INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptyma jul 28, 2014 1:26 am

You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
You may feel alone when you're falling asleep and every time tears roll down your cheeks,
But I know your heart belongs to someone you've yet to meet and someday you will be loved.

Deatch Cab for Cutie - Someday you will be loved
Op het terrein liep een meisje. En nee, het was niet zomaar een meisje. Het was een meisje met een wagentje achter haar aan slepend. Een rood wagentje wel te verstaan. Maar wat was er nou zo raar aan een meisje met een rood wagentje achter zich aan slepend? Juist, helemaal niets. Maar wat nou als het wagentje gevuld was met een zak van één bij twee meter? Dan zou het op zich ook nog niet zo raar zijn. Maar de zak was tot de rand aan toe gevuld met Lucky Charms en caramel popcorn. Het meisje wat op het terrein liep was Olivia. Ze liep rond met een brede glimlach. Het meisje had dit karretje namelijk gevonden bij de keuken. Ze had het vreemd gevonden dat er een karretje stond gevuld met caramelpopcorn en Lucky Charms. Maar nadat ze drie en een half uur gewacht had, was er nog niet iemand op komen dagen en was ze de keuken binnengestormd. Totaal in paniek, door de popcorn en de Lucky Charms. Maar in de keuken had ook niemand het besteld. De chefkok had tegen haar gezegd dat ze het mocht hebben en haar vriendelijk verzocht om weg te gaan. Eigenlijk had hij dat niet zo aardig gezegd, maar dat maakte niet uit. Nu had ze popcorn en Lucky Charms.

Met een brede glimlach kwam ze aan op het schoolplein. Meteen kwam er een schattige, kleine mutant op haar afgelopen. “YAY! LUCKY CHARMS!” juichte Olivia enthousiast en keek met stralende ogen naar het kleine meisje dat voor haar stond. Het meisje keek haar aan en deed haar mond open. Uit haar mond kwam een keiharde brul, als een soort leeuw. “O!” piepte Olivia en stapte bang naar achteren. Het meisje liep met een boos gezicht weg. “Sorry, het maakt niet uit als je van Lucky Charms houdt! Ik eet de jouwe wel op!” riep ze het meisje enthousiast na en trok haar karretje mee naar een van de bankjes die er stonden. Het karretje zette ze naast het bankje neer en Olivia plofte er op neer. Haar hand graaide in haar enorme (letterlijk) zak met lekkers. Vrolijk begon ze op een stukje popcorn te knabbelen. Dat was het leuke aan haar verrassing: je wist nooit wat je nu ging eten. Of het was een stukje popcorn (caramel!), of het was een Lucky Charm. Vrolijk keek ze om zich heen, totdat ze iets in het hoekje van het schoolplein zag liggen. Het was een kleurboek en krijtjes.

Nieuwsgierig  liep Olivia naar het kleurboek toe en keek ook naar de krijtjes. Het waren niet zo maar krijtjes, het waren crayons! “Oeh, crayons!” herhaalde Olivia zacht toen ze naar het opschrift kreeg. Dit was het echte werk. Ze pakte het kleurboek en de crayons op en liep terug naar haar bank. Gelukkig, niemand had haar karretje gepakt. Opnieuw pakte ze een handje met de mix en at het op. Vervolgens besloot ze om in haar kleurboek te kijken, om te kijken of het van iemand was. Ze bladerde door het boek, maar het was helemaal leeg. Ze kon ook geen briefje ontdekken. Ook de crayons leken ongebruikt. Wel ontdekte ze een briefje voorin het boek. “Kleur de tijger” las Olivia hardop voor. Ze haalde haar schouders op en ging op zoek naar de tijger.

Toen ze de tijger gevonden had, pakte ze een blauwe crayon. Olivia grinnikte hardop. Een blauwe tijger bestond helemaal niet! Maar dat maakte niet uit. Ze was blij. Wilde iemand haar heel blij maken, of was dit allemaal toeval? Het maakte Olivia niet uit, ze was blij met de spulletjes die ze vandaag gevonden had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptyma jul 28, 2014 7:30 pm

Minaye
You can call me Mina


Minaye werd wakker van vogels. Dat was nieuw. Minaye geloofde dat ze nog nooit door een vogel was wakker gemaakt in Los Angeles. Minaye was het gfeluid van toeters en schurende auto's gewend. Ze was kortgeleden aangekomen en had tot nu toe twee meisjes leren kennen. Minaye keek in haar kast en pakte een korte broek want het was mooi weer. Ze pakte er een wit hempje bij en knoopte haar haar met twee plukjes tot een strikje. Minaye was nog aardig alleen en wou wat gezelschap gaan zoeken buiten. Minaye verliet haar kamer en op de trap zaten een aantal kinderen die wat snoep aan het uitwisselen waren. Snoep, Minaye had ook wel lekkere trek. Minaye liep de trap af en kwam in de woonkamer soort achtig iets. Hier zaten best veel mensen. Minaye vond het raar want het was heel mooi weer. Echt een mobiele eenheid, maar toch gezellig. Ze was gewoon van plan om buiten rond te lopen en rond te kijken bij wie ze ging zitten. Minaye kwam buiten aan bij the School yard. Een plein met een fontein en bankjes. Toen Minaye rondkeek merkte ze iets opmerkelijks. Minaye bevroor even. Een meisje zat daar te eten uit een echt reusachtige zak met...wat zat er in? Het zag er lekker uit, en echt in geen enkele manier ging ze die zak helemaal op zal krijgen. Dus besloot Minaye om uit liefdadigheid te vragen of ze kon helpen. Ze liep naar het meisje toen glimlacht naar haar. "Ga je die helemaal alleen opeten?" vroeg Minaye met een grijns en trok een wenkbrauw op. "Ik ben Minaye" zei ze enthousiast, hopend dat ze ook mog mee eten uit die zak.

from Kíli @
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptydi jul 29, 2014 1:26 am

You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
Let me see put your hearts up, yeah, let me see put your hears up, yeah,
If we give a little love, maybe we can change the world.

Ariana Grande - Put your hearts up

De punten van haar schoenen gingen vrolijk over de stenen van het schoolplein. Haar kleurplaat van de tijger was af, dus legde ze haar kleurboek met haar crayons weg. De rest zou ze vanavond wel af maken, als ze er tijd voor had. Waarschijnlijk wel, wat zou ze anders in de avond moeten doen? Bingo! Dolly naaien. Dolly verdiende ook een mooie, gevulde binnenkant en een heel lichaam. Dat had meer prioriteit. Wat ook prioriteit had, was waar ze in vredesnaam het karretje met de enorme zak met caramelpopcorn en Lucky Charms ging opbergen. In haar kamer, dat was een ding wat zeker is. Dan konden Anna en zij er samen van eten, terwijl ze naar een film ofzo keken. YAY! Ja, het karretje moest gewoon op haar kamer staan. Dan kon ze het eten wanneer ze het wilde. Met een stralende glimlach nam ze nog een handje van haar enorme verrassing en nog eentje en nog eentje en nog eentje.

“Ga je die helemaal alleen opeten?” Met een luide gil sprong Olivia omhoog. De grond was bezaaid met Lucky Charms en caramelpopcorn. “O my God!” Olivia was zich dood geschrokken, ze was zo in gedachten verzonken geweest, dat ze het meisje helemaal niet had horen aankomen lopen. “Sorry! Ik had helemaal niet door dat er iemand naar me toekwam…” piepte Olivia verontschuldigend en veegde de popcorn en Lucky Charms van het meisje af. Het meisje stelde zich voor als Minaye. “O my God!” riep Olivia toen weer uit en gaf een stralende glimlach aan het meisje. “Ben jij die zangeres van Starships enzo?” O nee, wacht dat was iemand anders. “O nee, dat is Nicki Minaj…” Olivia fronste even haar wenkbrauwen, maar haalde toen haar schouders op. Toen keek ze weer met een stralende glimlach naar Minaye.

Ze nam nog een handje van haar enorme zak. “Als je wilt mag je ook pakken hoor!” zei Olivia toen en knikte bevestigend. “Het is altijd een verrassing! Als je niet kijkt, weet je niet of je een Lucky Charm of een stukje popcorn in je mond doet. Je weet het pas als je het eet!” Ze lachte enthousiast, terwijl ze een Lucky Charm in haar mond deed. “Ik ben Olivia trouwens. Ik luister ook naar Liv, maar niet naar Olijf…” deelde ze vervolgens nog even mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptydi jul 29, 2014 9:02 pm

Minaye Evans



Het meisje schrok zich helemaal rot en sprong met een gil de lucht in. Popcorn en.. Nu zag Minaye het, Lucky Charms vlogen de lucht in en tegen Minaye aan.  “Sorry! Ik had helemaal niet door dat er iemand naar me toekwam…” zij het meisje en veegde de Popcorn en Lucky Charms die op minaye waren blijven plakken van haar af. Minaye lachte. "Nee, ik sorry..ik liet je schrikken" zei Minaye nog lachend want het zag er wel heel grappig uit. Minaye had zich voorgesteld en het meisje riep: “O my God!”. en Minaye zag het meisje breeduit glimlachen.  “Ben jij die zangeres van Starships enzo?” Vroeg ze en Minaye begon te lachen. Veel mensen zagen vergelijking met de naam Nicki Minaj. “O nee, dat is Nicki Minaj…” zei het meisje daarna fronsend. "Het lijkt erop, maar dat van mij spreek je meer uit als: Mina-YAY!" zei Minaye vrolijk.  Ze gaf aan dat Minaye kon pakken uit haar enorme zak met popcorn en Lucky Charms.  “Het is altijd een verrassing! Als je niet kijkt, weet je niet of je een Lucky Charm of een stukje popcorn in je mond doet. Je weet het pas als je het eet!” zei ze erbij en Minaye grinnikte. Ze nam een handje, deed haar ogen dicht en deed iets haar mond. "Lucky Charm!" zei ze vrolijk. Minaye was blij dat ze uberhaubt hier te krijgen waren. Want voor dat ze hier was, at ze het elke dag als ontbijt. Maar zoveel? Het meisje stelde zich voor als Olivia en dat ze reageerde op Liv, maar niet op Olijf. Minaye moest wel vaak om haar lachen merkte ze.  "Is goed, jij mag mij Mina noemen." zei Minaye, want dat was ook makkelijker. Minaye keek even naar die zak, nog steeds afvragend waar ze die vandaan had. "Maar vertel, hoe kom je aan die grote heerlijke zak" vraag Minaye nieuwsgierig. Minaye zag ook een kleurboek liggen met wat crayons erbij. Minaye ging op het bankje zitten en wees naar het kleurboek. "Gaaf kleurboek" zei ze grappend.




TAG: Olivia Del Rey
SHIP: ship name;
NOTES:


coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptywo jul 30, 2014 1:00 am

You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
Sometimes a story has no end, sometimes I think that we just could be friends.
'Cause I'm a wondering man, he said to me. And what about our future plans? Does this thing we have even make sense?
When I got the whole world in front of me?

Lady Gaga - Gypsy

“YAY FOR MINA-YAY!” lachte Olivia vrolijk en nam het meisje rustig in zich op. Mina had een vrolijk gezicht en zag er prachtig uit. Dat ze zo’n mooie persoonlijkheid had, maakte haar alleen maar nog mooier. Olivia was graag in de aanwezigheid van mensen met een vrolijke persoonlijkheid, dat had ze zelf namelijk ook. “Oké, oké, vanaf vandaag noem ik je dus Mina of YAY!” grinnikte Olivia. Haar hand ging weer in haar enorme zak en deed haar ogen dicht. Toen deed ze het handje lekkers in haar mond en kauwde. Naast haar hoorde ze dat Mina een Lucky Charm had ontdekt. Enthousiast knikte Olivia. “Mmm, popcorn, Lucky Charm, Lucky Charm, popcorn, Lucky Charm, popcorn” somde Olivia op “Het is altijd een verassing wat je krijgt.” Snel stond ze op en pakte het handvat van haar karretje beet. Het karretje zette ze naast de benen van Mina en zelf ging ze aan de andere kant zitten, zodat het karretje tussen hen instond. Zo konden de meisjes er makkelijker bij. Met een glimlach keek ze Mina weer aan. Gelukkig was zij ook weer een aardig persoon. Dat maakte haar nog vrolijker dan dat ze al was.

“Maar vertel, hoe kom je aan die heerlijke grote zak?” hoorde ze Mina zeggen, op het moment dat zij wat snoepgoed naar binnen schoof. Giechelend hapte ze het lekkers weg en slikte het door. Ook kreeg ze nog een compliment over haar kleurboek. “Dankjewel!” zei ze enthousiast. Ze streelde met haar hand de kaft van het kleurboek. “Iemand wilt me denk ik verassen vandaag en het maakt me zo vrolijk! Ik was een wandelingetje aan het maken en toen vond ik deze enorme zak, gevuld met caramel popcorn en Lucky Charms. Hij stond bij de keuken. Ik vroeg aan het keukenpersoneel of het misschien besteld was. Maar niemand had het besteld, dus heb ik drie uur gewacht en toen zij de chef, dat als ik langer dan vijf minuten mijn mond kon houden, ik het mocht hebben!” Braaf streelde ze de zak, alsof het een superschattig hondje was. Maar ze was ook super blij met de zak, hoe lang zou ze hier niet van kunnen snoepen? Nou ja, als ze in dit tempo doorging, zou ze er misschien 2 dagen mee kunnen doorbrengen. Maar ach, who cares? Het was lekker en ze had nu iemand om het mee te delen.

“Mijn kleurboek vond ik hier op het schoolplein, samen met de crayons” ging Olivia toen verder. Ze keek naar de plek waar ze het gevonden had. Vervolgens keek ze weer naar Mina en haalde ze haar schouder op. “Ik vond het en het enige wat er in stond was een briefje met daarop “Kleur de tijger”’ ging ze verder en pakte haar kleurboek. Ze sloeg het open en liet de tijger aan Mina zien. “Dus dat heb ik gedaan…” Haar hand streelde de paarse tijger. Ja, deze dag was goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptydo jul 31, 2014 1:49 am

Minaye Evans



Minaye vroeg zich dus af waar die zak vandaan kwam. Zou dit meisje misschien een popcorn en Lucky Charm mutatie hebben.  “Oké, oké, vanaf vandaag noem ik je dus Mina of YAY!”.  Minaye lachte, Mina was ze wel gewend maar YAY! was nieuw. Niet erg, het is een hele vrolijke begroeting. Net als dit meisje. In de wolken van popcorn en Lucky Charms. Begrijpelijk, want als Minaye die zak had, had ze geen andere liefde meer kunnen vinden.  “Iemand wilt me denk ik verassen vandaag en het maakt me zo vrolijk! Ik was een wandelingetje aan het maken en toen vond ik deze enorme zak, gevuld met caramel popcorn en Lucky Charms. Hij stond bij de keuken. Ik vroeg aan het keukenpersoneel of het misschien besteld was. Maar niemand had het besteld, dus heb ik drie uur gewacht en toen zij de chef, dat als ik langer dan vijf minuten mijn mond kon houden, ik het mocht hebben!” vertelde Liv enthousiast. De kar stond dichterbij en Minaye pakte nog een handje. "Cool! en lekker." zei Mina. Liv keek verliefd naar de zak en aaide het. Minaye grinnikte, met dit soort mensen kon ze goed opschieten. Olivia begon over haar kleurboek. Ze vertelde waar ze hem had gevonden en de opdracht die erin stond. “Ik vond het en het enige wat er in stond was een briefje met daarop “Kleur de tijger” zei Liv en Minaye keek naar de tijger en merkte iets geks op. De tijger was paars ingekleurd. "Paars? Orgineel! Er stond op het briefje niet welke kleur dus paars is geen probleem toch?" zei ze grappend. "Hij is echt prachtig, tijgers zijn mooi. Paars maakt ze mooi en leuk" voegde ze er aan toe en nam nog een handje uit de zak. "Ik ben blij dat Lucky Charms hier te krijgen zijn, zonder Lucky Charms zou ik mij mijn leven onzeker zijn"




TAG: Olivia Del Rey
SHIP: ship name;
NOTES:


coded by RESCUE RANGER ! of ATF


Laatst aangepast door Minaye Evans op ma aug 04, 2014 7:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptyvr aug 01, 2014 12:49 am

You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
What do you wanna wear this spring?Annotate
What do you think is the new thing?
What do you wanna wear this season?

Lady Gaga - Donatella
Olivia was enthousiast over het enthousiasme dat Mina uit scheen te stralen. Ze leek enthousiast over dezelfde dingen als zij en dezelfde dingen in het leven te waarderen als zij. Dat zorgde ervoor dat Liv zich op haar gemak bij haar voelde. “Tijgers zijn ontzettend gaaf…” zei Olivia knikkend en pikte een paar roze Lucky Charms uit de zak. Dat deed ze gewoon, omdat ze roze een leuke kleur vond. Toen trok ze een serieus gezicht. “Tijgers zijn ook een soort van bedreigde diersoort hè? Niet allemaal, maar een paar wel, zoals de Siberische tijger. Dat is zo naar, het zijn zulke mooie wezens! Wie wilt ze nou kapot maken?” Olivia haatte het als er onrecht aan dieren gedaan werd en daarom was ze ook al bijna haar hele leven vegetarisch. Een documentaire over de angora konijnen had dit alleen maar versterkt. De documentaire had haar zo ontzettend verdrietig gemaakt, dat ze haar eigen konijntje thuis minstens twee uur had zitten knuffelen. Je moest er toch niet aan denken dat iemand een konijntje pijn zou kunnen doen?

“Ik ben blij dat Lucky Charms hier te krijgen zijn, zonder Lucky Charms ben ik mijn leven niet zeker” hoorde ze Mina zeggen en Olivia knikte bevestigend. “Ja inderdaad, ik werd zo blij dat ik ze bij het ontbijt zag! Toen ik hier voor het eerst was, was ik de eerste dag een beetje verdrietig, en toen zag ik Lucky Charms, en thuis in Italië at ik dat ook altijd dus ik was toen zo ontzettend blij!” Ja, ze had zich zo ellendig gevoeld, de eerste dag dat ze hier aankwam. Ze voelde zich leeg en alleen en dat was zo’n ellendig gevoel. Het was de eerste keer dat ze zoiets ervaren had. Misschien was dat voor Mina wel net zo, en had zij de eerste dag net zo ervaren? “Hoe lang ben je hier al, Mina?” vroeg ze toen, met een lieve glimlach, die haar aanspoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptyma aug 04, 2014 7:57 pm

Minaye Evans



“Tijgers zijn ontzettend gaaf…” zei Liv en Minaye zag dat ze de roze Lucky Charms eruit pakte. Minaye deed hetzelfde met de de blauwe. Gewoon omdat die een leuke aparte smaak hadden. “Tijgers zijn ook een soort van bedreigde diersoort hè? Niet allemaal, maar een paar wel, zoals de Siberische tijger. Dat is zo naar, het zijn zulke mooie wezens! Wie wilt ze nou kapot maken?” Vertelde Olivia en Minaye knikte. "Ja klopt, ik denk dat die mensen alleen geld belangerijk vinden." zei Minaye met teleurstelling in haar stem. Minaye vond het altijd al vreselijk hoe dieren werden behandeld gewoon om geld te verdienen. Ze gaf altijd met plezier geld aan stichtingen die dieren redden.
Dat was een slecht iets in de wereld, en dan terug naar het leuke iets in de wereld. Lucky Charms en popcorn dat in een grote zak zat en waar ze dus uit aan het eten was samen met Liv. “Ja inderdaad, ik werd zo blij dat ik ze bij het ontbijt zag! Toen ik hier voor het eerst was, was ik de eerste dag een beetje verdrietig, en toen zag ik Lucky Charms, en thuis in Italië at ik dat ook altijd dus ik was toen zo ontzettend blij!” Minaye lachte, ja dat was de reden dat Minaye vrolijk was op dat moment. "Italië? Daar wil ik mijn hele leven al een keer heen" En dat loog ze niet. Ze had een keer foto's gezien van Rome en dat vond ze prachtig. “Hoe lang ben je hier al, Mina?” vroeg Olivia. Minaye maakte ven haar mond leeg en zei toen: "Uhh een aantal dagen". Minaye telde even in haar hoofd en kwam uit op 4 dagen. Heel kort voor haar gevoel, ze moest nog enorm wennen aan de verschillen tussen deze plek en thuis. Veel natuur voor haar gevoel. De bossen hier waren anders dan het park in LA.




TAG: Olivia Del Rey
SHIP: ship name;
NOTES:


coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptywo aug 06, 2014 1:01 am

You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
In a way exhausting, we're problem solving, drink till she's attractive, we're PARTYNAUSEOUS.
Talking 'bout diplomatic, our problems plastic, making that peace attractive, we're PARTYNAUSEOUS.

Lady Gaga - PARTYNAUSEOUS

Olivia glimlachte breed toen Mina zei dat ze wel eens naar Italië zou willen, haar hele leven eigenlijk al. Italië was een prachtig land en Olivia zou het liefste weer teruggaan. Maar dan zou ze haar ouders, haar vroegere pestkoppen en Luke weer onder ogen moeten komen. Daar was ze voorlopig nog niet aan toe, dus ze was blij dat ze voorlopig op Genosha Island zat. Dan hoede ze niet te denken aan de dingen thuis, terwijl ze zich diep van binnen ook wel realiseerde dat ze vroeg of laat haar vroegere monsters tegen zou moeten komen. Maar dan zou ze er klaar voor zijn en sterker dan ooit. Voorlopig zal dit nog niet zo zijn en kon ze nog vrolijk rondhuppelen op Genosha Island. Misschien moest ze binnenkort eens op zoek gaan naar de konijntjes die Anna ooit in een sms’je had beschreven?

“Oooh, dus je bent hier nog niet zo lang!” zei Olivia enthousiast “Je zou dan echt eens naar het strand moeten gaan! Toen ik hier nog maar net was, ging ik daar wel eens een om mijn hoofd tot rust te krijgen. Het zijn zo veel indrukken die je krijgt in je eerste paar dagen op deze school.” Olivia knikte bevestigend. Tenminste, zo had zij het ervaren, haar eerste paar dagen op Genosha Island. Ten eerste was ze de eerste paar dagen gewoon heel erg depri geweest, maar langzaam maar zeker had ze zichzelf weer een beetje teruggevonden. De vrolijke Olivia die ze altijd al was geweest, die altijd in was voor een lach en altijd klaar stond voor mensen om ze te helpen. “Ik kom uit een klein stadje in Italië. Het had net genoeg inwoners om zich een stadje te noemen, maar qua mensen was het echt een dorp. Iedereen kende elkaar en er werd over iedereen gepraat. Maar goed, de natuur rond het dorpje was prachtig. Het was typisch Italiaans zeiden toeristen altijd. Af en toe gingen de jongens dan naar de fontein als er toeristen waren, en dan zeiden ze als de dichtbij kwamen, dat ze dan heilig werden verklaard door een apostel. Maar in die fontein was ook een straal water en dan spetterden ze de mensen altijd nat.” Olivia giechelden. Waarom wist ze niet, het was gewoon ontzettend grappig om de toeristen in hun eigen taal te horen schelden op de jongens. Het waren geen gemene jongens, gewoon jongens die in waren voor een grapje.

Ook wist ze niet echt waarom ze dit aan Mina vertelde. Het was gewoon haar hoofd binnen komen rollen en ze had het met het meisje willen delen. Met een scheve glimlach keek ze Mina aan. “Waar kom jij vandaan? Ik ben echt benieuwd!” En terwijl ze nog een handje nam van haar enorme zak, keek ze het meisje nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptydo aug 07, 2014 3:37 pm

Minaye Evans



“Oooh, dus je bent hier nog niet zo lang!” zei Liv en Minaye knikte. “Je zou dan echt eens naar het strand moeten gaan! Toen ik hier nog maar net was, ging ik daar wel eens een om mijn hoofd tot rust te krijgen. Het zijn zo veel indrukken die je krijgt in je eerste paar dagen op deze school.” voegde Olvia er aan toe. "Ja, ik was er bij mijn aankomst hier er heen gegaan. Veel veranderingen in een korte tijd zorgt bij mij ook altijd voor drukte in mijn hoofd. Het strand is een goede plek om rust te vinden inderdaad." zei Minaye. Ze had daar twee meisjes ontmoet met een gave mutatie's. Tuurlijk was ze wel benieuwd naar de mutatie van Olivia maar ze vond het kletsen over andere dingen eigenlijk wel fijn. “Ik kom uit een klein stadje in Italië. Het had net genoeg inwoners om zich een stadje te noemen, maar qua mensen was het echt een dorp. Iedereen kende elkaar en er werd over iedereen gepraat. Maar goed, de natuur rond het dorpje was prachtig. Het was typisch Italiaans zeiden toeristen altijd. Af en toe gingen de jongens dan naar de fontein als er toeristen waren, en dan zeiden ze als de dichtbij kwamen, dat ze dan heilig werden verklaard door een apostel. Maar in die fontein was ook een straal water en dan spetterden ze de mensen altijd nat.” vertelde Olivia en Minaye moest lachen. Dat was tipisch een grap die ze met haar vrienden uit zou kunnen halen. Het stadje van Liv klonk leuk, dat iedereen elkaar dan kent vond ze speciaal. In LA was het lastig om alle namen van alle mensen in de flat bij te houden. “Waar kom jij vandaan? Ik ben echt benieuwd!” vroeg Liv nieuwsgierig. Minaye glimlachte. "Ik woonde in Los Angeles, daar heb je vast wel eens van gehoord." zei Minaye met een grijns. "Ik heb met mijn crew wel eens een flashmob gehouden in een fontijn. Heeel het winkelcentrum keek en de beveiliging heeft ons erna eruit moet sturen." zei Minaye lachend. "Het was een beetje een waterbalet" zei ze met een grijns tegen Liv.
Zingen en dansen dat is wat Minaye deed in de stad. "En? wat deed jij in je stadje om je niet te vervelen?" vroeg Minaye. "En hier? want ik heb hier ook nog niet echt een leuke bezigheid gevonden. Het leukste tot nu toe is met jou hier zitten en eten uit deze zak"zei ze lachend.




TAG: Olivia Del Rey
SHIP: ship name;
NOTES:


coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptywo aug 13, 2014 9:06 pm

OOC: Sorry voor de late reactie!
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
Break up, make up, total waste of time, can we please make up our minds?
And stop acting like we’re blind, 'cause if the water dries up and the moon stops shining
Stars fall, and the world goes blind, boy you know I'll be savin' my love for you, for you

Ariana Grande ft. Big Sean - Best Mistake
Bevestigend knikte Olivia toen Mina vroeg of ze wel eens van Los Angeles had gehoord. Natuurlijk had ze daar wel eens van gehoord! Dat was een van de bekendste plekken in de Verenigde Staten. Ze was er overigens nog nooit geweest, helaas. Niet dat dit snel ging gebeuren, ze was bang voor het plastic Barbiemeisje idee, al zag Mina er overigens niet zo uit. Olivia glimlachte stralend toen ze vertelde over de flashmob die ze in een winkelcentrum hadden gehouden.  “Wauw, dat is zo gaaf!” zei Olivia “En dansen in een crew, dan moet je wel heel erg goed zijn!” Grinnikend keek ze Mina vol bewondering aan, ze waren het winkelcentrum uitgegooid. Dat is iets wat Olivia nooit zou durven. Nou had zij natuurlijk ook geen crew, maar ze had wel dansles gehad. Dit was van een hippe dansleraar, die stiekem op mannen viel, die haar allerlei ingewikkelde moves had geleerd. Ze hadden samen gedanst, maar nog nooit opgetreden. Ergens had Olivia spijt, ze had hem zomaar alleen laten staan, zonder hem gedag te zeggen. Gauw maar eens een mailtje sturen!

“En wat deed jij in je stadje om je niet te vervelen?” hoorde ze Mina vragen en Olivia keek op “En hier? Want ik heb hier ook nog niet echt een leuke bezigheid gevonden. Het leukste tot nu toe is hier met jou zitten en van deze zak eten.” Olivia grijnsde en sloeg eventjes haar arm om Mina, terwijl ze haar iets dichter naar haar toetrok, als wijze van een knuffel. “Wat lief van je!” piepte Olivia enthousiast en schoof weer terug naar haar eigen plekje. “Ik deed zingen en piano spelen. Net als jij danste ik ook, maar niet in een crew. Ik kreeg dansles van een goede vriend van mij en ik vond het geweldig. Hier zing ik zoveel mogelijk en als hij vrij is, speel ik op de piano in het muzieklokaal. Dansen…dansen heb ik nog niet echt gedaan…” zuchtte Olivia “Maar voor de rest is het leuk om naar de speeltuin en het strand te gaan. De tuin is overigens ook heel mooi! Ik ben graag buiten, zoals je merkt…”

Ze nam nog een handje van haar zak en knabbelde vrolijk op wat popcorn. “Ik vraag me nog steeds af hoe deze zak hier gekomen is, zou iemand veel te veel besteld hebben?” vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptydo aug 14, 2014 8:19 pm

Minaye Evans



“Wauw, dat is zo gaaf!” zei Olivia.  “En dansen in een crew, dan moet je wel heel erg goed zijn!” voegde ze eraan toe en Minaye glimlachte. "Dansen is mijn passie, dan maak ik er het beste van" zei Minaye vreugdevol. Minaye vroeg wat Olivia hier en daar deed tegen verveling, en zei erbij dat dit de leukste gebeurtenis was die ze hier had meegemaakt. Olivia sloeg een arm om Minaye heen en trok haar even tegen zich aan. “Wat lief van je!” zei Olvia. Minaye glimlachte, ze vond Olivia een grappig en vrolijk meisje. Precies waar Minaye graag mee omging. “Ik deed zingen en piano spelen. Net als jij danste ik ook, maar niet in een crew. Ik kreeg dansles van een goede vriend van mij en ik vond het geweldig. Hier zing ik zoveel mogelijk en als hij vrij is, speel ik op de piano in het muzieklokaal. Dansen…dansen heb ik nog niet echt gedaan…” vertelde ze en Minaye werd meteen nieuwsgierig naar haar stem, met zingen natuurlijk. "Wauw dansen én zingen. Ik kan ook wel zingen maar ik doe er alleen nooit iets mee. Ik kan dansen voor volle zalen maar zingen durf ik echt niet." zei Minaye eerlijk. Vrienden die haar hadden horen zingen zeiden wel altijd dat het mooi was maar ze had altijd al een angst om voor mensen te zingen. “Maar voor de rest is het leuk om naar de speeltuin en het strand te gaan. De tuin is overigens ook heel mooi! Ik ben graag buiten, zoals je merkt…” vertelde Liv. "Ik ook, ik ben de geur van een drukke stad gewend. Dus ik ben hier gewoon constant buiten, Het ruikt hier echt lekkerder dan in Los Angeles." zei Minaye lachend. “Ik vraag me nog steeds af hoe deze zak hier gekomen is, zou iemand veel te veel besteld hebben?” vroeg Liv zich af en Minaye ook. "Zou kunnen inderdaad, ik vind het niet erg" zei Minaye terwijl ze nog een handje nam.



TAG: Olivia Del Rey
SHIP: ship name;
NOTES:


coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptyza aug 30, 2014 3:50 pm

You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
But I rather make a song they can play in the radio, that is makes you wanna dance, don't it make you wanna dance.
But I rather make a song that they can play on the radio, that makes you wanna grab your lover's hand.

Ariana Grande - Piano

Olivia knikte begrijpend. Ze begreep wel dat zingen voor een grote zaal eng was. Als je een foutje maakte terwijl je aan het dansen was in een crew, dan viel het iets minder op, omdat je met meer mensen was. Maar als je aan het zingen was, en alle ogen op jou gericht waren, dan was het een stuk minder fijn om een fout te maken. Olivia had zelf ook nog nooit voor een grote zaal gezongen, al was dat wel haar droom. Dan zou ze haar eigen nummers zingen, maar ze vond het ook ontzettend leuk om covers van bekende, maar ook van onbekende liedjes te zingen. Maar goed, waarschijnlijk zou die droom toch niet uitkomen. Misschien zou ze wel kapster ofzo worden. Who knows.

Het rook hier inderdaad lekkerder dan in een drukke stad, dat kon Olivia wel bevestigen. “Klopt, ook in Brusciano en in Napoli hangt veel smog enzo en het is vaak ook best wel vies…maar om ons dorp heen ligt geweldige natuur, dus daar konden we gelukkig wel naar toe” zei Olivia en haalde haar schouders op. Vroeger gingen ze inderdaad veel naar het bos. Met haar ouders, maar ook met haar vriendjes om daar een beetje te spelen. De bomen waren geweldig, het grasveld waar ze altijd op konden spelen werd nooit gemaaid dus op een gegeven moment was het gras zo hoog dat ze er verstoppertje in konden spelen en de bloemen, agh er waren duizenden bloemen. Dat waren nog eens fijne tijden! Maar hoe ouder ze werd, hoe minder interessant deze plek werd. De plek werd eigenlijk voornamelijk nog gebruikt voor stelletjes voor uhm…hun behoefte om het zo maar eens te zeggen.

“Mis je thuis wel al, Mina?” vroeg Olivia nieuwsgierig “Ik bedoel, ik denk dat je veel achter hebt moeten laten, was dat niet zwaar voor je?” Nieuwsgierig keek ze het meisje naast haar aan en nam nog wat van de enorme zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptydo sep 04, 2014 7:07 pm

Minaye Evans



Liv knikte begrijpend dat ze bang was om te zingen voor anderen. Dansen voor duizend mensen was allemaal geen probleem maar zingen..Sowiso als iemand haar hoorde zingen was dat als ze het niet door heeft als iemand kijkt, er werd dan wel gezegd dat het goed klonk maar dat geloofde ze nooit. “Klopt, ook in Brusciano en in Napoli hangt veel smog enzo en het is vaak ook best wel vies…maar om ons dorp heen ligt geweldige natuur, dus daar konden we gelukkig wel naar toe” zei Liv. "Ja dat is wel fijn met natuur in de buurt. Om in de natuur te komen vanuit het centrum van LA ben je wel even bezig" zei Minaye grinnikend. Erg grote stad.
“Mis je thuis wel al, Mina?” vroeg Liv aan Minaye en ze knikte meteen. "Jaa dat zeker." zei Minaye kort. “Ik bedoel, ik denk dat je veel achter hebt moeten laten, was dat niet zwaar voor je?” vroeg Liv daarna. "Ja..het was inderdaad zwaar. Ik bedoel je laat wel wel veel achter en ik kwam er eigenlijk pas achter toen ik in het vliegtuig zat. Iedereen deed zo emotioneel en verdrietig en ik dacht alleen maar 'Its no big deal' maar later realiseerde ik toch dat het eigenlijk best wel een big deal is." zei ze met een beetje spijt in haar stem. Ze had niet echt een uitgebreid afscheid gehad. Haar eigen schuld, want ze vond het niet nodig. Ze had er wel spijt van want het had heel wat tranen in het vliegtuig bespaard. " En jij? Had jij het ook moeilijk met vertrekken? Of met hier zijn en heel vaak het gevoel hebben van was hij of zij maar hier?" Vroeg Minaye uit evaring. Ze was constant met haar hoofd terug in LA. De hele tijd nieuwe mooie dingen zien en dan terug denken aan personen die het geweldig hadden gevonden. Minaye hoopte dat ze in de loop van de tijd LA los kon laten en hier haar gang kon gaan zonder flasbacks. Ze nam nog een handje uit de zak. en stopte wat in haar mond.



TAG: Olivia Del Rey
SHIP: ship name;
NOTES:


coded by RESCUE RANGER ! of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Emptyma sep 15, 2014 8:28 pm

You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Tumblr_n0y9tb6VsM1s5h22go1_500
Are you gonna stay the night?

Eventjes had Olivia Mina’s hand vastgepakt toen ze vertelde over hoe dat ze zich toch wel rot had gevoeld in het vliegtuig. Dat gevoel had Olivia wel herkend toen ze zelf in het vliegtuig had gezeten en Luke haar had verlaten. Op dat moment wist ze gewoon niet wat ze moest doen. Normaal gesproken had ze altijd nog wel een idee van wat ze kon doen, maar toen niet. Terug naar huis was geen optie, maar helemaal in haar eentje naar Amerika gaan was ook geen optie. Maar voor dat het vliegtuig was opgestegen, had ze hulp gekregen van het schoolhoofd en daar was ze maar al te blij mee, ook al was het hier in het begin ook best moeilijk om te wennen. " En jij? Had jij het ook moeilijk met vertrekken? Of met hier zijn en heel vaak het gevoel hebben van was hij of zij maar hier?"

Olivia keek even op naar het meisje naast haar en glimlachte. Ze knikte bevestigend. “Het vertrekken was op zich niet zo moedig. Ik was alleen niet op weg hierheen. Ik ging naar Amerika, maar werd in de steek gelaten op het einde” legde Olivia uit “Maar net voordat het vliegtuig kon vertrekken, vond Jean mij. Het hier zijn was in het begin verschrikkelijk moeilijk en heb ook zeker wel een paar tranen gelaten. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel beter is…” Olivia haalde eventjes haar schouders op en keek Mina toen weer aan. “Ik bedoel, als je al die tijd niet je krachten mag gebruiken, niet mag laten zien dat je speciaal bent…ik denk niet dat dit heel erg lang goed zou gaan.”

Ze keek naar de zak en besefte dat ze niet meer zo heel erg veel trek had. Maar in plaats van alles weg te trekken, zou ze Mina gewoon nog van de zak laten eten. Olivia glimlachte toen. “Maar het is hier echt geweldig. Je kan jezelf zijn…wat maakt jou eigenlijk zo speciaal dat je hier mag zijn?” zei ze met een nog bredere grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~    You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I missed you! {{Karlie}}
» Ticking the time away [OPEN]
» Lonesome thought
» Call for a good time | Open
» There's a time to be rational, there's a time to fight.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Schoolyard-
Ga naar: