INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptydo jan 01, 2015 7:36 pm

They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Tumblr_mwztz0MUjn1rdytrlo1_500
I'm only happy when I'm on the run, I break a million hearts just for fun
I don't belong to anyone, I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress, I'm the image of deception

“I’m back bitches!” schreeuwde Amber door de gangen en hamerde op de deuren, terwijl ze langs de deuren liep. Ghehehe. Ze hoorde geïrriteerde stemmen, maar het boeide haar niet. Ach, kind, het boeide haar zo weinig, you have no idea. Amber stapte haar eigen kamer binnen en liet zichzelf op de grond vallen. Haar hand schoot naar haar bh, waar haar Blackberry in zat. Ze zocht haar muziek op en koos het liedje, haar anthem, het liedje waarvan ze dacht dat het gewoon over haar geschreven was. Dat kon best tho, de zangeres was ook Engels. En Amber ook. Luidkeels zong Amber met de muziek mee en ze gooide de kleding van Olivia uit. God, wat had dat kind haar aangetrokken? Ugh. Amber gooide het vliegensvlug uit. Als ze tijd had, zou ze het in een heksencirkel verbranden. Amber deed haar eigen vertrouwde kleding aan en genoot van de dertien centimeter hoge hakken die weer aan haar voeten zaten. Haar hakken…het was gewoon haar trademark. Hakken = Amber Brown.

Ze ging aan haar kaptafel zitten en bekeek haar gezicht. God, wat had ze zichzelf gemist. Dit kreeg je dus als je met personen omging die niet helemaal hetzelfde waren als jij. Het hele akkefietje had Amber nooit willen doen laten gebeuren, maar ze verwachtte niet dat het kind ging praten. Als het kind wel ging praten, dan zou ze een reden hebben om haar te kunnen aanvallen. Toch had Amber wel het gevoel dat er iets ging gebeuren. Ze voelde het, she had an eye for trouble. Maar ze was niet bang, o God, schei uit. De dag dat Amber Brown ergens bang voor is, is de dag dat ik mijn gehele vuist in mijn…oké, je snapt wat ik bedoel. Ze pakte haar eyeliner en begon de dunne lijntjes rond haar ogen dikker te maken. Ze begon steeds meer op zichzelf te lijken. “Ik ben Amber Brown” zei ze tegen zichzelf “En ik heb nergens spijt van.”

En daar kwam het. De deur werd open geblazen. Amber keek niet op of aan, ze had het verwacht. Heel langzaam draaide ze haar hoofd, een glimlach waarbij ze haar tanden ontblootte stond op haar gezicht. “I was wondering when you were about to show up” zei ze sarcastisch en rolde met haar ogen “Luister, wat ik heb gedaan tegen die kinderen, is hun eigen schuld. Zij vragen erom, dus dan krijgen ze het . Misschien ben ik wel een beetje bipolair…” Amber liet haar vinger over haar kin gaan en keek nadenkend in de lucht. “Misschien is het dat wel waarom ik lach wanneer ik de shit uit iemand sla.”

Amber stond op, er was nog een paar meter tussen haar en de jongen verwijderd. “Olivia del Rey is…een heel raar meisje. Ik had het gevoel dat ik voor haar moest zorgen en ik deed dat op mijn eigen manier. Als….als een klein hondje dat je op straat vind snap je wat ik bedoel? En in mijn hometown zouden ze zo’n hondje een ‘bitch’ noemen. Dus in context van deze metafoor: Olivia del Rey is a total bitch.” Ze glimlachte en sloeg haar armen over elkaar. “O, en je vriendin…well, daar is geen metafoor voor, she just sucks a lot of…” En ze sloeg haar hand eventjes voor haar mond om het woord niet te hoeven zeggen. Schattend keek ze hem aan. Ze wist dat ze hem hiermee razend zou maken, maar kom op. Konden die twee meisjes hun eigen hachje niet redden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptydo jan 01, 2015 8:26 pm


Skinned her alive
Ripped her apart

Dante was gehaald. Liv zat veilig op haar kamer. Aly was kennelijk in slaap gevallen. In other words het was tijd. De jongen kwam de hoek om en keek even rond in de gang. Oké, nu was het simpel. De juiste kamer vinden. Moeilijk kon het niet zijn en als hij een beetje rekening hield met wat er hem was verteld dan zou hij die kamer in no time gevonden hebben. Zijn hand gleed langs elke deurknop, en bij sommige deuren bleef hij staan om vervolgens toch weer gewoon verder te lopen omdat hij fout zat. Voor een moment bleef hij staan aan het einde van de gang. Hij was er al voorbij. Bij sommige deuren was hij blijven staan maar geen van alle was haar kamer geweest. Nee, dat was wel duidelijk aan de deur of aan de hoeveelheid parfum die er hing.

Uiteindelijk was hij weer gaan beginnen lopen en ergens halverwege de gang bleef hij staan. De geur van tequila drong zijn neus binnen en alsof dat nog niet genoeg was klonk er uit de deur waar hij bij stond slechts 1 stem. Haar schelle stem werkte hem nu al op de zenuwen en for gods sake hij stond nog niet eens binnen. In plaats van de deur gewoon normaal open te doen, gaf hij er een harde trap tegen waardoor die meteen open vloog. ‘Dan hoop ik dat je nog net zo goed kunt lachen wanneer de shit uit jouw wordt geslagen.’ Kaatste hij terug terwijl hij de kamer in liep. Adrian sloeg geen acht meer op alles wat zich in de kamer bevond. Nee, Amber had nu zijn volledige aandacht. Dus ze was van Londen hm? Wat hij er wel niet voor wilde geven om haar toen te zijn tegen gekomen.

Zijn ogen hadden zich vernauwd terwijl ze sprak. Het sloeg toe. Hetgene wat hij onderdrukt had vond zijn weg naar buiten. Adrian’s ogen namen de zwarte kleur aan en dit keer deed hij zelf geen moeite om het tegen te houden. Als ze hem nog kwader wilde hebben, moest ze vooral blijven verder doen. Dat zou hem alleen maar meer aanzetten. Snel genoeg overbrugde hij het beetje afstand dat er nog tussen hun twee was en bleef vlak voor haar neus staan. ‘Je hebt de verkeerde aangepakt en daar zal je voor boeten.’ Beet hij haar fel toe. Hij greep haar pols beet en draaide die zonder enige moeite achter haar rug en hield haar in een houdgreep. ‘Nog enige laatste woorden darling?’ Waarna hij haar uiteindelijk loste en haar een harde zet gaf. Toch nog een beetje eerlijk houden. Klein beetje dan.  
TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 12:10 am

They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Tumblr_mwztz0MUjn1rdytrlo1_500
I'm only happy when I'm on the run, I break a million hearts just for fun
I don't belong to anyone, I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress, I'm the image of deception

“Je hebt de verkeerde aangepakt en daar zal je voor boeten.” Door die verdomde alcohol was het voor Amber een stuk moeilijker om op zijn woorden te reageren, maar ze had nooit verwacht dat hij haar al meteen vast zou grijpen. Hij draaide haar pols tegen haar rug en een kreun ontsnapte uit haar mond. Oké, dat deed best zeer. Maar ze was de pijn gewend, het was eigenlijk wel fijn voor haar om eens concrete pijn te verzinnen. “Wat intiem ineens” kon ze er nog net verleidelijk uitpersen en zocht in de ruimte naar wapens, iets wat ze kon doen. “Nog enige laatste woorden, darling?” hoorde ze hem zeggen en hij gooide weg, waardoor ze op de grond lande. Een pijntje schoot bij haar nagel naar binnen. Gescheurde nagel. Woede kwam bij Amber op. Oké, wilde hij het hart spelen? Dan zou ze doen waar ze goed in was: mensen helemaal afmaken.

Razend draaide ze zich om en staarde naar zijn ogen. Zwart. Zijn mutatie? Misschien was dit dan eindelijk een waardige tegenstander. Alle mensen die ze op dit eiland had getraceerd had ze beschouwd als tijdverspilling. Maar dit zou nog wel eens interessant kunnen worden. Ze sloeg haar haren naar achter. “Jazeker wel, darling” want Engels “dat als ik klaar met je ben, je wenst dat je nooit geboren was. En als ze dan je restjes bij elkaar rapen, je eindelijk realiseert dat dit de grootste fout van je leven was.” Ze legde haar handen op de vloer en liet haar mutatie werken. Ze werd, door de kracht van de wind, op hem afgelanceerd. Toen ze bij haar doelwit was, sloeg ze haar armen om zijn nek en haar benen om zijn middel.

Ze glimlachte en zette toen haar nagels in zijn gezicht. Het was niet haar gebruikelijke stijl, maar de nagels waren scherp, dus het was beter dan niets. En ze drukte zijn huid in. Maar op dat moment realiseerde Amber ook dat ze zich nu moest concentreren. De alcohol was nog lang niet uitgewerkt en dit was nog maar het begin van het zware gevecht dat ze nu aanging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 12:35 am


Skinned her alive
Ripped her apart

Adrian had de druk al meteen opgevoerd door haar arm stevig achter haar rug te duwen en die toch nog iets hoger te duwen dan goed voor haar zou zijn. Al deed hij dit nog zonder enig teken van moeite te vertonen. Voor even trok hij zijn wenkbrauw op toen ze wat had gezegd. Mkay dan? De jongen besloot er geen acht op te slaan, maar om haar toch even wat ademruimte te geven had hij haar een stevige zet gegeven waardoor ze op de grond belande. Net goed. Kort snoof hij. Hopelijk ging ze toch nog een beetje tegenstribbelen hoor. Anders beleefde hij er geen plezier meer aan. Nee oke, dat was een leugen hier kon hij zich de hele nacht mee bezig houden hoor.

De razernij waarmee ze zich om draaide. Hij leefde ervoor right now! Om haar nog wat extra te geven trok hij zijn mondhoek lichtjes op in een brutale grijns om aan te tonen hoe amusant hij dit alles wel niet vond. Unimpressed door haar woorden keek hij haar aan. Wow, dat was het beste wat ze kon verzinnen. ‘De enigste die hier vandaag in stukjes eindigt ben jij.’ Kaatste hij meteen terug. Op het volgende had hij echter niet gerekend. Voor hij het goed en wel wist kwam ze als een vliegende eekhoorn op hem af en stond hij algauw vast in haar grip. ‘Je kon er niet genoeg van krijgen zeker?’ Dit keer was het zijn beurt om haar een beetje te gaan jennen. Al was hij nog lang niet opgewarmd. Het enige nadeel nu was wel even dat hij moest nadenken hoe hij zich hieruit ging halen.

Elke spier in Adrian’s gezicht spande zich op toen ze haar nagels in zijn face dropte. Meisjes en nagels, hij zou het nooit snappen maar het deed verrekt zeer. Zijn eerste reactie was om zijn hoofd naar achteren te trekken, iets wat hij ook meteen deed om haar daarna frontaal op haar gezicht een kopstoot te geven en zo uit haar klauwen te ontsnappen. Enkele rake klappen tegen haar ribben moest genoeg zijn om haar van hem af te krijgen. En ja hoor, al heel snel hing ze nog half overeind aan zijn arm waarop hij haar nog een harde klap met de vlakke hand in haar gezicht gaf. Langs zijn gezicht kropen de straaltjes bloed uit de wondjes, maar daar voelde hij niets meer van. De persoon die hier was, was niet meer Adrian. Nee, het was hetgene wat diep in hem zat verstopt.
Zonder een moment te verspillen stond hij achter haar en greep hij dit keer haar nek stevig beet. Een simpele beweging en het was over met haar. Maar hij wilde eerst nog even spelen met haar, kijken tot wat ze werkelijk in staat was en dan sloeg hij toe.

TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 11:40 am

They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Tumblr_mwztz0MUjn1rdytrlo1_500
I'm only happy when I'm on the run, I break a million hearts just for fun
I don't belong to anyone, I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress, I'm the image of deception

“De enigste die hier vandaag in stukjes eindigt ben jij.” Amber glimlachte. Als hij dat geloofde, wie was zij dan om dat beeld te vernietigen, zoals ze hem zou vernietigen? Maar al gauw had ze de tegenaanval ingezet en zat ze op hem. “Je kon er niet genoeg van krijgen zeker?” Amber gaf hem een harde por in zijn gezicht, en drukte door. “Second best is never enough for me, baby” gromde ze agressief en ging verder met het bewerken van zijn gezicht. Haar nagels deden haar effect, met een grijns keek ze naar de kleine wondjes die in zijn gezicht ontstonden. Ze zeiden dat rood de kleur van bloed was, maar voor haar was het de kleur van victorie. Hij zou vast en zeker snel weten wie hier de gestoorde gek was en dus ging winnen.

Maar hij gaf het niet op. Een paar flinke stompen in haar ribben waren genoeg om hem los te laten en naar adem te happen. O, that was gonna hurt tomorrow. Ze probeerde op adem te komen, maar daar was geen tijd voor. Al gauw had hij met zijn vlakke hand in haar gezicht geslagen. Amber greep haar gezicht beet, kreeg een flashback. Haar vader stond tegenover haar, sloeg haar in haar gezicht, net zoals Adrian net had gedaan, omdat ze haar geld niet aan hem had willen afstaan. Dat deed ze alleen maar zodat hij geen drugs kon kopen. Ze had zich zo verdrietig gevoeld. Maar dat meisje was hier niet meer, ze zou al haar tegenstanders, ALLEMAAL, met de grond gelijk maken. Ook deze jongen. Maar hij had duidelijk gebruik gemaakt van de tijd dat zij op adem moest komen, want ze voelde zijn arm om haar nek.

Maar ook zij zou het niet opgeven. Ze had zichzelf een belofte gedaan: je sterft pas als je alles gegeven hebt. Daarom zetten ze haar tanden in zijn arm en beet. En niet zoals je op een stukje vlees beet, maar zoals een leeuw in de nek van een schaap beet om hem te vermoorden. En ze beet, en ze beet steeds harder, net zolang tot hij zijn grip om haar zou verslappen. En net toen Amber de ijzeren smaak van bloed in haar mond voelde, zag ze haar kans. Ze pakte zijn arm beet en trok hem langs haar heen, zodat ze nu achter hem stond. Er zat een veeg bloed op haar gezicht en ze veegde het weg. Snel liep ze naar hem toe en draaide hem met een hand op. Net als hij haar net had geslagen, raakte haar vlakke hand zijn wang, maar ze stopte niet. Ze bleef hem slaan, op elke mogelijke plek haalde ze met haar vuist naar hem uit. De bekende waas verscheen voor haar gezicht. Ze moest haar opgekropte woede kwijt en deze jongen was de perfecte boksbal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 1:42 pm


Skinned her alive
Ripped her apart

De harde por in zijn gezicht deed zijn werk. Hij voelde hoe haar nagel haast door zijn wang ging. Al was het in werkelijkheid zo’n net niet geval. Adrian snoof even en probeerde haar handen vast te grijpen. Maar nee, al snel genoeg was die actie van die kopstoot er geweest en die zou het gewenste effect wel hebben. Niemand, maar dan ook deed dit met zijn hoofd hoor.

De klappen die hij uitdeelde waren zo specifiek geplaatst dat als hij er nog zo’n stevige tik op zou geven hij haar ribben gewoon zou doen breken. Dat aanzicht amuseerde hem. Dan werd het wel duidelijk voor haar dat hij de uiteindelijke winnaar ging worden. Want verliezen van dit serpent, hij dacht het niet. Daarvoor stond hij al veel te ver in dit alles. Nee, een ontkomen was er nu niet meer aan. Adrian wou nog een tweede oorveeg geven, maar ze zat helemaal in elkaar gedoken van die ene klap dat hij al wel andere ideeën kreeg. Snel genoeg stond hij achter haar en had hij zijn beide handen stevig om haar nek gekneld, en ja hij drukte door.

Een volgde actie van haar volgde meteen. Een beet in zijn arm? Voor alles een eerste keer dan maar. De kracht waarmee ze door beet, liet hem alleen nog maar harder drukken. Al kwam er een specifiek moment dat hij haar recht door zijn vlees voelde gaan en was hij wel gedwongen om met zijn ene hand haar los te laten en ja hoor al snel genoeg was hij degene die met zijn rug naar haar stond. Onder een tornado van klappen die overal terecht kwamen was het even moeilijk om zijn focus te vinden. Maar als er iets was wat Adrian kon, dan was het zich uit benarde situaties als deze redden. Zij was toch genoeg afgeleid om hem klappen te geven, en als hij goed had gekeken dan stond er ergens schuin achter haar een bureau. Gauw genoeg boog hij wat voorover om dan zijn aanval te starten, met zich af te zetten tegen de grond en zijn armen snel om haar heen te slagen knalde hij haar hard met haar rug tegen de bureau om vervolgens zijn ene hand vast te zetten in haar haren en haar gezicht met een harde slag tegen het hout te kloppen. ‘Wie weet onthoud je nu wel wat er duidelijk moet worden gemaakt!’ Sneerde hij langs haar heen terwijl hij de gehele actie nog een keer overdeed om haar vervolgens gewoon bij haar haren vast te houden.


TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 3:14 pm

They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Tumblr_mwztz0MUjn1rdytrlo1_500
I'm only happy when I'm on the run, I break a million hearts just for fun
I don't belong to anyone, I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress, I'm the image of deception

Ze hamerde erop los, ze moest de shit uit hem slaan. Ergens groeide er in Amber een jaloers gevoel. Die twee sletjes hadden een jongen die voor hen opkwam. Die duidelijk diegene die hen pijn had gedaan op ging zoeken om diegene te straffen. Amber had dat niet en dat zou ze ook nooit hebben. En dat gaf haar alleen nog maar meer razernij. Ze moest deze jongen afmaken, met de grond gelijk maken, en er voor zorgen dat de gieren zijn lichaamsdelen terug zouden vinden in de Sahara. Maar dat was nog zo makkelijk niet. De jongen scheen niet zomaar op te willen geven, maar Amber moest door blijven slaan. Ze kon niet anders. Dit is wat haar Amber maakte, als ze nu opgaf dan zou ze haar eigen principes aan de kant geven. En ze wilde gewoon…ze wilde gewoon dat hij haar niet ongestraft kon straffen. If you know what I mean.

Maar de alcohol was op dit moment haar grootste vijand, terwijl het normaal gesproken haar beste vriend was. Voordat ze het wist had Adrian zijn armen om haar heen geslagen en haar tegen het bureau aangegooid. Ze voelde hoe de rand van het bureau hard in haar rug kwam, ze hoorde zelfs iets kraken. Was dat schadelijk? Amber hapte naar adem en probeerde naar hem uit te halen, maar hij greep haar haren beet en smeet haar gezicht tegen het hout aan. “Wie weet onthoud je nu wel wat er duidelijk gemaakt moet worden…” Amber zag het zwart worden voor haar ogen. Nogmaals raakte haar hoofd het tafelblad en de pijn die in haar hoofd aanwezig was, werd bijna ondraaglijk. Ze wilde haar hoofd vastgrijpen, maar hij hield haar haren beet, iets dat haar hoofdpijn alleen nog maar versterkte. Een kreun van pijn ontsnapte uit haar mond. “Het enige dat jij moet onthouden…” zei Amber zwakjes en haar hand ging over het bureau “…is dat….” Ze hijgde en voelde uiteindelijk haar doel “….you can’t fuck with Amber motherfucking Brown.” Ze greep het boek vast en haalde uit naar achteren. Ze raakte iets, ze wist niet wat het was, maar gaf een flinke ruk. Pijn schoot door haar hoofd, hij had er een paar haren uitgetrokken.

Ambers gezicht was beschadigd, net zo erg als zij het gezicht van zijn vriendin had beschadigd. Amber greep naar haar haren. Een hele pluk was er weg. Oké, als ze het zou borstelen zou het wel weggaan, maar…maar haar prachtige haar. Ongelovig staarde ze naar de pluk haar die de jongen in zijn handen had. Ze begon kei-en keihard te krijsen. “JE GAAT ERAAN, IK GA HEEL JE LEVEN TOT EEN MOTHERFUCKING HEL MAKEN!” De woede die in haar ontlaadde, liet haar de pijn in haar hoofd negeren. Want ze had pijn, zo verschrikkelijk veel pijn. Ze greep de houten stoel die bij het bureautje stond beet en sloeg het tegen hem aan. De poot brak af en ze probeerde het beet te grijpen, maar ze miste. Daaruit viel ze uit balans en viel tegen het bed aan. De hoofdpijn…haar dronkenschap…het werkte allemaal niet mee. Maar ze moest hem afmaken, het moest. Hij had haar grootste schat aangeraakt: haar haren.

Ze begon alles wat binnen hand bereik was naar hem te gooien. Kussens, haar matras, het lampje van haar bureau, de boeken die op haar bureau lagen, ze trok zelfs een laatje uit haar nachtkastje en gooide het naar hem. De ravage die aangericht was, was enorm. Maar Amber was zichzelf kwijt, ze was nog nooit in haar leven zo razend geweest. Door de ravage sprong ze op hem af en stond vlak voor hem. Ze bracht haar knie in zijn buik en bracht haar handen om zijn nek, klaar om hem de genade slag te geven. Maar…haar fucking dronkenschap. Haar fucking dronkenschap….
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 3:52 pm


Skinned her alive
Ripped her apart

Adrian hing niet graag de beschermer uit. Maar ze zaten met zijn familie te klooien. Want ja, Olivia voelde nu al aan als familie en trust me daar ging je bij hem echt veel te ver mee. Nu dan toch, vroeger zou het hem geen fuck hebben kunnen schelen of iemand zijn ouders aanviel of zo. Maar dit lag anders. Dit waren mensen die hij echt wel cool vond, en daarmee fuckte je gewoon niet. Dat moest hij duidelijk maken aan dit wicht en hij deed het met plezier hoor.

Het beest in hem hield zich niet meer in. Nee, hij bleef haar hoofd tegen de bureau aanknallen in de hoop dat het misschien nog wel open zou barsten of iets. Amber was te ver gegaan. En dat ging ze voelen ook. Een geamuseerd grijnsje gleed over zijn gezicht bij het zien van de schade die hij aan had gericht. Bloed, dat was er nu in overvloed. Het sterkte hem alleen maar aan. Al was de woede van het meisje nog zo groot, zelfs die maakte hem krachtiger en hij hield van dat gevoel. Jammer genoeg voor haar dan. Een schok ging door hem heen toen ze het boek tegen zijn elleboog aanklopte. Natuurlijk juist met de punt er tegen en dat veroorzaakte dus heel even een irritant gevoel in zijn arm. Half kwam hij naar voren toen ze haar hoofd los gerukt uit zijn grip. Voor even staarde hij naar de gitzwarte haren die hij nog vast had. Tasty.

En toen. Toen draaide ze helemaal door. Een grijns rolde over zijn gezicht. Kijk, dit was wat hij wilde zien. Pure razernij dat het wicht niet eens zou aan kunnen. Het zou haar van binnen uit kapot maken. Met een simpele beweging ontdeed hij zich van de pluk haar die hij nog vast had toen ze begon te schreeuwen. ‘Om wat haar? Lieverd, dat groeit wel terug.’ Sprak hij koel. Meisjes en haar, waarom waren ze daar toch zo door geobsedeerd? Voor hij daar een antwoord op kreeg, werd de jongen geslagen met een stoel. Door de impact zakte hij even door zijn benen. Damnit, dat deed freaking pijn. Met een ruk draaide hij zich naar haar om klaar om haar nog een keer te trakteren op haar eigen bureau maar ze lag al neer.

‘This isn’t over before I say so.’
Gromde hij fel. Nee hij was nog lang niet klaar hier. Met moeite kon hij een aantal dingen ontwijken die ze naar hem toe gooide, onder andere de kussens en de matras. De harde dingen knalde tegen zijn borst aan, waaronder de lamp die helemaal stuk sprong en er voor zorgde dat er scheuren in zijn shirt ontstonden door het glas. Het laatje dat ze naar hem gooide belande enkele meters naar hem, en toen kwam ze terug. Met enige moeite bleef hij stil staan, en de knie trof hem op de gewenste plaats waardoor hij bijna dubbel klapte al hielp zij hem nog een beetje overeind door haar handen op zijn nek te sluiten. Zijn kaak verstrakte zich toen hij de pijn probeerde te verbijten en snel genoeg greep hij haar bij haar hand beet en rukte die van zijn hals weg om die daarna te blijven vasthouden. Op een manier dat hij die nog net niet brak. Met een fikse trap tegen haar knie liet hij haar uiteindelijk los waardoor ze weer zou neergaan. Nog eens knielde hij bij haar neer en trok haar aan haar haren naar boven. ‘Geef op, dit haal je niet.’

TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 6:41 pm

They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Tumblr_mwztz0MUjn1rdytrlo1_500
I'm only happy when I'm on the run, I break a million hearts just for fun
I don't belong to anyone, I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress, I'm the image of deception

“This isn’t over before I say so.” “You hell right this ain’t over, ‘cause it’s over when I see your head laying down under my bed, bleeding the shit out of it.” Razend was Amber. Razend. Het was misschien maar haar, maar het was voor Amber iets dat haar aangaf dat zij er was. Bovendien wilde ze haar haren laten groeien, tot ongeveer op haar kont. En deze jongen had dit nu verpest. Ze werd gek, het leek wel of iemand Amber Brown eruit had gegooid en Medusa er voor in de plaats had gezet. De jongen ging te ver. In het gevecht met Aly had zij het opgegeven, maar Amber Brown gaf niet op. Ze zou nooit opgeven, ook al had de jongen haar nu al weer op de grond gewerkt. Haar lichaam zei nee, maar haar mentaliteit zei ja. Haar lichaam voelde gebroken aan, maar ze kwam weer overeind. De pijn in haar knie was hels. Dit hele gevecht was de hel. Maar opgeven was geen optie. GEEN FUCKING OPTIE.

Ze werd aan haar haren overeind getrokken. Een enkele traan liep over haar wang en ze veegde hem weg. “Geef op, dit haal je niet.” “Nooit” gromde ze agressief terug en gaf hem met haar elleboog een flinke stomp in zijn maag. Ze draaide haar lichaam zo dat ze nu heel dicht tegen hem aan stond. Haar hand schoot uit en haar hand pakte zijn wangen beet. Het vuur was in haar ogen te zien dansen, ze leken nog leger en ziellozer dan normaal. Ze keek hem recht in zijn zwarte ogen aan, maar ze was geen seconde bang voor wat ze zou zien. “Ik heb je kleine vriendinnetje op haar knieën gekregen, smekend voor mijn genade. Ik heb je kleine, sletterige vriendin gebroken. En ook jij zult hier dadelijk op je knieën zitten, smekend voor mijn genade. Maar dan maak ik een uitzondering, dan laat ik geen genade zien. ” Ze drukte haar nagels weer even in zijn gezicht en sloeg hem toen in zijn gezicht. Amber liep weg van hem, achteruitstappend.

Amber wankelde op haar schoenen. Als ze een Pokémon was, had ze nu nog 20% aan levels. Maar ze was geen Pokémon, ze was Amber Brown. Ondanks dat ze het gevoel had dat ze doodging, bleef ze de jongen aankijken. “Moe?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 6:58 pm


Skinned her alive
Ripped her apart

Lachend schudde hij zijn hoofd. Het begon zielig te worden. Erg zielig. Hoe ze het ook nog maar in haar hoofd haalde om te denken dat zijn hoofd er zo makkelijk was af te draaien. Het enige hoofd dat vandaag ergens anders zou belanden was het hare, inclusief haar lichaam. In de oceaan en dan kon het leven gewoon door gaan. ‘Hell hea? That’s right, that’s the place you are going too.’ Klonk het koeltjes. Frustraties begonnen toe te nemen. Voor zover hij kon zien was er iets mis met haar knie, iets waar hij straks nog wel wat lol mee zou beleven.

Zag hij het nu goed? Een traan. Wow, hij ging het bijna even besterven. Liet ze zich zo snel kennen? Best wel jammer tho. Adrian bracht een oef geluidje uit toen ze hem weer in zijn maag trof. Daar mocht dat takkenkind wel mee ophouden. Wanneer hij haar handen zijn vangen voelden vastnemen staarde hij recht in haar donkere ogen. Donker, zielloos. Dat vertelde hem al genoeg over haar. Haar woorden irriteerde hem zo hard. De zwartheid in zijn ogen had zich inmiddels al uitgebreid en omlijste zijn ogen nu ook gewoon om daarna nog verder door te breken. Straks was het voorbij met haar! Als een standbeeld bleef hij staan na de harde klap tegen zijn wang.

Amber onderbrak de stilte die even tussen hun twee in hing. Maar hij bleef gewoon staan, als een stilte voor de storm die hij zou ontketenen. Nog voor je een keer met je ogen kon knipperen waren zijn pikzwarte vleugels tevoorschijn gekomen en stoofde hij op haar af. Adrian had het geluk dat ze recht voor de raam stond. Dus erg moeilijk was het niet. Ruw greep hij haar bij haar armen beet, maar ondertussen bleef hij gewoon door rennen. Tot ze de raam die nog deels open stond bereikte. Inmiddels was zijn lichaam al van de grond gekomen en voor ze ook maar iets kon doen had hij haar er door geduwd. Met Amber eerst gericht naar de grond maakte hij extra snelheid bij door even flink met zijn vleugels te slaan. 5, 4, 3, 2…1 Met een grootse knal gooide hij haar op de grond. Furieus was zelfs geen woord meer waarmee je hem nu nog kon beschrijven, dit was erger. Snel genoeg greep hij haar bij haar schouders en tilde haar met gemak van de grond om haar vervolgens tegen een eenzame boom aan te knallen. ‘Dood?’

TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 7:48 pm

They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Tumblr_mwztz0MUjn1rdytrlo1_500
I'm only happy when I'm on the run, I break a million hearts just for fun
I don't belong to anyone, I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress, I'm the image of deception

Ze had het idee dat die opmerkingen tegen het verkeerde been waren, maar het boeide haar geen reet meer. Amber wilde hem zien bloeden. Hij leek ook helemaal niet meer op de jongen die hij was geweest. Was dit zijn mutatie? Ging hij nu werkelijk zijn mutatie gebruiken? Maar Amber was er klaar voor. Klaar voor de storm die ging komen. Ze blies een stukje haar weg en ging in aanvalspositie staan. Ze knipperde even met haar ogen en…en toen had hij opeens enorme vleugels. Hij stoof op haar af. Amber draaide zich om, klaar om weg te rennen, maar het was al te laat. Hij had haar bij haar armen gegrepen en sleurde haar mee het raam uit. En opeens…vlogen ze.

Als het niet de meest bizarre situatie ever was geweest, dan had ze er nog van kunnen genieten, maar ondertussen probeerde Amber zich los te trekken en te wurmen. Maar het lukte niet, ze haatte het om toe te geven, maar hij was veel te sterk voor haar. Daarom sloot Amber haar ogen en wachtte op de klap die ging komen. En met een enorme klap kwam ze op de grond terecht. Er verscheen nog net geen krater in de grond en Amber rolde zelfs over het gras nog een stukje door. Het was alsof haar lichaam open spleet. Nog nooit had ze zoveel pijn in haar hele lichaam gevoerd. Zwaar hijgend lag ze op de grond. Ze ging dood, ze voelde het. Amber hoestte en keek naar boven, maar ze zag niets meer, alleen nog wat dichtbij was. Later zou ze hier vast nog respect voor hebben, dat hij haar klein had gekregen. Want er waren een paar mensen die het op dit eiland hadden geprobeerd: Charlie, maar ze had hem overwonnen door hem dood te zwijgen en extreem vrolijk in zijn buurt te doen. Het was simpel voor haar geweest om haar act van vrolijkheid op te zetten. Eerst was het om met Olivia om te gaan, maar later zag ze dat hij zich er aan irriteerde. Aly, maar zij had het opgegeven. Waarom? Omdat Amber meedogenloos was, ze had het meisje met de grond gelijk gemaakt. En waarom, als je er over nadacht? Om iets heel onbenulligs. Gabriel, maar Gabriel was een ander verhaal….Gabriel had haar pijn gedaan om een emotionele manier en ondanks dat ze van hem gewonnen had door hem te negeren en buiten te sluiten, had ze alle symptomen van een meisje met een gebroken hart. Ze zag alle gezichten van de mensen voor zich. Grace was erbij. Sierra. Wat moest die wel niet van haar denken? Max…ze was haar oude vriend een verklaring schuldig.

Amber werd van de grond getild en hard tegen een boom aangesmeten. Een gil van pijn ontsnapte uit haar mond. Ze ging dood…ze ging toch dood, wat zou het nog langer uitmaken? “Dood?” Ze hoorde het woordje. Dood. Dood. Dood. Het spookte in haar hoofd rond. Was ze bang voor de dood? Dat niet, maar ze had het gevoel dat ze hier nog veel onafgemaakte zaken had. Amber hoestte een plas bloed op. Het schoot haar lichaam uit en landde op het gras, dat meteen rood werd. Het liep langs haar gezicht, maar ze vond de kracht niet om het weg te vegen. Heel voorzichtig tilde ze haar hoofd op, keek Adrian aan. De blik in haar ogen zei genoeg: hij had gewonnen. “This…” en ze hoestte, nog wat bloed ophoestend en greep de boom vast. “Isn’t….” Amber viel op de grond, ze was eindelijk verslagen. Ze staarde naar Adrian. Ze hoorde het vuur branden. “Over…”

En toen draaide ze haar hoofd weg van hem. Ze zag hem staan. Max. Een traan liep over haar wang. Ze had gedacht dat God haar zou sparen, dat haar daden van eerst werden verheven boven de daden die ze op deze school had begaan. Maar er was duidelijk geen plek voor haar in de hemel en daarom werd ze afgezonden naar beneden. En als ze er zo over nadacht, dan verdiende ze dat. Iedereen, letterlijk iedereen, haatte haar. Grace, Charlie, Aly, Olivia, Adrian, Gabriel, haar ouders, zelfs Sierra zou haar haten als ze dit ooit te horen kreeg. En Max…zou hij haar haten? Ze waren vrienden, natuurlijk waren ze vrienden, maar het was zelfs voor vrienden mogelijk om elkaar te haten. Ze had een meisje aangerand. Ze had een ander meisje helemaal naar beneden geslagen, haar hand laten opsteken om aan te geven dat ze niet meer kon. En voor wat? Voor wat eten? Amber was alles geworden waar ze vroeger tegen gestreden had, dus haar straf was alleen maar logisch. Ze zag het donker worden voor haar ogen en het enige dat ze nog kon doen was haar hand uitsteken naar Max, hopend dat hij diegene zou zijn die haar naar de poort zou brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 8:12 pm


Skinned her alive
Ripped her apart

Die gil. Een aangename rilling trok over zijn rug. Dit was waar hij op had gewacht. Het moment dat zij brak. Dat zij haar meerdere zou erkennen. Wanneer ze bloed begon op te hoesten werd de grijns op zijn gezicht alleen maar breder. Buiten het feit dat het echt ranzig was, zorgde dit voor een gevoel van voldoening. Maar hij was nog niet klaar. Nee, nog een ding moest er gebeuren. De blik waarmee ze hem aan keek, zou in andere omstandigheden voor hem genoeg zijn om zich om te draaien. Maar inmiddels was hij al zo ver dat zijn eigen gedachten geen vat had op het wezen dat hem had overgenomen.

Zonder enige vorm van respijt liet hij de zwarte speer in zijn hand verschijnen. Klaar om voor eens en voor altijd een einde te maken aan dit meisje en al haar daden. Met beide handen greep hij het ding vast en daar ging hij dan. Maar toen hij uiteindelijk geen weerstand voelde van de speer die door haar lichaam zou gaan opende hij zijn ogen weer. Ze was…weg? Verbijsterd keek hij naar Amber die nog steeds op de grond lag. Wanneer hij zijn blik verder over de plek liet gaan was stond hij oog in oog met zijn blokkade. Een jongen, iets kleiner als hem maar met de meest koude blik die hij ooit toegeworpen kreeg. Adrian wou op hem afstappen, maar de jongen was al veel eerder bij hem en voor hij het wist kreeg hij twee harde tikken tegen zijn slaap waardoor hij tot wankelen werd gebracht en op een knie neerzakte. Het wezen in hem wou opspringen, al was het voor een groot deel al verdwenen toen hij in de ogen van de vreemde keek. Dit was nieuw. Dit had niemand kunnen verwezenlijken bij hem.. Hij wou opstaan, maar whatever deze jongen ook bezat van kracht beperkte hem in bewegen en alles. Het enige wat hij kon doen was ademen, en alles aanschouwen.

TAG:c: | WORDS:### | CREDIT:LESLY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Emptyvr jan 02, 2015 8:35 pm




You'll be forever in my debt.


Tok. Tok. Tok. Waren de geluiden die hoorbaar waren uit het bos dat half verlicht werd door de maan. Max zat hier al de gehele avond en de bomen hadden het mogen aanvoelen. In enkele bomen rondom hem staken werpbijlen en werpmessen. Heel de avond was hij hier al mee bezig geweest en hij was nog lang niet van plan om te stoppen. Hij was alert, hoorde elke beweging die er werd gemaakt en had altijd nog een extra wapen om toe te slaan moest iemand hem belagen. Wie weet wel die Salina of zo. You never known met die honden. Even had hij een pauze in gelast en zette hij een flesje water aan zijn lippen en het was op dat moment dat hij even leek stil te vallen. Zijn ogen gleden over de omgeving maar ze stonden donker, zwart bijna. Beelden van Amber vulde zijn hoofd, beelden van haar dood. Snel genoeg veranderde zijn kleuren weer naar hun normale kleur. Als versteend bleef hij enkele momenten staan. Probeerde vat te krijgen op wat hij juist gezien had. Strak staarde hij voor zich uit. Het was Amber geweest. Hier op het eiland, hij had het gebouw achter haar herkend. Eveneens als de jongen die er had gestaan.

Met een snelle beweging had hij het flesje weg gegooid knipte hij met zijn vingers en verdween elk mogelijk wapen dat hij had gebruikt. Met snelle passen verliet hij de plek en voor hij het goed en wel door had rende hij door het bos richting de plek die hij net had gezien. ”HOU OP!” Bulderde het in zijn hoofd. Maar Max was te verdoofd om ook maar iets te merken. Steeds sneller begon hij te rennen in de hoop dat hij niet te laat was. Amber zou nog leven. Het moest. Toen hij uiteindelijk door een hoop struiken was gesprongen en hij zich nabij het schoolplein bevond haalde hij even diep adem en begon te wandelen. Op een normaal tempo. Juist op tijd maakte hij een scherpe bocht naar rechts en snel genoeg kon hij het hele schouwspel aanschouwen.

Zonder enige aandacht te besteden aan de jongen wandelde hij rechtstreeks op haar af. Met een snelle knip van zijn vingers liet hij het wapen verdwijnen. Gelukkig dat het van beneden kwam, anders had hij er geen vat op gehad. Hoe het meisje eruit zag deed hem wat. Zo gebroken en fragiel. Voorzichtig knielde hij bij haar neer en nam haar hand in de zijne. Aan haar wonden kon zij niets doen. Maar zolang die speer haar niet doorkliefde stierf ze niet. De grootste fout van zijn leven wellicht. Alles waar hij voor stond verviel, en het protest in zijn hoofd werd groter en groter. Voorzichtig tilde hij haar op in zijn armen, wierp de jongen nog een vernietigende blik toe om daarna met haar te verdwijnen naar de ziekenboeg. Elke stap die hij deed, viel hem zwaar. Lang zou het niet duren of ze ging echt mee naar beneden, en dat was iets wat ze al te graag wilde. Ze probeerde hem tegen te houden door hem af te leiden van alles. Maar Max ging stug door. ‘Nog niet.’ Mompelde hij zachtjes.
Words: ### ||Tag: Salina || Note: -
© Max

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty
BerichtOnderwerp: Re: They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)   They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
They call me homewrecker, I broke a million hearts just for fun (+Adrian)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A simple 'hello' could lead to a million things...
» Trust is like a mirror, you can fix it if it's broke....
» Closed - Call it a bad day.
» It's The Call Of The Wild
» This is a call to arms &Dante

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: