INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Tell me it's gonna be all right

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Emptydi jan 17, 2017 11:09 pm

tell me it's over. telle me it's gonna be alright. tell me I'm safe
CAUSE I CAN'T TAKE THIS PAIN NO MORE
Als ze aan alles dacht, alles wat ze al had meegemaakt. Fysiek was er tien keer erger aan toe geweest. Zelfs tot het punt waarop ze dacht dat als ze haar ogen sloot ze niet meer wakker zou worden. Maar emotioneel leek het er allemaal in één keer in te hakken. Alsof ze verdriet en pijn die ze had in haar gevangenschap er wel altijd was geweest, maar altijd opgekropt diep in haar hart. Wat ze daar niet kon uiten. Door beïnvloedende krachten, opvoeding en training wat haar gewetenloos maakte. Ze wilde nooit meer terug, er zou een eind aan haar gemaakt worden als ze terug ging, maar net niet. Zodat ze haar door konden verminken. Ze had haar leven afgenomen en ze was bang dat ze er misschien nooit meer van kon herstellen. Maar als ze echt alle hoop had opgegeven dan liep ze nu niet weer terug naar binnen.

Ze moest sterk blijven, juist om hen niet te laten winnen. De tijd op het eiland was beter geweest dan ooit. Ze moest wennen, maar Spyro had haar al de hoop gegeven dat het ging lukken. After all, ze was nog in haar tienerjaren, ze zou gek zijn als ze de hoop opgaf. Spyro’s woorden, met alle hoop in zijn stem, was hetgene wat waar overeind hield. Er was alleen iets wat ze moest doen. En daarvoor was er eigenlijk maar één iemand die in haar hoofd opkwam. Ze liep als enige door de gangen van de school. Het was al laat en dan waren de klaslokalen erg stil en verlaten. Hopend dat er nog iemand was liep ze de gang in richting de gymzaal. Tot haar verbazing toe zag door de luxaflex nog licht branden in het kantoortje waar ze nou precies moest zijn. Zachtjes klopte ze twee keer en duwde toen de deur open. Ze kwam half binnen en hield deur nog vast. “Kan ik uhh, binnenkomen?” vroeg ze een beetje onzeker. “Ik neem aan dat je weet.. wat er is gebeurd?” vroeg ze voorzichtig. Ze had nogal haar tijd genomen om te besluiten om naar binnen te gaan. En dat Rayan bij de ziekenboeg zat met verwondingen moest toch ook wel bij hem zijn aangekomen, toch?

clothing
&Clyde
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Emptywo jan 18, 2017 12:27 pm



Na zijn werkdag bleef hij meestal nog even hangen in zijn kantoortje. Niet omdat hij het echt heel druk had, maar omdat hij liever wachtte tot de gangen verlaten waren voor hij terug ging naar zijn kamer. Een rolstoel had hij gelukkig niet meer nodig, en zijn spieren waren al genoeg aangesterkt om de afstand te kunnen lopen. Nog steeds met krukken, dat wel. En zijn uiterlijk was nog steeds niet helemaal hersteld. Zijn haar was al terug beginnen groeien, maar het was nog lang niet zoals het vroeger was. Dankzij de koude kon hij nu wel een sweater en lange jogging aan doen, dus de brandwonden waren redelijk verborgen. Maar nog steeds schaamde hij zich.

Een telefoontje van de hoofdverpleegster had hem nog iets langer in zijn kantoortje gehouden. Rayan Falk was van buiten gekomen met een lelijke wonde op zijn schouder en rug. Hij wilde niet vertellen wat de oorzaak was, dus was hij bezig met een briefje te schrijven. Dat zou hij later naar de jongen sturen, om hem uit te nodigen op een gesprek, als hij wat hersteld was. Misschien wilde hij dan wel praten. Een klop op zijn deur liet hem opkijken. “Kan ik uhh, binnenkomen?” Vroeg Zahra, die de deur nog in haar handen had. ”Natuurlijk”, Zei hij, legde ondertussen zijn pen neer en wees uitnodigend naar de stoel.

Nog steeds was hij een beetje in de war, maar hij gaf haar de tijd om te praten. “Ik neem aan dat je weet.. wat er is gebeurd?” Klonk het uiteindelijk voorzichtig. Het duurde nog geen seconde voor hij wist waar ze het over had. ”Oh.. Je bedoelt de situatie met Rayan?” Vroeg hij voor de zekerheid. ”Wil je me vertellen wat er precies is gebeurd?” Vroeg hij vervolgens, nam opnieuw de pen en een nieuw blaadje, om kort de situatie op te schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Emptywo jan 18, 2017 10:23 pm

tell me it's over. telle me it's gonna be alright. tell me I'm safe
CAUSE I CAN'T TAKE THIS PAIN NO MORE
De gedachte dat als ze zou opgeven, ze hen liet winnen, maakte haar sterker. En Spyro’s hoopvolle woorden brachten daarbij licht aan het uiteinde van de tunnel. Als hij er niet op had door was gegaan en zelf terug was gegaan dan was het waarschijnlijk heel anders afgelopen. Dan had ze de pijn niet kunnen verdragen en had ze het niet gered. Ze moest het allemaal nog verwerken en dat duurde even. Haar leven zou er niet meer hetzelfde uitzien, alles zou veranderen. Maar het kon alleen maar beter toch? Dat wat was ze hoopte. Wel als ze voorgoed van haar verleden af was, van Torleif en alles eromheen. Dus ze moest zekerheid hebben. Waardoor ze onderweg was naar het kantoortje van Clyde. Puur omdat ze niet echt iemand anders kon bedenken. Ze vond het wel eng om met hem te gaan praten. Ze was niet goed in het voeren van gesprekken.

Ze had aangeklopt en vroeg of ze binnen kon komen. Ze wilde graag vertellen wat er aan de hand was maar de zenuwen overvielen haar een beetje en op dat moment hoopte ze dat ze niet naar binnen kon komen. Maar de man gaf hij toestemming en wees zelfs naar de stoel voor het bureau. Ze haalde diep adem en vroeg of hij wist wat er gebeurd was. Ze liep naar de stoel toe en ging erop zitten. Ze hield haar handen tussen haar knieën en hield haar schouders in een gesloten houding.  ”Oh.. Je bedoelt de situatie met Rayan?” zei hij. Ze beet aan de binnenkant van haar onderlip en knikte “Ja” sprak ze zachtjes. ”Wil je me vertellen wat er precies is gebeurd?” vroeg hij en ze ademde diep uit, weer knikte ze en maakte een instemmend geluid. Ze moest zich even bedenken hoe ze het beste kon beginnen maar ze sprak sneller dan haar gedachten gingen. “Nou ik..euhm.. ik heb dat gedaan” begon ze en haalde kort adem. “dat, de, de verwondingen” stamelde ze erachteraan. Ze schudde haar hoofd even en kneep haar ogen dicht, ze schaamde zich dood. Dit ging nergens heen, waarom kon ze dit niet gewoon uitleggen. “Ik ben hierheen gestuurd om hem te vermoorden” zei ze met iets meer beheersing maar kon hem niet aankijken. “Waar ik vandaan kom, uhm ja, ik ben getraind om te.. vechten en.. moorden.” ze kreeg een rilling over haar rug en voelde de emoties die opgekropt en opgesloten zaten omhoog komen. “Ik deed alles wat ze van me vroegen en zonder enige gevoelens of wat dan ook heb ik mensen..” ze kon haar zin niet afmaken door de brok in haar keel. Ze kon het niet meer tegenhouden en haar ogen vulden zich met tranen. “Ik kon het niet.. bij Spyro. Ik kon het niet.” bij haar laatste woorden brak ze en veegde ze snel haar tranen weg terwijl ze probeerde haar normaal te ademen.

clothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Emptydo jan 19, 2017 6:05 pm



Dat de schuldige zich vanzelf kwam aanbieden op zijn kantoortje, was toch wel een primeur. Nog nooit kwam iemand vrijwillig vertellen dat hij of zij iets had uitgestoken wat niet mocht. Waarschijnlijk zou het ook wel bij deze ene keer blijven, maar hij maakte er toch wel gebruik van. De kans was er, dus greep hij die. Het feit dat ze uit zichzelf naar hem toe kwam, wees er misschien ook wel op dat ze spijt had of ergens hulp bij nodig had. Jammer dat ze niet naar hem was gekomen voordat ze Rayan zo lelijk had verwond. De jongen had er blijkbaar nogal slecht uit gezien toen hij binnen was komen lopen in de ziekenzaal. Maar hij was er in goeie handen, dat wist Clyde, dus zette hij de jongen even uit zijn hoofd en focuste op wat Zahra hem te vertellen had.

Het verhaal, over dat ze hierheen gestuurd was om hem te vermoorden, schokte hem wel. Een getrainde moordenaar onder de leerlingen, speciaal gestuurd om hem te pakken. Een specifiek doel. Het was vreemd dat ze door de screening was geraakt. Clyde liet het papiertje blanco. Het was misschien beter dat niemand hier iets van wist, misschien op hemzelf en Jamie na. Dus hij zou het het schoolhoofd mondeling vertellen. Hoe minder bewijs, hoe beter, vond hij. De docent zag ook wel dat ze er enorm veel spijt van had. ”Ik ben blij dat je op tijd bent kunnen stoppen. Rayan komt er zeker weer boven op”, Probeerde hij haar gerust te stellen. ”Het is alvast een stap in de goeie richting, geloof me, nu je dit hebt verteld kunnen we naar een oplossing zoeken”, Verzekerde hij haar. Misschien kon hij Norah ook inlichten.. ”Zie je, niemand komt dit eiland op zonder dat wij daar van weten. Niemand gaat jou ooit nog dwingen om iemand iets aan te doen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Emptyvr jan 20, 2017 6:38 pm

tell me it's over. telle me it's gonna be alright. tell me I'm safe
CAUSE I CAN'T TAKE THIS PAIN NO MORE
Haar zenuwen waren duidelijk te merken bij haar binnenkomst. Ze kon het moeilijk verbergen. Clyde wilde weten wat er was gebeurd. Spyro had dat dus duidelijk niet gedaan, heel lief van hem, maar ze moest het toch kwijt. Zelfs als ze het ook gewoon kon laten en stilletjes verder gaan. Maar ze had geen andere keus, de organisatie waarbij ze zat was niet zomaar iets. Zij hadden haar grootgebracht en controle over haar. En ze wist niet tot hoever zij in staat waren haar terug te halen, wat ze duidelijk wilden. Zahra ging zitten en begon langzaam met haar verhaal. Ze probeerde zo kalm mogelijk te blijven. Bleef haarzelf proberen te overtuigen dat het meeviel, ze had voor hetere vuren gestaan. Ze wist wel dat ze hier een stuk softer waren dan wat ze gewend was maar alsnog wist ze niet hoe hij zou reageren. Ze vertelde namelijk wel dat ze hem expres had aangevallen, met een doel. Namelijk hem vermoorden. Ze had niet meer gehuild sinds ze een klein kind was en hier zat ze. Bij Spyro had ze ook wel tranen in haar ogen gekregen maar ze had zich nog zover weten in te houden dat ze geen liet vallen. Hier ineens zat ze tegen het randje om helemaal te breken en te huilen. ”Ik ben blij dat je op tijd bent kunnen stoppen. Rayan komt er zeker weer boven op” antwoordde hij en nadat ze haar tranen wegveegde keek ze op. Ze was best opgelucht dat hij niks had opgeschreven. ”Het is alvast een stap in de goeie richting, geloof me, nu je dit hebt verteld kunnen we naar een oplossing zoeken”, vervolgde hij en ze knikte, kon nog net geen glimlachje forceren.

”Zie je, niemand komt dit eiland op zonder dat wij daar van weten. Niemand gaat jou ooit nog dwingen om iemand iets aan te doen.” zei hij vervolgens. Wat voor haar de woorden waren waardoor ze in snikken uitbarstte. Het voelde voor haar heel vreemd om zoveel emoties los te laten. Maar ze schaamde zich alleen maar voor haar tranen omdat ze dat gevoel kreeg bij het huilen, alsof het niet mocht. Want het was zwakte. Ze voelde alleen maar opluchting bij de woorden dat ze veilig was. Ze haalde even diep adem om het te stoppen en slikte om te kunnen praten. “Goed.. goed om dat te weten” zei ze snikkend. Liet merken dat ze oprecht opgelucht was. Ze zou hem graag willen zeggen dat dat het was en dat ze wel oke zou zijn. Maar ze moest hulp. “Ik ben bang dat ik weer uitvallen ga krijgen.” begon ze en haalde ondertussen weer diep adem. “Er zitten krachten in me die ik niet onder controle heb. Ik denk dat het met woede te maken heeft en als het me overneemt kan ik niet stoppen.” vertelde ze voor de duidelijkheid. Dat Spyro nog leefde was een wonder. Maar nu ze wist dat het te stoppen was, kon ze het dus ook onder controle krijgen toch?

clothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Emptyvr jan 20, 2017 10:08 pm



Een deel van hem wou de studente troosten, maar langs de andere kant had ze wel geprobeerd iemand te vermoorden. Maar hij had de indruk dat ze evengoed een slachtoffer was. Natuurlijk wist hij dat er organisaties bestonden die de meest vreselijke dingen met mutanten deden. Blijkbaar was Zahra daar ook in terecht gekomen. In eerste instantie moest hij haar dus proberen te verzekeren dat ze hier echt veilig was. Misschien zou ze zich dat ook realiseren en beseffen dat ze helemaal niet meer naar haar ‘baas’ moest luisteren. Dan zou Rayan in principe wel weer veilig zijn, toch?

Maar er was meer aan de hand. Hij gaf haar alle tijd om te bekomen van alle emoties, wist dat dat heel belangrijk was. Hij drong zijn vragen niet op. “Ik ben bang dat ik weer uitvallen ga krijgen.” Vertelde ze toen ze zichzelf wat meer onder controle had. “Er zitten krachten in me die ik niet onder controle heb. Ik denk dat het met woede te maken heeft en als het me overneemt kan ik niet stoppen.” Vervolgde ze. De docent knikte begrijpend en ging even met zijn hand langs zijn kin. ”Er zijn genoeg opties om daar aan te werken, maar dan moet je dat natuurlijk ook zelf willen”, Zei hij, keek haar nadenkend aan. ”We kunnen je extra lessen laten volgen bij Ethan Cain, om je mutatie beter onder controle te krijgen. Als je denkt dat het echt aan je woede ligt, kun je altijd op gesprek komen bij mij, of bij de psycholoog van de school”, Vervolgde hij. Bemoedigend glimlachte hij. ”We lossen dit wel op Zahra, het komt echt wel goed.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Age: 17
Occupation:
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Emptyzo jan 22, 2017 8:53 pm

tell me it's over. telle me it's gonna be alright. tell me I'm safe
CAUSE I CAN'T TAKE THIS PAIN NO MORE
Het moeilijkste van haar verleden was dat ze het niet zomaar kon loslaten en verder kon gaan. Wat ze ook met haar hadden gedaan het zal haar blijven achtervolgen. Een groot deel van haar mutaties waren niet aangeboren. Ze hadden experimenten met haar gedaan, om haar sterker te maken met meer mutaties. Daarom had ze haar gif, angst en shaduw. Het was een deel van haar geworden. Net als de messen aan haar staart en vleugels. Het zou er altijd zo uit zien. Ze kon niet vergeten wat ze hadden gedaan. Ze kon niet vergeten wat zij had gedaan. Niemand zou haar meer dwingen om iets te doen. Maar het voelde toen niet gedwongen, het voelde alsof het hoorde, haar opdracht. En als ze erin slaagde dan had ze het goed gedaan. Het was pas toen ze op dit eiland kwam dat ze er achter kwam dat haar leven ver van fijn was geweest. Zoveel dingen had gemist in haar opvoeding. En pas deze avond slaagde ze erin om toe te geven aan  haarzelf. Dat ze niet meer verder wilde met haar verleden.

Ze kon dit keer haar verdriet niet inhouden en haar tranen bedwingen. Zahra probeerde het wel, haar ogen waren rood van het wrijven. Ze deed erg haar best om haar ademhaling weer onder controle te brengen maar ze begon nog net niet te hyperventileren. Gelukkig lukte het haar uiteindelijk om weer wat woorden eruit te brengen. Ze vertelde dat ze geen controle had. Iets wat niet slim was om ver verzwijgen. Zeker niet omdat ze helemaal geen andere mutanten pijn wilde doen. ”Er zijn genoeg opties om daar aan te werken, maar dan moet je dat natuurlijk ook zelf willen”, begon Clyde. ”We kunnen je extra lessen laten volgen bij Ethan Cain, om je mutatie beter onder controle te krijgen. Als je denkt dat het echt aan je woede ligt, kun je altijd op gesprek komen bij mij, of bij de psycholoog van de school” zei hij en ze knikte. Hij glimlachte en wonder boven wonder glimlachte ze terug. ”We lossen dit wel op Zahra, het komt echt wel goed.” Ze was weer een beetje tot rust gekomen en ze veegde haar laatste tranen van haar wangen. “Ik kan alle hulp gebruiken” zei ze en zuchtte. Ze haalde een hand door haar haren en het bleef eventjes stil. Dat was het wel en ze wist niet wat ze nog meer kon zeggen. “Bedankt, voor het luisteren” zei ze een beetje schor, keek hem met een glimlachje aan. “Ik beloof dat ik mijn best ga doen” zei ze zonder twijfel. Ze wilde niemand in gevaar brengen met haar mutaties.

clothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Emptyma jan 23, 2017 1:32 pm



De meeste leerlingen die hij hier over de vloer kreeg, toonden niet echt spijt. Ze voelden zich altijd te goed of te volwassen om op het matje geroepen te worden door een docent. En Clyde stond er ook niet bepaald om bekend dat hij heel erg veel gezag had. Hij was daar gewoon te soft voor. Hij praatte liever met leerlingen om een gepaste oplossing te zoeken, dan hij ze strafte. Al was de harde aanpak soms wel nodig. Dan moest hij zichzelf even overtuigen dat dat gewoon beter was. Maar bij Zahra leek die harde aanpak niet nodig te zijn. Hij had medelijden, haar spijt was oprecht, dat kon iedereen zien.

Daarom probeerde hij haar gerust te stellen. Ze zouden samen tot de goeie oplossing komen, vooral omdat zij er ook moeite voor wilde doen. “Ik kan alle hulp gebruiken” Bekende ze met een zuchtje. “Bedankt, voor het luisteren” Vervolgde ze. Ze glimlachte en hij glimlachte terug. "Daarvoor ben ik hier", Zei hij schouderophalend. “Ik beloof dat ik mijn best ga doen” Zei ze toen. De docent knikte tevreden. ”Goed, dan ga morgen overleggen met mijn collega’s en laat ik jou zo snel mogelijk weten wat we voor je gaan doen”, Zei hij, nam nu opnieuw de pen vast en krabbelde een memo voor zichzelf. ”In tussentijd, denk je dat je terug kunt naar je kamer of is er nog iets wat je kwijt wilt?” Vroeg hij toen vriendelijk. Hij was alles behalve moe, dus als ze nog even wilde blijven, zou hij haar niet weg sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Tell me it's gonna be all right Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me it's gonna be all right   Tell me it's gonna be all right Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me it's gonna be all right
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [AC] I'm gonna run this show
» Everything I do, I’m gonna think of you (open)
» Because maybe, you're gonna be the ones that saves me
» I'm gonna kill them all
» You're gonna wake the beast

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms :: Physical Education Class-
Ga naar: