INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 So boycot love [Shipper]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Simon Defoe
Simon Defoe
Moderator
Aantal berichten : 126

Character Profile
Alias: Cygnus
Age: 17 hihi
Occupation:
So boycot love [Shipper] Empty
BerichtOnderwerp: So boycot love [Shipper]   So boycot love [Shipper] Emptydi nov 15, 2016 10:55 pm

detox just to retox


class 2 - 18 years old - cygnus

Simon Defoe

Simon is waarschijnlijk een van de vrolijkste leerlingen die je op Genosha tegen kan komen. Er is bijna geen moment waarop je hem zonder glimlach door de gangen kan zien lopen. Het lijkt wel alsof hij er helemaal geen erg in heeft dat hij van zijn familie weg moest om hier te verblijven (toch kan hij af en toe wel kampen met heimwee hoor). Toch probeert hij er het beste van te maken en is hij zeker op zoek naar mensen waar hij mee kan lachen en misschien zelfs wat avontuurtjes mee kan beleven. Verlegen is hij allerminst en zo nu en dan weet hij ook niet goed wanneer hij zijn mond gesloten moet houden.
Voor hem zoek ik vooral naar wat meer topics zodat hij ook leerlingen tegen kan komen die het misschien niet zo hebben met nieuwsgierige aagjes en hem wat meer op zijn plek durven zetten. Maar gezellige en lieve topics zijn natuurlijk ook ontzettend welkom!

class 3 - 159 years old - apostacy

Christophe Rémy

Christophe is meer het mokkige type. Over alles wat beweegt (en zelfs wat niet) kan hij klagen of zich er gruwelijk aan irriteren. Zodra iemand hem ook maar een milliseconde tegen zit kan hij diegene al op zijn zwarte lijstje zetten. Maar dit betekent ook dat wanneer er iemand met net zo'n nijd over zo'n onderwerp kan praten, hij zijn 'aardige' kant kan laten zien. Als vampier heeft hij een hekel aan weerwolven, daglicht en spiegels, maar zelf heeft hij het ook absoluut niet met romantische dingen, al probeert hij voor zijn vriendin Ivy nog wel eens wat liefs te doen.
Eigenlijk gaat het qua topics met Christophe alle kanten op, dus het maakt mij echt niet uit wie hem een keertje onder ogen wil zien huehue.

class 2 - 19 years old - paralysis

Logan Jaggers

Eigenlijk is Logan meer een persoon die alles best vindt zolang hij maar geen last heeft van anderen. Om een gesprek mee te houden is hij niet echt heel erg geschikt, vooral omdat het verkrijgen van zijn aandacht nog wel een redelijk klusje kan zijn, maar als dat eenmaal gelukt is kan je veel sarcastisch/cynische grapjes verwachten. Veel vertrouwen in zijn medemens heeft hij niet echt.
Voor Logan ben ik vooral op zoek naar iemand die ook wel wat dingetjes wil uithalen op het schoolterrein. Gewoon een beetje stiekem doen O:)

class 2 - 18 years old - hideaway

Raphael Immobile

Deze hier is een ontzettend onzeker en introvert persoontje. Het liefst zit hij dagen alleen op zijn kamer en verdoet hij zijn tijd met een goed boek of aan huiswerk. Door zijn mutatie heeft hij soms wel last van moodswings, omdat hij zijn eigen emoties niet goed kan onderscheiden van de emoties die hij oppikt van andere mensen. Het is gewoon een hele lieve cinnamon roll en niemand mag hem pijn doen :c
Natuurlijk zoek ik ook topics voor hem dat hij wat in de problemen komt, maar lieve en vrolijke topics zijn altijd welkom <3

class 3 - 33 years old - pallas

Andy Santiago

Hij is al een paar maandjes de nieuwe wiskunde leraar en heeft ontzettend veel lol in zijn vak. Voor welke leerling dan ook staat hij hartelijk open. Door zijn mutatie zal hij gezichten ook snel onthouden, dus geen zorgen om vergeten te worden. Soms is hij wat te veel bezig met wat anderen over hem denken, maar dat deukt zijn vrolijke sfeer totaal niet in.
Ik sta helemaal open voor het geven van wiskunde bijles topics, mochten karakters daar trek in hebben! Bij veel animo open ik sowieso een lestopic. Verder is Andy een gezelschapsmens, dus het zou voor hem geen probleem zijn om iemand buiten de schooluurtjes te ontmoeten.


BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
So boycot love [Shipper] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So boycot love [Shipper]   So boycot love [Shipper] Emptydi nov 15, 2016 11:09 pm

Ik wilde even zeggen dat Allen heel erg in favour van een wiskunde les is en dat dat een totaal goed plan is. Of een bijles, hoewel Allen beter (/irritanter) werkt met publiek.
Ik moet Allen martelen met lessen en docenten martelen met Allen :la:
That was all. For now.
Terug naar boven Ga naar beneden
William Ventura
William Ventura
Class 2
Aantal berichten : 60

Character Profile
Alias: Wisp
Age: 18 jaar
Occupation: Vrijwilliger Dierenasiel
So boycot love [Shipper] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So boycot love [Shipper]   So boycot love [Shipper] Emptywo nov 16, 2016 7:37 pm

Wiskundeles? Did I hear that correctly? Als er zo'n (bij)les zou zijn, zou ik er zeker bij willen zijn : D

Next to that, misschien passen je sweet cinnamon roll Raphael en William wel in een topicje? Will is ook zo'n zachtaardig kind dat het liefst zit te lezen. Hij heeft wel problemen met zijn mutatie, maar het is niet dat hij 24/7 ongeluk brengt aan iedereen om hem heen. Hij is heel erg onzeker over hoe andere mensen hem zien tho. Maar voor de rest is Will qua emoties heel mellow, dus ik denk niet dat Raphael daar superveel problemen mee zou moeten hebben.

Also, las ik bij Logan dingen uithalen op het schoolterrein??? :] Want als er iets is waar Wren haar hele agenda voor leeggooit, dan is het random shit uithalen en mensen in de zeik nemen. So, who knows?
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Defoe
Simon Defoe
Moderator
Aantal berichten : 126

Character Profile
Alias: Cygnus
Age: 17 hihi
Occupation:
So boycot love [Shipper] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So boycot love [Shipper]   So boycot love [Shipper] Emptydo nov 17, 2016 2:46 pm

@Emma
Aaaaaah ja~! Aangezien Jussels ook interesse heeft zal ik zeker een topic openen in het weekend! c:

@Jussels
^

- Die twee moeten dan sowieso een topic en gewoon cinnamon rollen over Genosha tbh, lijkt me echt super lief <3 Wie maakt?

- :] :] i like. Ik denk dat die twee het wel met elkaar zouden kunnen vinden, dus kom maar op Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
William Ventura
William Ventura
Class 2
Aantal berichten : 60

Character Profile
Alias: Wisp
Age: 18 jaar
Occupation: Vrijwilliger Dierenasiel
So boycot love [Shipper] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So boycot love [Shipper]   So boycot love [Shipper] Emptyvr nov 18, 2016 6:18 pm

Yess, een wiskunde lesssss woo : D
En awesome! Ik moet nu leren voor een toets /cries dus als jij tijd hebt om het eerste topic te verzinnen zou dat awesome zijn : D
En dan kunnen we vast wel een mooi plannetje voor die twee verzinnen :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
So boycot love [Shipper] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So boycot love [Shipper]   So boycot love [Shipper] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So boycot love [Shipper]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Everything you've come to expect {Shipper}
» {Shipper} We don't talk anymore.
» (UIT) When you say you love me, know I love you more. [+James]
» Love Will Take You There...
» No Love (+ Open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Account Market-
Ga naar: