INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The heat never bothered me anyway [&Caro]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
The heat never bothered me anyway [&Caro] Empty
BerichtOnderwerp: The heat never bothered me anyway [&Caro]   The heat never bothered me anyway [&Caro] Emptydi aug 12, 2014 10:36 pm




Het was acht uur 's avonds. Misschien iets eerder, misschien iets later. Het maakte ook niet uit. Voor het eerst sinds jaren, zo leek het te voelen, bracht ik een dure rode kleur aan op mijn roze lippen. Ravish Me Red. Exclusive. En bovenal erg duur, maar ik had het er voor over. Over voor een top avond in het chique Mosquito Amor. Voorover gebogen over m'n make-up tafel staarde ik naar mezelf in de spiegel, bekeek mijn glanzende ogen en vervolgens mijn lippen die door de lipstick nog veel voller leken. Die zou toch een stuk minder heftiger zijn door de belichting van de bar.
Dansend met mijn heupen zette ik een laatste lijntje van de lipstick op mijn onderlip en perste ze samen om een beter effect te krijgen. Ik glimlachte naar mezelf, waarbij die schattige kuiltjes weer tevoorschijn kwamen. Als er iets was wat ik aan mezelf leuk vond waren het die kuiltjes. Op dat moment ging mijn telefoon af door constant te blijven trillen op de tafel en ik keek naar het berichtje dat oplichtte zonder dat ik wat deed. 'Ik eh hbe er la heleamla izn in!1' Schaterend ontgrendelde ik het apparaat, Sarah was al aan de drank gegaan en dat was te merken.

'Lily, Lily! Kom je terug in American Horror Story, of word je afgedankt door mr. Murphy? Wie is Zack Lawson? Waarom was hij laatst in je huis?' Zucht. Ze had beter haar zonnebril mee kunnen nemen en ze besloot niet te reageren, niet eens naar ze te kijken. Gelukkig had de man achter het stuur haar onrust door en reed meteen zodra het stoplicht op groen stond, hij wist waar hij heen moest en ze hoefde niet lang meer in de wagen te zitten. Inmiddels had Sarah gesmst dat ze later zou zijn, of niet zij maar een vriendin die mee zou komen. Aangezien zij een fatsoenlijker berichtje had kunnen versturen, als Lily het goed had hing haar buddy nu boven de wc pot om lichtelijk nuchter te worden. Ze grijnsde, kon het niet weerstaan om terug aan hun melige tijden te denken. Iedere keer als ze samen waren hadden ze zo'n soort connectie waardoor ze moesten lachen. Het sloeg vaak helemaal nergens op en toch voelden ze allebei dezelfde lachkick opkomen. Ze schudde haar hoofd terwijl de zwarte wagen zijn stop maakte en de man uitstapte om de deur voor haar te openen. 'Een hele fijne avond, mevrouw.' Lily knikte en liep daarna de rode loper op, keek daar naar de vloer terwijl ze de kou voelde veranderen naar de warmte van de bar. Meteen zodra de binnenkomst deur open werd geslagen voor haar neus, was de muziek te horen. Jazz muziek voor nu en het plezierde haar. Ze keek op zodra ze een man passeerde die haast tegen haar op botste en zich excuseerde. Hierdoor rook ze zijn parfum, al keek ze daar niet langer naar om. Haar ogen dwaalden over de zaal die vele ronde tafels had staan met stoelen die goddelijke kussens bevatten. Ze was hier al eerder geweest, alleen niet met één van haar besties. Ze keek even rond of ze haar toevallig zag zitten met een paar anderen. Het was niet waar, al had ze dat al verwacht. Ze had tenslotte al een bericht gestuurd dat ze later zou zijn en zou zich daarom nog niet meteen aan een tafeltje settelen. De blondine zocht een plekje aan de bar en bestelde een tequila voor zichzelf, die ze dan ook in een keurig nette wijnglas kreeg met aan een prikker gestoken olijfje.
tag: orac | notes: yay c:


Laatst aangepast door Jean Grey op zo nov 09, 2014 1:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
The heat never bothered me anyway [&Caro] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The heat never bothered me anyway [&Caro]   The heat never bothered me anyway [&Caro] Emptydo aug 14, 2014 8:59 pm





Tonight’s the night was het gene wat door het hoofd van het meisje heen ging. Een brede glimlach rustte op haar gelaat terwijl ze haar speciaal uitgekozen outfit aan trok. Een zwart kanten kleedje met daaronder natuurlijk zwarte pumps. Off the record, normaal was ze niet iemand die snel kleedjes of laat staan hakken droeg maar vanavond was een speciale gelegenheid. Shailene haalde uiteindelijk een borstel door haar bruine haren en maakte vervolgens een hoge staart. Bedenkelijk staarde ze naar haar spiegelbeeld, maar kwam uiteindelijk tot het besluit dat ze er goed uit zag. Vanavond was de verjaardag van een van haar beste vriendinnen en ook deels een feestje voor haar omdat ze zo goed als klaar was met het filmen van haar volgende film. Tijd om los te gaan dus! Bijna was ze zelf in haar wagen gestapt maar toen schoot het haar te binnen dat ze zou worden opgehaald door Oliver. Haar chauffeur, al maakte ze niet zo heel veel gebruik van de knul. Maar aankomen met een knul als hem, wel ja dan maakte ze gewoon een mooie entree. Natuurlijk was de jongen ook uitgenodigd op het feestje sinds hij al ongeveer heel zijn leven goed bevriend was met haar en de rest van haar kliekje, als je het zo al kon noemen. Maar hij had gemeld dat hij het feestje zelf niet zou bij wonen omdat hij naar zijn vriendin moest. Wanneer er uiteindelijk op haar deur werd geklopt ging ze in een hoog tempo naar de deur om daar jawel, Oliver te vinden. Meteen nadat ze haar deur had gesloten haakte ze haar arm door de zijne en liepen ze samen naar de Aston Martin die voor haar deur geparkeerd stond. Damn. Wat voor werk deed hij nu weer? Kort schudde ze haar hoofd, daar had ze het later wel over.

Na een tiental minuten hield de wagen halt voor de deuren van de club. Zodra ze was uitgestapt nadat haar buddy de deur charmant had geopend voor haar werd ze gespot door enkele mensen, vriendelijk als ze altijd was maakte ze een kort praatje met hun om daarna samen met Oliver naar binnen te gaan. Meteen werd ze ontvangen door een hitte golf en de vrolijke jazz klanken. ‘Ik zie wel dat ik straks thuis raak. Have fun met Imogen en doe haar de groetjes.’ Grijnsde ze breed. Voor hij nog kon tegenspringen verdween ze uiteindelijk de club in. Kort liet ze haar ogen glijden over de stoelen en vond uiteindelijk al enkele mensen, haar mensen. Met veel gelach werd ze onthaald en zette ze zich naast de jarige neer. ‘Listen up, je krijgt je verassing wat later op de avond.’ Klonk het mysterieus. Meteen kreeg ze een argwanende blik naar zich toe maar daar sloeg Shailene geen acht op. Momenteel was het gespreksonderwerp de nieuwste hollywood hotshots. Aangezien zij daar natuurlijk super goed van op de hoogte was en met enkele van hun had samen gewerkt deed zij het grootste deel van het praten, al voelde ze zich wel lichtelijk schuldig dat het daarover ging want zo leek het alsof zij alle aandacht op eiste. Dat was nu wel het geluk dat zij had, hoe bekend ze ook mocht worden de meiden die hier bij haar zaten zouden haar nooit anders zien. Al gedroeg ze zich ook niet anders. Shay had zelf niet graag van die op hol geslaagde typetjes die begonnen te zweven nadat ze bekend waren geworden. Dat was dan ook het eerste wat ze niet wilde zijn, en wat ze dus had afgezworen toen ze eenmaal begonnen was. “Who’s gonna get some drinks?” Vroeg het blonde meisje dat tegenover haar zat. Niemand maakte echt de indruk dat ze zouden gaan opstaan dus ging zij maar naar de bar. Na even kort te checken waar het minste mensen stonden aan te schuiven wandelde ze tot bij de krukken, in het ontwijken van mensen stootte ze by accident een blond meisje aan. Schuldbewust, en totaal verbijsterd van dat ze zelf iemand had aan gestoten draaide ze zich meteen naar haar om. ‘Het spijt me zo ontzettend hard.’ Een moment staarde ze even naar het drankje dat ze vast had, dit was om gevallen maar gelukkig liep de inhoud van het glas naar de kant waar de barman heen en weer aan het lopen was. ‘Neem maar iets anders, ik betaal.’ Glimlachte ze uiteindelijk wat klunzig. Typisch dat dit haar weer moest over komen.

tag: Atnaid | notes: Outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
The heat never bothered me anyway [&Caro] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The heat never bothered me anyway [&Caro]   The heat never bothered me anyway [&Caro] Emptyma nov 17, 2014 8:36 am




Natuurlijk keerde ze terug naar American Horror Story, ze zou alleen toevallig wat dichter in de buurt moeten zijn in verband met haar schema van The Visitors serie waar ze het ook ontzettend druk mee had. En dan was er nog het feit dat de free-to-see Shakespeare musical die ze deed ook nog maar net was afgelopen, waar ze bovendien ontzettend van baalde. Ze was echt verliefd geworden op de cast waar ze samen mee had geacteerd, maar diezelfde liefde gold ook voor de cast van American Horror Story. Jessica Lange, Evan Peters, Frances Conroy, Sarah Paulson, waar was ze eigenlijk zonder hun. Zij waren de top vijf. Sarah.. waar was ze eigenlijk zonder haar. Zij twee waren de grappenmakers geweest van de hele set, of eigenlijk meer Sarah, zij was gewoon degene geweest die de hele tijd dubbel om haar grappen had gelegen. Een blondje die steeds stuk was gegaan om het andere blondje. Ja, de blonde verf die Sarah in haar lange stijle haren had gegooid voor het seizoen dat ze geschoten hadden had haar bloedmooi gestaan. Ze had dan ook meerdere keren haar ogen op haar laten vallen, meer dan ze eigenlijk had mogen doen. Ze wisten allebei dat hun relatie niets meer dan enkel spelen was, ze zouden nooit iets serieus worden, daarvoor was hun werkrelatie te belangrijk. Ergens wist Lily al dat de media het misschien al opgemerkt zou hebben, dus hield ze zich liever gedeisd. Ze waren niks meer geweest dan friends with benefits, soms lieten ze wat werk stress en frustratie op elkaar los in ieders trailer, een drankje hier en daar bij ieders huis en meer, maar daar was het bij gebleven. Ze waren gewoon goede vriendinnen, dat was het. Ja, dat was het..

Doordat Lily zich zo in haar gedachten geworsteld had was ze helemaal vergeten dat ze niet alleen aan een bar zat, hell, dat ze überhaupt aan een bar zat en ze had gemerkt dat ze lichtelijk verveeld wat met het prikkertje in haar tequila had zitten roeren totdat ze aangestoten werd en ze zodanig geschrokken was dat ze meerdere seconden nodig had om even te herstellen. ''Shit, oh-ehm,'' ze was zodanig uit haar gedachten gehaald dat ze zelfs moeite had met praten nu en ze schraapte haar keel. ''Het is oké, het is zo overbodig druk hier,'' probeerde ze het eraf te lachen met de zoete glimlach die ze had en ze strook een plukje haar achter haar oor uit bescheidenheid en schoof wat naar achter op de kruk waar ze op zat in het geval dat de drank toch zou besluiten om haar richting op te glijden. ''Het is echt niet erg, Evan zet het wel op m'n rekening,'' knipoogde ze naar de brunette nadat ze wat dichterbij gekomen was vanwege de harde muziek en door het volume dat de mensen in de club hadden. ''Het valt me op dat er nog niet tientallen mensen op je afgestormd zijn na je succes in Divergent, of heb ik dat mis geïnterpreteerd?'' Lily's wangen waren ietsje roder geworden, waarschijnlijk door de warmte van de club, en ze glimlachte totdat de dude achter de bar bij hen kwam om het glas en de troep die Shailene had gemaakt op te ruimen en hij wenkte of hij een nieuwe moest maken waarop Lily overduidelijk knikte met nog een zoete grinnik waarna ze haar aandacht terug zette naar de brunette. ''Shailene, spreek ik dat correct uit?'' God, wat een verlegen katje was ze toch als ze nog geen alcohol had gehad.
tag: orac | notes: yay c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
The heat never bothered me anyway [&Caro] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The heat never bothered me anyway [&Caro]   The heat never bothered me anyway [&Caro] Emptyzo nov 23, 2014 3:35 pm





Shay kon zich wel voor haar kop slaan. Het was echt wel weer typisch iets voor haar om net tegen iemand aan te stoten terwijl ze zelf super geweldig net een hele hoop mensen had ontweken. Natuurlijk vond ze het vreselijk idioot van zichzelf. Verontschuldigend keek ze de vrouw aan waarvan ze het drankje zo net had omver geknald. Very smooth Shay. ‘Het spijt me echt zo erg. Zelfs al is het hier zo verschrikkelijk druk.’ Aarzelend beet ze even op haar onderlip waarbij ze uiteindelijk even die in ademde en uiteindelijk een glimlach liet verschijnen op haar gezicht. Misschien kon ze dit toch nog een beetje redden? Kort schudde ze haar hoofd toen de blondine wat dichter bij was gekomen om te melden dat het wel op haar rekening gezet ging worden. ‘Toch sta ik er op om je nieuwe drankje te betalen.’ Shailene hield altijd voet bij stuk. Een van haar vele minder geweldige kantjes, maar het kon haar echt niets schelen. Zij had haar aangestoten en niet andersom dus nee, dit ging ze niet laten gaan.

Uiteindelijk kwam de barman haar rommel opvegen. Klunzig zijn was toch een van haar sterkere kanten hoor. Wat verbaasd keek ze de vrouw aan. ‘Oh.. Ehm. Nee, Divergent is een succes. Al gaat de aandacht vooral naar Theo.’ Glimlachte ze eventjes. Natuurlijk kreeg zij ook genoeg aandacht, maar Theo wel ja die was nergens meer veilig. Arme knul. Al was het ergens wel gelukkig voor haar. Al probeerde ze toch altijd bescheiden te blijven als iemand toch naar haar kwam, ze probeerde dan ook echt wel altijd een praatje te maken met hun. Dat was uiteraard wel zo aardig, want of ze nu bij Theo was of niet waren er toch altijd fans die haar echt overal probeerden te volgen. Soms was het best wel eng, maar ze kon het wel hebben. Naast haar schoenen lopen was uiteraard ook iets wat ze helemaal niet deed. Maar nu ze het toch over ‘roem’ hadden, dit was Lily van American Horror Story als ze het even goed had. Shay keek niet naar die serie, merendeels omdat ze er nooit de tijd voor vond maar ze had er al wel heel veel van gehoord. Natuurlijk allemaal positief. ‘En jij dan? Ik bedoel, AHS heeft zo’n grote fanbase.’ Glimlachte ze vrolijk. Dat was dan wel weer zo aardig van Shailene, de vrouw voor haar was een actrice van jewelste, en erkenning krijgen was altijd wel leuk right?

‘Helemaal correct. Maar please, call me Shay.’ Tegenwoordig noemde bijna al haar vrienden haar zo, en aangezien ze net zo vrolijk Lily’s drankje omver had geknald en de vrouw er zo goed op reageerde had Shay al heel besloten dat ze misschien nog wel een vriendschap kon sluiten met haar. ‘Excuseer me even, ik moet wat drankjes gaan brengen naar mijn gezelschap. Maar ik ben zo terug.’ Gauw genoeg had ze een hele plateau shotjes in haar armen en was ze op weg naar haar vriendinnen die druk aan het praten waren over enkele van de mannen die ze hier al hadden gespot. Lachend zette Shay de plateau neer en sloeg snel een shotje achterover om na enkele minuten weer te verdwijnen richting de bar waar Lily nog steeds stond. Gelukkig maar, anders zou ze echt wel een verloren puppy lijken of zo.

tag: Atnaid | notes: Outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
The heat never bothered me anyway [&Caro] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The heat never bothered me anyway [&Caro]   The heat never bothered me anyway [&Caro] Emptydi feb 17, 2015 11:30 am




Ze hoorde haar eigen stem vreemd genoeg nog echoën door haar hoofd heen al werd die al gauw door de muziek versleten en omdat Shailene terug het woord nam. Het speet haar echt, terwijl Lily haar al verteld had dat ze het niet erg gevonden had. Haar drankje had bovendien haar jurk niet geruïneerd, dus zag ze geen reden om boos te worden en onaardig te worden. Ze streek nog eens een blonde pluk achter haar oor voordat ze haar ogen terug op het meisje richtte en plagerig zuchtte. ''Oké dan, als je er écht op staat.'' Grijnsde ze wat aan de verlegen en 'verslagen' kant. Want ze zou er nu niet bepaald een probleem van maken om, nu ze er dus echt op stond, het drankje door haar te laten betalen. Het was bovendien toch niet zo'n big deal.

''Hmm, altijd de jongens die de meeste positieve aandacht lijken te krijgen. Maar in mijn geval vielen mijn ogen alleen maar op jou.'' Was ze nu iets te flirterig? Te vrijgevig qua informatie? Zo had ze het niet bedoeld.. toch? Shit, ze had geen idee hoe het op haar over zou komen. Gelukkig kwam Shailene dan al gauw met het American Horror Story onderwerp, wat ze ergens wel verwacht had. En ze kon het niet helpen om in een grinnik uit te barsten. ''Nee, nee, daar heb je het helemaal fout. Ik bedoel,'' ging ze verlegen verder en wat giechelig omdat haar gedachten naar Sarah Paulson schoten, ''Jessica Lange eist samen met Sarah Paulson toch echt de meeste aandacht. En dan heb je nog alle fangirls die hunzelf voor Evan Peters willen opofferen, wat echt de meeste gekte is van de fanbase. Dus nee, ik heb niet zo'n grote fanclub.. al komen er soms wel eens mensen naar me toe om met me op de foto te gaan, wat ik helemaal niet erg vind. In Disneyland lijk ik de meeste fans te hebben, ik heb geen idee waarom, maar het is superleuk.'' Oh, oh, oh. Er leek geen stop aan haar te houden als het om dit onderwerp ging. En dan dacht ze ook nog eens aan Sarah Paulson, waar ze nog altijd op wachtte. Het zou zeker weten een lach-avond worden. Als ze tenminste nu eens opschoot en haast maakte, in plaats van, haar kennende, dat ze nog altijd met haar luie ass op de bank zat en de hele tijd door met haar fans tweette.

Door Sarah was ze in gedachten geraakt en schudde ze haar grijns weg wanneer Shailene voorstelde dat ze haar Shay kon noemen. ''Alright, Shay.'' Zei ze met een lieve glimlach en nam haar nieuwe drankje in haar hand om die naar haar lippen te brengen. Ze nam er een slokje van en proefde de smaak van alcohol op haar lippen en vooral tintelen op haar tong. Lily knikte op Shay haar excuses en draaide zich meer terug naar de bar, nadenkend over het meisje terwijl ze van haar drankje genoot.

Minuten leken ineens snel te passeren en ze had door dat ze al die tijd naar de vloeistof in het glas gestaard had voordat ze het uiteindelijk achterover goot en haar aandacht terug bracht naar de dansvloer. Ze had eigenlijk wel zin om te dansen, bedacht ze zich. Fuck it, ze zou niet haar avond van plezier uitstellen puur omdat Sarah geen zin had om zich te haasten terwijl zij er was. En dat was het moment dat ze ook besefte welk nummer er zojuist ingeschoten werd. Runaway.. altijd een nummer dat haar terug tot leven wist te blazen en alle energie in haar lichaam liet terugkeren, alleen maar door de beats in de song. Haar ogen vielen op Shay die terug naar haar leek te lopen en ze hopte van het krukje af waar ze op gezeten had. ''Hey, zin om te dansen?'' Vroeg ze met één van haar wenkbrauwen omhoog en haar lippen in een scheef grijnsje.
tag: orac | notes: yay c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Sierra Montgomery
Sierra Montgomery
Class 3
Aantal berichten : 129

Character Profile
Alias: Fire Starter, Ember
Age: 16
Occupation:
The heat never bothered me anyway [&Caro] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The heat never bothered me anyway [&Caro]   The heat never bothered me anyway [&Caro] Emptyvr feb 20, 2015 8:01 pm





Shay wilde even een klein vreugdedansje doen, maar ze deed het maar niet. Het moest maar eens even gebeuren dat er weer iemand voorbij haar liep en zij er tegen aan botste. Nee, ze bleef gewoon staan met een kleine glimlach op haar gezicht. Nu leek het wel alsof ze Lily had gedwongen of zo om het aan te nemen. Whoops. ‘Nou, als je het echt niet had gewild dan had je het moeten zeggen.’ Sprak ze kalm. Natuurlijk zou ze niemand iets opdwingen, maar dit was echt wel haar fout geweest en tja dan was dit het minste wat ze kon doen om het goed te maken.

Haar volgende woorden deden Shay toch even stil vallen. Er ontstond zelfs een lichte blos op haar wangen, thank god voor de lichte duisternis hier. Dit had ze zich vast alleen verbeeld. Why zou ze zoiets gaan zeggen? Al kon het ook wel zijn dat ze het niet helemaal begreep. Wat soms wel vaker het geval was. Waarschijnlijk had ze het gewoon over het gedoe met Theo. Was dit Lily’s manier om te zeggen dat zij net zo veel propz verdiende als hem. ‘Oh.’ Dat was werkelijk het enige wat ze eruit kreeg.  Wow, echt wel een geweldige woordkeuze. Maar het was al gauw genoeg weer vergeten, merendeels door haar vraag over de AHS fanbase. Kort trok ze een wenkbrauw op. Andere mensen die de aandacht kregen, een beetje net zoals haar eigenlijk. Kijk, ze hadden dus al meteen iets gemeen. Echt vriendschap materiaal hoor! ‘In Disneyland? Wel wow, dat had ik dus even niet verwacht. Wel, je hebt meer geluk dan je collega’s hoor. Disneyland is zo geweldig.’ Sprak ze al glimlachend. Even haar inner kind weer omhoog laten komen. Heel eventjes maar. Stiekem kon ze zich haar eerste keer echt nog wel herinneren, ze wilde meteen met Mickey en Donald op de foto want ja die waren helemaal geweldig. Kort schudde ze haar hoofd en daarmee verdwenen gelijk de gedachten aan die dagen. Stiekem zou ze het nu nog steeds kunnen hoor, like gewoon woppa tas pakken en terug naar Disneyland gaan. Misschien ging ze dat nog wel eens doen binnen kort.

Maar toen kwam dus de plateau met drankjes en die moest ze echt wel even gaan wegbrengen. Dus als een echte pro serveerster bewoog ze zich lekker handig tussen alle mensen door, dit keer zonder door iemand om ver gelopen te worden en kwam ze met een brede grijns bij de tafel aan. “Wel, we dachten dat je voor eeuwig weg ging blijven. Iemand ontmoet Shay?” Sprak een van de meiden met een geniepige glimlach. Lachend schudde ze haar hoofd. ‘Ja, maar niet zo iemand.’ Sukkels dat het waren. Na dat ze haar shotje achter over had geslagen en nog eventjes met de meiden had staan kletsen, over hoe kon het ook anders haar avonturen met Theo. En nee, niet die avonturen want die waren er niet. Gewoon over hoe haar tegenspeler was en zo en de hele hoop die erbij kwam. Deze meiden, echt wow, jongens was het enige wat in hun hoofd zat of zo. Zachtjes prikkelde de alcohol nog na op haar tong, pure tequila zo had ze het het liefst.

Na een paar minuten besloot ze terug te gaan naar Lily. Het gesprek met haar was way more intresting dan dit. Plus, de meiden leken het toch niet zo heel erg te vinden sinds er out of the blue een paar random gozers waren verschenen. Konden ze zich daarmee bezig gaan houden. Een plotse switch in muziek deed haar mondhoeken om hoog schieten. Lily moest de vraag zelfs niet eens meer stellen. Meteen nam ze de vrouw haar hand vast en trok haar mee naar de dansvloer. Eindelijk, even doen waarom ze hier was gekomen. ‘Je had het zelfs niet moeten vragen, ik had je gewoon meegetrokken hoor.’ Grijnsde ze breed toen ze uiteindelijk tot stilstand was gekomen en haar hand dan ook weer los liet.


tag: Atnaid | notes: Outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
The heat never bothered me anyway [&Caro] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The heat never bothered me anyway [&Caro]   The heat never bothered me anyway [&Caro] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The heat never bothered me anyway [&Caro]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A Little Bit Of Freedom (Caro bae)
» HAPPY BIRTHDAY 2 CARO
» Calls me home [Caro&me]
» Only show you my true colors [&Caro]
» Nightly exploration [Met chars van Rosa en Caro]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Mini-RPG-
Ga naar: