INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 It is not my or your night, it's our night - Kate

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptydo dec 04, 2014 11:30 pm

WHO NEEDS A GUN
Het was weer eens zover. Dit was het zoveelste gevecht al. Ze was het zat.

''Weetje wat?! Op het moment wens ik gewoon dat ik je nooit had leren kennen. Ik had beter geen moeder gehad, als je toch geen tijd meer voor me hebt en liever met weet ik wie veel wie rondhangt. Ik weet wel dat je steeds iemand ziet,
ik ben misschien dan niet van deze tijd maar ik ben NIET A C H T E R L I J K, MAM.''

'Bran-'

Meer dan haar halve naam en een ijskoude zucht was er niet. Wel, dat had haar blijkbaar stil gekregen. En Brandi snakte naar adem door alle emoties die ze voelde. Het was niet alleen teleurstelling, het gevoel van verraad maar voornamelijk boosheid.

''Wacht maar, ik ben sterker dan jou, op een dag zal het me lukken om door je schild heen te breken en je gedachten te lezen!''

Brandi wist niet wat ze allemaal zei in haar woede terwijl haar ogen langzaam zwart schoten en ze de telefoon steviger vast begon te houden en hem zo uit elkaar kon laten spatten als ze door zou slaan.

'Brandi, we hebben het er hier later over.. alsjeblieft? Ga nu naar de Danger Room, je bent al tien minuten te laat.'

Het meisje gromde, hing zonder nog wat te zeggen op. Zodra de verbinding verbroken was en ze door haar telekinese een uitbarsting van de plantjes in een as van vijf meter rondom haar uit elkaar liet spatten voelde ze zich meteen al een stuk beter. Ze liet haar ogen nog eens op het apparaat vallen waarmee ze net doorheen met haar moeder had gepraat en stopte het nutteloze ding terug haar zak in, liep koeltjes de kas uit, terug de kou van de buitenlucht in.

Als Elise er niet geweest was dan had ze nu nog met een shit humeur rondgelopen en had ze waarschijnlijk nog meer schade aangericht aan de school. Nadat ze snel een broodje van haar gekregen had, of eigenlijk meer een soort vanuit haar tas gestolen had, was ze ervandoor gescheurd naar de Danger Room en gebruikte ze haar telekinese om sneller te zijn. Snel bereikte ze de trappen die naar de lagere vloer zou leiden en dan zou ze nog een lange reeks van trainingsruimtes langs moeten. Het meisje zette haar kracht nog harder in, waardoor haar ogen oplichtten en ze haar handen steady langs haar heupen zette om daarmee vaart te maken. Hierdoor dacht ze terug aan de trainingen die ze gehad had en vervolgens aan het moment dat ze met Zoey had gehad in het zwembad en meteen raakte ze lichtelijk van slag, ze had geen idee wat ze met haar aan moest en daardoor had ze niet door dat ze al bijna bij haar bestemming zou zijn en crashte langs de deur heen, tegen de muur aan in de gang. ''Fuck, auw!'' Zei ze met het broodje in haar mond en nam die eruit nadat ze zich terug tegen de muur aan omhoog gekrabbeld had. Heel even half mink lopende kwam ze richting de deur van de ruimte en krabde ze op haar achterhoofd waarna ze haar haren goed streek, voor zover ze kon zien en voelen dat die wat in de war waren geraakt. ''Hee, euh, ik ben Brandi.'' Zei ze droogjes tegen de meid die er al stond. ''Ik was pas net ingelicht dat ik hierheen moest komen, dus als je lang moest wachten.. geef Jean maar de schuld.'' Vervolgde ze met een lichte grijns op haar lippen, het was een kleine leugen maar ach wat kon het schelen, ze verdiende het. ''Weet jij wat de bedoeling is? Ik heb hier nog niet eerder mee gewerkt.. dit is de eerste keer. Jean heeft me eindelijk van de trainingsruimtes verlost en nu ben ik hier dus. Vreemd dat er geen docent is, dus ik denk dat jij hier bekend mee bent?'' Zette ze een breder glimlachje op haar gezicht waarbij haar tanden ontbloot raakten voordat ze een hap nam van het broodje met ham, sla en komkommer.

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyza dec 06, 2014 12:52 am


TAGGED
Brandi
WORD COUNT
#
NOTES
<3
The animals inside came out to play,
When face to face with all our fears
Dressed in een lederen jack en een zwarte riped jeans stond ze op de boot. Samen met Jamie, de man had haar staan opwachten aan het afgesproken punt. Iets wat ze echt wel geweldig vond want wat had ze de man gemist. Oxford was helemaal niet zo geweldig zonder Jamie. Het eerste wat zij had gedaan was haar armen hartelijk om de man heen sluiten en hem eens stevig te knuffelen. Off course werd haar knuffel meteen beantwoord en raakte ze al heel gauw aan de praat over Genosha, de mutanten daar en Jean. Over die laatste werd enkel maar gezegd dat ze de directrice was of zo. Verder ging het over haar tijd op de universiteit en wat ze allemaal wel niet had uitgestoken toen hij weg was. Kate verzweeg niets, waarom zou ze ook? Jamie had haar opgevoed toen haar pa was gestorven. Ja, Jamie niet haar domme oma die haar altijd had gehaat. Hij wist zowat alles wat er maar te weten valt over haar. Oké, enkele dingen verzweeg ze wel maar dat was eerder bewust. Things like haar liefdesleven, dat bleef onbesproken want nou ja dat was gewoon privé, zelfs voor hem.

Nadat ze eindelijk werd begeleid door niemand minder dan Jamie van de boot richting haar kamer en ze haar spullen eenmaal had uitgepakt en alles naar haar zin had gemaakt in de kamer was er even een moment van bezinning. Alright, hier zat ze dus op een eiland waar ze niet meer af kon komen. Helemaal geweldig hoor. Niet dus, voor haar part bleef ze liever in Londen, maar ze had het aan Jamie beloofd en zoals altijd kwam ze haar beloftes aan de man na. Dus wat zou ze eens gaan doen? Gauw genoeg kwam er een antwoord. Haar mobiel trilde even en gaf aan dat ze een bericht had. Van Jamie off course, wie kon het anders zijn right? “My dear, can you please go to the Danger Room? It’s a great way to get in contact with your mutation and who knows you might get to know someone.” Danger room? Ach, waarom ook niet? Het was niet dat ze veel beter had te doen hier. Een klein probleem, waar de hell was dat ding?

Na toch een kleine 10 minuten doelloos te hebben rondgedwaald had ze haar trots even op zij gezet en was ze aan een goed uitziende jongen gaan vragen waar ze heen moest. Na even een kort praatje met hem gemaakt te hebben want ja hij was echt wel hot, legde hij haar uit waar het was en begon ze maar aan de weg die ze moest afleggen. Haar bruine ogen gleden langs de omgeving, langs de gezichten van starende leerlingen en soms bleef ze wel eens hangen bij een paar mensen. Al was het puur om te kijken of ze hun kon intimideren met haar blik. Uiteindelijk bevond ze zich in een vrij lange gang, compleet afgesloten van de buitenwereld. De gang was gevuld met trainingsruimtes, geen idee of ze hier eigenlijk wel mocht komen alleen. Maar momenteel had ze echt elke richtingsaanwijzijng die ze had gekregen van die jongen gevolgd en was ze dus hier beland. Kort wreef ze over haar nek terwijl ze haar handen in de zakken van haar leren jack stak en verder wandelde. Er leek wel geen einde te komen aan deze verdomde gang.  

Oké, dus toch wel. Aan de totaal andere kant van de gang las ze uiteindelijk Danger Room op een miniem bordje. Yeah right, alsof iedereen dat kon lezen. Jezus wat een sukkels! Snel genoeg had ze de deur geopend en stond nu in een lege kamer, nou ja leeg op wat dingen na. Maar het was van geen nut om ze te beschrijven. Kort keek ze rond maar ze zag niemand staan die haar misschien vooruit kon helpen. Tss, yeah right ze ging hier echt wel iemand leren kennen? Misschien een onzichtbaar iemand of zo. Wat wel vrij cool zou zijn tho. Een luide knal trok uiteindelijk haar aandacht. Was er nu iemand buiten tegen de muur aangeknalt of verbeeldde ze zich dat? Plots kwam er een meisje door de deur. Een grimas vormde zich om Kate’s lippen. Omg, ze was dus echt tegen een muur aangeknalt? Alright, keep your calm Kate tis je eerste dag je gaat niet meteen mensen uitlachen. De redhead stelde zich voor als Brandi. Een coole naam. ‘Kate, aangenaam.’ Wat moest ze anders gaan zeggen? Plots kwam er een hele uitleg waar ze uiteindelijk uit opmaakte dat er blijkbaar een uur was afgesproken voor deze ontmoeting zonder dat ze daar zelf besef van had. ‘Ik ben hier net, had wat moeite met de weg te vinden.‘ Grijnsde ze uiteindelijk. No shame in that. Moest die chick haar gaan uitlachen daarom, wel dan was ze gewoon dom en dan had Kate al meteen een antwoord klaar. Het volgende wat ze zei vond Kate helemaal geweldig. Zij hier bekend mee? No way in hell dus. Dat was dan weer echt typisch iets wat zei moest meemaken, kwam ze terecht in een ruimte met een onbekend persoon en ze wisten niet eens hoe of wat. Helemaal geweldig hoor. Thanks dad.. ‘Ja, about that.. Ik ben hier nieuw dus ik weet geen fuck af van een Danger Room, Jean, buiten dat ze de baas van deze plek is of de trainingsruimtes. So I guess we’re screwed?’ Obvious fact. Maar het was dus echt wel waar. Wist zij veel wat ze moest doen. Ze was hier amper 1 dag aanwezig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyza dec 06, 2014 9:00 pm

WHO NEEDS A GUN
''Kate! Lovely.'' Zei ze oprecht met een glimlach die ze liet vervagen door in haar onderlip te bijten en daarna haar ogen op de machines rond te laten gaan. De redhead streek alweer haar haren terug wanneer er een plukje eigenwijs naar voren was gevallen recht tussen haar ogen, wat een entree. Maar als Kate daardoor al ging grinniken had zij tenminste ook een excuus. Ze vertelde haar namelijk dat dit haar eerste keer ook was.. als in dat ze hier pas dus nét was. Of bedoelde ze dat ze maar net in de ruimte was? Ze twijfelde, maar het maakte ook niet uit. Ze bracht het broodje terug naar haar mond, nam er een schampere hap van wanneer ze langs Kate liep en haar vingers over wat knoppen liet glijden, zo lichtjes dat ze ze niet eens liet bewegen onder haar aanraking. De geluidjes die van de machine afkwam vulden haar oren zoveel harder dan dat bij een normaal mens zou gebeuren, maar daar was ze wel aan gewend. Soms had ze het gewoon moeilijker om geluiden van dichtbij en veraf te onderscheiden. Zelfs het knagen dat ze deed aan de ondersnede van het brood klonk als iets zoals een kettingzaag op volle kracht in haar oren. Als er iemand muziek draaide in zijn of haar kamer was dat een echte stoorzender voor haar. Gelukkig was deze ruimte haast geluiddicht en zou ze geen last hebben van de geluiden die op de bovenverdieping waren. Wél hoorde ze de trainingsruimtes net zoals dat ze vanuit de trainingsruimte altijd mensen in de Danger Room had gehoord zodra haar moeder daarbij anderen even had moeten helpen tussendoor. Of als ze net in of uit de trainingsruimte kwam. Dus ook al had ze deze ruimte nog nooit gezien of echt bestudeerd, ze kon wel uit mensen hun gedachten en stemmen opmaken wat ze ongeveer moest doen. ''Wacht, je hebt echt geen idee? Well, dan zijn we dus echt fucked. Tenzij..'' ze liep terug richting de deur. ''Jamie of Jean wat later zouden komen? Maar ik denk dat ze druk bezig zijn met andere dingen,'' zei ze met een frons zodra ze de gang rondkeek en vervolgens hoofdschuddend terug kwam. ''Nope, het ziet er naar uit dat we dit zelf moeten oplossen.'' Zuchtte Brandi en peuzelde vervolgens de rest van het broodje op, hield van het krakende geluid dat de komkommer tussen haar kiezen maakte voordat het tot een zacht goedje geplet zou worden en ze het door kon slikken.

''Dusss.. dit ziet er wel klikbaar uit?'' Ze keek even opzij naar Kate, wees naar een knop dat groter was dan de rest en een scherm dat er al uit zag dat verder alles al ingesteld was. ''Ik denk dat we dit enkel in hoeven te drukken en de rest vanzelf gaat?'' Zei ze wat twijfelachtig en liet haar stem dan ook zachter uitlopen voordat ze haar ogen terug keerde naar de knop.
''Fuck it.'' Ze drukte de knop in zonder er verder bij na te denken of te wachten op een waarschuwing van Kate of iets en meteen klonk er een hard geluid, voor haar hard dan, dat er iets vaccuums-achtigs open schoot. En ze keek meteen naar de richting waar het vandaan kwam. De deur richting de lege ruimte was open gegaan. Betekende dit dan dat ze er in konden? 'Enter the Danger Room.' Klonk het toen opeens vanuit het scherm waar ze net nog naar gekeken had en er stond een timer op van dertig seconden. ''Eh, let's go?'' Zei ze met een niet-vertrouwende blik op haar gezicht naar het meisje voordat ze er heen liep en in de ruimte ging staan.

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyzo dec 07, 2014 4:33 pm


TAGGED
Brandi
WORD COUNT
#
NOTES
<3
The animals inside came out to play,
When face to face with all our fears

Kate grijnsde eventjes om haar opmerking. Dat was best wel aardig van haar. Haar bruine ogen gleden even naar de machines waarmee je het waarschijnlijk allemaal moest kunnen fiksen. Why had Jamie nu niet gewoon even kort een beschrijving gegeven van wat ze moesten doen? Oh wait, misschien deed hij dat wel! Hoopvol checkte ze even haar mobiel en zocht naar een bericht van Jamie, maar nee hoor geen aanwijzingen. Helemaal geweldig. Ze hield van die man, maar soms kon ze hem ook echt wel wat aan doen hoor. Nou ja, in haar gedachten dan. Jamie was een persoon die ze nooit een haar zou krenken. Familie you know.

Ergens schaamde ze haar wel dat dit echt letterlijk haar eerste keer was dat ze de kamer binnen kwam. Niet dat ze het liet zien hoor, Kate snapte het begrip schaamte niet. Nooit gedaan. Ze lette misschien wel op met wat ze zei, maar als het neerkwam op wat ze deed dan was dat meestal ook wel het eerste wat in haar op kwam. Misschien moest ze daar ook eens beter over gaan nadenken. Nee, where’s the fun in that? Anders zou ze like binnenkort een robot achtig persoon worden en dat soort mensen was gewoon heel dom. Kate hield Brandi in de gaten, en goed ook toen ze haar vingers over de knoppen liet glijden. Damn, wat haatte ze het feit dat ze niet wist wat er nu ging gebeuren. Maar er leek niet meteen iets te veranderen in de ruimte dus daar maakte ze uit op dat ze niks had ingedrukt. Kort haalde ze haar schouders op. ‘Nope, ik heb geen eens een idee wat er gaat gebeuren hier of zo. Newbie all the way hoor. Ik ben hier misschien net drie uur of zo en toen moest ik naar hier komen.’ Legde ze kort uit terwijl Brandi vertrok richting de deur. Eah? Ze ging haar nu toch niet alleen laten hea? Hoe moest ze dat weer gaan uitleggen aan Jamie. Gelukkig ging ze dus alleen maar checken of dat er iemand aan kwam, maar dat leek dus niet het geval toen ze weer terug kwam. ‘Zo moeilijk kan het niet zijn right? Of vergis ik me nu gewoon zo hard?’ Klonk het al lachend terwijl ze haar blik uiteindelijk weer vaststelde op Brandi die heel smakelijk aan het eten was. Right, dat was ze dus vergeten. Helemaal slim van je Kate.

Meteen schoot haar blik naar de grote knop waar ze eigenlijk echt wel op wilde klikken. I mean, wie wilde er nu niet op een glimmende knop drukken? Een grimas verscheen op Kate’s gezicht. Ach, why the hell not right? Zoals Brandi al zei leek alles al klaar te staan voor hun. ‘Wel, ik denk het wel. En anders zien we wel wat er gebeurd.’ Klonk het terwijl ze haar schouders weer eens op haalde.
En ja hoor, opeens drukte ze de knop in. Een geluid klonk, maar er leek niet bepaald iets te zijn veranderd. Tenzij het aan haar lag, maar dat zou wel niet zo zijn. Nou, het enigste wat er was, was een deur die open was gegaan of zo. De stem die uiteindelijk klonk, liet haar zo hard schrikken dat ze wel kon gillen. Al deed ze dat natuurlijk niet, want dat was niet cool weet je wel. Het gene wat haar ergens wel een beetje angst in boezemde was de timer die aan het aftellen was. Wat zou er gebeuren als ze hier gewoon bleef staan? Stel je voor dat als zij de kamer niet in ging, er iets met het roodharige meisje ging gebeuren als straf of zo. Wist zij veel. Kate besloot het er maar niet op te wagen en vertrok iets later als Brandi. ‘Ik zweer het, als ik dood ga omdat jij op die knop drukte. Dan kom ik terug als geest en dan ga ik echt een klopgeest worden bij je.’ Even voor de duidelijkheid, het was een grap. Hoewel, misschien zou ze het nog echt wel doen. You never know!

Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyzo dec 07, 2014 5:53 pm

WHO NEEDS A GUN
Brandi keek verdacht de overbelichte blauwe ruimte rond waar ze nu in stond, draaide een rondje. Ze was verbaasd over hoe rond de ruimte was, zo haast een echte cirkel die dan perfect uitliep tot een smooth rond plafond en ze schraapte haar keel zachtjes, keek terug naar de deur opening wanneer ze Kate aan hoorde komen lopen. Brandi kon het niet helpen om zachtjes te grijnzen om de gedachten die ze oppikte. ''Denk je nu echt dat ze ons gaan vermoorden hier? Dit is een veilig eiland. Of nouja, dat is in ieder geval wel de bedoeling. Eerst waren het de mensen die andere mutanten pijn deden, nu doen we dat bij elkaar. Per ongeluk of expres. In mijn geval het eerste, maar er zitten ook wat psycho's op het eiland.'' Ze beet op de zijkant van haar onderlip voordat de vrouwen robotstem waarschuwde dat ze nog maar tien seconden hadden en begon toen vanaf dat getal af te tellen. ''En anders.. was het nice je gekend te hebben voor drie minuten.'' Grijnsde ze al wat voorzichtiger, nu ze zelf ook wat in paniek begon te raken omdat ze geen enkel idee had hoe dit eigenlijk ging werken. Straks ging dit écht pijn doen of kwamen er felle flitsen die een epileptische aanval konden veroorzaken. Ze was erg gevoelig voor alle moderne technische dingen, dat was ze zeker. 'Drie,' ze draaide haar ogen nog een laatste keer naar Kate. 'Twee,' ze balde haar handen op tot vuisten. 'Eén,' en ze kneep haar ogen dicht, bang voor harde geluiden en lichtflitsen en alles wat er zou komen. Een suizend geluid klonk, een soort technische laser die over hen beide heen ging en van boven naar onder werd er een nieuwe omgeving gesynchroniseerd.

Wanneer het geluid van vogels haar oren bereikten opende ze haar ogen weer. Ze was in een volledig nieuwe omgeving en het was ook meteen stervensdonker. Brandi liet een enorme hoeveelheid door haar mond ontsnappen en haar ogen vielen terug op Kate, zette gauw een paar stappen dichterbij omdat ze geen idee had wat er ging gebeuren. ''Well, pluspuntje, we zijn niet dood? Maar ik heb geen idee wat er is gebeurd en waarom en..'' ze viel stil. Het werd plotseling dood stil, er was geen vogel meer in de omgeving te horen, niet eens in de verte. Was het vanwege hun aankomst? Ze keek even rond met haar mond voorzichtig open, haar ogen ietwat wijder. Ze waren midden in iets dat haar deed denken aan het bos van Genosha, maar dan.. met heggen? De roodharige had moeite met te bedenken wat dit moest voorstellen, simpel genoeg omdat ze nog nooit zoiets had gezien. ''Jean heeft hier niks over gezegd..'' fluisterde ze nu, de angst begon nu wel in haar te schieten. En ze keek terug naar Kate. ''Ik snap het niet.'' Bekende ze eerlijk. En als ze iets niet snapte dan kon ze nog wel eens haar controle verliezen over haar mutatie. Was dit een test? Een test dat ze zich moest vertrouwen op anderen in plaats van alleen op zichzelf.. maar ook op haar mutatie? Dat ze niet terug in haar duistere vorm zou schieten uit angst.. uit woede?

Ze begon met haar ogen al snel aan het donker te wennen. Zo moeilijk was dat niet, niet nadat ze haar hele leven lang al in een duistere kamer had gezeten zonder een straaltje licht. ''Kate.. je moet weten dat ik niet betrouwbaar ben, ik weet niet waarom ik hier met jou ben gezet.. de enige met wie ik getraind heb is Jean en zelfs haar heb ik vaak pijn gedaan. Ik..'' een schreeuw klonk. Een onmenselijke schreeuw dat de grond lichtelijk deed schudden en ze kneep al gauw haar neus dicht, het was niet uit te staan. Op momenten zoals deze haatte ze haar extreme zintuigen en ze keek de richting op van waar het vandaan kwam, al stond er een gesloten heg voor. Een heg dat zich op dat moment langzaam uit elkaar trok en een pad voor hun opende.

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyzo dec 07, 2014 10:27 pm


TAGGED
Brandi
WORD COUNT
#
NOTES
<3
The animals inside came out to play,
When face to face with all our fears

Zodra ze de ruimte was binnen gelopen werd ze overweldigd door het licht. Ugh, what the hell. Jamie wist dat ze niet goed tegen licht kon, waarom stopte hij haar dan meteen in een plek als deze? Liefst van al sprong ze weer uit de ruimte, terug naar die andere kamer waar het normaal verlicht was. ‘Ik weet niet wat ik moet denken oké. De enigste die ik hier ken is mij.. Jamie.’ Wat bedoelde ze er trouwens mee dat ze andere per ongeluk pijn deed? Damnit, was dit echt wel zo’n geweldige keuze geweest van het schoolhoofd om haar met iemand samen te zetten die haar mogelijk kon verwonden. Hoewel, om haar te verwonden moest je al heel sterk zijn hoor. Uiteindelijk begon die mysterieuze stem die haar aan het schrikken had gebracht af te tellen, en bijna zag ze de paniek toenemen bij Brandi. Ja hoor, nu schoot ze in paniek. ‘Same goes for you.’ Ging ze uiteindelijk toch maar mee. Gelijktijdig als het meisje dat naast haar stond schoot ze haar ogen, al was het maar om dat stomme licht buiten te sluiten op de aftelstem had ze heel even geen acht meer gesloten aangezien ze zich toch iets of wat voelde verzwakken door het veel te felle licht. Toch won haar nieuwsgierigheid het en opende ze haar ogen, nog net zag ze een laser over haar heen gaan voor ze de rest van de ruimte voor haar ogen zag veranderen in wist zij veel wat.

De plotse duisternis die er was gekomen sterkte haar meteen weer aan en ja hoor Kate voelde zich weer kiplekker. Duisternis, haar time of the day! Kate was meteen gewaar geworden aan de omgeving, maar ze wist niet wat ze er over moest denken. Ze waren omsingeld door heggen, en dat plotse geluid van vogels dat weg stierf voorspelde niet veel goeds. Uit automatisme sloot Kate haar hand om Brandi’s pols, klaar om weg te schieten met het meisje natuurlijk moest er iets gebeuren. Zelf snapte ze er weinig van, wat dit alles moest voorstellen dan. Het enige wat ze even kon bedenken was dat ze in een soort doolhof terecht waren gekomen. De enigste reden waarom ze dit dan weer kon bedenken was omdat ze als 8 jarige ooit eens met Jamie naar een soort gelijk iets was gedaan, maar dat was een soort van speeltuin geweest en zo. Niets vergeleken met dit. ‘Denk op dit moment maar niet aan Jean of Jamie for that matter. We zullen hier samen uit raken, dat moet gewoon oké?’ Brandi’s angst nam toe, en het zinde haar helemaal niets. Kate was altijd al gewend aan vreemde situaties, hell haar hele leven was gewoon raar. Maar ze vond het kinda idioot dat ze hier als een soort mental coach stond voor de moment. Goed ja, ze wilde Brandi echt wel gerust stellen want het meisje leek legit scared. Geen idee door wat het juist kwam, maar het was dus aan haar om haar kalmte te bewaren en niet in een of andere psychose te raken omdat ze helemaal geen idee had van wat er nu juist aan de hand was.

Een frons verscheen op haar gezicht toen het meisje begon over dat ze Jean had pijn gedaan. Door een oorverdovend geluid brak ze haar uitleg uiteindelijk af, iets wat haar ontstelde maar boeien. Kate’s gezicht verstrakte terwijl ze met een koele blik voor haar uit keek, naar de heg die langzaam maar zeker open schoot. Alright, of ze rende die kant uit maar daar kwam het geluid vandaan of ze renden weg. Aangezien zij niet het soort persoon was dat gevaar uit de weg ging besloot ze maar voor hun tweeën te beslissen dat ze er door moesten. ‘Mij kan je niets doen. Maak je daar maar geen zorgen over.’ Sprak ze kalm tegen het meisje. Nee hoor, haar diamantjes beschermde haar wel. ‘Stay close, whatever hier is het zoekt ons en ik heb geen zin om hier in mijn eentje rond te dwalen oké?’ In al die tijd had ze de pols van Brandi nog steeds niet los gelaten, en dat was ze ook niet van plan. Als ze dit doen, dan was het samen en op geen enkele andere manier. Kate schonk haar nog een bemoedigende glimlach voor aleer ze het meisje met zich mee trok door de heg heen, richting het lawaai dat net zo goed even hun dood kon betekenen. Maar wat wist zij nu, zij was de nieuweling..    

Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyma dec 08, 2014 10:28 am

WHO NEEDS A GUN
De roodharige slikte, de woorden die Kate tegen haar sprak waren precies de woorden die Jean haar ook verteld had. En zie waar het schoolhoofd dat gebracht had. Ze merkte hoe droog haar keel en mond geworden was. Als ze nu eens water gedronken had, of iets dat haar niet uitgedroogd liet voelen. Ze fronste om haar eigen gedachten, really? Really? Ze dacht nu aan iets te drinken terwijl ze misschien wel de dood konden naderen. Wanneer Kate kalm tegen haar sprak keek ze haar terug aan en merkte toen pas op hoe ze haar pols vast hield en ze ademde rustig in en uit. Als Kate niet van streek was, welke reden had zij dan nog om te panikeren om haar mutatie. ''En ik heb ook geen zin om afstand te nemen, we moeten hier samen uit zien te komen.. ik bedoel, ze laten ons toch niet écht dood te gaan? Tóch?'' Fuck, zij moest dat juist weten. Kate was nieuw, zij wist niet hoe het er hier aan toe ging op school. En zij wel. Tenminste.. soort van? ''Wat een combinatie.. ik weet niet wat de bedoeling is en jij net zomin omdat je hier pas net bent.'' Fluisterde ze, al kapte ze haar praten want Kate nam haar op dat moment mee door de heg heen, die ze vervolgens terug aan elkaar hoorde knagen en zodra ze omkeek was dat ook zo. De heg sloot zich uit zichzelf weer.. er was geen weg terug. Ze beet haar lip, keek terug naar voren en snoof toen ze merkte hoe koud de lucht was en die haar neus snel verkoelde. Als ze nu eens een sjaaltje of iets meegenomen had.. Maar nee hoor, ze droeg korte mouwen omdat ze eenmaal geen shit gaf om de buiten temperatuur.

''Wat nu?'' Vervolgde ze in een fluister, al meer vastberaden om dit samen met haar te doen. Ze hadden de keuze om twee wegen in te slaan. Een linkse en een rechtse weg. Haar andere hand balde ze op in een vuist. De grond begon weer te trillen, harder ditmaal. Ze slikte alweer, maar niet zo angstig meer. Ze vertrouwde op Kate, dat ze dit samen aankonden. Een andere schreeuw volgde die helemaal door haar maag heen ging, het maakte haar misselijk. Niet heel misselijk maar genoeg dat ze wenste dat ze het broodje niet gegeten had. Waarom had Jean haar hier niet hierover gewaarschuwd? Of Jamie tegen Kate? Ze had wel wat opgevangen van haar gedachten maar haar focus ging naar alles om haar heen en bovendien vroegen haar extreme zintuigen ook een heleboel aandacht. De geur werd sterker, zo sterk dat ze haar losse hand voor haar mond sloeg en probeerde haar eten binnen in haar maag te houden, wat geen gemakkelijke taak was. Fuck, ze neigde echt naar dat sjaaltje, niet alleen voor warmte maar ook om die voor haar neus en mond te binden. Ze richtte haar oceaanblauwe ogen naar Kate, ze moesten hier niet stil blijven staan en zonder nog een woord te verspillen trok ze háár dit keer mee naar de andere richting van waar het geluid en gestommel vandaan kwam en dus rende ze zo hard ze kon, al hield ze ook rekening met Kate, de rechterkant in en legde haar hand voorzichtig in de hare in plaats ervan dat ze onhandig bij haar pols vastgehouden werd. Ze hoorde duidelijk hoe het geluid dichterbij kwam, een monster.. iets afschuwelijks. Ze wou het niet zien, ze wou het niet meemaken, en toch was er geen ontkomen aan...

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyma dec 08, 2014 5:54 pm


TAGGED
Brandi
WORD COUNT
#
NOTES
<3
The animals inside came out to play,
When face to face with all our fears

Brandi leek echt legit scared. Iets wat de angst die ze eerder zelf had gevoeld volledige had bekoelt. Raar maar in deze omstandigheden wel beter voor hun twee. Er moest namelijk iemand de koele kikker uithangen en hoewel het compleet idioot was om haar dit te laten doen, moest zij wel het voortouw nemen. Uiteindelijk leek ze toch iets wat rustiger te worden. Kijk, dit was wat ze nodig had! De woorden die ze sprak klonken ergens wel logisch. Waarom zou Jamie haar hierheen sturen als hij zeker wist dat ze hier heelhuids uit kon raken? Kate besloot haar vertrouwen in de man te gebruiken om zichzelf een boost te geven van energie. ‘Natuurlijk niet. We gaan niet dood. Serieus we kunnen dit wel aan!’ Besloot ze uiteindelijk even te zeggen. Geen idee of die woorden wat uithaalden bij Brandi, maar het was echt nodig nu dat ze gewoon op elkaar gingen vertrouwen. Want anders gingen ze hier echt niet leven vandaan komen. Kate had haar graag willen laten uitspreken, maar dan was de heg misschien eerder gesloten en zaten ze helemaal ingesloten dus trok het meisje zonder pardon Brandi met haar mee. Verbazingwekkend had ze nog gelijk gehad, ze waren er net door of de heg sloot zich al meteen. Op dit moment was Kate wel vrij dankbaar voor de jas die ze aan had, oké hij was dun maar hij hield het meeste van de koude buiten. Terwijl Brandi het wel koud leek te hebben aangezien haar neus al snel net zo rood zag als haar neus. Misschien moest ze…? ‘Wil je men jas? Ik kan de kou goed verdragen, en op dit tijdstip heb ik er meestal toch geen last van.’ Het was zo. In de avond had ze nooit last van de koude, wat ongetwijfeld veel met haar mutatie te maken had. Dus waarom zou zij haar jas aanhouden right?

Yeah, wat nu? Kate had zoals altijd niet ver genoeg nagedacht. Ze had gewoon doorgezet richting het lawaai omdat dat haar het slimste leek. Want waar de hell het beest zich ook bevond, daar dicht bij moest de uitgang zijn right? Zo leek het haar toch. Zodra het geluid weer klonk, dit keer harder dan eerst en ook de grond leek langer te schudden keek Kate met een ruk op. Of ze bleven staan, of ze liepen weg. Kate was meer fan van het eerste, maar ze had geen idee wat Brandi dacht. Over het meisje gesproken, Brandi leek opeens heel misselijk te zijn geworden. Al was dat misschien maar een illusie. Misschien was het wel voedselvergiftiging of iets? Dat zou werkelijk de kers op de taart zijn hoor. Voor ze ook maar iets kon zeggen was zij degene die plots meegetrokken werd, in natuurlijk de geheel tegen gestelde richting als waar het geluid vandaan kwam. Damnit, dat was dus niet de bedoeling. Onder het rennen door, want ja ze leken wel 100km/uur te gaan verstrengelde hun vingers met elkaar. Iets wat veel aangenamer was onder het lopen door. Het geluid van krakende takken achter hun bereikte haar oren, blijkbaar was hun snelheid niet groot genoeg. Kate besloot dat het wel even genoeg was. ‘Brandi, loop door zo snel je kunt. Ik hou dat wezen wel even op. Ik meen het, je loopt door, je kijkt niet achterom want dan ben je blind. Ik zie je binnen vijf minuten maximum weer.’ Gooide ze er uiteindelijk uit waarna ze haar losliet in de hoop dat ze ook nog werkelijk ging doorlopen en dus genoeg op haar vertrouwde in plaats van iets dom te doen en bij haar te blijven staan en zo haar hele plan te dwarsbomen. Met een licht dwingende blik staarde ze het roodharige meisje aan, hopelijk begreep ze het. Brandi liep uiteindelijk door tot haar grootste verbazing. Maar aight, dat was dus goed. Kate draaide zich een halve cirkel om zodat ze nu naar de kant stond gedraaid waar het aanhoudende geluid van kwam. Kort snoof ze. Aight, ze kon dit fixen! Ze bracht haar beide handen voor zich en wachtte. Zoals al verwacht bleef het beest niet echt lang meer weg. De grond onder haar voeten begon harder te trillen, en een onmenselijke stank drong haar neusgaten binnen. Damnit, konden ze niets sturen dat naar snoepjes rook of zo? Dit was gewoon misselijkmakend.
Als je die geur al onmenselijk vond, moet je er maar eens bij nadenken wat er nu voor haar neus stond. Het was een dier, dat was het enige punt van zekerheid dat ze had. Soort of alles ontging haar meteen, het was gewoon een rare mishmash van alles. Voor een moment sloot ze haar ogen. Gevaarlijk, ja whatever. Het geluk dat ze nu wel niet had dat ze in het volle licht van een volle maan stond was echt groots. Kate voelde hoe de kracht zich eerst vestigde in haar hart, en zo uiteindelijk als bloed werd door gepompt door haar hele lichaam. Wanneer ze haar ogen uiteindelijk open sperde hadden deze een witte kleur aangenomen. Op dat zelfde moment dat ze haar ogen had geopend was het beest dichter naar haar toegekomen en genadeloos schoten er drie precies gerichte stralen uit haar handen. De ene trof het dier volledig op zijn kop, de andere raakte een van zijn poten en de derde trof het dier dat inmiddels begon te steigeren pal in het midden. Dat was dan ook meteen haar teken om er weer vandoor te suizen. Hopelijk vond ze Brandi nu wel snel terug en was ze niet een of andere weg ingeslagen die nu versperd was. Dat zou wel vreselijk annoying zijn. Inmiddels hadden haar ogen ook weer hun normale bruine kleur aangenomen en leek het alsof er helemaal niets was gebeurd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyma dec 08, 2014 9:07 pm

WHO NEEDS A GUN
Kate had gelijk. Inderdaad, zij gingen er niet aan. Als Brandi de rare angst die ze had van zich af kon gooien dan was er niets meer dat haar kon stoppen, zelfs haar eigen moeder niet. Ze was sterker dan haar, veel sterker. Ze had haar krachten gezien en Jean die van haar ook, ze had de blik in haar ogen gezien.. de blik van onzekerheid, over haar eigen dochter. Iets dat haar op dat moment zwak had gemaakt maar nu plotseling oncontroleerbaar. Kate had haar dat laten realiseren. ''Ehm, ik weet niet- weet je dat heel zeker? Het is jouw jacket en je kent me nog maar net?''

Van het ene op het andere moment voelde ze haar adem in haar keel stokken zodra ze rende, ze focuste zich op zoveel dingen tegelijk; de omgeving, het blijven vasthouden van Kate's hand, haar snelheid, de geur die haar nog steeds misselijk en langzamerhand zelfs duizelig maakte, de kou die in haar huid sneed omdat ze snelheid maakte en dan ook nog eens wélke kant ze precies op rende. Hierdoor had ze niet verwacht dat Kate zomaar haar hand zou loslaten en zelf stil zou blijven staan. Met verwijdde ogen keek ze achterom, totdat ze zich realiseerde wat Kate gezegd had en ze hijgde een snelle ''oké!'' al dacht ze totaal niet aan wat de gevolgen zouden zijn. Konden zijn. Snel keek ze weer voor zich en struikelde bijna over een wilde wortel heen omdat ze niet op de grond gelet had, maar ze wist zichzelf te herpakken met haar vingertoppen tegen de grond en wou op dat moment achterom kijken naar wat Kate aan het doen was, tot ze zich nog net op tijd haar woorden herinnerde en tegen zichzelf vloekte. Binnensmonds, natuurlijk. Blind worden was allesbehalve goed. Ze sloeg een hoek om, aangezien het doolhof van heggen haar daarheen leidde en het nog altijd een weg was die rechtdoor ging, en keek toen pas achterom, probeerde zich te focussen op of ze iets kon horen van wat Kate aan het doen was. Maar het was doodstil, behalve op haar extreme gehijg na. Damn, ze had echt geen conditie. Al trainde ze nog zoveel, dat betekende niet dat ze dat in de gymzaal deed. Misschien moest ze eens langs Damian gaan.. nee, nee, focus! Ze beet op haar lip wanneer ze zichzelf terug bijeen wist te krijgen en ook al was tijd nu niet van toepassing; het knaagde aan haar wanneer ze niks meer hoorde. En ook al had Kate gezegd dat ze niet meer terug mocht gaan, ze wilde weten of alles goed met haar was. Bovendien.. was de misselijkmakende geur plotseling weg? Hier klopte iets niet. Ze voelde het aan haar intuïtie, de manier waarop er rillingen over haar lichaam heen liepen en ze liep terug naar waar ze net de hoek omgeslagen was- wat.

Waar was de.. ze kon toch haast zweren dat hier net een pad gezeten had? Dit kon niet waar zijn.. de heg was gesloten geraakt? Hoe kon ze het niet gehoord hebben? Maakte dit doolhof haar gek? ''Kate?!'' Zei ze eerst op een normale toon, wist niet goed wat ze anders moest doen. Ze klemde zich vaster aan de jacket die ze van haar aanhad. Dit was niet goed, helemaal niet goed. ''Kate!'' Schreeuwde ze dit keer harder, duwde tegen de heg aan. Daar was geen beweging in te krijgen. Nog eens duwde ze er tegenaan, met haar schouder forcerend. En opnieuw kwam er geen snippertje van de heg of tak vanaf. Ze gromde geïrriteerd, totdat ze ineens gehijg hoorde dat niet van haar, maar ook niet van Kate af kwam en ze draaide zich angstig om. Alsof het nog niet koud genoeg was, was het nog veel kouder geworden. De temperatuur was spontaan met tien graden gedaald en ze stond er stokstijf. Wat ze zag was niet menselijk, niet eens in de buurt van een mens te noemen. Ze kende dit niet. En het was ook nog eens minstens vijf keer zo groot als haar. Tien keer? Misschien zelfs vijftien keer? Nog meer rillingen gingen over haar lichaam heen, zo erg dat ze haar kaken strak op elkaar klemde. Buiten de smerige geluiden van het beest was er geen enkel ander geluid te horen. Heel even was er stilte, een ijzige stilte waarbij ze het beest in haar opnam en het beest haar, voordat de bom zou vallen. En die viel al snel. Het klapte met zijn kaken en zette snel zijn poten dichterbij haar. Ze keek snel om zich heen, ze zat vast.. de enige weg waar ze op kon was degene waar hij stond, en dat was geblokkeerd. Een angstaanjagende gil verliet haar keel voordat ze haar handen omhoog hief en haar ogen op die van het beest richtte. Ze hield hem tegen met haar telekinese, een onzichtbaar schild was gevormd tussen hun twee. Meteen vond ze de adrenaline kick om een ontsnappingspoging tussen zijn twee poten te vinden en zodra ze haar schild afkapte rende ze zo snel als ze kon onder het beest door, gleed onder de kont door en raapte zichzelf heel snel weer op. Mooi, Brandi: één. Verschrikkelijk monster: nul. Ze stond voor. Nu nog. Het monster schoot uit zijn verwarring vandaan en draaide zich vliegensvlug om, haar richting op en zette een versnelling in waardoor hij gemakkelijk de roodharige meid in kon halen. Maar dit keer was Brandi niet langer meer bang. Ze had zojuist haar angst al groots overwonnen. Ze bedacht zich de training van Jean.. aan hoe haar leven eerst was vóórdat ze hier op Genosha terecht was gekomen. Ze wist dat ze haar duistere slechte kant niet kon laten overnemen, maar dit vroeg om geen enkele andere keus. Kate was nergens meer te bekennen.. wie weet was er wat met haar gebeurd.

Zodra ze een lange kilometer gerend had, met minstens drie verschillende wegen ingeslagen te hebben, stopte ze hijgend en lichtte haar ogen op. Dat was een teken dat haar telekinese werkte en ze probeerde het beest tegen te houden met de goede energie die in haar zat, maar des te meer ze het uit probeerde te houden en des te meer het monster er tegenaan duwde, het haar minder lukte om haar positieve kracht in werking te houden. Ze kon niet toegeven, maar ze moest wel.. ze moest toegeven aan haar duistere kant. Het kon niet anders. Ze had hier nog niet lang genoeg voor getraind. Brandi gaf een teleurgestelde sob wanneer haar ogen stopten met lichtrood kleur te geven en al gauw kwam de zwarte kleur er voor in de plaats, de aderen rondom haar ogen kwamen naar voren en ze voelde hoe ze bezit nam over het monster zijn innerlijke organen. Ze voelde zijn of haar hart bonken en ze stak haar hand naar voren, alsof ze het echt in haar hand vast hield en kneep er in. Met pijnlijke kreunen zakte het monster daardoor ineen en gilde hij dit keer. Ze had de jager overwonnen. Heel even nog.. heel even.. voordat ze haar hand ineen kon klampen en die tot een vuist gebald was. En dat was het moment dat het monster ook geen kick meer gaf. Het was dood. En opnieuw volgde er stilte en ze probeerde met alle macht haar donkere kant uit haar te schakelen, met zoveel moeite dat ze uiteindelijk overgaf op de grond al hijgende. ''Fuck..'' Vloekte ze tegen zichzelf, haast onhoorbaar voor ieder ander om haar heen, maar voor haarzelf was het zo luid als een grote druppel die in een plas water viel. Met het zweet op haar voorhoofd snakte ze naar adem, veegde haar mond schoon aan haar hand en zette stappen naar voren zodat ze weg raakte uit deze gang. Ze kon het niet langer aanzien, niet eens beseffen wat ze zojuist had gedaan. "Wat nu.. wat nu.." scheen er een gebroken toontje in haar stem door. Ze was alleen en terug naar haarzelf veranderd. Dat was een ding, maar het tweede was dat ze Kate kwijt was. Maar dan ook echt helemaal kwijt. De verbinding van haar telepathie leek ook weggevallen te zijn. Of het door deze omgeving kwam of dat er iets met Kate gebeurd was wist ze niet. Ze wist het niet en dat was het ergste dat haar kon slopen. Onwetendheid.

"Kate.." bracht ze verdrietig tussen haar trillende lippen vandaan als ze naar de donkere lucht keek, dat amper door de hoge heggen heen werd gelaten. De hoeveelheid energie die ze net gebruikt had was zóveel dat ze haar knieën voelde trillen en voordat ze de kans had om zich terug op de grond te richten en naar een heg te grijpen was ze al door haar benen gegaan en sloot ze haar ogen met haar bovenlichaam gestrekt. Ze was niet slaperig, ze moest gewoon even.. heel even rusten.

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptydi dec 09, 2014 12:00 am


TAGGED
Brandi
WORD COUNT
#
NOTES
<3
The animals inside came out to play,
When face to face with all our fears

‘Ja, en ik zie dat je het koud hebt dus trek maar aan.’ Bromde ze kort. Het brommen was iets wat ze eigenlijk niet echt had bedoelde. Het gebeurde zo maar. Dat was Kate, deal with it anders kon je opzouten. Gauw genoeg trok ze het jasje uit en overhandigde dat aan Brandi. Of het veel zou uithalen was nog maar de vraag, maar kijk ze had het tenminste aangeboden dus als het roodharige meisje het nu nog koud had kon zij er niet veel meer aan veranderen. Of misschien wel, dat ging vooral af van haar mutatie en of ze er wel zin in had.

Kate had zich niet al te veel meer aangetrokken van Brandi toen ze eenmaal ver genoeg van haar verwijderd was. Haar ogen waren gericht op het misselijkmakende monster en ze moest echt haar best doen om niet over haar nek te gaan door die freaking stank. Er waren genoeg manieren om dat beest helemaal kapot te maken. Een volle maan verschafte haar altijd het uiterste van haar powers dus haar opties waren eindeloos. Maar toch besloot ze voor de iets simpelere tactiek te gaan en gewoon wat energie van de maan te herleiden en het zo af te vuren op het beest. Schade zou het aanrichten en nog geen klein beetje ook, en dan was ze wel van dat nutteloze beest af ineens. Dus zo deed ze het ook, de drie beams troffen het beest waar het getroffen moest worden en daarmee was dat verhaaltje uit en zette ze het ook meteen weer op een lopen in de hoop dat ze Brandi meteen weer zou vinden. Ze volgde de richting ook meteen waar naar het meisje was gegaan, voor zover zij wist dan ook. En het leek ook echt alsof ze goed zat want hier en daar zag ze wel enkele gebroken takken liggen.

Tot het spoor ophield en ze stootte op een gigantische heg. Hm? Dat kon niet goed zijn, right? Bedenkelijk staarde ze naar de heg maar ze wist zelf ook wel dat ze er geen beweging in zou krijgen. In haar deel van het doolhof, want ja ze leken nu wel gescheiden te zijn als Kate niet verkeerd was gelopen, begonnen de vogels langzaam maar zeker ook weer vrolijk lawaai te maken. ‘Jow, Brandi. Als je me kunt horen, blijf dan waar je bent oké? Ik vind wel een manier.’ Desnoods moest ze heel het freaking doolhof rondlopen, maar ze zou de andere kant van die heg wel bereiken. Nou ja, als ze daar dus al was. Voor een kort moment keek ze naar weerskanten van de plek waar ze nu stond. Aangezien ze net van rechts was gekomen, leek het haar beter om nu naar links te gaan. Wie weet was dat beest wel niet dood geweest en stond het haar ergens op te wachten wist zij veel. Dus Kate schoot dan ook naar links in de hoop dat ze de juiste keuze had gemaakt. Onder het lopen door voelde ze zich vrijwel meteen bekeken door iets, en ze raakte dat onbehaagelijke gevoel ook niet kwijt. Na een paar keer na elkaar van links naar rechts te zijn afgeweken stond ze op een drie slag. Goed, wat was het nu? Als ze een van die wegen in ging dan kon ze uitkomen op de plek waar ze begonnen was, maar ze kon evengoed ook uitkomen bij Brandi. Doelloos staarde ze naar de drie slag, om vervolgens even op haar hukken te zitten en de grond te checken. Qua sporen was er niets zichtbaar, niet van beesten of van mensen. Een van de drie paden was met mos begroeit terwijl de andere twee volledig uit steen leken te bestaan met hier en daar eens een overschakeling naar kiezelsteen. Wat zou de logische keuze zijn? Het pad met mos. Dat was het mees uitnodigend om te bewandelen. Dus dat viel al meteen weg. Sinds ze bij haar laatste draai naar links was gegaan besloot ze het uiterst rechtse pad te nemen. Het harde geren van eerder, was inmiddels trouwens ook veranderd in gewoon wat gejog. Maar het was duidelijk dat al haar zintuigen verhoogd werden door de heersende dreiging die duidelijk voelbaar was. Het was een best wel heftige brul die haar aandacht trok. Blijkbaar had ze toch het juiste pad gekomen. Geluid, betekende dat Brandi in de buurt was. En in gevaar…

Inmiddels bevond Kate zich in een geheel ander gangenstelsel. De muren rezen hoog boven de hoogte van de heggen van eerder uit. Ze leken wel gemaakt te zijn van steen of iets, al waren ze begroeid met klimop. Great, kon ze ook nog naar omhoog gaan kijken. Dat bedacht ze dan ook net op tijd, een helder groene smurrie kwam naar beneden en belande recht op haar schouders. De waarschijnlijk giftige materie beet zich meteen door haar shirt heen, maar instinctief was haar diamantenhuid over haar gewone gekomen en bleef haar lichaam van enige brandwonden gespaard. Oké, blijf maar weg van de muren! Zodra ze een inham zag dook ze daar maar in. Ooit moest ze toch eens een juiste weg vinden. Voor een kort moment staarde ze naar haar volledig ontblootte schouder. Jamie kon haar echt een nieuw shirt geven hoor. Tssk, juist haar lieveling shirt dat helemaal naar de haaien was door dit stomme spelletje of whatever het ook was. Een oorverdovende gil zorgde er voor dat ze even haar handen op haar oren legde en ze zich afsloot voor enig verder geluid. Een trucje dat ze lang geleden had opgepikt als ze weer eens niet haar domme grootmoeder wou luisteren. Maar wait, dat had echt dichtbij geklonken? Of was haar hoofd spelletjes aan het spelen met haar? Was ze misschien langzaam gek geworden door in het doolhof als een lunatic rond te rennen? Kate liet uiteindelijk haar armen weer naast haar hangen en ging rechtstreeks op de geluid bron af.

De omgeving veranderde terug naar heggen en een zanderige ondergrond toen ze langs een geheel andere kant terecht kwam op de plek waar ze moest zijn. Ze kon haast zweren dat het geluid van deze richting was gekomen. Maar waar the hell was Brandi dan? Langzaam aan begon ze weer tempo te maken met haar blik strak voor zich uitgericht geen rekening houdend met de rest van de omgeving of enig gevaar op de weg of afkomstig van die wezens. En ja hoor toen uit het niets viel ze over iets heen en sloeg ze straight met haar face op de grond. Heel galant en alles. Maar thank god dat het zand was waar ze op viel en geen steen! Verdwaasd keek ze even rond terwijl ze het zand van haar gezicht af veegde en toen ze uiteindelijk achter haar keek merkte ze op dat ze over een lichaam was gedonderd. Oh fuck… Ze was toch niet..? Nee, dat lieten ze niet gebeuren. Op haar knieën kroop ze dichter naar haar toe en greep Brandi uiteindelijk vast bij haar armen. ‘Als je dood bent, ik meen het hoor ik kom je pesten in de geestenwereld of what so ever.’ In haar stem was een lichte vorm van paniek te vinden, al werd die volledig overstemd met het feit dat ze dit als grap bedoelde. Come on, tijd om op te staan. ‘Sta maar op, ik heb genoeg van deze snertplek en ik kan wel een kop thee gebruiken.’ Mompelde ze toch al iets wanhoperiger dan eerst.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyvr dec 12, 2014 7:50 pm

WHO NEEDS A GUN
Des te langer ze op de grond lag, des te meer het comfortabeler leek te worden. De gras was normaal gesproken al geen probleem voor haar maar de harde grond er onder leek nu echt alsof het zo zacht boter was. Zo moe en leeggelopen qua energie voelde ze zich plotseling. Ze had niet eens de kracht meer om iets te zeggen of haar ogen te openen. Ze wou het wel en ze dacht er ook sterk aan maar slaap trok haar gewoon hard. Ze had haar energie enorm gebruikt aan het grote monster en het enige waar ze nog aan kon denken was Kate nu maar haar lichaam liet het haar niet toe.
Haar ogen rolden terug naar voren, zonder haar oogleden te openen, zodra ze voelde dat iets over haar heen viel en ze bedacht zich meteen dat er een nieuw monster aangekomen was. Maar.. ze had geen luid geschreeuw of enig geluid gehoord van luide voetstappen? Nu ze terug naar de realiteit kwam rook ze een geur die ze herkende. Was dat niet die van Kate? Echt ze moest haar ogen openen. Maar moeite. Ze werd bij haar armen beetgepakt en Kate's stem deed haar onmiddellijk glimlachen, al was het smal. ''Ik ben nog lang niet dood, daarvoor vind ik het veel te leuk om jou verder te teisteren.'' Antwoordde ze met een krakerige stem en opende vervolgens haar ogen om dan ook haar keel te schrapen. Kate's ogen waren plotseling het enige waar ze aandacht voor had. ''Tea time it is.'' Zei ze met haar ene mondhoek hoger gekruld dan de ander. ''Dacht je nu echt dat ik.. nou ja, dood was?'' Vroeg ze vervolgens, terwijl ze zich half op de grond en op Kate leunde om op te kunnen staan en daarbij ook het meisje omhoog hielp. ''Ben je oké? Ik heb je jas vies gemaakt. Of nouja, het monster heeft dat gedaan. Smerig beest. Is die andere ook eraan? Want dat was zeker weten niet deze. En wie weet hoeveel er nog meer van deze hier in het doolhof rondlopen..'' Brandi zuchtte, haalde een hand vluchtig door haar haren om ze vervolgens nog wilder neer te laten strijken tegen haar rug aan voordat ze opnieuw haar ogen op de brunette richtte. ''Ik haat de Danger Room, dat weet ik wel zeker.'' Het was een feit. Dat ze Kate niet meer had kunnen horen door dit stinkende doolhof, van stem en in haar gedachten niet, had haar mateloos geïrriteerd. Nu had ze daar echter wel weer grip op. Maar damn, ze dacht echt even dat er wel iets ergs met haar gebeurd was. ''Welke kant op? Ik ren dit keer niet meer van je weg, dat je dat even weet. Het boeit me niet wat je krachten zijn, één keer opsplitsen was al erg genoeg.'' Nog altijd hield ze zich vast aan Kate met haar arm om haar heup heen geslagen, alsof ze al eeuwig beste vriendinnen waren. En ze had het niet eens door dat ze zo dicht bij haar stond. Het enige waar ze aan kon denken was ontsnappen uit deze hel plek en zien te overleven, dat bovendien.

Alsof het doolhof daadwerkelijk naar hun luisterde ging er een pad recht voor hun open, een die ze niet eerder gezien had, al leken natuurlijk alle paden op elkaar van tot dusver ze gezien had, en ze keek Kate vertwijfeld aan. ''Zullen we..?'' Vroeg ze ongerust, niet zeker van dit alles. Ze had nog maar net Kate terug, klonk dat niet te raar? Maar ze waren nog maar net terug bij elkaar.. wat als dit pad, dit ene pad vanuit de twee anderen die ze konden nemen, hun juist in gevaar zou brengen?

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptywo dec 17, 2014 10:49 pm


TAGGED
Brandi
WORD COUNT
#
NOTES
<3
The animals inside came out to play,
When face to face with all our fears

Ugh, dat werd morgen dus een mooie blauwe plek op haar been. Ah well, who cares right? Ze had Brandi tenminste terug gevonden. Iets waar ze maar al te blij om was eerlijk gezegd. Maar toen ze niet meteen leek te bewegen sloeg de paniek toe in haar hoofd. Wat als ze was aangevallen en een van die beesten had gewonnen? Dat het werkelijk de bedoeling was dat ze dit alles samen deden inclusief vechten en die shit en dat Brandi daar nu was voor bestraft? Het irriteerde haar al helemaal dat het meisje niet reageerde toen ze haar even door elkaar had geschud. Omg, wat nu als ze hier voor eeuwig vast zat omdat ze had gefaald? Nee, come on time to wake up. Heel zachtjes, echt bijna niet op te merken was er een glimlachje verschenen op het gezicht van de roodharige. Iets wat haar meteen gerust stelde. Snel scande ze haar even op eventuele wonden maar ze had helemaal niets. Gelukkig! Lachend schudde ze haar hoofd. ‘Je kent me exact tien minuten misschien en je wilt me nu al teisteren. Leuk hoor.’ Tsss, ze was toch niet zo gemeen geweest? Sterker nog, ze had Brandi weg gestuurd bij het gebruik van haar mutatie omdat ze niet wilde dat het arme kind blind werd. Dat was toch aardig? Waarom wilde ze haar dan in godsnaam teisteren? Het deed haar goed dat het meisje haar ogen had open gedaan. Kate kon bijna in haar handen klappen van blijdschap toen het meisje ook thee wilde. Aight, mates for life nu hoor. Ze probeerde zo goed mogelijk stand te houden toen Brandi op haar leunde om recht te komen, iets wat haar nog goed lukte. Thanks volle maan! Dankbaar keek ze haar uiteindelijk aan toen ze haar omhoog hielp. ‘Wat denk je nu zelf? Je bewoog niet, je reageerde niet terwijl ik over je heen viel.’ Klonk het al mokkend. Natuurlijk dacht ze dat. Ook al zouden haar logische redeneringen er wel voor hebben moeten gezorgd dat het niet zo was maar dat waren details hoor.

Kate rechte kort haar rug en wreef vervolgens haar handen proper aan de ripped jeans. ‘Denk je nu echt dat ik geef om mijn jas. Serieus, zo lang jij maar oké bent.. En I’m alright, morgen ga ik alleen een gigantische blauwe plek hebben maar that’s cool. En ja die ander is morsdood.’ Voor een kort moment keek ze rond. Yeah, er zouden hier wel nog meer van die idiote wezens rondlopen maar dat zouden ze dan wel zien als het zo ver was. Eerst maar eens een weg hieruit gaan zoeken. Kate knikte instemmend. Hell yeah, de danger room kon voor haar part ontploffen hoor. Hoe haalde mensen het trouwens in hun hoofd om een newbie op de school meteen hierin te stoppen? Jamie zou het echt mogen horen hoor! Een zucht gleed over haar lippen. Het belangrijkste nu was dat ze weer terug samen waren. Alleen door een heel doolhof lopen was niet meteen haar favoriete bezigheid. Zelfs vroeger niet, nee toen moest Jamie ook mee komen hoor. Kleine Kate kennende zou ze toch de weg zijn kwijtgespeeld en er nooit meer zijn uitgeraakt of iets.
Het stond haar niet aan dat Brandi bij haar wilde blijven. Ze wilde het kind echt niet blind maken of iets. ‘Beloof me dan op zijn minst dat je je ogen sluit als ik het zeg?’ Sprak ze met een fronsje op haar voorhoofd. Als ze dan toch niet weg wilde dan moest ze dit maar even doen hoor als ze weer in een of andere ambush liepen. Kate krulde uiteindelijk haar arm ook om Brandi’s lichaam heen en glimlachte. Met twee lukte dit wel!

Kate had trouwens niet geweten waar ze heen moesten gaan. De weg die zij had genomen was uitgesloten, en de weg die verder liep waar ze over Brandi was gevallen was ook een no-go zone want daar kwamen ze oorspronkelijk vandaan. Als bij toverslag schoof er voor hun een heg open. Waarom ook niet? Dit was de enigste onbekende weg voor hun. Met een vastberaden blik in haar ogen keek ze Brandi even aan en knikte. ‘Mijn kop thee wacht so come on.’ Grijnsde ze breed. Onbevreesd als ze was loodste ze haar roodharige vriendin mee door de heg. Het geluid daarna maakte haar duidelijk dat de weg nu was afgesloten. Blijkbaar had het doolhof het hun even gemakkelijk gemaakte. Want ze konden maar een richting uit. Best maar, want ze zou echt nog wel in de clinch gaan met Brandi als ze richtingen moesten kiezen straks.


Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptyma dec 29, 2014 8:29 pm

WHO NEEDS A GUN
''Nah, het is niet teisteren, gewoon laten weten wat de feitjes zijn, hea. Da's iets heel anders.'' Oké, wat was ze in godsnaam aan het zeggen? Het ergste was was dat ze zich niet eens meer kon herinneren wat ze precies gezegd had. Het boeide ook niet. Wat wel boeide was dat ze hier weg moesten komen en ze klemde haar hand wat dichter tegen Kate aan. Hopelijk vond ze het niet erg ofzo maar ze wou wel dat ze niet weer uit elkaar werden getrokken. Want ook al maakte Kate zich zoveel zorgen om haar, schijnbaar, dat gold hetzelfde voor Brandi. In een korte tijd was Kate, vreemd genoeg, iets voor haar gaan betekenen. Of dat kwam door haar bezorgdheid, door haar houding, haar looks of de willekeurige gedachten die ze soms oppikte van haar wist ze eigenlijk niet. Waarschijnlijk alles bij elkaar, ja dat klonk het logischst. ''Hee stop daar is mee,'' grijnsde ze even kort wanneer ze naar haar keek. ''Met om mij te geven enzo, ik ga dus sowieso wel een nieuwe jacket voor je regelen. Tenzij deze echt een emotionele waarde voor je heeft dan mag je hem ook terug.. ja ik weet niet eens wat ik probeer te zeggen. Maar ohnee, wat is er gebeurd dan? Wat heeft dat monster met je gedaan.. waar ga je een blauwe plek kregen?'' Tot zover met haar koele houding tegenover Kate dan, het meisje had iets in haar los gemaakt. Iets waardoor ze zich nu nog meer zorgen maakte, net zoveel als dat Kate om haar deed. Want ook al deed ze nu ook weer cool en alles, ze was dus mooi wel zorgelijk geweest wanneer Brandi voor dood op de grond had gelegen.

Brandi zuchtte kort, niet uit boosheid of iets, maar knikte toen. ''Sgoed, als we maar bij elkaar blijven. Bovendien ben ik niet zo snel dood te krijgen hoor Kate, dat zag je net wel, ha.'' En daar was plotseling de gênantheid in haar stem terug, what the actual? Kate liet haar daar niet te lang over nadenken want ze was weer terug begonnen over haar thee, waardoor Brandi in een lach schaterde wat haar wangetjes omhoog bracht en dus ook één van haar wenkbrauwen, blij dat ze eigenlijk wel een beetje plezier had hier ook al sloeg het volkomen nergens op. Deze plezier hadden ze net zo goed ook ergens anders hadden kunnen hebben. Het enige probleem was dan nog dat ze elkaar waarschijnlijk nooit ontmoet hadden. Dus dat was wel een pluspuntje? Oké, een pluspunt. Geen kleintje. De uitdaging die op Kate d'r gezicht geschrift stond nam haar terug naar waar ze precies waren en dat was nog altijd het stink doolhof. Ohja, daar waren ze natuurlijk mee bezig. Ugh. ''Well, here goes nothing.'' Schoof ze met een lichte frustratie tussen haar lippen door voordat ze haar eigen pas ook snel inzette en daardoor niet op haar mond zou gaan door Kate. Meteen werd de heg achter hun weer gesloten en vanaf dat moment was het weer terug naar ijskoud en doodstil. Wat Brandi terug op haar hoede bracht. Zo bleef ze even tien seconden om zich heen kijken, totdat haar ogen uiteindelijk terug op die van Kate kwamen en ze haar onguur aankeek. Hier klopte iets niet. Natuurlijk klopte er niets met hele doolhof, maar dit voelde anders.. raarder? Als dat het juiste woord was? Ze wou iets zeggen maar er kwamen geen woorden uit haar mond. En dat was het moment dat ze precies in de gaten had wat er aan de hand was. De gang werd versmald door de heggen, ze werden langzaam ingesloten en Brandi's ogen verwijdden. Ze moesten zo snel mogelijk naar de andere kant van het pad zien te komen. Holy shit. Meteen uit lichte angst gaf ze Kate een kneepje als teken dat ze moesten rennen terwijl ze haar andere, losse hand omhoog stak en daarmee met alle kracht met haar telekinese de twee heggen van elkaar probeerde te houden, wat maar moeizaam ging.

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptywo dec 31, 2014 12:42 am


TAGGED
Brandi
WORD COUNT
#
NOTES
<3
The animals inside came out to play,
When face to face with all our fears

Kate staarde haar even met een blik aan alsof er voor haar ineens een roze eenhoorn was gaan staan of zo. Serieus, ze snapte het heel eventjes niet. Maar toch gleed er een grijns over haar gezicht. Brandi toch. Het meisje leek helemaal aangedaan te zijn van alles en ze maakte zich toch wel serieus zorgen over haar als ze even heel eerlijk moest zijn. Ze vond het trouwens ook helemaal niet erg dat het meisje haar wat dichter tegen zich aan trok. Nee, zolang ze dicht bij elkaar blijven bleef alles wel veilig en zo. Wie probeerde ze wat nu eigenlijk wijs te maken? Het was helemaal niet veilig om hier te blijven staan zo dicht bij elkaar, dat maakte hun als doelwit alleen maar groter. Al leek ze daar toch even niets meer om te geven hoor.
Een korte frons verscheen op haar gezicht bij de woorden die ze sprak. Koppig als Kate was schudde ze even haar hoofd. Daar ging ze dus echt niet mee stoppen hoor. Misschien als ze hier uit waren, al viel dat nog wel te bezien aangezien iemand hier haar eerste vriend moest worden. Brandi was daar helemaal geschikt voor hoor. ‘Jij kan me echt wel meer schelen als dat jasje hoor.’ Sprak ze lachend. Blijkbaar was Brandi dus even bezorgd om haar als omgekeerd en ze wist nog niet hoe ze zich daar over moest voelen eigenlijk. Wel vond ze het grappig dat ze dacht dat het monster haar had pijn gedaan. ‘Wel, eigenlijk viel ik zo net over een meisje en knalde mijn knie hard tegen de grond.’ Sprak ze met een klein grijnsje op haar gezicht. ‘Maar het is niet jouw schuld, ik had beter moeten uitkijken.’ Gooide ze er nog vlug achter voor Brandi zich echt van streek ging voelen of zo. En dat wilde ze nu echt niet. Dat konden ze beide trouwens niet gebruiken. Niet zolang ze hier op deze domme plek waren. Jamie kreeg echt een klap van haar hoor. Of ze ging gewoon alle thee verstoppen voor de man. Jup, dat was een plan!

‘Ja ja, en de dood zal je niet vinden hoor door mijn mutatie.’ Sprak ze op een iets zachtere toon. Nah, een keer was genoeg geweest om te zorgen dat ze nu altijd oefende als ze alleen was. Een rilling trok even over haar rug heen, maar door de lach van Brandi verdwenen die bad thoughts weer. Ging ze nu lachen om haar thee? Niet cool hoor. Als er iets was wat je niet deed, dan was het lachen met een Brit als het over thee ging. Maar Kate maakte er maar geen opmerking over. Daar was het nog de tijd nog de plek. Plus, de hele sfeer werd nu een beetje luchtiger dus wie was zij dan om het te gaan verpesten? Kate staarde naar de plek waar het doolhof hun toedreef. Wie weet was het wel geen goed idee. Maar who cares right? Beter daarheen dan terugdraaien!
Gewillig kon ze Brandi mee voeren tot aan de andere kant. Haar opmerking had toch nog even een kleine grimas op haar gezicht doen verschijnen. De plotse stilte die er was gekomen zodra hun weg terug werd afgesloten baarde haar zorgen. Maar niet genoeg om haar angst aan te jagen. Kate wist nu een klein beetje wat ze kon verwachten en ze was nog wel klaar voor meer. Even goed merkte ze aan Brandi op dat alle fun die net hadden gehad was verdwenen, en dat was het gene wat haar misschien wel nog zorgelijker maakte. Geen moment week haar blik af van het meisje naast haar die alles aan het checken was. Tot ze haar weer aan keek. Het was juist op dat moment dat Kate haar mond opende om wat te zeggen maar voor ze het door had zag ze van uit haar ooghoeken hoe de boel kleiner leek te worden. Voor een moment was ze er wel zeker van dat het gewoon een illusie was tot zij haar een kneepje in haar hand gaf.
Oh damnit! Nog voor ze kon zien wat Brandi nu werkelijk aan het doen was, besloot Kate om haar skills die ze had behaald op Oxford toen ze in het atletiekteam zat te gebruiken en ging ze er van door. Geen moment liet ze de hand van de roodharige meid rond die nog altijd haar andere hand omhoog had. Kate schudde haar hoofd en keek terug naar voor. Als ze nu te pletter zouden slaan wel, dan was het gewoon voorbij hoor. Haar vrije hand sloeg tegen enkele bladeren aan onder het lopen door, iets wat wel zou zorgen voor kleine wondjes maar aight. First things first, aan de gang leek geen einde te komen. Al was dat dus wel werkelijk een illusie want voor ze het door had knalde ze tegen een andere heg aan. Maar net voor Brandi op haar zou in slaan dook ze opzij en trok haar met zich mee. Yeah right, loop anders ergens tegen, heel subtiel Katie.

Wat dwaas wreef Kate over haar gezicht toen ze uiteindelijk tot stilstand waren gekomen in een totaal andere gang. ‘Wel, een heg komt harder aan dan je denkt.’ Sprak ze met de meest debiele grijns ever op haar gezicht.


Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Emptywo feb 04, 2015 10:07 am

WHO NEEDS A GUN
Konden ze dan geen enkel moment rust krijgen? Deze aanval na aanval die het doolhof op hun pleegde begon haar echt moe te worden. Letterlijk. Ze was nog maar net opgestaan en door Kate wakker geschud en nu stond ze haar telekinese te verbruiken om die heggen die hen snel in sloot tegen te houden. Terwijl ze ook nog eens hard mee gesleurd werd door Kate. Met de pijn in haar onderbenen, haar lichaam die protesteerde, probeerde ze zo snel mogelijk met haar tempo mee te gaan terwijl ze haar ogen gericht hield op de heg links van haar. Hierdoor had ze geen zicht op waar ze heen zou lopen en of er gevaarlijke takken of vallen op de weg zouden liggen, maar daar vertrouwde ze Kate volledig op. De brunette zou haar wel redden, dat had ze immers een soort van beloofd, right? Dat ze hier samen uit zouden komen. En eigenlijk had ze ook ergens wel het idee dat ze veilig zou zijn want welke mutant was nou ooit gestorven in de Danger Room? Oh, damn, dat wist ze niet. Straks was er wel iemand hier door deze simulatie ruimte gestorven en hadden de docenten het allemaal anoniem geheim gehouden. Straks was het allemaal één complot en.. nee, niet aan denken! Focus, focus jezelf op je ademhaling, je ademhaling loopt uit de hand, Brandi. En ze merkte hoe haar longen in de fik begonnen te staan van hoe onregelmatig ze adem naar binnen probeerde te zuigen door het snelle, vermoeiende rennen en haar telekinese houding door.

Snel genoeg wisten ze te ontsnappen van de gang en werd de gang gesloten enkele seconden nadat Kate tegen een andere heg aan wist te knallen maar haar nog snel opzij trok zodat dat niet met haar zou gebeuren. Bijna verloor ze haar evenwicht daardoor en botste ze bijna, echt bijna, tegen de brunette op. Volledig buiten adem liet ze haar hand zakken en voelde de steken in haar benen. Goddamn, ze had echt een conditie van niks. Zo noemden ze dat toch? Conditie? Het zal wel. Ze moest haar adem terug zien te krijgen. En het duurde even voordat Brandi door kreeg wat Kate precies gezegd had en met een buiten-adem lach lachte. ''Meen je dat nou? Eerst een blauwe plek, nu die heg. Je bent wel het ongeluksvogeltje, hea?'' Grijnsde ze kort voordat haar lippen terug naar naar een lijn vormden en ze haar blauwe ogen liet afdwalen naar Kate's ogen en daardoor stil werd. Ze kreeg haar adem er van onder controle, vreemd genoeg. En voor ze het wist was ze naar voren gegaan en drukte zichzelf op haar tenen wat omhoog om Kate haar op haar voorhoofd een kus te drukken. ''Kusje er op.'' Zei ze daarna en gaf opnieuw een adem-lach voordat ze haar hand los liet en zich omdraaide. Dat had haar even in een wat andere bui gebracht, verlegenheid? De pijn viel ineens zoveel meer mee. En ze gooide haar rode haren naar achter zodra ze een stap verwijderd was van Kate en rond keek. Wat nu? ''Denk je dat er een doel is van dit doolhof?'' Vroeg ze zich toen af met een lichte frons wanneer ze zich terug om keerde naar Kate toe en haar aanstaarde alsof zij de sjamaan was van dit doolhof.

Ze had de woorden ''waarschijnlijk niet,'' nog maar net gesproken en er klonk een oorverdovend hard geluid alsof er iets verscheurd werd, waarbij de grond en zelfs de hele wereld leek te trillen. Wat was dit? ''Wat gebeurt er?!'' Schreeuwde ze amper boven het geluid uit en ze vroeg zich af of Kate haar verstaan had. Fuck, ze had haar hand los gelaten en ze kon het niet maken om een hand uit te reiken. Het geluid leek haar trommelvliezen te verscheuren, daarom had ze haar handen meteen op haar oren geplakt en was ze naar de grond gedoken op haar hurken. De grond trilde heviger en heviger en al was de afstand nog zo klein tussen hen, haast twee meter, toch kon ze het niet maken om naar haar toe te komen. Ze kon amper haar evenwicht houden. Angstig keek ze naar de grond en kneep ze haar ogen gauw dicht terwijl ze haarzelf in balans probeerde te houden met de pijn in haar benen en haar handen op haar oren. Dit was ongelofelijk. Konden ze dan geen enkel moment rust hebben? Brandi gluurde door haar oogleden heen. Leek Kate nu ineens verder weg te zijn? Hoe kon dat? Hierdoor opende ze haar ogen volledig en dat was het moment dat ze door had wat er gebeurde. Kate liep niet van haar weg maar ze werden uit elkaar gedreven. Er was een scheur in de grond ontstaan vlak voor haar voeten die op dat moment helemaal leek te verscheuren en het gras stukje waar ze op gestaan had volledig kapot trok en haar naar de diepte trok.

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
It is not my or your night, it's our night - Kate Empty
BerichtOnderwerp: Re: It is not my or your night, it's our night - Kate   It is not my or your night, it's our night - Kate Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It is not my or your night, it's our night - Kate
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» On The Run vs. Kate
» Kate Mitchell
» Have yourself a merry little Christmas [&Kate]
» Born under a bad sign [Kate]
» Day & night

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Lower Floor :: Danger Room-
Ga naar: