INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 It's impossible. Only if you believe it is.~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kat Pierce
Kat Pierce
Class 1
Aantal berichten : 99

Character Profile
Alias: » Pae
Age: » 19 years
Occupation:
It's impossible. Only if you believe it is.~ Empty
BerichtOnderwerp: It's impossible. Only if you believe it is.~   It's impossible. Only if you believe it is.~ Emptydi jul 29, 2014 10:52 pm

Iemand moet de eerste zijn, toch?
Het zag er zo eenzaam uit dat hier geen topic was dus dacht ik, ach, laat ik het goeie voorbeeld nemen ^^
Waarschijnlijk kennen de meeste mij wel en zo heel interessant ben ik eigenlijk niet echt maar goed haha xd

Mijn naam is Jara, ik ben 16 jaar en woon in Doetinchem, diep in de achterhoek van Gelderland. {BOERUUHH} Ik zit al zo'n 6 jaar op RPG's. Denk een jaartje of 4 echte officiële RPG's zoals deze, die andere 2 jaar was op een soort van RPG op Horsetycoon. {Best awesome, though.}
Ik ben dyslecties, heb dyscalculie {geen idee hoe je het schrijft..} en heb dit jaar mijn MAVO diploma binnen gehaald ;3 Ga nu Maatschappelijk zorg doen op het Graafschap college in Doetinchem. Ehm, verder heb ik 2 honden. Joes en Zepo, Joes is een kruising van Duitse Herder x Rottweiler en Zepo is een Spaanse Mastin. Ook heb ik 3 katten. Lilo, Lizzy en Punkie. Rassen zijn volgensmij gewoon Europese kortharen. Dan nog een oude pony, Beauty. Zij is een 28 jarige New Forest.
En dan mijn hobby's.. Tja.. Ik heb niet echt hobby's. Ik rij vanaf mijn 8ste paard, rij nu op het paardje van een vriendin van mij. Nelson, een Draver {welk ras precies weet ik niet} van 8 jaar. Verder hou ik er van om te RPG'en, te shoppen en lekker met vrienden of mijn vriend te zijn.

Volgensmij is dit alles wat interessant zou kunnen zijn.. ;p

Vragen mogen altijd gesteld worden, ik bijt maar een beetje.

Greetzz ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
It's impossible. Only if you believe it is.~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's impossible. Only if you believe it is.~   It's impossible. Only if you believe it is.~ Emptywo jul 30, 2014 1:22 am

stiekem was er al ooit een voorsteltopic maar dat account was verwijderd en het zag er zo stom uit dat het gepost was door een gast ._.
Nice to meet you Jara <3 Jouw naam lijkt een beetje op de mijne. Wel 3 letters komen overeen :')

Ik ben laatst nog in de achterhoek op vakantie geweest xD Komt Ruurlo je toevallig bekend voor?

Ik kende het ras van Zepo niet, dus had het even gegoogled. Man wat een beest o_o De mix van je andere hond is ook nice. Doggies are great <3 Leuke collectie beesten heb je! Ik heb alleen een klein hondje dat Nica heet xD

Paardrijden en RPGen zijn toch aardige hobby's naar mijn mening hoor! Ik RPG ook al zo'n 6 jaar, maar dan wel alle 6 op RPG fora zoals deze. Ik zou willen vragen op welke fora je gezeten hebt, maar ik wordt niet graag gebeten :')

Welkom op Prophecy/Poef! Hopelijk komen we elkaar ooit in de RPG tegen~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat Pierce
Kat Pierce
Class 1
Aantal berichten : 99

Character Profile
Alias: » Pae
Age: » 19 years
Occupation:
It's impossible. Only if you believe it is.~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's impossible. Only if you believe it is.~   It's impossible. Only if you believe it is.~ Emptywo jul 30, 2014 1:26 am

Haha, ik ken Ruulo wel maar heb heel eerlijk gezegd geen idee waar het ligt.. *Auwtsshh*
Yushh doggies are really nice ;3
En thanks, ben zelf heel blij met de diertjes ^^
Ik zal zachtjes bijten, haha ;p Ik heb op Wolfstory, Asenia, 1D, Boundless, Morgandi, For Evenerty ofzo, Portmantou, Let's Kill Tonight en nog heeeel veeel die ik vergeet gezeten ;3
Ben nu momenteel nog actief op Warrior Cats, Ayaron en dan hier ^^

We komen elkaar vast wel tegen in de RPG, ik vind dat Kat iedereen moet kennen ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
It's impossible. Only if you believe it is.~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's impossible. Only if you believe it is.~   It's impossible. Only if you believe it is.~ Emptywo jul 30, 2014 1:34 am

Oeeeh, Boundless! Daar heb ik ook nog op gezeten, als Avalyn en Dylan. Dat is lang geleden, haha.
Ik geloof dat ik niet op de andere genoemde RPGs heb gezeten... Ja behalve WS dan, maar het lijkt me sterk dat mijn namen daarvan iemand bekend voor komen. xd

Ruurlo ligt... uuhm. In de achterhoek. Niet heel ver van Zutphen. Meer weet ik ook niet, topo is niet mijn beste vak xD;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
It's impossible. Only if you believe it is.~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's impossible. Only if you believe it is.~   It's impossible. Only if you believe it is.~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's impossible. Only if you believe it is.~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» › when the impossible turns out to be possible

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Introduce-
Ga naar: