INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC] I'm like superman

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Flavius Barone
Flavius Barone
Class 4
Aantal berichten : 33

Character Profile
Alias: Azazel
Age: 20 years
Occupation:
[AC] I'm like superman Empty
BerichtOnderwerp: [AC] I'm like superman   [AC] I'm like superman Emptyma jun 27, 2016 10:05 pm

☣ This is the apocalypse
De middag begon al tot zijn einde te lopen en er was geen enkele levende ziel meer te bekennen in de bibliotheek. Dat kwam misschien wel omdat de meeste mensen naar buiten gingen vanwege het mooie weer. Matthew daarentegen had er weinig behoefte aan op dit moment, hij wilde nog wat dingen opzoeken wat betreft de mutaties van een aantal mensen, gewoon nieuwsgierigheid, niets bijzonders. Terwijl hij langs de boekenkasten liep liet hij zijn vinger over de ruggen van de boeken gaan. Uiteindelijk stopte hij midden in een rij en viste handig één van de boeken eruit, sloeg deze open en deed een stap naar achter zodat hij tegen de kast aan de andere kant van het gangpad kon leunen. Rustig bladerde hij door het boek heen, totdat hij op de juiste pagina kwam en met zijn vinger langs de regels gleed. Het was net alsof hij bezig was met iets heel belangrijks, dit was echter het opzoeken van achtergrondinformatie wat betreft zijn mede-leerlingen. Niet dat hij er al veel ontmoet had, maar hij had al wel wat geruchten gehoord van bepaalde mutaties die hier te vinden waren. Matthew hoorde voetstappen in het andere gangpad. Zacht kwam hij weer overeind van de muur en plaatste zacht het boek terug in de rij. Met opnieuw zijn vinger over de ruggen van de boeken heen laten gaan terwijl hij liep volgde hij de voetstappen van de ander. Deze stopten uiteindelijk, en precies op dat moment plaatste hij zijn vingers op drie verschillende boeken op ooghoogte en trok deze naar achter. "Boe!" zei hij droogjes met een kleine grijns terwijl hij keek naar de persoon aan de andere kant.

Denni ofc <3
Enough to make my system blow, I'm radioactive.


Laatst aangepast door Flavius Barone op zo maa 19, 2017 11:11 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
[AC] I'm like superman Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] I'm like superman   [AC] I'm like superman Emptydi jun 28, 2016 2:12 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Matthew
It's gonna take a superman to sweep me off my feet
Het was een prachtige dag en de lessen begonnen tegen hun einde aan te komen. De blondine had net haar laatste les gehad, geschiedenis. Denni gooide haar tas over haar schouder heen en grinnikend porde ze Devon in zijn zij, om vervolgens een tegenaanval terug te krijgen. Eigenlijk was het helemaal niet goed dat ze met Devon, Storm en Kat de meeste lessen deelde. Het drietal leidde haar erg af tijdens de les, waardoor ze na de lessen wat extra aandacht aan haar schoolwerk moest besteden. Niet dat ze het erg vond, zeker niet. Ze zat graag bij het drietal, het waren niet voor niets haar vrienden. Na nog een tijdje na gepraat te hebben, besloot Dennimae het geroepje te verlaten en richting de bibliotheek te lopen. Misschien dat ze hier ergens ook nog wel even een mail naar haar broers kon schrijven.
Zodra ze de deur van de bibliotheek opende, voelde ze hoe de kalmte haar veranderde. Ze werd er rustig van, ontspannen. Er was dan ook bijna niemand te zien in de bibliotheek, wat haar altijd wat gerust stelde. Alleen, rustig, precies hoe ze haar middag nu wilde doorbrengen. Even niks aan haar hoofd en vooral geen drukke menigte waar ze zich in zou moeten mengen. Of eigenlijk, waar ze zich achter Storm en Devon verschold terwijl hun iedereen aanspraken.
De blondine liet haar tas voorzichtig op een stoel zakken, terwijl haar lichte kijkers de ruimte door gingen. Al snel had ze de geschiedenis afdeling gevonden, waar ze zich dan ook naar toe baande. Rustig gleden haar ogen over de boeken terwijl ze in een langzaam tempo langs de rekken liep. Zo ontzettend veel boeken.. Zodra een boek over de geschiedenis van mutaties op haar netvlies verscheen, stopte ze met lopen. Net op het moment dat ze naar het boek wilde rijken, werden de boeken weg getrokken. "Boe!" Werd er gezegd terwijl de blondine recht in de blauwe ogen van een jongen keek. Dennimae schrok iets, waardoor haar schouders iets bewogen. Zonder wat te kunnen zeggen keek ze naar de jongen, zichzelf een beetje bij elkaar rapend. Het was niet dat ze zo geschrokken was van zijn 'boe', het was meer dat ze geschrokken was van zijn aanwezigheid. En buiten dat, hij had haar ook nog eens aangesproken. Direct naar haar, waardoor ze niet om hem heen kon. Uiteindelijk kwam er een wat verlegen lachje op haar lippen terecht en was Dennimae meteen weer haar onzekere, verlegen zelf. Niet goed wetend wat te doen speelde ze met de onderkant van haar blonde lokken, haar lichte kijkers nog altijd op de zijne gericht. "Ik wilde dat boek net gaan bekijken," Sprak ze zacht, terwijl ze naar het boek knikte die hij zo juist weg gepakt had.

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavius Barone
Flavius Barone
Class 4
Aantal berichten : 33

Character Profile
Alias: Azazel
Age: 20 years
Occupation:
[AC] I'm like superman Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] I'm like superman   [AC] I'm like superman Emptydi jun 28, 2016 3:05 pm

☣ This is the apocalypse
Nieuwsgierig keek hij door het gat in de kast heen wat hij zojuist had gemaakt door een drietal boeken naar achter te trekken. En daar vonden zijn helderblauwe ogen een meisje, een blondine om precies te zijn, die wat met haar schouders trok en lichtelijk geschrokken leek te zijn door zijn plotselinge verschijning. Of wie weet was ze wel van iets heel anders geschrokken, zat er een spin tussen de boeken ofzo, maar er verscheen toch een kleine grijns van voldoening rond zijn lippen. De blondine was verlegen, dat was vrijwel het eerste wat hem aan haar opviel, naast dat ze er natuurlijk mooi uit zag. Maar hé, de meeste vrouwelijke mutanten op deze school zagen er wel goed uit, misschien was dat wel een voordeel van het wezen van een mutant. Of alle vrouwen hadden stiekem allemaal dezelfde sub-mutatie. Nee, gekkigheid wat hij nu aan het denken was. De blondine zei, iet wat voorzichtig, dat ze dat boek wat hij nu vast had net had willen bekijken. Matthew richtte zijn blik kort neer en keek naar het boek wat ze aan had gewezen. "Geschiedenis van mutaties," las hij hardop voor, best wel opgewekt. "Wie heeft er nou een geschiedenisboek nodig als ik in de buurt ben." Oké, aan Matthew kon je meteen wel zien dat hij zo'n dude was die nooit leerde en tijdens de les liever dingen deed zoals het gooien van propjes naar de docenten, om er vervolgens uitgestuurd te worden en dan het liefst nog een paar mooie grappen te maken zodat hij een chaos achterliet in het lokaal zelf. Als je niet wist wat zijn mutatie was, dan zou je deze grap ook zeker niet kunnen snappen, maar hij verwachtte dan ook niet van haar dat ze het zou snappen of iets in die richting, hij liet het haar zelf maar invullen. Toch was hij de slechtste niet en dus pakte hij het bovenste boek, geschiedenis van mutaties, vast en stak deze door de kast heen. Zodra ze het had aangepakt nam zijn hand de houding aan die het altijd deed als je iemand de hand schudde. "Aangenaam," zei hij. Dit moest er vast heel apart uitzien, maar zoals gewoonlijk boeide het hem niets en deed hij weer een poging om grappig over te komen. "De naam is Matthew," stelde hij zich voor, terwijl ze zijn gezicht niet eens kon zien op dit moment omdat zijn arm ervoor zat.
Enough to make my system blow, I'm radioactive.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
[AC] I'm like superman Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] I'm like superman   [AC] I'm like superman Emptydi jun 28, 2016 7:00 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Matthew
It's gonna take a superman to sweep me off my feet
Dennimae ontmoette mensen echt op een vreemde manier op dit eiland. En ergens begon ze te twijfelen of normale mensen, in een normale omstandigheid, elkaar ook op deze manieren ontmoette. In een zwembad, notiteboekje vergeten, op een halloween feest en doordat iemand simpelweg boeken uit een kast trok om je te laten schrikken. De jongen kreeg een triomfantelijk grijnsje rond zijn lippen toen de blonde toch iets was geschrokken. Eigenlijk was Denni best jaloers op de manier hoe hij haar aandacht getrokken had. Jaloers dat zij zo iets nooit bij een vreemde zou durven doen. De blonde meid wilde ook graag gewoon spontaan zijn, altijd, niet alleen als ze bij haar vertrouwde vrienden was. Een wat verlegen glimlachje verscheen rond Denni haar lippen en kort nam ze de tijd om het gezicht van de jongen in zich op te nemen. Als ze niet zo overwelmd was van zijn onverwachtte verschijning, zou ze nog gevleid zijn door zijn gezicht ook. Want het was zeker geen lelijke jongen, al kwam dat momenteel niet in haar op. De jongen richtte zich op het boek dat Denni aangewezen had, maar de meid kreeg haar blik niet van de jongen afgericht. En niet omdat hij knap was, maar omdat ze geen enkele beweging van hem wilde missen. Ze moest voorbereid zijn voor wat hij dan ook wel niet zou doen. Als hij haar weer aan zou kijken, zou ze zijn uitdrukking willen zien. En dat kon niet als ze naar het boek keek. Het liefst zou ze zijn bewegingen voor willen zijn, maar helaas kon ze geen gedachtens lezen. "Geschiedenis van mutaties," Las hij hardop voor en Dennimae voglde hoe zijn lippen bewogen terwijl hij sprak. De jongen klonk best wel opgewekt, wat de blondine enigsinds verbaasde. Ze knikte, waarbij er een zacht 'hmhm' geluidje te horen was. Haar lippen verlieten elkaar echter niet.
"Wie heeft er nou een geschiedenisboek nodig als ik in de buurt ben." Grapte de jongen, al begreep Dennimae zijn opmerking niet echt. Was hij een wandelend mutantenboek, ofzo? De meid trok haar mondhoeken weer tot een klein glimlachje en besloot het maar gewoon te vragen. "Weet jij veel van mutaties af, ofzo?" Ze wilde een grapje maken, maar er kwamen geen woorden over haar lippen. Ach, grapjes kwamen later wel. De jongen zag er niet echt uit als iemand die netjes zijn huiswerk maakte, laat staan zijn tijd besteedde in de bibliotheek. "Ik dacht dat jou soort allergisch was voor boeken?" Hah, daar was dan toch een klein grapje. Haar opmerking zorgde voor een wat grotere glimlach rond haar lippen, waarna de jongen het boek naar haar uitstak. Ze pakte het aan, om haar lichte kijkers heel vluchtig naar het boek te laten gaan. Zodra ze beweging merkte aan de andere kant van de boekenkast, schoten haar ogen meteen naar de jongen terug. Het was niks ernstigs, hij stak enkel zijn hand naar haar uit. Toch kon Dennimae een wat zenuwachtig gevoel niet onderdrukken. "Aangenaam," Sprak de jongen zondra Denni zijn hand lichtjes aannam. "De naam is Matthew," "Aangenaam, Matthew." Zei Denni meteen terug, waarna ze de hand los liet en het boek tegen haar borst aandrukte. Ze kon de jongen niet zien, zijn arm blokkeerde het gat. "Ik heet Dennimae." Glimlachtte ze lichtjes. Ongemakkelijk was het voor haar wel, maar ze probeerde zich er over heen te zetten. Het was niet verkeerd om andere mensen te ontmoeten.

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavius Barone
Flavius Barone
Class 4
Aantal berichten : 33

Character Profile
Alias: Azazel
Age: 20 years
Occupation:
[AC] I'm like superman Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] I'm like superman   [AC] I'm like superman Emptydi jun 28, 2016 7:58 pm

☣ This is the apocalypse
Matthew had teveel mensenkennis opgedaan na ruim tweeduizend jaar had hij toch al aardig wat mensen leren kennen en was te weten gekomen dat er verschillende types rondliepen. En dit blonde meisje had hij al snel in zijn hoofd gemarkeerd als verlegen. Hij was dan misschien wel een asshole, iemand die genoot van de aandacht en eerder het figuur was die captain zou zijn van één of ander sportteam, hij hield zo af en toe nog wel eens rekening met zijn medemens. Het ging vrijwel uit zichzelf, kijken wat voor persoon iemand was om zich daar vervolgens op aan te passen. Mocht ze nou iemand zijn geweest die nogal vurig was geweest, dan had hij daar waarschijnlijk verder op ingespeeld. Het grapje wat hij had gemaakt bleek echter wel een punt waar zij op in durfde te spelen, want ze vroeg hem ernaar. "Dat is nog maar zacht uitgedrukt," zei hij met een kleine grijns. Een zachte lach verliet zijn mond bij haar eerste poging tot een grapje, pakte redelijk goed uit in zijn geval. "Inderdaad, en dat is ook meteen de reden dat ik zeg dat boeken onnodig zijn," zei hij en bewoog een klein beetje met zijn wenkbrauwen - een trekje van hem wat vaak als grappig werd ervaren, maar wat hij soms echt totaal onbewust deed. Toch gaf hij haar het boek aan, niet iedereen had immers het geluk om onsterfelijk te zijn. Persoonlijke ervaringen waren de dingen waar hij van leerde, niet uit boeken. De hand die door de boekenkast heen gestoken was werd aangepakt en geschud, haar naam was dus Dennimae. "Een bijzondere naam," zei hij met een kleine glimlach toen hij zijn hand weer terugtrok door de kast en zijn arm dwars boven zijn hoofd plaatste terwijl hij door het gat heen bleef kijken. "Dus, Dennimae, wat voor geschiedenis van mutaties wil je op gaan zoeken in dat boek?" vroeg hij oprecht geïnteresseerd. Yeah, geschiedenis was wel een beetje zijn ding. Net zoals de scheikundige vakken, kon hij mooi zijn zuur mutatie uittesten - soms tot rampzalige gevolgen omdat het zelfs door de glas van de maatbekertjes heen brandde, maar dan kon je nog eens lachen met het gezicht wat de docent dan trok - tijdens de lessen.
Enough to make my system blow, I'm radioactive.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
[AC] I'm like superman Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] I'm like superman   [AC] I'm like superman Emptyma jul 11, 2016 6:37 pm


Dennimae Elscot

TAG:: Matthew
It's gonna take a superman to sweep me off my feet
Ergens deed de vreemde jongen tegenover de blondine, haar denken aan Devon. De vorm van zijn ogen, de strakke kaaklijn. Maar vooral de manier hoe hij met haar omging. Devon had ook zo'n voorzichtige, maar toch spontane manier van benaderen gehad bij hun eerste ontmoeting. En god, waar dat toe gelijd had.. Maar op de een of andere manier deed hij Dennimae aan Devon denken.
"Dat is nog maar zacht uitgedrukt," Zei de jongen met een kleine grijns nadat Denni hem gevraagd had of hij veel van mutaties afwist. De meid zelf moest er echter echt boeken voor lezen. Het hielp haar ook met haar eigen mutatie en ze hield gewoon van lezen, dus was het eigenlijk een win win situatie. "Nou, vertel." Bood ze de jongen aan om zijn opmerking te kunnen verduidelijken. Als hij er zo hoog over deed, kon hij het vast wel verklaren.

Ondanks dat Dennimae zich toch wel ongemakkelijk voelde en verlegen was, kon er nog een flauw grapje van af. "Inderdaad, en dat is ook meteen de reden dat ik zeg dat boeken onnodig zijn," Antwoordde de jongen en er ontstond een klein glimlachje toen de blondine zijn trekje met zijn wenkbrauwen zag. Ja, hij had steeds meer van Devon weg. "Boeken zijn niet onnodig," Ging ze vrijwel meteen in de verdedeging. "Met mijn mutatie heb ik juist veel met boeken, omdat ze me helpen mijn mutatie te ontwikkelen." Glimlachte ze, om hem duidelijk te maken dat boeken zeker nuttig kunnen zijn. Haar lichte kijkers waren strak op de jongen gericht toen ze het boek terug kreeg, liet niks aan haar ontglippen. Ook met het voorstellen probeerde ze Matthew zo goed mogelijk aan te kijken. "Een bijzondere naam," Dennimae knikte, glimlachte. Iedereen moest in het begin aan haar naam wennen. "Klopt, Matthew is een wat.. Gebruikelijkere naam."

"Dus, Dennimae, wat voor geschiedenis van mutaties wil je op gaan zoeken in dat boek?" Vroeg de jongen en het leek alsof hij oprecht geïnteresseerd was. Wat verbaasd wende ze haar blik naar het boek, voordat haar lichte ogen weer naar de jongen gingen. "Ik heb nog geen onderwerp gekozen, om eerlijk te zijn." Zei ze zacht. Zover was ze nog niet gekomen. Normaal gesproken las ze de boeken en koos dan het onderwerp wat haar het meeste aansprak. "Heb je een mutatie die je kan aanraden?" Als hij er toch zoveel over wist, kon hij haar misschien best helpen bij haar huiswerk.

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavius Barone
Flavius Barone
Class 4
Aantal berichten : 33

Character Profile
Alias: Azazel
Age: 20 years
Occupation:
[AC] I'm like superman Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] I'm like superman   [AC] I'm like superman Emptyma jul 11, 2016 9:12 pm

☣ This is the apocalypse
Hij vond het geweldig om zo lekker geheimzinnig over zijn mutatie te kunnen doen. Dat was dan ook de reden dat hij zo negatief over boeken deed, al was het ook weer niet gemeen bedoeld of iets in die trend. "Nou, vertel." Matthew trok een nadekend gezicht terwijl hij haar door het gat in de boekenkast aan bleef kijken. "Misschien vind ik het wel leuk om mijn geheimen nog wat langer geheim te houden," merkte hij met een licht uitdagende blik in zijn ogen op. "Boeken zijn niet onnodig," ging de blondine nu verder, was ze dan zo'n grote fan van boeken dat ze hen zo probeerde te verdedigen. "Met mijn mutatie heb ik juist veel met boeken, omdat ze me helpen mijn mutatie te ontwikkelen." Ah, logisch natuurlijk, voor een sterfeling die natuurlijk geen eeuwigheid de tijd had om te leven. Maar zij kon natuurlijk niet weten dat hij dat was. "Persoonlijk denk ik dat de praktijk een stuk leerzamer is dan het lezen van boeken, maar dat is natuurlijk mijn mening." Hij ging echt goed vandaag met dit soort geheimzinnige antwoorden, waarschijnlijk was Azazel in een grappige bui vandaag.
Haar naam, Dennimae, was er eentje die hij nog nooit had gehoord. En als hij dat niet had, dan had je wel een heel speciale naam. Tweeduizend jaar aan generaties had hij al voorbij zien komen, geen enkele Dennimae tot nu toe. "Klopt, Matthew is een wat.. Gebruikelijkere naam." Een kleine grijns was te horen terwijl hij kort in haar lichte ogen keek, vervolgens weer ergens random naar de zijkant zodat hij niet de hele tijd aan het aanstaren was, misschien vond ze het immers ongemakkelijk.
"Ik heb nog geen onderwerp gekozen, om eerlijk te zijn." Ah, hij was dus nog op tijd op komen dagen om er nog wat leuks van te kunnen maken. Matthew was met dit soort dingen best wel enthousiast, iets wat de meeste niet bij een figuur als hem zouden verwacjten waarschijnlijk. "Heb je een mutatie die je kan aanraden?" Kort trok hij een bedenkelijk gezicht, waarbij weer zijn wenkbrauwen opvielen die hij fronste. "Nou, ik moet toegeven dat mytische wezens zoals draken mij persoonlijk altijd al geïnteresseerd hebben," begon hij, "al denk ik dat jij meer van de eenhoorns en feeën bent? Niet gemeen bedoeld, ofcourse." Dat zei hij terwijl hij haar nog altijd door de kast heen aankeek.
Enough to make my system blow, I'm radioactive.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC] I'm like superman Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] I'm like superman   [AC] I'm like superman Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC] I'm like superman
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm No Superman
» I'm no superman || Kylie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Library-
Ga naar: