INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 To vanish from the earth and leave nothing behind

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Colin Irving
Colin Irving
Class 2
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Onix
Age: 18
Occupation:
To vanish from the earth and leave nothing behind Empty
BerichtOnderwerp: To vanish from the earth and leave nothing behind   To vanish from the earth and leave nothing behind Emptyzo mei 25, 2014 7:14 pm

 =3  Prepare for a joyfull topic~~~
Zoals ik al aangaf in het kletstopic wil ik Colin eigenlijk via een verhaallijn van het forum (en de wereld) laten verdwijnen.

Het mag een ongelukje zijn, het mag een daad vanuit blinde woede zijn. Een opwelling of een geplande moord vanuit een sadistisch persoontje.

Dus heb jij een uber aggresief personage of wil je iemand diepgang geven door een ongelukkige, uit de hand gelopen ruzie?
Reageer dan hieronder met hoe jij het voor je ziet:
-Waarom zou je personage Coll afmaken? Op ongeveer welke manier?

Let op: Ik wil het liefste wel dat het een beetje diepgang heeft, dus zomaar in post nummer 1 een mes in zijn borstkas steken werkt voor mij niet ^^
Verder ben ik open voor ideeën, ook uitgebreidere verhaallijnen mogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Secret Silense
Erik Secret Silense
Class 2
Aantal berichten : 71

Character Profile
Alias: Cobra
Age: 18
Occupation:
To vanish from the earth and leave nothing behind Empty
BerichtOnderwerp: Re: To vanish from the earth and leave nothing behind   To vanish from the earth and leave nothing behind Emptyzo mei 25, 2014 8:42 pm

Ik kan erik aanbieden,
na ons topic in onze kamer is er een niet al te goeie band tussen colin en hem ontstaan.
Misschien kunnen we doen dat er na een paar dagen weer een ruzie uitbreekt en dat erik Colin dan vergiftigt.
De reden, dat kan veel zijn
- misschien dat erik colin weer zover krijgt hem aan te vallen en dat hij hem dan per ongeluk vermoord ( uit zelfverdediging of zo )
- of dat Colin erik kwaad krijgt en dat ze dan beginnen te vechten

Ik zou het leuk vinden om dit te doen omdat Erik sinds zijn aankomst niet de vrolijkste is en ik van plan ben om hem zichzelf steeds meer van de rest af te laten sluiten, en agressiever te laten worden
En door zijn mutatie is hij wel instaat om te moorden, en hij vind het leuk om mensen te zien lijden.
Van mij mag je zelf voor een trage of een snelle dood kiezen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com/forum
Vasilisa Dragomir
Vasilisa Dragomir
Class 3
Aantal berichten : 140

Character Profile
Alias: Moroi
Age: 18
Occupation:
To vanish from the earth and leave nothing behind Empty
BerichtOnderwerp: Re: To vanish from the earth and leave nothing behind   To vanish from the earth and leave nothing behind Emptyma mei 26, 2014 2:45 pm

Elluww,

Ik bied Lissa aan, niet om hem te doden, maar om een poging te doen hem te redden. (Voor mutatie: Klikkerdeklik)
Ik had gezien dat je Colin wou laten sterven, maar er stond dat je open was voor verhaallijnen en ideeën...
Misschien dat Lissa het ziet, en probeert hem te redden, maar dat dat om een of andere reden niet lukt?

Terug naar boven Ga naar beneden
Colin Irving
Colin Irving
Class 2
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Onix
Age: 18
Occupation:
To vanish from the earth and leave nothing behind Empty
BerichtOnderwerp: Re: To vanish from the earth and leave nothing behind   To vanish from the earth and leave nothing behind Emptydi jun 03, 2014 12:52 pm

Whoesh, ik heb een hele harde allergie aanval gehad, waardoor kijken naar een pc scherm niet zo lekker ging..
Maarrr, klinkt leuk ^^

Erik en Colin raken in een grote ruzie, Erik verliest zijn geduld of wat dan ook..
En dan komt Lissa aan, te laat om hem nog te redden? Of misschien dat Colin met z'n laatste krachten haar weg duwt... Koppige jongen wil geen hulp xD

Ik zal een topicje aanmaken, dan kan je daarop reageren, Erik ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Vasilisa Dragomir
Vasilisa Dragomir
Class 3
Aantal berichten : 140

Character Profile
Alias: Moroi
Age: 18
Occupation:
To vanish from the earth and leave nothing behind Empty
BerichtOnderwerp: Re: To vanish from the earth and leave nothing behind   To vanish from the earth and leave nothing behind Emptydi jun 03, 2014 5:23 pm

Moet ik daar dan ook reageren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Colin Irving
Colin Irving
Class 2
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Onix
Age: 18
Occupation:
To vanish from the earth and leave nothing behind Empty
BerichtOnderwerp: Re: To vanish from the earth and leave nothing behind   To vanish from the earth and leave nothing behind Emptydi jun 03, 2014 5:45 pm

Denk het wel, maar dat zal nog wel even duren vermoed ik, aangezien Colin en Erik eerst moeten vechten whooo... Maar dat kan dus wel ff duren... vooral omdat ik niet zo snel ben met reageren *shame*  =3 
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Secret Silense
Erik Secret Silense
Class 2
Aantal berichten : 71

Character Profile
Alias: Cobra
Age: 18
Occupation:
To vanish from the earth and leave nothing behind Empty
BerichtOnderwerp: Re: To vanish from the earth and leave nothing behind   To vanish from the earth and leave nothing behind Emptydi jun 03, 2014 6:40 pm

Okay klink leuk
Kan je een pm sturen als je het topic gemaakt hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud
To vanish from the earth and leave nothing behind Empty
BerichtOnderwerp: Re: To vanish from the earth and leave nothing behind   To vanish from the earth and leave nothing behind Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
To vanish from the earth and leave nothing behind
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Earth laughs in flowers.
» Earth is cruelest to the weak &Charlie
» The sun, the stars, the moon and even the earth {&Eden}
» It's better if you leave me alone | open
» Leave me (& Finn)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: