INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Clyde Maddox

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Clyde Maddox Empty
BerichtOnderwerp: Clyde Maddox   Clyde Maddox Emptyzo sep 28, 2014 10:30 pm



Profile

Naam: Clyde Maddox
Alias: Thor
Leeftijd: 25
Geboortedatum: 28 februari
Gender: Man
Geaardheid: Biseksueel
Geboorteplaats: Kaua’i, Hawaii
Verblijfplaats: Genosha Island

Looks

Haar: Lang en blond, soms los en soms in een staart
Ogen: Helderblauwe ogen
Lichaamsbouw: Gespierd, getraind, redelijk breed
Lengte: 2m12
Houding: Zelfzeker, relax

Personality

Voor vrienden: Chill, speels en grappenmaker. Kan ook serieuze gesprekken houden als het nodig blijkt te zijn.
Voor studenten: Ontspannen, stukje serieuzer, kan streng zijn als de situatie er om vraagt.
Voor docenten: Vriendelijk, respectvol.

Mutation: Thor’s Powers

Superhuman Strength
Clyde kan dingen heffen die tot 100 ton wegen. Hij is extreem sterk zonder dat hij er iets aan moet doen. Toch heeft hij een normale lichaamsbouw, waaraan je feitelijk niet kan zien dat hij extreem sterk is. Zijn spieren zijn wel duidelijk zichtbaar en goed ontwikkeld, maar hij ziet er bijvoorbeeld niet uit als de Hulk.

Berserker Rage
De bekende blinde woede waarin de vikings soms verkeerden, waardoor zijn krachten tien keer zo sterk worden. De soort trance kan hij zelf oproepen, al heeft hij dit nog nooit echt bewust gedaan. Wanneer hij echter heel kwaad word gemaakt, treed hij vanzelf in deze staat en is het moeilijk om nog vat op hem te krijgen.

Resistance to Injury
Clyde heeft een grotere densiteit in zijn huid en botten. Daardoor is het moeilijk om hem oppervlakkig te verwonden of zijn botten te breken.

Weather Manipulation
In zijn onderbewustzijn staat hij nauw in contact met het weer, dat hij ook op elk moment kan beïnvloeden als hij zich er op concentreert. Een paar graden warmer of kouder, een hagelbui, regenvlaag,… Het ligt allemaal binnen zijn bereik.

Lightning Creation
Van alle natuurkrachten, is onweer zijn favoriet. Clyde kan via elektrische ladingen in de lucht bliksem doen ontstaan. Hij kan deze energie samenbundelen en bliksem oproepen, maar hij kan ook bliksem manipuleren als die zich van nature voordoet. Hij kan ook andere mensen en mutanten elektrocuteren, maar dat kan alleen als hij die ook fysiek aanraakt.

Thorforce
Een soort staat waarin hij een onbeperkte toegang heeft tot een eindeloze voorraad aan kosmische energie. Deze energie kan hij samenbundelen in een blast die zelfs het leven van een onsterfelijke kan beëindigen. Daarna is hij zelf wel verzwakt, en hij is zijn kracht voor goed kwijt, dus hij zal nooit meer even sterk kunnen zijn als voorheen.

Thorsleep
Op regelmatige basis, minstens 1 keer per jaar, valt Clyde in een coma-achtige slaaptoestand. Die kan makkelijk een week duren. Hij is natuurlijk niet dood, en eenmaal hij vanzelf terug wakker wordt, zijn zijn krachten weer helemaal opgeladen. Ook na een zware fysieke inspanning valt Clyde in Thorsleep, al duurt die dan korter of langer naargelang de intensiteit van de inspanning. Het gebruik van Thorforce veroorzaakt een Thorsleep die minstens 3 weken duurt.

Biography

0 - 13 jaar: Het was niet makkelijk voor mijn ouders. Mijn moeder was werkloos, mijn vader werkte als arbeider op een rietsuikerplantage. We hadden het echt niet breed, en geld om mij naar school te sturen was er niet. Je kan dus wel stellen dat mijn kindertijd niet de favoriete tijd uit mijn leven is.

13 - 18 jaar: Op 13-jarige leeftijd nam mijn vader me mee naar de fabriek, om daar te werken als kinderarbeider. Ik haatte die plek met heel mijn hart. Op een dag, ik was een jaar of 15, liep ik weg van huis. De politie pakte me op en plaatste me in een opvangcentrum. Daar kreeg ik veel vrije tijd en maakte ik een paar vrienden, waaronder de 26-jarige Kala Alexander.

Deze man had een groot hart en was heel begaan met het lot van elke hawaiiaan. Hij was naar North Shore verhuisd op zoek naar een job, en vond die ook in het tehuis. Het was een chille kerel die de jongeren vaak meenam naar het strand, om hen te leren surfen of om gewoon rond te hangen in hun groepje. Kala was een vredelievend figuur. Het enige waar hij moeite mee had, was het respectloze gedrag van de toeristen tegenover de bevolking. Hij haatte de rijke toeristen die recreatief kwamen surfen juist omdat ze die manier van leven niet snapten. Daarom richtte hij Wolfpak op, een surfgang waar respect hoog werd gedragen. “Locals only” was een veel gebruikt gezegde.

Toen ik een tijdje bij Wolfpak zat, veranderde mijn karakter helemaal. Ik kon het niet uit staan als toeristen in mijn buurt kwamen. Aangezien ik toen nog niks over het bestaan van mijn mutatie wist, gebeurde het vaak dat ik driftbuien kreeg die uit liepen in gevechten waar ik nooit als verliezer uit kwam. Ik stak het feit dat ik zo sterk was op mijn work-outs, maar er was iets meer aan de hand.

18 - 20 jaar: Na mijn zoveelste aanraking met het gerecht kreeg ik een omgangsverbod met Kala. Ik werd gedwongen om in rehab iets te doen aan mijn agressiviteit en ik kreeg stukje bij beetje weer meer vat op de werkelijkheid. Ik zag eindelijk in dat Wolfpak niet meer was dan een ordinaire bende. Ik kreeg de kans om een opleiding te doen als opvoeder/leerkracht. Die kans nam ik met beide handen aan, en mijn 3 jaar durende opleiding starte vrijwel meteen, waardoor ik al mijn aandacht daarop kon vestigen. Ik verhuisde ook naar het grootste eiland, Hawai’i, om weg te zijn uit Kaua’i en uit de buurt van Kala en zijn bende.

20 - 23 jaar: In het derde jaar van mijn opleiding liep ik stage in een school in California. Daar werd ik echter weer geconfronteerd met surfers en hun bendes. Veel dingen herkende ik van mijn tijd bij Wolfpak, en ik werd terug veel agressiever dan de afgelopen jaren. Uiteindelijk draaide dat uit op een ramp, waarbij de volle kracht en aarding van mijn mutatie duidelijk werd: ik kon bliksem veroorzaken en daarmee heel destructieve dingen doen.

Tijdens een woede-uitbarsting ben ik er in geslaagd om een volledig schoolgebouw in vlammen op te doen gaan, waarbij 17 leerlingen om het leven kwamen en 38 gewonden werden geconstateerd. Ik was er kapot van en durfde niet eens schuld te bekennen. Iedereen had ondertussen wel door dat ik een mutant was, waardoor ik besloot onder te duiken.

23 - heden: Op dat moment merkte Jean Grey me op. Ze bood me een nieuwe thuis aan op Genosha Island, iets waar ik geen nee tegen kon zeggen. Zo ben ik hier terecht gekomen, in de hoop dat ik hier kan blijven tot alles vergeten is en ik mezelf weer beter in de hand heb.


Laatst aangepast door Clyde Maddox op wo aug 03, 2016 3:14 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Clyde Maddox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clyde Maddox   Clyde Maddox Emptyma sep 29, 2014 11:27 pm

Clyde Maddox Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 4.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
 
Clyde Maddox
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm not sorry (& Clyde)
» That one I had coming. [Clyde]
» ain't nothing but a troublemaker /&Clyde
» Overdose &Aly + Clyde
» This house no longer feels like home /&Clyde

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Accepted-
Ga naar: