INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Happy New Year! | open voor iedereen!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Happy New Year! | open voor iedereen! Empty
BerichtOnderwerp: Happy New Year! | open voor iedereen!   Happy New Year! | open voor iedereen! Emptydo jan 01, 2015 3:13 am


Happy New Year
Full of joy, love and happiness <3

Nog een kwartier, het was de hele avond al feest. En drie kwartier geleden begonnen eindelijk de kriebels in Jean's aderen te stromen, in haar buik op te komen omdat.. wauw.. de realisatie dat 2034 bijna over zou zijn. Ze hadden een feestje gebouwd van het cafetaria naar de hal van de school en op het schoolplein zouden ze straks het vuurwerk afsteken. Aan het begin van de avond hadden staff nog serieus achter tafels gestaan van het eten of de draaitafel maar nu werden mensen al soepeler door de cupjes met alcohol die er stonden en de gezelligheid. Een avond zoals deze kende geen zorgen en al helemaal niet onder de leerlingen van de school. Jean kon niet ontkennen dat ze inmiddels ook al een wijntje of twee op had en nu aan de derde zat met haar heupen swingende op de dansvloer. Voor het eerst in een lange tijd, zo voelde het in ieder geval, liet ze haar zorgen los en dacht ze niet aan Scott of het verleden van Brandi maar was ze echt plezier aan het beleven. En het dansnummer kwam ten einde en haar ogen vielen op de tijd die haar mobiel weergaf toen ze die tevoorschijn haalde. Nog tien minuten. Tien slopende minuten en ze wurmde zich alvast door leerlingen heen die ze ieder stuk voor stuk herkende, zelfs in het discolicht dat de school had. Ze lachte toen ze Brandi even tegengekomen was en haar beloofde straks op te zoeken zodat ze haar eerste keer met vuurwerk zou beleven. Ze had dan niet de eerste stapjes van haar dochter kunnen zien.. de eerste woorden horen spreken of haar überhaupt op zien groeien maar ze had haar terug en ze zou geen enkel moment voor geen goud willen missen nu ze elkaar hadden. Ook al had Brandi haar nu vaker dan één keer mentaal en fysiek pijn gedaan, ze verdiende alles ervan. En dat was ook iets waar ze nu ook niet aan hoefde te denken. Ze nam haar wijnglas even boven haar toen ze de laatste mutanten voorbij kwam en de dansvloer af ging om op het podium te komen bij de draaitafel. Daar nam ze nog eens een slok van haar wijn en kwam achter de tafel staan om de muziek voorzichtig zachter te draaien zodat ze daarmee al de aandacht van mutanten zou wekken. Ze nam de microfoon beet en testte even of die werkte door er gênant en wat licht aangeschoten 'test' in te zeggen. Deze keer kwam er geen vervelende harde piep uit de boxen vandaan en ze was daar blij om, dat was iets wat haar iedere keer weer overkwam als ze door een microfoon sprak. ''Iedereen.. we gaan nu de laatste minuten van 2034 in. Het was een mooi jaar, al zeg ik het zelf. Voor de één een nieuw begin, voor de ander als herboren, voor een ander is dit zijn zoveelste jaar hier en zo heeft iedereen zijn eigen kijk op hoe dit jaar was. Ik herinner me de dag dat ik schoolhoofd werd van deze prachtige school en jullie nog mooiere mutanten leerde kennen. Allemaal, ieder van jullie, één voor één. En ik heb er geen seconde spijt van dat ik die keuze gemaakt heb. Ook al mogen er mindere dagen zijn.. er zijn ook zeker hele goede dagen zijn geweest en ik houd van jullie allemaal, het is me een eer om jullie allemaal te hebben leren kennen en een nog grotere eer om met jullie het nieuwe jaar in te gaan.'' Ze hield even pauze, slikte wanneer ze door haar eigen tekst lichtelijk emotioneel was geworden en de blikken van meerdere mutanten op had gevangen. Haar woorden zaten vol waarheid en ze had zich dat gerealiseerd waardoor er nu enkele tranen over haar wangen liepen. Dat weerhield haar er echter niet van om door te gaan. ''Deze is op jullie, op ons allemaal en voor de mutanten die we in de toekomst op school zullen hebben. Wij, mutanten, zijn een familie.'' Jean hief haar glas tussen haar wijs- en middelvinger met haar andere hand. ''En ik vraag jullie om jullie glas te heffen. Ik wens jullie vreugde, liefde en een hele hoop geluk in het nieuwe jaar en ik ben ontzettend trots op jullie. Allemaal.'' Haar stem brak bij het laatste woord en ze zou het bijna niet meer houden maar daar werd ze gered door de tijd. Het werd op een groot scherm achter haar geprogrammeerd en nog vijftien.. dertien.. elf.. ''Tien, negen, acht, zeven, zes, vijf, vier, drie, twee, één.. Happy New Year!'' Zei ze met alle vreugde in de microfoon en dronk daarna haar glas leeg om zich nog één keer tot de microfoon te keren. ''Het vuurwerk is buiten op het schoolplein, Damian heeft de show geregeld en onder zijn begeleiding zijn jullie vrij om zelf ook af te steken! Ik wens jullie een hele, hele fijne 2035!''


thank u ezra koenig

Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
Happy New Year! | open voor iedereen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy New Year! | open voor iedereen!   Happy New Year! | open voor iedereen! Emptydo jan 01, 2015 5:14 pm


### words

tag: Happy New Year <3


Aight, nieuwjaar. Damian had natuurlijk de muziek voor het grote feest voor zich genomen. Like duh. Helemaal in zijn rol als dj stond hij in de dj booth  en gooide er van alle mogelijke beats tussen. Dance, techno, een paar r&b tracks en de nodige popsongs die afgelopen jaar in waren geweest. De man bevond zich helemaal in zijn element, al zou het echte feest straks pas losbreken als het vuurwerk werd afgeschoten. Iets waar hij van Jean had voor mogen zorgen. Niet dat het zijn eerste keer was dat hij alles zo had opgesteld en geprogrammeerd hoor.  Vroeger was het wel kleinschaliger geweest, maar hij had er een goed oog op. Uiteindelijk een twingtigtal minuten voor het werkelijk middernacht was geworden had hij afstand genomen van de draaitafel en was vrijwel meteen op zoek gegaan naar Clyde. Want ja wat was het nieuwe jaar in gaan zonder zijn hubby nu?

Eerst had hij Ruby wel gespot dus besloot hij eventjes de tijd te nemen om met zijn mate wat te praten en alles. Want ja, dat was best lang geleden en alles en ze was echt wel hetgene wat het dichtste bij kwam bij thuis. ‘Ik hoop dat je vandaag een beetje cool vond.’ Sprak hij met een brede grijns terwijl hij voor een moment haar een korte knuffel gaf. Bro’s onder elkaar en alles. Daarna nam hij toch afscheid van haar en net op dat moment had Jean de muziek zachter gezet omdat ze blijkbaar aan een speech ging beginnen. Maar waar was Clyde nu? Damian kon de dude meestal meteen spotten, maar nu zag hij hem serieus niet staan. Voor kort wierp hij nog een blik op het podium maar dook daarna toch maar naar buiten om alles juist op het goede moment in gang te zetten, zonder Clyde dan..

Vrijwel meteen kwam hij terecht op het schoolplein en bij de fontein werd hij verwelkomt door niemand anders dan zijn hubby. Omg yay! Met een grijnsje ging hij even bij de man staan en drukte hem een klein kusje op zijn lippen. ‘Ik liep al te denken dat ik zonder jou het nieuwe jaar in moest.’ Sprak hij met een klein pruillipje tegen de man. Maar al gauw werd hij toch een beetje afgeleid door wat Jean allemaal aan het zeggen. Jups, hij kon het perfect volgen allemaal dankzij zijn eigenste techneut die de alles van binnen had aangesloten op de boxen van buiten. Zachtjes greep hij Clyde’s hand vast en schonk de man een warme glimlach. Jup, wat kon hij nu nog meer wensen dan dit? Maar zodra het aftellen echter begon trok hij hem mee tot ze een eindje van de fontein afstonden, merendeels omdat hij niet wilde dat zijn boyfriend plots met een van de vuurpijlen de lucht in ging gaan. Hier en daar had de man ook enkele linten gespannen waar de mutanten zeker achter moesten blijven voor hun eigen veiligheid. Damian had het zo gezet dat de helft van het schoolplein straks helemaal verlicht zou worden. En nee, hij had zich echt niet ingehouden met het aanschaffen van vuurpijlen er waren er zelf nog over al waren dat de kleinere en die had hij op zij gehouden voor moesten de leerlingen zelf wat willen afschieten. ‘Ik hou van je.’ Prevelde hij nog zachtjes tegen de man naast hem. Zodra het laatste nummer was gezegd drukte hij met zijn duim op de ontsteker die hij al een hele tijd bij zich droeg en alles kon beginnen. Qua muziek was ook al het nodige aanwezig. Want ja, een goed vuurwerk zonder muziek bestond gewoon niet. De eerste leerlingen kwamen al naar buiten en voor hij het goed doorhad was het hele feestje naar buiten verplaatst, maar dat kon hem allemaal even niet schelen. Zodra de eerste knal had geklonken had hij Clyde heel dicht tegen zich aan gedrukt en had hij zijn lippen op die van hem gedrukt. Hallo eerste kus van het nieuwe jaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Happy New Year! | open voor iedereen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy New Year! | open voor iedereen!   Happy New Year! | open voor iedereen! Emptydo jan 01, 2015 9:07 pm





HAPPY NEW YEAR


Kerst was voorbij gevlogen, en eerlijk gezegd had hij er echt wel van genoten. Damian was een perfecte kerstmentor geweest, die hem alle mooiste dingen die je kon beleven met Kerst had laten zien. Nu was nieuwjaar aan de beurt. Alweer een jaar dat voorbij gevlogen was, en toch wel een jaar dat voor hem heel bepalend was geweest. Voor hem en zijn toekomst dan. Zonder Jean en haar mutantenschool zat hij nu waarschijnlijk in de gevangenis, dus hij kon wel zeggen dat ze hem zeker wel had gered van een wel heel negatieve toekomst.

Het docententeam, de leerlingen, het personeel.. Stuk voor stuk had hij met ze kennis gemaakt, en hij had zich nog nooit zo thuis gevoeld op eender welke plek dan hier op Genosha. Toen Jean dan ook aan haar speech begon, kon hij het niet echt meer uithouden. Niemand lette toch op hem nu, dus hij sloop stiekem naar buiten, om even te bekomen. Damn, dat nieuwjaar zo intens kon zijn.. Hij checkte zijn gsm even, en zag dat het bijna tijd was. Hopelijk kwam Damian straks snel naar buiten. Hij zou niet willen dat het nieuwe jaar al begonnen was voor hij hem had gevonden hoor.

Gelukkig was de man van hetzelfde idee, en mooi op tijd kwam hij naar buiten. De grijns op zijn mond werkte aanstekelijk, en toen hij nog een kusje kreeg, was hij weer helemaal vrolijk hoor. Echt waar! ‘Ik liep al te denken dat ik zonder jou het nieuwe jaar in moest.’ Zei hij, en Clyde grinnikte even. "Dan had ik persoonlijk een mutant gezocht die de tijd kon stilzetten, om je dan te gaan zoeken hoor", Zei hij lachend. Daarna liet hij zich meevoeren met zijn hubby. Het aftellen begon, en vlak voor de aftelling ten einde was, fluisterde Damian nog een snelle 'ik hou van je', om daarna onder de begeleiding van het vuurwerk zijn lippen op de zijne te drukken. Vol overtuiging kuste hij de man terug, met een gigantische glimlach op zijn gezicht. "Ik hou ook van jou", Reageerde hij uiteindelijk, daarmee de eerste woorden van 2035 uitsprekend. En dat het juist deze woorden waren, maakten hem even de gelukkigste man op aarde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Happy New Year! | open voor iedereen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy New Year! | open voor iedereen!   Happy New Year! | open voor iedereen! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy New Year! | open voor iedereen!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opening Beachparty [open voor iedereen]
» Baby it's cold outside | open voor iedereen!
» Opening Halloweenparty! [open voor iedereen]
» Happy new year! (& Allen)
» Happy Hour [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Schoolyard-
Ga naar: