INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Together we stand || Rootje's movies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Together we stand || Rootje's movies Empty
BerichtOnderwerp: Together we stand || Rootje's movies   Together we stand || Rootje's movies Emptyma okt 10, 2016 10:14 pm

You look like a movie, You sound like a song

Rootje's movies


 
Aight om maar straight to the point te komen: Dit is een soort verzameling van alle filmpjes die ik van PoF maak! Een soort fanfiction filmpjes, omdat ik het altijd leuk vind bepaalde situaties of karakters echt te verbeelden. Ze staan ook op youtube, maar hier kun je ze allemaal bij elkaar vinden, op de site zelf. Mocht je geen youtube account hebben kun je ze hier vinden, maar ik zal de link naar het kanaal er ook eventjes bij zetten voor de zekerheid.
Ik vind het erg leuk om ze te maken, en ik ga me ook wat meer richten op andere karakters in plaats van alleen mijn eigen. Misschien zul je hier dus je eigen karakter in voor zien komen  :] (zolang er genoeg beeldmateriaal van is).
Ik kan hier helaas geen requests voor doen, het kost namelijk veel tijd om zo'n filmpje te maken. Hoe langer, hoe meer tijd het kost. Ze zullen dus random verschijnen hier. Stel je mist ze op whatsapp, staan ze ook hier! Als ik ooit een filmpje van je karakter maak zal ik alleen niet altijd vragen naar beeldmateriaal, omdat ik het ook altijd een leuke verassing vind!
Ik sta altijd open voor tips en commentaar, alles wat me kan helpen om het beter te maken. Dat vind ik alleen maar fijn! Ik gebruik Premiere Pro, dus voor tips of trucs kun je het altijd pm'en of hier plaatsen.
Wat ik precies voor filmpjes nog allemaal ga maken weet ik nog niet, maar het zulle een beetje afwisselende filmpjes zijn. Gericht op één karakter, een koppel, een squad of iets wat meer over heel PoF gaat: ik richt me op alles  :aap:

Hier is de link naar het youtube kanaal (niet heel erg speciaal, maar mocht je het willen bekijken): Klik

Without further ado, hier zijn degenen die ik al heb:

Loraly || Me & My Girlfriend:
Robb & Arianna || Somewhere only we know:
Arianna || Fight Song:
Daphlia || Story of my life:
Multicouple || Some Type of Love:
Nieuw:
Aly || Hotter than Hell:

Ook heb ik een paar covers, of nou ja, wat covers van karakters van PoF zouden zijn, (hierbij is alleen geen beeldmateriaal):
Don't You Worry Child || Conor ft. Waverly:
Love Yourself || Conor & Waverly:


Laatst aangepast door Arianna Kinsley Stuart op vr jan 20, 2017 11:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Together we stand || Rootje's movies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Together we stand || Rootje's movies   Together we stand || Rootje's movies Emptyvr jan 20, 2017 11:16 pm


~ U P D A T E ~

Een update bij dit topic, want er is weer een video bijgekomen:


Een video voor de Secret Santa 2016, voor Nienke  :]
Origineel was het filmpje met een ander liedje eronder, "Voodoo Doll" van 5 Second of Summer, maar daarmee schond ik de auteursrechten *ooops*, dus ik heb er een ander liedje onder gezet, die versie staat op youtube en is te bekijken op zowel pc als telefoon. De originele versie kun je alleen op pc bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Together we stand || Rootje's movies
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PoF, We stand and fight.
» I stand for the power to change
» It's better to stand and fight.. {Valkyrie}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Art-
Ga naar: