INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Aria Magdalena

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aria Magdalena
avatar
Class 2
Aantal berichten : 15
Aria Magdalena Empty
BerichtOnderwerp: Aria Magdalena   Aria Magdalena Emptyza jan 31, 2015 3:16 pm

Aria Magdalena Aphrodite_550
Aria Magdalena  x 16 years old x “Aphrodite” x Nicosia, Cyprus x 4 juli 2019

Aria is een vrolijke bundel van blijheid en geluk. Dit meisje zal je nooit boos op iemand vinden. Zelfs als die persoon zo iets ergs heeft gedaan, ziet ze nog het positieve van mensen. Daardoor is ze vrij naïef, ze denkt dat mensen alleen maar het goede doen, ook al is dat niet altijd zo. Verder is Aria een dromer: ze kan uren voor zich uit staren zonder iets te zeggen, maar niet verdrietig of boos zijn, maar gewoon ergens aan denken. Ook is ze gek op humor. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd is een uitspraak die echt bij haar past. Verder is ze een heel loyaal persoon. Zelfs als je haar zoveel pijn doet, zal ze nog altijd voor je klaar staan, gewoon alleen maar om naar je te luisteren. Ze zal je helpen waar nodig. Verder doet Aria vooral gewoon haar eigen ding en probeert zoveel mogelijk problemen uit de weg te gaan. She loves to love, onder andere door haar mutatie.

Door haar mutatie, heeft Aria een natuurlijke schoonheid over zich heen. Daarom draagt ze bijna geen make-up. Wel draagt ze af en toe een heel klein beetje mascara. Dat komt omdat ze lange, blonde haren heeft en haar wimpers dus ook blond zijn. Daarom zie je ze bijna niet. Omdat Aria wel hele lange wimpers heeft, wilt ze deze wel graag laten zien.  Ook heeft ze een hele bleke huidskleur, wat raar is, aangezien ze wel uit Cyprus komt. Verder draagt ze gewoon…normale kleding. Een spijkerbroek, een t-shirtje en een vestje is wel iets waar je haar regelmatig in zou kunnen vinden. Verder heeft ze een normale lengte van 1 meter 72, heeft ze een normaal postuur en draagt ze altijd een kettinkje met een flacon daaraan. In die flacon zit zeewater.

Aria Magdalena Tumblr_msnxb4dLMY1su2xfro1_500

Blessing of Aphrodite – Doordat Aria heel nauw in contact staat, kan ze een zegen geven over iemands relatie. Dit kan alleen een liefdesverhouding zijn. Dit doet Aria door een kus op iemands wang te geven. De kus laat een roze afdruk achter, die vijf seconden op de wang blijft plakken, en vervolgens wegtrekt. Het maakt niet uit bij wie in de relatie dit is. Voordelen aan deze mutatie zijn, dat ze door deze zegen iemands relatie heel erg gelukkig kan maken, vol met voorspoed en liefde. Een nadeel is dat ze deze zegen niet op zichzelf kan gebruiken. Verder kan dit alleen in een liefdesverhouding, zoals al eerder vermeld. Deze zegen laat namelijk niet twee mensen verliefd op elkaar worden, de twee mensen moeten al verliefd op elkaar staan. Deze zegen geeft alleen meer geluk in de relatie. Deze zegen mag ze niet te vaak gebruiken. Aphrodite was ook de godin van de evenwicht. Als Aria iedereen gelukkig zou maken, zou de liefde-haat verhouding uit de war vallen.

Servant of Aphrodite – Aria is een dienaar van Aphrodite, al is dienaar een heel groot woord. Ze ziet Aphrodite als haar moeder en hoort haar stem ook in haar hoofd. Soms, als Aria haar heel erg nodig heeft, zowel emotioneel als fysiek, kan Aphrodite in een astrale vorm voor haar verschijnen. Verder kan Aria in haar hoofd communiceren in haar hoofd met Aphrodite. Voordelen aan deze mutatie is, is dat ze altijd iemand bij zich heeft. Ze zal nooit ergens alleen zijn. Nadeel is dat ze heel erg veel van Aphrodite houdt, maar haar nooit zou kunnen aanraken, om haar bijvoorbeeld een knuffel te geven. Deze mutatie geeft haar daardoor ook wel eens pijn. De enige grens op deze mutatie is, is dat Aphrodite niet haar dromen kan beheersen. Zodra ze slaapt, is Aria zonder Aphrodite. Maar op het moment dat ze er weer wakker is, is ze er weer.

Seawater Purification – Aphrodite was ook de godin die in zeewater geboren werd, daardoor staat Aria daar ook heel nauw in contact mee. Door iemand in het zeewater te leggen, kan ze het water gebruiken om wonden te verlichten, lichte ziektes mee uit te drijven en iemand te kalmeren. Een voordeel van deze mutatie is, is dat ze zowel zichzelf, als iemand anders er mee kan redden. Een nadeel is dat ze bijvoorbeeld een gebroken been, of een gebroken arm, niet kan genezen. Ook kan ze niet iemand uit de dood terughalen. De grens op deze mutatie is, is dat ze dit alleen met zeewater kan. Dat is ook de reden dat ze altijd wat zeewater met zich meedraagt.

Sea Manipulation - Dit is een van haar mooiste mutaties: Aria kan in de zee leven. Ze kan een soort bubbel om zichzelf heen maken, wat er voor zorgt dat ze op de zeebodem kan lopen en onder water kan ademen. Verder kan ze het water in de zee ook besturen. Voordeel is dat ze zichzelf en iemand anders in het water kan meenemen. Dit kan alleen maar één persoon zijn overigens. Zo heeft ze altijd een verstopplek als ze in de buurt van een zee is. Verder is het er ook veilig van haar, als de dochter van Aphrodite vallen de zeedieren haar niet aan. Een paar nadelen aan haar mutatie is, is dat het alleen in de zee werkt, dus zoutwater. In zoetwater of gewoon water werkt dit niet. Verder moet Aria ook regelmatig naar de zee. Als ze er te lang niet is geweest, kan ze uitgedroogd raken. Één keer per week is in principe voldoende. Als ze meer gaat zorgt dat er niet voor dat ze krachtiger is. Dat het alleen in zoutwater werkt, is dus ook haar grens.

Aria Magdalena Tumblr_mkn3tjtLrc1s8kwavo1_500

“Ik ben Aria, zoals je vast en zeker al geraden had. Zestien jaar geleden ben ik geboren op Cyprus, en woonde ik in de hoofdstad Nicosia. Mijn bevalling was geen prettige bevalling. Doordat mijn biologische ouders heel erg arm waren, reisden ze vaak maar wat over het eiland. Ik werd geboren op het strand, achter beschutting van een enorme rots. Mijn moeder overleed bij mijn geboorte. Mijn vader vluchtte in paniek weg. Ik weet niet of hij mij ooit is komen zoeken, maar voordat Aphrodite mij over mijn oorsprong had verteld, wist ik niet eens van zijn bestaan. Ik miste hem dus niet, want…hoe kan je iets missen wat je nog nooit hebt gehad?

Vanaf mijn geboorte sta ik in verbintenis met de Griekse godin Aphrodite. Hoe dit kan weet ik niet, maar ik weet niet beter dan dat zij bij mij is. Aphrodite was de Griekse godin van de liefde, van de schoonheid, van de vruchtbaarheid, van de evenwicht en is geboren door dat de genitaliën van Uranus in de zee vielen tijdens een gevecht. Aphrodite is toen ontstaan uit het schuim van de golven. Dit lijkt best op mijn verhaal, al heeft mijn vader mij gewoon verwekt. Zij is ook diegene die mij heeft gered, want ze heeft mij meteen naar een soort klooster laten brengen, wat ook op Cyprus stond, in de buurt van Nicosia.

In dit klooster woonden meer mensen zoals ik: kinderen, maar ook volwassenen die in verbintenis stonden met een Griekse god. Elke Griekse god had één vertegenwoordiger. Ik groeide hier op. Ik kreeg training in mijn krachten, ik leerde over de Griekse mythologie, ik leerde zowel de oud Griekse, als de nieuw Griekse taal, maar ook talen als Engels, Spaans, Frans en Latijn, wat natuurlijk vreemd is, omdat we in Griekenland zaten, en we leerden heel veel over onze god(in). Sommige vergeleken ons met halfgoden, maar dat waren wij niet. Wij konden gewoon sterven, wij hadden geen goddelijke krachten, het zat in ons DNA om deze krachten te hebben. Het was toeval dat een Griekse god(in) zich aan ons hechtte en ons onze mutaties liet ontwikkelen.

Ik merkte in deze tijd op het klooster dat niet elke god(in) lief was voor ‘zijn’ of ‘haar’ kind. Sommige mensen werden mentaal gemarteld door de Griekse god(inn)en. Aphrodite was altijd heel lief voor mij. Ze gaf me advies wanneer ik dat nodig had, ze was er voor me wanneer ik haar nodig had en ze laat mij altijd mijn eigen keuzes maken. Wel moet ik af en toe opdrachtjes voor haar doen, maar ik was nooit bang. Want ik wist dat zij in mijn achterhoofd erbij was. Dat ik gebruik kon maken van haar als het mij eventjes teveel werd. En dat was zo prettig. Omdat ik nooit een moeder heb gehad, was Aphrodite eigenlijk mijn moeder. Ze leerde mij de dingen die een moeder een dochter moest leren. Ook beschermde ze mij, iets waar ze veel problemen mee heeft gekregen.

Waarom ik dan toch naar Genosha Island ben gekomen? Dat is een lang verhaal. In de Griekse mythologie ging Aphrodite vreemd, ze deed het met andere goden, die niet haar echtgenoot waren. Een van deze goden was Ares. Ares is de Griekse god van de oorlog. Omdat er natuurlijk een vertegenwoordiger voor hem was, werd het heel erg gevaarlijk voor mij. De tempeliers, die toezicht hielden op ons, hadden besloten dat de vertegenwoordiger van Ares met mij moest trouwen. Dit wilde ik natuurlijk niet en omdat ik het niet wilde, wilde Aphrodite het ook niet. Op een donkere nacht gaf ze mij het advies wat ik moest doen. Zijzelf kon mij een tijdje voorsprong geven, maar niet voor heel erg lang. Uiteindelijk was het voor mij mogelijk om te ontsnappen uit het klooster, met veel gevaar voor eigen leven. Maar wat moest ik nu doen? Ik was ergens op Cyprus, en Cyprus is niet een van de grootste eilanden. Als de tempeliers een beetje hun best deden, hadden ze mij zo gevonden.

Daarom liet Aphrodite mij naar Griekenland vluchten. Als mijn moeder ging ze op zoek naar iets om mij te helpen. Uiteindelijk hoorde ze over Genosha Island. Genosha Island was een eiland voor mutanten, een eiland waar ik zou thuis horen. Ik weet niet wat ik er van moest vinden toen ik uiteindelijk met een vrouw die Jean Grey heette op weg was naar het eiland. Maar ik vertrouw Aphrodite. Zij is er altijd voor mij en als ik haar heb, heb ik alles."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Aria Magdalena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aria Magdalena   Aria Magdalena Emptyza jan 31, 2015 4:33 pm

Aria Magdalena Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
 
Aria Magdalena
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hee you! Do you want to talk? &Jade of Aria

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Archive-
Ga naar: