltegebied [open] Emptyzo mei 08, 2016 8:55 pm

Dit was echt heerlijk. Die toeter-truc was een goedkope grap geweest, gewoon een kwestie van de eeuwenoude jumpscares. Plotselinge geluiden waren simpelweg een schrikmethode, weinig geavanceerd. Maar je moest toch ergens beginnen als je ooit een naam op wilde bouwen op een eiland vol mutie's. Er was niet zoiets als slechte bekendheid, als mensen zoals meneer Purplewurple hem niet leeeeuk vonden zou dat hem 's nachts niet wakker houden. Sterker nog, het was een ideale manier om de sukkels uit je vriendengroep te filteren. Kijk eens aan, de jongen werd nog bozer toen Allen begon te praten. Dat was een van zijn grote talenten. Fronsende wenkbrauwen, dat beloofde veel goeds.

Het begon weer te praten. He bah, moest dat nou? ''Ohnee, mijn feels,'' reageerde de jongen onbezorgd en vooral totaal ongemeend. Twee handen op zijn borst, alsof hij in zijn hart geraakt was. Zijn moeder, ohnee, huiliehuilie, dat was dus iets wat bij Allen absoluut niet gevoelig lag. Bovendien was dit iets wat niet eens echt als een  belediging, voor normale mensen. Nou had Allen het niet zo op bibliotheken, maar een belediging? Nee. Je moest beter je best doen als je hem boos wilde maken, zoals bijvoorbeeld een echte belediging, in plaats van een een grap zou oud als… je moeder. Wel schoten er gelijk honderd van de meest afgezaagde je moeder-grappen door z'n hoofd. En hij moest er wel eentje gebruiken, gewoon omdat hij het sterke vermoeden had dat het Paarshaar zou irriteren als hij daarmee zou reageren. ''Die opmerking was net zo cheap en easy als.. Jeweetwel.'' Hij liet de laatste twee woorden met een spottend lachje en een schouderophaal in de lucht hangen. Bam. Geweldige retortion. Niet dat hij een comeback nodig had. Hij kon een zonnebril uit de lucht toveren om het spreken aan over te laten. Duh.

Van bibliotheek-vergelijkingen ging de boze tiener over op ad-hominem beledigingen. Allen kon niet wachten. Met een stalen gezicht luisterde hij toe, benieuwd waarmee de ander op de proppen kwam. Hmm, niet slecht. Niet goed. Een redelijke poging. ''Hah, burn.'' Hij had al lang geleerd zulke dingen langs zich heen te laten glijden, sterker nog, zichzelf te bespotten met vrij weinig moeite. Allen moest door zijn opmerking denken aan een  afbeelding die hij maar al te vaak uitwisselde met vrienden. Natuurlijk was hij op de hoogte van het reilen en zeilen van het internet, hij was geen kluizenaar. ''Gelukkig was ik hier niet om indruk te maken op bibliotheekbezoekers. Of op jou.''

Het leek erop alsof zijn grote vriend een beetje gekalmeerd was – de wonderlijke werking van sigaretten, zullen we maar zeggen. Toen de jongen zich liet zakken tegen de muur, kantelde Allende zonnebril om de jongen onderzoekend aan te kunnen kijken. De vele vragen die op hem afgevuurd waren verwerkte hij, waarna hij tellend op zijn vingers antwoord gaf. ''Ja, jij niet dan? En jazeker, de laatste keer dat ik het checkte.'' Eén, twee vingers. ''Oh niets, dat heb ik niet nodig voor een geniale ingeving.'' Drie, vier.  Veel verder dan wiet en drank ging hij niet, normale sigaretten tolereerde hij enkel in zijn buurt. ''Vuurtoren is prima, maar je mag ook Allen zeggen.'' Vijf. Compleet. Nu was het zijn beurt, toch?  ''Wat is jouw naam? En heb je allergieën of zo? Dan weet ik wat ik de dokter moet vertellen als ik je erheen breng.. Het lijkt erop alsof je door de schrik je humor verloren bent en dat moet echt even gecheckt worden. Of is dat een bijwerking van de haarverf?'' Allen vond het heerlijk om op zo'n manier met mensen om te gaan, lekker af tasten hoe ver je kon gaan met je woorden voordat iets echt te ver ging.  Zeker als diegene zelf ook zo terug deed. Meelevend boog hij zich richting Kailee en legde een bezorgde hand op diens schouder. ''Het komt wel goed, schatje.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee Rietz
Kailee Rietz
Class 2
Aantal berichten : 32

Character Profile
Alias: Vjèze Fur
Age: 20
Occupation:
Sshhhht, stiltegebied [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sshhhht, stiltegebied [open]   Sshhhht, stiltegebied [open] Emptywo mei 11, 2016 9:16 pm

Op de moeder opmerking werd eigenlijk grappig gereageerd. Door het feit dat Kai later zou afkoelen, wist zijn hoofd dat hij zich op dat moment rustig moest houden. Dus hij grijnsde kort toen de rosse jongen zijn handen op zijn borst legde en over zijn feels praatte. Of ja, er een korte opmerking over gaf. Later werd er gezegd dat de opmerking cheap en easy was, net zoals... Kai kon het wel raden. Even werd hij terug geërgerd, maar hij hield zich kalm en volwassen. Kai, kalm, volwassen, geloofde je het zelf? Weer ging er een hand door zijn paarsige haren.

"Kerel, serieus, jij maakt je belachelijker dan ik hier. Ik ben niet het type dat er uit ziet alsof hij in memes praat met andere sukkels", had Kailee gesproken, en de kerel die zich later als Allen voor zou stellen, luisterde gewoon braafjes. ''Hah, burn.'' Dat klonk niet echt gemeend, en Kai wist dat ook wel, maar de kerel trok zich er niet bijster veel van aan, eigenlijk. Hij had het 'burn' genoeg gevonden om vrede te vinden met zichzelf. ''Gelukkig was ik hier niet om indruk te maken op bibliotheekbezoekers. Of op jou.'' Kailee grijnsde. Eigenlijk mocht hij deze jongeman meer en meer per uitspraak die hij deed. Rosse mensen waren best chill, bleek. En de prank was eigenlijk ook nog wel grappig geweest, en Kai had er waarschijnlijk hartelijk mee kunnen lachen als hij niet op weg geweest was naar zijn dealer en als hij niet het slachtoffer geweest was. Hij liet zich naast de jongen neerzakken en stak een sigaret op. Roken in de bib, hij vroeg zich af hoe lang hij mocht blijven zitten met die peuk tussen zijn lippen. Hij inhaleerde en liet de rook prikken tot hij haast moest hoesten. "Vind je jezelf grappig, ja? En eerlijk, hebben redheads nu eigenlijk een ziel? Hoe high was je toen je dit airhorn plan bedacht? Of op welke drugs zat jij te trippen toen je dit een leuk idee vond?" begon hij plots, met een hele waslijst aan vragen. Vervolgens voegde hij er nog één toe aan dat prachtige lijstje: "Wat is je naam, Rostekop?" Allen was hem aan aan het kijken, en begon op zijn vingers te tellen terwijl hij antwoord gaf. ''Ja, jij niet dan? En jazeker, de laatste keer dat ik het checkte. Oh niets, dat heb ik niet nodig voor een geniale ingeving. Vuurtoren is prima, maar je mag ook Allen zeggen.'' Kailee grinnikte kort. "Aight aight", reageerde hij, en hij stak de sigaret weer tussen zijn lippen nadat de rook uit zijn mond ontsnapt was. ''Wat is jouw naam? En heb je allergieën of zo? Dan weet ik wat ik de dokter moet vertellen als ik je erheen breng.. Het lijkt erop alsof je door de schrik je humor verloren bent en dat moet echt even gecheckt worden. Of is dat een bijwerking van de haarverf?'' De grijns was er nog steeds, en hij vreesde dat die er niet direct van af zou gaan. Deze Allen was wel oké. Zelfs toen hij naar hem toe boog en een hand op Kai's schouder legde met de woorden: ''Het komt wel goed, schatje.'' De niet-rosse mutant begon nu ook maar antwoorden te geven. "De naam is Kailee, maar Kai volstaat wel. En kan je ochtendhumeur als een allergie meetellen? Want daar had ik vooral last van. Nah, de haarverf is just fine." Kailee kraakte zijn nek een beetje en keek naar Allen. "Don't get me wrong, ik vind het wel grappig. Zou alleen grappiger geweest zijn als ik naast je gezeten had om mee te lachen met de idioot die door die deur liep." Nu legde Kai zijn hand boven op die van Allen, boven op de hand die op zijn schouder lag. "Alles komt ook goed, lieverd, we moeten daar beiden in geloven." Hij haalde de hand na een bemoedigend (natuurlijk nep glimlachje omdat het acteren was) weg en stak de sigaret tussen de vingers van de hand die net nog op die van Allen lag. Hij reikte de sigaret aan aan Allen. "Wil je? Hij's gewoon, hoor, we willen niet dat je meer malle ideeën krijgt." Hij grijnsde naar Allen. Het kutste (ja, we gaan lekker gewoon 'kutste' zeggen want dat is zo typerend voor Kai) is dat de Rietz-zoon aardig zat te doen tegen deze jongen, maar misschien zag die Kai helemaal niet zo vriendelijk in en wou die niet eens dat Kai hier zo zat te doen, want eerlijk, het was redelijk uniek voor de paarsharige kerel om sympathiek te doen (en een sigaret te delen!!!) met iemand die net nog een shitty joke 'op hem gepleegd had'.

OOC: woops hoop dat je er wat mee bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
Sshhhht, stiltegebied [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sshhhht, stiltegebied [open]   Sshhhht, stiltegebied [open] Emptyma mei 23, 2016 4:18 pm

Was hij irritant? Ja. Te zien aan de koppies die getergd zuchtend boven hun boeken uit keken zodra hij z'n bek open trok wel ja.
Had hij er zelf last van? In tegendeel. Hij genoot ervan.
Zou hij stoppen? Nee, niet totdat een of andere mutant ducttape bleek te spawnen en zijn mond dichtplakte.
Zo, nu die levensvragen ook weer beantwoord waren kon hij verder met zijn deftige kennismaking met meneer Kailee-Kai. Allen hield wel van afkortingen. Helaas was hij door mama en papa niet gezegend met een echt afkortbare naam. Je zou de tweede lettergreep weg kunnen laten, maar dan hield je ook niet veel meer over. Naam armoede. Dat kreeg je als Ier. Maar dan had je ook wel wat, een genetisch recessieve haarkleur bijvoorbeeld.

Het was wel leuk, het idee, het principe. Maar niet als Kai het slachtoffer was. Blijkbaar had de paarshaar last van een principe dat geweldig genoeg NIMBY heette. Dat soort whimsical afkortingen onthield Allen wel uit de doodsaaie economie lessen. Not In My Backyard, son. Allen nam zichzelf plechtig voor om uit te vinden welke kamer van Kailee was en ook daar een of ander toeter device goed vast te maken. DIt soort dingen zag hij gewoon als een uitdaging. ''Dan had je m'n constructie misschien even niet kunnen slopen, hé.'' Het was maar tape en een toeter, maar zonde was het wel, want er liepen nu telkens mensen de deur door, zonder daar doof van te worden. Schandelijk.
De twee haast volwassen jongens spraken elkaar vol liefde toe. Het zou goed komen. Ehct waar. ''Ik geloof. Hállelujah.'' Even hoopte Allen dat dit een speelfilm was en er opeens een kerkkoor tevoorschijn zou komen om de hemelen te prijzen. Helaas. Hij was geen Truman, maar een Allen. Daar moest hij het maar mee doen.

Kai zwaaide uitnodigend met een sigaret voor zijn neus en Allen deed zijn best zijn twijfels te verbergen toen hij zijn vingers om de smeulende staaf gif sloot. ''Thanks. Sharing is caring~'' Roken was nooit echt zijn ding geweest, hoe stoer mensen het ook vonden. Het was niet vies, ook niet lekker. Een beetje de broccoli van de drugs voor hem. Toch nam hij een stevige trek voor hij de sigaret weer naar Kai probeerde over te hevelen. Allen was genoeg gewend aan de ervaring dat hij niet als een of andere trieste soepstengel in hoesten uitbarstte, maar het was ook wel te zien dat het voor hem geen hemels heerlijke ervaring was. Gewoon, 7/10. Man, hij had honger. De rook blies hij uit in een poging van die Gandalf cirkels te krijgen, wat uiteraard niet lukte. ''Kan jij dat? Rookkringen blazen?'' Allen speelde met de restjes ducttape die op de hoorn achter waren gebleven en keek peinzend naar de deur. Hoe vaak zou hij dit nog uit kunnen halen voor hij uit de bibliotheek verbannen werd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Sshhhht, stiltegebied [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sshhhht, stiltegebied [open]   Sshhhht, stiltegebied [open] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sshhhht, stiltegebied [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» D-A-N-G-E-R-O-U-S [OPEN]
» [AC] Who's this again? [open]
» We'll take it all / open
» [AC] Hi? {Open.}
» [Open] Not just a name

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Library-
Ga naar: