INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Iceskating? More like ice falling. [Izzy]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jace Griffiths
Jace Griffiths
Class 3
Aantal berichten : 229

Character Profile
Alias: Quash.
Age: Eighteen.
Occupation:
Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Empty
BerichtOnderwerp: Iceskating? More like ice falling. [Izzy]   Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Emptyma nov 10, 2014 8:22 pm

tagged: izzy
837 words
notes: idk waarom chandelier, but alright

NAE | ATF | SHINE
1 2 3, 1 2 3 DRINK
1 2 3, 1 2 3 drink. 1 2 3, 1 2 3 drink. throw 'em back 'til i lose count
De laatste paar dagen was de temperatuur flink gedaald, wat ervoor zorgde dat het dus ook vandaag aan de koude kant was. Niet gek, het was immers niets voor niets nu winter en dat was wel te merken ook.
What to do.. Jace gooide zichzelf op zijn bed waarna hij languit ging liggen en hij met zijn vinger maar wat heen en weer scrolde op het touchscreen scherm van zijn iPhone. Lag het aan hem of leek iedereen wel iets te gaan doen wat, of niet interessant was of waar hij gaan zin in had?
Wacht, hé, daar had hij het al. Een meer? Hier, op Genosha eiland? Het leek Jace sterk, maar blijkbaar bevond er zich hier toch ergens een meer. Wellicht verstopt of wat dan ook waardoor de jongen er nog helemaal niets over had gehoord, maar eens moest toch de eerste keer zijn of niet dan.
Misschien was het wel een idee om er even te gaan kijken, dan wist hij meteen de weg en kon hij het meer wel eens vaker bezoeken.
Of, nee, wacht, Jace had een veel beter idee. Het was duidelijk dat het de laatste paar dagen echt dik had gevroren in de nacht en soms zelfs overdag dus waarschijnlijk zou het meer bedekt zijn met ijs van toch zeker wel een paar centimeter. Dan moest hij maar eens gaan schaatsen? Hij was namelijk nou eenmaal niet de beste schaatser die er was en zijn plan was dan ook meteen om wat te oefenen en natúúrlijk dat dat een reden had. En niet zomaar een..
Nee, hij wilde namelijk als het hem nu wel lukte gaan vragen of Sierra met hem mee wilde, om te gaan schaatsen. Want dat was leuk, toch? En stiekem hoopte hij dan ook wel ergens dat Sierra niet zo goed zou zijn in schaatsen en toevallig in zijn armen zou vallen, ghehe.
De grijns die op zijn gezicht was verschenen bij die gedachten verscheen al snel toen hij weer opstond en zijn dikke winterjas aantrok. Vervolgens pakte hij snel een of andere zwarte rugzak en stopte daar een paar schaatsen in. Normaal gesproken was hij dan niet echt van het vooraf denken, maar bij die schaatsen had hij toch wel gedacht dat hij ze ooit nog wel eens nodig kon hebben. Dat was nu ook wel weer te zien, want zonder die schaatsen was zijn plan zo weggewaaid.

“Damn.” Een diepe zucht verliet zijn keelgat en door zijn warmte zorgde dat weer voor een condens wolkje. Well, als hij dit van tevoren had geweten was zijn keuze misschien toch niet zo snel gemaakt. Het was nou immers niet meteen om de hoek en het pad was nou ook niet bepaald vlak. Maar ach, alles voor het goede doel toch?
Toen een grote, open plaats tussen de bomen op zijn netvlies verscheen werd er vrijwel automatisch een scheve glimlach op zijn gezicht geprojecteerd. Eindelijk zeg, dat werd tijd. Om eerlijk te zijn had hij dan net in zichzelf wel zo lopen mopperen dat het toch een eindje weg was, maar om eerlijk te zijn maakte dit alles waar hij zich nu bevond het wel goed. Het was werkelijk waar echt prachtig hier zo, samen met de omgeving en alles eromheen. Jace had daarom ook al besloten dat mocht hij toch niet zo goed zijn in het schaatsen dit een must was om Sierra hier mee naartoe te nemen. Sowieso dacht hij al niet dat ze hier anders naartoe zou gaan dus vandaar was dat dan maar zijn taak om haar mee te nemen.
Nou, daar ging hij dan. Wankel en al zette Jace zijn eerste ‘stappen’, of hoe je dat ook noemt tijdens het schaatsen. Het ijs was dan ook spiegeltje glad, ondanks dat het idee om te gaan schaatsen niet alleen zijn idee was geweest en anderen zich hier ook bevonden.
Tot nu toe ging het best wel goed, toch? Jace was al zo’n beetje op snelheid gekomen en kon zelfs wat snelheidswisselingen maken, wat voor hem een teken was dat het niet slecht ging. En dat wilde hij graag zo–
Bam. Met een knal kwam hij neer op het gladde ijs waardoor hij nog eens wat doorgleed ook. Shit zeg, hij had weer eens te vroeg gejuicht. Met zijn handen voelde hij aan zijn rug terwijl een korte pijnsteek zich daar al bevond. Oh lekker dan. Straks kon hij niet eens meer gaan schaatsen en was hij wel een tijdje zoet in een van de ziekenhuisbedden. Hij kon het dan ook niet laten om wat binnensmonds te vloeken en zich even niet te bewegen. Tuurlijk kon hij wel opstaan, maar voor nu was dat even niet voor hem weggelegd. Damn it.
Leer voor de volgende keer: altijd iemand meenemen, ook al is het de eerste keer. Want nu kon je wel zeggen dat hij in de puree zat aangezien hij zich zo’n beetje in het midden van het ijs bevond en er no way was dat hij op kon staan met die verdomde schaatsen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Izzy Pasqalini
Izzy Pasqalini
Class 2
Aantal berichten : 52

Character Profile
Alias: Pélagica
Age: 16
Occupation:
Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iceskating? More like ice falling. [Izzy]   Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Emptydo nov 13, 2014 10:15 pm




And than there’s Izzy, she’s so cute.
You can’t imagine she’d have a negative thought about anything


Izzy werd wakker gebeld door een vriendin. Of ze meeging naar het bevroren meer. Natuurlijk zei Iz daar geen nee tegen. Eigenlijk was ze van plan vandaag te gaan zwemmen, zoals elk weekend en eigenlijk een heel groot deel van de rest van haar vrije tijd. Maar schaatsen was iets wat je maar een bepaalde periode per jaar kon doen. En zwemmen kon altijd nog. En dus had ze zichzelf na een warme douche goed ingepakt, met een van haar favoriete wollen sweaters en haar nieuwe winter jas en muts. Jammer genoeg was het wel een flink eind lopen naar het meer toe, maar zo heel erg was dat nu ook weer niet want ze kon er wel tegen. Wel werden haar armen moe door het dragen van de schaatsen maar daar besteedde ze zo weinig mogelijk aandacht aan door aan een stuk door liedjes te zingen en te kletsen met haar vriendinnen. Bovendien was de omgeving ook geweldig, zeker nu er sneeuw lag. Dit kon nog wel eens een super leuke dag worden.

Hoeveel Izzy van warm weer mocht houden, ze was tenslotte italiaans, ze vond het geweldig als het sneeuwde. Ze was altijd het meest op haar gemak in het water, en hoewel ze nu dus niet in het water was, was ze er wel mee omringt, al was het dan bevroren. Na al die jaren hier op school wist ze waar ze moest zijn zo gauw het begon te vriezen. Samen met haar vrienden kon ze uren op het bevroren meer rondbrengen. En alleen kon ze zich ook nog best vermaken, zoals vandaag. De mensen waarmee ze was gekomen waren alweer naar huis, omdat ze het koud kregen. Izzy had zich dik ingepakt, maar ze kreeg het sowieso niet snel koud en ze had haar jas open gedaan. Van schaatsten kreeg je het warm. De afgelopen jaar had ze natuurlijk goed leren schaatsen en nu cirkelde ze dan ook soepel over het ijs. Ze viel best op, haar lange rode haar stak flink af tegen de grijs-witte omgeving en haar lichte jas. Soms schaatste ze even met iemand mee, aangezien ze best wat mensen kende. En soms begon ze zo maar even met een nog onbekend persoon te praten, maar over het algemeen schaatste ze in haar eentje. Ze was haar zoveelste rondje aan het maken, en eigenlijk aan het besluiten dat ze moe werd en dat het tijd was om naar huis te gaan toen een jongen een paar meter voor haar vol onderuit ging. Ze fronste bezorgd. Hij kwam niet gelijk overeind en snel schaatste ze naar hem toe. “Hey.” zei ze en hurkte voor hem neer. Hij moest een paar jaar ouder zijn dan haar. “Gaat het? Moet ik je even overeind helpen?” ze stak haar hand uit en stond op, klaar om hem omhoog te trekken. “Opstaan op schaatsen is echt een ramp. Heb je ergens pijn?”

WORDS:484||CLOTHES:Tadadadam ||NOTES:ik had echt even een writersblock dus tja.. ik hoop dat het wat is.



Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Griffiths
Jace Griffiths
Class 3
Aantal berichten : 229

Character Profile
Alias: Quash.
Age: Eighteen.
Occupation:
Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iceskating? More like ice falling. [Izzy]   Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Emptyzo dec 14, 2014 12:10 am

tagged: izzy
825 words
notes: zooo sorry voor de late reactie en dat 'ie flut is. :c

NAE | ATF | SHINE
1 2 3, 1 2 3 DRINK
1 2 3, 1 2 3 drink. 1 2 3, 1 2 3 drink. throw 'em back 'til i lose count
Oh god, wat was het eerlijk gezegd toch wel niet koud. Op het eerste ogenblik was het hem niet eens zo erg opgevallen aangezien hij toen toch naar het meer toe aan het lopen was, maar nu hij hier zo aan de kant zat om zijn schaatsen aan te doen en te zorgen dat hij klaar was om te gaan schaatsen, bleek het toch wel verdomde koud. Kouder dan dat hij had verwacht, dat sowieso. Hopelijk zou het dan straks nog ook eens niet gaan sneeuwen want dan kon hij én niet meer goed schaatsen doordat het ijs niet meer helemaal vlak was én zou hij dan ook nog eens helemaal terug moeten lopen naar het gewone gebouw, dat lag namelijk nou niet echt op een steenworp afstand. Damn it.
Uiteindelijk was hij dan toch zover gekomen dat zijn schaatsen perfect zaten zonder dat ze pijn deden en had hij zich vervolgens – met moeite, dat wel – recht op het ijs kunnen krijgen. Op het begin waren zijn schaatsbewegingen moeizaam, echter ging dat steeds verder weg naarmate hij zich langer op het ijs bevond. Jace begon zich er dan ook steeds meer in te vinden met het schaatsen zelf, had dan ook al bedacht dat hij dat best wel eens vaker kon gaan doen deze winter, totdat de knal waarmee hij op de grond kwam hem weer uit zijn gedachten haalde.
Fuck, had hij weer hoor. En ja, hoe ging hij hier zich in godsnaam vandaan halen, midden op het meer dus nog eens hartstikke ver van de kant ook. Dat ging dan maar mooi kruipen naar de kant voor hem worden en dat was nou niet bepaald een idee wat hem echt geweldig aanstond. Had hij nu maar zijn mutatie zó ver getraind dat hij zichzelf op de een of andere manier op kon tillen of iets, dat zou nu toch eens mooi van pas komen. Maar nee, tuurlijk was dat niet het geval en was op zijn knieën naar de kant toe gaan de enige optie tot nu toe. Voor zijn gevoel had hij zich dan ook maar voor kort op zijn rug laten liggen, maar in werkelijkheid zou het vast wel veel langer zijn geweest? He didn’t know.
Maar voordat hij dat allemaal door had en had bedacht hoe hij zich omhoog ging krijgen haalde iets hem nogmaals uit zijn gedachten, ditmaal was het verschil met daarnet dat het geen val was wat zorgde dat hij terugkwam bij de realiteit, maar een stem; een vrouwelijke om wel te verstaan. Een paar keer knipperde hij eens om haar goed in zich op te nemen. ”Hi.” Na die woorden kon hij niet tegenhouden dat er een kleine glimlach op zijn gelaat verscheen. Gelukkig, was er dan toch nog iemand die hem was opgevallen.
Tsja, had hij überhaupt ergens wel pijn? Jace had er niet eens over na zitten denken, behalve dan dat zijn hoofd op zich een klein beetje aan het bonken was, maar dat was hem dan ook meteen opgevallen. Daarbij was het meestal toch ook het geval dat iets pijn ging doen pas nadat je het zag? Dus moest er iets bloeden, dan had de bruinharige dude dat nog niet eens gemerkt en deed het dus geen pijn. ”Het gaat wel, denk ik.” But, really? Niet dat hij het niet nice van haar vond dat ze hem wilde helpen, maar hij was waarschijnlijk anderhalf keer haar gewicht, als het niet meer was. ”You sure? I mean, echt licht ben ik niet bepaald.” Tuurlijk wilde hij haar hulp heus wel aannemen want damn het was echt geweldig dat iemand dat deed, maar dit deed hij alleen maar uit voorzorg dat zij straks ook niet kon vertrekken met rugpijn of iets. En niet dat hij zo geweldig zwaar was doordat hij was voller was, want zo’n geval was het niet, het was meer dat zijn spieren nou niet bepaald licht wogen en alles.
Eenmaal opgestaan klopte hij wat kleine sneeuwvlokjes van de armen van zijn jas af en keek toen haar weer terug aan, gunde haar vervolgens een dankbare blik terwijl hij naar haar woorden luisterde. ”Zeg dat wel ja, ik had er al op gerekend dat ik zou moeten ‘kruipen’ naar de kant, gelukkig had ik dan toch geluk.” Jaja, Jace bofte hier maar weer eens mee. ”Hm, alleen een beetje hoofdpijn; that’s it.” Na die woorden haalde hij zijn schouders eens op waarna hij even door de achterkant van zijn haar heen ging. ”Dankjewel nog trouwens.” Jace meende dit ook echt oprecht, zonder haar had dit allemaal echt heel anders afgelopen en dan had hij vast nog andere problemen gekregen. Het was echt fijn om te weten dat toch nog iemand hem had geholpen aangezien hij wist dat niet iedereen het zou doen. Misschien zou hij haar straks nog iets aan kunnen bieden als een soort bedankje? Maar ja, wat was dan nog echt de vraag, want daar had hij echt totaal geen idee over.

Terug naar boven Ga naar beneden
Izzy Pasqalini
Izzy Pasqalini
Class 2
Aantal berichten : 52

Character Profile
Alias: Pélagica
Age: 16
Occupation:
Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iceskating? More like ice falling. [Izzy]   Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Emptydo jan 15, 2015 8:12 pm




And than there’s Izzy, she’s so cute.
You can’t imagine she’d have a negative thought about anything


Natuurlijk was Izzy de eerste die de gevallen jongen te hulp schoot. Bezorgt hurkte ze voor hem neer. “Gaat het? Moet ik je even overeind helpen?” vroeg ze. Ze trok haar wenkbrauwen op terwijl ze zijn gezicht bestudeerde op een teken dat hij pijn had.
”Het gaat wel, denk ik.” antwoordde hij. Izzy knikte opgelucht en blies wat adem uit die ze had vastgehouden. ”You sure? I mean, echt licht ben ik niet bepaald.” ging de jongen verder. Izzy knikte grijnzend. “Het zal je verbazen hoe sterk ik ben!” zei ze half serieus. Door haar overmatige zwemmen was ze zeker niet slapjes, maar echt super sterk was ze nu ook weer niet.
Ze hielp hem wel overeind. Overeind komen op schaatsen was sowieso lastig, dan kon je wel wat hulp gebruiken. De jongen klopte wat sneeuw van zich af zou gauw hij weer op zijn benen stond.
“Opstaan op schaatsen is echt een ramp. Heb je ergens pijn?” vroeg Izzy terwijl ze hem nog steeds een beetje bezorgt aankeek.
”Zeg dat wel ja, ik had er al op gerekend dat ik zou moeten ‘kruipen’ naar de kant, gelukkig had ik dan toch geluk.”
Na de die woorden verscheen er een lach op Izzy’s gezicht. “Ik ben blij dat ik kon helpen… Maar heb je nou nog ergens pijn?” zei ze.
”Hm, alleen een beetje hoofdpijn; that’s it.” antwoordde de jongen. Izzy tuitte haar lippen, een tikje wat ze deed als ze nadacht. De jongen haalde zijn schouders op en streek met zijn hand door zijn haar.
“Dankjewel nog trouwens.” zei de jongen daarna. Izzy wuifde het weg. “Geen probleem joh. Ik ga je toch niet op het ijs laten liggen. Zoals ik al zei: Blij dat ik kon helpen…” Izzy stopte even. Ze fronste even kort. “…Je kan een hersenschudding hebben…” merkte ze toen langzaam op. “Heb je met je hoofd het ijs geraakt toen je viel?”
De bezorgde blik was weer terug op haar gezicht verschenen. “Anders wil ik best even meelopen naar de ziekenzaal? Voel je je ook misselijk? Of duizelig? Een hersenschudding kan echt gevaarlijk zijn weet je, dus als je echt hoofdpijn hebt moet je je denk ik echt even laten nakijken.”
Ze was inmiddels gaan ratelen, zoals ze wel vaker deed. Zeker als ze zich zorgen maakte. Wat vaak voor kwam.

WORDS:||CLOTHES:||NOTES: Oh mijn god ik had echt zo veel eerder moeten posten. Echt ik zal er voor zorgen dat ik de volgende keer sneller post. :$


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iceskating? More like ice falling. [Izzy]   Iceskating? More like ice falling. [Izzy] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iceskating? More like ice falling. [Izzy]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» @KillerMermaid // Izzy's IG
» Izabelle "Izzy" Pasqalini
» Live young, die free [&Izzy]
» Room 81 | just falling in [Gyp & Keith]
» Listen to the sound of falling raindrops

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: