INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Rise And Rise Again ..vs.Olivia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise And Rise Again ..vs.Olivia   Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptyma sep 08, 2014 7:35 pm

Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Tumblr_n0y9tb6VsM1s5h22go1_500
Everywhere I'm looking now, I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo, you know you're my saving grace, you're everything I need and more

Gelukkig, hij had gevoeld dat ze zenuwachtig was geweest. Nou was dat natuurlijk ook niet zo heel erg moeilijk van haar gezicht af te lezen, maar toch. “By the way, er is iets mis met mijn mutatie waardoor ik letterlijk alles voel wat jij voelt, zonder dat ik het kan tegenhouden. Normaal lukt dat wel, maar ja. Er mankeert iets in mijn hoofd” zei hij met een grijns en gaf vervolgens haar de schuld ervan. Olivia zette haar engelengezicht op en grijnsde naar hem. “Dat maakt niet uit joh, in dit geval is het misschien juist wel makkelijk. And don’t worry, jij maakt me al een tijdje langer gek in mijn hoofd” zei ze liefjes en aaide zachtjes over zijn wang. Een gelukkig gevoel was in haar hele lichaam aanwezig, dus Dante zou dat waarschijnlijk ook wel voelen. En opeens kreeg ze een idee. Olivia sloot haar ogen en probeerde alle liefde die ze op dit moment in haar lichaam voelde naar hem te sturen, al was dat niet zo heel erg moeilijk. Toen ze haar ogen open deed, keek ze hem nieuwsgierig aan, benieuwd of hij het gevoeld had.

Zonder waarschuwing had hij haar weer naar zich toegetrokken. Olivia leunde zachtjes tegen hem aan, zodat ze hem geen pijn zou doen, en sloot haar ogen. Mmmm, zo zou ze wel voor altijd kunnen blijven zitten. Oké, misschien niet voor altijd, maar in ieder geval lang genoeg zodat ze in slaap zou kunnen vallen. “Had je echt nog nooit gekust?” hoorde ze hem vragen en ze opende haar ogen neer. O. Had ze het zo laten blijken? Dante voegde er nog aan toe dat ze niet hoefde te antwoorden. Ze schudde haar hoofd. Eigenlijk wilde ze overeind komen om hem aan te kijken, maar ze lag zo lekker tegen hem aan dat ze het zo maar liet. “Ik heb dat wel eens gedaan” zei ze uiteindelijk “Maar ik bedoel, dat het nieuw is voor mij dat iemand niet wegloopt ofzo, of dat ik überhaupt weet wat iemand voor mij voelt, en dat soort dingen, snap je?” Ze vond het lastig om uit te leggen. Elke keer dat ze verliefd was geweest waren er wel complicaties gebeurd. Of iemand liet haar zitten, of ze liepen weg, of een combinatie van dat. En dat had zo veel pijn gedaan, alsof bij elke stap het er nog een beetje dieper in werd gedrukt. Maar ach, dat was nu niet gebeurd en daar was ze zo blij om.

“Nee, als ik nog nooit iemand had gekust, had ik het denk ik ook nu niet gedurfd” bevestigde ze toen en grinnikte. Opeens kreeg ze nog een ideetje. Oef, wat hij allemaal in haar los maakte, allemaal goede ideeën. “Ik zat te denken…” begon Olivia “Anna en ik zitten zijn de feestcommissie en er komt een gemaskerd bal aan. Misschien, als je wat beter bent natuurlijk, kunnen we samen gaan, om te vieren dat je beter voelt dan enzo en ik bedoel, positieve vibes zijn voor iedereen goed, right?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise And Rise Again ..vs.Olivia   Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptyma sep 08, 2014 9:40 pm


Liv vond het blijkbaar niet zo erg dat hij wat aan de late kant was met zijn waarschuwing. Nu ja, stiekem zou hij ook wel naar haar emoties hebben zitten voelen. Daar was hij op zo'n moment namelijk veel te nieuwsgierig voor. Aye, als je een mutatie had, waarom zou je er dan geen gebruik van maken? Het was niet dat hij haar pijn deed ofzo, dus. “Dat maakt niet uit joh, in dit geval is het misschien juist wel makkelijk. And don’t worry, jij maakt me al een tijdje langer gek in mijn hoofd” Vertelde ze, met een engelgezichtje en een onschuldige glimlach. N'awww.

"Ja hoor, beschuldig de jongen maar die net uit een coma komt", Zei hij grappend. Olivia liet haar hand zachtjes over zijn kaak gaan, en hij glimlachte voldaan. Ineens voelde hij een emotie die zo sterk was dat al de andere ineens gewoon niet meer bestonden. Het overviel hem zo dat zijn mond er een beetje van open zakte en hij abrupt zijn adem inhield. Met een verwonderde blik keek hij haar aan. Dit kwam van haar, en dat alles was echt veel. "Wow.." Zei hij toen ze ophield en hem aankeek. "Ik.. Wow",Meer kreeg hij er ook niet uit. Nice Dante, nice.

Nog steeds onder de indruk van alles wat ze hem had laten voelen, ging hij achterover liggen. Bijna vielen zijn ogen dicht, maar hij moest en zou wakker blijven. Dante wou nu echt wel zoveel mogelijk tijd met haar doorbrengen, met haar praten en lachen. Toch lagen ze erg comfortabel, en hij wist dat als het gesprek zou stilvallen, hij binnen de twee minuten onder zeil zou gaan. Daarom stelde hij haar een delicate vraag, al zat ze er niet mee om hem te beantwoorden. “Ik heb dat wel eens gedaan” Vertelde ze. “Maar ik bedoel, dat het nieuw is voor mij dat iemand niet wegloopt ofzo, of dat ik überhaupt weet wat iemand voor mij voelt, en dat soort dingen, snap je?”

Met een knikje dacht hij even na over die woorden. "Well, da's dan allemaal jammer voor hen, want ze missen nu wel iets in hun leven hoor", Stelde hij haar gerust. Even speelde er tussen haar emoties een gevoel van pijn en gekwetstheid op. Zijn vraag had die waarschijnlijk weer los gemaakt. Voor hij echter kon ingrijpen, verdwenen die gevoelens weer, en was dat overbekende gevoel van daarnet terug. Gelukkig maar, hij wilde haar geen slecht gevoel geven.

Liv vertelde nog dat ze het waarschijnlijk nooit had gedurfd, als ze het nog nooit eerder gedaan had. "Dan had ik die first move wel gemaakt, I guess. Het zat er denk ik wel aan te komen", Grijnsde hij onschuldig. Toch was hij lichtjes blij dat zij het had gedaan, want het was toch altijd een gokje. “Ik zat te denken…” Zei ze toen plots. Ze legde uit dat zij en Anna (geen idee wie dat was) in de feestcommissie zat (de wat? Hadden ze dat hier?). Toen vroeg ze of hij met haar naar een gemaskerd bal wou gaan, om te vieren dat hij beter was.

Enthousiast begon hij te knikken. "Yeah ofcourse!" Zei hij opgewekt. "Hopelijk mag ik tegen die dag hier buiten. Plus, ik moet nog kleding enzo fixen. En een masker, obviously", Ratelde hij. "Komt de lunchdame ook? Ik denk dat dat wel moet hoor. Als ze d'r humeur thuis laat.." Wow de woorden blijven komen. Ineens schoot het hem te binnen dat hij hier de hele dag toch lag te niksen. "Als ik met iets moet helpen, vraag het maar. Ik heb toch tijd zat", Stelde hij voor. Hij kon net zo goed een handje toesteken, in plaats van zich te liggen vervelen.
- VS. THE BAE


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise And Rise Again ..vs.Olivia   Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptyma sep 08, 2014 11:48 pm

Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Tumblr_n0y9tb6VsM1s5h22go1_500
You don't need to worry about making me crazy, 'cause I'm way past that
And so just call me, if you want me, 'cause you got me, and I'll show you how much I wanna be on your tattooed heart

Olivia kreeg eventjes rode wangetjes door wat hij zei. Zo had ze het eigenlijk nooit bekeken. Zij had altijd alleen maar gekeken naar wat zij in haar leven miste, maar wat misten diegene die haar hadden afgewezen? Daar had Olivia geen antwoord op. Maar dat maakte ook niet uit, want Dante was de eerste die haar niet had afgewezen en dat was alles wat nu uitmaakte. En gelukkig, want ze vond Dante heel erg leuk. Misschien wel meer dan heel erg leuk, misschien was ze wel…verliefd? Daarom had ze ook die eerste move gemaakt, ondanks dat Dante hem misschien ook wel had gemaakt. “Stiekem ben ik wel blij dat ik hem gemaakt heb” zei Olivia toen tegen hem “Daar word ik een grote meid van and you know, independent woman!” Lachend gooide Olivia eventjes haar hoofd in haar nek en ging weer goed liggen. De moeheid begon weer een beetje te verdwijnen, ze voelde zich zo op haar gemak bij hem dat ze niet wilde dat het zou stoppen.

Gelukkig wilde hij met haar mee naar het gemaskerde bal. “Hopelijk mag ik tegen die tijd hier buiten. Plus, ik moet nog kleding enzo fixen. En een masker obviously” ratelde hij door en Olivia werd blij door zijn enthousiasme. Ook vroeg hij wat over de lunchdame, maar haar gezicht betrok een beetje. “Ik heb geen idee of ze er bij gaat zijn, maar ik hoop niet dat ze weer al onze momentjes gaat verstoren” zei Olivia en trok een pruillipje, net zoals ze had gedaan toen ze hem had gevraagd of ze voor hem cupcakes mocht maken. “Nou, dan kunnen we samen gaan shoppen, o my god, zoooooo leuk!” zei ze dramatisch, als een grapje en lachte naar hem. Ze boog zich weer naar voren en drukte een kus op zijn wang. “Wat nu wel gaat komen zijn de ‘Babe, maakt deze jurk me dik?’ of de ‘Zie ik er raar uit in deze broek?’ vragen, dat snap je zeker zelf ook wel…” zei ze met een serieus gezicht. Lang kon ze het niet volhouden, want ze schoot weer in de lach. Met een betrokken gezicht schudde ze haar hoofd, als teken dat ze het niet meende. Nee, Olivia was absoluut niet zo. Misschien kwam ze niet als heel erg zeker over, maar dat ging meer over haar daden dan over haar lichaam. Ze wist dat ze niet te dik was, maar ook zeker niet te dun. Gewoon, normaal. En qua uiterlijk…tsja, ze was zoals ze was en dat moesten de mensen maar accepteren.

“Ik heb er wel zin in” bekende Olivia “Ik bedoel, een feest op een ‘normale’ school zullen wij nooit mee kunnen maken, dus is het extra leuk dat je dat met mensen kan doen die iets gemeen hebben.” Ze haalde haar schouders op. “Ik dacht over een promthema, you know, omdat veel natuurlijk nu geen prom hebben en het toch hier dan een beetje kunnen hebben. Maar dat ligt natuurlijk aan Anna, hoe zij er over denkt…” Het leek haar in ieder geval een leuk idee. “Misschien kunnen we aan de lunchdame vragen of we nog meer cupcakes mogen maken, voor het feest, daar wordt ze vast blij van” zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise And Rise Again ..vs.Olivia   Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydi sep 09, 2014 12:49 am


Het was mega cute hoe haar kaken wat rood werden bij zijn woorden. Omg nee stop, dat kon hij echt niet aan hoor. “Stiekem ben ik wel blij dat ik hem gemaakt heb, daar word ik een grote meid van and you know, independent woman!” Zei ze, en haar lach weerklonk in de kamer. Daarna nestelde ze zich weer tegen hem aan. Dante grinnikte kort. Hij liet afwezig zijn hand over haar bovenarm gaan. "Hoe dan ook, nu ben je my independent woman", Zei hij zachtjes in haar oor.

Zijn gepraat werd met evenveel enthousiasme onthaald, al betrok haar gezicht wat toen hij het had over de lunchdame. “Ik heb geen idee of ze er bij gaat zijn, maar ik hoop niet dat ze weer al onze momentjes gaat verstoren” Zei ze, opnieuw met een te schattig pruillipje. Dante aaide geruststellend langs haar nek. "Nee, ik bedoel, dan mag zij es voor ons werken en niet omgekeerd", Grinnikte hij geamuseerd. Oh ja, wat zou hij dat fijn vinden. En haar bestraffend toespreken als ze iets niet proper genoeg had achtergelaten.

“Nou, dan kunnen we samen gaan shoppen, o my god, zoooooo leuk!” Riep ze uit, en ze drukte een kusje op zijn kaak. Wait whut? Hij had hier niet voor getekent hoor. Was dat wat vriendjes deden dan? Hij zat even voor zich uit te staren, wat uit z'n lood geslagen. Hij had niet echt door dat ze het niet meende. “Wat nu wel gaat komen zijn de ‘Babe, maakt deze jurk me dik?’ of de ‘Zie ik er raar uit in deze broek?’ vragen, dat snap je zeker zelf ook wel…” Ging ze verder. Hij zou er echt zijn in getrapt als ze niet in de lach geschoten was. Dante haalde opgelucht adem. "Je had me mooi te pakken hoor", Gaf hij toe. Whoops.

Liv legde hem uit dat ze graag een promthema zou doen, omdat ze dat voor de andere mutanten wou regelen, aangezien de meesten die fase in hun schoolcarrière nooit bereikt hadden in het normaal onderwijs. Dante kon zich wel vinden in dat idee. “Misschien kunnen we aan de lunchdame vragen of we nog meer cupcakes mogen maken, voor het feest, daar wordt ze vast blij van” Grinnikte ze. De jongen lachte om haar woorden. "Dat zijn allemaal goeie plannen babe", Zei hij enthousiast.

"Weet je wat ik echt super nice vind aan dit alles? Aan ons?" Zei hij plots uit het niets. Hij leunde iets van haar weg, legde zijn hand op haar kin en draaide haar gezicht zachtjes in zijn richting. "Dat ik nu ongestoord dit kan doen", Glimlachte hij, terwijl hij opnieuw zijn lippen op die van haar drukte, al was hij deze keer iets enthousiaster. Het duurde ook langer dan de vorige keren. Uiteindelijk moest hij stoppen omdat hij zijn glimlach niet meer kon tegenhouden. Yay kusjes!
- VS. THE BAE


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise And Rise Again ..vs.Olivia   Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptywo sep 10, 2014 9:39 pm

Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Tumblr_n0y9tb6VsM1s5h22go1_500
You got me feeling emotions. ♥

Hij maakte haar zo blij. De manier waarop hij ‘my independent woman’ zei, gaf haar het gevoel van miljoenen vlinders in haar buik, wat ze eigenlijk ook de hele tijd bij hem al had gehad. Nog steeds was ze blij dat ze had aangeboden om met hem cupcakes te gaan maken, want anders hadden ze elkaar misschien wel helemaal niet gekend! En nu kon Olivia zich haast niet meer voorstellen dat ze Dante niet kende. De manier waarop hij haar aan het lachen maakte en hoe lief hij was, het was gewoon geweldig. Sinds dat ze voor het eerst met elkaar gezoend hadden, had ze non-stop een glimlach op haar gezicht gehad en was iets wat een verdrietige, vervelende dag was geweest was uiteindelijk een van de beste dagen geworden die ze had gehad. Maar Olivia moest zeker niet vergeten dat Dante misschien nog wel pijn kon hebben van zijn ongeluk en ze dus niet onvoorzichtig moest worden door hun geluk.

“Weet je wat ik echt super nice vind aan dit alles? Aan ons?” hoorde ze Dante plots zeggen en nieuwsgierig keek Olivia hem aan. Ze schudde haar hoofd en wachtte af. “Dat ik nu ongestoord dit kan doen…” En weer voelde ze zijn lippen op de hare. Haar hele lichaam kreeg meteen het fijne gevoel weer terug. Ze sloot haar ogen en genoot ervan. En voor haar gevoel stopte hij veel te snel. Olivia opende haar ogen weer en keek in zijn mooie ogen. Ook op haar gezicht ontstond een glimlach, het was aanstekelijk. “En je mag het zo vaak doen als je wilt, want ik vind het geweldig” zei ze met een grijns en drukte nog een klein kusje op zijn lippen. Eventjes staarde ze hem aan. Pretlichtjes danste in haar ogen. Nogmaals drukte ze haar lippen nog een keer op de zijne, nu iets langer dan de vorige keer.

Na een tijdje liet ze weer los en ging weer lekker liggen, tegen hem aan. “Ik ben echt blij” bekende Olivia, ook al wist ze dat hij dat allang wist door haar emoties. Ze zuchtte eventjes en sloot haar ogen. En dat was ook zo, ondanks dat haar lichaam zo verschrikkelijk moe was, was ze blij. “Ik ben zo blij dat je wakker bent, je iets beter voelt en dat dit allemaal gebeurd is” ging ze verder. Met haar vinger tekende ze heel voorzichtig poppetjes en figuurtjes op zijn borst, zachtjes, zodat hij geen pijn zou hebben. “Ja…happy Olive” grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise And Rise Again ..vs.Olivia   Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydo sep 11, 2014 12:28 am


Eventjes liet hij zijn gedachten teruggaan naar de afgelopen dagen. Het was nu ongeveer een week geleden dat hij cupcakes had gemaakt met Liv. En kijk nu. Het was allemaal snel gegaan, maar dat vond de jongen niet erg. Hij had al van in het begin geweten dat het goed zat. Ook al was hij niet het type kerel die zich snel in zo'n dingen liet meeslepen, soms gebeurde het gewoon. En wie was hij nu om er zich tegen te verzetten? Hij zou tegen zichzelf liegen als hij zou zeggen dat hij haar niet leuk vond. Want hij vònd haar leuk. Ontzettend leuk.

Hoe langer hij er over na dacht, hoe zekerder hij er over was. Besides, zij was wel degene geweest die naast zijn bed had gestaan toen hij wakker was geworden, niet? Dat zei genoeg. Plus, alle gevoelens die door hem heen golfden, die kon hij natuurlijk ook niet ontkennen. De zijne waren sterk, en die van haar ook. Dit moest wel lukken, ook al kenden ze elkaar nog niet eens zo heel goed. Daar hadden ze nog alle tijd voor.

De vibes bleven door hem heen stromen, en genietend sloot hij zijn ogen toen hij haar lippen weer op de zijne voelde. “En je mag het zo vaak doen als je wilt, want ik vind het geweldig” Zei ze met een grijnsje. Opnieuw drukte ze een kort kusje op zijn lippen, en hij aaide zachtjes met zijn hand over haar onderrug. Met pretlichtjes in haar ogen keek ze hem aan, en hij keek liefdevol terug. Daarna verzonken ze weer in een kus, die langer duurde dan de voorgaande.

"Yay", Grinnikte hij zachtjes toen ze uiteindelijk los liet en zich weer tegen hem aan nestelde. “Ik ben echt blij” Zei ze, en die woorden deden hem zoveel deugd. To be honest, hij had nooit gedacht dat een meisje als zij een jongen als hij zou willen als vriendje. Gelukkig was het tegendeel gebleken. “Ik ben zo blij dat je wakker bent, je iets beter voelt en dat dit allemaal gebeurd is” Ging ze verder. Ze begon tekeningetjes te maken over de niet bedekte huid van zijn borst. "Ik kon je moeilijk nog langer laten wachten", Fluisterde hij.

Dante voelde hoe zijn ogen langzaam dicht gingen. Toch kon hij nog niet slapen. "Weet je, nadat ik ontdekt had dat ik geadopteerd was, had ik nooit geloofd dat er iemand op deze wereld rondliep die oprecht van me kon houden. Mijn echte ouders niet, en in het begin voelde het ook alsof mijn adoptie ouders het gewoon deden uit medelijden.. Maar nu heb ik jou, en ik snap het ineens. Ik snap het allemaal", Fluisterde hij, meer tegen zichzelf dan tegen haar. Waarom hij ineens zoiets zei, wist hij niet. Kwam het door de vermoeidheid? Of de emoties van de afgelopen uren? Of misschien wel de hersenschudding.. Het kon allemaal. “Ja…happy Olive” Hoorde hij nog, voor hij zich volledig overgaf aan de aangename omhelzing van de slaap.
- VS. THE BAE


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise And Rise Again ..vs.Olivia   Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydo sep 11, 2014 8:41 pm

Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Tumblr_n0y9tb6VsM1s5h22go1_500

"Weet je, nadat ik ontdekt had dat ik geadopteerd was, had ik nooit geloofd dat er iemand op deze wereld rondliep die oprecht van me kon houden. Mijn echte ouders niet, en in het begin voelde het ook alsof mijn adoptie ouders het gewoon deden uit medelijden.. Maar nu heb ik jou, en ik snap het ineens. Ik snap het allemaal" hoorde ze hem fluisteren en Olivia had al die tijd stil naar hem liggen luisteren. Ze was ontroerd en had een brok in haar keel. Nog nooit in haar hele leven had iemand zoiets liefs en ontroerends gezegd. Voorzichtig kwam ze iets overeind om hem aan te kijken en iets terug te zeggen, maar een klein glimlachje ontstond op haar gezicht toen ze hem zag. N’awh, hij was in slaap gevallen. Zachtjes drukte ze een kusje op zijn wang en heel voorzichtig schoof ze naar de rand van het bed, waardoor ze er zachtjes uit kon wippen. Het was logisch dat hij in slaap gevallen was, Dante moest verschrikkelijk moe zijn van wat er allemaal was gebeurd en dat kon ze hem niet kwalijk nemen. Toen Olivia zelf was opgestaan, besefte ze ook pas hoe verschrikkelijk moe ze was.

Daarom pakte ze snel haar telefoon van de stoel en checkte of er nog berichtjes waren. Het icoontje liet zien dat er niets was en ze propte de telefoon terug in haar joggingbroek. Ze liep nog eventjes snel terug naar Dante om een kus op zijn wang te drukken en heel zachtjes “Slaap lekker” te fluisteren. Toen liep ze bijna huppelend richting de deur van de ziekenvleugel, ondertussen knikkend naar de zuster. En opeens realiseerde ze zich wat. Hoe laat zou het inmiddels wel niet zijn? Opnieuw greep ze naar haar telefoon en haalde hem van de toetsenbordvergrendeling. Kwart over acht ’s ochtends. O, wat een rare tijd. Olivia had gedacht dat het nog minstens diep in de nacht moest zijn. Ach ja.

Maar toen ze eenmaal op haar kamer was, ging er een heerlijk gevoel door haar heen. Van een aantal bezorgde dagen was het gegaan tot een geweldig einde, waar Olivia zo ontzettend blij mee was. Ze liet zich vrijwel meteen op haar bed vallen en zodra haar huid de zachte stof raakte, viel ze in slaap, met haar kleding nog aan.

OOC: Uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rise And Rise Again ..vs.Olivia   Rise And Rise Again ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rise And Rise Again ..vs.Olivia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [AC] we rise in the dark
» Rise to power
» Rise like a Phoenix [&Jamie<3]
» The primadonna life, the rise and fall |&Killian
» Olivia del Rey

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Hospital Room-
Ga naar: