INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC]   Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2016 7:13 pm



De leiding nemen en wat rond lopen commanderen was zijn ding. Dat hij dan ook meer het ‘bevel’ gaf aan de docent om hem te doen shiften dan dat hij het vriendelijk vroeg, was ook maar meer uit gewoonte dan een gebrek aan respect. Al viel dat bij Amadéo ook niet makkelijk te verdienen. Het lag echt aan de persoon zelf, of hij respect toonde of niet. Vaak moest diegene eerst een hele reeks aan obvious en minder obvious testjes doorlopen, voor hij die waardig ging achten en respect zou tonen. Maar in deze omgeving, een training, viel dat aspect een beetje weg. Al verwachtte hij nog steeds dat hij de leiding zou hebben over zijn team van drie. Het was gewoon een alpha-thing.

Toen besloten was dat Lawrence de vlag zou beschermen en hij en Kat zouden proberen de andere vlag te veroveren. ”Alors, dan zullen we maar beginnen?” Stelde hij voor. Het was nutteloos om al een heel plan uit te stippelen, gezien er zoveel invloeden waren die het helemaal in de war zouden brengen. Improvisatie leek een betere aanpak. Amadéo draaide zich om, keek in de richting van Ethan. ”Je kan me waarschijnlijk wel horen hé. Doe maar, ik ben er klaar voor”, ‘Zei’ hij tegen de docent, al zei hij het niet luidop maar meer met zijn gedachten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC]   Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2016 1:38 pm

 
Lawrence
The Basilisk
Ergens was het wel een geruststelling voor Lawrence dat de docent hem onder controle kon houden. Zijn tanden waren te gevaarlijk om er geen oog op te houden. Als hij per ongeluk iemand ging bijten, gewoon om de vlag te beschermen, stond die persoon ten dode opgeschreven. Maar Professor Cain zou hem kunnen helpen dus dat was al positief. In het team waren ze ook overeengekomen dat hij de vlag ging beschermen, dus dat zat ook goed. Het was niet dat hij veel anders kon doen. Erg subtiel zou hij de vlag niet kunnen pakken. Zijn formaat hielp daar absoluut niet mee.
Kort knikte hij even wanneer dat Amadéo voorstelde om er eens aan te beginnen.


Rustig was Lawrence al gegaan naar de plek waar hij moest zijn en waar de vlag was. Eenmaal daar had hij zijn geleidestok dichtgeklapt en aan de kant gegooid. Daar had hij toch helemaal niets aan. Nog steeds was hij er niet helemaal zeker van dat het allemaal in orde ging komen. Wie kon het hem ook kwalijk nemen. Misschien wenste hij achteraf dat hij gewoon in de ziekenzaal was gebleven voor verder herstel, maar in plaats daarvan stond hij klaar voor een spel te spelen. Er was enkel geen weg terug, want hij wilde zijn team ook niet meer teleurstellen.
Lawrence probeerde dan ook maar om al zijn gedachten mooi op een rijtje te krijgen. Alles om hem heen probeerde hij te negeren en zo had hij maar één doel voor ogen; transformeren. Het ging allemaal veel makkelijker dan normaal. De jongen vermoedde dat het kwam door zijn recente transformatie. Hij zou echter niet klagen dat het zo vlot ging, want na enkele minuten had het menselijke lichaam plaatsgemaakt voor de reusachtige slang. Zijn tong ging gelijk verschillende keren uit zijn mond naar beneden terwijl zijn kop langzaam van links naar rechts ging. Niet omdat hij de omgeving zou kunnen zien, maar wel om de geluiden in zich op te nemen. Nog steeds was zijn gehoor niet optimaal, maar in geshifte vorm was het al iets beter.


Het waren enkel alle geuren die hem voor even ongerust maakten. Veel te veel mensen bij elkaar. Veel te veel bloed dat hij door de bloedbanen van iedereen stroomde en hij al te duidelijk kon ruiken. Maar al snel vond hij weer rust in zijn gedachten. Zijn aandacht bleef niet gefocust op de mensen maar in plaats daarvan nam hij plaats rond de vlag. Door zijn lange lichaam in een cirkel rond de vlag te leggen beschermde hij de vlag. Als iemand er nu bij wilde geraken, moesten ze eerst over hem heen geraken. ook zijn kop liet hij zakken tot die op de grond lag.
THEONS @ SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Age: 20 years
Occupation:
Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC]   Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Emptyvr dec 09, 2016 3:04 pm

De kleine jongen, Cole genaamd mocht op het eerste zicht wel verlegen en onzeker lijken, toch durfde hij op Devon zijn grappende opmerking in te gaan. ’Een beetje te hard als je het mij vraagt.’ Devon trok een mondhoek omhoog en greens kort. ’Een heel klein beetje ja.’ liet hij er nogmaals op volgen en haalde zijn schouders al lachend op om de jongen nog wat meer op zijn gemak te stellen. Echt goed was hij niet met kinderen, maar als hij ze kon geruststellen door gewoon zichzelf te zijn, why not? Devon bracht zijn hand bedenkelijk naar zijn mond terwijl hij verder dacht over een bepaalde strategie die ze konden vervullen. Hij als de beschermer van de vlag, Cole als scout, Clarissa als… Hij werd onderbroken in zijn gedachten door Cole die zijn stem weer liet klinken. ’Daar moet ik je even onderbreken..’ zei hij, en Devon keek hem aandachtig aan, luisterde naar hetgeen hij te vertellen had. Oke hij had ervaring met weerwolven, of weerwolf. Maar bij Hall lag het precies toch nog iets anders als bij deze kleine jongen. Waar Hall nooit aan een spel zoals dit zou meedoen, deed Cole dat wel. Waar Storm transformeerde bij een te hoge hartslag, kon Cole dat alleen als iemand hem heel veel pijn deed. Devon fronste zijn wenkbrauwen, verbaasd door de informatie en misschien ook wel wat bezorgd. ’Ik kan ga dat niet doen hoor.’ zei hij meteen, hier zijn handen in de lucht, toonde zo dat hij onschuldig was en onschuldig wilde blijven. Met die woorden voegde Ethan zich bij hen. ’Ik kan je helpen.’ glimlachte de docent Cole geruststellend toe, maar Devon vertrouwde het hele zaakje niet zo. ’Je gaat hem pijn doen?’ vroeg hij verbouwereerd, en deed instinctief een stap opzij zodat hij half voor Cole kwam te staan. Het was misschien een groot gebaar, zich zo tussen Cole en Ethan zetten, maar het voelde als het juiste ding om te doen. ’Nee ik ga hem geen pijn doen.’ was het onmiddellijke antwoord van de docent. Devon fronste aandachtig zijn wenkbrauwen, nog niet meteen vertrouwd met hetgeen er zou gebeuren. Ethan deed zijn verdere uitleg, over hoe hij het zou aanpakken. Devon begreep er niet veel van, maar de blik op de man zijn gezicht en de zachtheid van zijn woorden stelde hem wel gerust. Devon keek kort naar Cole. ’Alleen doen als je zeker bent he.’ sprak hij hem nog toe voordat hij weer naar Ethan keek. ’Ik kan het jachtinstinct onderdrukken.’ Devon snoof, deels lachend, deels bezorgd. ’Ja dat hoop ik maar.’ nonchalant haalde hij een hand door zijn haren. Het laatste wat hij wilde was opnieuw aan flarden worden gescheurd door een weerwolf. Of eender welk ander dier.

Uiteindelijk wandelde hij naar een of andere boom, trok zijn trui samen met zijn tshirt over zijn hoofd en legde het slordig -as usual-in het hoge gras. Terwijl zag hij hoe Lawrence zijn transformatie in gang zette. Het was een vreemd zicht, langzame shifters, de ledematen die langzaam werden uitgerokken, zich uiteindelijk vormden tot het wezen wat hij was. Zelf was hij gelukkig een snelle shifter, pijnloos, zonder lelijke vervormingen van zijn ledematen voordat hij uiteindelijk de Ursus was. Devon wierp grijnzend een blik naar achteren, voordat hij ook zijn schoenen, sokken en broek uit deed. In zijn onderbroek keerde hij zich richting de rest van de studenten, deel van hen was nog in mensenvorm, het ander deel al geshift. Zijn blik bleef even hangen op Lawrence, die tegen de tijd dat hij uitgekleed was zijn eindstadium had bereikt. Kort schoten zijn wenkbrauwen naar boven, bij het aanzien van de enorme slang. Devon wreef in zijn handen, drukte zichzelf af en rende naar voren, om uiteindelijk in minder dan vijf seconden van vorm te zijn veranderd. De poten van de Ursus zakten deels weg in het zachte gras, en toen hij tot stilstand kwam liet hij zijn nagels in de grond zakken en kneedde wat in de aarde. Devon schudde met zijn enorme kop, alsof hij op die manier zijn vacht weer wat tegoei wilde leggen, hij zag er namelijk altijd wat verwilderd uit, als hij net geshift was. Na een tijdje in het rond te hebben gestaard viel zijn oog op de vlag van zijn team. Langzaam wandelde hij erop af, nam de stok die aan de vlag hing voorzichtig in zijn mond en hief hem op. Het stof van de vlag wapperde vrolijk mee, en Devon kon het niet laten om er wat extra mee te wapperen. Uiteindelijk liep hij een eindje bij de rest vandaag, zonderde zich net zoals Lawrence wat af in afwachting tot het spel kon beginnen en ze tijd kregen om hun vlag te gaan verstoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Cain
Ethan Cain
Deceased
Aantal berichten : 60

Character Profile
Alias: Mentalist
Age: 31 years
Occupation:
Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC]   Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2016 7:11 pm


Kleine Mededeling:
Aangezien dit topic al een hele tijd stil ligt en ik het echt heel erg zonde vind voor zowel de andere chars en mijn eigen char heb ik toestemming gekregen om ook hier een deadline op te zetten. Ik ga die nog niet invoeren vanwege examens en drukke feestdagen maar ik kan wel al even laten weten dat ik graag verder wil met dit topic. Dus voor al wie zich hiervan wil terug trekken, kan het laten weten via pb bij Ethan. Totaal begrijpelijk! En laat dit een motivatie zijn!! Hopelijk zien jullie het nog steeds even hard zitten als ik het zie zitten. =D
Family is strenght … not weakness.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC]   Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Evolve ... learn ... fight [OPEN TRAININGSTOPIC]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gotta catch them all. [OPEN TRAININGSTOPIC]
» Go strongheaded into the game. [OPEN TRAININGSTOPIC]
» There are some things you can only learn in a storm (&Nadya)
» Don't fight it
» Fight Night.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Lower Floor :: Training Rooms :: Training Room Figuri-
Ga naar: