INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Research is more fun with two vs. Arianna

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptydo dec 04, 2014 9:24 pm


Vandaag zouden ze in de les iets super leuks gaan doen. Of nou ja, hij dacht toch dat het super leuk zou zijn. Het was tijd voor biologie les, waar ze het de afgelopen weken over mutanten DNA enzo hadden gehad. En vandaag kregen ze dus voor een keer geen theorie, maar een labo les. Maurim was er enthousiast over, misschien iets tè enthousiast, maar goed. Hij kon het toch ook niet helpen? Nadat hij uit de refter kwam voor het ontbijt, liep hij nog even langs zijn kamer om zijn tanden te poetsen en zijn rugzak op te halen. Daarna zette hij koers naar de gang met alle klaslokalen, en al snel stond hij voor de open deur van het biologielokaal.

Per twee banken stond er een raar voorwerp dat hij nog nooit eerder had gezien. Hij vermoedde dat het een microscoop was. Hij had er alleszins wel over gelezen toen hij Aleksey met zijn huiswerk had geholpen. Maurim begroette Jamie opgewekt en ging toen zitten op een random bankje. Er lagen al verschillende plaatjes klaar met een of andere substantie op. Dat zouden ze vast moeten onderzoeken straks. Maargoed, dit was dus een opdracht die ze met twee zouden moeten doen, dus nu was het wachten tot iemand met hem wou samenwerken ofzo.


Laatst aangepast door Maurim Kosorukov op vr dec 05, 2014 12:05 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptydo dec 04, 2014 11:27 pm

Rustig liep ze door de gangen. Ze moest naar het biologielokaal. Waar het was wist ze niet, maar ze vond het wel. Haar haar hing los over haar schouders en ze had een dunne trui aan. Door haar mutatie had ze het nooit koud, ze kon bij -20° C nog steeds rondlopen in deze kleren. Ze kledde zich dan ook nooit echt warm, dat was niet nodig. Er hing een grijze Eastpak over haar schouders en aan haar voeten zaten een paar pumps. Ze kon makkelijk op deze schoenen lopen, zelfs rennen, springen en dansen.
Dit had ze lang geleden al geleerd. Naast de gewone taal was haar ook geleerd hoe ze op hakken moest lopen, hoe ze moest praten, hoe het hoorde. Ze merkte dat ze bij de lokalen aan was gekomen maar ze wist nog steeds niet waar het lokaal was. Uiteindelijk vond ze het toch, en stapte het lokaal binnen.
Arianna keek even om zich heen. Het was een typisch biologielokaal. Op de tafels stonden microscopen, aan  de muren hingen kaarten van van alles en nog wat. Arianna begroette Jaime zacht, en liep daarna naar een bankje toe waar nog geen twee mensen zaten. Er zat een jongen aan de tafel en Arianna glimlachte een klein beetje toen ze ging zitten. Hierna sloeg ze haar benen over elkaar en keek even wat er op tafel lag. "Hey," begroette ze hem. "Ik ben Arianna.." Stelde ze zich voor. Haar blik gleed even naar haar handschoenen. Ze deed ze nooit af, ze was te bang iemand te verwonden. Ze twijfelde even of ze ze af zou doen. Haar hand gleed al naar haar handschoen om hem uit te doen, toen ze zich bedacht en ze aan liet. Ze wou niemand verwonden.. Ze wist niet wat ze gingen doen, maar Arianna hoopte dat het iets nieuws was wat over mutanten ging. Alle ontdekkingen en revoluties door de mens had ze feitelijk al meegemaakt dus dat zou nogal saai zijn. Echter wist ze bijna niets over mutanten dus ze hoopte dat het zoiets was. Ze keek de jongen aan en vroeg: "Weet jij misschien wat we gaan doen?"

clothes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyvr dec 05, 2014 5:38 pm


Maurim zat al helemaal geboeid naar de opstelling voor hem te kijken. Hij had zijn boeken al netjes naast hem gelegd, klaar om te beginnen, maar hij durfde natuurlijk nog niks aan te raken. Het zou niet de eerste keer zijn dat hij iets brak hier.. En hij hield het liefst maar bij die ene keer dan. Maar goed, voor hij daar verder in zijn gedachten op kon in gaan, ging een meisje dat hij nog niet eerder had gezien, naast hem zitten. "Hey, ik ben Arianna.." Begroette ze hem. Maurim keek haar met een vriendelijke blik in zijn bruine ogen aan. "Hallo", Groette hij terug. "Mijn naam is Maurim", Stelde hij zichzelf toen voor. Hoewel hij haar wou vragen of ze nieuw was, hield hij maar netjes zijn mond. Misschien was ze niet in voor een random gesprekje.

"Weet jij misschien wat we gaan doen?" Vroeg ze toen nieuwsgierig, en hij knikte opgewekt. "Ja hoor, al zal meneer Nicholls dat straks wel beter uit leggen dan ik. We gaan mutanten DNA vergelijken met gewoon DNA", Vertelde hij, waarna hij zijn boek tussen hen in legde. "Dit kan nog handig van pas komen", Zei hij met een glimlachje. En net op dat moment sloot Jamie de deur en begroette hij de klas nog even in het algemeen. Er waren ongeveer vijf teams van telkens twee leerlingen. Leg het aan hem of groeide de groep met de dag? Nee ok hij hallucineerde waarschijnlijk weer gewoon.

"Jullie hebben allemaal een microscoop en een reeks plaatjes met staaltjes DNA op gekregen. De bedoeling is dat jullie het mutanten DNA en het gewone DNA uit elkaar halen en per groep leggen. En let op, het is niet alleen mensenlijk DNA, maar ook een paar plaatjes met dierlijk DNA. Laat je daar niet aan vangen. Het eerste groepje dat klaar is, wint", Legde de man uit. Aaaw yeah, dit zouden ze gaan winnen hoor. "Oké, ik geef toe dat het de eerste keer is dat ik met een microscoop werk.. Ik veronderstel dat dit hier op gaat", Zei hij, terwijl hij het eerste plaatje onder de lens legde, en het vast klikte in het platform achtig dingetje. "Kijk jij maar eerst", Zei hij toen vriendelijk, terwijl hij de microscoop een beetje haar kant op duwde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyma dec 08, 2014 11:14 pm

Arianna keek verwonderd om zich heen toen ze het lokaal in stapte. Ze had al op verschillende scholen biologie gehad en iedere keer was het lokaal anders geweest. Toch viel dit lokaal haar wat meer op, er hing een andere sfeer, er stonden andere spullen. Zacht begroette Arianna Jaime, en liep toen naar een bankje waar alleen nog maar een jongen zat. Ze glimlachte wat naar hem en ging zitten. "Hey," begroette ze hem. "Ik ben Arianna.." Stelde ze zich voor. an. "Hallo", Groette hij terug, zijn bruine ogen stonden vriendelijk.  "Mijn naam is Maurim", zei hij nu op zijn beurt. Arianna knikte, en herhaalde de naam een paar keer in haar hoofd. Haar blik gleed even naar haar handschoenen. Zou ze ze af doen? Haar hand gleed al naar de top van haar linkerhandschoen, maar op het laatste moment trok ze haar hand terug en liet de handschoenen zitten. Ze keek de Maurim aan en vroeg: "Weet jij misschien wat we gaan doen?" Hij knikte enthousiast en zei: "Ja hoor, al zal meneer Nicholls dat straks wel beter uit leggen dan ik. We gaan mutanten DNA vergelijken met gewoon DNA", Oke, mutanten DNA en mensen DNA? Dat van mensen zou ze waarschijnlijk wel herkennen. Biologie was na al die jaren nog steeds niet echt een sterk vak van haar. Maar ze vond het interessant om nieuwe dingen over zichzelf en de anderen hier te leren. Hij legde een boek tussen hen in. "Dit kan nog handig van pas komen", Zei hij met een glimlachje. Ze pakte haar tas en haalde er een zwart schrift en een pen uit. Op de pen stond een witte roos, het embleem van haar huis. Jaime sloot de deur en begon met de uitleg. "Jullie hebben allemaal een microscoop en een reeks plaatjes met staaltjes DNA op gekregen. De bedoeling is dat jullie het mutanten DNA en het gewone DNA uit elkaar halen en per groep leggen. En let op, het is niet alleen mensenlijk DNA, maar ook een paar plaatjes met dierlijk DNA. Laat je daar niet aan vangen. Het eerste groepje dat klaar is, wint", ze keek even Maurim kort aan en zag de blik in zijn ogen, oke challange accepted, ze zouden voir de winst gaan.  "Oké, ik geef toe dat het de eerste keer is dat ik met een microscoop werk.. Ik veronderstel dat dit hier op gaat", Zei de jongen, terwijl hij het eerste plaatje onder de lens legde, en het vast klikte in het platform. Arianna glimlachte, hij deed het goed. "Ik heb al vaker met een microscoop gewerkt, maar ik heb nog nooit mutanten DNA gezien, wel van dieren." Zei ze met een glimlachje. "Kijk jij maar eerst", zei Maurim terwijl hij de microscoop iets naar haar toe schoof. Arianna knikte, en keek even of het ding aan stond, wat niet zo was. Ze zette het knopje op aan waardoor het lampje begon te brandden. Ze boog zich voorover naar de lens, en draaide terwijl ze keek aan een paar knoppen om het beeld scherp te stellen. Wat ze zag herkende ze vrijwel meteen, mensen DNA. Ze keek weer op en haalde haar handen van de microscoop af. "Het is mensen DNA, het kwam me bekend voor, en het is niet van dieren.." Zei ze rustig. "Wil jij ook kijken of moeten we naar de volgende gaan?" Vroeg ze aan Maurim. Ze schoof de microscoop wat naar hem toe en wachtte zijn antwoord af. "Het is niet moeilijk, als je de sterkte wil veranderen mket je hieraan draaien," voegde ze er nog even aan toe terwijl ze de knop even aantikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptydi dec 09, 2014 12:43 pm


Kon hij er wat aan doen dat hij zo enthousiast was? Nee, eigenlijk niet. Het was de eerste keer dat hij biologie had, en meteen al was het onderwerp geweldig. DNA, niet alleen dat van mensen maar ook dat van mutanten. Want wat maakte hen nu zo anders dan de andere mensen? Een kleine verandering in hun genen, dat was alles. En daardoor kon hij shapeshiften en de geestenwereld in en uit rennen. Nu ja, daar was hij nog niet zo bedreven in, maar dat waren details. Hij hoopte dat Arianna een beetje verstand had van microscopen, anders waren ze wel redelijk genaaid. Hij wou dolgraag winnen en hij zag in haar ogen dat dat bij haar ook het geval was.

Gelukkig sprak ze al snel enkele woorden waar hij zo mogelijk nog vrolijker van werd. "Ik heb al vaker met een microscoop gewerkt, maar ik heb nog nooit mutanten DNA gezien, wel van dieren." Zei ze, en hij keek haar opgelucht aan. "Fantastisch", Reageerde hij vrolijk. Toch vond hij het beter dat zij eerst keek. Want blijkbaar was ze inderdaad beter in het werken met een microscoop. Meer nog, hij stond nog niet eens aan. Ja, dan had hij waarschijnlijk dus ook niet veel gezien. Ze zette het ding aan en keek er in. "Het is mensen DNA, het kwam me bekend voor, en het is niet van dieren.." Deelde ze haar bedenkingen. Hij sloeg snel zijn boek open, vond al snel de juiste pagina en keek toen even naar een voorbeeldje van het mensen DNA.

Arianna vroeg of hij ook eens wou kijken, en toonde toen behulpzaam wat hij moest doen om de sterkte te veranderen. Een beetje zenuwachtig nam hij de microscoop aan. Hopelijk maakte hij niet iets kapot ofzo. Hij keek door de lens, en staarde een beetje uit zijn lood geslagen naar het plaatje, dat nu honderdduizendmiljoen keer versterkt werd ofzo. "Dit is zo cool", Grijnsde hij toen naar haar. "Maar ja, het lijkt inderdaad op het plaatje in het boek, dus je hebt gelijk", Zei hij, waarna hij het plaatje terug los maakte van het platform en het aan de linkerkant legde. Zo zouden ze snel de plaatjes kunnen sorteren volgens DNA soort. Hij nam het volgende plaatje en legde het er op. "Ik zal eerst kijken en dan moet jij maar controleren", Zei hij met een glimlachje. "Je bent hier duidelijk beter in dan mij. Waar heb je dat geleerd?" Vroeg hij geïnteresseerd, terwijl hij opnieuw door de lens keek.

Maurim vergeleek opnieuw het DNA voor zich met de voorbeeldjes in zijn boek. Hij twijfelde even. "Ik denk dat het mutanten DNA is", Zei hij toen, waarna hij de microscoop terug richting haar schoof. Toen viel het hem op dat ze handschoenen droeg. Oké, het was wel koud buiten, maar hier binnen was het toch lekker warm? En ze droeg niet veel meer dan een dunne trui, dus zo koud moest ze het nu ook weer niet hebben. "Waarom hou je je handschoenen aan?" Vroeg hij toen, er niet aan denkend dat het misschien iets met haar mutatie kon te maken hebben. Sommige mutanten vonden het niet zo fijn om er over te praten, en misschien was zij ook zo. Misschien kwam dit wel grof over.. Maar zo bedoelde hij het niet, hij was gewoon een nieuwsgierige knul die een beetje te snel zei wat er in hem op kwam. Dus zich van geen kwaad bewust keek hij Arianna vriendelijk aan, wachtend op een antwoord dat misschien helemaal niet zou komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyza dec 13, 2014 12:11 am

"Ik heb al vaker met een microscoop gewerkt, maar ik heb nog nooit mutanten DNA gezien, wel van dieren." Zei ze met een glimlachje. Hij keek haar opgelucht aan. "Fantastisch", zei hij vrolijk. Het was niet om op te scheppen of zo, maar ze had sowieso al gedacht dat ze meer ervaring zou hebben. Tenzij hij ook onsterfelijk was, of iedere dag met een microscoop had gewerkt. Zij had nog een paar jaar ergens geneeskunde gestudeerd, en dus ook vaak met een microscoop moeten werken. "Kijk jij maar eerst", zei Maurim terwijl hij de microscoop iets naar haar toe schoof. Arianna knikte, en zette het ding aan. Daarna boog ze zich wat naar voren en verstelde de sterkte wat. Het DNA dat ze zag herkende ze vrijwel meteen, menselijk. Ze keek weer op en haalde haar handen van de microscoop af. "Het is mensen DNA, het kwam me bekend voor, en het is niet van dieren.."  Zei ze rustig. Maurim sloeg snel zijn boek open en bestudeerde het plaatje van menselijk DNA. "Wil jij ook kijken of moeten we naar de volgende gaan?" Vroeg ze aan hem. Ze schoof de microscoop wat naar hem toe en legde nog even uit hoe hij de sterkte aan moest passen. Hij nam het apparaat wat trillerig aan. Ze wist nog wel toen zij voor het eerst met een microscoop had gewerkt, dat was net zo spannend geweest voor haar als voor Maurim nu. Hij keek in de lens, wat zou er nu door hem heen gaan? Zou hij het raar vinden? Leuk? Haar vraag werd al snel beantwoord. "Dit is zo cool", zei hij grijnzend. "Maar ja, het lijkt inderdaad op het plaatje in het boek, dus je hebt gelijk", Arianna knikte, en Maurim maakte het plaatje los en legde het links neer. Dat zou dus het mensenlijk DNA worden. "Het is best cool.. Vooral de eerste keer," zei ze met een grijnsje. "Maar daarna nog steeds hoor." Zei ze toen snel, het bleef leuk om met een microscoop te werken. En ze had zo het vermoedden dat hij het ook leuk zou blijven vinden. "Ik zal eerst kijken en dan moet jij maar controleren", Zei hij met een glimlachend. "Je bent hier duidelijk beter in dan mij. Waar heb je dat geleerd?" Vroeg hij geïnteresseeerd. Ze was even stil, en zei toen: "Ik heb lang de tijd gehad om te oefenen en ik heb op universiteiten en high school veel geleerd." Ze glimlachte, het was misschien het beste om niet meteen te vertellen dat ze onsterfelijk was. Anders zou hij haar mischien heel raar vinden, zij was tenslotte meer dan 500 jaar ouder.

"Ik denk dat het mutanten DNA is", Zei hij nadat hij het had vergeleken met het boek. Toch kon ze twijfel horen in zijn stem. Ze leunde wat naar voren waarbij haar haar half voor haar gezicht viel. Ze bekeek het DNA wat onder de microscoop lag. Dit was de eerste keer dat ze dit soort DNA zag. Het was anders dan dat van mensen, best wel anders. Toch fascineerde het haar om dit te zien. "Ik denk datvje gelijk hebt ja." Zei ze duidelijk verwonderd door het DNA. Ze pakte het plaatje van het platformpje af en legde het rechts neer. "Waarom hou je je handschoenen aan?" Vroeg Maurim nieuwsgierig. Arianna keek naar haar handschoenen en zei: "Ik wil niet heel het lokaal bevriezen of onder in dik pak sneeuw verbergen. De handschoenen helpen me om mijn mutatie te.. controleren." Ze keek hem aan, ze was niet boos of zo, wel een beetje verbaasd. De meesten vroegen er niet zo direct naar, ze nam het hem echter niet kwalijk, hij was gewoon nieuwsgierig. Ze legde het volgende plaatje onder de microscoop. Ze glimlachte en wachtte af hoe hij zou reageren. "Maurim, dat klinkt russisch. Kom je uit Rusland?" Vroeg ze. Ze wist zijn achternaam niet, maar dit was ook maar een vermoeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyma dec 22, 2014 3:12 am


Het was wel toevallig dat hij blijkbaar met een biologie pro mocht samenwerken. Nu voelde hij zich meer zeker van zijn kans op overwinning. Sowieso als hij dit alleen had moeten doen, dan had hij nu al een probleem gehad. Dan zou hij door een microscoop zitten staren die niet eens aan stond. Gg wp Maurim echt. Gelukkig was dit een groepsopdracht, of hij zou zo verloren zijn als een.. Tja, verloren persoon? Zoiets. Maar goed, nu moest hij er zich geen zorgen om maken. Enthousiast ging hij aan het werk, en als een waar team begonnen ze de plaatjes te sorteren.

Maurim had nooit gedacht dat zoiets als dit zo cool kon zijn. De meeste mensen vonden dit saai, maar hij dus absoluut niet. En gelukkig deelde Arianna die gevoelens. "Het is best cool.. Vooral de eerste keer.. Maar daarna nog steeds hoor." Zei ze met een grijnsje, en de jongen keek haar vrolijk aan. Aww yeah, als zij het zei, dan was het sowieso waar. Stiekem was hij best nieuwsgierig naar hoe ze dit allemaal wist, en een Maurim die nieuwsgierig was, was ook impulsief. Dus binnen no-time had hij haar al de vraag gesteld, waardoor hij er snel genoeg zou achterkomen hoe ze aan deze kennis kwam.

"Ik heb lang de tijd gehad om te oefenen en ik heb op universiteiten en high school veel geleerd." Antwoordde ze. Maurim keek haar even vol bewondering aan. "Wow, dan ben je sowieso echt mega slim en alles", Zei hij, totaal onder de indruk. Hij had alleen maar een tweetal jaar op school gezeten, en niet eens voltijds. Mensen met kennis, die waren voor hem bijna gelijk aan goden ofzo. Maar hij besloot om ook een nuttig lid van het team te zijn, en hij deed heel hard zijn best om het volgende plaatje te herkennen. Hij vroeg haar om het even te controleren, en ze bevestigde zijn vermoeden. Hah, score!

Als hij een vraag had of iets wekte zijn nieuwsgierigheid, dan had hij de neiging om er meteen iets op te zeggen. Een beetje zijn impulsieve hondeninstinct ofzo die in zijn menselijke vorm ook aanwezig was? Heel even beet hij op zijn tong. Moest hij er dan echt alles uit gooien wat in hem op kwam? Straks vond ze hem vervelend of werd ze boos ofzo. "Ik wil niet heel het lokaal bevriezen of onder in dik pak sneeuw verbergen. De handschoenen helpen me om mijn mutatie te.. controleren." Zei ze na heel even stil te zijn geweest. Fieuw, geen boze Arianna, gelukkig maar.

"Yeah, dat zou echt niet handig zijn.. Maar het is wel heel cool als je het like buiten kan doen en alles? Winter is vast je lievelingsseizoen, of niet?" Vroeg hij, alweer impulsief alles zeggend wat er in hem op kwam. Dammit Maurim, keep it together man. Om zichzelf wat te kalmeren, nam hij het plaatje en legde het een eindje van het eerste af, waarna hij het volgende van de tafel nam. En toen verraste ze hem met een vraag. "Maurim, dat klinkt Russisch. Kom je uit Rusland?" Vroeg ze, en opgewekt keek hij haar aan. "Jazeker wel. Ik ben geboren in Donetsk, maar ik heb bijna mijn hele leven in een blokhut een paar kilometers van Aksay gewoond", Vertelde hij. Even dacht hij snel na. Haar accent, dat had hij nog gehoord. Van Jamie. En Jamie kwam uit Londen! "Jij komt uit Engeland, niet? Je accent klinkt toch zo", Zei hij toen met een glimlachje, waarna hij zich even focuste en naar het DNA keek. "Dit is opnieuw mensen DNA denk ik", Zei hij peinzend, waarna hij weer ruimte maakte voor haar, zodat zij kon kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyza dec 27, 2014 6:57 pm

Arianna had uitgelegd dat ze al vaker met een microscoop had gewerkt, maar dat de eerste keer altijd het leukst was. Ze vroeg zich even af wanneer de eerste keer was geweest dat zij met een microscoop had gewerkt. Dat was erg lang geleden, maar ze kon het nu niet zo snel bedenken. Ze kon zich nog wel goed herinneren hoe het was geweest, en in de loop van de jaren waren de microscopen ook veranderd. Ze had meerdere versies meegemaakt, en iedere keer kon de nieuwere versie weer meer dingen dan de oude, en was hij als het ware verbeterd. Er waren ook nieuw versies geweest die niet zo goed waren, en als de oude beter bleek te zijn, kwam er weer een nieuwe versie. Het verbaasde haar hoe mensen iedere keer weer het beste wouden, het moest altijd nieuwer en beter zijn. "Je bent hier duidelijk beter in dan mij. Waar heb je dat geleerd?" Vroeg hij geïnteresseeerd. Ze was even stil, en zei toen: "Ik heb lang de tijd gehad om te oefenen en ik heb op universiteiten en high school veel geleerd." Het was waar, alleen vertelde ze niet alles. Als ze al iemand vertelde dat ze onsterfelijk was begrepen ze het meestal niet. En hoewel ze vermoedde dat Maurim het zou begrijpen, hij was tenslotte ook een mutant, maar toch.. "Wow, dan ben je sowieso echt mega slim en alles", zei hij duidelijk onder de indruk. Ze glimlachte en schudde een beetje haar hoofd. "Ik heb gewoon lang de tijd gehad. Ik heb heel mijn leven onder de mensen gewoond, dus daar weet ik veel van. Maar mutanten, deze school, dit is nieuw voor mij." Zei ze rustig. Ze zou nooit zo toegeven dat ze misschien zo slim was als hij dacht. De enige mutant die ze een lange tijd had gekend behalve haarzelf was haar tante. Dat bracht geen goede herinneringen op bij haar. Ze beet wat op haar lip, en keek naar de tafel. Arianna gaf nadat ze het DNA bekeken had Maurim gelijk, het was inderdaad mutanten DNA, ze herkende het niet.

De volgende vraag van Maurim kwam uit een wat onverwachte hoek. Waarom ze haar handschoenen aanhield. Ze keek naar haar handschoenen en zei: "Ik wil niet heel het lokaal bevriezen of onder in dik pak sneeuw verbergen. De handschoenen helpen me om mijn mutatie te.. controleren." Ze zuchtte, ze was niet echt boos dat hij het had gevraagd, gewoon verbaasd. Het lukte haar echter om rustig te blijven. "Yeah, dat zou echt niet handig zijn.. Maar het is wel heel cool als je het like buiten kan doen en alles? Winter is vast je lievelingsseizoen, of niet?" Daar was de volgende vraag. Ze knikte, winter was inderdaad haar lievelingsseizoen. Ze voelde zich dan altijd vol energie en ze was op haar sterkst. "Maurim, dat klinkt russisch. Kom je uit Rusland?" Vroeg ze aan hem. "Jazeker wel. Ik ben geboren in Donetsk, maar ik heb bijna mijn hele leven in een blokhut een paar kilometers van Aksay gewoond", vertelde hij terwijl hij haar opgewekt aankeek. Donetsk, dat lag in de Oekraïne. Maar ze dacht dat Aksay in Rusland lag, dus dan was hij de grens over gegaan, als ze het goed had. Ze kon zich niet precies herinneren waar Donetsk lag, en of het eigenlijk wel in de Oekraïne lag, maar ze vermoedde het. "Jij komt uit Engeland, niet? Je accent klinkt toch zo", vroeg hij haar. Ze knikte en er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. Ze miste York, het zou altijd haar thuis blijven, ook al was ze er niet. "Ik ben geboren in York, maar ik heb er niet altijd gewoond. Ik ben.." Hoe ging ze dit zeggen? "Ik ben vaak verhuisd." Vervolgde ze. Als hij meer wou weten zou hij het waarschijnlijk toch wel vragen. Maurim maakte wat ruimte zodat ze kon kijken en zei: "Dit is opnieuw mensen DNA denk ik." Ze boog naar voren en keek door de microscoop. Even fronste ze. Ze wist het niet zeker, maar toen herkende ze er toch iets in van mensen. "Ik denk het ook." Zei ze. Terwijl ze wachtte tot ze weer kon kijken zei ze: "Ik ben wel eens in Rusland geweest. Niet in Aksay, maar wel in Sint Petersburg en Moskou.. De wat grotere steden. Het was wel erg mooi." Ze was even stil en vroeg toen: "Ben jij ooit in Engeland geweest? Op vakantie of zo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyma jan 05, 2015 11:02 pm


Dat zoiets kleins als een beetje DNA zo groot kon worden met een microscoop. Hij snapte het niet hoor. Maar ja, er waren zoveel dingen in de wereld die hij niet snapte, dus hij bleef maar nog even totaal onder de indruk van de coolheid van alles. Dat was het leuke aan zijn leven, hij ontdekte elke dag nieuwe dingen, mocht nieuwe dingen meemaken en alles. Zonder Jamie zou hij echt serieus verloren zijn gegaan hoor. Wie weet wat er van hem terecht zou gekomen zijn als de man hem niet had gevonden op de straten van Aksay. Zonder familie, zonder huis, zonder ook maar een plek waar hij veilig kon zijn.. Stiekem keek hij even naar de docent, en kon een glimlachje niet onderdrukken toen hij hem gepassioneerd zag uitleggen hoe mensen DNA en dieren DNA verschilde aan een koppeltje dat niet zo pro was als hij en Arianna.

Want ja, hij had geluk gehad met zijn partner voor dit project hoor. Maurim wou wel eens weten waarom ze zo goed was, en al snel raakten ze er over aan de praat. "Ik heb gewoon lang de tijd gehad. Ik heb heel mijn leven onder de mensen gewoond, dus daar weet ik veel van. Maar mutanten, deze school, dit is nieuw voor mij." Zei ze simpel, en hij knikte. Ja, oefening was zeker iets waardoor je skills verbeterde, dat was bij alles zo, zelfs bij je eigen mutatie! Misschien zou hij hier ooit nog leren hoe hij zijn Ghost State onder controle moest houden en ook kon gebruiken. Dat zou zo geweldig zijn, like echt hoor.

Maurim nieuwsgierige vragensteller was gearriveerd, holla! Hij liet zich van zijn beste kant zien, luisterde aandachtig naar alles wat ze vertelde. Ondertussen gingen ze gewoon door met het bestuderen van het DNA, maar stiekem vond hij haar nu wel interessanter hoor. Ja, zelfs interessanter dan de microscoop. Blame het op zijn korte mogelijkheid tot focussen.

Ineens waren ze aan het praten over Rusland, en dat maakte de jongen natuurlijk altijd blij. Het ging over afkomsten enzo, en natuurlijk had hij al lang gehoord dat ze een Brits accent had. Toen hij er om vroeg, verscheen er ook bij haar een glimlachje. ”Ik ben geboren in York, maar ik heb er niet altijd gewoond. Ik ben.." Ze zweeg even. "Ik ben vaak verhuisd." Vervolgde ze toen. Maurim knikte. Verhuizen, hij had het persoonlijk maar één keer gedaan, en nu ja, een tweede keer vanuit Aksay naar Genosha dan.

Het volgende DNA plaatje werd geïdentificeerd en nu zaten ze al aan de helft van het werk. Oeeh, dit gingen ze winnen hoor! Arianna vertelde dat ze nog in Rusland was geweest. Dat was mega super awesome hoor. "Ben jij ooit in Engeland geweest? Op vakantie of zo?" Vroeg ze toen. Daar moest Maurim even over nadenken. "Euhm.. Nee, ik ben nog nooit buiten Rusland geweest", Begon hij, waarna hij haar toch even fronsend aan keek. "Wat is dat, vakantie?" Vroeg hij toen een beetje beschaamd. Het zou vast weer zoiets voor de hand liggends zijn dat hij niet kende..

Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptydi jan 06, 2015 10:52 pm

"Wow, dan ben je sowieso echt mega slim en alles", zei hij duidelijk onder de indruk. Ze moest glimlachen en schudde een beetje haar hoofd. "Ik heb gewoon lang de tijd gehad. Ik heb heel mijn leven onder de mensen gewoond, dus daar weet ik veel van. Maar mutanten, deze school, dit is nieuw voor mij." Ze wist bijna niks over mutanten. Ze wist dingen over haarzelf, dat wel. Maar als er iets was wat ze had geleerd, was dat iedere mutant anders was. Zelfs degenen met ongeveer dezelfde mutatie, waren toch anders. Er was altijd wel iets wat ze van de anderen onderscheidden, maakte niet uit wat.

De vraag van de handschoenen kwam naar boven. Ze gaf antwoord, wel na even stil te zijn geweest. Het lukte haar om rustig te blijven, iets wat haar deels verbaasde en deels niet. Het verbaasde haar omdat dit allemaal vrij nieuw voor haar was, de school, de andere mutanten, ze moest wel erg wennen. Maar ze had bij de mensen ook normaal kunnen antwoorden als ze ze binnen aan had gehad. Dat was vaak een leugen geweest, maar toch. Toen had ze haar handschoenen niet altijd aan hoeven te houden, maar er was veel veranderd. En sinds Parijs was alles veranderd. Maurim ging meteen vrolijk naar de volgende vraag, en dat vond ze niet erg. Ze bleef liever niet al te lang op dit onderwerp hangen. Ze vroeg naar Rusland, en ja hij kwam er vandaan. Geboren in de Oekraïne, verhuisd naar Rusland. "Jij komt uit Engeland, niet? Je accent klinkt toch zo", vroeg hij haar. Ze knikte en er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. Ze miste York, het zou altijd haar thuis blijven, ook al was ze er niet. "Ik ben geboren in York, maar ik heb er niet altijd gewoond. Ik ben.." Ze stopte even om na te denken hoe ze het volgende ging zeggen. "Ik ben vaak verhuisd." Het was zeker waar, maar het was toch moeilijk voor haar om de reden erachter te zeggen. Maurim knikte, en ze merkte dat hij voor een jongen die zo veel vragen stelde, ook een goede luisteraar was. Hoe vaak had ze wel niet een jongen ontmoet die dan niet naar haar luisterde, en meteen doorging over zichzelf nadat ze de vraag had gesteld? Talloze keren, dat was zeker. Maar bij Maurim was dat anders. Ze kwam erachter dat ze afgeleid werd van het werk door zijn vragen, iets wat eigenlijk niet vaak gebeurde. Ze focuste zich weer wat meer op de opdracht en zag dat ze al op de helft waren. Toch kon ze het niet laten om te vragen of hij ooit in Engeland was geweest, misschien wel. Dan kon ze ook vragen of hij in York was geweest.

"Ben je ooit in Engeland geweest? Op vakantie of zo?" Vroeg ze aan hem. Ze zag dat hij moest nadenken.  "Euhm.. Nee, ik ben nog nooit buiten Rusland geweest", Begon hij, waarna hij haar fronsend aan keek. "Wat is dat, vakantie?" Ze keek hem even wat verbaasd aan, en zag toen iets van schaamte op zijn gezicht. Haar gezichtsuitdrukking veranderde, ze keek niet meer verbaasd maar nu gewoon vriendelijk. Ze had al gemerkt dat hij erg, hoe kon ze het zeggen? Jong was, en nieuwsgierig. Dit was niet erg, ze vond het alleen maar leuk, veel beter dan de macho menselijke jongens die niets meer zagen achter haar dan haar uiterlijk en soms ook een beetje hoe ze zich gedroeg. "Vakantie is..." Ze was even stil en dacht na over hoe ze het moest beschrijven. Ze wou wel een goede beschrijving geven van wat het was, want anders kreeg hij misschien een verkeerd beeld ervan. "Vakantie is een periode waarin je vrij bent van school, of als je werkt, van je werk. Het verschilt hoe lang die periode is, soms een week, soms bijna twee maanden. Ieder land bepaalt zelf hoe lang ze hun vakanties maken, en wanneer ze die houden, dit geld voor scholen. Bij bedrijven is het vaak wel ongeveer gelijk met scholen, maar volwassenen hebben vaak minder vakantie. Maar je hebt ook landen zonder vakantie." Ze stopte even en wachtte af of hij het begrepen had. Ze wou niet te snel gaan en uren blijven vertellen en daarom was ze ook meerdere keren tijdens het vertellen even een paar seconden gestopt. "In je vakantie ben je dus hele dagen gewoon vrij dus bepaal je zelf wat je wilt doen. Je kunt thuis blijven, maar sommige mensen gaan in die vrije tijd naar een ander land waar ze dan even blijven en dingen bekijken. Dat heet 'op vakantie gaan'. Je kunt ook op vakantie in je eigen land." Ze stopte weer en bekeek even het plaatje onder de microscoop en legde die toen op de goede stapel. "Zo ben ik naar meerdere landen geweest in mijn vakanties," was het einde van haar uitleg. "En dus ook naar Rusland. Waar ik een beetje Russisch heb leren spreken." Zei ze in het Russisch. Ze deed dit een beetje voor de grap. Ze besefte dat ze wel erg veel had verteld. "Sorry, heb ik teveel verteld?" Zei ze wat teneergeslagen terwijl ze Maurim vragend aankeek. Ze had erg haar best gedaann om het rustig en duidelijk te vertellen, maar misschien niet rustig genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptywo jan 07, 2015 12:57 am


Vandaag was zo’n interessante dag. Echt hoor. Hij was niet alleen blij dat hij iets super cools mocht doen, maar hij mocht het ook gewoon doen met een super aardig meisje. Meer kon je toch niet van je dag wensen? Hopelijk vond ze hem niet irritant tho, hij zou het niet echt meer leuk vinden als ze na de les buiten zou gaan en hem dan zou lopen ontwijken omdat ze zijn vragen vervelend vond. Ze moest het eerlijk zeggen hoor, dan minderde hij zijn vragen een beetje. Zijn nieuwsgierigheid zou blijven tho, maar daar kon hij ook niet veel aan doen. De wereld was gewoon zo nieuw voor hem en hij zag overal wel interessante dingen of hij ontmoette interessante mensen.. Jamie had hij ook praktisch uitgehoord op het vliegtuig onderweg hiernaartoe, de man had echt amper nog slaap gehad door hem.

Maar gelukkig scheen ze er niet zo’n probleem mee te hebben. Ze beantwoordde geduldig en rustig al zijn vragen, en door haar rustige houding was hij zelf ook wat minder hyper. Dat was ook nodig als hij ooit deze opdracht wou afwerken. Want ja, hij wou ook nog altijd winnen hoor. Voor even lag het werk echter stil, ze had hem gevraagd of hij ooit op vakantie was geweest, maar daar kon hij niet op antwoorden.. Hij wist niet wat ‘op vakantie gaan’ was. Het was een beetje beschamend om het te vragen, want ze gaf hem een verbaasde blik. Oh shit, het was dus echt wel een stomme vraag dus. Arianna’s gezichtuitdrukking veranderde weer naar vriendelijk, maar hij had echt el gezien hoe ze verbaasd had gekregen, dus het maakte niet veel meer uit, hij voelde zich echt dom nu.

Nu kwam vast het punt waar ze hem alsnog zou uitlachen. Of vergiste hij zich? "Vakantie is..." Begon ze, waarna ze hem een hele uitleg gaf over vrij zijn van school of werk en in die vrije dagen een ander land bezoeken, of gewoon een andere stad in je eigen land. Oh, dus dàt was ‘op vakantie gaan’. Zo was het eigenlijk vrij simpel. Misschien moest iemand daar een ander woord voor verzinnen ofzo, dat hij het ook meteen kon snappen. "Zo ben ik naar meerdere landen geweest in mijn vakanties, en dus ook naar Rusland. Waar ik een beetje Russisch heb leren spreken." Eindigde ze haar verhaal, in zijn eigen taal dan nog wel!

Opgewekt en enthousiast keek hij haar aan. ”Dat is echt geweldig, respect hoor”, Zei hij terug, hopelijk verstond ze hem nu nog. "Sorry, heb ik teveel verteld?" Vroeg ze toen, en hij schudde overtuigend zijn hoofd. Nee, zeker niet. Ik ben blij dat ik het nu ook weet", Zei hij met een blije glimlach rond zijn mond. Ondertussen nam hij het volgende plaatje maar. Terwijl hij door de lens keek, bleef hij verder praten. "Echt hoor, ik ben al blij dat ik 2 talen spreek, hoeveel talen spreek jij zo?" Vroeg hij, terwijl hij het plaatje in zijn boek bestudeerde. "Dit is trouwens weer mutanten DNA", Zei hij, waarna hij haar met een glimlachje de microscoop toe schoof.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyvr jan 09, 2015 11:00 pm

"Wat is dat, vakantie?" Ze keek hem even wat verbaasd aan, en zag toen iets van schaamte op zijn gezicht. Ze was niet vaak genoeg in Rusland geweest om te weten hoe de regeling van de scholen en vakantie daar was. Misschien hadden ze wel helemaal geen vakantie. Ze kende Rusland wel qua geschiedenis en qua grote steden, maar het was ook niet veel meer dan dat. In heel haar leven had ze toch niet zo veel te doen gehad met Rusland. Haar gezichtsuitdrukking veranderde weer naar gewoon vriendelijk. Ze dacht wel dat hij haar verbaasde gezicht gezien had, maar daar kon zij nu ook niets aan doen. Ze begon te vertellen wat vakantie was en wat je in je vakantie deed. Ze eindigde haar verhaal in het Russisch. "En dus ook naar Rusland. Waar ik een beetje Russisch heb leren spreken." Hij keek haar opgewekt aan, wat betekende dat ze het goed gezegd had. Ze sprak natuurlijk Russisch met een accent, maar meestal was ze wel te verstaan als ze de taal sprak. ”Dat is echt geweldig, respect hoor”, zei hij. Ze had net genoeg Russisch geleerd om dit te kunnen verstaan. Toen ze nog jonger was, had ze niet zoveel russen ontmoet. En degene die ze had ontmoet hadden net zoals zij adellijk bloed. Pas veel later was ze in Rusland geweest en had ze een zo ongeveer wat basis dingen van de taal geleerd.

"Sorry, heb ik teveel verteld?" Zei ze wat terneergeslagen toen ze besefte dat ze misschien verteld had. Hij schudde overtuigend zijn hoofd en zei: "Nee, zeker niet. Ik ben blij dat ik het nu ook weet." Gelukkig, ze was al bang dat ze dat wel had gedaan. Ze merkte dat wat ze had verteld had, best veel was voor haar doen. Normaal zou ze een stuk minder hebben verteld en zou ze ook wat kouder hebben gereageerd. Ze wist niet wat het verschil was met Maurim en andere, vooral mensen ook, maar ze besloot er niet te lang over na te blijven denken. Maurim pakte weer een plaatje en tuurde door de microscoop. "Echt hoor, ik ben al blij dat ik 2 talen spreek, hoeveel talen spreek jij zo?" Vroeg hij terwijl hij het plaatje in zijn boek bestudeerde. "Dit is trouwens weer mutanten DNA", Zei hij, waarna hij haar met een glimlachje de microscoop toe schoof. Ze keek eerst door de microscoop en kreeg weer ander DNA te zien wat ze niet kende. Even keek ze ook naar het plaatje in het boek, waarna ze weer door de microscoop keek. "Ik geloof dat je gelijk hebt." Zei ze terwijl ze weer naar achter boog en het plaatje op de goede stapel legde. Ze keek hem aan toen ze antwoordde op zijn andere vraag. "Engels is mijn moedertaal, en ik heb als kind ook Frans en Spaans geleerd. Dus die twee spreek ik ook vloeiend. Verder spreek ik ook vrij goed Duits en Italiaans, en een beetje Nederlands en Russisch. Maar die laatste twee heb ik op vakantie leren spreken, en niet op school zoals Duits en Italiaans," vertelde ze. Ze keek naar de tafel om zijn blik een beetje te ontwijken. Ze wou niet opscheppen of zo. Ze wachtte even en vroeg toen: "Als het dan vakantie zou zijn, zou er dan een land zijn waar je graag heen wil gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyma jan 12, 2015 10:05 pm


Vakantie klonk zo leuk. Hij wou ook ooit wel een keer op vakantie hoor. Sowieso zou hij niet kunnen kiezen welk land hij wou bezoeken. Want nu hij wist dat het kon, zomaar ergens anders heen gaan, wou hij wel eens zien wat er buiten Rusland nog te zien was. Maar eerst zou hij mee gaan met Aleksey naar the Hermitage in St. Petersburg. dat had hij de knul beloofd en Maurim brak zijn beloftes nooit. Daar keek hij echt wel naar uit hoor. Alleen zou het best wel lastig zijn, Aleksey had hem toen gezegd dat zijn opa mee mocht en daar was hij heel enthousiast over geweest, maar nu kon zijn opa niet meer mee gaan.. Want hij was er niet meer, nu toch al een tijdje niet meer.

Om ervoor te zorgen dat hij niet weer in een dipje ging, keek hij maar snel terug naar het plaatje onder de microscoop. Een andere vraag stellen, om snel op een ander onderwerp over te gaan, was ook altijd een goeie techniek. Daarom ging hij door met zijn vragen, alsof er niks aan de hand was. "Ik geloof dat je gelijk hebt." Zei ze, nadat ze zelf even gecheckt had. Arianna legde het plaatje op de juiste stapel. 8 down, 2 to go! Ze waren deze opdracht echt wel aan het slayen hoor nu.

Arianna vertelde dat ze wel 5 verschillende talen sprak. Holy smokes, dat was echt wel veel. Misschien had ze ook nog een geheime mutatie dat ze extra goed was in nieuwe dingen leren? Ja, dat moest het wel zijn. Zijn moeder had hem ook Spaans kunnen leren, maar daar was hij nooit oud genoeg voor geweest, sinds ze al dood was van zijn 3de levensjaar. "Ik vraag me echt af of je niet stiekem gewoon een robot bent hoor nu", Zei hij grappend, hij meende het natuurlijk niet. Hij wou haar niet uitlachen ofzo. Nee, hij had echt mad respect voor haar.

"Als het dan vakantie zou zijn, zou er dan een land zijn waar je graag heen wil gaan?" Vroeg ze toen. Omg, die vraag. Even dacht hij er over na, klikte ondertussen het nieuwe plaatje vast. "Euhm..", Zei hij peinzend, waarna hij even met zijn vingers aan zijn lip plukte. Dat deed hij altijd als hij diep na dacht. Vreemd trekje wel. "Ik denk Spanje. Ik wil zien waar mijn moeder is opgegroeid, al heb ik geen idee hoe ik er achter moet komen waar dat precies was", Zei hij toen schouderophalend. Nu ja, Spanje klonk toch wel als een fijn land, en sinds hij half Spaans was en er ook wel zo uit zag, kon hij toch niet veel mis doen door naar daar op reis te gaan, right? "Als jij me wat Spaans leert spreken voor ik vertrek tho, anders lijk ik zo stom als ik daar ben", Zei hij toen met een vrolijk grijnsje. Hij wou niet voor aap staan hoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptywo jan 14, 2015 11:11 pm

Ze keek door de microscoop en checkte het toen nog even met het boek. Ze checkte het toch even, je wist maar nooit. Daarna bevestigde ze dat hij gelijk had en legde het plaatje op de goede stapel. Ze keek even hoeveel het er nog waren. Nog maar twee. Ze keek de klas even rond en glimlachte toen wat, dit gingen ze winnen hoor. "Engels is mijn moedertaal, en ik heb als kind ook Frans en Spaans geleerd. Dus die twee spreek ik ook vloeiend. Verder spreek ik ook vrij goed Duits en Italiaans, en een beetje Nederlands en Russisch. Maar die laatste twee heb ik op vakantie leren spreken, en niet op school zoals Duits en Italiaans," vertelde ze. Ze richtte zich tot de tafel om zo de blik van Maurim te ontwijken. Ze vertelde nou niet echt met veel plezier dat ze zoveel talen sprak, omdat er dan ook door werd gevraagd. En dat wou ze niet. Mensen vertellen dat ze onsterfelijk was, als ze dat al deed, vond ze niet leuk. Of ze geloofden haar niet, of ze gingen zich heel raar gedragen. Ze had het aan bijna niemand ooit verteld. Behalve haar familie in York en Jean en Jamie, betwijfelde ze of veel mensen het wisten. "Ik vraag me echt af of je niet stiekem gewoon een robot bent hoor nu", hoorde ze hem zeggen. Ze keek op en zag dat het een grap was. Ze glimlachte een beetje en zei: "Ik verzeker je er van dat ik geen robot ben. Ik weet niet hoe je me zou willen testen, maar als je een manier weet zeg je het maar." Er was een wat breedere lach dan net verschenen op haar gezicht. Het was best grappig, maar ze  was nog noiit met een robot vergeleken dus dat was nieuw voor haar. Ze wachtte even en vroeg toen: "Als het dan vakantie zou zijn, zou er dan een land zijn waar je graag heen wil gaan?" Hij klikte een nieuw plaatje op de microscoop en ze merkte dat ze een vraag had gesteld die wat denkwerk vereiste. "Euhm..", Zei Maurim peinzend terwijl hij toen even met zijn vingers op zijn lippen drukte. Vanbinnen reageerde ze wat verbaasd op dat laatste, maar dat was van buiten niet goed te merken. "Ik denk Spanje. Ik wil zien waar mijn moeder is opgegroeid, al heb ik geen idee hoe ik er achter moet komen waar dat precies was", zei hij terwijl hij zijn schouders ophaalde. Ze knikte langzaam en dacht na over wat hij had gezegd. Had zijn moeder hem niks verteld over waar ze dan was opgegroeid? Blijkbaar niet. "Ben je van plan te gaan zoeken naar waar in Spanje je moeder is opgegroeid?" Vroeg ze aan hem. Het klonk best nieuwsgierig, en ze zou eigenlijk hebben moeten wachten om zo'n vraag te stellen. "Als jij me wat Spaans leert spreken voor ik vertrek tho, anders lijk ik zo stom als ik daar ben", zei hij met een grijnsje. Ze knikte en zei: "Natuurlijk, dat lijkt me erg leuk om te doen." Ze glimlachte en controleerde het plaatje op de microscoop. "Ik denk dat dit van dieren is," zei ze, een heel klein beetje twijfelend. Ze schoof de microscoop terug zodat Maurim of opnieuw kon kijken, of het laatste plaarje eronder leggen. All right, nog maar een, dit ging wel echt goed. Haar gedachten gleden weer terug naar Spanje. "Spanje is erg mooi. Zeker de moeite waard. Wel warm, heel ander weer dan in Rusland." Zei ze terwijl ze een beetje afdwaalde. Ze zou graag nog eens naar Spanje gaan, ze vond alleen de taal al prachtig. Ja, als het zou kunnen zou ze er zo weer heen gaan. Ze merkte dat ze was afgedwaald en keek Maurim weer aan. "Ik denk dat een beetje Spaans wel handig is als je daar gaat zoeken ofzo. Niet alle Spanjaarden spreken Engels. Maar ik denk dat het je wel zal lukken om Spaans te leren." Zei ze terwijl ze hem glimlachend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Emptyma jan 19, 2015 11:19 pm


Dat ze zoveel talen sprak, daar was hij echt wel van onder de indruk. Ze wist veel over biologie, en ook veel over talen. Sowieso wist ze nog wel meer over andere dingen, het kwam er gewoon op neer dat ze echt wel super slim was in zijn ogen. Misschien was hij juist degene die echt wel dom was en was zij gewoon normaal slim, maar okay daar dacht hij nu even niet aan. Hij kon ook wel slim zijn, als hij zijn best deed, right? Of ze was een robot, dat kon natuurlijk ook altijd. "Ik verzeker je er van dat ik geen robot ben. Ik weet niet hoe je me zou willen testen, maar als je een manier weet zeg je het maar." Zei ze met een lachje, en daar moest hij niet lang bij na denken. "Ik geloof je maar op je woord", Zei hij grijnzend, waarna hij luisterde naar haar volgende vraag. Oeh, dat was een lastige.. Daar moest hij toch wel even over nadenken.

Uiteindelijk had hij Spanje geantwoord. Het was best een logische keuze, sinds zijn moeder daar vandaan kwam. "Ben je van plan te gaan zoeken naar waar in Spanje je moeder is opgegroeid?" Vroeg ze, en hij knikte bevestigend. Het leek hem toch niet echt mogelijk, maar hij zou het wel proberen. Als hij wat Spaans kon, tenminste. Die taal had hij jammer genoeg nooit geleerd.. Maar hé, misschien kon zij hem helpen? Hij vroeg het maar meteen, nu ze hier toch waren. "Natuurlijk, dat lijkt me erg leuk om te doen." Stemde ze in, en hij werd meteen al weer wat vrolijker.

Ze controleerde het DNA en zei dat het dieren DNA was. Hij bekeek het ook even, maar twijfelde toch. "Hmm, ziet er eerder uit als mensen.. Maar jij bent de pro, dus we leggen het wel bij dieren. Niet dat fouten maken zo erg is", Zei hij met een glimlachje, terwijl hij het bij het stapeltje met dieren DNA legde. Tijd voor het laatste plaatje, aaaw yeah! Ondertussen vertelde ze dat Spanje heel anders was dan Rusland, en dat het inderdaad beter was om even wat Spaans te leren. "Ik denk wel dat ik Spanje leuk ga vinden tho. Ik heb niet voor niets Spaans bloed enzo", Zei hij, terwijl hij naar het plaatje keek. "En dit is mutanten DNA", Zei hij, veel zelfzekerder dan anders. Oefenen maakte hem beter, wist hij, en na al die plaatjes bekeken te hebben, was hij er wel beter in geworden. "Kijk jij nog even en roep dan Jamie maar, zodat hij kan kijken of alles klopt", Stelde hij voor, terwijl hij haar met een tevreden glimlachje aan keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Research is more fun with two vs. Arianna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Research is more fun with two vs. Arianna   Research is more fun with two vs. Arianna Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Research is more fun with two vs. Arianna
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Research [Marcial]
» It´s tea time! &Arianna
» Once upon a time.. |& Arianna
» Let's leave the world behind &Arianna
» People hiding everywhere [& Arianna]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms :: Biology Class-
Ga naar: