INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Every day. Every hour. Turn the pain into power

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyza okt 11, 2014 5:59 pm


When love’s a battle
And life’s a war

Het bal was voor hem gewoon perfect gelopen. Zijn date was helemaal geweldig geweest. Adrian had alles ervaren op een normale manier, zonder dat zijn mutatie enige bijwerkingen had geleverd. Nerveus was hij niet geweest. Was ook niet nodig als je eruit zag als hem. Aly had er gewoon perfect uitgezien, maar verder wist hij nog niet of er nu werkelijk iets was tussen hun. Natuurlijk verliep alles nogal raar, I mean ze hadden dezelfde mutatie dit was voor hun beide helemaal nieuw. Misschien moest hij er gewoon nog aan wennen of zo? Wat hem wel was opgevallen was dat zijn broer en Liv opeens waren vertrokken en dat hij later toen hij even op de gang was gaan rondlopen haar al huilend naar binnen zag lopen. Op die moment trok hij er zich niet al te veel van aan want hij was met zijn eigen date bezig, maar het riep zeker wel vragen op bij Adrian.  Nou ja, morgen als hij Dante zag sprak hij hem er wel eens over aan of zo.

Het was ongeveer rond negen uur in de avond, en aangezien dat werkelijk veel te vroeg was om te gaan slapen had Adrian besloten om naar buiten te gaan. De jongen had een beanie op zijn hoofd gedropt, een vest aangetrokken en handschoenen aan gedaan. Dat laatste was misschien lichtelijk overdreven, maar de laatste tijd was het wel aardig koud geworden en kon hij die handschoenen serieus goed gebruiken. En wie weet ging het nog wel regenen of iets, en daar had hij beslist geen zin in. Plus, stiekem was het vliegen met handschoenen in de lucht ook gewoon veel warmer en alles. Maar vanavond was hij er niet op uit om op te stijgen. Nee, Adrian bevond zich uiteindelijk dicht bij de speeltuin. Een plek waar hij sinds zijn komst nog niet geweest was, maar dat was gewoon omdat hij het nut er niet van in zag om er heen te gaan. Speeltuigen en al die shit, het was kinderachtig en dat was iets wat hij beslist niet.

Na dat hij een sigaret had opgestoken en uiteindelijk had opgerookt wandelde hij heel relaxt de speeltuin in. Voor even checkte zijn groene ogen de omgeving, maar vond niet.. Wait, was dat niet Olivia daar op die schommel? Adrian focuste zijn blik even, jup het was haar. Oké, normaal zou hij niet op haar afstappen en zou hij gewoon morgen naar zijn broer gaan om te vragen hoe het zat. Van op de plek waar hij stond zag ze er echt nou ja, droevig uit? Ach, why the hell not.

Adrian wandelde met een rustige tred naar de schommels, maar in plaats van op de schommel die naast die van haar hing te gaan zitten bleef hij staan en leunde hij met zijn schouder tegen het verste deel van de buizen, die nota bene zorgde dat het ding bleef staan, zo ver mogelijk van haar vandaan. Hij wou niet gaan zitten omdat hij niet wist of ze het wel leuk zou gaan vinden. Klonk totaal belachelijk want in normale omstandigheden zou hij het wel hebben gedaan, maar hij wist totaal niet hoe ze op hem ging reageren dit was namelijk de eerste keer na het voorval in de living dat hij haar weer echt tegen kwam en niet van op een afstandje stond te kijken hoe zij bij Dante in het ziekenhuis had gezeten. Bedenkelijk keek hij voor zich uit. Sinds het bal, had hij wel enige verandering in zijn kleine broertje opgemerkt hij was minder vrolijk, alsof er echt iets ergs gebeurd was. Dat was het nadeel van dat ze van elkaar waren gesplitst toen Dante geboren was. Adrian wist bijna niks over hem, dus kon hij zijn vinger er niet op leggen wat er nu werkelijk scheelde met zijn broer. Hopelijk kon Liv hem daarbij vooruit helpen, al was het nog te betwisten of ze hem wel wilde zien.
TAG:LIV | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyzo okt 12, 2014 2:47 am

Every day. Every hour. Turn the pain into power Tumblr_ndatfx7gLg1sz5xppo1_500
No I'm not an angel either but at least I'm trying, I know I drive you crazy, but would you rather that I be a machine
Who doesn't notice when you late or when you're lying, I love you even more than you I thought you worried for

De speeltuin. Het was een plek waar ze graag kwam. De plek zorgde ervoor dat ze zich eventjes kon verliezen in het uren op de schommels zitten en alles uit haar hoofd kon vergeten. Haar hoofd leegmaken was misschien een betere benaming. Dat was zeker de afgelopen dagen wel nodig. Natuurlijk had ze Dante vergeven om wat er was gebeurd, want het verleden was gebeurd, right? Daar kon ze niets meer aan veranderen. Hun eerste echte date was redelijk fucked up geëindigd, maar toch was het wel weer goed gekomen. Toch kon Olivia het niet uit haar hoofd zetten, dat hij in een bende had gezeten. In Italië nog wel! Niet dat dit nou erg veel verschil maakte, maar ook in haar stadje waren bendes geweest en die waren niet altijd even lekker tegen elkaar geweest. Hoe vaak had ze niet de sirenes van de politie door de staten gehoord? Soms wel twee keer op een avond. Het was verschrikkelijk.

En dat Dante in zijn stad daar aan mee had gedaan, dat deed haar best pijn. Hoe hij zijn geduld was verloren in de keuken, misschien zat dat er nog een beetje in van vroeger? Ze was verschrikkelijk bang geweest, maar uiteindelijk was het goed gekomen. Natuurlijk was het goed gekomen. Haar liefde voor hem was veel sterker dan de angst die ze op dat moment had gehad. Erg leuk was het natuurlijk niet geweest, maar elk koppel had wel eens ruzie. Droevig staarde Olivia eventjes voor zich uit, terwijl ze een beetje heen en weer bewoog op de schommel. Het zure randje was nog steeds niet helemaal van haar af. Het was weggeweest toen ze de rest van de avond samen waren geweest, maar nu begon het weer een beetje te groeien. Olivia had Dante er niet mee willen lastigvallen, hij had wel eventjes genoeg gevoeld door haar. Nog steeds nam ze het zichzelf kwalijk dat hij zo kwaad was geworden. Ze had gewoon niet zo dom moeten doen en moeten doen alsof ze het allemaal beter wist. Maar Olivia had het gewoon willen begrijpen, dat was het enige probleem. Maar goed, het was nu over.

It’s what you do, it’s what you see, I know if I’m haunting you, you must be haunting me” zong Olivia zachtjes mee met de muziek die door haar oortjes klonk. Maar wat ze ook merkte, was dat ze niet langer alleen was. Een vreemd gevoel, alsof iemand naar haar stond te kijken, trok over haar lichaam en ze deed haar oortjes uit, waarna ze de spulletjes opborg. Toen ontdekte ze een jongen bij de buizen van het schommel apparaat. Haar wenkbrauwen schoten even omhoog. Het was Adrian, de enige persoon die ze nou niet had verwacht hier. Nou ja, het was avond, misschien was het wel demon tijd rond die tijd? Oké, dat was gemeen, Olivia. “Hey, Adrian” was het enige wat ze nu eventjes uit kon brengen en een triest glimlachje gleed over haar gezicht. “Waarom ga je niet zitten? Ik ga je heus niet bijten of slaan ofzo hoor…” Oké, een tijdje geleden had ze dat wel graag willen doen, maar goed. Het enige waar ze nu voor moest zorgen, was dat hij gewoon op de schommel naast haar ging zitten en geen rare dingen zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptywo okt 15, 2014 6:53 pm


When love’s a battle
And life’s a war

De speeltuin. Hij had geen idee waarom er nu werkelijk eentje was hier, de enigste iets kleinere kinderen die hij hier had zien rondlopen waren Max en Melody, en zelfs die leken hem te oud om nog naar een speeltuintje af te zakken. Ugh, waarschijnlijk werd het nu toch gebruikt door van die zwakzinnige koppeltjes om romantisch te doen of wat dan ook. Nope, ondanks dat er werkelijk wel iets was tussen hem en Aly was hij nog steeds diezelfde verbitterde dude die enkel en alleen om zijn broer gaf. Nou ja, dat was toch was Alisson van hem dacht, al had ze die woorden nooit echt luidop uitgesproken. Wat kon het hem nu schelen wat zij van hem dacht? Juist, helemaal geen fuck. Als hij zich daar al mee moest bezig houden dan zou hij helemaal geen tijd meer hebben om te doen wat hij het liefst deed. Mensen treiteren zonder ophouden. En zoeken naar Lucille. Ja, inmiddels had hij haar naam al gevonden dus hij zou haar binnen no time vinden, en dan kon hij eindelijk voor vergelding zorgen.

I guess dat juist door het feit dat deze plek zo leek was, Liv juist naar hier was gekomen om na te denken over iets. Maar dat wist hij dus niet bepaald zeker. Het kon even goed zijn dat het meisje gewoon plots de drang had gekregen om naar de speeltuin te gaan en te schommelen. Maar als hij haar zo bekeek van op de plek waar hij stond, leek dat allesbehalve het geval. To be honest had hij eigenlijk echt niet gedacht dat Olivia ooit droevig kon zijn, tot de bewuste avond van het bal toen hij haar huilend door de gang had zien rennen om daarna gevolgd te worden door Dante. Op dat moment speelde Aly echter met zijn gedachten waardoor hij al heel snel van dat hele gebeuren was afgeleid geweest en zich volledig met haar kon bezig houden. Maar nu enkele dagen na het bal, was het plots weer in hem op gekomen. Dat Liv hier nu zat, leek misschien wel even een geschenk uit de hemel. Dus hij hoopte echt dat ze hem enige antwoorden kon geven.

Zacht gezang bereikte zijn oren. Onbewust trokken zijn mondhoeken naar omhoog. Zingen kon ze, dat hoefde ze echt niet meer te bewijzen na het bal. Volgens hem had heel de school haar met open mond aangestaard toen ze was begonnen, zo goed was het. Trouwens, als hij het al goed vond kon je erop rekenen dat het geen leugen was. Want ondanks dat hij Olivia niet echt kon hebben vanwege haar all time vrolijkheid, wist hij wel wat hij zei als het om muziek ging. Blijkbaar had het meisje opgemerkt dat ze niet meer alleen was sinds ze haar oortjes en heel die zooi weg stopte. Adrian trok een mondhoek op waardoor er een scheve grijns op zijn gezicht ontstond, al was het deze keer wel zichtbaar dat hij geen bijbedoelingen had. ‘Hé.’ Het feit dat ze echt droevig was verwarde hem enigszins zelfs toen in de leefruimte toen ze zo in distress was had ze nog vrolijk geleken, bang maar vrolijk. ‘Ben je daar wel zeker van? Na dat gedoe toen ik je ontmoette zou ik mezelf wel slaan hoor. Sorry trouwens.’ Glimlachte hij even kort waarna hij toch in de schommel naast haar ging zitten. Een koele wind stak op, gelukkig had hij die handschoenen toch maar aan gedaan. ‘Trouwens, je kan echt goed zingen. Ik had er geen idee van.’ Wow, hij gaf haar zo waar een compliment. Iets wat al helemaal niet normaal was voor hem. Tenzij hij er zelfs iets kon uithalen gaf hij meestal geen compliment, boorde hij mensen het liefst van al de grond in. Damn, Adrian’s getting weak. Nee, stiekem niet. Maar het leek hem wel een klein beetje op zijn plaats om haar een beetje vrolijker te maken, ook al zou hij daar waarschijnlijk toch niet in slaan.

TAG:LIV | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyzo okt 19, 2014 11:06 pm

Every day. Every hour. Turn the pain into power Tumblr_ndatfx7gLg1sz5xppo1_500
I only give you a hard time, because I can't go on and pretend like, I haven't try to forgive this, but I'm much too full of resentment.
Just can't seem to get over the way you hurt me, don't know how you gave another what didn't mean a thing, the very thing you gave to me.
I thought I could forgive you and I know you've changed, as much as I wanna trust you, I know it aint the same and it's all it's all because you lied.

Olivia glimlachte triest toen Adrian met een zachte ‘hé’ zijn begroeting aankondigde. “Wat gebeurd is, is gebeurd, Adrian” zei ze, terwijl ze haar schouder ophaalde “Ik was toch ook fout bezig?” Als ze toch al bezig was met het zichzelf de schuld geven van dingen, kon dit er vast en zeker ook nog wel bij. Ze sloeg haar ogen weer even neer, niets van hem verwachtend. Natuurlijk zou ze niets van hem verwachten. Misschien zou hij haar wel weer bang maken, zoals hij ook had gedaan in de woonkamer. Ongemakkelijk streelde Olivia eventjes met haar hand over haar pols en probeerde niet naar Adrian te kijken. Maar het was zo overduidelijk dat ze dat niet probeerde, dat het bijna op haar hoofd geschreven was. Maakte niet uit, ze had zich tegenover hem toch al een keer voor schut gezet, dit kon er heus nog wel bij. Bovendien, was Adrian ook nog eens de BROER van Dante, wat deze situatie nog gênanter maakte.

Maar in plaats daarvan zei hij wat anders. Iets dat ze totaal niet verwacht had. “Trouwens, je kan echt goed zingen. Ik had er geen idee van.” Haar hoofd schoot opzij, een echte glimlach op haar gezicht. “Dankje, dat is lief van je” zei ze dankbaar, en ze meende het ook daadwerkelijk. Ondanks dat Olivia haar hart en haar ziel in het zingen stak, was het altijd heerlijk om er nog steeds complimentjes over te krijgen. Dat ging waarschijnlijk nooit wennen. Het was toch weer iets dat het miezerige ego van Olivia weer een beetje omhoog krikte. “Ik zing heel graag, als ik vrolijk ben, als ik chagrijnig ben, als ik verdrietig ben…het is mijn passie zeg maar.” Ze draaide zich om op haar schommel, zodat haar hoofd tegen het ijzeren gedeelte van de schommel leunde en er een been bungelde aan elke kant van het zitje van de schommel.

Adrian was natuurlijk de broer van Dante. Hij zou haar wat antwoorden kunnen geven. Maar had Dante niet verteld dat hij heel vroeg bij zijn originele familie weg was gehaald? Olivia beet op haar onderlip, duidelijk in overweging of ze het wel of niet moest vragen. Ze keek naar zijn gezicht, bekeek het en ontdekte toen zijn ogen. Oké, gewoon doen. “Adrian…” begon Olivia zachtjes “Op het bal was het niet echt heel erg leuk. Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar…I don’t know, het was niet de meest geweldige avond die ik heb gehad en wat ik wilde vragen is…” Ze stopte even met praten en slikte. Goed, A was nu gezegd, ze moest nu B zeggen. Maar als ze nu B zei, was er geen weg terug meer en wist Adrian wat er op haar hart lag. “Hoe goed ken jij Dante? Ik weet dat jij vroeger niet bij elkaar waren, maar ik bedoel nu…hoe goed ken jij hem?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyzo okt 26, 2014 1:59 pm


When love’s a battle
And life’s a war

Adrian was de triestheid die het meisje uitstraalde helemaal niet gewoon. Liv was normaal zo’n opgedraaid aapje dat met twee cimbalen tegen elkaar liep te slaan. Nu was ze gewoon, nou ja het aapje dat helemaal niet opgedraaid was? ‘Geef je zelf er toch niet de schuld van.’ Mompelde hij tussen zijn lippen door. Het livingincident was volledig zijn schuld geweest, hij had er evengoed voor kunnen kiezen om zijn mutatie niet te laten werken. Maar goed, uiteindelijk wat gebeurd was is gebeurd zoals ze al zei. ‘Je mag er zeker van zijn dat het nooit meer zal gebeuren Liv.’ Bij jou toch niet.. En dat was niet omdat ze nu de vriendin was van zijn broer, het speelde natuurlijk wel mee. Maar hij had zelf even goed dingen om mee rekening te houden nu, en naja hij had geen idee hoe Aly zou reageren als ze hem bezig zag met iemand anders. Ze moest hem waarschijnlijk wel begrijpen vanwege hun mutaties die hetzelfde waren, maar gaf dat hem dan een free card? Vreemd genoeg had hij de drang om zijn armen om Olivia heen te slaan, ze zag er echt uit alsof ze een knuffel kon gebruiken. Maar hij bleef zitten, hij wou haar niet afschrikken, toch nu niet.

Het complimentje deed haar blijkbaar goed. Adrian ving een glimp op van het meisje dat hij ooit had zien zitten op de rand van zijn broer zijn bed in het ziekenhuis. Misschien moest hij haar maar de hele tijd complimentjes geven? Ze zou in no time weer blij zijn. Kort haalde hij zijn schouders op. Of het nu lief was of niet, het was de waarheid. ‘Iedereen heeft wel een passie.’ Iedereen behalve… Ik? Oh wow, dat was best wel zielig. Tenzij je het treiteren van meisjes erbij rekende? Nee, hij had vast wel een of andere passie. Zoals vliegen bijvoorbeeld, oke je kon er anderen niet echt mee imponeren of iets maar als ze hem dat zouden afnemen wel dan zou hij zich nog erger gaan gedragen rondom mensen. Wanneer ze zich uiteindelijk draaide en hem aankeek zette hij een kleine glimlach op. Zou ze weten dat hij momenteel niets slecht in de zin had? Waarschijnlijk niet, ze was waarschijnlijk nog even bang van hem als toen. Angst, vreemd genoeg was het een emotie waar hij op leefde. Adrian kon er zo van genieten als iemand zijn angst voor hem uitte. Beetje ongezond wel, maar goed het was nu zo.

Bespeurde hij daar nu aarzeling? Was ze bang om iets te zeggen? Zou het om Dante gaan? Dat laatste was waarschijnlijk een ja. Het was ook een van de redenen waarom hij hier was. Maar waarom aarzelde ze dan? Oké, een perfecte geschiedenis hadden hij en Olivia niet met elkaar. Maar over Dante kon hij echt wel serieus doen. Zijn broer was ondanks dat ze zo lang gescheiden waren alles voor hem. Natuurlijk had hij er wat van gemerkt. Al was dat alleen maar omdat hij op dat moment toevallig de gang op was gegaan met zijn date. Hij had hen wel zien lopen, maar was te druk bezig met zijn verhaal te doen aan Aly om achter een van hun aan te gaan. Kort knikte Adrian. Voor kort gleed zijn blik naar zijn handen die warm zaten opgeborgen in zijn handschoenen. Een frons vormde zich echter op zijn gezicht toen haar vraag uiteindelijk kwam. Olivia wist ervan? Even wist hij niet wat hij daarvan moest denken, Dante vertrouwde haar genoeg om dat te vertellen aan haar. De jongen haalde diep adem en liet het maar voor wat het was. ‘Liv, ik ken hem niet langer als jou… Ik weet dat hij alles voor je over heeft. Dat hij mij nog zou verruilen voor een leven lang met jou. Dante houd van je, met heel zijn hart en dat zal hij voor altijd blijven doen. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar wat het ook was dat je zo aan het huilen heeft gemaakt. Dat is Dante niet meer.’ Voor kort verscheen er een glimlachje op zijn gezicht. Moeiteloos kwam hij overeind om naar haar toe te wandelen en bij haar neer te knielen. Met een blik die vertelde dat ze zich geen zorgen moest maken keek hij haar even aan voor aleer hij haar hand vast nam. ‘Dante zal je nooit met opzet pijn doen. Hij is honderd keer beter dan de persoon die ik ben. Hij zal er altijd voor zorgen dat jou geluk boven het zijne komt, vergeet dat alsjeblieft niet.’ En dat was dan het einde van zijn verdediging. Wat kon hij nu nog meer zeggen? Adrian wist heus wel dat Olivia voor zijn broer alles was. Dat de band tussen Dante en Olivia duizend keer sterker was dan de band die hij met zijn eigen broer had. To be honest deed dat hem best wel pijn. Maar het was nu zo..


TAG:LIV | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyma okt 27, 2014 1:19 am

Olivia Del Rey

Op het moment dat Adrian haar ervan verzekerde dat hij haar niet zomaar meer zou verleiden, viel er een last van Olivia’s schouder. Ook al was hij de broer van Dante, hun eerste ontmoeting was nou niet bepaald….veel verhullend geweest en daardoor vertrouwde Olivia hem niet helemaal. Maar om de een of andere reden geloofde ze hem nu wel. Anders had Adrian allang iets geprobeerd, toch? Bovendien deed hij heel anders tegen haar dan de eerste keer dat ze elkaar gezien hadden. Sowieso had hij haar al niet laten schrikken, wat al een hele verbetering was. Ja, misschien moest ze Adrian voor deze ene keer het voordeel van de twijfel geven en hem maar vertrouwen.

En dit vertrouwen liet Adrian gelukkig niet vallen. De woorden van Adrian leken oprecht en gemeend. Olivia schrok toen hij vertelde dat hij Dante niet langer kende dan haar. Waarom ze schrok wist ze niet, dat wist ze natuurlijk al. Maar het leek haar zo verschrikkelijk. Olivia dacht aan haar eigen broertje. Ze moest er niet aan denken als ze er nu pas achter zou komen dat er in Italië een broertje op haar zat te wachten. Toen hij opstond en haar hand vast pakte om haar nogmaals een keer goed toe te spreken, verscheen er een triest glimlachje op haar gezicht. Ze keek Adrian aan. “Wauw, dit is een hele andere kant van je” zei Olivia zachtjes en draaide zich naar hem toe “Ik begrijp het zelf ook niet helemaal wat het precies was, maar wat ik gezien heb is vreselijk. En…ik weet het niet, ik heb hem verteld dat ik hem erbij wil steunen, maar dat wilt hij niet, omdat hij het zelf wilt oplossen.” Olivia beet op haar onderlip. Het was onmacht. Als Dante haar hulp nu niet wilde, dan kon ze het onmogelijk aan hem opdringen. Nee, dat paste ze mee op, dadelijk kregen ze een herhaling van de avond van het bal.

“Ik voel natuurlijk hetzelfde voor hem, en dit is allemaal nieuw voor mij, sowieso het hebben van een relatie, dus ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil er alles aan doen om hem te helpen, maar als hij het zelf niet wilt…ik kan hem niet dwingen.” Nogmaals keek ze Adrian aan. Was het voor hem ook niet moeilijk, nu hij eindelijk zijn broer had gevonden, hem meteen te moeten delen? Misschien was zij wel een indringster? Daar had ze eigenlijk niet over nagedacht. “Sorry dat ik telkens aan zijn bed zat” zei Olivia toen “Ik bedoel, jij kon er niet bij toen en ja…nu ik er over nadenk begrijp ik hoe dat misschien voor jou gevoeld moest hebben.” Eventjes dacht ze na. “Waarom gaan jullie niet iets doen ofzo? Wat jongens doen, I don’t know…jij weet wat jongens doen, right?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyma okt 27, 2014 1:43 pm


When love’s a battle
And life’s a war

Misschien was het wat voorbarig om te zeggen dat hij het niet meer zou doen, maar hij meende het echt wel. Moeite zou het hem toch niet gaan kosten, want het was nu eenmaal zo dat als hij ooit nog op die manier met Liv bezig zou zijn dat Dante hem gewoon zou onthoofden of zo. En hij wilde zijn hoofd liefst nog een aantal jaren houden. De liefde van zijn broer natuurlijk ook, maar zijn hoofd had hij al zo lang dat wou hij beslist niet kwijt hoor. Dat hij zich dan maar zou moeten gedragen bij Olivia nam hij er dan maar gewoon bij. Plus, het was misschien maar beter ook. Het meisje was bang van hem, dat was zo duidelijk misschien was het maar eens tijd om te zorgen dat ze die angst voor hem kwijt speelde.

Zijn broer. Jarenlang gescheiden, jaren dat hij zich had afgevraagd wat er met die kleine baby was gebeurd. Ugh, nee daar wou hij nu beslist niet aan denken. Daarom was hij trouwens ook niet hier. Nope, de enigste reden waarom hij hier echt was was om het hele gebeuren van op het bal tussen de twee te begrijpen. Al had hij zelf ook best wel een rotte tijd gehad op het bal, sterker nog zijn beide kaken vertoonde nog een lichte blauwe schijn van de blauwe plekken om over die mooie barst in zijn lip maar te zwijgen. Al zou hij maar niet vertellen aan Liv door wat dat nu echt kwam, hij wou niet het startschot geven voor een ruzie tussen de twee. Kort haalde hij zijn schouders op toen ze wat zei. Een andere kant ja. Maar ze had zijn slechtste kant nog niet gezien, en die moest ze beslist ook niet te zien krijgen. ‘Ik weet niet wat je gezien hebt. Wat hij gedaan heeft. Maar als hij het alleen wilt oplossen, laat hem dan doen? Als Dante je hulp of je steun nodig hebt zal hij dat wel duidelijk maken. Je moet hem nu gewoon even vertrouwen denk ik. Ik heb een koppige broer, een eigenschap die we beide bezitten.’ Sprak hij terwijl hij eindigde met een kleine glimlach. Koppigheid zat blijkbaar in de familie. Geen idee hoe ver die reikte bij zijn broer, maar als Dante ook maar een beetje leek op hem dan kon dat behoorlijk ver zijn.

Adrian staarde even naar de grond. Nieuw voor haar? Wat moest hij dan zeggen? Adrian zat nu 24/7 met een broer, iemand die hij enkele maanden nog niet eens kenden. Waarschijnlijk overtrof hij het meisje wel met het feit dat dit voor hem gewoon volkomen vreemd was. ‘Hij zal wel vanzelf komen als hij er klaar voor is. Ben ik zeker van.’ Probeerde hij haar gerust te stellen. Sinds wanneer deed hij dit eigenlijk, meisjes gerust stellen? Het was zo hard niets voor hem om dat te doen. Het ging volledig tegen alles in waar de jongen voor stond. Arme Liv dat zij de eerste was die dit moest onder gaan.. Vanuit het niets begon ze zich te verontschuldigen voor het hele tijd aanwezig zijn in het ziekenhuis. Eh? Meteen trok hij zijn wenkbrauw op. Meende ze dit nu even serieus? Oké, hij was er absoluut niet in vrede mee geweest dat zij er de hele tijd zat. Maar dat lag achter hem. ‘Ik zou toch geen goed gezelschap zijn geweest die eerste dagen, mijn emoties zaten all over the place. Ik was er wel, maar op een afstand. Zelfs wanneer ik uiteindelijk bij het bed stond laaide al die emoties weer op en ik kon er niets aan doen. Verontschuldig je maar niet voor iets wat goed was voor Dante oké?’ Kort schudde hij zijn hoofd. Misschien vond hij haar toch niet zo heel irritant als hij eerst had gedacht. ‘Om eerlijk te zijn Liv. Ik weet niet eens of hij me momenteel wel wilt zien.’ Een zucht schoof over zijn lippen. Van alle personen die hem toen van Aly hadden kunnen trekken, was het Dante geweest. Bijna had hij de moord van zijn broer op zijn geweten als hij die tikken niet had gekregen. Wat was hij toch een screw up!


TAG:LIV | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptywo okt 29, 2014 6:14 pm

Olivia Del Rey

Wauw, dit was een hele verandering met de Adrian die ze een tijdje geleden had leren kennen. Misschien was de situatie nu anders? Misschien omdat ze nu beide zowaar iets gemeen hadden? Eerder had Olivia nog geen overeenkomsten tussen hen kunnen ontdekken. Maar nu hadden ze dat wel: Dante. Maar zoals Adrian het zei. Het klonk een stuk gemakkelijker dan dat het zou worden. Olivia keek eventjes naar de grond. Dante gewoon moeten vertrouwen. Ja, natuurlijk deed ze dat. Maar samen in een relatie zitten, dat betekende toch dat je elkaar moest helpen? Vertrouwde hij haar niet genoeg om het haar te vertellen, of wilde hij haar niet extra problemen geven? “Ik denk niet dat er veel meer op zit” zei Olivia tegen Adrian, terwijl ze hem aankeek “Ik kan hem moeilijk dwingen mij te vertellen wat er aan de hand is, al had ik het liever wel geweten.” Stoer haalde ze haar schouders op en inmiddels was er alweer een glimlach op haar gezicht getoverd. “En net wat je zegt, hij komt vanzelf wel. Het komt wel goed.”

Gelukkig voelde Adrian geen wrok tegen haar, omdat zij heel de tijd bij Dante had gezeten. Toch schrok ze toen hij vertelde dat hij toch een paar keer erbij had gezeten. “Ik heb je helemaal niet opgemerkt joh, dan was je wel erg stil” zei Olivia verbaasd “Maar…nou had ik natuurlijk ook wel eventjes andere dingen aan mijn hoofd…” Een ondeugende grijns verscheen op haar gezicht, een grijns die hem misschien wat bekender voor zou komen, aangezien hij ‘m ook een aantal keer had gezien toen ze elkaar voor het eerst ontmoet hadden. Helaas. “Je gaat het er niet bij laten zitten, hè?” vroeg Olivia een beetje als een retorische vraag “Ik bedoel, ga je dat meisje opzoeken enzo? Nou ja, anyway, het gaat me niets aan, ik keur het ook niet goed, maar ik begrijp het wel. Geloof het of niet, ik wilde precies hetzelfde doen toen bleek dat het door dat meisje was aangericht.” Haar ogen schoten even ten hemel. Dante had haar eraf gepraat. Natuurlijk had hij dat gedaan. Of ze het echt gedaan had? Olivia had geen idee. Normaal gesproken was ze niet zo, maar ze was zo kwaad geweest op het meisje toen duidelijk werd dat zij dit allemaal had aangericht. Dat was gewoon niet normaal, hoe kon iemand zo’n chaos maken? Hoe slecht was Dante dan wel niet in haar ogen geweest, om hem gewoon te vermoorden? Had dat meisje eigenlijk wel straf gekregen? Urgh, een beetje frustratie kwam in haar lichaam op, maar Olivia drukte het al snel weg.

“Om eerlijk te zijn, Liv, ik weet niet eens of hij me momenteel wel wilt zien.” Olivia haar wenkbrauwen fronste zich, en op dat moment ontdekte ze ook de plekken op haar gezicht. Voorzichtig stak Olivia haar hand uit naar zijn gezicht en haar vingertoppen raakte zachtjes de plekken aan. Oei, dat zag er pijnlijk uit. “Jeetje, Adrian…” fluisterde ze en een bezorgde blik was in haar ogen zichtbaar. “Wat heb je allemaal gedaan, joh? Je kan het vertellen, I won’t judge you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyvr okt 31, 2014 4:31 pm


When love’s a battle
And life’s a war

Het was niet alleen het feit dat zijn broer date met haar dat hij nu zo anders deed. Adrian zat met zichzelf in de knoop sinds het bal. Nog steeds was het meeste in zijn geheugen niet terug gekomen en dat had hem mateloos geïrriteerd. Aly hield van hem, of nou ja iets in die aard. Maar zolang hij niet wist wat hij gedaan had wist hij het gewoon niet. En dan nog, hij in een relatie? Natuurlijk zat die mogelijkheid er wel in, maar of hij een relatie zou kunnen behouden? Aly en hij waren in dat opzicht hetzelfde, dus het zou binnen echt afwachten worden wie de eerste was die de ander ging bedriegen door hun mutatie. Ugh, hij had echt beter het bal geskipt hoor. Kort knikte hij op wat ze zei. Voor haar zat er inderdaad niets anders op dan af te wachten. ‘Liv, volgens mij weet jij al meer dan ik weet over hem hoor. Maar geef het wat tijd.’ Glimlachte hij vriendelijk. Toen het meisje een poging deed om stoer te doen viel hij bijna om van het lachen. Dat moest ze maar gewoon aan hem overlaten. Hij was er al blij mee dat ze zijn bro toch tijd wilde gunnen. Dat gaf Adrian dan weer de kans om binnenkort met Dante te praten, en misschien kon iemand hem dan eindelijk even goed vertellen wat er nu juist gebeurd was want dat was nog altijd wat hij wilde weten.

Adrian haalde ditmaal zijn schouders op. ‘Ik was er vanop een afstand. Maar inderdaad, je was een beetje te druk met hem.’ Sprak hij terwijl hij even met zijn wenkbrauwen wiebelde, natuurlijk was het ditmaal gewoon voor de grap. Hij zou hun eerste ontmoeting niet gauw vergeten gewoon omdat hij het zo geweldig had gevonden, maar hij vond dit veel aangenamer. Nu kon hij tenminste even serieus praten met haar. Nu koos hij er ook echt voor. En heel plots uit het niets begon ze over het ongeluk. Een zucht schoof over zijn lippen. Wat moest hij daar nu op zeggen? Als hij ging liegen, wel ja dan ging ze het waarschijnlijk gewoon vragen aan Dante. ‘Laten we er het op houden dat ik bloed wil zien voor wat ze hem heeft aangedaan.’ Besloot hij uiteindelijk maar te zeggen. Verder ging hij er niet op in gaan, merendeels omdat die andere kant van hem dan weer een aanzet kreeg om zich te openbaren. Zodra hij Lucille vond, zou ze het zich gaan berouwen wat ze had gedaan. Dat stond gewoon vast. Het kon hem helemaal niets schelen dat hij mogelijk van school zou vliegen dan, natuurlijk ging hij het er niet bij laten zitten..

Nee, Dante en hij zaten momenteel niet in goede papieren. De koele aanraking op zijn gezicht deed hem even fronzen. De jongen liet zijn ogen naar de grond gaan en zuchtte. Great, dit ook nog. Was het wel aan hem om dit te zeggen? Zeker nu er misschien toch een kans zat dat de twee bevriend konden raken? Ze zei misschien dat ze hem niet ging beoordelen, maar was dat wel echt zo als hij eenmaal had gesproken? ‘Zoals je al zei, het bal was onprettig niet alleen voor jou..’ Sprak hij terwijl hij het meisje weer aan keek. ‘Het ene moment stond ik op de gang met Aly, en vertelde ik haar dingen over mijn verleden. Het volgende moment lag ik aan de andere kant van de gang met Dante boven op me. Blijkbaar had Aly wat dingen gezegd waardoor ik helemaal flipte en mijn mutatie uitbrak.’ Even hield hij halt. ‘Dante was juist op tijd of wie weet wat er gebeurd was.’ Kort schudde de jongen zijn hoofd waarna hij zijn blik weer op de grond had gericht. Klaar om tja, beoordeeld te worden.

TAG:LIV | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptydo nov 06, 2014 11:34 pm

Olivia Del Rey

Dat Adrian het er niet bij zou laten zitten, dat was iets wat Olivia al verwacht had. Natuurlijk zou hij het er niet bij laten zitten. Ondanks dat de twee jongens elkaar niet lang hadden gezien, wist ze zeker dat ze voor elkaar in de bres zouden springen. Dat had Olivia met haar eigen broertje ook. Als iemand aan haar broertje zou zitten, dan zou ze diegene ook het liefste wat aan willen doen. Dat was iets dat in elke broer-zus, broer-broer of zus-zus relatie zat: soms kon je elkaar de hersens wel in slaan, maar op het einde ben je er toch voor elkaar. Dat was dus de reden dat Olivia Adrian daar ook niet op veroordeelde. Ze kon het hem niet kwalijk nemen. “Zelf had ik haar ook wel kunnen wurgen” mompelde Olivia en rolde met haar ogen “Maar ja, ik ben dan weer het type persoon die daar weer heel erg veel problemen enzo mee gaat krijgen. Sommige mensen kruipen door het oog van de naald en bij anderen komt het altijd goed.” Olivia grijnsde. Adrian was een van die types. Hij zou vast niet opgepakt worden ofzo.

Op het moment dat Olivia zachtjes zijn wang had aangeraakt, op de plek waar hij geraakt was, had hij zijn ogen neergeslagen. Een bezorgde frons verscheen tussen haar wenkbrauwen. Wauw, een Adrian die naar de grond keek. “Je kan het me écht vertellen” moedigde ze hem daarom aan en daar kwam het verhaal. Dat hij het ene moment met Aly, zijn date, had gestaan en het andere moment Dante op hem had gezeten. O. Oké, Dante had dus gezorgd voor de plek op zijn gezicht. Verbaasd luisterde ze naar het verhaal dat Adrian te vertellen had. Ze had echt van heel erg veel geen flauw idee gehad. “Ik…maar…who…” fluisterde Olivia toen even en beet op haar onderlip. Wat moest ze nu zeggen? Ze was in ieder geval niet boos op Adrian. Hij scheen er mee te zitten en boos worden, om hem vervolgens uit te schelden, schoot hij helemaal niets mee op. Bovendien scheen hij er toch wel wat van berouw voor te voelen. In ieder geval scheen hij er zich niet helemaal goed over te voelen.

“Je zou echt iemand naar die plek moeten laten kijken” fluisterde Olivia toen en probeerde zijn blik te vangen, zodat ze elkaar konden aankijken. Ze verplaatste haar hand van zijn wang naar zijn schouder, als een teken van steun. “Wat is er precies gebeurd? Kreeg je een black-out, was het je mutatie die begon te werken, had je misschien gedronken?” You never know, okay? Ondanks dat er geen alcohol werd geschonken op het feest, aangezien er ook minderjarige mutanten aanwezig waren, betekende dat nog niet dat er geen alcohol aanwezig was geweest. Ze had het zelf gezien, hoe mensen iets uit een zilveren flacon in hun drankje goten. Nou, dat was mooi geen Fristi geweest. “Hij heeft je wel goed te pakken gehad, zeg. Ben je boos op hem dat hij je zo heeft geslagen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptydi nov 11, 2014 2:58 pm


When love’s a battle
And life’s a war

Adrian moest even kort lachen om wat ze zei. Stel je voor Olivia die iemand wurgde? Nope, daar was ze way to cute voor. Problemen.. Hoe je het ook draait of keerde die zou hij zowiezo gaan krijgen. Elke docent wist waarom hij hier zat, dus als hij iets zou doen zou het meteen bij Jean terecht komen en geen idee wat er dan met hem zou gebeuren. ‘Geloof me Olivia. Voor wat ik van plan ben te doen met haar… Trust me, dan schoppen ze me van het eiland of weet ik veel wat ze doen met zo’n mensen.’ Hoewel, dat domme bommenkind hadden ze ook niet van het eiland gekickt. Maar dat staken ze vast weer op het feit van dat ze het niet kon controleren of iets. Alsof hij zijn woede binnen de perken kon houden als hij haar ooit voor zijn neus zag. Dus niet. ‘Maar als het is om haar terug te pakken voor wat ze hem heeft aan gedaan. Kan het me zelfs niet schelen.’ Adrian had er geen idee van of zijn broer wist van wat hij ooit gedaan had, dat leek hem eigenlijk niet. Hij had het hem toch nooit verteld. Misschien als die dude wist wat Adrian al op zijn kerfstok had dat hij misschien meer moeite had gedaan om het idee uit zijn hoofd te praten. Niet dat hij zich zou laten tegenhouden door iets wat Dante hem zei maar goed.

Adrian voelde zich zwak. Het was echt een wereld van verschil met wat Olivia ooit eerder van hem had gezien. Wat hij had gedaan, kon echt niet door de beugel dat wist hij zelf. Voor zover hij het zich nog herinnerde toch. Misschien was hij net nu, zelf nog gevaarlijker dan dat Lucille mens. Maar dat deerde hem niet. Gewoon het feit dat hij zo had kunnen doorslaan om iets wat Aly had gezegd had hem enigszins bang gemaakt van zichzelf. Al was hij over dat laatste toch al heen geraakt. Angst voor zichzelf voelde hij niet meer, het was eerder een angst voor wat als het ooit nog eens zou gebeuren in haar bijzijn en Dante niet in de buurt zou zijn. Kort schudde hij zijn hoofd, waarna hij uiteindelijk aan zijn verhaal tegen haar begon. ‘Dante deed gewoon wat nodig was trouwens.’ Mompelde hij er nog achteraan toen hij haar reactie zag. Olivia moest nu niet gaan denken dat zijn bro een agressieve gek was of iets. Sterker nog, Dante was eigenlijk de held in dit verhaal. Zonder hem, zou Aly waarschijnlijk niet meer hebben rond gelopen.

Kort haalde hij zijn schouders op. ‘Het geneest wel weer.’ Glimlachte hij even waarna hij haar weer aan keek met zijn helder blauwe ogen. Ergens was het wel fijn om hier zo even met haar te zitten. Vaag deed ze hem denken aan iemand uit zijn verleden, iemand goed wel te verstaan. Wanneer ze haar vragen eindelijk staakten beet hij op zijn lip. ‘Ik wilde dat ze wist wat er vroeger gebeurd was, dat ze wist met wie ze te maken had. Toen begon ze dingen te zeggen, die je niet voor mogelijk kan houden. En de rest van mijn herinnering begint weer terug bij Dante.’ Even hield hij stil. Elke avond was hij nu toch al bezig geweest om het gat in zijn hoofd weer op te vullen maar hij slaagde er niet in. ‘Gedronken had ik niet. Volgens Aly was het mijn mutatie, maar ik weet het echt niet.’ Ugh, hij haatte dit echt zo hard. Waarom kon hij als bij toverslag zijn geheugen niet terug krijgen, was dat werkelijk zo moeilijk? Ooit kwam hij er wel achter, hoe wist hij nog niet maar ooit zou iemand het hem wel kunnen vertellen of zo. ‘Boos? Geen idee eigenlijk. Volgens mij is hij eerder boos op mij, en hij heeft er blijkbaar alle reden toe.’


TAG:LIV | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyzo nov 16, 2014 4:56 pm

Olivia Del Rey

Olivia knikte toen hij zei dat Dante deed was nodig was. Tuurlijk, ze kon zich niet voorstellen dat hij er random op los ging rammen. Geconcentreerd luisterde Olivia naar zijn verhaal. Haar hand legde ze even troostend op zijn arm. Haar problemen leken even niet belangrijk, ze voelde met hem mee. “Het komt echt wel goed tussen jullie” begon ze toen ze was uitgepraat “Meisjes kunnen best begrip hebben. En ik denk, dat als je gewoon met haar praat en alles uitlegt, dan komt het echt wel goed. Ik bedoel, dat je losslaat in je mutatie…dat is echt super vervelend, maar daar kan je niet altijd wat aan doen, hè?” Olivia zuchtte even en dacht aan haar eigen mutatie. “In een van de eerste weken dat ik hier was, was het heel stil en koud en toen ging ik naar buiten. Er was een jongen, Junior Lexington…hij treiterde me zo erg, dat ik een waas voor mijn ogen kreeg en mijn mutatie op hem losliet. Als ik niet op tijd gestopt was, had ik hem misschien wel laten stikken.” Olivia sloeg haar ogen even neer, maar keek toen weer naar Adrian.

Wat ze écht niet verwacht had, was dat hij gevoel in zijn lichaam had. Olivia had gedacht dat hij een gevoelloos iemand was, maar dat had ze dus helemaal verkeerd. Het liefste had ze geen vooroordelen, maar dat hij haar had dat had laten denken, was niet alleen haar schuld. Maar het voelde goed om hier even met hem te zitten en te praten, even haar ei kwijt te kunnen. Hopelijk zag hij dat ook zo. “Ook Dante koelt wel af” ging ze bemoedigend verder “Hij is blij dat hij eindelijk een broer heeft gevonden en soms zijn broers wel eens boos op elkaar. En dat is niet voor altijd, want familie is familie.” Olivia glimlachte. Roman, haar broertje, was alles voor haar en ook hun twee hadden soms wel eens ruzie gehad. Maar aan het einde van de dag kwam het altijd goed, omdat hij wist dat zij van hem hield en hij ook van haar hield. Dan kwam het altijd goed, als het gevoel maar wederzijds was.

Haar ogen gleden weer naar hem. “Vond je de rest van het bal wel leuk?” vroeg Olivia toen een beetje onzeker “We hebben erg ons best erop gedaan, het was echt een zware klus, maar ik ben blijd dat er voor de rest geen gestoorde dingen ofzo zijn gebeurd…” Olivia peuterde aan haar vinger. Een echte reactie op het bal had ze nog van niemand echt gehad, ze was benieuwd wat de mensen er van vonden, zodat ze bij een volgend feest daar aan kon denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyzo nov 23, 2014 2:14 pm


When love’s a battle
And life’s a war

Kort haalde hij zijn schouders op. Of het goed kwam viel nog af te wachten. Maar het feit dat hij zich schaamde in het bijzijn van Aly zou iets zijn wat nog heel lang ging duren dat stond gewoon vast. Uiteindelijk had hij er misschien niets aan kunnen doen dat zijn mutatie zich had geuit, Adrian had over dat deel van zichzelf nog altijd geen controle. ‘Olivia, zonder Dante was de kans groot geweest dat ik haar had vermoord…’ Prevelde hij zachtjes. Iemand vermoorden met zijn mutatie was iets nieuws voor hem, al had hij al bloed aan zijn handen kleven maar dat was buiten zijn mutatie gegaan dat was gewoon pure razernij geweest en was nog niets geweest. Wat er gebeurd was met Aly was 1000 keer zo erg geweest al bleef hij bespaard van nog een slachtoffer te hebben gemaakt, dankzij Dante. Die ook bijna ten prooi was gevallen aan die andere kant van hem. Blijkbaar had zij het ook al meegemaakt dat ze met haar mutatie iemand had aangevallen. Dat verbaasde hem wel, want het was absoluut niet iets wat hij achter haar zocht eigenlijk. Er school dus toch meer achter het meisje dan vele mensen hadden verwacht.

Dat hij hier trouwens ooit zo ging zitten met haar had hij al helemaal niet verwacht. Maar het was al wel beter dan gewoon niet praten met elkaar. Want ongeacht de kleine problemen die Dante en Olivia nu even hadden, was het zo goed als zeker dat het tussen die twee echt wel nog goed kwam. Hij hoopte maar dat Dante afkoelde. Al zou het evengoed nog even duren voor hij zichzelf ging vergeven van zijn eigen acties. Familie is familie… Yeah right, daar geloofde hij al lang niet meer in. Het familiegevoel was helemaal verdwenen bij hem. Dat hij een broer had was een hele openbaring voor hem, maar voor hem was het gevoel van familie hebben onbestaand geworden. ‘Ik wou dat ik het wist. Ik heb geen familie, ik heb nooit een echte familie gehad… Ondanks dat ik toch bij mijn echte ouders woonde..’ Nee, iedereen van zijn familie kon hem gestolen worden. Iedereen buiten zijn kleine broer. Nou ja, beter gezegd jongere broer.

Of hij het bal leuk vond? Adrian grijnsde even. ‘Als er iets is wat je van me moet weten is dat ik echt niet de persoon ben om naar een bal te gaan. Dus ik denk dat het feit dat ik er al was genoeg zegt?’ Grijnsde hij even. ‘Nee, ik vond het wel leuk voor zolang het duurde en Aly vond het ook helemaal geweldig. Alleen 1 ding, die punch viel echt niet te drinken.’ De gedachte alleen al aan die punch zorgde ervoor dat hij even een vies gezicht trok. Gelukkig had hij maar 1 glas gedronken en stond hij voor de rest van de tijd alleen maar op de dansvloer met zijn date.


TAG:LIV | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyzo nov 30, 2014 11:52 pm

Olivia Del Rey

Natuurlijk besefte ze dat hij haar bijna vermoord had, maar Olivia kon op dit moment niet boos er om worden. Ze zag hoe hij er mee zat, hoeveel pijn hem dat deed. Troostend legde ze haar hand neer op zijn schouder en glimlachte hem bemoedigend toe. “Ik weet het Adrian, maar probeer positief te kijken. Het is niet gebeurd weet je, het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Probeer te kijken naar hoe het is afgelopen en niet naar hoe het had kunnen aflopen, want dat is niet zo gebeurd. En ik weet dat dat heel moeilijk is, maar ik weet zeker dat als je er met haar over praat, dat ze er dan zeker begrip voor heeft. Dat kan niet anders.” Hopelijk troffen haar woorden hun doel. Olivia was verbaasd geweest over het feit dat hij ook kon liefhebben. Het was duidelijk dat hij er mee zat en dat hij haar dus wel leuk vond, anders zou het hem vast en zeker niet zoveel uitmaken wat zij over hem dacht. Het was lief, vond Olivia. En daarom probeerde ze hem te helpen, want op dit moment kon Adrian wel wat steun gebruiken, had ze zo het idee.

Het hebben van geen familie, daar was Olivia bekend mee. Ze knikte. “Ik begrijp wat je bedoeld” vertelde ze hem en keek even naar haar eigen handen “Weet je, mijn vader was ook niet mijn vader. Hij heeft mij nooit willen hebben, hij had liever twee zoons in plaats van een dochter en een zoon. En hij zei elke keer verschrikkelijke dingen en soms vind ik het nog steeds erg, maar vreemd genoeg…ik zou hem geen pijn kunnen doen ofzo. En dat bedoel ik met familie is familie, want ik weet dat hij me haat en dat ik nooit goed genoeg zal zijn, maar hij blijft mijn vader.” Olivia keek hem aan. Natuurlijk kon ze haar vader geen pijn doen. Dan zal haar moeder verscheurd worden en haar broertje zou dan ook anders naar haar kijken. Olivia zuchtte en liet even haar hoofd rusten op haar handen. Haar jeugd in Italië was verschrikkelijk geweest. Maar echte Italiaanse meisjes waren mooi en bleven doorgaan, no matter what. En zo was Olivia ook, ook al zou ze zichzelf niet meteen als mooi beschouwen. Maar wel als een doorzetter. Als ze het had gewild, had ze het zo vaak kunnen beëindigen. Maar de wereld had nog niet het laatste van haar gezien.

Gelukkig had Olivia een wat luchtiger onderwerp aangesneden. Het bal. Ze moest lachen om zijn opmerking over de punch. “Ja, het was uiteindelijk toch niet zo’n succes als ik gehoopt had” grinnikte ze “Ik wilde een soort Amerikaans schoolbal idee creëren, maar de punch was echt verschrikkelijk…ik dacht dat ik over mijn nek ging.” De wind was wat luider en harder geworden, een rilling ging over haar lichaam. Een ideetje kwam in haar hoofd op. “Misschien zouden we naar binnen kunnen gaan, iets warms kunnen drinken. Chocolademelk ofzo of koffie. I don’t know, you name it” zei ze met een grijns “En laten we eventjes onze problemen vergeten, want ik weet niet hoe het met jou zit, maar het is killing me en ik word er moe van…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Emptyzo dec 07, 2014 2:13 pm


When love’s a battle
And life’s a war

Voor een kort moment staarde hij naar haar hand die ze op zijn schouder had geplaatst en luisterde vervolgens naar haar woorden. Waarschijnlijk had ze wel gelijk en alles. Maar hij wist echt niet of Aly begrip zou tonen voor wat hij gedaan had. Alles zou gewoon veel makkelijker zijn geweest als hij haar nooit had leren kennen. Ja, het was misschien volslagen idioot om dat te denken, maar dan had hij hier nu niet gezeten als een of ander emotioneel geval dat met zichzelf geen blijf wist juist omdat hij zich een keer had opengesteld. Toch besloot Adrian om haar woorden even te laten bezinken en liet hij een dankbare glimlach verschijnen op zijn gezicht. Hij had fout gezeten over Olivia, ja ze kon vreselijk irritant doen met haar constante vrolijkheid, maar ze stond uiteindelijk klaar. Zelfs voor hem. Iets wat hij best wel vreemd vond na hun aller eerste ontmoeting toen, maar dat lag nu ver achter hun dus daar moest hij zich geen zorgen meer over maken. Buiten dan misschien over het feit dat Dante er misschien ooit ging achter komen, maar dat was dan weer een ander verhaal.

Blijkbaar had Adrian een gevoelige snaar geraakt toen hij uiteindelijk was begonnen over familie. Het was niet bepaald dat Liv niemand had gehad want wat hij op maakte was dat ze dus naast die idioot van een vader nog een broer had en haar moeder waarschijnlijk. Dat geluk had hij zelfs niet gekend. Nee, hij eigenlijk echt wel een achtergelaten kind als je het zo bekeek. Ouders die constant weg waren voor werk, zijn broer die hem werd afgepakt en dan zijn oma die een diepe haat had ontwikkeld voor haar kleinzoon. ‘Dan is je vader een idioot.’ Sprak hij met een kleine grimas tegen haar. ‘Maar weet je, jij had je moeder en je broertje nog. Ik was alleen, zij hebben me de enigste persoon afgepakt met wie ik een echte band zou hebben gehad en dan raak ik die gast al bijna twee keer terug kwijt..’ Een zucht gleed over zijn lippen terwijl hij even langs zijn wang streek. ‘Jij zou je familie niets doen, maar als het aan mij lag zou ik mijn ouders en mijn oma al lang hebben gestraft voor wat ze hebben gedaan.’ Klonk het grimmig. Adrian wou Liv beslist geen angst aan jagen, maar het was nu eenmaal de waarheid. Als hij niet hier had gezeten dan hadden zijn ouders waarschijnlijk al lang niet meer bestaan. Dat was gewoon een feit. Noem het maar de wraak van de verbitterde zoon. Familie het bestond gewoon niet voor hem. Nee, alleen Dante bestond, Dante, Liv en Aly. Meer had hij niet meer nodig, en of hij ooit nog zou terugkeren naar Engeland, waarschijnlijk niet.

Lachend schudde hij zijn hoofd. Ja, de punch viel niet te zuipen. ‘Doe de Amerikanen nooit na met hun drank, like echt niet meer.’ In de films en zo zag het er misschien uit alsof ze het allemaal lekker vonden en zo, maar hij was er haast zeker van dat die mensen ook over hun nek gingen als ze het eenmaal binnen hadden. De wind kwam aanzetten, en man wat was hij blij met zijn handschoenen en muts. Liv echter stelde al gauw genoeg voor om naar binnen te gaan en dat was iets waar hij echt geen nee tegen kon zeggen. ‘Ik ben 100% voor.’ Grijnsde hij breed. Al zou hij waarschijnlijk thee drinken, hij was uiteindelijk een Engelsman en tja thee was hun ding. ‘Misschien best. En bedankt voor het luisteren trouwens.’ Glimlachte hij uiteindelijk gemeend wanneer hij overeind kwam en zijn hand uitstak naar het meisje zodat ze zich kon optrekken daar aan.

TAG:LIV | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every day. Every hour. Turn the pain into power   Every day. Every hour. Turn the pain into power Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Every day. Every hour. Turn the pain into power
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Happy Hour [open]
» No hour is wasted that is spent in the saddle {&Sam}
» Turn into gold and then into dust
» H.O.P.E. Hold On Pain Ends
» [Closed] Sucker for pain

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Playground-
Ga naar: