INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Who will fix me now? vs. Aleksey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptydi nov 25, 2014 11:42 pm


Avond was een nee. Het was een verschrikkelijke dag voor hem geweest, en nu was hij nog eens verondersteld om te gaan slapen. Alsof hem dat ooit zou lukken. Al sinds hij uit het kantoor van het schoolhoofd was vertrokken, keek hij op tegen de avond. Tot nu toe was het hem nog gelukt om zijn verdriet een beetje binnen de perken te houden door gewoon te doen wat hij altijd zou doen. Hij had de rest van de dag al vrij gekregen, om dit alles een beetje te verwerken, dus was hij naar buiten gegaan en geshift naar zijn wolvenvorm. Geen enkel hoekje van het eiland was hem nu nog onbekend. Ja, het was een groot stuk om te ontdekken, maar hij wist zeker dat hij overal wel twee keer gepasseerd was. Niet dat hij veel gezien had, zijn ogen waren verblind door tranen en zijn hoofd stond er ook niet naar. In zijn gedachten rende hij rond in de bossen rond zijn opa’s blokhut, al wist hij dat hij die plek waarschijnlijk nooit meer zou zien.

Maar uiteindelijk was het onvermijdelijke gebeurd: het werd al laat en de meeste mutanten hadden al gegeten en zaten nu ergens te chillen. Maar het lukte hem niet, hoe had hij het ook kunnen denken? Zijn verdriet was nog gegroeid. Want normaal zou hij na een hele namiddag rennen standaard de gang in gestormd zijn, inclusief natte poten, en zou zijn opa hem erop gewezen hebben dat dat niet mocht, en dan zou er een mok chocolademelk of een bord heerlijk eten voor zijn neus gezet worden. En nu gebeurde dat dus niet. En dat deed verdomd veel pijn.

Maurim was zo moe, echt gewoon uitgeput, maar hij wou niet naar binnen. Dat was echt het slechtste plan ooit hoor. Zijn kop hing laag bij de grond, zijn oren lagen plat in zijn nek en zijn staart sloeg droevig heen en weer. Zijn poten brachten hem gewoon verder, niet eens met een doel. En ineens drong een geur zijn neus binnen die hij nog niet eerder had geroken. Dan toch een plek die hij nog niet had gezien? Eigenlijk was dit idee zo slecht nog niet. Andere honden was precies wat hij nodig had: gezelschap die geen vragen zou stellen. Traag begon hij in de richting van de geur te lopen, om uiteindelijk een gebouw te zien waar ‘shelter’ op geschreven stond.

De husky stapte door het luik naar binnen, en werd meteen onthaald op een heleboel geblaf. Toen de andere honden zijn houding echter zagen, stopten ze meteen weer met lawaai maken. Een iets kleinere Duitse Herder stapte op hem af en besnuffelde hem, waarna hij hem een tikje gaf met zijn staart. Maurim volgde de jongere hond, die in zijn mand ging liggen en wat ruimte liet voor hem. Dankbaar piepend liet hij zich naast de hond vallen en duwde hij zijn neus in zijn eigen vacht, waarna hij zijn ogen sloot en zich liet verteren door de pijn en verdriet die in zijn hart zat.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aleksey Ivanov
Aleksey Ivanov
Class 3
Aantal berichten : 82
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptywo nov 26, 2014 6:01 pm

The sound of the wind is whispering in your head. Can you feel it coming back? Through the warmth, through the cold. Keep running till we're there.

"We’re coming home now"

Eigenlijk was het leven hier al bij al zo slecht nog niet. Hij had Diana terug in zijn leven en een kickass kamergenoot, en to be honest had hij niet meer nodig buiten zijn familie dan. Maar dat zou altijd een struikelblok blijven waar hij ook heen zou gaan. Maar goed, hij moest op de goeie dingen focussen. Vandaag had hij ook zijn eerste lessen gehad, en ergens had hij wel gehoopt dat hij Maurim zou zien maar de dude had al vanaf het moment hij naar Jamie moest niets meer van zich laten weten en hij maakte zich ergens wel een beetje zorgen. Ach, uiteindelijk spotte hij hem straks wel op hun kamer of misschien in de cafetaria of zo.

Aleksey liet zich met de stoom van leerlingen mee voeren en kwam zo uiteindelijk uit bij de cafetaria. Een overweldigende geur vulde zijn neusgaten en hij voelde hoe zijn maag al begon te grommen. Een kleine glimlach rustte op zijn gezicht. Aight, dat was wel een moment waar hij de hele dag naar had uitgekeken. No offence, de lessen die hij tot nu toe had gehad daar snapte hij toch het grootste deel van, maar het eten was gewoon een gigantisch pluspunt aan deze school. Zijn heldere blik gleed door de ruimte, maar tot zijn grootste ontzetting was Maurim hier ook nergens te bespeuren. Waar the hell kon die dude toch uithangen? Het was dat Aleksey zijn nummer was vergeten vragen anders had hij hem al lang proberen contacteren. Zijn honger was meteen ook al weer over, aangezien hij volledige werd overspoelt door de vraag waar zijn roommate zich bevond. Eten kon hij onderweg wel aangezien hij nog een kleine voorraad American Cookies had met stukjes chocolade. Niet meteen zijn favoriet, maar hij had ze aangeboden gekregen in de klas van een of ander meisje die er geen zin meer in had. Beter voor hem. Tijd om de zoektoch naar Maurim te starten!

Al snel genoeg was hij eens te meer verdwaald. Helemaal top hoor. Toch zou hij niet terugkeren voor hij had gevonden wat hij zocht. Wat zoekend keek hij rond, was uiteindelijk beland aan een of ander gebouw waar shelter op stond. Aleksey had totaal geen idee wat het was, maar de pootafdrukken die er naar toe leidde vertelde hem al genoeg. Dieren? Op zijn minst al honden. Of Maurim hier zou zitten wist hij niet, maar het begon toch al iets koeler te worden en eens kijken kon geen kwaad right? Binnen werd hij verwelkomd door een hels geblaf. Iets wat hem meteen weer opvrolijkte eigenlijk. Jammer dat hij geen snacks bij had voor de diertjes anders had hij echt wel iets gegeven. En de koekjes kwamen niet in aanmerking want chocolade was niet goed. Elke mogelijke hond blafte, buiten eentje. Een husky die samen in de mand lag bij een Duitse herder. Vreemde combo maar goed, hondjes werden uiteindelijk met iedereen vrienden I guess. Nadat eindelijk elke mogelijke hond begroet had baande hij zich een weg naar de mand waar de twee honden in lagen. De herdershond bekeek hem iets of wat onderzoekend maar zodra het dier gewend was aan zijn geur en aanwezigheid was het allemaal goed. Om eerlijk te zijn had hij er totaal geen idee van of Maurim ook kon veranderen in andere hondachtige, maar hij waagde het er maar gewoon op. ‘Ehm, Maurim?’ Ja joh, praten als een of andere debiel tegen een hond kon hij al afvinken van zijn lijstje. Voorzichtig legde hij zijn hand kort op de hals van de husky en streek er even over. Nu maar hopen dat het Maurim ook echt was, anders was hij echt wel een sukkel.
words: ### // tag: Maurim // notes: <3
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptywo nov 26, 2014 9:04 pm


Hier alleen liggen tussen de andere honden was best rustgevend. Zelfs bijna afleidend. Bijna. Nadat ze aan hem gewend waren geraakt, hadden ze hun dagelijkse bezigheden terug voortgezet. Kon hij dat ook maar. Het warme lichaam van de hond naast hem bood ergens wel troost. Maar hij had sowieso het gevoel dat dit ook niet zou helpen. Met zijn ogen dicht concentreerde hij zich zo hard mogelijk op de rustige ademhaling van zijn nieuwe vriendje. Maar het was niet genoeg. Echt niet. Zijn gedachten schoten de hele tijd terug naar het gesprek van die middag, in Jamie's kantoor. En toen gingen ze onvermijdelijk door naar al zijn herinneringen met Vaughn. Zelfs zijn ouders kwamen af en toe in beeld, al kende hij hun gezichten enkel maar van foto's, die zijn opa zorgvuldig voor hem bewaard had.

Hoe langer hij hier lag, hoe meer de vermoeidheid hem probeerde mee te sleuren in een diepe slaap. Maar iedere keer als zijn gedachten even weg gleden en de duisternis in zijn kop kwam, werd het weer verpest door een herinnering, die als een mes door zijn hart ging. Dan schrok hij terug wakker, om soms zelfs kort te janken van verdriet. Zijn staart sloeg onrustig heen en weer, en uiteindelijk opende hij zijn ogen om maar een beetje naar de bezigheden in de ruimte te kijken. De honden speelden vrolijk met elkaar, en hij wou niks liever dan meedoen, maar dat ging echt niet nu. Eigenlijk wou hij niks liever dan dat zijn opa zou binnenkomen met zijn tennisbal, of met een gewone stok, om te gaan apporteren. Helaas zou dat niet gebeuren. Echt nooit meer. Wie moest er nu vol enthousiasme keer op keer zijn bal weggooien? Juist ja..

Zijn ogen waren even afgedwaald, maar schoten meteen naar de deur toen hij iemand hoorde binnenkomen. Yay extra goed gehoor. Maar wat hij zag, maakte hem eigenlijk niet zo blij. Het was Aleksey, een van de enige mensen op dit hele eiland die misschien zou kunnen vermoeden dat hij Maurim was, en geen shelterhond. De jongen begroette alle honden met evenveel enthousiasme. Hij was echt een aardige knul, dat was zeker. Hoe je je tegenover dieren gedroeg, vertelde veel over je. Maar diep vanbinnen had hij dit al vastgesteld hoor. De honden sprongen vrolijk om hem heen en lieten zich maar al te graag aanhalen. Om zich maar zo onzichtbaar mogelijk te maken, stak hij zijn neus terug onder zijn poten, diep verborgen in zijn vacht.

Natuurlijk was de dude slimmer dan dat. Hij hoorde hem aankomen, en legde zich maar neer bij het feit dat zijn cover waarschijnlijk doorzien was. ‘Ehm, Maurim?’ Klonk zijn vragende stem, waarna hij een korte aai in zijn hals voelde. Kort blies hij zijn adem uit, en draaide toen zijn kop naar de jongen. Hopelijk zag hij het verdriet in zijn donkerbruine ogen niet, al zou dat waarschijnlijk wel zo zijn. Zijn ogen zeiden redelijk veel, en ze waren nog altijd wat vaag van de vele tranen die er die dag al gepasseerd waren. Hij liet een kort instemmend blafje horen, om te bevestigen dat hij het was, maar hij maakte geen aanstalten om terug te shiften naar zijn mensenvorm. Daarentegen legde hij zijn kop op de knie van de jongen en sloot zijn ogen terug, bang dat hij zometeen duizend en een vragen op hem af zou vuren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aleksey Ivanov
Aleksey Ivanov
Class 3
Aantal berichten : 82
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptywo nov 26, 2014 10:16 pm

The sound of the wind is whispering in your head. Can you feel it coming back? Through the warmth, through the cold. Keep running till we're there.

"We’re coming home now"

Ergens verlangde hij wel naar moedertje Rusland. Het eiland was tot nu toe wel cool, maar hij zou het zo weer terug geven als hij bij zijn familie kon zijn. Elke avond probeerde hij wel met hun te skypen, merendeels omdat hij zijn vader gerust wou stellen en dat kon hij al sinds een lange tijd enkel en alleen met zijn stem. Gisteren nog had hij een lang gesprek gehouden met zijn zusje die er duidelijk nog altijd kapot van was dat haar grote broer weg was. Natuurlijk had Aleksey haar proberen gerust te stellen. Echter was hij er niet in geslaagd, het meisje was beginnen huilen zodra hij had gemeld dat hij naar bed ging omdat hij zijn eerste les had in de ochtend. Zoals hun traditie het voor schreef had hij haar nog wel voor gelezen uit een van zijn vele boeken, maar hij had al snel door dat het niet dezelfde werking had als gewoonlijk en dat had hem echt geraakt diep van binnen. Hopelijk zou ze straks al wat vrolijker zijn, al betwijfelde hij dat sterk.

Des te langer hij over de paden liep, des te verwarder hij raakte. Zijn weg terug vinden zou echt nog een hel worden. Maar goed, daar kon Maurim hem wel bij helpen als hij de dude eenmaal had gevonden. Ergens hoopte hij maar dat de jongen niet ergens gewond in een uithoek van het eiland zat, al zouden andere hem dan waarschijnlijk al wel niet hebben gevonden, right? Aleksey besloot niet meteen uit te gaan van het ergste misschien had de kerel gewoon even behoefte aan wat alleen tijd. De jongen trok zijn schouders wat op en verborg zijn hoofd in de hoge kraag van zijn jas die lekker warm was. Ergens was hij wel blij dat hij deze jas had aangetrokken, het ding had wel vrij grote emotionele waarde omdat het zijn eerste ‘grote’ jas was geweest die hij had gekregen van zijn moeder die in het geheim had gespaard om hem te kunnen betalen. Destijds was hij echt we te groot geweest, had hij hem vaak gebruikt als een deken voor zijn zusje als die het ’s nachts te koud had en dat was best wel vaak geweest ondanks alle moeite die hij deed om het huis te verwarmen met zijn mutatie. Met zijn handen diep in zijn zakken was hij uiteindelijk tot stilstand gekomen bij de plek waar hij de pootafdrukken zag en naar binnen gegaan.

De vrolijkheid van de honden verwarmde meteen. Aleksey sloeg geen enkel dier over dus hij was uiteindelijk wel even bezig geweest. Sommige honden had hij eens goed vast genomen, terwijl hij andere gewoon een aai gaf. Honden, altijd had hij een voorkeur gehad voor die dieren. Ook al had hij er nooit een gehad omdat ze gewoon de middelen niet hadden om er op een goede manier voor te zorgen. Maar dankzij zijn mutatie had hij vaak genoeg honden tevoorschijn laten komen zodat zijn zusje een speelkameraadje had als hij naar een show moest of gewoon als een tijdelijk extra lid van het gezin als hij thuis was. Al bij al was hij een grote dierenvriend, zo waren ze vaak genoeg zwerfkatten bij hun thuis geweest die hij toch altijd een beetje eten probeerde te geven. Wat ze konden missen dan..

Wanneer hij uiteindelijk bij de mand aangekomen was van de enigste twee honden die niet hadden gemoved toen hij was binnen gekomen knielde hij neer. Na de andere hond begroet te hebben richtte hij zich tot de andere hond, volgens hem Maurim, en streek hij hem zacht over zijn nek. Het was niet alleen het verdriet in zijn ogen, maar eveneens het korte vreugdeloze blafje dat alles wel duidelijk maakte. Wat Jamie ook tegen Maurim had gezegd, goed nieuws was het niet geweest. Het deed hem best pijn om de husky hier zo te zien liggen, wetende dat hij gisteren nog zo vrolijk was geweest en waarschijnlijk over het algemeen wel een toffe dude was. Aleksey plofte uiteindelijk met zijn achterste op de grond en vrijwel meteen legde de hond zijn kop op zijn knie. Of hij kon nu doen wat er van hem verwacht zou worden en meteen vragen wat er was maar de pijn die hij zojuist had mogen aanschouwen had hem diep in zijn binnenste getroffen. Eigenlijk kon hij al weten wat er was, maar hopelijk zat hij fout en bleef zijn vriend bespaard van die pijn… ‘Hé, ik weet dat je me nog maar net kent en alles. Maar ik ben er voor je oké, onthoud dat gewoon.’ Sprak hij op een kalme toon in hun moedertaal waarbij hem weer begon te aaien. In de hoop dat het ergens misschien wel hielp.  

words: ### // tag: Maurim // notes: <3
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptydo nov 27, 2014 11:19 am


Hadden ze hem dan al niet genoeg af gepakt? Eerst zijn ouders, en nu ook zijn opa. En eigenlijk waren zijn vader en zijn opa zelfs geen mutanten geweest. Ze gingen erg grondig te werk, lieten bijna niks over van de stamboom waarin mutanten leefden. En daarom moest zijn opa ook dood. Omdat zijn moeder van zijn vader had gehouden, en omdat zijn opa van hem had gehouden als zijn eigen zoon. De man had hem meerdere keren het leven gered, had er op toe gezien dat hij opgroeide tot een vriendelijke en slimme jongen, had altijd zo vrolijk gereageerd toen hij actief was. Niet geërgerd of moe of wat dan ook. Vaughn had hem altijd alles gegeven wat hij nodig had, en daarom was hij nu wie hij vandaag was. En hij kon de oude man er niet eens meer voor bedanken. Want dat had hij nooit echt gedaan. Zijn opa wist sowieso dat hij ook van hem hield, want dat zei hij genoeg, maar een echte 'dank je' had hij nooit tegen hem gezegd.. En daar had hij nu spijt van.

De jongere herder naast hem deed niet veel meer dan af en toe medelijdend piepen of hem een lik over zijn neus geven. Maurim liet iedere keer een dankbaar geluidje horen. Het was geweldig hoe snel je kon opgenomen worden in een pack. Het was wel jammer dat het om deze reden was, maar hij besloot om later nog eens terug te komen en dan liefst wel vrolijk te zijn, om dan gewoon met de andere honden te gaan rondhollen. Misschien kreeg hij hen ooit zo ver om mee te gaan naar buiten, en het eiland te verkennen. Maar dat zou voor later zijn, veel later, want hij wist niet eens zeker of hij dit alles ooit wel zou verwerken. En toen kwam dus het moment dat hij gevonden werd. Het verbaasde hem zelfs dat er iemand naar hem zocht, maar ja, de dude had waarschijnlijk gezien dat hij niet op zijn kamer was toen het eenmaal later werd. Hij liet zich eerst volledig gaan tussen de shelterhonden. Misschien moest hij Aleksey dan ook maar mee sleuren. Het zag er wel naar uit dat de knul van honden hield en er graag mee speelde, zoals hij nu bezig was.

Maar uiteindelijk stopte hij daar mee en kwam hij richting de mand gelopen waar hij en de herder lagen. Het viel natuurlijk op dat ze niet zo hyper en vrolijk deden als de rest. En hoewel hij het nog altijd niet zeker kon weten, waagde hij het er op en sprak hij hem aan. Dan kon hij toch ook niet anders dan reageren? Dat zou echt wel niet nice van 'm zijn. Dus hij liet de jongen weten dat hij het bij het rechte eind had. Aleksey ging voor hem zitten en ergens was hij wel blij dat de knul er was. Het betekende meer voor hem dan hij nu kon uitdrukken. ‘Hé, ik weet dat je me nog maar net kent en alles. Maar ik ben er voor je oké, onthoud dat gewoon.’ Zei de jongen in het Russisch, en het klonk zo vertrouwd dat er meteen al weer een steek van verdriet door hem heen joeg.

Na wat ongeveer een kwartier moest geweest zijn, duwde hij zichzelf moeizaam overeind op zijn poten. Hij gaf de herder een duwtje met zijn kop op die van hem, en stapte toen uit de mand, waarna hij naast Aleksey ging zitten en uiteindelijk shifte naar zijn mensenlichaam. Meteen was het een heel stuk kouder, dus hij sloeg zijn armen rond zijn knieën en liet er zijn kin op rusten. Hij keek de jongen niet rechtstreeks aan, bang dat hij gewoon in tranen zou uitbarsten. "Bedankt dat je me kwam zoeken, dat had ik niet verwacht", Zei hij met een stem die kraakte van vermoeidheid en tranen die gegarandeerd nog zouden vloeien die avond. Ineens stond de Duitse herder terug voor hem en keek hem verbaasd aan. Maurim aaide hem zachtjes over zijn warme vacht. "Sorry kleine vriend, ik wou je niet aan het schrikken maken", Mompelde hij tegen de hond, en dankzij zijn mutatie wist hij ook dat die hem ging begrijpen. Blijkbaar vond hij het dus niet zo erg, want uiteindelijk kwam hij opnieuw tegen hem aan liggen, alsof hij nog steeds een husky was en niet zonet een mens was geworden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aleksey Ivanov
Aleksey Ivanov
Class 3
Aantal berichten : 82
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptydo nov 27, 2014 10:33 pm

The sound of the wind is whispering in your head. Can you feel it coming back? Through the warmth, through the cold. Keep running till we're there.

"We’re coming home now"

Hondjes brachten herinneringen aan thuis met zich mee. Dingen die hij nu liever uit de weg wilde gaan. Het had geen zin dat hij daar nu op dit moment aan ging terug denken, dan zou hij alleen maar droevig worden en hij was er zeker van dat Maurim hem beter kon gebruiken als hij vrolijk was. Nou ja, dan zou het hem toch al beter lukken om zijn buddy vrolijk te krijgen. Al zou dat waarschijnlijk toch nog wel een tijdje gaan duren. De pijn in zijn ogen bracht dingen terug in zijn hoofd die hij zich niet meer wilde herinneren. Snel genoeg herpakte de blonde Rus zich en wende zijn volledige aandacht weer naar de husky toe. Natuurlijk wou hij met zekerheid weten wat er nu scheelde, maar hij durfde de woorden niet eens over zijn lippen te krijgen. Bang dat Maurim hetzelfde als hem zou gaan mee maken. Zelf was hij ooit uit die neerwaartse spiraal ontsnapt, maar vaak genoeg was hij er ook weer in beland maar hij had hulp gekregen van Diana, de jongens van het theater, zijn zusje en elk mogelijk karakter dat hij ooit al eens uit een boek had gehaald.

De plotse beweging van de husky deed hem even fronsen. En voor hij het goed doorhad zat niet de husky naast hem maar zijn kamergenoot. Hoe hij het oogcontact met hem vermeed deed hem kort naar beneden staren. Tot hij besefte dat de dude er bij zat alsof hij het koud had. Vrijwel uit automatisme, door dat hij het vroeger genoeg had gedaan bij zijn zusje, schoot hij zijn jas uit en legde die over de schouders van Maurim. Zelf had hij nog een warme trui aan dus kou zou hij niet gaan leiden en anders zou hij wel een van de honden bij hem roepen die konden wel dienen als verwarming. De zwakheid van de stem van zijn kamergenoot verbaasde hem, en niet zo’n klein beetje. ‘Ik maakte me zorgen.’ Verklaarde hij op een rustige toon. Het was de waarheid, en natuurlijk zou hij daarover niet gaan liegen tegen de dude. Aleksey en liegen, wel ja dat paste gewoon helemaal niet samen uiteindelijk. Een jonge labrador, de eerste hond die hij had begroet toen hij binnen kwam, legde zich tegen hem neer en zachtjes streek hij over de rug van de hond. Hoe kon hij Maurim nu opvrolijken? De knul zat erbij alsof zijn wereld was vergaan, wat het voor hem duidelijk genoeg maakte dat het iets te maken had met de dude zijn opa. Aangezien hij nooit echt andere familie had vernoemd ging hij er maar van uit dat het die oudere man was waarmee er duidelijk iets ergs was gebeurd.

Het idee van de koekjes schoot hem pas enkele minuten later te binnen. Opvrolijken zou het niet doen, maar aangezien zijn buddy zich vanavond waarschijnlijk toch niet meer in de cafetaria zou vertonen leek dit hem wel goed. Met een kleine glimlach haalde hij het pak koekjes tevoorschijn en trok het vrijwel meteen open. Best wel dom want meteen schoten er enkele koppen van de honden omhoog en maakte ze zelfs al aanstalte om op hem af te stormen. ‘Het is niet veel, maar als je zin hebt.’ Bood hij vriendelijk aan.
Uiteindelijk sloeg het in als een bom, de gedachten die hij had proberen te verdringen zodra hij de pijn in de ogen van zijn vriend had gezien. Een kleine Aleksey die samen met zijn moeder in een gezellig café zat voor zijn jaarlijkse warme chocomelk voor zijn verjaardag… De hitte, de rook, de knallen. De eenzaamheid die hij in zijn binnenste had gevoeld toen hij als enigste naar buiten was gebracht. Het opgeluchte gevoel dat door hem heen was gegaan toen zijn moeder naar buiten werd gedragen. Daar was het dan, het cruciale moment dat hij het licht uit haar ogen zag verdwijnen en heel zijn wereld in elkaar stortte. Aleksey’s hart zakte helemaal tot in zijn schoenen en voor even was hij alles kwijt. Toch dwong hij zichzelf om weer bij zinnen te komen, zijn tijd van pijn kwam later wel als hij alleen was in de bib of zo. Nu was het Maurim die hulp nodig had. Met een moeilijke blik keek hij de jongen aan. ‘Het spijt me van je verlies.’ Mompelde hij uiteindelijk om zichzelf even de tijd te geven om weer op en top vrolijk te worden, wie weet zou het aanstekelijk werken.

words: ### // tag: Maurim // notes: <3
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptyvr nov 28, 2014 4:12 pm


Maurim wist goed genoeg dat Aleksey vaak heimwee had. Hij vertelde er niet zo veel of uitgebreid over, maar het was een feit dat de jonge dude zijn zusje en zijn vader hard miste. Waar zijn moeder gebleven was, wist hij evenmin, maar het waren ook zijn zaken niet. Hij wist wel dat de jongen elke avond op skype zat, meestal met zijn zusje. Hij zag het wel aan de houding van de dude als ze eenmaal afgesloten hadden dat hij het er erg zwaar mee had. En het was daarom echt stom dat hij juist degene was die hem gevonden had. Omdat hij evengoed pijn had en leed onder het gemis van zijn familie. De upside aan zijn hele verhaal was wel dat hij ze ooit wel terug zou zien. Hij had die kans niet meer, want er zat niemand meer op hem te wachten thuis. Alleen maar een blokhut vol herinneringen. Als het hele ding nog niet overhoop was gehaald door de mensen die zijn opa te pakken hadden gekregen, of wilde dieren die hun weg naar binnen hadden gevonden.

Het werd maar eens tijd dat hij naar zijn mensenvorm veranderde, zodat de dude hem kon vragen wat hij wou vragen. Het was wel zo eerlijk, hij was speciaal voor hem door de koude gelopen om hem te zoeken. Over koude gesproken, nu hij zijn vacht niet meer had, was het best wel koeler dan eerst. Blijkbaar merkte Aleksey dat, want meteen trok hij zijn jas uit en legde die over zijn schouders. Eerst wou hij hem weigeren, maar misschien zou dat grof overkomen, dus hij mompelde een bedankt en kroop nog wat dieper weg in de jas. Meteen had hij het een stuk warmer, waarschijnlijk ook dankzij de herder, die tegen zijn been aan lag. ‘Ik maakte me zorgen.’ Zei zijn roommate uiteindelijk. Een jonge labrador verscheen plots in beeld en kwam rustig naast de jongen neer liggen, waardoor er toch een waterig glimlachje om zijn lippen verscheen. "Sorry", Zei hij toen zachtjes. Hij wou echt niemand ongerust maken hoor.

Ineens hoorde hij het scheuren van een verpakking, en net zoals alle honden in de kamer, keek hij op. Waren dat.. Koekjes? Omg. ‘Het is niet veel, maar als je zin hebt.’ Zei de jongen toen, waarna hij hem het pak aanbood. Maurim nam een koekje en begon er op te kauwen, al smaakte het hem niet echt en had hij ook totaal geen honger. Het was maar om gewoon iets binnen te hebben. Opnieuw verzonk hij in gedachten, terwijl hij op automatische piloot het koekje naar binnen speelde. Stiekem kraakte hij een stukje af waar geen chocolade in zat (hij checkte het goed hoor) en gaf het aan de herder. En zo zaten ze een tijdje in stilte, op het kraken van de koekjes na.

Net toen het koekje op was, zei Aleksey de woorden die als een komeet insloegen op zijn hart. ‘Het spijt me van je verlies.’ Zei hij zachtjes, en opnieuw schoten de tranen in zijn ogen. Ruw veegde hij ze weg, waarna hij op zijn lip beet tot hij de smaak van bloed in zijn mond kreeg. "Van wie weet je dat?" Vroeg hij toen moeizaam. Had Jamie het tegen hem gezegd of wat? Want voor zover hij wist, was het schoolhoofd de enige die wist van het telefoontje van Dima. "En het maakt niet uit.. De kans dat ik hem ooit nog terug zou zien was toch al relatief klein", Zei hij zwakjes, en opnieuw ging hij met zijn hand langs zijn ogen, om de tranen die nu bijna over zijn kaken liepen weg te vegen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aleksey Ivanov
Aleksey Ivanov
Class 3
Aantal berichten : 82
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptyza nov 29, 2014 2:51 pm

The sound of the wind is whispering in your head. Can you feel it coming back? Through the warmth, through the cold. Keep running till we're there.

"We’re coming home now"

Natuurlijk had hij die skype gesprekken met zijn familie niet kunnen verbergen voor zijn kamergenoot. Niet dat dat zijn bedoeling ook maar was. Waarom zou hij ook? Plus het was toch nog ergens leuk voor beide jongens om een link te kunnen leggen met hun thuisland. Nou ja, Maurim had er natuurlijk niet veel aan maar Aleksey had wel het idee dat de jongen het kon appreciëren ook al was het zijn opa niet. Misschien dat hij vanavond maar beter in de bib kon gaan zitten, kwestie van dat hij zijn buddy niet wilde opzadelen met de vrolijkheid van zijn zusje en het aanzicht van een gebroken Aleksey zodra het gesprek afgelopen was. Of misschien ging hij het vanavond gewoon skippen en wat tijd besteden met Maurim. Die zou het vast wel kunnen gebruiken.

Dat de dude weer shifte naar zijn normale vorm vond hij wel aardig. Al was het voor hem niet nodig geweest. Aleksey wist goed genoeg dat praten over wat er gebeurd was misschien wel goed kon doen, maar dat het eveneens zo veel pijn deed dat het de eerste dagen niet zou gebeuren. Althans, zo was het toch bij hem geweest toen hij zijn moeder had verloren. De eerste dagen had hij zich gewoon niet thuis durven vertonen nadat die politieman had nieuws had gebracht aan zijn vader. Nee, dat was de moment dat Aleksey echt op straat had geleefd om te dealen met zijn pijn. Die periode had niet lang geduurd, al beukte het verdriet harder op hem in toen hij uiteindelijk weer bij zijn familie was. Maar hij had zich voorgehouden om enkel en alleen te huilen als hij alleen was, en voor de rest zou hij voor de rots in de branding spelen. Iets waar hij uiteindelijk wel in geslaagd was want iedereen was weer vrolijk geworden, zelfs hij al had dat meer te maken met de vriendschap die hij met Diana had gesloten en zijn acteren dan met het werkelijk verwerken van alles. ‘Maakt niet uit.’ Nee, het maakte hem echt niets uit. Aleksey was al blij genoeg dat hij de jongen had gevonden. Dat de dude toch wist dat er iemand was waarbij hij terecht kon als het nodig was. Zachtjes streek hij over de vacht van de labrador die al heel snel in slaap was gevallen.

Toch bewoog de hond al heel snel weer toen hij de verpakking hoorde scheuren. Onbewust trok een glimlach over zijn gezicht. Gelukkig bleven de meeste honden liggen en nam Maurim toch een van de koekjes. De rest legde hij met verpakking en al tussen hen in. Eten was wel het laatste waar hij vroeger aan had gedacht, maar het was echt wel belangrijk dat je toch iets binnen had. Plus er zat chocolade in, dat vrolijkte meestal toch een beetje op. Hopelijk ook in dit geval.

Een schuldgevoel vestigde zich in zijn borst toen hij de reactie van Maurim zag. Misschien had hij eerst maar moeten verklaren hoe hij het wist of gewoon zijn bek moeten houden? Twijfelend keek hij naar voren, niet wetend wat hij juist moest doen in dit soort omstandigheden. Zijn zusje troosten was makkelijk geweest hij had gewoon iets super leuk tevoorschijn gelezen uit een boek en haar eens stevig tegen zich aan getrokken als ze sad was, maar dat kon hij momenteel niet doen, right? Uiteindelijk richtte hij zijn ogen weer op Maurim die aan het vechten was tegen zijn tranen. ‘Ik wist het van zodra ik in je ogen keek. Dit soort pijn, ik herken het als geen ander.’ Sprak hij zacht. Hoe vaak hij zichzelf, zijn vader en zijn zusje vroeger niet had aangetroffen met dat zelfde verdriet in hun ogen kon hij al niet meer tellen op een hand. ‘Natuurlijk maakt het uit. Hij was je opa, ik heb hem misschien niet gekend. Maar het weinige wat je vertelt hebt over hem, was genoeg voor me om te weten dat die man echt van je hield.’ Woorden vinden in dit soort omstandigheden was allesbehalve makkelijk. ‘Het is niet aan mij om dit te zeggen, maar uit eigen ervaring krop dit niet op.’ Alsof hij echt het recht had om die woorden uit te spreken, nog steeds was hij niet over het verlies van zijn moeder. Maar hij had het nooit opgekropt, op de cruciale momenten had hij er voor zijn familie gestaan terwijl in de momenten dat hij alleen was hij zich kapot had gehuild. Voor een kort moment legde hij zijn hand op Maurim’s schouder en zette een kleine glimlach op.

words: ### // tag: Maurim // notes: <3
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptyma dec 01, 2014 12:09 am


Het zou zoveel voor hem betekenen als hij zijn opa gewoon nog maar één keer kon zien. Een keertje maar, om hem te bedanken voor alles wat hij ooit voor hem had gedaan. Nadat zijn ouders zo brutaal uit zijn leven waren getrokken, had de man hem opgevangen als zijn eigen zoon. Want uiteindelijk hadden ze alleen elkaar nog. Zijn vrouw was al overleden voor Dmitri getrouwd was met Catarina, een verlies die de man bijna gebroken had. Maar toen zijn zoon het geluk had gevonden bij die Spaanse schone, en hij uiteindelijk te horen kreeg dat hij een kleinzoon zou krijgen, had hij de moed hervat en was hij weer beginnen leven. Natuurlijk zou hij zijn kleine gelukje beschermen en onder zijn hoede nemen. En uiteindelijk was dit alles zijn dood geworden. Als hij besloten had om Maurim gewoon achter te laten, hadden ze hem nooit vermoord. Want in zijn bloedlijn zat geen mutanten DNA. Dat had hij geërfd van zijn moeder, niet van zijn vader. En toch had de man de ultieme prijs moeten betalen, gewoon omdat hij van zijn kleinzoon hield, en omdat die kleinzoon toevallig anders was dan de gewone doorsnee mens.

Honden waren zijn favoriete gezelschap, op sommige mensen en wolven na dan. Ze snapten je zonder woorden, konden je ook beter doen voelen door gewoon maar te doen wat ze altijd deden. De labrador die bij Aleksey langzaam indommelde en de kleine herder die langs zijn kant hetzelfde deed zorgden er al voor dat hij iets kalmer werd, al was het maar omdat ze er zelf zo vredig uit zagen. En het feit dat Aleksey zelf hier zat, en dat hij zich oprecht zorgen om hem maakte, verzachtte de pijn ook wel een beetje. Al was het hem nog steeds een raadsel hoe de jongen ineens wist wat er gebeurd was in het kantoor van Jamie. ‘Ik wist het van zodra ik in je ogen keek. Dit soort pijn, ik herken het als geen ander.’ Verklaarde hij uiteindelijk. Maurim slikte even. Ow.. Dat had hij niet meteen verwacht. Kort beet hij op zijn lip.

Zijn gedachten gingen terug naar de toekomst. Een toekomst waarin hij zich had voorgesteld dat hij met zijn diploma in zijn hand voor de oude man zou staan, en hoe die lachend zijn haar in de war zou wrijven, en zou zeggen hoe trots hij wel niet was en hoeveel Maurim wel niet gegroeid was. Al zou hij waarschijnlijk lang moeten zoeken. De kans dat hij hem zou vinden, was ook kleiner dan hij eigenlijk leuk vond. Maar nu was er dus gewoon geen kans meer dat hij hem ooit nog zou zien. Zachtjes sprak hij dan ook zijn gedachten uit. ‘Natuurlijk maakt het uit. Hij was je opa, ik heb hem misschien niet gekend. Maar het weinige wat je vertelt hebt over hem, was genoeg voor me om te weten dat die man echt van je hield.’ Reageerde Aleksey zachtjes terug. De jongen wendde zijn blik af omdat er nog meer tranen over zijn kaken stroomden nu. Hij probeerde uit alle macht om niet te snikken, maar zijn ademhaling huiverde sowieso, en als hij nu zou spreken, zou zijn stem gewoon breken.

‘Het is niet aan mij om dit te zeggen, maar uit eigen ervaring krop dit niet op.’ Raadde de jongen toen aan. Even gleed zijn blik naar de dude naast hem. "Het spijt me dat je ook zoiets hebt moeten meemaken", Fluisterde hij, zodat hij niet het risico liep dat zijn stem zou overslaan of wat dan ook. Hij zuchtte kort en kneep opnieuw zijn ogen dicht. Het was iets wat hij altijd deed. Dan voelde hij zich minder kwetsbaar, op de een of andere manier. "Ik weet gewoon echt niet wat ik nu moet doen of waar ik ooit nog naartoe moet als ik hier uiteindelijk ben afgestudeerd?" Zei hij, en hij kon echt niet voorkomen dat zijn stem opnieuw zwak en huiverig klonk. Hij was zo bang voor de toekomst momenteel. Er was gewoon niks anders dan een zwart beeld als hij het zich probeerde in te beelden.. Wat moest er nu ooit nog van hem worden?

Terug naar boven Ga naar beneden
Aleksey Ivanov
Aleksey Ivanov
Class 3
Aantal berichten : 82
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptydi dec 02, 2014 3:38 pm

The sound of the wind is whispering in your head. Can you feel it coming back? Through the warmth, through the cold. Keep running till we're there.

"We’re coming home now"

Als er een ding was wat hij echt wilde, dan was het wel dat hij meer tijd met zijn moeder had kunnen doorbrengen. Hij had haar verloren op zijn zesde. Had nooit met de typische dingen waar jongens mee naar hun moeder trokken kunnen doen. Hij had nooit haar ongevraagde raad gehad als het ging om meisjes of over het leven in het algemeen. Nee, dat was hem allemaal ontnomen door die verrekte brand. Er waren nog steeds van die dagen dat hij wenste dat hij samen met haar in die brand was omgekomen, of dat hij in haar plaats was gegaan. Maar het lot was hem die dag slecht gezind geweest. Het was ook net door die bepaalde gebeurtenis in zijn leven dat hij een vreselijke hekel had aan zijn verjaardag en die dan ook nooit vierden. Zijn vader en zijn zusje wenste hem het natuurlijk wel, maar Pjotr wist goed genoeg hoe hij zich werkelijk voelde op die dag. Voor zijn zusje verborg Aleksey het nog een beetje, merendeel omdat ze Nastya nooit echt gekend had. Waarschijnlijk was het een hele andere situatie bij Maurim, maar het gaf niet weg dat hij diezelfde pijn ook had gevoeld en nog steeds met zich meedroeg al verborg hij dat natuurlijk met zijn acteerskills zodat mensen zich geen zorgen gingen maken om hem of zo.

Aleksey streek nog steeds door de vacht van de blonde labrador die zich goed had gelegd en nu met een van zijn voorpoten op zijn benen lag inclusief het hoofd van het dier. Een hond, had hij het maar ooit gehad. Ach, op een dag wanneer hij hier weg was dan zou hij zichzelf wel een hond kopen dat stond vast. Het waren gewoon super chille dieren, en ze waren nog eens leuk om mee te spelen ook. Zijn zusje had hij ooit ook een hond beloofd, een belofte die hij ging houden tegenover het meisje natuurlijk want dat was wel het minste wat ze verdiende. Het feit dat hij net een van belangrijkste gebeurtenissen uit zijn leven toch een beetje had gedeeld, maakte de emotionele rollercoaster in zijn hoofd er echt niet beter op. Maar hij hoopte gewoon dat Maurim toch een beetje steun uit hem kon putten op deze moment. Want dat was wel het belangrijkste. Aleksey zelf had zich destijds afgesloten en zich volledig gericht op zijn voorstellingen en op het vrolijk maken van zijn vader en zijn zusje, eigen emoties aan de kant schuiven was nooit goed. Maar zijn familie was op die moment zo belangrijk geworden dat hij alles op alles had gezet en zichzelf een beetje was vergeten tussen alles door.

Misschien had hij iets beter moeten nadenken over zijn woordkeuze aangezien Maurim zijn gezicht afwendde van hem. Hoewel, hij had zichzelf op geen betere manier kunnen verwoorden hier over. Aleksey geloofde alles wat hij zei, en hoe dan ook wist hij echt wel zeker dat zijn opa echt van de knul naast hem had gehouden, en nog steeds van hem hield. De man was er misschien wel niet meer, maar hoe dan ook zou die altijd voort leven in de herinneringen van Maurim dat stond gewoon vast. Voor een moment streek Aleksey door zijn haren en staarde naar de hond naast hem. Toen pas drong het tot hem door dat dit jaar de eerste keer was dat hij het graf van zijn moeder niet kon bezoeken op zijn verjaardag. Een jarenlange traditie die doorbroken werd, omdat hij op een of ander dom eiland zat omdat hij zo nodig naar school moest gaan voor zijn mutatie te kunnen controleren. Een zucht gleed tussen zijn lippen door terwijl hij zijn ogen even toekneep, zichzelf dwong om opkomende tranen weer in te slikken. Iets wat niet meteen lukte door het huiveren van Maurim.

Kort haalde hij zijn schouders op. ‘Bedankt, maar het is al zo lang geleden. Maak je daar maar niet druk over.’ Nee, dat was echt wel wat de dude niet moest doen. Die had genoeg aan zijn hoofd met het verlies van zijn opa momenteel. Dus het was aan Aleksey om zichzelf terug even weg te cijferen zoals hij toen had gedaan. Enkel en alleen aanwezig zijn om Maurim enige vorm van troost te bieden. Hij richtte zijn blauwe ogen op de jongen toen die begon te spreken. Arme dude, hij had echt niemand meer over om naar terug te keren. Zelf mocht hij nog van geluk spreken dat er zijn vader en zusje was, en dan de ouders van Diana, maar Maurim was alleen. Aleksey had zich destijds ook alleen gevoeld, maar hij kon zich niet voorstellen dat hij niemand meer had. Goed, zijn moeder was zijn alles, altijd al geweest maar dat was niks vergeleken met dit. ‘Kom met mij mee.’ Het was eruit voor hij het zelf door had. Maar hij meende het wel. ‘Ik bedoel, als je wilt. Plus, ik moet je nog altijd meenemen naar het Hermitage.’ Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij was echt welkom, plus dan had hij tenminste een plek om thuis te komen. St. Petersburg was niets als zijn oude woonplaats, maar dan was er toch tenminste een plaats.


words: ### // tag: Maurim // notes: <3
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptyma dec 08, 2014 9:49 pm


Na een lang, zwaar leven was zijn opa er uiteindelijk van verlost. Maar op wat voor manier? Maurim had het antwoord eigenlijk niet willen weten toen hij bij Jamie was, maar hij kon het zich wel voorstellen. Hij wist hoe snel zijn eigen ouders aan hun einde waren gekomen, en hoe ze hun lichamen nooit gezien hadden om ze te begraven. Dat was ook het lot van Vaughn. Ergens lag het lichaam van zijn opa te rotten in de grond, zonder ooit een respectvolle uitvaart te hebben gekregen, een die hij maar al te hard verdiend had. Hij zou nooit een graf kunnen bezoeken, net zoals hij altijd het raden had gehad naar waar zijn ouders geëindigd waren na de moord op het koppel. Voor hetzelfde geld was hij nu aangevreten door wilde dieren, en dat beeld alleen al kreeg hij maar niet uit zijn hoofd. Zijn lieve opa, verminkt door de martelingen en de dieren die het lijk hadden gevonden.

Het was zo lief van Aleksey dat de dude hem was gaan zoeken, zeker in dit weer. En dat hij niet meteen was weg gerend toen hij hem in deze staat had aangetroffen. Toen hij de reden daar achter hoorde, voelde hij zijn hart voor de tweede keer die dag even stilstaan. Hij wist niet over wie zijn vriend het had, maar het klonk ook als die iemand heel dicht bij hem had gestaan. Maargoed, daar zou Maurim niet achter vragen, het waren zijn zaken niet. Plus, hij had de indruk dat de dude er liever niet over zou praten, iets wat hij wel begreep. ‘Bedankt, maar het is al zo lang geleden. Maak je daar maar niet druk over.’ Zei hij in reactie op zijn woorden. De jongen knikte kort en dook toen weer weg in de jas van de andere Rus, waarna hij met zijn voorhoofd op zijn knie leunde en kort zijn ogen sloot om een nieuwe golf van tranen te onderdrukken.

Uiteindelijk, toen hij een beetje op adem was gekomen, uitte hij zijn angst voor het moment dat hij van dit eiland kwam. ‘Kom met mij mee.’ Stelde de jongen naast hem meteen voor. ‘Ik bedoel, als je wilt. Plus, ik moet je nog altijd meenemen naar het Hermitage.’ Ging hij verder, maar Maurim schudde kort zijn hoofd, waarna hij de dude aan keek. "Het is niet dat ik niet wil.." Begon hij aarzelend. "Maar het is gewoon niet veilig. Ik weet niet waarom, maar mijn opa is niet zomaar gestorven. Hij is vermoord. Dezelfde organisatie die mijn ouders ook heeft laten verdwijnen. Dus het zou met niet verbazen als ze op een dag ook weer achter mij aan komen, als ze weten dat ik nog leef", Zei hij zachtjes, de angst duidelijk in zijn stem. "Dus ik denk niet dat ik ooit nog naar Rusland terug keer", Mompelde hij toen, waarna hij zijn hoofd weer weg draaide. Verdomde tranen ook.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aleksey Ivanov
Aleksey Ivanov
Class 3
Aantal berichten : 82
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptyma dec 08, 2014 10:20 pm

The sound of the wind is whispering in your head. Can you feel it coming back? Through the warmth, through the cold. Keep running till we're there.

"We’re coming home now"

Die bewuste dag was voor eeuwig in zijn herinneringen vast gelegd. Natuurlijk probeerde hij er het merendeel van de tijd niet aan te denken. Meestal dacht hij dan aan zijn zusje, zijn vader, zijn toneelstukken en vooral aal Diana eigenlijk. Altijd sloop ze zijn gedachten wel binnen en wist hem op te vrolijken. Maar op dit moment, de pijn die Maurim voelde om zijn opa had alles terug gebracht en hoewel hij het niet wilde tonen aan zijn vriend was hij van binnen weer helemaal gebroken, net zoals toen. Aleksey had het geluk dat hij een meester acteur was en zijn emoties altijd goed kon verbergen. Maar beter ook, stel je voor hoe Maurim zou reageren op zijn gedrag. Nee, het was wel uitgesloten dat hij hiermee echt moest uitkijken. Dat hij koste wat het kost de troostende vriend bleef en niet plots veranderde naar die gebroken persoon.

Eerlijkheid was iets wat bij hem altijd op de eerste plek kwam. Maar zo nu en dan moest hij wel eens een uitzondering maken om andere mensen ook nog eens te sparen. Het zou beter zijn voor Aleksey om er ooit eens op een deftige manier over te praten met iemand. Maar hij weigerde zich zo ver open te stellen aan iemand anders behalve Diana. Plus, het was nu eenmaal zijn keuze geweest dat hij zijn roommate was gaan zoeken. Dus dat betekende voor hem natuurlijk dat hij er ook alles aan zou doen om Maurim er weer boven op te helpen. Misschien kon hij wel wat regelen met Diana en Anna of zo. Russian people unite. Yeah, die zouden vast wel willen helpen als hij het vroeg. Maar hij besloot eerst zelf zijn eigen trucjes te gebruiken voor hij iemand anders er bij zou betrokken. Iets wat zijn buddy waarschijnlijk wel beter zou vinden. Natuurlijk was hij blij geweest dat de dude niet verder vroeg. Want to be honest zou hij niet eens hebben geweten wat hij zou moeten antwoorden. Puur omdat hij Maurim niet verder de dieperik in wilde duwen met zijn problemen. Nee, de dude had al genoeg waar hij mee moest dealen en hij zou hem daarin bij staan op de best mogelijke manier.

Het feit dat Maurim zijn hoofd schudde op zijn aanbod om mee te komen met hem verwarde hem enigszins. Gelukkig kwam er al heel snel een uitleg waarom en bedenkelijk staarde hij voor zich uit. Daar konden altijd oplossingen voor gezocht worden. Maar het was dus wel serieuzer dan hij had verwacht. Damn. Kort wreef hij zijn handen tegen elkaar en ademde even diep in. ‘Sorry, ik had het niet moeten voorstellen.’ Besloot hij maar te beginnen. Niet dat hij het echt zo bedoelde, maar hij wist niet hoe hij anders moest beginnen. Dit alles was zo delicaat dat hij elk woord moest wikken en wegen voor hij het uitsprak. ‘Het spijt me ook van je ouders, ik kan me niet voorstellen hoe het voor je geweest moest zijn. Maar dit wilt nog niet zeggen dat ik je zo maar in to the blue alleen door het leven ga gaan.’ Verschillende dingen gleden door zijn hoofd, misschien moest hij het overwegen om eens met Jamie te gaan praten. Nee, hij kon dit. Hij zou wel een oplossing vinden. ‘Misschien ben ik een volslagen idioot door het te zeggen, maar er moet een manier zijn om die mensen te doen stoppen. En ik zal er even goed alles aan doen om er voor te zorgen dat je ooit terug kunt keren naar Rusland, zonder dat je bang moet hebben voor een dreiging.’ Sprak Aleksey vastberaden tegen zijn vriend. Hoe hij dat ging flikken wist hij nog niet. Maar als hij hier klaar was dan zouden zijn krachten normaal op hun krachtigst moeten zijn. Kort prutste Aleksey nog een koekje uit het pak terwijl hij even staarde naar de labrador die vredig lag te slapen. Vreemd genoeg voelde hij zich momenteel echt een grote broer figuur, hij deed hier juist hetzelfde als hij toen bij zijn zusje had gedaan toen ze droevig was om haar verloren moeder.

words: ### // tag: Maurim // notes: <3
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptydi dec 09, 2014 4:20 pm


Er werd altijd gezegd dat je op je ouders kon rekenen, op je familie. Dat vrienden je toch een voor een in de steek lieten. Dat je op niemand kon vertrouwen, behalve op de mensen die voor altijd bij je zouden blijven: je familie. Want hoe dan ook, familie bleef familie, en die deden alles voor elkaar. Maurim had het hier altijd moeilijk mee gehad. Hij had amper familie, alleen zijn opa. Veel vrienden had hij ook niet gehad. Dus wou dat zeggen dat hij het altijd op zijn eentje moest doen? Vast wel. Zeker nu ze zijn laatste toevluchtsoord, zijn laatste veilige haven van hem afgepakt hadden. De laatste op wie hij kon rekenen.

Of toch niet? Aleksey was hier, nu hij iemand nodig had. En hij besefte dat hij van niemand anders hulp zou hebben aanvaard. Dan zou hij gewoon in zijn huskyvorm zijn blijven liggen zonder te reageren op wat die persoon ook zou zeggen. Ergens had hij geluk met de jongen als vriend. Hopelijk zou hij niet zomaar uit zijn leven verdwijnen als ze van dit eiland kwamen. Want zoals het er nu voor stond, was het niet veilig voor de dude en zijn familie als ze nog veel contact zouden hebben. Maurim wou niet dat hij ook zijn familie zou kwijtraken door hem. Waarom de organisatie hem en zijn familie had geviseerd? Geen idee. Hij wist ook niet hoe ze achter het feit waren gekomen dat zijn moeder een mutante was geweest. Daar waren alle problemen begonnen, namelijk. Iemand moest haar hebben verraden.. Niet iemand van zijn familie, natuurlijk niet, maar iemand van haar werk. En daardoor was hij nu alles kwijt.

Maurim vertelde Aleksey uiteindelijk dat zijn ouders ook dood waren, en niet zomaar gestorven. Nee, vermoord. En dat hij daarom niet mee kon naar St. Petersburg. De jongen leek er even van onder de indruk, wat hij wel snapte. ‘Sorry, ik had het niet moeten voorstellen.’ Zei hij na een korte stilte. ‘Het spijt me ook van je ouders, ik kan me niet voorstellen hoe het voor je geweest moest zijn. Maar dit wilt nog niet zeggen dat ik je zo maar in to the blue alleen door het leven ga gaan.’ Vervolgde de jongen. De jongen gaf zijn vriend een korte duw met zijn schouder. "Maakt niet uit, je kon het niet weten. Ze zijn al weg sinds mijn derde, dus zoveel weet ik niet meer van hoe het was toen ze nog leefden.. Ik heb alleen maar mijn opa goed gekend", Zei hij zachtjes, waarna hij een kort geruststellend glimlachje forceerde.

Aleksey leek vastbesloten om ervoor te zorgen dat hij veilig terug kon naar Rusland, maar opnieuw schudde hij zijn hoofd. "Dat kan ik je echt niet vragen. Je moet er zijn voor je zusje en je vader. Ik red me wel. Ik kan me opnieuw aansluiten in een wolvenroedel of zoiets. Ik verdwijn gewoon als mens", Zei hij redelijk overtuigend. Dat kon hij altijd doen. Dat plan had wel al vaker gespeeld, en hij had het al een keer geflikt. Een tweede keer kon dus altijd ook werken. Misschien kon hij zijn oude roedel opzoeken, als die tenminste nog bestond. En anders richte hij er mooi zelf een op. "Ik kan ook alpha gaan spelen. Zie je me al gaan?" Zei hij toen, kort grinnikend om zijn eigen idee. Yeah right. Maurim als alphawolf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aleksey Ivanov
Aleksey Ivanov
Class 3
Aantal berichten : 82
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Emptyza dec 13, 2014 2:39 pm

The sound of the wind is whispering in your head. Can you feel it coming back? Through the warmth, through the cold. Keep running till we're there.

"We’re coming home now"

Als het over familie ging wist Aleksey nooit wat hij moest zeggen. Ja, hij had zijn vader, zijn zusje en de mensen van het Hermitage maar dat wilde niet zeggen dat hij gelukkig was. Nee, zijn moeder was alles geweest. Aleksey was een familie mens, altijd al geweest en zijn moeder was zijn rots of beter gezegd de rots van de familie, een rol die hij nu had gekregen maar die van op deze afstand nogal moeilijk was om uit te voeren. Al wist hij even goed dat zijn vader en zusje het hem niet kwalijk namen. Hier op het eiland speelde hij ook voor rots momenteel, maar dan voor zijn buddy naast hem. Hij wild echt dat Maurim wist dat hij op hem kon bouwen. Noem het maar het grote broersgevoel. Want ja, ook al was er niet veel verschil in leeftijd tussen hem en de dude was het toch echt wel zo dat hij hem momenteel wilde beschermen voor alles en iedereen. Iets wat hij niet had gehad in zijn tijd, door zijn eigen domme fout wellicht, maar hij wou het Maurim niet ontzeggen. Nope, Aleksey zou zelfs bergen gaan verzetten om de jongen terug blij te krijgen. Want dat was nu echt wel het belangrijkste.

Waarom hij het niet had zien aankomen dat de ouders van Maurim ook dood waren wist hij niet. Uiteindelijk was het zo duidelijk, anders zou hij niet bij zijn opa hebben gewoond. Damn, een leven zonder ouders moest gewoon hard zijn. De duw deed hem even opschrikken uit zijn gedachte. Drie jaar? Really, welke barbaren namen een jongen van drie jaar zijn ouders nu af? Aleksey kon er zijn gedachten niet om heen krijgen over wat voor een psycho dat moest geweest zijn. Maurim had zijn fair share van slechte dingen al wel gehad, al was het verlies van zijn opa dus wel het zwaarste blijkt. Dat betekende dus voor de jongen dat hij geen familie meer had.. Nee, serieus dat was helemaal niet cool of zo. Als er iets was waarvoor Aleksey dankbaar moest zijn was het om zijn vader en zijn zusje. Zonder hun, was hij helemaal niet uitgedraaid als de persoon die hij nu was. Familie was alles. Familie en vrienden. Van die laatste groep had hij er altijd maar 1 echte gehad. Diana. Nu was Maurim daar ook bijgekomen en de rest van de aanwezige Russische mensen op deze school. Natuurlijk waren er de mensen in het Hermitage, maar die zag hij eerder als familie dan als vrienden omdat ze hem even goed mee hebben opgevoed. ‘Bedankt voor het delen. Ik wou serieus dat ik je vroeger had gekend, misschien hadden al die dingen je dan gespaard kunnen blijven..’ Mompelde hij zacht. Aleksey was er echt wel door aangedaan, iets wat hij ook meteen toonde. Maar in plaats van zoals gewoonlijk er een heel drama van te maken zoals hij altijd deed als hij op toneel stond bleef het nu maar beperkt tot een koude blik die hij even fixeerde op de grond. Hoewel hij uiteindelijk toch weer op keek naar de jongen die een zwakke poging deed om een glimlachje op te zetten. Iets wat hij echt nog wel cool vond van de dude.

Hoe overtuigend de woorden van Maurim ook mochten klinken had Aleksey zich er al helemaal op gericht om de dude ooit veilig terug te krijgen in Rusland. En nee, hij ging echt niet van gedachten meer veranderen hoor. ‘Ik heb je helemaal niets horen vragen hoor.’ Grijnsde hij uiteindelijk even maar besloot het dan maar gewoon te laten gaan. ‘Heaa, maar dan zie ik je niet meer. Dus je denkt dat ik daarmee akkoord ga? Hoe cool ik het ook vind om je misschien ooit terug te zien al springend op mijn bed als wolf vrees ik toch dat ik je liever als gewoon Maurim zie langs komen hoor.’ Grijnsde hij breed. Stel je voor, Maurimwolf die op zijn bed lag te springen wachtend tot hij thuiskwam en dan plotseling Diana die binnen kwam en zich helemaal te pletter schrikt door de random wolf in zijn huis. Uiteindelijk best wel grappig als je het zo bekeek, maar toch nee. ‘Oh maar dan moet je echt wel tegen je vriendjes zeggen als ze mee op men bed komen springen dat ze mijn kussen heel later ook, en ook liefst de rest van het huis.’ Langzaam maar zeker was de sfeer aan het omslaan, en hij kon er niet blijer om zijn dat Maurim weer een beetje zichzelf was.


words: ### // tag: Maurim // notes: <3
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Who will fix me now? vs. Aleksey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who will fix me now? vs. Aleksey   Who will fix me now? vs. Aleksey Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who will fix me now? vs. Aleksey
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aleksey Ivanov
» The lake is frozen again [&Aleksey]
» I'm just sitting in the dark (& Aleksey)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Animal Shelter-
Ga naar: