INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Take me into your loving arms

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Take me into your loving arms - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me into your loving arms   Take me into your loving arms - Pagina 2 Emptyvr nov 28, 2014 11:06 am





HEAVEN IS A PLACE ON EARTH WITH YOU


Clyde had wel mooi een dilemma nu. Moest hij nu 's avonds knuffelen met die gigantische teddybeer of zou hij vanaf nu gewoon Damian ontvoeren en hem knuffelen in de plaats? Misschien voor de veiligheid van de man zou hij voor optie één gaan. Hij kon nogal levendig dromen en het zou niet de eerste keer zijn dat hij iemand een mep verkocht terwijl hij vredig lag te slapen. Nu ja, vredig. Of stel je voor dat hij hem per ongeluk elektrocuteerde ofzo. Nee, dat leek niet zo'n slim plan. Kon dat eigenlijk, je mutatie activeren in je slaap? Hij had het nog nooit eerder gedaan, maar stel je voor dat het gebeurde net als Damian in zijn bed lag te slapen. Nee, dan zou hij nog liever de teddybeer toasten in plaats van de dude zelf. Zo, dat dilemma was snel weer van de baan, yay.

‘Nu neem ik je zeker mee naar Australië, of je nu wilt of niet.’ Zei de man toen. Clyde keek hem een beetje opstandig aan. "Dus jij denkt dat mij ontvoeren zo makkelijk gaat?" Zei hij een tikkeltje ongelovig, maar ook wel uitdagend. Hij wou het de dude wel eens zien doen. Hé, hij was wel degene met superkrachten hier. Of nu ja, wat je superkrachten noemde.. Hij was alleszins een heel stuk sterker, dus pas maar op hoor. Het was weer typisch voor Damian dat hij hem niet liet winnen. ‘You can try. But succeeding? Naah, maybe in a few years.’ Zei de dude, nadat hij hem een poke in zijn zij had verkocht. Het stomme was dat Clyde er een of ander raar piepgeluidje bij ging maken. Wow. "Die dag kan nog sneller komen dan je denkt", Probeerde hij nog dreigend te klinken, maar dat faalde keihard natuurlijk. Uit wraak porde hij de man gewoon terug, al deed hij het niet zo hard aangezien hij de man liever nog een tijdje heel hield.

Stiekem voelde hij zich legit schuldig dat hij misschien iets had veroorzaakt bij de dude die hij liever niet had ervaren. Dus ja, hij deed maar wat hij het beste vond om te doen. Sorry zeggen enzo. Maar daarop schudde de man lichtjes zijn hoofd, wat dan weer een verbaasde uitdrukking veroorzaakte bij hem. Ineens stapte hij nog wat dichter naar hem toe en legde toen zijn handen op zijn gezicht. Daarna probeerde hij hem duidelijk te maken dat het niet erg was, en dat hij zich er niet schuldig over moest voelen. Een warme lach stond om de lippen van de man, en hij kreeg even de neiging om zijn woordenstroom te onderbreken met een kusje, maar hij voelde dat dit belangrijk voor hem was en daarom liet hij het maar even. Toen hij echter uitgesproken was, was er niks meer dat hem tegenhield. Clyde trok de man even wat dichter tegen hem aan en drukte zijn lippen op die van hem. Hij liet het even wat langer duren dan daarnet, en sloot genietend zijn ogen. “Ik wist niet dat er ooit zo’n diepzinnig betoog uit je zou komen, maar ik moet toegeven dat het wel heeft gewerkt”, Zei hij toen grinnikend, nadat hij de man opnieuw kort een por in zijn zij had gegeven. Ghehe -aa-



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 5:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
Take me into your loving arms - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me into your loving arms   Take me into your loving arms - Pagina 2 Emptyza nov 29, 2014 3:45 pm


### words

tag: Clyde <3


Een brede grijns vormde zich om zijn lippen toen hij de opstandige blik van Clyde zag. Zijn boyfriend had nu eens echt niets te zeggen als het neerkwam op hem ontvoeren hoor. Maar het feit dat hij dacht dat hij toch nog een kans maakte om opstandig te doen tegen hem vond hij gewoon helemaal geweldig. ‘Natuurlijk. Als ik mijn geweldige charmes op je afstuur lukt me alles.’ Sprak hij terwijl hij even met zijn wenkbrauwen wiebelede. Yeah right zijn charmes, alsof die zo op en top waren. Maar hij kreeg de dude wel mee hoor, daar zou hij nog wel een manier voor vinden. Clyde’s piepgeluidjes waren werkelijk om voor op je knieën te zakken. Me een triomfantelijke grijns keek hij hem. Damian had het echt wel getroffen met een dude als Clyde. Iedereen zou hartstikke jaloers zijn op hem, I mean als je al keek hoe Clyde er uit zag plus dan nog eens de schattigheid die de dude soms uitstraalde. Jup, daar smolt hij echt wel van weg hoor. Wat verbaasd keek hij hem aan. ‘Is that right?’ Gooide hij er nog net uit voor ook hij een por in zijn zij kreeg. Damian deed wat moeite om te ontsnappen maar hij trof hem toch mooi waardoor ook hij een klein piepgeluidje maakte. Oh, hij kon dat dus ook. ‘Ik stel voor dat we dat even niet meer doen. Je weet wel om onze mannelijkheid te bewaren en zo.’ Glimlachte hij breed terwijl hij even kort met zijn hand over zijn zij wreef. Thank god dat er niemand anders in de buurt was buiten hun twee, anders zouden ze het waarschijnlijk wel mogen aan horen binnenkort.

Damian wilde echt niet dat Clyde zich schuldig ging voelen. Alsof de dude kon besturen hoe hij zich voelde? Nee hoor, het feit dat hij al gevoelens had voor de man vanaf het eerste moment dat hij hem had gezien was geheel te wijten aan Damian zelf. Daar trof zijn arme eilandbewoner geen schuld aan. Dat probeerde hij dan ook duidelijk te maken aan hem door van wal te steken met een heel protest. Hopelijk kon hij Clyde hiermee toch overtuigen dat het echt niet zijn schuld was of zo, en dat zijn leven nog steeds normaal was. Nou ja, afgezien van het feit dat Damian zich eindelijk nog eens aan iemand durfde binden. Wat afwachtend keek hij hem aan, toen de dude echter niets zei werd hij toch een beetje bezorgd. Van zodra Clyde hem dichter tegen zich aan trok wist Damian dat het wel goed zat. De kus kwam totaal onverwacht en trof hem diep in zijn binnenste. Even leek de tijd wel stil te staan terwijl hij zelf echt helemaal op ging in het moment. Met een brede glimlach opende hij uiteindelijk zijn ogen terwijl hij de woorden van de man aan hoorde. Tss, hij deed net alsof Damian nooit diepzinnig kon doen. Hij moest eens weten. ‘Er is een eerste keer voor alles. Maar ik ben blij dat het gewerkt heeft.’ Besloot hij af te sluiten. Tot er weer een por volgde. Dude no fair, hij had een staak het vuren in geroepen! Al kon hij zich er deze keer wel van weerhouden om niet te piepen. Coolheid bewaren en alles. Dus hij wou het zo spelen? Met een geniepige grijns legde hij nu zijn beide handen op Clyde’s heupen en begon hem zonder genade te kietelen. ‘Dit krijg je als je niet luistert.’ Klonk het al lachend. Arme Clyde, hij zou het nog flink te verduren krijgen in de toekomst hoor. Maar het was een toekomst waar Damian toch erg naar uit keek. De gedachte alleen al verwarmde hem vanbinnen helemaal.


Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Take me into your loving arms - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me into your loving arms   Take me into your loving arms - Pagina 2 Emptyma dec 01, 2014 1:37 am





HEAVEN IS A PLACE ON EARTH WITH YOU


Het was zo grappig dat Damian dacht dat hij zich zomaar liet ontvoeren. Oké, ergens was hij wel heel benieuwd naar het leven van de dude in Australië, en op Bondi Beach en al die dingen. Maar dat vertelde hij nu nog even niet. Hij wou niet dat Damian zomaar dacht dat hij hem de hele wereld kon over slepen zonder dat hij een lichte vorm van protest zou uiten. Stiekem wou hij niks liever dan samen de wereld zien en ontdekken, maar dat zou pas voor later zijn. Plus, met zijn awesome mutatie kon hij de man sowieso ook gewoon hypnotiseren. Hij had wel gezien hoe geboeid hij was door al zijn bliksemdingetjes. Een klein showtje en hij vergat sowieso al waar hij mee bezig was. Dus van die ontvoering kwam mooi niks in huis hoor. ‘Natuurlijk. Als ik mijn geweldige charmes op je afstuur lukt me alles.’ Zei hij echter, en Clyde moest toegeven dat hij daar wel een punt had. Even trok hij weer een ':c'-hoofd. "Maar dan speel je weer vals hoor", Protesteerde hij zachtjes.

En toen volgde alweer een zoveelste por in zijn zij. Inclusief een piepgeluidje. Omg, dit kon je toch echt niet geloven? Waar is al je stoere mannelijkheid naartoe? Djeezes fuck. Toen hij wraak nam, produceerde Damian een zelfde soort geluidje. Hah, 1-1. ‘Ik stel voor dat we dat even niet meer doen. Je weet wel om onze mannelijkheid te bewaren en zo.’ Zei Damian toen, en Clyde grijnsde even. "Uitstekend idee", Grinnikte hij toen, waarna hij zijn handen in zijn broekzakken stak, als teken van vrede. Of zoiets.

Heel lang bleven zijn handen echter niet op zijn plek. Nee, hij had ze nodig om zijn boyfriend dichter tegen hem aan te trekken. En het voelde zo geweldig, nog beter dan de eerste keer, en dat leek al zo goed als onmogelijk. De lippen van Damian voelden zo zacht tegen de zijne, alsof ze voor elkaar gemaakt waren. Beiden hadden ze een brede glimlach rond hun mond toen hij uiteindelijk plagend zei dat hij dit soort praat niet van hem verwacht had. ‘Er is een eerste keer voor alles. Maar ik ben blij dat het gewerkt heeft.’ Reageerde hij er vrolijk op. Oké, het was misschien breken van de wapenstilstand, maar het was gewoon te verleidelijk om het niet te doen. Er was zijn hand en Damian's zij was zo dichtbij.. Het ging al bijna automatisch. Whoops. Nu was de dijk van de dam hoor. Damian legde zijn handen rond zijn heupen en begon hem genadeloos te kietelen. ‘Dit krijg je als je niet luistert.’ Zei hij lachend. Clyde hapte naar adem en sprong bijna heen en weer in de sterke armen van de docent. "Nee.. Nee haha nee stop! Omg Damian... hahahah", Piepte hij moeizaam tussen zijn lachbuien in. Hij kreeg uiteindelijk zijn ene hand rond de pols van de man geklemd, en trok zichzelf los uit de kriebelmartelmachine. "Op een dag neem ik hier wraak voor hoor. Als je het niet verwacht. Bam ineens", Zei hij, terwijl hij nog nahijgde van de lachbui van eerder.



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 5:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
Take me into your loving arms - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me into your loving arms   Take me into your loving arms - Pagina 2 Emptyvr dec 05, 2014 4:41 pm


### words

tag: Clyde <3


To be honest zag hij het al helemaal zitten om Australië te showen aan de dude. Eigenlijk gewoon om rond te trekken met hem. Yeah, Damian was echt wel zo’n persoon die graag de wereld rond trok. Dus waarom zou hij dat niet doen met zijn betere helft? Ja hoor, hij was al helemaal aan het plannen. Al moest het eerst nog wel blijken of het zou blijven duren tussen de twee, maar daar had hij een goed oog op. I mean, het feit alleen al dat Damian zo lang had getwijfeld om alles toe te geven aan Clyde vertelde al meer dan genoeg over zijn gevoelens voor hem. Wanneer de man zijn kenmerkend hoofd trok verscheen er een brede glimlach op zijn gezicht. ‘Alsof je het werkelijk zo erg vind dat ik op die manier vals speel. Je geniet stiekem maar al te hard als ik mijn charmes bovenhaal.’ Niet dat hij zo heel veel charmes bezat, maar hij vond het gewoon belangrijk dat hij Clyde gelukkig kon maken en momenteel zou hij daar alles voor willen geven hoor.

Hij nam het teken van vrede aan. Gelukkig maar, nog een paar van die piepen en dan kwam het niet meer goed hoor. Hoewel het toch nog steeds onwijs schattig was bij Clyde, maar daar zou hij de dude later wel mee pesten. Weer een van de zovele dingetjes die hij al kon gebruiken. Gelukkig deed hij het allemaal uit liefde, anders had hij echt wel medelijden met de trainee hoor.

Dan kwam er het moment dat Clyde initiatief nam. En geef nu toe, wat was er sexyer dan een man die initiatief naam. Damian ging volledig mee in de kus en echt, als het al kon, dan zou je nu naast hun hoofden vuurwerk zien afgaan. Eigenlijk zou hij hier nog wel uren kunnen zo blijven staan met zijn bae. Het feit dat Clyde gewoon zo dichtbij was vond hij erg prettig. Uit het niets kwam de verraderlijke por in zijn zij. Dat bracht dan natuurlijk als reactie dat hun vrede was afgelopen. Damian maakte er dus vrolijk gebruik van om een kietelaanval in te lassen. Als hij nu ging zeggen dat het geen moeite was om Clyde gewoon vast te houden zou hij liegen, hoe de man heen en weer wiebelde was gewoon ten eerste te grappig voor woorden en ten tweede maakte dat het voor hem onmogelijk om hem echt lang te blijven kietelen. Lachend deed hij gewoon verder toen de smeekbede van de dude kwam, maar uiteindelijk kwam er een einde aan het plezier en greep Clyde hem bij zijn pols vast. Wraak nemen? Op een dag? Yeah, dat wou hij nog wel eens zien! ‘Please, ik slaap met mijn ogen open hoor.’ Grijnsde hij uitdagend terwijl hij terug een stap naar hem toe zette en zijn armen losjes om hem heen legde. ‘En als ik nu eens zeg dat ik zo veel van je hou dat ik niet meer zonder je kan? Ga je me dan nog wraak nemen?’ Klonk het op een zachte toon. Omkoperij tot en met, maar hij meende het voor de volle 100%.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Take me into your loving arms - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me into your loving arms   Take me into your loving arms - Pagina 2 Emptydi dec 16, 2014 4:17 pm





HEAVEN IS A PLACE ON EARTH WITH YOU


Het was wel een feit dat Damian heel erg moedig was. Want als het aan hem had gelegen, dan zouden hun gevoelens voor elkaar nooit zijn opgebiecht, en zou hij voor de rest van zijn tijd hier op het eiland met die enorme crush rondlopen, zonder dat er iets zou gebeuren. Dat Damian dus de eerste stap had gezet, was gewoon geweldig. En het was op zo'n originele en romantische manier gedaan.. Eerlijk, hij kon zelfs niets bedenken dat beter zou zijn dan dit. Hij had er zo zijn best voor gedaan, en dat waardeerde Clyde echt wel. Maar het belangrijkste was dat ze eerlijk konden zijn tegen elkaar, en dat Damian hem genoeg vertrouwde om het tegen hem te vertellen als eerste persoon ooit, het deed wel iets met hem. Zijn volgende woorden deden hem licht grijnzen. ‘Alsof je het werkelijk zo erg vind dat ik op die manier vals speel. Je geniet stiekem maar al te hard als ik mijn charmes bovenhaal.’ Zei Damian plagend, en Clyde keek hem zo onschuldig mogelijk aan. "Neeuh", Brabbelde hij protesterend. Clean.

Een onverwachtse, supersnelle aanval verraste hem compleet. Hoe oneerlijk was dat. Al snel zat hij door zijn lachbui bijna zonder adem. Ooooh, daar zou de docent nog spijt van gaan krijgen. Een beetje bedreigen was wel ok, I guess? Nee? Wel pech want hij deed het lekker toch. De man leek er totaal niet van onder de indruk tho. ‘Please, ik slaap met mijn ogen open hoor.’ Grijnsde hij als grapje. Mweh. Maar toen kwam hij met het geniale idee om hem te chanteren of iets in die aard. ‘En als ik nu eens zeg dat ik zo veel van je hou dat ik niet meer zonder je kan? Ga je me dan nog wraak nemen?’ Klonk het zachtjes, en Clyde smolt bijna weg in de armen van de Aussie. N'aww.

Kort liet hij zijn hand langs de kaaklijn van zijn vriendje gaan. "Nee, tuurlijk niet, sssht. Ik vergeef het je wel", Suste hij, waarna hij kort twee keer na elkaar een kusje op zijn lippen gaf. Even liet hij zijn blik naar de ogen van Damian gaan, waar de kerstlichtjes in weerkaatsten. Gebiologeerd bleef hij even wegdromen bij de aanblik. Hmm. "Trouwens, die teddybeer kwam niet met een handleiding", Merkte hij plots op, terwijl hij nieuwsgierig een wenkbrauw op trok. "Misschien moet je met me mee komen naar mijn kamer en voortonen hoe ik het deftig moet knuffelen?" Yeaah heel smooth hoor Clyde. Echt heel smooth.



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 5:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
Take me into your loving arms - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me into your loving arms   Take me into your loving arms - Pagina 2 Emptydi dec 16, 2014 9:31 pm


### words

tag: Clyde <3


Pfff die onschuldige blik in Clyde’s ogen liet hem gewoon helemaal smelten. Why the hell had hij al die twijfels gehad over dit? Voor hem was het zo goed als zeker dat dit wel zou blijven duren. Nou ja, dat hoopte hij toch. Want zeg nu zelf, wie wilde er niet pronken met een Clyde aan zijn arm? Hoe absurd het misschien ook mocht klinken, hij vertrouwde de trainee echt volledig. Ze kenden elkaar nu al een tijdje en het leek wel alsof ze elkaar al jaren kenden. Een gevoel dat hij wel heel leuk vond, als hij het moest toegeven. ‘Trouwens, niet verwachten dat dit standaard is. Ik ga maar 1 keer volledig uit de kast, en dat is toch wel wanneer ik het echt zeker weet.’ Prevelde hij zachtjes tegen de man. Misschien was het wel way to early om dit te zeggen. En hij wou hem echt niet afschrikken. Maar Damian was open over zijn gevoelens, uiteindelijk dan toch.. Clyde voerde nog een zwak protestje, maar hij kon niet anders doen dan een brede glimlach te laten verschijnen. Dit was echt onbeschrijfelijk..

De kietelaanval was werkelijk geslaagd. Maar toen Clyde hem ging bedreigen had hij even snel geen uitweg geweten. Hoe kon hij ontsnappen aan Clyde die altijd zo subtiel was? Nee kidding, Damian vond wel een manier. Misschien. Maar het zoeken bleef uit want een al zei hij het zelf geniale actie kwam in hem op. Dit keer niets fysiek, maar gewoon pure eerlijkheid. Wat moest hij anders doen right? Hij wilde niet in het midden van de nacht worden aangevallen door de dude. Of wacht.. Eigenlijk wel, maar details. Stiekem had Damian echt zin om zich lekker te nestelen tegen Clyde, niet hier maar like eerder in een van hun kamers of zo. Dat zou een perfecte afsluiter zijn hoor, gewoon lekker knuffelen met zijn boyfriend. Tenzij de dude de teddybeer boven hem verkoos? Oh snap, misschien moest hij die maar gaan lozen in het bos of zo.

Oh, dat mocht hij wel meer doen. Zijn rechtermondhoek trok lichtjes omhoog bij Clyde’s woorden. ‘You better. Maar bae ik hou wel superveel van je.’ Sprak hij met een brede grijns na het ontvangen van de twee mini kusjes. Daar wilde hij wel wat meer van tbh. Damian richtte kort zijn blik op de lichtjes rondom hen. Stiekem had hij echt wel goed werk geleverd. Hij stond er zelf een beetje versteld van. Maar alles voor Clyde! Snel genoeg trok de man zijn aandacht weer. Kijk daar was zijn subtielheid weer. ‘Misschien heb ik er nog wel eentje liggen op mijn kamer.’ Sprak hij lachend. Teasing all the way. ‘Maar misschien bespaar ik je het lezen van die dikke bundel en kan ik het je inderdaad beter showen.’ Damian drukte nog een zacht kusje op zijn lippen, dat hij net iets langer liet duren dan normaal. Time to go dan maar? Hij stuurde wel een van zijn minions om de boel hier op te ruimen. Of misschien kon hij dat morgen doen met Clyde? Je weet wel, als extra activiteit die een mentor zijn leerling oplegt. Good thinking Damian.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Take me into your loving arms - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me into your loving arms   Take me into your loving arms - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me into your loving arms
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Take me into your loving arms and don't ever let go|&Adrian Harper
» This is a call to arms &Dante

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Arbor-
Ga naar: