INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [GZ] I will never let you go.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Xzavier Everitt
Xzavier Everitt
Class 2
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Stalker
Age: 20
Occupation:
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Emptyzo nov 13, 2016 4:04 pm


- I'll be watching you.
Zij die al eens zijn gaan kijken naar de app van Xzavier weten dat hij serieus stalkergedrag kan vertonen naar iemand waar hij veel belang aan hecht. Nu is hij pas de 'liefde van zijn leven' verloren, maar mij leek het heel interessant als hij zo een gelijk persoon tegen zou komen op Genosha. Het moet iemand zijn waar dat hij hevige gevoelens voor gaat krijgen, maar dat gaat tot in het extreme. Natuurlijk is het goed mogelijk die die persoon helemaal geen gevoelens heeft voor Xzavier of juist wel, maar dat het uiteindelijk ook voor hem/haar teveel wordt. Of dat deze persoon een jongen of een meisje in, dat maakt niet uit. Wel moet je er natuurlijk rekening mee houden dat zijn mutatie invloed gaat hebben op deze persoon door de lifelink.
Het kan natuurlijk altijd zijn dat hij gevoelens heeft voor iemand die al in een relatie zit met iemand anders, of dat de persoon waar hij gevoelens voor heeft juist verliefd word op iemand anders. Dan kan hij natuurlijk een hekel gaan creëren naar zijn rivaal om het zo te zeggen.

Wat ook wel grappig kan zijn, is iemand die op hem verliefd wordt, maar die gevoelens gaan uiteraard niet beantwoord worden.

Andere ideeën zijn uiteraard ook altijd welkom! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorelei Vagner
Lorelei Vagner
Class 2
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Adrenaline
Age: 17
Occupation:
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Emptyzo nov 13, 2016 7:36 pm

Oehhh. Ik vind dit zeer interessant klinken :la:
Mijn idee: Lorelei als doelwit voor Xzav. Ze is best wel onzeker, dus als iemand zoals hij interesse in haar toont zou ze daar in eerste instantie echt enorm van in de wolken zijn. En het zou ook goed zijn voor haar zelfvertrouwen.. voor korte duur. Want helaas is de wereld niet zo mooi als het lijkt en gaat romantiek niet altijd zoals de films en boeken Lorelei hebben geleerd en zal ze dan langzaam maar zeker doorkrijgen dat het best wel vervelend is hoe Xzavier al haar aandacht opeist.
Zijn mutatie zou daarin ook mooi meespelen, want terwijl ze die link eerst als geruststellend zou ervaren zou het daarna enorme stress opleveren ennnn stress triggert haar mutatie yay :]

Verder zit ik in m'n hoofd nog te spelen met wat andere ideetjes, dus misschien voeg ik hier later nog wat aan toe c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Emptyma nov 14, 2016 10:07 pm

Hoe kan ik hier niet een char voor aanbieden? dit idee is echt heel cool tbh.
Ik heb Aurélia voor je. Ze is over het algemeen best humeurig en gemeen tegen vreemden. Ze heeft wel veel zelfvertrouwen en is zeker niet preuts. Als er iets lekkers (Xzavier bijv :] ) op haar pad komt dan kan ze best een flirt zijn. En haar uiterlijk daarbij is al reden genoeg om verliefd op te worden. Maar Aurélia is wat liefde betreft absoluut niet de makkelijkste en een onenightstand is prima maar verder wil ze echt niks. Wat dan voor Xzavier een behoorlijke uitdaging zal zijn, waardoor stalken de enige optie is right? Aurélia zal er zeker niet blij mee zijn. Haar mutaties zijn Telekinesis en Enhanced Speed, wat natuurlijk grappig is want als hij eenmaal met haar verbonden is kan ze zelfs met haar mutaties niet van hem ‘vluchten’.

Plus ideetje -Kijkt naar Soof- de situatie waarin Xzavier dan nog een soort ‘rivaal’ kan hebben. Er is nog een char genaamd Raphael, werkelijk zo schattig dat zelfs Aurélia het moeilijk vindt om gemeen tegen hem te zijn. Hij heeft iets aandoenlijks en hij is de enige die het zo voor elkaar heeft dat ze echt lief tegen hem doet. Met het stalker gedrag van Xzavier zou het niet moeilijk moeten zijn om te zien dat ze toch stiekem om Raphael geeft, competitie voor Xzavier dan.
Maargoed dan moet soofje daar ook mee akkoord gaan n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliette Marie Dubois
Juliette Marie Dubois
Class 3
Aantal berichten : 120

Character Profile
Alias: Siren
Age: 19
Occupation: Student
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Emptyma nov 14, 2016 11:40 pm

Stiekem kan ik het ook niet laten om hier mijn char aan te bieden (ze moet wel nog geaccepteerd worden :aap3: )
Ik heb deze dame voor je. Julie is het tegenovergestelde van elk stereotype meisje dat je tegenkomt. Ze is koud, verbitterd en achterdochtig als gevolg van haar donkere jeugd maar door haar mutatie zit er ook wel wat flirterigheid in, ergens onder de ijslagen die eerst zullen moeten smelten. Julie is een Sirene en dus in staat om het andere geslacht te controleren door middel van verschillende tactieken waaronder het controleren van gedachten, lokken met haar stem en aanpassen van herinneringen.
Naast al die duisterheid is ze wel erg trouw eenmaal ze een vriendschap (of relatie) aangaat maar het kan echt heel lang duren voor ze haar vertrouwen geeft. Ze is een harde noot om te kraken maar zelfs een kastanje is zacht vanbinnen right :3 . Haar vertrouwen in mannen is zeer ver te zoeken en moest Xzav haar stalken zou ze wel eens heel averechts kunnen reageren en vervolgens mateloos in de war zijn omdat haar mutatie niet werkt, omdat hij door zijn mutatie dezelfde heeft.

Ik ben wel iemand die gaandeweg het verhaal verder opbouwt dus om je nu al een strak plot te verkopen is geen optie bij mij, ik ben een ramp op dat vlak en ben dus absoluut niet in staat om te zeggen hoe Julie verder in het verhaal op hem zou reageren.

But you never know what the future will bring right... Nesu Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Torrance Sahores
Torrance Sahores
Class 1
Aantal berichten : 45

Character Profile
Alias: Sens
Age: 17 years old
Occupation:
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Emptydi nov 15, 2016 1:43 pm

Jaaaaaaa! Als Xzavier toch geen voorkeur heeft voor een jongen of een meisje, then why not? Torrance is nieuw op het eiland, op zoek naar aandacht, vrienden, liefde. Torrance is ten op zichte van leeftijdgenoten lichtjes achter, wat maakt dat hij nog volop in zijn mentale puberteit zit (lichamelijk is hij.. i mean look at him). Hierdoor is hij op bepaalde vlakken nog redelijk onzeker over zichzelf en zijn eigen leven. Al uit die onzekerheid zich op een redelijk experimenterende manier. Hij kan brutaal zijn, sarcastisch, uitdagend.. Daarnaast is hij er ook nog helemaal niet uit is of hij voor het mannelijke of het vrouwelijke geslacht is.
Xzavier zal dus een streling voor zijn ego zijn, iets waar Torrance happig gebruik van gaat maken. Totdat het over zijn grens gaat.. Torrance gaat het zien als een experiment, een tijdelijk iets wat hij ten alle tijden een halt kan opleggen. Maar omdat er voor Xzavier meer als enkel een 'probeerseltje' achter zit, gaat dit voor Torrace op het moment dat hij beseft dat hij het niet in de hand heeft als iets beangstigend ervaren worden.
Dat Xzavier de mutaties van Torrance zal overnemen lijkt me ook zeer interessant, zeker met het hele 'stalking' gedoe.
Voor de rest denk ik nog niet te veel uit. Moest je Torrance kiezen zullen we al RPG'end zien waar het op uitdraait! Ik hou er niet van om op voorhand dingen vast te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dalton Bunnell
Dalton Bunnell
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Anubis
Age: 14 Years
Occupation:
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Emptydo nov 17, 2016 1:37 pm

Zondag ga ik ten laatste iemand uitkiezen, tot dan mag je nog steeds mensen aanbieden! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3
Aantal berichten : 148

Character Profile
Alias: Tigris
Age: 20 years
Occupation:
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Emptyzo nov 20, 2016 10:30 pm

Oops, beetje last minute maar beter laat dan nooit.
Bij deze bied ik Clary hier dus aan. Ze is nogal nieuw in deze wereld en je mag gerust zeggen dat ze voor een groot deel de onschuldigheid zelve is. Juist daarom zou het wel grappig zijn om een 'stalker' voor haar te hebben. Waarschijnlijk zal ze het eerst niet eens echt doorhebben wat hij aan het doen is, en ze zal ook niet gemeen durven doen mocht hij haar uit haar comfort zone brengen. De kans is zeer klein dat ze zijn liefde gaat beantwoorden, iets wat voor lekker veel drama kan gaan zorgen in de rpg ofcourse, zeker met de lifelink kan dat enorm leuk worden. En dan is er nog een bepaald persoon - Jensen - die best wel veel om Clary geeft dus daar kan eventueel ook nog wel het één en ander uitkomen.

Ik houd het kort omdat het leuker is om het de rpg zelf uit te laten vogelen, maar het hele idee met de lifelink spreekt me gewoon super erg aan so <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Xzavier Everitt
Xzavier Everitt
Class 2
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Stalker
Age: 20
Occupation:
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Emptyzo nov 20, 2016 10:36 pm

Ik ben er eindelijk uit wie het slachtoffer mag zijn van Xzavier wbw
Makkelijk was het in elk geval niet. Mijn keuzen is uiteindelijk gegaan naar Torrance Sahores.
Nog bedankt aan de rest voor hun aanmeldingen. Ik sta uiteraard nog steeds open voor andere ideetjes, dus als jullie nog wat leuks weten shoot! :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[GZ] I will never let you go. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I will never let you go.   [GZ] I will never let you go. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] I will never let you go.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: