INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64
AuteurBericht
Gast
avatar
Gast
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 4:22 pm

Nieuwe ava C:
En dan nu eens kijken of het me gaat lukken om een nieuwe/betere KK voor May te maken :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 5:37 pm

Ik hou van je nieuwe setje trouwens, Dianta. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Izzy Pasqalini
Izzy Pasqalini
Class 2
Aantal berichten : 52

Character Profile
Alias: Pélagica
Age: 16
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 5:56 pm

Olivia Del Rey schreef:
Ik hou van je nieuwe setje trouwens, Dianta. c:

+1

eindelijk Izzy aangemaakt, ik had dit idee al zoooooo lang in mn hoofd, maar ik moest eerst een topic met Joël krijgen vond ik. Finallyyyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 6:48 pm

AAAwh Izzy is echt zoo leuk!, dan krijg ik altijd zin om Astrid aka Syrena te joinen. Die heb ik ook op meerdere sites als FC gehad. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Izzy Pasqalini
Izzy Pasqalini
Class 2
Aantal berichten : 52

Character Profile
Alias: Pélagica
Age: 16
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 6:55 pm

JAA ik ben best wel obsessed met POTC en mermaids in general en gisteren was ik on stranger tides aan het kijken en toen dacht ik ah whatever ik moet een zeemeermin aanmaken. Want in feite heeft Jojo nog niet echt een topic haha. Maar als je Syrena aanmaakt zouden maybe een een soort plotje kunnen doen? idk alleen als je haar echt wil aanmaken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 7:42 pm

ah ja geweldige films <3 

Hmm, ik zou wel willen maar ik weet ook zeker dat ik daar geen tijd voor heb. Ik probeer altijd actief te zijn met 1 char en dan zien we wel weer. En mocht er hulp nodig zijn voor deze site, aangezien Dianta t een en ander wilde veranderen ivm de nieuwe film dan zou ik wel een canon op mij willen nemen omdat ook die rollen vervuld moeten worden en eigenlijk niet súper aanwezig hoeven te zijn. Als ik Syrena aan zóu maken dan wil ik daar juist weer heel veel tijd in steken XD en die heb ik niet.



Maar ik zou wel een topicje willen met haar en Jade ? 
Terug naar boven Ga naar beneden
Izzy Pasqalini
Izzy Pasqalini
Class 2
Aantal berichten : 52

Character Profile
Alias: Pélagica
Age: 16
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 7:50 pm

Jadeline Clarck schreef:
ah ja geweldige films <3 

Hmm, ik zou wel willen maar ik weet ook zeker dat ik daar geen tijd voor heb. Ik probeer altijd actief te zijn met 1 char en dan zien we wel weer. En mocht er hulp nodig zijn voor deze site, aangezien Dianta t een en ander wilde veranderen ivm de nieuwe film dan zou ik wel een canon op mij willen nemen omdat ook die rollen vervuld moeten worden en eigenlijk niet súper aanwezig hoeven te zijn. Als ik Syrena aan zóu maken dan wil ik daar juist weer heel veel tijd in steken XD en die heb ik niet.



Maar ik zou wel een topicje willen met haar en Jade ? 

Ja tuurlijk wil ik een topic. :) en ik snap best dat je maar 1 char wil. Dat neem ik me ook altijd voor maar het lukt nooit haha
Moet eerst wel even Izzy's CS afmaken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 8:19 pm

Jadeline Clarck schreef:
ah ja geweldige films <3 

Hmm, ik zou wel willen maar ik weet ook zeker dat ik daar geen tijd voor heb. Ik probeer altijd actief te zijn met 1 char en dan zien we wel weer. En mocht er hulp nodig zijn voor deze site, aangezien Dianta t een en ander wilde veranderen ivm de nieuwe film dan zou ik wel een canon op mij willen nemen omdat ook die rollen vervuld moeten worden en eigenlijk niet súper aanwezig hoeven te zijn. Als ik Syrena aan zóu maken dan wil ik daar juist weer heel veel tijd in steken XD en die heb ik niet.



Maar ik zou wel een topicje willen met haar en Jade ? 

Doos Doos heeft een briljante oplossing bedacht! Het punt is alleen nog wanneer we dat in vervulling gaan brengen.. over 2 weken? Een maand? Misschien zelfs 2 maanden? Want het is niet noodzakelijk, wij zijn geloof ik de enige 2 die ons er aan storen want de enige die met de verandering te maken krijgen zijn ons. Er verandert nauwelijks iets voor jullie.
Maar eerst moet iedereen zo'n beetje van de spoilers af weten voordat wij dat voor jullie gaan vertyven. D:

Hmm, ik voel me zo goooood. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Izzy Pasqalini
Izzy Pasqalini
Class 2
Aantal berichten : 52

Character Profile
Alias: Pélagica
Age: 16
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 8:24 pm

Olivia Del Rey schreef:
Hihihi, a mermaid. <3 <3

Mermaids are awesomeee haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 9:22 pm

Yeah they are! =DNu wil ik stiekem ook een topic met haar, oh my.

'Kvraag me btw af waarom.. ik blijkbaar steeds 1 of 2 berichten op verschillende plekken heb gezet op dit forum? Ik ben nog nooit in Duitsland of überhaupt in de USA geweest?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Izzy Pasqalini
Izzy Pasqalini
Class 2
Aantal berichten : 52

Character Profile
Alias: Pélagica
Age: 16
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 9:37 pm

Jean Grey schreef:
Yeah they are! =DNu wil ik stiekem ook een topic met haar, oh my.

'Kvraag me btw af waarom.. ik blijkbaar steeds 1 of 2 berichten op verschillende plekken heb gezet op dit forum? Ik ben nog nooit in Duitsland of überhaupt in de USA geweest?

Spoiler:

Oeh nog meer topicsss... het word wel druk haha

Hoe zie btw dat het IP adres uit duitsland of de usa komt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Emptydo mei 29, 2014 10:17 pm

Well, als je er op drukt krijg je info en een map te zien. Wacht.

Kheb random het laatste IP adres aan geklikt en dit dus:

Spoiler:

En ingezoomd:

Spoiler:

HEUUU. IK LEEF IN HET BOS. =3

-------

https://prophecy.forumactie.com/viewtopic.forum?t=288
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 64 van 64Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: