INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Happy to see me? [Amadéo]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amy Levine
Amy Levine
Aantal berichten : 39

Character Profile
Alias: The Manipulator
Age: 19
Occupation:
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptywo dec 14, 2016 10:23 pm

Een maand was voorbij gevlogen sinds haar komst op het eiland. Veel contact had ze nog niet gelegd, eigenlijk had ze er geen behoefte aan. De mensen, of mutanten, op het eiland leken dat ook niet vreemd te vinden. Ze wisten wie nieuw was en wie niet. Ze waren vriendelijk maar leken nooit een gesprek of vriendschap op te dringen. Alsof ze allemaal wisten hoe het was, alsof ze allemaal hetzelfde dachten als zij en geen nood hadden aan gezelschap.

In alle geval, het hele “ik zit nu vast op een eiland met mutanten” verhaal bleek nog goed mee te vallen. Uiteraard miste Amy het vaste land en de vrijheid. Het eiland was de wereld niet, ze werd beperkt. Maar goed, ze ging dagelijks naar de lessen, maakte wekelijks gebruik van de training rooms en maakte zoveel mogelijk een wandeling op het eiland. Het meisje had een nieuwe hobby ontdekt: fotografie. Ze gebruikte de camera op haar gsm, die was goed genoeg.

Tijdens één van haar vele wandelingen kwam ze in het bos terecht. Ze was er al vaker gekomen maar voor het eerst was de zon onder. Het was herfst en overdag kon je genieten van de vele kleuren die het bos bedekten. ’s Nachts was daar weinig van te merken. In haar hand hield ze een vuurtje die haar wat licht en warmte gaf. Ze nam enkele foto’s met het vuurtje als basis voor wat concepten. Ondertussen dreven haar voeten haar steeds verder het bos in.

Ze werd zich gewaar van een aanwezigheid. Even stond Amy stil en keek om zich heen om enkel de duisternis van het bos te zien. Het meisje versterkte haar vlam die enkel langere schaduwen wierp rondom en op de bomen. Iets in haar zei dat ze zich moest omdraaien en terug keren. Iets anders zorgde ervoor dat een grijns rond haar lippen speelde. Op de bomen voor haar zag ze diepe krassen die duidelijk gemaakt waren door één of ander beest. Iets dat op vier poten liep met een staart en lange tanden.

Eigenlijk was het stom en kinderachtig. Desondanks liep ze stevig door en negeerde de duidelijke tekenen van de rand van zijn territorium. Oh god, als hij haar zag dan was ze waarschijnlijk dood… en enkel alleen al om zijn reactie te zien bleef ze doorwandelen. De gedachte bleef hangen waardoor ze luidop begon te lachen. Waarom moest ze zelfs stil zijn? Ze zag iets glinsteren, een paar bollen op een meter van de grond. Amy hield een tweede maal halt en versterkte haar vlam terug om zo de wolf die voor haar stond beter te zien. Ze grijnsde, “Hey daar Sorunn, ik kom Amadéo een bezoekje brengen”.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptydi dec 20, 2016 1:04 am



Hoewel het nog niet sneeuwde, was het wel koud buiten. Koud genoeg om hem te doen rillen. Niet dat het in hem op kwam om ook daadwerkelijk eens een shirt aan te trekken. Zijn gerafelde short had hij wel ingeruild voor een donkergrijze joggingbroek en voor een keer droeg hij ook gewoon schoenen. Oude Nikes die hij van Maurim had gekregen. Ondanks het hele voorval, kwam de jongen af en toe checken of alles nog goed met hem ging. Of hij niet ergens bevroren tegen een boom aan zat. Aangezien zijn wolven hem even in zijn pack hadden mee gemaakt, vielen ze hem ook niet aan. En hij zelf hield voor de rest ook zijn woede en frustraties in toom. De knul had een gouden hart. Hij moest wel zijn best doen om er niet van over zijn nek te gaan, maar goed, als hij hem verder met rust liet..

Al was rust hem blijkbaar niet gegund. Amadéo had lekker liggen slapen, tussen twee van zijn wolven in, die hun warmte met hem deelden. De rest liep ergens grenzen te controleren. Grenzen die overtreden werden. Het was eerder een gevoel dan een echte verbale waarschuwing. De alpha kwam overeind, lokaliseerde zijn wolven en merkte toen dat Sorunn gezelschap had. ”Merde”, Mompelde hij gefrustreerd. Hij krabbelde overeind, de twee wolven waren ondertussen ook wakker en volgden verward zijn voorbeeld.

De sprint naar de rand van zijn territorium had niet eens zo heel lang geduurd, maar toch lang genoeg. Want ze stond al zeker 15 meter van de grens af. Sorunn stond er maar bij als een dweil, en Amadéo schonk hem een boze blik. Kort trok hij zijn lip op en toonde de wolf zijn tanden. Hij was niet blij met dit. De twee wolven die hij bij zich had, waren iets agressiever naar de indringer, gezien ze duidelijk begonnen te grommen. Hij hield hen eerlijk gezegd niet tegen. Hij kruiste zijn armen voor zijn borst, nam Amy in zich op. ”Wat had ik jou gezegd over niet in mijn territorium komen?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Levine
Amy Levine
Aantal berichten : 39

Character Profile
Alias: The Manipulator
Age: 19
Occupation:
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptydi dec 20, 2016 11:14 am

No turning back, dacht ze en voelde ietwat stress. Sinds hun eerste ontmoeting had Amy iets gevoeld voor de jongen. Ze kon niet echt plaatsen wat het was. Maar ze vond het leuk om hem te treiteren. Dacht ze dat hij gevaarlijk was? Zeer zeker. Maar ze dacht ook dat ze hem aankon mocht het nodig zijn. Sorunn viel haar niet aan, wat voor haar al een goed teken was. Ze had hem kort aangesproken maar er was weinig reactie. Ze wist vrij zeker dat Amadéo ondertussen op weg was. Amy stak haar hand uit naar de wolf, "Ik doe je geen kwaad", zei ze zachtjes maar voordat de wolf iets kon doen stonden er plots twee en een halve wolf voor haar.

Ze namen elkaar even in zich op. Amadéo zag er niet blij uit, zo kende ze hem ook. Zijn lichte ogen leken vuur te schieten. Zij glimlachte oprecht naar de jongen en zwaaide. ”Wat had ik jou gezegd over niet in mijn territorium komen?”, ze haalde haar schouders op en zei, "Ik weet wat je zei over het niet betreden van je territorium", ze verkleinde haar vlam zodanig dat het geen lange schaduwen wierp op hem en zijn wolven. De twee andere wolven die hem vergezelden gromden naar haar. Amy voelde haar nekharen overeind komen. Ze wilde de wolven geen pijn doen maar zou zich niet inhouden als haar keel op het spel stond. "Je zult me niet geloven als ik zei dat ik per ongeluk de grens tegenkwam", haar ogen zochten zijn blik, "Maar toen ik die vond liep ik door", haar blik was zacht, "Ik wilde je nog eens zien", ze zweeg even en glimlachte, "En ik miste Sorunn". Ze wist dat hij kwaad was, hij was altijd kwaad. Een harige bal vol woede die over deze planeet rond zwierf. Of eerder, over dit eiland. "Dus, wat ga je nu doen?", ze verschoof haar voet, klaar voor het geval het nodig mocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptydi dec 20, 2016 6:04 pm



Het was gewoon echt niet te geloven. Tot nu toe was er niemand geweest die zo dom was om zijn territorium in te lopen. Toch niet ’s nachts. Het lag dan ook best diep in het bos. En de mensen die dan ook ’s nachts buiten waren, waren meestal zelf shapeshifters die liever buiten waren. De grenzen waren voor zo’n types niet te missen, gezien ze ook sterk roken ook. Dat zij daar overheen liep, was nu haar probleem. Hij was er gelukkig tijdig bij, voor een van zijn wolven haar in stukjes wilde scheuren. Sunndvar was daar nogal happig op (pun intended). De wolven stopten met grommen vanaf hij sprak. "Ik weet wat je zei over het niet betreden van je territorium", Was haar antwoord. Hij tilde zijn kin een beetje arrogant op. Als ze ’t zo goed wist, waarom luisterde ze dan niet?

"Je zult me niet geloven als ik zei dat ik per ongeluk de grens tegenkwam", Begon ze haar uitleg. "Maar toen ik die vond liep ik door", Vertelde ze. De jongen draaide met zijn ogen. Jezus, ze was zo kut, hij wilde gewoon weer naar 'bed' toe. "Ik wilde je nog eens zien", Vervolgde ze, iets wat hem toch verbaasde. Wie wilde hem nu vrijwillig zien. "En ik miste Sorunn" Daar kwam het al. De echte reden voor haar bezoek. "Dus, wat ga je nu doen?", Vroeg ze. De halfling keek haar nog steeds even boos aan.

”Ik? Ik ga helemaal niks doen”, Begon hij. ”Je hebt me gezien, tadaah, was weer leuk en gezellig”, Vervolgde hij sarcastisch, waarna hij met een flauw gebaar naar de grens achter haar wuifde. ”Dus nu kun je weer gaan, zodat ik kan slapen, zoals elke normale… Wolf op dit uur”, Vervolgde hij. Een mens zou hij zichzelf nooit noemen, die term paste ten eerste niet en hij wilde ten tweede niks met die hele soort te maken hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Levine
Amy Levine
Aantal berichten : 39

Character Profile
Alias: The Manipulator
Age: 19
Occupation:
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptydi dec 20, 2016 7:04 pm

Ze zag hoe de jongen zijn kind arrogant de lucht in stak. Amy volgde zijn voorbeeld en imiteerde zijn houding. No way dat ze zich door hem laat intimideren. De enige die haar enigszins kippenvel gaf waren de wolven.
Amy kon veel over de jongen zeggen, zoals zijn arrogantie, sarcasme en kwaadheid. Maar hij luisterde ook. Bedoel, hij had haar net zo goed meteen kunnen aanvallen maar hij luisterde naar wat ze te zeggen had. En eerlijk? Ze wilde hem terug zien na hun aanvaring op het strand. Was hij leuk gezelschap? Niet meteen... maar hij had iets. Er zat een redelijke tijd tussen hun huidige en vorige ontmoeting. Sindsdien had ze hem geen enkele keer gezien.

Ik? Ik ga helemaal niks doen”, Begon hij. ”Je hebt me gezien, tadaah, was weer leuk en gezellig”, hij wilde haar weg wuiven maar zij haalde enkel een wenkbrauw op. "Jongen, ik moet het nog gezellig maken", ze deed een stap in zijn richting. ”Dus nu kun je weer gaan, zodat ik kan slapen, zoals elke normale… Wolf op dit uur”, ze glimlachte en schudde haar hoofd. "Oh kom op, met die adrenaline in je lijf slapen?", ze deed nog een stap dichterbij, "Neen, de eerste komende uren kun je niet slapen", nu stond ze zowat voor hem. "Kom op Amadéo, had je nu echt gedacht dat ik zover zou komen en meteen zou vertrekken?", ze deed nog een stap dichter, "Denk je echt dat ik, nu ik al mijn moed bijeen heb geraapt, ik zomaar zou vertrekken?", ze keek hem even vragend aan waarna ze voorbij hem stapte en achter hem ging staan, met haar rug naar hem. "Kom, leid me eens rond en daarna ga ik weg, goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptydi dec 20, 2016 10:55 pm



Het was zo moeilijk te begrijpen wat ze er zo leuk aan vond om hem constant te lopen provoceren. Nu ja, constant, dit was de tweede keer dat hij d’r zag ooit, maar toch. Met haar verschijning alleen al kreeg hij een onverklaarbaar gevoel van irritatie. Omdat ze, ondanks alles, tegen hem in ging. Hij was zo’n dingen gewoon niet gewend, niet op deze manier. Ze begon hem een hele uitleg te geven over waarom ze nu ze hier was niet meteen zou weg gaan. Haar argumenten waren logisch, maar het overtuigde hem alsnog niet om haar echt te laten blijven. Al zag het er naar uit dat hij ook niet echt een keuze had.

"Kom, leid me eens rond en daarna ga ik weg, goed?" Concluseerde ze. Ze stond intussen al achter hem. Beter, dan zag ze de wanhopige blik op zijn gezicht richting Sorunn niet. ”Oké dan, een mini rondleiding en dan rot je heel snel weer op naar waar je vandaan kwam”, Bromde hij nors, draaide zich vervolgens om en gaf haar in het voorbij gaan een tik met zijn pluizige staart. ”Niet afdwalen”, Grinnikte hij. Hij begon terug te wandelen richting het hart van zijn territorium, waar ze normaal gezien vredig sliepen, aangezien dat het enige interessante ding op het gebied was. Al de rest? Bomen. Gewoon bomen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Levine
Amy Levine
Aantal berichten : 39

Character Profile
Alias: The Manipulator
Age: 19
Occupation:
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptywo dec 21, 2016 11:23 am

Ze was vrij zeker dat hij een hekel had aan haar. Hij zag waarschijnlijk weinig mensen. Laat staan dat er mensen hem vrijwillig komen opzoeken. En dan had je Amy, die doodleuk een bezoekje kwam brengen. Eigenlijk vond ze zichzelf best wel grappig.
Amadéo had geen kick gegeven toen ze steeds dichter kwam. Dat versterkte alleen maar haar gevoel dat hij haar geen kwaad zou doen. Misschien wist ze al langer dat hij haar geen kwaad zou doen. Zolang zij hem niet aanviel zou hij gewoon afwachten en blijven wachten.

Uiteindelijk stond ze achter hem. Ze beeldde zich in hoe hij met zijn ogen zou draaien of één of ander gezicht zou trekken bij haar vraag. Na een korte stilte gaf hij toe om haar een korte rondleiding te geven. Ze keek hem glimlachend aan en liet hem passeren. ”Niet afdwalen”, ze grinnikte kort, "Neen neen, trouwens Amadéo?" ze stapte naast hem en gaf hem kort een knuffel, "Bedankt", en knipoogde naar hem waarna ze gewoon mee wandelde, "Ik zie je nooit op school en ik vroeg me al een tijdje af, wat eet je dan?" Ze had al zo'n vermoeden wat het antwoord zou zijn op die vraag. Hoeveel hij het ook wilde ontkennen, hij was en bleef half mens en moest eten. Een wolf kon weken zonder eten na een goede vangst. Maar een mens 'moet' dagelijks eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptydo dec 22, 2016 4:06 pm


Dat hij hier echt mee had in gestemd. Hopelijk voelde ze zich nu niet te speciaal, want hij deed het eerlijk gezegd alleen maar om sneller van haar af te zijn. Hij moest al heel erg moeite doen om niet gewoon te gaan sprinten zodat ze hem niet bij kon houden. Of dat ze toch ook snel zou moeten rennen. Konden ze nog sneller de hele tour doen. "Neen neen, trouwens Amadéo?" Beloofde ze, waarna ze naast hem kon lopen en toen ineens haar armen om hem heen deed. Huh wat? "Bedankt", Vervolgde ze. De halfling wist even helemaal niet wat te doen of wat te zeggen. Had ze hem nu zonet een knuffel gegeven? Ew.

"Ik zie je nooit op school en ik vroeg me al een tijdje af, wat eet je dan?" Vroeg ze hem vervolgens. Een onhoorbare zucht schoof over zijn lippen. Hij had ingestemd met een rondleiding, niet met een ondervraging. ”Ongewenste indringers”, Bromde hij, al besloot hij daarna wel eerlijk antwoord te geven. ”Vlees, voornamelijk”, Antwoordde hij kort. Er liep hier wel klein wild rond, ook wat grotere beesten zoals herten. Makkelijke prooi voor zijn roedel, en dankzij zijn halfling-zijn kon hij het rauwe vlees wel verteren. Plus, het was nog eens lekker ook. Ondertussen liep hij in stilte verder, voelde hoe zijn roedel in de aangeleerde formatie liep, om eventuele andere indringers te onderscheppen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Levine
Amy Levine
Aantal berichten : 39

Character Profile
Alias: The Manipulator
Age: 19
Occupation:
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Emptydo dec 22, 2016 7:00 pm

Amy was vrij zeker dat ze iets zag trekken in zijn kaak toen ze haar vraag stelde. Of ze beeldde het zich in, wat ook heel goed kon in de duisternis van het bos. Ze liep steevast naast hem en observeerde zijn gezicht, ”Ongewenste indringers”, ze keek hem doodserieus aan, "Haha, grappig", waarna hij toch een serieuzer antwoord gaf. ”Vlees, voornamelijk”, ze zweeg even en het enige dat ze hoorde waren haar voetstappen in het bos. Amadéo was bijna geruisloos, net als zijn wolven. "Loopt er hier ve~", ze struikelde over een wortel en greep de jongen zijn arm, haar vlam was gedooft door de schok. Ze voelde hoe haar wangen warm werden en mompelde een sorry. Het meisje rechtte zich en deed haar mond open om te vragen of hij oké was toen ze bewust werd van heel wat gegrom. Enkele van Amadéo zijn wolven waren dichter gekomen en waren niet zo blij met haar plotse 'aanval'.

OOC: omg sorry zo'n kort geval...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Happy to see me? [Amadéo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy to see me? [Amadéo]   Happy to see me? [Amadéo] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy to see me? [Amadéo]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Amadéo Delvaux
» Swimming through the stars.. {Amadéo}
» Can we pretend that I'm happy when I'm really not
» If you want to be happy, then be {& Delaney}
» HAPPY NATIONAL V-DAY <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: