INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Let's come together! -- 1st muziekclub meet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Emptyzo jul 27, 2014 10:28 am


Let's come together! ☆
Stond alles klaar? Anna keek de ruimte nog eens goed door. Ze had een hoop tafeltjes aan elkaar geschoven en er stoelen bij gezet voor mensen om er op te zitten. Al een tijdje keek ze heel erg uit naar deze eerste meeting. Ze kon nog steeds niet geloven dat ze genoeg mensen bij elkaar had verzameld om een muziekclub te starten. Sterker nog, er waren meer aanmeldingen dan ze ooit had durven dromen! Daarom wilde ze dat deze eerste ontmoeting van iedereen gesmeerd liep. Nu alles in het lokaal goed stond, keek ze een laatste keer op de klok op haar telefoon. Ze had nog vijftien minuten voor het twee uur was. Ze verwachtte de eerste mensen over vijf of tien minuten, omdat je altijd mensen had die besloten om wat eerder te komen. Zijzelf was waarschijnlijk ook eerder gekomen omdat het idee van een muziekclub haar gewoon zo vrolijk maakte. Gelukkig moest zij er als aller eerste zijn, want zij was de organisator – wat best ironisch was omdat ze geen instrument bespeelde. Nou ja, ze vond zelf dat haar stem haar instrument was, maar niet veel mensen vonden dat een echt instrument. Misschien dat iemand in de club haar kon inspireren om een instrument te gaan bespelen. Misschien dat de instrumenten in het lokaal haar al wel konden inspireren. Ze had toch nog vijf tot tien minuten de tijd en dus geen tijd te verliezen!

Om een of andere reden waren het de drums die haar aandacht het eerste trokken. Groot, veel lawaai. Meestal niet een instrument voor een vocalist maar man, wat lokte het aan. Haar keuze was snel gemaakt. Ze sprong op het krukje achter de drums en pakte de stokken in haar handen beet. Enig idee van hoe ze moest spelen had ze absoluut niet, dus sloeg ze maar wat met de stokken op de drums en liet ze haar voeten los gaan op de pedalen. Het klonk voor geen meter, maar misschien motiveerde het de leden van de muziekclub om sneller de ruimte binnen te treden. Dat hoopte Anna tenminste wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Emptyzo jul 27, 2014 7:17 pm

Rustig stond ze op, en liep haar kamer uit. Halverwege de gang deed ze haar oortjes in haar oren, en selecteerde een nummer op haar telefoon. Ze keek niet echt wat ze uitkoos, maar dat maakte haar niet veel uit. Alle nummers die op haar telefoon stonden waren goed. Ze herkende het nummer vrijwel meteen, Brokenhearted van Karmin. Het was lang geleden dat ze vrolijk was geweest, maar ze was benieuwd naar deze club. Muziek was erg belangrijk voor haar, ze kon zich niet voorstellen hoe iemand zonder kon leven. Ze was zelf best muziekaal vondt ze. Ze speelde gitaar en piano, maar keyboard was ook goed voor haar. Het liefst had ze een piano, een vleugel om precies te zijn, maar de kon je niet meenemen ergens naar toe, dus nam ze graag genoegen met een keyboard. En als laatste zong ze ook nog. Ze had zangles gehad voor een tijdje, dat had haar goed geholpen.

Ze nam liep richting de lokalen, en al snel kwam het muzieklokaal in zicht. Toen ze vlakbij de deur was hoorde ze drumgeluid. Iemand was op drums aan het spelen. Bella opende de deur en bleef in de deuropening staan. Even keek ze de ruimte rond, en nam alle details in zich op. Tas waren bij elkaar geschoven en stoelen waren eromheen gezet. Er stonden meerdere instrumenten, iets wat haar erg beviel. Haar ogen stopten bij het meisje wat achter de drums zat. Het had voor niet echt geklonken, maar dat maakte niet echt uit. Misschien was ze het aan het leren, of had ze het gewoon even uitgeprobeerd. Er lach een eind glimlach op haar gezicht. "Hey," begon ze terwijl ze de oortjes uit haar oren haalde, en haar mobiel in haar tas stopte. Ze ging zitten en keek weer naar het meisje. "Ik ben Bella, dit is de muziekclub?" Even keek ze nog eens om zich heen. Haar blik bleef hangen bij de gitaren. "Sorry als ik wat vroeg ben, maar ik wou niet te laat komen, wat eigenlijk best vaak gebeurt," legde Bella uit. Ze keek op even naar de tijd op haar mobiel. 13:53. Ze was op tijd, gelukkig.

shoes:
dress:
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Emptyzo jul 27, 2014 9:12 pm

Let's come together! -- 1st muziekclub meet Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
You got me loosing my mind, my heart beats out of time,
I'm seeing Hollywood stars, you stroke me like a guitar

Jessie J - Domino

Outfit
Een vrolijke verschijning danste/liep/huppelde door de gangen van de school. “’Cause we were barely seventeen and we were barely dressed. Baby don’t ya hear my heart, you got it drowning out the radio” zong het meisje vrolijk mee met de muziek die door de oortjes van haar telefoon luid in haar oren te horen was. Toen ze langs een spiegel liep, stopte ze even en maakte een foto van zichzelf. Toen zocht ze Anna’s nummer op in haar witte iPhone, met het schattige beertjeshoesje. De foto met een gezellig tekstje erbij (‘Hou een stoel warm, ik ben er bijna!’) stuurde ze naar Anna en Olivia vervolgde haar weg weer naar haar eindbestemming.

De eindbestemming van Olivia was het muzieklokaal. In het muzieklokaal werd de eerste bijeenkomst van de muziekclub door haar beste vriendin Anna georganiseerd. Hier was Olivia ontzettend enthousiast over geweest, want muziek was haar passie en haar lust. Zingen was iets wat ze het liefste deed, maar piano spelen was ook zeker een grote passie van haar. Ze was blij dat hier op school eindelijk een muziekclub werd opgericht. Niet was het alleen een kans om haar vaardigheden te verbeteren, het was ook een enorm leuke manier om andere mensen te leren kennen. Bang dat ze er echt buiten zou vallen was Olivia niet, deze mensen hadden, als het goed is, allemaal dezelfde passie als haar en dat zou iets zijn wat ze allemaal met elkaar zouden verbinden. Bovendien was het ook leuk om eindelijk iets met haar vriendin en kamergenootje Anna te kunnen doen. Gisteravond had Olivia al haar enthousiasme aan Anna geuit en was vervolgens zingend onder de douche beland. Zingen onder de douche…het was zo’n cliché, maar het was gewoon heerlijk om te doen. Sing like no one’s listening!
En hier was het dan. Olivia had de instructies van Anna duidelijk gevolgd, dus hier zou het muzieklokaal moeten zijn. Ze haalde haar oordopjes uit haar oren en duwde ze in de leuke rugzak die ze had meegenomen. Een meisje moest toch ergens haar spullen laten? Haar telefoon deed ze in haar broekzak en liep het lokaal binnen. Een deur te openen hoefde ze niet, want die was zojuist geopend door een meisje wat voor haar was. Een knap meisje met een super leuk jurkje aan! Wauw. Olivia staarde even betoverd naar het jurkje en schudde toen haar hoofd. Niet staren, Liv!

“Hi!” zei ze toen enthousiast en liep naar Anna toe. Ze gaf haar vriendin een knuffel en bleef met een arm om de schouder van Anna naar het drumstel kijken. “Ik wist helemaal niet dat je dit kon!” riep ze enthousiast uit en grijnsde toen breed. Toen liep ze naar het meisje toe. Hand uitsteken? Nah, te formeel. “Hey!” zei ze enthousiast “Ik ben Olivia, ik geloof dat ik jou nog niet kende?” Oei, dat zou awkward zijn, als ze elkaar al ontmoet hadden en Olivia vervolgens niet zou weten wie het meisje was. Maar nee, zo zat Olivia niet in elkaar. Ze wist voor de volle honderd procent zeker dat ze het meisje nog niet kende. “Ik wilde trouwens meteen zeggen dat ik je jurkje echt super gaaf vind! Hij is zo mooi en hij staat je zo leuk…” zei Olivia toen enthousiast en knikte bevestigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat Pierce
Kat Pierce
Class 1
Aantal berichten : 99

Character Profile
Alias: » Pae
Age: » 19 years
Occupation:
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Emptywo jul 30, 2014 2:01 pm

Kat Pierce
Bring it on

Outfit ^^

Klik, klak, klik, klak. De hakken van de brunette werden rytmisch op de grond gezet en een zelfverzekerde glimlach sierde haar lippen. Kat had de pas er stevig inzitten en nam af en toe een trek van haar sigaret. Over 5 minuten was het 2 uur, dan hadden ze met de muziekclub in het muzieklokaal afgesproken. De eerste keer dat Kitty er over gehoord had dacht ze dat het onzin en vreselijk kinderachtig zou zijn. Een club? Pff, daar zou je haar voor geen goud zien. Maar toen ze er meer over hoorde en zich er beter in verdiepte was het toch iets dat haar echt aansprak. Ze kon goed zingen en wat was leuker dan dat met andere delen? En wie weet wat voor een jongens daar rondliepen. Net een paar minuten voor twee verscheen de brunette in de deuropening van het lokaal. Nogsteeds sierde de zelfverzekerde glimlach om haar prachtige lippen. Ze haalde kort haar hand door haar donkere haren waarbij haar bruine kijkers door de ruimte gleden. "Hey." Zei ze vriendelijk, waarbij ze het lokaal wat meer instapte. Ze kende van deze drie dames niemand, voelde dan ook een kleine ongemakkelijkheid.

Bitches


made by ashleigh825 of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeong Hwan
Jeong Hwan
Class 2
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Ice Prince
Age: 20
Occupation:
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Emptywo jul 30, 2014 9:36 pm

Jeong liep zijn kamer uit op zoek toch naar het lokaal voor de meeting van de muziekclub. Hij hoopte maar dat die niet te veel en te lang zal verdwalen, maar zijn kennende zal dat wel gebeuren. Vooral omdat het hem op de eerste dag van school was overkomen. Niet dat het raar was dat het op zijn eerste dag gebeurde, maar dan nog. In een paar keer de route gelopen te hebben, had die hem nog steeds niet duidelijk in zijn hoofd zitten. Hij liep de trappen af richting de klaslokalen, omdat het hem logisch leek dat de meeting daar zou zijn. Hij hoopte maar dat die op tijd was, want te laat komen op een eerste kennismaking zal voor schut zijn. Jeong hoopte op dat er niet te veel mensen waren. Hij zag een lokaal open staan en zag mensen in de lokaal en wat instrumenten. ‘hier is het,’ dacht die. Hij pakte zijn telefoon en keek hoe laat het was. Het was een over twee, oftewel hij was te laat. Hij kon wel door de grond zakken van schaamte. Hij zuchtte even en liep naar binnen “Hallo, ik gok dat dit de muziekclub is?” vroeg hij, terwijl hij naar de meiden keek die er al waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Emptyza aug 23, 2014 12:23 pm


Let's come together! ☆
Man, Anna kon echt niet drummen. Om een of andere reden motiveerde dat haar echter om juist meer te oefenen. Ze was vastbesloten om op zijn minst iets te spelen wat als melodie door kon gaan, zelfs als het niet een echt drum ding was. Echter kwam er net op het moment dat ze zich voorbereidde en ze dus niet meer op de drums sloeg een meisje de ruimte binnen. Een golf van vreugde ging door Anna heen. Bella, zo stelde het meisje zichzelf voor. "Yup! Dit is zeker weten de muziekclub. Welkom!" Haar aandacht ging weer terug naar de drums, nog steeds vastbesloten om iets te leren spelen.
"Beter te vroeg dan te laat, lijkt me," zei ze nog tegen het meisje, gevolgd door een korte grinnik. Ze begon weer op de drums te spelen, maar deze keer veel rustiger. Het klonk al iets beter, al zat er nog niet echt een goed ritme in. Vreemd, als danseres had Anna daar toch wel gevoel voor. Misschien had ze gewoon geen gevoel voor de drums.

De tweede die binnen kwam was Anna's beste vriendin Olivia. Ze zag haar niet binnen lopen omdat ze zich zo concentreerde op de drums, maar toen ze de vrolijke stem van de brunette hoorde keek ze op met een glimlach.
"Olivia!" Met open armen ontving ze de knuffel. "Ik kan het ook niet, maar ik probeer het te leren." Een volgende persoon liep de ruimte binnen - nog een onbekende voor Anna. Ze zwaaide enthousiast, waarna ze zich weer op de drums wilde concentreren. Ze besloot echter om bij het instrument weg te gaan. Er kwamen nu steeds meer mensen en echt sociaal was het niet om dan in je eentje achter een instrument te zitten. Daar was later nog genoeg tijd voor. Ze sprong achter het instrument weg en liep naar de stoelen toe waar de anderen plaats hadden genomen. Ze meende zich te herinneren dat er meer aanmeldingen voor de club waren geweest, maar dat liet ze varen. Als mensen nog binnen wilden komen kon dat altijd, daar deed ze niet moeilijk over. Wel zag ze op haar mobiel dat het al tijd was, dus wilde ze beginnen ook.
"Welkom allemaal!" riep ze vrolijk. "Fijn dat jullie gekomen zijn. We hebben veel te bespreken. Ik-" Ze maakte haar zin niet af, omdat er nog een persoon binnen kwam. Een jongen deze keer. Iets wat haar heel vrolijk maakte, want hoewel ze ook prima met meisjes om kon gaan, vond ze het het aller fijnst om verschil te hebben in geslachten.
"Yep! Kom binnen en ga zitten. Ik wilde net beginnen!" Zelf bleef ze staan, zodat ze makkelijker de aandacht kon opeisen. "Zoals ik wilde zeggen: ik ben Anna, en ik had het idee om een club op te richten waar mensen samen kunnen zingen en instrumenten leren en hopelijk ook zo nu en dan kunnen optreden. Ik heb al ontzettend veel ideeën, maar het lijkt me slim om eerst een soort voorstelronde te doen. Misschien zeggen wie je bent en welk instrument je speelt? Mijn naam heb ik al gezegd, en mijn instrument is zang, maar ik denk dat ik er nog wel iets bij wil doen, al weet ik nog niet wat. En jullie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Emptydi aug 26, 2014 8:54 pm

"Ik ben Bella, dit is de muziekclub?" Vroeg ze. Ze keek om zich heen, en haar blik bleef hangen bij de gitaren. Ze speelde gitaar en piano en ze zong. Maar van de instrumenten was er nou niet echt eentje waar ze beter in was. Ze kon met beide goed overweg. "Yup! Dit is zeker weten de muziekclub. Welkom!" Sprak het meisje. Bella glimlachte vriendelijk terug. "Sorry als ik wat vroeg ben, maar ik wou niet te laat komen, wat eigenlijk best vaak gebeurt," legde Bella nog even uit. Ze was niet echt precies met tijd, ze kwam vaak te laat bij dingen. Gewoon omdat ze niet op tijd lette, of omdat ze het vergat. "Beter te vroeg dan te laat, lijkt me," antwoordde het meisje. Bella knikte blij, gelukkig begreep ze het. Het meisje begon weer op de drums te spelen, deze keer rustiger.

“Hi!” zei een ander meisje enthousiast. “Ik wist helemaal niet dat je dit kon!” De twee kenden elkaar duidelijk. “Hey!” Zei het meisje wat net binnengekomen was tegen Bella. “Ik ben Olivia, ik geloof dat ik jou nog niet kende?” Zei ze. Bella glimlachte vriendelijk. "Hey! Ik ben Bella, en ik denk het niet.. Ik heb je in ieder geval nog nooit gezien," Even stopte ze. "Of ik was niet aan het opletten.." Lachte ze wat verontschuldigend. Het kon goed dat ze niet had opgelet, er waren hier zoveel mensen die haar aandacht trokken, ze kon niet naar iedereen kijken. “Ik wilde trouwens meteen zeggen dat ik je jurkje echt super gaaf vind! Hij is zo mooi en hij staat je zo leuk…” Zei Olivia. Bella keek even naar haar jurkje, ze vond het zelf eigenlijk ook heel mooi. "Dank je, hij staat jou waarschijnlijk het beste in het perzik.. Of lichtroze.." Ze stopte even, en bekeek het meisje toen even. Ze kreeg meteen een gevoel van jalozie toen ze het haar van Olivia beter bekeek, zij had altijd al bruin of donkerbruin haar willen hebben. "Want dat kleurt bij je haar," voegde ze er toen aan toe. Nog een meisje kwam binnen, ze had donkerbruin haar, en keek zelfverzekerd. "Hey." Sprak het meisje. Bella glimlachte even vriendelijk. “Hallo, ik gok dat dit de muziekclub is?” Zei de jongen die binnenkwam. Veel aandacht kon ze niet op hem leggen want er begon iemand anders te praten.

"Zoals ik wilde zeggen: ik ben Anna, en ik had het idee om een club op te richten waar mensen samen kunnen zingen en instrumenten leren en hopelijk ook zo nu en dan kunnen optreden. Ik heb al ontzettend veel ideeën, maar het lijkt me slim om eerst een soort voorstelronde te doen. Misschien zeggen wie je bent en welk instrument je speelt? Mijn naam heb ik al gezegd, en mijn instrument is zang, maar ik denk dat ik er nog wel iets bij wil doen, al weet ik nog niet wat. En jullie?" Bella was even stil, en nam de woorden in zich op. "Ik ben Bella," begon ze. "Ik speel piano en gitaar, voor ik weet eigenlijk niet hoelang al.. En ik zing ook." Ze keek de kring nieuwsgierig rond, benieuwd naar de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Emptyvr aug 29, 2014 10:36 pm

[dohtml]


So open your eyes and see,
the way our horizons meet,

“Freedom
I let go of fear and the peace came quickly
Freedom
I was in the dark and then it hit me
I chose suffering and pain in the falling rain
I know, I gotta get out into the world again.”

 
Eigenlijk was het helemaal niets voor Jade om ergens te laat op te dagen, zeker omdat ze wel wist waar ze moest zijn. Echter was ze gewoon volstrekt de tijd vergeten, zo om je diep voor te schamen. Ze was al heel vroeg de bibliotheek in gedoken, simpelweg omdat ze informatie had gevonden over Charles Xavier, een naam die ze al heel veel voorbij had zien komen in de boeken. Hij was een beroemdheid binnen de mutanten en tevens oprichter van deze speciale school. Ze had sowieso al gevonden dat hij een bijzondere gave had, telepathie is ook heel bijzonder en ook erg sterk. Jade was vroeger helemaal niet bezig met hoe sterk een gaven kon zijn, maar nadat ze had ondervonden dat ook zijn tot een speciaal soort behoorde had ze er wel meer interesse in gekregen. Toen ze het boek dat ze had gevonden wilde in scannen bij de daarvoor bestemde tafel zodat ze kon aantonen dat zij het boek ging lenen vielen haar heldere lichtblauwe ogen op de klok. Als ze het in haar had om te vloeken dan had ze dat zeker gedaan. In dit geval stak ze haar boeken zo snel mogelijk in haar schoudertas en liep ze zo snel mogelijk de bibliotheek uit.

Het zat niet in haar om haar gave te gebruiken om sneller bij het lokaal te komen, ze was immers toch al te laat. Oh, wat moesten ze wel niet denken! Ze was juist zó blij geweest toen ze te horen had gekregen dat ze bij de muziek club mocht aansluiten. En dat terwijl ze eigenlijk nog helemaal niet van zichzelf had laten horen, en ze was ook niet bepaald de meeste opvallende in de klas, op haar haast witte lange haren en felle lichtblauwe ogen na dan… éindelijk bij het lokaal aangenomen, stond ze voordat ze het lokaal binnen liepen ‘buiten het zicht van de rest’ even stil om haar ademhaling onder controle te krijgen. Haar lichaam kon nog steeds niet veel inspanning hebben en de rode blos was niet voor niets op haar wangen tevoorschijn gekomen. Jadeline was dan al behoorlijk wat aangekomen, dat was ook niet vreemd aangezien ze graatmager was bij aankomst, maar nog altijd zat ze ver onder haar minimale gewichtsgrens. Gelukkig wist ze zich zo te kleden dat het niet zo enorm opviel, ze had vrijwel altijd lange of driekwarts mouwtjes zelfs in de zomer omdat de vreselijke littekens haar hele armen tekende, evenals haar smalle beentjes die ze of in een spijkerbroek of in een dikke panty had gehuld werden getekende door dezelfde lelijke littekens. Bah, ze haatte het maar zelfs haar gave kon haar aangeslagen huid niet meer redden.

Oke, ze was op adem ze liet haar heldere ogen het muzieklokaal ‘waar een gemoedelijke sfeer hing’ en een korte glimlach sierde haar lippen. Wat onwennig liet ze haar linkerhand door haar lange lichte haren glijden terwijl ze zachtjes en rustig het lokaal binnen liep. Zo te horen was de jongedame die in het midden stond diegene die de club had opgericht want ze gaf een enthousiast verhaal en vroeg over iedereen zich voor wilde stellen. Jade wachtte geduldig totdat ze was uitgepraat en terwijl ze kort haar ogen over de rest liet glijden en een aantal herkenbare gezichten zag voelde ze nog meer. De energie die plots door haar lichaam leek te reizen kwam niet geheel onaangekondigd daar Jadeline al meerdere malen dit gevoel had gekregen. Haar vingers tintelde en haar zenuwen leken zich tot hun uiterste geactiveerd. Er was niet éen maar zelf twee mutanten in dit lokaal met een natuurlijke gave. oooh gleed er daardoor wat verbaast over haar lippen, misschien wat harder dan de bedoeling was. Een korte vrij onschuldige glimlach sierde haar lippen terwijl ze haar helder blauwe ogen weer oprichtte. Sorry,.. sorry dat ik te laat ben sprak ze zachtjes.





for: Music Class   //   word count: 645  //    





Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's come together! -- 1st muziekclub meet   Let's come together! -- 1st muziekclub meet Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's come together! -- 1st muziekclub meet
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [OFFICIAL] Muziekclub!
» Meet topic
» It's a pleasure to meet you
» Nice To Meet You
» So we meet again? &Charlie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Bin-
Ga naar: