INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 You think you're cooler than me &Maurim

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
You think you're cooler than me &Maurim - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You think you're cooler than me &Maurim   You think you're cooler than me &Maurim - Pagina 2 Emptyvr maa 13, 2015 5:20 pm


Het was een riskante operatie maar daarom was het nog zo leuk. Plus, Melody had zijn hele wilde kantje naar buiten gehaald. Niet dat dat zo’n gigantisch goed idee was, maar hij voelde aan zijn lichaam dat hij gewoon veel te veel energie had nu. Zijn vacht leek te prikkelen, zijn poten brandden om sneller te gaan. Sneller en sneller om dan uiteindelijk ergens tegen een boom aan te belandden als een of andere ordinaire bontjas, maar toch. Hij had er zin in en dat was te merken ook. Dat zij er zin in had, was ook wel redelijk obvious. Ze had een gek kantje en dat vond hij helemaal geweldig. ''Je klinkt echt high.'' Zei ze, opnieuw dat ene woord gebruikend waarvan hij totaal geen idee had van wat het betekende. "En is dat goed of slecht?" Vroeg hij een beetje twijfelend. Wow, straks had ze hem mega zwaar beledigd en hij zou het niet eens door gehad hebben.

Maar anygays, de bende honden was het bos in gestormd, en het zag er naar uit dat ze redelijk dicht bij elkaar zouden blijven. Hij wou achter ze aan rennen maar daar stak Smokey een stokje voor. ''Aye heb je ook zin om te rennen of wil je liever van het zonnetje genieten dat op onze zwarte vachten schijnt nu we als sexy beasts lopen? I don't know about you, maar ik ben wel in de mood om als een model te lopen die toch door niemand opgemerkt zal worden.'' Grapte ze grinnikend, en hij volgde haar bewegingen. Hij lachte even toen hij haar pogingen tot sexy-zijn zag. "Ik merk je toch op?" Grijnsde hij plagend.

Zij aan zij liepen ze naar het bos, het overduidelijke spoor van de honden volgend. Zelfs als hun geur niet zo sterk aanwezig was, zouden ze moeilijk te missen zijn. De panter begon wat sneller te draven, en opgewekt verhoogde hij ook het tempo tot een gematigde snelheid. Het gras dat geplet werd leek wel te protesteren. Oh God, daar kwamen die conspiracy theorieën zijn hoofd weer binnen. Niet aan denken. Niet. Aan. Denken. Hij richtte zijn kop even op en merkte toen hoe een spoor van de groep weg liep. "Oh fuck", Zei hij, zich verbazend over het woord. "Excuseer", Zei hij snel, waarbij hij zeker wist dat hij als jongen nu zou zitten blozen.

Maurim remde af en snuffelde de lucht even in. "Er zijn er drie van de groep weggelopen, recht de freaking jungle in ofzo", Merkte hij op, in een lichte paniek. Niet goed. Die konden nu al overal zitten. Zenuwachtig zwiepte hij met zijn staart en blafte even zo hard als hij kon. Langs de ene kant, waar de grotere groep zat, werd er terug geblaft, maar voor zich was het stil. "Wat moeten we doen?" Vroeg hij toen bezorgd. Als Jean hier van te horen zou krijgen.. Dan zaten ze sowieso diep in de problemen. Dus ze moesten die honden gaan zoeken en wel snel, maar hoe?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You think you're cooler than me &Maurim
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tell me, why I'm here please [Maurim]
» I don't know how long I can take this [&Maurim]
» Not A Bad Thing {+ Maurim}
» And you appear just like a dream to me || &Maurim
» Maurim Kosorukov

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Animal Shelter-
Ga naar: