INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The New It Girl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
The New It Girl Empty
BerichtOnderwerp: The New It Girl   The New It Girl Emptydo sep 11, 2014 9:47 pm

OOC: Open for everybody!
The New It Girl Tumblr_n0y9tb6VsM1s5h22go1_500
You can be my it girl, baby you're the shit, girl, lovin you could be a crime.
Crazy how we fit girl! This is it girl, give me 25 to life.
I just wanna rock all night, all night long and put you it the middle of my spotlight.
You could be my it girl, you're my biggest hit girl, let me play loud, let me play loud like..


Outfit - without the purse & hair

De afgelopen dagen had ze constant in een soort roes gezeten. Dante had een heel groot gedeelte van haar gedachten overgenomen. Soms kon ze zich niet concentreren, omdat ze aan hem dacht en haar telefoon was al een paar keer bijna afgepakt omdat ze hem wilde sms’en. Maar ach, wat maakte het uit. Dit was de eerste keer dat ze iemand leuk vond en dat iemand ook daadwerkelijk haar iemand leuk vond, zonder complicaties. De enige complicatie die er was, was Adrian. Maar ach, dat zou ze wel met Dante bespreken en dan zou hij het vast en zeker begrijpen. Waarschijnlijk was hij wel op de hoogte van zijn broers mutatie en dan kwam het uiteindelijk allemaal goed.

Maar doordat ze zoveel aan Dante had gedacht, had ze een tijdlang niet aan iets anders heel erg belangrijks gedacht, namelijk het thuisfront. Hoe zou het thuis nu gaan? Dat was de reden dat ze nu buiten liep. Olivia was van plan om haar moeder te gaan bellen, maar wilde dit wel op een plek doen waar niet iedereen het zomaar zou horen. Ze zou toch in het Italiaans met haar moeder praten, maar voor het geval Olivia geëmotioneerd zou raken, had ze liever toch wat privacy. Ook had ze gedacht aan een plek waar ze rustig met haar moeder zou kunnen bellen en ze had gekozen voor een plekje aan de rand van het bos. Het was een rustgevende plek had Olivia gemerkt en ze zou er rustig kunnen gaan zitten. Met haar telefoon in haar handen liep Olivia daarom richting het bos en koos een perfect plekje uit om rustig met haar moeder te kunnen praten. Het was een oude, afgehakte boom en het scheen er al een lange tijd te staan. Eventjes wreef ze met haar hand over de stam om te kijken of hij afgaf, wat het gelukkig niet deed, en besloot toen dat ze veilig op de stam kon gaan zitten.

Uit haar zak viste ze haar witte telefoon, met het schattige berenhoesje. Olivia ontgrendelde de telefoon en ging naar haar contactpersonen. Haar vinger gleed al vrij snel richting ‘Thuis’, maar dan was de kans er ook dat haar vader op zou nemen. Toen gleed haar vinger wat meer naar boven en vond de contactpersoon ‘Mama’. Olivia haalde toen even diep adem en drukte op het knopje van haar moeder. Ze bracht de telefoon naar haar oor en beet op haar lip, terwijl ze luisterde hoe de telefoon overging.

En toen ze na een paar minuten de hoorn erop wilde leggen, werd uiteindelijk de telefoon opgenomen. “Buongiorno?” hoorde Olivia aan de andere kant van de lijn. Eventjes hield Olivia haar adem in. Dat was haar moeder! “Mamma, sonno io!” wat ‘Mama, ik ben het’ betekende in het Italiaans. Van de andere kant van de lijn hoorde ze woorden van ongeloof. “Olivia, ben jij dat?” piepte haar moeder aan de andere kant. “Ja…” fluisterde Olivia aan de andere kant en hoorde haar moeder in huilen uitbarsten. “O meisje van me, ik was zo verschrikkelijk ongerust! Hoe is het met je? Waar ben je?” Olivia glimlachte, ze was blij dat haar moeder zo ongerust was geweest. “Het gaat goed met me, mama. Ik ben zo blij om u te horen!” piepte Olivia terug en moest moeite doen om ook niet in huilen uit te barsten. “Ik ben op Gen….” Nog net op tijd kon Olivia zichzelf stoppen. Bijna had ze verteld waar ze zat. Maar dat mocht niet, was haar uitdrukkelijk verteld toen ze hier was aangekomen. “Ik ben op een veilige plek, mama. Ik mag helaas niet zeggen waar dat is, maar geloof me, ik ben veilig. En zodra ik hier weg kan, kom ik u opzoeken, want ik mis u verschrikkelijk…” zei Olivia in de telefoon.

De stem van haar moeder gaf haar zo’n oppepper. De twee praatte over van alles. Haar moeder vroeg op haar beurt hoe dat het ging, of dat ze naar een school ging en of dat ze al wat vrienden had gemaakt, en ze herhaalde minstens twintig keer hoe erg ze haar miste, wat ze op kon vatten als een hint van: ‘Kom naar huis!’. Maar ze wisten allebei dat dit niet kon. Olivia vroeg haar moeder hoe het met haar broertje ging, of dat alles nog gewoon was en bewust zei ze niets over haar vader. “En…ben je al de nieuwe it girl van je nieuwe school?” vroeg haar moeder toen opeens. Olivia barste in lachen uit. “De nieuwe wát?” herhaalde ze giechelend. “De nieuwe it girl! Ken je dat woordje niet? Oooo, mia bambina, je moet echt wat vaker de blaadjes lezen…” Olivia grijnsde onwillekeurig. “Ik weet wel wat het woord betekent, mama, maar ik wist niet dat u het kende.” Maar opeens veranderde de toon aan de andere kant.

Aan de andere kant klonk ruis, gestommel en ze hoorde hoe een kwade Italiaanse stem haar moeders naam riep. “OLIVIA!” brulde opeens een kwade stem in de telefoon. Van schrik liet Olivia bijna haar telefoon vallen. Trillend zei ze zachtjes: “Ja?” Ze slikte. Dit was dus waar ze bang voor was geweest. “Olivia, jij hebt heel mijn familie ten schande gemaakt! Ten schande zeg ik je! Iedereen praat over hoe je ons hebt laten zitten, hoe je bent weggegaan, iedereen zegt over je…dat je een slet bent en geld verdient in Amerika! God mag weten hoe het met jou afloopt en als ik je ooit nog in mijn huis zie, dan zweer ik je…dan verm…” maar Olivia drukte op dat moment het gesprek weg. De laatste woorden van haar vader kon ze niet aan. Verschillende emoties overspoelde haar lichaam. Verdriet, woede, onzekerheid. Ze trok haar benen omhoog en sloeg haar armen er om heen, haar voorhoofd liet ze op haar knieën rusten. De eerste tranen kwamen vrij snel. Dit was de grootste fout die ze had gemaakt, ze had dit nooit moeten doen. Zo vrolijk als ze geweest, zo verdrietig was ze nu. Angstig dacht Olivia nog na over de Italiaanse woorden die haar vader naar haar had geschreeuwd. Haar telefoon maakte een paar geluidjes, berichtjes kwamen binnen. Zonder haar telefoon te ontgrendelen keek ze naar haar telefoon. "Papa" stond er in beeld. Rillend legde ze haar telefoon op de boomstam en ging weer in haar oude positie zitten. En meer en meer en meer tranen kwamen.

Dus op de vraag “Hoe gaat het nu thuis?” was een simpel antwoord: er was nog steeds niets veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
The New It Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: The New It Girl   The New It Girl Emptydo sep 11, 2014 11:04 pm

Doordat ze op de allereerste dag dat ze hier aangekomen en dan ook meteen door haar superlieve nicht Diana opgevangen was had ze zich meteen goed gevoeld over haar mutatie. De school had ze toen nog over getwijfeld en vooral over het feit dat ze met een kamergenote zou zitten zonder eerst een week of iets rust te krijgen van al dat gedoe. Maar sinds ze meteen al een klik hadden gehad door hun eigen stuff op de kamer te doen was ze overladen met goede gevoelens op het moment en had ze met een glimlach en een goedgekeurde zucht eerder de school verlaten om het eiland eens te verkennen. En dan niet zoals de meeste leerlingen dat deden maar dit deed ze op haar eigen manier. Nu ze er de vrijheid voor gekregen had ging ze er gebruik van maken ook.

Het schoolplein was vrij rustig geweest, bijna geen leerling was er te zien geweest. Of dat kon ook komen door het feit dat ze een muts gedragen had en muziek toen nog haar oren gevuld had door de koptelefoon die ze droeg. Ze had haar ogen gesloten wanneer ze haar gelukkige gevoel liet transformeren in een wat vreemdere. Alsof het niks was geweest was ze in haar shapeshift vorm gesprongen en voor ze het wist had ze door de lucht gevlogen met de wind onder haar reusachtige vleugels. De transformatie in een Terzieler had ze volledig onder controle, waarom wist ze niet precies.. misschien dat het makkelijker was omdat haar ouders namelijk ook mutanten waren? Ook al hadden ze haar er nooit in ondersteund of iets en bovendien altijd hadden gedacht dat hun dochter onzichtbaar was en geen vreemd paard. Dat kwam maar door één simpele maar harde reden; ze hadden nog nooit iemand recht voor hun ogen zien sterven. En dat was wat nodig was om Freya in haar fabeldier vorm te zien.

Het mythische wezen had zich prima vermaakt in de lucht rondom het eiland, had genoten van de water spetters die door de kracht van haar vleugels uit de zee waren gekomen wanneer ze er zo laag mogelijk boven was gaan vliegen. Ze had zelfs met haar poten voorzichtig door het water getrappeld, zachtjes gegiecheld, of in paardentaal; gehinnikt, wanneer ze de koelte daarvan tegen haar hoeven gevoeld had. Nu vloog ze in alle vrede boven het bos, keek haar ogen uit van al het groen dat ze zag terwijl ze in rondjes wat meer op de bomen af kwam gevlogen, vroeg zich af of iemand haar kon zien vanuit de school of vanaf.. nou ja waar die persoon dan ook maar mocht staan. Ze vroeg zich überhaupt af hoeveel leerlingen of docenten of mensen die hier werkten of ook maar waren iemand voor hun ogen had zien sterven waardoor ze haar konden zien. Daar zou ze vast wel zo snel mogelijk achter komen.

Haar gevoelige paardenoren pikten een geluid op die ze tot verdriet kon bestempelen en hoewel ze haar gelukkige gevoelens niet wou verpesten kon haar zachtaardige karakter het niet laten om toch een kijkje te nemen. Zodra ze op de grond landde, ver van het meisje af dat blijkbaar zat te snikken, had ze de neiging om deftig op haar af te lopen en haar snuit in haar nek te leggen, aangezien dat iets was wat de meeste meisjes leuk vonden als een paard dat deed; maar ze bedacht zich toen dat er een dikke kans bestond dat het meisje haar niet eens zou zien. Want als ze niemand had zien sterven was ze simpelweg onzichtbaar, helemaal niet voel of hoorbaar. Ze was er dan gewoon niet, het maakte niet uit hoe belachelijk ze kon dansen als een clown of kon gillen als een opera zangeres; het was niet mogelijk.

Freya liet zich terug veranderen in haar menselijke vorm en streek haar kleding glad. Iets dat ze nooit begrepen had van haar mutatie was dat haar kleding nooit leek uit te scheuren of iets dergelijks. Het was vast gewoon.. magie. Net zoals het mutant zijn zelf ook was. Ze zette haar hoodie wat schuiner op haar hoofd en liep toen met een zachte glimlach op het meisje af, maakte duidelijk dat ze eraan kwam door wat kleine takjes door midden te breken. Uiteindelijk kwam ze naast haar zitten, sloeg haar armen om haar heen met een hand plaatsend op haar heup en de ander op haar hoofd om haar vervolgens tegen haar borstkas aan te trekken. ''Wat er ook is.. het is al goed, ik ben er voor je, lieverd.''
tagged olivia aye notes hee hee c: outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
The New It Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: The New It Girl   The New It Girl Emptyvr sep 12, 2014 1:03 am

The New It Girl Tumblr_n0y9tb6VsM1s5h22go1_500
I got a problem and I don't know what to do about it, even if I did I don't know if I would quit but I doubt that I'm taken by the thought of it
And I know this much is true, baby you have become my addiction. I'm so strung out on you I can barely move, but I like it and it's all because of you

O God, er kwam iemand aan. Nu waren er een aantal opties. De eerste was om gewoon weg te rennen. Maar dat was laf en bovendien, wat schoot ze er mee op? De tweede was om haar tranen weg te vegen en net alsof te doen dat het goed met haar ging, zodat de vreemdeling niet kon denken dat er iets met haar aan de hand was. Maar Olivia was al zo’n verschrikkelijke leugenaar. Dus was de laatste optie eigenlijk het meest bruikbaar: gewoon blijven zitten en hopen dat de vreemdeling haar niet uit zou lachen. Eigenlijk wilde ze wel kijken wie het was, maar er was ook een deel wat haar tegen hield. Eigenlijk wilde Olivia niet dat de vreemdeling haar tranen zag. Wat ze nu eigenlijk wilde was naar Dante rennen en hem cupcakes geven en liefde geven en niet meer aan dit fiasco denken.

Ook al besefte ze heel goed dat ze het hem moest vertellen. Want dat was wat koppels deden, right? Als je een goede relatie wilde, moest je eerlijk zijn tegen elkaar en dingen met elkaar delen. En ook al waren ze nog maar net bij elkaar, Olivia wilde zeker niet tegen hem liegen. Maar die dingen leken allemaal nog ver weg. Ze voelde een hand om haar heup en een rustgevende borstkas waar haar hoop opgelegd werd. Een meisjesstem zei: “Wat er ook is, het is al goed. Ik ben er voor je lieverd.” Met langere halen begon Olivia te huilen, het werd steeds harder. Waarom was iedereen zo lief voor haar? “D..d…dankje” snotterde ze en probeerde een beetje te kalmeren. Maar het verdriet dat ze had kwam er in één keer uit. Was het niet goed om af en toe eventjes uit te huilen, zou dat niet iets van opluchting geven? Olivia hoopte het maar.

Na een paar minuten stopte ze met huilen en ging voorzichtig weer rechtop zitten, met een dankbaar glimlachje naar het meisje dat naast haar was komen zitten. Olivia wreef de tranen van haar wangen en keek naar haar handen. O great. Haar mascara was behoorlijk uitgelopen. Gelukkig zou het niet veel zijn, Olivia was niet een meisje wat ontzettend veel make-up gebruikte. Voorzichtig gebruikte ze haar mauw om haar wangen schoon te vegen, maar haar ogen voelden nog steeds opgezwollen aan. Toen keek ze naar het meisje. “O…nu heb ik ook jou helemaal nat en vies gemaakt” zei ze met een pruillipje. Voorzichtig voelde ze in haar zak, maar daar zat alleen maar een knoop. Wat deed die daar? “Sorry, ik heb niets voor je om je schoon te maken...” zei Olivia schuldig. Dat was ook slordig! Dat meisje had haar zojuist geprobeerd te troosten en zij had niet eens iets van een tissue voor het meisje. Ze zuchtte en keek opnieuw het meisje aan. “Dankjewel” zei ze nogmaals “Sorry dat ik zo moest huilen en je helemaal vies gemaakt heb en dat je de vrije tijd die je hebt voor een deel hebt moeten inleveren” Een klein grijnsje verscheen op haar gezicht. Olivia verborg haar handen in haar mouwen, het was koud. Het was inmiddels ook wel september, de herfst zat er onherroepelijk aan te komen. “Hoe heet je eigenlijk?” vroeg Olivia nieuwsgierig “En wat deed je hier in de buurt, ik dacht dat ik op een redelijke afgelegen stukje was gaan zitten…niet dat ik het erg vond hoor!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
The New It Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: The New It Girl   The New It Girl Emptyma okt 06, 2014 4:11 pm

Zoals Freya al verwacht had, als ze het meisje goed ingeschat had op haar weg naar d'r toe, begon de brunette zich volledig op haar uit te storten alsof ze bekend met elkaar waren. Dat waren ze totaal niet, sterker nog, ze had haar wel eens door de school heen zien lopen maar daar bleef het eigenlijk bij.. Er was niet iets dat in haar sprak waardoor ze met haar had moeten praten. Maar zoals ze had zitten snikken en nu tegen haar aan huilde.. dat kon ze niet onbeholpen laten, dat was gewoon puur gemeen. Op zulke momenten had je comfort nodig, dat kon ze zich maar al te goed voorstellen. Dat had ze zo vaak nodig gehad nadat haar zusje niet langer meer was geweest, comfort die ze nooit bij haar ouders had kunnen vinden maar wel bij vrienden op straat.
Freya glimlachte zoetjes wanneer Olivia haar bedankte, wat nergens voor nodig was. Soms als je moest dan moest je.. tsja, daar was niks aan te doen. ''Heerlijk is het, hé? Alles in één keer loslaten als een waterballon die al enige tijd op knappen stond en in één keer openspringt. Het hoeft maar door zoiets simpels maar scherp als een naald te komen en daar gaat ie dan.. Zo.. Boem. Plats!'' suste ze haar met een lach, probeerde haar daarmee comfortabel te maken en natuurlijk te kalmeren. Het was maar iets dat in haar opkwam en ze vond het op zich wel een goede insteek. Een steek in de waterballon. Boem. Plats. Ze kon er zelf wel een beetje om gniffelen terwijl ze het meisje maar al te graag haar liefde en warmte geef die ze kon bieden.

''Pff, like I care. Dit jack kan zo de was in, geen problemen hoor.'' Reageerde ze met haar hoofd schuin draaiende op haar woorden die ze eindigde met een pruillipje. Ze had de neiging om het meisje in haar wang te knijpen door haar schattigheid, het interesseerde niet dat haar make-up volledig uitgelopen was en haar bruine haren nu wat pluiziger, maar weerhield zich ervan om dat daadwerkelijk te doen. ''Zoals ik zei, daar is een wasmachine voor. Het interesseert me niet hoe het eruit ziet en als mensen daar boos om gaan doen zal ik Ruubruub er wel op af gooien. Ruby is m'n kamergenote, ghehe.'' Zei ze met een plezierige blik in haar ogen terwijl ze zichzelf verzette en haar armen achter haar lichaam plaatste op het gras en de takjes van het bos. Freya schudde met haar hoofd waardoor haar muts ietsje losser kwam te zitten, maar daarvoor kreeg ze wel al haar blonde haren achter haar schouders hangende dus dat was oké. ''You're welcome,'' was haar reactie snel voordat ze opnieuw haar excuses aanbood. ''Weet je wat, als je je excuses blijft aanbieden ga ik naar binnen en haal ik een zak spekjes om je mond daarmee vol te stouwen want je doet me denken aan een hamster. Zo'n schattige die zijn wangetjes maar al te graag volpropt enzo.'' Lachte Freya waardoor haar eigen wangetjes nu wel rondje appeltjes leken. ''Freya. Tenzij je ook m'n achternaam wilt weten. Da's Rawlings. Freya Rawlings en well euh, ik vloog wat rond over het eiland en toen hoorde ik jouw verdrietig zijn dus besloot ik je daarvan te redden.'' De blondine trok haar knieën met gestreepte legging op en legde daar haar armen nu omheen. ''Kom is,'' zei ze nadat ze haar hoofd op haar knietjes had neergelegd en zich wat leuks bedacht. Wat slordig trok ze de muts van haar eigen hoofd af en trok hem voorzichtig over die van Olivia heen. ''Té pittig, echt.'' Gniffelde ze tevreden waarna ze haar hoofd terug neerlegde en zo naar de brunette bleef staren. ''En wat is jouw naam, dearie?''
tagged olivia aye notes hee hee c: outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
The New It Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: The New It Girl   The New It Girl Emptywo okt 22, 2014 11:59 pm

Olivia Del Rey

Wauw, Freya was echt top. Het gevoel dat het allemaal niet meer goed zou komen was verdwenen in een wat prettiger gevoel. Ze kende elkaar pas een paar minuten, maar had Olivia al een paar keer aan het lachen gemaakt. De opmerking over de hamster vond ze het leukst! Zachtjes had ze gelachen en even haar hand voor haar mond gedrukt. “Die zijn zo lief! Soms voel ik me ook zo, zo’n hamstertje dat dan zijn mond helemaal volpropt en dan, doe ik dit…” Olivia blies haar wangen op, plaatste aan elke kant een vinger en drukte haar wangen in “Één keer vloog er een keertje een snoepje uit, die schoot tegen iemands hoofd aan.” Bevestigend knikte Olivia. Yeah, dat was pretty awkward geweest. Zeker omdat die persoon in kwestie het niet gevoeld had en dus de rest van de dag met een snoepje op zijn hoofd had rondgelopen. Olivia had het nog willen zeggen, maar hij keek zo boos naar haar elke keer als ze dichterbij kwam, dat ze eigenlijk haar guts verloren was en het niet had gedurfd. Doesn’t matter. Ze snoepte toch niet meer zoveel. Eigenlijk alleen als ze er zin in had. Pretty much everyday.

De muts op haar hoofd was een beetje onverwacht, maar dat maakte niet uit. Ze vroeg zich af hoe het stond. “Zie ik er goed uit? O my God, dadelijk is mijn haar door de war, oef” zei ze dramatisch en rolde haar ogen. Dat was alles wat ze niet was, net als Freya boeide het haar ook niet zo verschrikkelijk veel. Al vond ze het wel belangrijk dat ze er leuk uitzag, maar met leuk definieerde ze alles wat ZIJ leuk vond en niet wat de REST leuk vond. Met haar lippen vormde ze een Hollywood duckface, alsof er een foto van haar werd gemaakt. Grinnikend sloeg Olivia eventjes haar handen voor haar ogen en schudde haar hoofd. “Hij staat vast niet zo leuk als bij jou, hij is cool!” Haar ogen werden groot van ontzag toen Freya vertelde dat ze had gevlogen. WAUW. Vliegen? O my God. Dat was echt een van haar dromen. Vol ontzag keek Olivia Freya aan, totdat ze realiseerde dat zij haar net wat vroeg. Haar naam. “Uhm…” zuchtte Olivia eventjes. O wait, huh? Haar naam, duh. Jeez. “Sorry, Olivia. Niet jij, maar ik. Ik ben Olivia. Yeah…” stamelde ze onhandig en sloeg eventjes haar hand voor haar voorhoofd.

Verontschuldigend keek ze Freya aan. “Sorry, het is niet dat ik mijn eigen naam niet weet, maar o my God, je kan dus vliegen? Seriously, dat is echt het gaafste ever. Maar hoe doe je dat?” vroeg Olivia toen nieuwsgierig. Voorzichtig ging ze op haar knieën zitten en stuiterde bijna omhoog van enthousiasme. “Heb je vleugels?” vroeg ze toen, terwijl haar ogen in de lucht schoten. Nee, er waren geen vleugels bevestigd aan het meisje. Maar wie zei dat die vleugels perse op haar rug zouden zitten? Mmmm. “Of heb je soms een technische mutatie, dat je zeg maar in een vliegtuig kan veranderen ofzo? Dat zou wel cool zijn…maar bestaat dat?” Mmm, misschien moest ze dat eens natrekken voor dat ze dat soort uitspraken deed. “O wacht, ik weet het…” Haar ogen versmalde zich, met een vrolijke twinkeling in haar ogen “Je hebt een propellertje dat je uit je hoofd omhoog kan laten schieten! Nee, dat klinkt onlogisch! Tell me, I’m all yours!” Nieuwsgierig staarde Olivia Freya aan en pakte haar arm beet. “Mag ik een keer mee, please?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
The New It Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: The New It Girl   The New It Girl Emptyzo nov 30, 2014 4:03 pm

''Dat meen je niet! Zo'n plaksnoepje? Wat had je toen gedaan? Ik zou keihard weg hebben gerend. Like, zo hard. Of heb je degene wel gered van je actie?'' Vroeg ze met een zachte smirk, rolde speels met haar ogen bij de gedachte nadat ze gelachen had, wat een actie. Freya kon het zich voorstellen op haar eigen manier hoe het snoepje in alle per ongelukheid in degene zijn of haar hoofd aangeschoten was en er vet boos om zou worden. Ze herinnerde zich nog wel dat er een vriendin met haar in gesprek was geweest en ze heel lame kauwgom had zitten kauwen en het meisje dat per ongeluk in haar blonde haar geschoten had Daardoor had er een hele pluk gewoon afgeknipt moeten worden omdat ze ook nog eens zo slim was geweest om het bijna bovenin haar haar te gooien. Ze was zo damn pissed off geweest dat het meisje de rest van de week met een blauwe arm rondgelopen had. En ze was nog niet eens zo heel oud geweest, dertien of iets.
''Dat zal niet gebeuren als je die muts gewoon ophoudt, slimmie. Natuurlijk zie je er goed uit, je bent zo'n type meisje dat alles kan dragen en je zou het nog geweldig doen op een catwalk.'' Knipoogde ze naar haar, ze meende het wel. ''Nu vraag je er gewoon om om op de foto gezet te worden hea? Heb jij mazzel dat ik te lui ben om m'n telefoon te pakken, pff. En daar heb je het helemaal mis, alles staat altijd veel beter bij hamsters en omdat jij er één bent staat ie bij jou veel leuker.'' Reageerde ze droogjes voordat ze Olivia's uitdrukking zag omdat ze net gezegd had dat ze kon vliegen, wat voor haar stiekem het normaalste ter wereld was omdat ze het simpelweg.. gewoon kon. Ze glimlachte even gênant wanneer het wat stil leek te worden en ze de brunette haar nog steeds aan zag kijken alsof ze haar oren niet kon geloven, totdat ze zich realiseerde dat ze haar gevraagd had om haar naam. Olivia, hmm. Die naam was mooi. ''Dat snap ik ja, haha.'' Freya voelde hoe haar rug wat begon te protesteren tegen haar houding en rechtte ze haar rug voordat ze haar handen terug op de grond zette met haar knieën gestrekt en haar met een schuingedraaid hoofd aankeek. ''Je bent gewoon in een wow-moment, I get it,'' Freya keerde haar aandacht van haar af met de glimlach die op haar lippen verschenen was en begon wat tijdverspillend aan de grond te plukken zodat het niet leek alsof ze geobsedeerd was met Olivia ofzo, straks schrok ze haar nog af omdat ze teveel naar haar leek te staren. Ze slikte wanneer ze vragen begon te stellen. Dit was het lastige deel, ze kon namelijk niet zomaar voor iedereen verschijnen. Wanneer ze beweging vanuit haar ooghoeken opmerkte draaide ze haar hoofd terug en dropte de paar grassprietjes die ze geplukt had terug op de grond.

''Ik heb vleugels, ja. Maar niet zoals je zou verwachten. Ik bedoel, ik ben geen feetje of iets.'' Haha.. nee, dat was het tegenovergestelde van wat ze was. Een fee bracht leven en bloei, zij leek wel op een dier dat enkel dood en verderf bracht. Toch kon ze het niet laten om zacht te grinniken bij haar opmerking over een vliegtuig. ''Ohmygod, stel je je dat eens voor, een mutant die dat kan. Daar zou je voor uit moeten kijken hoor, straks crasht die door het gebouw heen.. oh.. dat is eng. Ik bedoelde het niet zo, het klonk leuker in m'n hoofd. Oeps.'' Snel perste ze haar lippen op elkaar en hield haar handpalm ervoor, al liet ze die even snel weer afzakken. ''Een propeller?'' Barstte ze uit van het lachen. ''Je bent ongelofelijk!'' Door de plotselinge lachkick viel ze met haar bovenlichaam tegen de grond aan en schudde ze met haar hoofd met haar ogen gesloten, zoiets als een propeller zou er echt hilarisch uitzien. Maar omg, nee. Het deed haar denken aan dat hoedje van een spel dat ze regelmatig eens gespeeld had bij vrienden thuis, die van de 2e Sims, toch? Of zat dat stomme hoedje in elk spel daarvan? Het boeide ook niet. Ze opende haar ogen weer zodra ze Olivia's hand om haar arm voelde sluiten en ze stak haar andere arm omhoog, wou graag weer omhoog komen en ze duwde zichzelf dan ook mee met haar knieën. ''Well, ehm,'' schraapte ze haar keel en legde een hand op die van Olivia zodra die van haar nog steeds op haar arm lag. ''Daarvoor moet je iets speciaals hebben.. en ik weet niet of zo'n lief iemand als jij dat wel meegemaakt hebt.'' Begon ze voorzichtig wat serieuzer te worden, het was zo'n ongemakkelijk onderwerp en vooral omdat ze het nog nooit iemand echt verteld had. ''Je bent de eerste aan wie ik dit vertel en god, het is zo.. zo raar.'' Legde ze uit, hief haar hoofd ietsje en richtte haar ogen op die van het meisje dat ze inmiddels wel als haar vriendin kon beschouwen, indien ze hier niet afgeschrikt van zou raken. ''Straight to the point, heb je ooit iemand voor je ogen zien sterven?'' Ze beet haar lip, dit was echt verschrikkelijk, het bracht haar terug naar wat er met haar zusje was gebeurd. ''Alleen op die manier ben ik zichtbaar..''
tagged olivia aye notes hee hee c: outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
The New It Girl Empty
BerichtOnderwerp: Re: The New It Girl   The New It Girl Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The New It Girl
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» oh girl
» Lost Girl
» I ain't no hollaback girl [&Amber]
» Let's have another toast to the girl almighty
» New girl on the island {open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: