INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Spinning around in zero gravity

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Emptydo okt 09, 2014 11:19 pm





FROM THE DAWN OF TIME TILL THE END OF DAYS


I will have to run away


Toegegeven was het natuurlijk door de Noorse godheid dat hij op zijn alias was gekomen. Hij had hem nog niet zo heel lang, omdat hij nog niet door had wat hij met zijn mutatie kon tot een paar maanden geleden. Het was best een epic naam, dat moest je wel toegeven tho. Hij was wel een beetje bang om zijn mutatie tot aan de grenzen te gaan verkennen. Hij hoopte dat miss Grey hem daar misschien mee kon helpen. De trainingsruimtes hier waren alleszins al een goeie locatie om zijn krachten in los te laten. No way dat hij het ooit zou doen in de buurt van gebouwen, daar had hij zijn lesje wel over geleerd. ‘Tgoh, het is gewoon cool. I mean, alles wat je daarmee kan doen.’ Stemde Damian er mee in. Zijn volgende woorden gaven hem echter wat kriebels. ‘Maar ik meen het als je te veel vals speelt hea, dan zorg ik er persoonlijk voor dat je voor enkele minuten niets meer kunt doen.’ Dreigde hij, al zorgde de grijns ervoor dat het speels genoeg leek. "Wat is jouw mutatie dan? Het is wel zo eerlijk om het mij te vertellen, jij weet het ook van mij", Vroeg hij nieuwsgierig. Sowieso was het iets super mega awesome.

Terugdenken en praten over Wolfpak en alles wat daar mee te maken had, maakten hem niet bepaald vrolijk. Nog steeds snapte hij niet hoe hij met zijn ogen open in de smerige spelletjes van Kala was getrapt. De man was zo manipulatief, en als knul van 15 vond hij de surfer dan ook helemaal geweldig.. Iedereen vond hem geweldig. Je kon niet anders dan hem aardig vinden, met zijn leuke verhaaltjes, zijn aardige karakter en zijn stoere hobbies. Damian had ook gemerkt dat de sfeer een duikje naar beneden had genomen. ‘Het spijt me, ik had er niet achter moeten vragen.’ Begon hij, waarna hij hem geruststelde door te zeggen dat het verleden in het verleden lag. "Het maakt niks uit, je hebt het recht om te weten wie je voor je hebt", Wuifde hij de excuses van de man weg.

Gelukkig vond Damian Hawaii ook wel chill. De surfgroepen daar waren alleszins wel vreedzamer. Dat zouden ze dus ooit wel eens doen, ergens in de toekomst. Voor nu hielden ze het maar op rondjes lopen of whatever de docent nog in gedachten had. Want Clyde vond dat lopen maar een opwarmertje was voor het echte werk dat hopelijk nog zou komen. ‘Als ik je ooit spot achter een muurtje en je bespied andere dan kan je je wel verwachten aan een erger testje dan deze kinderspelletjes.’ Dreigde Damian, en hij grijnsde vrolijk. "Dan zorg ik wel dat je me niet betrapt", Knipoogde hij. Ineens liep zijn mentor weg richting de tribune, en hij bleef er maar wat onzeker bij staan. Wat was de man nu weer aan het forceren?

Ineens boem tadaa stonden er 10 hordes, 5 in de ene baan en 5 in de andere klaar. De jonge trainee wist niet goed wat de bedoeling was nu. ‘Laat nu maar eens zien hoe hoog je kunt springen. Je gaat gewoon eerst de ene baan op, en als je terug komt neem je de andere plek. Oh, en het staat op tijd. Je vijf minuten gaan nu in!’ Omfg. Dit meende de kerel toch niet? Bah, bij hoog springen kon hij niet cheaten. Met een ':c' hoofd liep Clyde op een drafje richting de eerste horde. Hoe in godsnaam was hij verondersteld om over het ding te raken? Maar oké, kom op. Als een leerling dat kon, dan kon hij dat ook.

Kort nam de jongeman een aanloopje en stootte toen op ongeveer het goeie moment af. De eerste horde ging redelijk easy, waardoor hij wat meer zelfvertrouwen kreeg. Ook de volgende 3 waren een eitje. Clyde maakte de fout om sneller te willen lopen, waardoor de afstand tussen hem en de horde ineens veel te klein was. Hij had zelfs de tijd niet meer om te springen, en met een klap belandde hij met zijn buik tegen de horde. Om het af te maken, maakte hij een of andere elegante koprol, zodat hij op z'n rug belandde. Goddammit.



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 5:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2014 11:41 pm


### words

tag: Clyde


Als hij dan toch een ding moest toegeven was het dat de alias van de trainee best wel cool was. I mean, van alle namen die de dude kon kiezen pikte hij regelrecht degene eruit die met een of andere film te maken had. Al was het wel haast zeker dat Clyde net om de coolheid van de Noorse god de naam had gekozen. Maar oké, nu was het misschien wel zo fair van hem om ook iets over zijn eigen mutatie prijs te geven. Niet dat het zo heel spectaculair was, maar dat kon hem weinig schelen. Het was uiteindelijk iets wat bij Damian paste en hij zou het niet anders willen. ‘Wie weet doe ik wel niet aan eerlijk zijn?’ Grijnsde hij even kort. Yeah right, als er iets was wat hij was dan was het wel de eerlijkheid zelve. Sommige mensen konden dat niet hebben, maar dat was hun probleem dan ook maar. ‘Wel, ik kan met behulp van mijn tatoeages mensen een hart-, herseninfarct en nog wel meer dingen bezorgen. Dus ik zou maar uitkijken.’ Sprak hij terwijl hij even vrolijk met zijn wenkbrauwen wiebelde. Het feit dat hij er ook voor kon zorgen dat hij die dingen kon doen met de ink die de mensen zelf hadden liet hij maar eventjes weg. To be honest was hij daar nog niet helemaal pro in, maar dat kwam wel.

Nope, vragen over zijn verleden zou hij echt niet meer stellen. Het zorgde ervoor dat Clyde een trieste dude werd, en wel ja hij zag hem liever lachen hoor. Het verbaasde hem nog steeds. Van alle surfers die hij ooit al had gemeet op wedstrijden en zo, kon hij echt niet zeggen dat ze gewelddadig waren en daar zaten ook van die crews bij, ook uit Hawaii als hij het zich even goed voorstelde. Nou ja, voor hem maakte het een ding duidelijk Clyde had een niet zo’n vrolijk verleden achter de rug waar hij zich voor de moment niet dieper in wou verdiepen. Al was dat niet helemaal waar. Nog steeds wilde hij er over verder vragen, maar uit respect voor de man deed hij dat natuurlijk niet. ‘Misschien. Maar ik heb ook het recht om mijn excuses aan te bieden.’ Glimlachte hij lichtjes. Goed, wat hij zei trok helemaal nergens op maar Clyde zou wel snappen dat Damian er niet al te licht over ging als hij zelf iemand kwetste.

‘You can try, but you won’t succeed.’ Grijnsde hij vrolijk. Nee, Damian was echt een topspion hoor. Hij kon zo bij MI6 gaan of bij de FBI of zo. Maar alright het werd echt wel tijd dat ze verder gingen doen want anders zou er niet veel van gaan komen. Want uiteindelijk waren de testjes om te kijken wat de man al kon, want ja sommige leerlingen waren niet zo bijster slim en hadden dus echt wel dertig keer dezelfde uitleg nodig met natuurlijk ook hoe ze het moesten doen. De jeugd werd er in ieder geval niet slimmer op. Dat was misschien een klein beetje overdreven om te zeggen, maar you get the point.

Nog net kon hij zijn lach in houden toen hij Clyde met een down face zag vertrekken. Hah! Had hij dus toch mooi iets gevonden waar de dude niet bij kon vals spelen. Tenzij hij ergens springveren verborg maar dat leek hem niet meteen het geval. Stel je voor zeg, ineens woppa springveren die uit zijn schoenen kwamen en Clyde die de lucht in schoot als superman. Nee, wacht verkeerde held. Thor deed ook aan vliegen, daar paste het beeld van de trainee beter bij.

Goedkeurend hield hij de bewegingen in het oog. Tot nu toe deed hij het goed, maar al snel maakte hij een fout die vele mensen maakten. Volgens Damian kwam het door het feit dat de mensen zich al snel begonnen te vervelen en er snel vanaf wilde zijn. De klap waarmee hij tegen de horde terecht kwam, was alles behalve zacht. Het was dat hij al in de richting aan het rennen was van Clyde, want anders was hij wel zeker vertrokken toen de dude plat op zijn rug ging. Afwerking van de koprol was 10/10. Bezorgd hurkte hij neer bij de man en bekeek hem even kort. Letsels kon hij niet meteen vinden. Misschien alleen het ego van de man. Foei, dat mocht hij niet denken! ‘Everything alright? That was quite a smack you made.’ Hij hoopte maar dat hij niets ergs had opgelopen of zo, want dan kwam het mooi terecht op zijn nek. Niet dat hij daar ook maar een seconde aan dacht, maar hij hoopte echt wel dat Clyde in orde was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Emptyza okt 11, 2014 3:01 pm





FROM THE DAWN OF TIME TILL THE END OF DAYS


I will have to run away


Zou Damian's mutatie kunnen tippen aan zijn bliksempjes gooien? Waarschijnlijk wel. Iemand roosteren gebeurde ook niet in 1, 2, 3. Het duurde even voor hij de juiste hoeveelheid energie had en die ook nog eens tot bliksem te kunnen omvormen. Dan pas kon hij er mee gaan aanvallen. Het hele proces duurde toch wel een aantal minuten. Hopelijk kon hij het na genoeg training een stuk sneller, zodat hij plots in een flits een bliksemschicht kon creëren, zodat hij (alleen als het echt nodig was ofcourse) zichzelf kon verdedigen. ‘Wie weet doe ik wel niet aan eerlijk zijn?’ Zei de docent met een grijnsje. Clyde keek even sip naar de man, maar gelukkig meende hij het niet. Al snel kwam hij achter de mutatie van de dude. ‘Wel, ik kan met behulp van mijn tatoeages mensen een hart-, herseninfarct en nog wel meer dingen bezorgen. Dus ik zou maar uitkijken.’ Zijn ogen werden een stukje groter. Omfg. "Okay dat is echt wel zo badass", Zei hij enthousiast. "Ik wou een demonstratie vragen, maar euhm.. Liever niet", Vervolgde hij met een brede grijns. Hij had zijn hersens nog nodig hoor.

Het was nogal obvious dat Damian wel nog meer vragen had over zijn surfcrew en zijn verleden, maar ergens hield iets hem tegen, en daar was hij nu niet bepaald rouwig om. Natuurlijk wou hij alles vertellen tegen de man, maar gewoon niet nu. Hij wou niet dat het misschien zijn positie hier op het eiland in gevaar zou brengen. In hoeverre zou het schoolhoofd eigenlijk ingelicht zijn over zijn verbanning en het feit dat hij in Wolfpak had gezeten? ‘Misschien. Maar ik heb ook het recht om mijn excuses aan te bieden.’ Reageerde Damian. Clyde knikte. "Excuses aanvaard dan", Zei hij met een glimlachje.

Het gesprek ging terug de luchtige kant op. Damian waarschuwde hem dat hij toch wel zou weten als Clyde aan het spioneren was. De jongeman keek hem met een ' wbw ' gezicht aan, maar al snel schoot hij in de lach, waardoor hij het natuurlijk niet meer kon volhouden om zo te kijken. Het feit dat Damian hem dan ook nog eens over de hordes liet huppelen, zorgde er al helemaal voor dat zijn gezicht een totaal andere expressie aan nam. Maar ach, hij was hier toch om zich te bewijzen? Dan zou hij dat klusje snel eens klaren.

Misschien was zijn zelfzekerheid een tikkeltje te groot geweest. Al bij de 4de horde ging hij plat, waarna de lucht uit zijn longen werd geslagen. Hij knipperde een paar keer verbaasd met zijn ogen. Hè? Sinds wanneer was de grond gemaakt uit lucht? Binnen enkele seconden werd het beeld van de wolkjes geblockt door Damian's hoofd. Ah, dit was wel een beter zicht.. Euh wat? ‘Everything alright? That was quite a smack you made.’ Vroeg zijn mentor bezorgd. Voorzichtig bewoog de jongeman zijn lichaamsdelen, maar pijn had hij niet. "Dat was allemaal de bedoeling hoor, ik zweer", Grijnsde hij, waarna hij zichzelf opduwde en rechtop bleef zitten. "Er is wel meer nodig dan een vijandelijke horde om Clyde Maddox uit te schakelen", Vervolgde hij lachend. Oh nee, Damian zou nog wel meer uit de kast mogen halen voor hij op gaf. "Dus, krijg ik een herkansing of wat?"



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 5:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Emptyza okt 11, 2014 3:54 pm


### words

tag: Clyde


Met bliksem gooien en wist hij veel wat nog allemaal, was tien keer zo cool als wat hij kon aanrichten. I mean, Clyde kon een kick ass lichtshow gaan opvoeren zonder ook maar enige probleem. Het enkele wat hij kon was door dat hij inkt kon manipuleren was mensen ten dode opschrijven, en awesome pieces zelf fiksen als hij er zin in had. Dan koos hij er toch echt wel voor om die lichtshow te geven met Clyde’s mutatie hoor. Damian fronste even toen de trainee er wat verwonderd over was. Blijkbaar vond de dude het dus wel great. Vreemd. ‘Die van jouw overtreft de mijne in coolheid hoor.’ Een klein grijnsje ontstond op zijn gezicht. ‘Somebody’s a little scared.’ Sprak hij grappend. Stiekem kon hij ook genoeg andere dingen hoor met zijn mutatie, vredelievendere dingen dan.

Clyde leek opgelucht te zijn toen hij er niet verder op ging. Oké, dan had hij zijn domme vraag van net toch nog een beetje goed gemaakt. Plus, als hij er uiteindelijk meer over wilde weten kon hij zijn dossier nog altijd laten op vragen. Niet dat hij dat zou doen, maar in geval van nood of zo was het wel een mogelijkheid. Wanneer zijn excuses aanvaard werden klaarde Damian’s gezicht op. Goed, dan was dit ook wel meteen afgehandeld.

Het gezicht dat de trainee trok zorgde er toch nog voor dat hij in de lach schoot. Aww, nu leek het wel alsof hij de dude aan het uitlachen was omdat die hordes kon gaan lopen. Stiekem was het ook wel zo, maar dat zou hij niet gaan toegeven hoor. Dat was een beetje sneu voor Clyde. Hordes konden best wel tricky zijn. Op zijn normale school zat hij in het atletiek team, een van de vele teams waar hij bij zat, en daar had hij in het begin ook moeite gehad met de hordes. Maar nu was hij echt wel een pro, dus als hij hiermee ging competen tegen Clyde dan ging Damian natuurlijk wel winnen. Nou ja, als de dude het niet kon dan.

Natuurlijk was Damian met verstomming geslagen toen hij Clyde ineens tegen de horde zag aan knallen terwijl het vijf seconden eerder nog zo goed leek te gaan. De verstomming sloeg echter al heel snel over in bezorgdheid, iets wat hij niet meteen kon plaatsen want hij wist goed genoeg dat er meestal niets ergs aan overgehouden werd als je tegen een horde sloeg. Maar toch de bezorgdheid was er zo opeens gekomen dat hij daar weer door werd overdonderd maar al snel was hij toch in actie geschoten en zat hij inmiddels al bij Clyde neer geknield. Het was al een hele opluchting toen de dude er een grapje over maakte. Ja ja, de bedoeling. Sure dat geloofde hij meteen. ‘Je moet toch nog aan je acteerskils werken hoor.’ Grijnsde Damian breed. ‘Ja, de rest van de 6 vijandelijke hordes misschien?‘ Klonk het plagend. Tss, arme kerel hij was net op zijn bek gegaan en Damian zat hem uit te lachen omdat hij niet over een paar simpele hordes kon die nog niet eens zo heel hoog stonden. Kort trok hij een wenkbrauw op. Een herkansing hm? Nou ja, hij mankeerde toch niets dus wat kon hij er dan op zeggen. Damian veerde overeind en stak zijn hand behulpzaam uit naar Clyde. ‘Voor deze ene keer krijg je die. Maar wel van het begin starten.’ Sprak hij al lachend. Als de dude er dan nog niet over raakte, wel dan moest Damian hem maar bij les in hordes gaan geven of zo.



Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 12:39 am





FROM THE DAWN OF TIME TILL THE END OF DAYS


I will have to run away


Nee eerlijk, hoe cool was het niet dat de dude dingen kon doen met inkt? Like omg hij kon gewoon zijn tattoos omvormen, nieuwe pieces maken met de inkt die al onder zijn huid zat. Hoe mega super awesome geweldig dinges was dat niet? Hij kon maar gewoontjes dingen in de fik zetten en oh ja hij was ook minder kwetsbaar dan welke mens dan ook, maar deze mutatie was toch wel duizend keer nicer dan die van hem. Ondanks dat het ook gevaarlijk bleek te zijn voor hersens en andere organen, was het toch wel een van de coolste dingen om te kunnen? Zelf hield hij ook van tattoos, al zou hij het bij zijn schouderpiece houden, voor nu dan. Veel plannen om nieuwe ink te halen had hij niet. Oké, Damian was dus van plan om voor eeuwig te gaan discussiëren. ‘Die van jouw overtreft de mijne in coolheid hoor.’ Grijnsde hij. Clyde schudde hevig zijn hoofd. "No way, sir", Zei hij. Whoops, daar ging hij weer. Een schuldbewust glimlachje stond om zijn lippen. "Ik bedoel, Damian", Zei hij er vlug achter.

Veel tijd om over Damian's mutatie na te denken, kreeg hij niet meer, sinds hij de piste op gestuurd werd. Helaas voor hem zaten de hordes in een of ander complot tegen hem, want de 4de sprong ineens tien centimeter omhoog, waardoor hij er over struikelde. Stomme gemuteerde hordes, nee serieus. Zijn mentor was er meteen bij om de definitie van bezorgdheid te demonstreren. Clyde had eerlijk waar geen pijn, hij was alleen wat beschaamd over zijn elegante koprol.. Hij maakte er een grapje over, maar daar trapte de docent niet in. ‘Je moet toch nog aan je acteerskills werken hoor.’ Grijnsde die. De jongeman keek hem dramatisch aan. "Meen je dat echt?" Zei hij, opnieuw met een ':c' hoofd. Een brede grijns doorbrak echter al snel zijn masker. "Ja, right, je hebt eigenlijk wel gelijk", Gaf hij lachend toe.

De volgende opmerking van Damian was echter wel gemeen hoor. ‘Ja, de rest van de 6 vijandelijke hordes misschien?‘ Reageerde hij plagend op zijn eigen zelfvertrouwen boost. "Ben jij niet hier om me aan te moedigen ofzo?" Vroeg hij een tikkeltje gekwetst. "Nee, serieus, ik kan dit hoor, ik laat me niet nog eens verrassen door een of andere doorgedraaide horde", Zei hij toen gedreven. Gelukkig gaf de docent hem nog een kans, al moest hij wel van bij het begin beginnen. "Alright, da's geen probleem", Zei hij enthousiast, terwijl hij recht sprong en terug naar het begin liep.

Eenmaal daar aangekomen, nam hij een momentje om zich te concentreren. Dit keer zou hij echt niet dezelfde fout begaan hoor. Toen hij voelde dat hij er klaar voor was, nam hij een aanloopje en clearde de eerste 5 hordes zonder problemen. Yeah. Met groeiend zelfvertrouwen maakte hij een bochtje, maar deze keer liet hij zich niet vangen door overmoed. Op het gemak clearde hij de volgende hordes ook, waarna hij opgewekt na de laatste uitdraafde en toen bleef staan. "Zo, hoe deed ik het?" Vroeg hij nieuwsgierig aan Damian.



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 5:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 5:45 pm


### words

tag: Clyde


Praten over mutaties draaide meestal altijd op discussies met hem. Kon hij er wat aan doen dat hij de mutaties van andere cooler vond dan die van zichzelf. Al vond hij het gene wat volgde meestal wel grappig. Die gesprekken zorgden ervoor dat ze altijd eindigde bij zijn pieces of die van de andere persoon moest die er hebben. Damian had er geen idee van hoe dat elke keer kwam, maar veel kon hem dat niet schelen. Waarom zou het? I mean, hij kreeg er toch elke keer weer mooie complimentjes van en dat was altijd leuk. Aw come on, hoe kon Clyde dat nu zeggen? En wee rhet gesir, hij werd er nog eens gek van! Maar nog net kon Clyde zichzelf redden van weer een preek. Lachend schudde hij zijn hoofd. ‘Whatever, ik heb mijn eigen mening er over en die kun je mooi niet veranderen.’

Eigenlijk was het over hordes springen niet echt een competentie, I mean zo vaak haalde hij ze toch niet boven. Enkel als hij de leerlingen echt wilde pesten, maar dat was tot nu toe nog niet gebeurd. Misschien moest hij de volgende les ze toch maar eens gaan invoeren, anders zou de trainee denken dat Damian dit expres had gedaan. Maar toch de koprol die de dude had gemaakt was best wel lachwekkend geweest. De meeste mensen gingen gewoon echt op hun bek als ze er niet over raakte, maar Clyde was anders. Damian knikte even. Het was nu niet dat zijn eigen skills zo geweldig waren, maar al wel beter als dit. Aangezien hij vroeger toch wel genoeg in de problemen was gekomen op school maar er dus elke keer wel een mooie wending aan kon geven zodat hij niet gestraft kon worden. ‘Misschien moet ik je dat ook maar eens aan leren.’ Klonk het al plagend.

‘Aanmoedigen, dat geld alleen maar voor de leerlingen. Jou moet ik bijsturen en zorgen dat je alles goed kan en de kleedkamers laten poetsen.’ Sprak hij lachend. Nee feitelijk was dit Damian’s manier van aanmoedigen, maar de meeste snapten dat niet omdat het zo bruut over kwam. Maar hij was stiekem een grote bruut dus. ‘Natuurlijk kun je dit. Gewoon focussen en je bent er binnen de kortste keren over.’ Hoe was dat voor een aanmoediging? Clyde stond er erg op gebrand om perfect over al de hordes te lopen, hoe kon hij hem nu die extra kans misgunnen? Dat was alsof hij nee zei tegen een kind dat om een puppy vroeg. Wait, ging hij Clyde nu echt vergelijken met de schattigheid die sommige kinderen konden uitstralen? Wat was er nu weer mis met hem.

Uiteindelijk was Damian weer naar het begin van het kleine parcour gewandeld. Nu ging alles wel goed, foutloos sprong Clyde er over. Helemaal volgens het boekje. Hij zag werkelijk het zelfvertrouwen van de man groeien toen hij over die eerste hordes was geraakt. Dit keer maakte hij enkel de fout niet om te vol van zichzelf te worden. Alright, het stond vast. Clyde was een dude die hij hier perfect kon gebruiken. Niet alleen om de kleedkamers te laten kuisen, maar hij leek de aanleg wel te hebben om te kunnen les geven. Daarom had hij in het begin al die vragen gesteld, om te kijken hoe hij op alles reageerde. En stiekem om wat meer over hem te weten te komen, maar tot nu toe was hij geslaagd. ‘Perfect. Just remember, hoe goed het nu mag lukken. Volgende keer heb je een publiek van leerlingen die op alles kritiek hebben. Gewoon denken dat ze er niet zijn, dat het enkel is zoals nu en dan gaat het weer vanzelf. Zo gaat het trouwens met alles.’ Glimlachte hij kort. Clyde moest weten wat hem te wachten stond, docent zijn was simpel maar je moest soms toch echt wel uitkijken dat je zelf niet op je bek ging tijdens het voordoen van de oefening want om een of andere reden was dat juist hetgene wat die jongeren altijd bleven herinneren. ‘Vertel eens, waar ben je het beste in? Buiten surfen dan.’ Want dat was nogal obvious maar dat konden ze natuurlijk niet gaan doen met de mutanten. Nou ja, eigenlijk waarom niet? Het zou een hele vernieuwing zijn dat wel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 9:53 pm





FROM THE DAWN OF TIME TILL THE END OF DAYS


I will have to run away


Tsk, het was zo niet fair dat Damian hem niet aanmoedigde ofzo. Nee, het enige wat de oudere man deed, was hem plagen. Ze leken wel een stel tieners als ze gingen doordoen op deze manier. Ach ja, het kon hem eigenlijk niet veel schelen. Hij voelde zich nog jong, en de Aussie blijkbaar ook. ‘Aanmoedigen, dat geld alleen maar voor de leerlingen. Jou moet ik bijsturen en zorgen dat je alles goed kan en de kleedkamers laten poetsen.’ De plagerijen bleven maar komen. Clyde trok meteen supergoed geacteerd natuurlijk een sadface. "Krijg ik dan op z'n minst aanmoedigingen als ik die kleedkamers van je in het sop zet?" Zei hij op een zielig toontje. Nah, als Damian de kleedkamers schoon wou, dan zou hij ze schoon krijgen ook. Dat hoorde er nu eenmaal bij, bij het trainee-zijn.

Uiteindelijk gaf de man toe, en kwam er zowaar een echte aanmoediging uit zijn mond. ‘Natuurlijk kun je dit. Gewoon focussen en je bent er binnen de kortste keren over.’ Zei de docent. Kijk, dit was veel beter. Met een grijnsje liep hij naar de start, maar daar schudde hij het van zich af. Focus nu, Clyde. Gedaan met lomp zijn. Het was geweldig om met een goed gevoel aan de oefening te beginnen, ondanks dat zijn eerdere ervaring een mindere was geweest. Het kwam sowieso door Damian's aardige woorden, want zonder problemen vloog hij over elke horde heen alsof die simpelweg niet bestond.

Natuurlijk wou hij asap weten hoe hij het gedaan had. ‘Perfect. Just remember, hoe goed het nu mag lukken. Volgende keer heb je een publiek van leerlingen die op alles kritiek hebben. Gewoon denken dat ze er niet zijn, dat het enkel is zoals nu en dan gaat het weer vanzelf. Zo gaat het trouwens met alles.’ Antwoordde zijn mentor. Clyde knikte dat hij het begreep. "Laat ze maar komen met hun kritiek, ik kan het wel aan hoor", Zei hij, al moest hij wel toegeven dat hij best wel nerveus was.

Damian stelde nog een vraag die best wel belangrijk was, dus Clyde dacht goed na over het antwoord. Hij overliep kort in zijn hoofd de ervaringen die hij opgedaan had in California, al vermeed hij bewust de laatste dagen van zijn stage daar. Uiteindelijk had hij in zijn hoofd wel een mooi idee van wat hij het best kon en wat niet. "Ik ben best goed in teamsporten enzo? Hockey, basketbal, die soort dingen. Voor de rest is gymnastiek ook niet echt een probleem qua kracht, maar de techniek ontbreekt soms wel en het is natuurlijk niet goed dat de leerlingen overal vanaf vallen omdat ik het niet juist voordoe right", Zei hij met een grijnsje. Hij zag het al voor zich, vallende mutanten..



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 5:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Emptywo okt 15, 2014 5:12 pm


### words

tag: Clyde


Stiekem was het nog wel een idee om Clyde de kleedkamers te laten doen, maar dan moest hij weer ander strafwerk verzinnen voor de leerlingen. Hm, nee als hij Clyde echt wilde pesten dan liet hij hem de piste wel in orde maken of het sportveld of zo. Maar hij was er wel zeker van dat de man nooit iets zou uitsteken waarvoor hij zulke dingen zou moeten doen. ‘Als je het echt wilt doen, sure thing mate. Maar ik verzin wel iets leukers voor je om te doen.’ Sprak hij met een brede grijns op zijn gezicht. Arme, arme Clyde. De man zou echt nog wat te verduren komen staan. Als je Damian liet doen toch.

Blijkbaar hadden zijn woorden toch mooi hun best gedaan want Clyde leek geen enige moeite meer te vertonen met het horde lopen. Goed, next time zou hij ze dan wel op de normale hoogte zetten waar hij altijd over sprong. Maar dat was echt wel iets voor de volgende keer als hij nog eens besloot om te dude te drillen. Aan alles wat hij had gemerkt was het zo dat Clyde toch best wel leergierig was, en ook echt goed zijn best deed om Damian bij te houden. Iets wat absoluut niet moest, maar het was wel grappig om de jonge trainee bezig te zien. Te bedenken dat hij de positie van trainee nooit zelf had gehad maar gewoon de positie van gymdocent had weten te bemachtigen met zijn mutatie. Stiekem was het daarom ook wel dat hij even een tripje had gemaakt in zijn hoofd om te beslissen wat hij Clyde vandaag allemaal ging laten doen. ‘Dat zeg je nu. Bereid je er maar gewoon op voor.’ Sprak Damian vrij serieus tegen de man. Hij zei dit heus niet omdat hij niet geloofde dat de man het niet aan kon, maar gewoon voor zijn eigen goed. Sommige mutanten waren nu eenmaal.. Tja, hoe verwoord je dit het best? Een pain in the ass.

Damian knikte even. Alright, hier en daar was dus nog wel wat gesleutel nodig zoals aan het gymnastiek gedeelte. Teamsporten en heel die zooi, wel ja dat waren de standaard dingen waar iedereen wel goed in was. Buiten dan van die mensen die niet hielden van sociaal contact of zo. ‘Well that’s good to hear. Ik denk dat we met gymnastiek elkaar nog wel goed kunnen aan vullen.’ Sprak de man met een kleine grijns op zijn gezicht. ‘Maar aight, ik denk dat dit wel volstond voor vandaag? Tenzij je nog een paar rondjes wil lopen of zo? Je gaat het hier nog goed doen, bro. Daar ben ik zeker van.’ Oké, noemde hij nu zojuist de dude bro? Wow, wat professioneel was dat van hem! Oke, het was nu niet dat hij echt super veel op zichzelf had gelet qua professionaliteit maar het kwam misschien wel fout over of zo? ‘Come on, let’s bounce.’ Die spullen werden wel opgeruimd door iemand anders. Samen vertrokken de twee mannen uiteindelijk van de piste, misschien kon hij de trainee al wel wat dingen laten zien die zich op het eiland bevonden, iets beters had hij toch niet te doen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spinning around in zero gravity   Spinning around in zero gravity - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spinning around in zero gravity
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Out of gravity |&Conor
» Music controls the gravity...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Sportfields :: Athletics-
Ga naar: