INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Love Is The Answer vs. Lorise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptydo feb 12, 2015 8:53 pm


Met een glimlachje keek Roméo naar het kleine stukje metaal in zijn handen. Het was echt mooi geworden. Hij had er dan ook echt zijn best voor gedaan. Het was een ketting, met een kleine cupid, inclusief pijl en boog, als hangertje. Het was niet zo heel groot, maar dat gaf ook niet. Als finishing touch had hij in het pijlpuntje een klein diamantje verwerkt, dat in een soort van houder van metaal zat. Sinds hij geen edelmetalen zoals diamanten ofzo kon omvormen, had hij het zo opgelost, maar daarom zag het er niet minder mooi uit. Het was vandaag 14 februari, en hij was in een vrolijke bui, zoals altijd eigenlijk. Maar nog net iets vrolijker dan. Zeker omdat hij zijn verrassing op tijd had afgekregen.

En was het niet obvious voor wie dit was? Hij legde het hangertje, samen met de ketting, in een doosje dat met blauwe, zachte stof was bedekt. Hij legde het neer op zijn nachtkastje en liep toen naar de badkamer, waar hij een douche nam en verse kleren aan deed. Deze keer geen losse skaterkleren, maar wel nog altijd zijn eigen stijl. Een zwart shirt met daarboven een donkere jeansvest, en daar onder een zwarte jeansbroek. Hij deed ook maar zijn mooie, gouden uurwerk aan en legde zijn haar goed met wat gel. Even bekeek hij zichzelf in de spiegel, was best blij met het resultaat.

Roméo liep terug naar de kamer, nam het doosje en zijn gsm. Het doosje verdween in zijn zak, maar zijn gsm ontgrendelde hij. Hij ging naar het gesprek met Lorise, op de achtergrond stond hun indianenselfie van een paar dagen geleden. Het deed hem even grijnzen. Hij stuurde haar dat hij haar zou opwachten de lounge, die speciaal voor de gelegenheid ingericht was in een of andere knusse kamer. Dat er misschien nog andere mutanten zouden zijn, boeide hem niet veel. Hij schaamde zich niet om gezien te worden met haar, nee, hij ging het gewoon doen!

Zelf vertrok hij meteen naar de lounge. Er speelde muziek, maar verder was er nog niemand. Hmm, dit was niet zo handig. Hij had speciaal een liedje gekozen voor dit moment. Daarom liep hij naar het apparaat en zette het uit. Eenmaal Lorise er was, zou hij het wel weer aanzetten, voor als er nog iemand anders kwam. Met zijn mutatie zette hij een liedje op, zou het op repeat laten spelen tot ze binnen kwam. Ja, hij had goed opgelet hoor in de ziekenhuiskamer, en hopelijk keurde ze zijn keuze goed. Want ja, hij wou echt dat dit alles perfect verliep, want stiekem vond hij wel dat hij er genoeg moeite voor gedaan had..

» Song
» Gift
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyvr feb 13, 2015 7:34 pm

She is love
robb stark

Zingend stapte Lorise de douche uit. Het was de leukste dag van het jaar, het was zelfs beter dan haar verjaardag. Ze maakte zich helemaal tip top in orde voor deze dag. Een wit jurkje met kant met roze hakjes met strikjes. Haar haren knoopte ze met twee plukjes achter haar met een strikje vast en met een lintje in de zachtroze kleur van haar schoenen, de rest van haar haren los. Lichte make-up, wat eyeliner en mascara zoals altijd en nagels gelakt ofcourse. Lorise zuchtte gelukkig. Ze hield zoveel van Valentijnsdag, de liefde die ze uitstraalde kon niet liefdevoller. Ze had op haar vorige school haar busisness met kaartjes en als de kaartjes gingen om super lieve dingen dan ging ze Cupid doen. Elk jaar mensen bij elkaar brengen en koppels extra gelukkig maken. De hele sfeer was de fijnste die er bestond. Plus het rook overal naar rozen en chocolade. Dit jaar werd het ook echt geweldig. Lorise had zowat een gat in het dak gesprongen toen ze werd gevraagd voor het feestcommité. Dat was een echte big deal. Niks kon haar nog vrolijker maken.

Lorise stond zichzelf in haar outfit te bewonderen voor de spiegel tot haar telefoon het geluid een fluitje liet horen. Lorise pakte haar telefoon en de naam die er stond bracht een grote glimlach op haar gezicht. Toen ze het berichtje las was het even internal screaming, van blijdschap natuurlijk. Lorise moest zich even inhouden echt hoor slow down. Misschien ging hij wel vragen om advies om een ander volledig in te pakken op Valentijnsdag. Ze stuurde een berichtje terug dat ze eraan kwam. Ze verliet haar kamer en haar hart verlangde er toch wel naar dat het iets voor haarzelf zou zijn. En dan moest ze zich niet te enthousiast maken want als het niet zo was dat zou dat wel hard aankomen. Ze was al in Lougne om er wat dingen neer te zetten enzo maar dat had ze al vroeg gedaan. Voordat ze zich echt klaar ging maken om daar de hele dag rond te hangen. Ze liep met swingende heupen en het jurkje swiepte vrolijk mee. Een big smile van hier tot tokio en een soort energie veld om haar heen dat liefde uitstraalde. Mensen die haar voorbijliepen, ze konden niet anders dan terug glimlachen.

Oke, de lougne. Lorise liep naar binnen en zag Roméo zitten. Iets wat haar meteen opviel was de muziek. Ed Sheeran, haar favoriet, dat wist hij. "Heyy" zei ze vrolijk en liep bijna huppelend op hem af. Ze sloeg haar armen eigenlijk meteen om heb heen en gaf hem een knuffel. "Fijne Valentijnsdag Roméo" zei ze lief. Ze kon er niks aan doen op Valentijnsdag. Ze gebruikte geen lovingtouch maar door de liefde die ze uitstraalde bleken mensen toch helemaal vrolijk en leuk te doen tegen haar. Ze zette weer een stap terug en keek hem aan. nawh, ze kon er niet aan denken dat hij iemand anders zou hebben op Valentijnsdag. Zucht, hij zag er echt super uit. Ze bleef zijn blik vasthouden en wachtte geduldig af naar wat hij te zeggen had.

Jurkje - Hakken - strikje
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyzo feb 15, 2015 7:32 pm


Stiekem was hij best zenuwachtig. Waarom? Dat was nieuw, tbh. Want anders was hij een zelfzekere romanticus, die niet twijfelde over het effect van de dingen die hij plande. Altijd was hij zeker dat een meisje head over heels zou vallen voor zijn charmes. Alleen zijn taal al, met Frans kon je iemand al helemaal inpakken. Plus, hij had een skill waar hij geweldige dingen mee kon. Een skill voor de buitenwereld, een die hij zogezegd aangeleerd had van zijn ouders, maar hier wist iedereen dat het een mutatie was. Niet dat dat veel aan de zaak veranderde, een mutatie moest ook getraind worden en daar had hij zich mee bezig gehouden.

Maar nu, nu had hij zenuwen. Zou ze het leuk vinden dat hij met haar in de Valentijnslounge wou zitten? Zou ze zijn cadeautje mooi vinden? Misschien vond ze het helemaal niks en gooide ze het weg. Of misschien had ze al een andere jongen om op date mee te gaan en kwam ze nu gewoon niet opdagen. Misschien stuurde ze hem straks een berichtje dat ze niet kon komen omdat ze met een andere jongen buiten een romantische wandeling maakte of.. "Heyy" Hoorde hij haar vrolijke stem. Wow, hij was zo in zijn gedachten verzonken dat hij haar helemaal niet had zien binnenlopen. Zijn bezorgde blik verdween meteen en veranderde in een heel vrolijk glimlachje. Meteen sloeg ze haar armen om hem heen, wat hij meteen beantwoordde door haar ook een knuffel te geven. "Fijne Valentijnsdag Roméo" Zei ze, waarna ze weer een stapje terug deed. "Jij ook, Lorise", Zei hij met een lief glimlachje, waarna hij haar even opgelucht aan keek. "Ik ben zo blij dat je gekomen bent", Vervolgde hij vrolijk.

Roméo nam haar hand vast en trok haar mee naar een van de banken, waar hij haar zachtjes op neer drukte en toen naast haar ging zitten. "Ik hoorde dat je geholpen hebt met het organiseren van dit alles", Zei hij, waarna hij even bewonderend rond keek. "En ik moet zeggen, je hebt het echt geweldig gedaan hoor", Grijnsde hij, waarna hij haar toen een mysterieuze blik gaf. "Maar jij bent niet de enige die de hele dag bent bezig geweest.. Ik weet niet of je het je nog herinnert, maar ik had je verteld over een geheim project?" Zei hij, waarna hij nu even plagend zijn wenkbrauwen op haalde. Daarna haalde hij het doosje uit zijn zak en hield het haar voor. "Verrassing", Zei hij met een lief, scheef grijnsje, terwijl hij nieuwsgierig wachtte op haar reactie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyzo feb 15, 2015 9:44 pm

She is love
robb stark

Love in the air, ze voelde het overal. Ze had het gevoel alsof ze de hele dag kon dansen en meezingen met de mooiste lovesongs. Haar dag kon al niet beter maar toen ze een berichtje kreeg van Roméo kon het echt niet beter. Al hield ze zichzelf wel in want stel dat hij gewoon advies nodig had voor een ander meisje. Dat zou wel het ergste zijn. Lorise had het wel eens meegemaakt. gelukkig kon ze zichzelf daar wel makkelijk overrheen zetten. Ze stelde de wensen van iemand anders boven die van haar en ze vond het toch wel geweldig om twee mensen bij elkaar te helpen. Zelfs als ze in haar hart wel anders wist. Maargoed, niet te enthousiast zijn dus.

Lorise kwam ze lougne binnen en wenste Roméo een fijne valentijnsdag met een knuffel. "Jij ook, Lorise" zei hij en ze glimlachte lief. Dat zou ze sowiso wel hebben. "Ik ben zo blij dat je gekomen bent" zei hij. Uhm ja daar was ze zelf ook blij om. “Ik ook” zei ze en grinnikte even. Ze werd begeleid naar de banken en ging erop zitten. De glimlach op haar gezicht leek wel vastgelijmd ofzo. Ze vond het ergens wel erg spannend. "Ik hoorde dat je geholpen hebt met het organiseren van dit alles" zei en ze knikte trots.Jep, het zag er mooi uit. Later vanavond zal het erg nog beter uit gaan zien. Vooral met de plannen die ze had gemaakt met Liv. Dat ging sowieso geweldig worden. "En ik moet zeggen, je hebt het echt geweldig gedaan hoor" zei hij en ze grijnsde trots. “Dankje, we hebben erg ons best gedaan. Vanavond word het nog mooier” zei ze enthousiast. Echt, ze had er zoveel zin in.

Roméo gaf haar een blik waarbij ze zich vragen stelde. "Maar jij bent niet de enige die de hele dag bent bezig geweest.. Ik weet niet of je het je nog herinnert, maar ik had je verteld over een geheim project?" vertelde hij en ze knikte snel. Dit onderwerp weer, echt ze was zo nieuwsgierig. Toen hij een doosje tevoorschijn haalde leek haar hart even stil te staan. Een ketting met een cupid hangertje, als dit niet voor haar was dat wist ze het niet meer. “Het is zo mooi , Roméo je bent echt te lief” zei ze dankbaar en bewonderde het even. Ze gaf Roméo een lieve kus op zijn wang en streek met haar andere hand over zijn kaak. Daarna het kettinkje eruit. Ze draaide haar rug naar hem toe en haalde haar haren uit haar nek. “Wil je hem omdoen?” vroeg ze met een glimlach.

Jurkje - Hakken - strikje
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyzo feb 15, 2015 10:59 pm


Al sinds februari gestart was, had hij naar vandaag uitgekeken. Zeker nadat hij dat ene plan had bedacht, toen hij samen met Lorise in de Creative Class had geschilderd. Creatief zijn was zijn ding, vooral creatief doen met metaal dan. Daarom was hij ook blij dat hij met zijn mutatie iets kon doen voor haar, in de hoop dat hij daarmee haar hart zou kunnen winnen. Want ja, dat was toch ergens wel de bedoeling. Lorise was lief, attent en zorgzaam, welke jongen zou dat nu niet willen? Hij was niet gek hoor. Wel ja, hij was wel gek, maar niet negatief. Niet gestoord ofzo. Misschien ook wel een heel klein beetje.. Gek op haar?

Maar hij mocht niet te hard van stapel lopen. Wie weet was er al een andere jongen in haar leven, iets waar hij nog niets van wist. Of ze had meerdere bewonderaars hier op het eiland, iets wat hem ook niet echt zou verbazen. Maar goed, dat zou hij straks wel gaan merken. Misschien stond het geluk vandaag ook aan zijn kant, en was hij tegen het einde van de dag de vrolijkste jongen op het eiland ofzo. Haar glimlach leek ook niet te verdwijnen, wat hem gewoon nu al blij maakte. Dit kon gewoon niet fout lopen. Nog steeds was hij zenuwachtig om haar reactie, maar dat begon al langzaam weg te gaan.

Eerst begon hij maar met een klein beetje small talk, waarbij hij nog even een complimentje naar haar toe er tussen sneakte. Ja, daar was hij wel goed in. Meisjes hielden van complimentjes, of het nu ging over hun uiterlijk, hun karakter of gewoon iets wat ze gedaan hadden. “Dankje, we hebben erg ons best gedaan. Vanavond word het nog mooier” Zei ze enthousiast, en hij knikte opgewekt. "Reken maar dat ik ook kom, ik zou het niet willen missen hoor", Zei hij. Bijna had hij er achter gegooid 'als jouw date', maar dat zou de verrassing die hij had voor haar wat verpesten. Hij wou haar compleet omver blazen met zijn geschenkje en dan zou hij wel zien of er misschien wel een echte date in zat die avond of niet.

Met een nieuwsgierige blik en een scheef glimlachje hield hij haar het doosje voor, zodat ze het bewerkte metaal kon zien. “Het is zo mooi , Roméo je bent echt te lief” Zei ze, waarna ze hem zowaar een kus op zijn kaak gaf. "Echt? Ik ben zo blij dat je het mooi vind, want ik wist niet zeker of het wel helemaal goed was. Ik heb hard mijn best gedaan om het zo fijn mogelijk te doen", Hij lachte even en keek haar toen trots aan. "En deze keer zonder ongelukken", Grijnsde hij, doelend op die keer dat het metaal hem gesneden had en hij zo in de ziekenhuiszaal was beland, op zijn allereerste dag hier.

“Wil je hem omdoen?” Vroeg ze, nadat ze zich had omgedraaid. "Bien sûr", Zei hij, waarna hij het kettinkje overnam en met handige vingers het slotje open deed en rond haar nek terug sloot. Het paste haar perfect, en de kleur matchte somehow ook de kleur van haar ogen. Met zilverachtig metaal en blauw kon je nooit echt missen. "Dus, nu weet je waarschijnlijk ook waarom ik je hierheen heb laten komen", Zei hij, en hij keek haar opnieuw een beetje zenuwachtig maar ook nieuwsgierig aan. "Ik vind je leuk, Lorise. En ik vroeg me af hoe jij daar over denkt. Ik zou het fijn vinden als je vanavond met mij naar hier wil komen, als mijn Valentijnsdate“, Zei hij toen zachtjes, terwijl hij zijn handen in zijn schoot vouwde en lief in haar blauwe ogen keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyma feb 16, 2015 7:41 pm

She is love
robb stark

Als Lorise rond keek in de lougne werd ze wel blij. Ze was er aardig trots op dat ze dat samen met Liv zo romantisch hadden gemaakt. Ze verheugde zich nog meer op die avond waarop er nog meer kwam. Een chocoladefontein, karaoke en de photobooth machine. En dan de zang en danstalenten niet vergeten. Ze zou zelf niks doen, nee ze was dan waarschijnlijk te druk met kaartje uitdelen, misselijk worden van de chocolade of zorgen dat ze Roméo’s aandacht zou hebben. Als hij tenminste ging komen, en niet met een ander meisje. Phoe, ze zou het heel fijn vinden voor hem maar ze zou wel jaloers zijn. Wacht echt, naast zijn looks was hij echt wel heel leuk kwa persoon. Iemand waarmee ze kon lachen. "Reken maar dat ik ook kom, ik zou het niet willen missen hoor" zei hij. Daar was ze wel blij mee, ze zou hem niet willen missen hoor.

Roméo de charmeur. Lorise was helemaal overdonderd toen ze het doosje met het hangertje zag. Het was werkelijk prachtig en het paste zo goed bij haar. Ze bewonderde hem echt voor wat hij kon maken.  "Echt? Ik ben zo blij dat je het mooi vind, want ik wist niet zeker of het wel helemaal goed was. Ik heb hard mijn best gedaan om het zo fijn mogelijk te doen" zei hij en ze bewonderde het hangertje. "En deze keer zonder ongelukken". zei hij daarna en ze grinnikte. Nou als hij die snee eerder niet had gehad dan was haar ziekboeg tijd een stuk minder gezellig geweest. “Het is prachtig, echt heel erg bedankt” zei ze lief.

Lorise draaide zichzelf om zodat hij het om kon doen. Toen ze het om kon ze al helemaal haar ogen er niet vanaf houden. Het stond goed bij haar, sowieso dor het Cupid zijn. Sins ze gewend was dat mensen al over haar hadden gehoord vond ze dit extra leuk. Nu kon iedereen haar meteen herkennen door het hangertje. "Dus, nu weet je waarschijnlijk ook waarom ik je hierheen heb laten komen" vroeg hij. Lorise draaide zichzelf weer om naar hem en keek hem bnieuwd aan. Ze had een beetje een idee maar ze wist het natuurlijk niet zeker. "Ik vind je leuk, Lorise. En ik vroeg me af hoe jij daar over denkt. Ik zou het fijn vinden als je vanavond met mij naar hier wil komen, als mijn Valentijnsdate“. Lorise begon een beetje te blozen bij zijn woorden want haar hart maakte even een sprongetje en ze kreeg het helemaal warm vanbinnen. Lorise keek niet weg en keek hem met een glimlach aan. “Je hebt geen idee hoe blij je me nu maakt.. Ik vind jou ook leuk Roméo” zei ze hield zijn blik even vast. Maar daarna moest hem een knuffel geven. Ze sloeg haar armen om hem heen en rustte met haar kin op zijn schouder. “Ik wil heel graag je Valentijnsdate zijn” zei ze zacht. De liefde die ze uitstraalde was optimaal nu hoor. Het kon niet beter, het was perfect zo.

Jurkje - Hakken - strikje
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyma feb 16, 2015 10:53 pm


De ruimte was echt wel heel cool. Wie dit bedacht had, die mochten ze serieus een eigen standbeeld geven. Hij bood zich nog aan om het te maken, als ze hem een groot stuk brons konden fixen ofzo. Want ja, brons was ook een soort metaal. Daar was hij ook mee begonnen. Brons was het makkelijkst om te verkrijgen uit ruwe materialen, door ze samen te smelten, en ook het makkelijkst te verwerken. Van brons was hij dan naar ijzer gegaan, van daar naar staal, en zo verder, tot hij bijna alle soorten metaal gehad. Dus om een heel standbeeld uit brons te maken, dat was voor hem een heel simpele taak. En om dan nog eens een standbeeld van Lorise te maken, tja, daar zou hij sowieso geen nee tegen zeggen hoor.

Plus, hij had gehoord dat Olivia, het andere meisje die geholpen had, ook heel lief was. Dat was gewoon dubbel zo leuk dan. Maar goed, nu had hij het mini standbeeldje of ja hangertje aan haar gegeven, en dat was voor hem ook al heel wat hoor. Want hij had er hard aan gewerkt, en hij was dan ook super blij dat ze het mooi vond. “Het is prachtig, echt heel erg bedankt” Bedankte ze hem nog met een lieve stem, waar hij een gelukkige glimlach om zijn lippen van kreeg.

En dan nu was het moment van de waarheid; Hij zou haar vragen of ze Valentijn wou doorbrengen als zijn date. Roméo keek haar nieuwsgierig maar toch een beetje zenuwachtig aan. Een lichte blos kwam op haar kaken, en ze bleef hem recht aankijken, met een glimlach om haar lippen. Op dat moment wist hij dat het wel goed zat, en haar woorden bevestigden dat gelukkig nog. “Je hebt geen idee hoe blij je me nu maakt.. Ik vind jou ook leuk Roméo” Zei ze, en zijn hart smolt toch wel heel even hoor. Opnieuw gaf ze hem een knuffel, en hij trok haar nog wat dichter tegen zich aan. “Ik wil heel graag je Valentijnsdate zijn” Zei ze, en hij sloot even genietend zijn ogen. "Dit is echt het beste ooit", Reageerde hij met een lieve stem, waarna hij voor heel even zijn lippen op de hare drukte, nu uit liefde en niet meer omdat hij wou flirten.

De tijd werd uit het oog verloren, en al snel begon het avond te worden. Dat wist hij omdat er meer en meer mutanten de ruimte binnen kwamen, en Olivia ineens op dook om Lorise even van hem te stelen. De twee meisjes moesten het evenement nog openen. "Bonne chance", Zei hij nog tegen de twee, waarna hij hen backstage zag verdwijnen. Ondertussen knoopte hij maar een gesprekje aan met een mutant die naast hem zat, om de tijd even te passeren. Heel lang zou het toch niet meer duren eer ze op het podium zouden komen en het feest pas echt zou beginnen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptywo feb 18, 2015 5:54 pm

She is love
robb stark

De dag leek alleen maar beter en beter te worden. Ze zat nu in de romantische lougne die ze zelf had klaargemaakt samen met Liv en ze het beste was dat ze hier met Roméo zat. Hij was tot nu toe elke keer heel leuk gezelschap geweest. En stiekem was ze van het begin al weg van hem geweest. Het feit dat ze al een kusje had gehad gekregen op het moment dat ze elkaars naam nog niet wisten, vond ze al leuk. Nu had hij haar gevraagd om hier te komen.Hij gaf haar een Cupid ketting. Lorise kon hem niet vaak genoeg bedanken. Het paste zo goed bij haar.

En toen kwam het moment waarop ze in haar hart al naar had verlangd. Roméo vertelde dat hij haar leuk vond. Dat gaf dat geweldige gevoel van vlinders in haar buik. Ze zei dat ze hem ook leuk vond en ze gaf hem een knuffel. "Dit is echt het beste ooit" zei hij. Ja dat vond ze zelf ook. Roméo gaf haar een kusje. Ze glimlachte naar hem en streek met haar hand langs zijn kaak. Dit was sowieso de beste Valentijnsdag ever. Ze wist niet of die van de voorgaande jaren beter waren geweest maar nu voelde het echt wel alsof het deze dag was.

Lorise had verder nog wat rondgehangen en geknuffeld met Roméo. Ze had nog wat anders aangetrokken voor het feestje en was net als de rest van die liefdevolle menigte in de lougne. Olivia had haar al gevonden en het was tijd om het podium op te gaan. Liv zag er nerveus uit, ze gaf haar even een peptalk en ze gingen het podium op. Het was een warm welkom met confetti en een cadeau voor Lorise omdat ze nu bij het feestcomité zat, Yay. Ze legde iedereen uit waar alles stond. De chocoladefontein, karaoke enzo. Daarna deelden ze de valentijnskaartjes uit en Liv ging zingen. Ze zong echt heel mooi.

De kaartjes waren superlief en er zat ook eentje voor haar bij van Roméo. Aawh de darling. Ze had zelf ook nog eentje voor hem geschreven en toen ze alles had uitgedeeld liep ze terug naar Roméo. Toen ze hem zag staan vloog ze op hem af met een knuffel. “Hey sunshine, ik heb ook eentje voor jou” zei ze blij en gaf hem het kaartje. “It looks like I’m not the only one who shoots love-arrows. You shot me right in my heart darling. xx Lorise” stond erop met het bekende hartje op de i in haar naam.

Jurkje - Hakken - Haren
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyzo feb 22, 2015 9:47 pm


Alsof iemand hen een privémomentje had willen gunnen en nu het teken gegeven had dat iedereen binnen mocht komen, zo snel kwamen er nu verschillende mutanten de ruimte binnen gelopen. Veel koppeltjes, die vandaag waarschijnlijk elkaar nog niet hadden los gelaten. Ook wel single mensen die gewoon met vrienden kwamen ofzo. Want ja, Valentijn kon je ook met vrienden vieren. Het was een feest van liefde, en je kon ook van een vriend houden. Niet op een relatie-manier dan, maar gewoon vriendschappelijk. En tja, hoe meer mensen hoe leuker het was, dus hij vond het wel fijn dat ze allemaal de moeite hadden gedaan om te komen. Dat hadden Lorise en Olivia wel verdiend.

Even zat hij alleen, praatte over van alles en nog wat met de dude die naast hem zat. Hij was best wel chill, vond hij dan. Maar dat vond hij over het algemeen wel van iedereen ofzo. En toen begon het feest pas echt. Olivia kwam op en nam het woord, waarna ze nog een verrassing had voor Lorise. Aww, dat was echt lief. Toen kwam Lorise aan het woord, die uitlegde wat de plannen zoal waren voor die avond en waar ze alles konden vinden. Daarna begonnen ze de kaartjes uit te delen, terwijl Olivia een liedje zong.

Het klonk allemaal heel mooi, en toen het bijna klaar was, zag hij plots Lorise op hem af komen. Ze gaf hem meteen een knuffel, en hij trok haar met een grijnsje wat dichter tegen zich aan. “Hey sunshine, ik heb ook eentje voor jou” Zei ze, waarna ze hem het kaartje gaf. "Aww, merci", Zei hij vrolijk, waarna hij de woorden las en zijn hart even voelde smelten. Hij stak het kaartje in zijn binnenzak, zodat het zeker niet weg zou zijn. Dit zou hij bewaren hoor, sowieso. Daarna trok hij Lorise mee naar de chocoladefontein. Hij nam een prikker en prikte er een aardbei op, die hij even onder de chocolade hield. "Kijk, dit hadden ze in de ziekenhuiszaal moeten hebben", Grijnsde hij, terwijl hij het haar aanbiedend voorhield.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyma feb 23, 2015 4:04 pm

She is love
robb stark

Het was super gezellig en leuk ondanks de rare valentijnskaartjes. Ze besloot toch om de rest van de dag leuk door te brengen in plaats van te zitten zenuwen over die kaartjes. Het was Valentijnsdag! Haar favoriete dag van alle dagen. Vooral vandaag na al het leuke wat haar was overkomen. Deze zou ze niet vergeten hoor. De Valentijnsdag op de mutantenschool, met valentijn en met een super feestje. Het was niet vaak voor gekomen dat ze een valentijn had. Ze was meestal druk bezig met mensen koppelen in plaats van haarzelf.

Maarja, dit jaar had ze een valentijn en het kon niet anders dan dat ze het heel gezellig zou hebben met hem. Lorise kwam enthousiast naar hem toe met een knuffel en gaf hem het valentijnskaartje. "Aww, merci" zei hij en ze glimlachte vrolijk. Lorise had het kaartje dat ze van Roméo had gekregen in de suprise doos gedaan. Roméo nam haar mee naar de chocoladefotein. Yay chocolade! De combinatie van fruit met chocola was echt het beste ever. Hij bood haar een aardbei met chocola en die nam ze met plezier aan. "Kijk, dit hadden ze in de ziekenhuiszaal moeten hebben" zei hij en ze knikte in stemmend en nam een hapje van de aardbei. Mmmmh, echt perfect.  “Over de ziekenhuiszaal gesproken. Dat meisje waardoor ik daar zat had ook een ander meisje als slachtoffer, en die kreeg van haar een valentijnskaartje.” zei ze verward. “Ik bedoel, dan had ze mij toch ook eentje kunnen geven?” vroeg ze met een frons. Ze at de rest van de aardbei op en keek daarna weer naar Roméo met een glimlach. Ze prikte nog een aardbei op het stokje en hield het onder de chocola, het was echt te lekker.

Jurkje - Hakken - Haren
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptydi feb 24, 2015 3:43 pm


Stiekem hield hij de ware Cupid wel een beetje van haar werk af nu. Ze moest nu door de kamer rondlopen en mensen stiekem koppelen en hen het gevoel geven dat de liefde in deze kamer al genoeg was om de hele wereld aan te kunnen voor op zijn minst nog een jaar. Maar tjah, hij had nu eenmaal de kleine Cupid een beetje geclaimed en hij was niet van plan om haar zomaar te laten gaan. Nee, hij had ook recht op wat aandacht van Lorise en daarom ontvoerde hij haar gewoon naar de chocoladefontein vanaf het moment dat ze klaar was met het uitdelen van de kaartjes. Behulpzaam als hij was, had hij voor haar een prikker gepakt en een aardbei gefixt, zodat ze dat zelf niet meer hoefde te doen. Een ware Fransman was hij toch, typische charmeur.

“Over de ziekenhuiszaal gesproken. Dat meisje waardoor ik daar zat had ook een ander meisje als slachtoffer, en die kreeg van haar een valentijnskaartje.” Vertelde ze toen hij zijn opmerking had gegeven. Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij haar verbaasd aan. “Ik bedoel, dan had ze mij toch ook eentje kunnen geven?” Vervolgde ze; iets waar hij toch niet meteen mee akkoord ging. "Ik vind dat zij vooral ver uit jouw buurt moet blijven", Merkte hij een beetje bezorgd op, terwijl hij een stukje banaan met chocolade in zijn mond zat en toch even genoot van de zoete explosie die hij voelde.

Met een grijnsje zag hij hoe ze op haar onderlip nog wat chocolade had hangen. Okay, even smoother dan dit kon niet hoor. Met een liefdevolle blik boog hij wat naar haar toe en glimlachte geamuseerd. "Je hebt wat chocolade.. Wacht laat mij maar", Zei hij, terwijl hij zijn arm lichtjes rond haar middel sloeg en haar dichterbij trok, waarna hij gewoon onbeschaamd de chocolade van haar lip likte en haar toen een lange, intense kus gaf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptywo feb 25, 2015 4:14 pm

She is love
robb stark

Iedereen had het leuk en de kaartjes waren uitgedeelt. Sommige waarbij ze nog steeds vragen had. Lorise was klaar met wat ze moest doen dus was het tijd om weer terug te gaan naar haar Valentijn. Roméo, de jongen die alleen maar hoefde te glimlachen voor kriebels in haar buik. De grapjes waarvan ze geen genoeg kon krijgen. Nu mocht ze tijd met hem doorbrengen op valentijnsdag. Ze stonden bij de chocoladefontein. Misschien wel het beste idee voor lekkernij in de lougne. Wie niet van fruit hield had chocola en wie niet van chocola hield had fruit. Maar wie hield er niet van die combinatie? Lorise had het even over Lydia. Ze had Grace wel een haatkaartje gestuurd en Lorise niet? Mmmh misschien haatte ze haar niet zo erg. het was sowieso al een raadsel waarom ze iedereen martelde dus waarom ging ze nu haar tijd besteden aan raadsels. "Ik vind dat zij vooral ver uit jouw buurt moet blijven" zei Roméo en ze knikte even. Ja dat was wel beter. Hoe leuk ze het toen ook had gehad met Roméo in de ziekenzaal, ze wou er liever niet nog een keer heen.

Ze had al een twee aardbeien met chocolade op, ze waren hemels. Roméo kwam dichterbij en hij keek lief. Lorise keek hem met een grijnsje aan. "Je hebt wat chocolade.. Wacht laat mij maar" zei hij en.. Wauw. Lorise dacht even dat ze flauw ging vallen toen hij zonder schaamte gewoon de chocola eraf likte en haar kuste. Ze ging in op de kus zoals alleen zij dat kon. Onweerstaanbaar en liefdevol. Het duurde ook een tijdje voordat ze zich realiseerde dat ze in een lougne vol mensen stonden. Met moeite stopte ze en liet haar voorhoofd nog op de zijne rusten. Daarna keek ze hem in zijn ogen met een glimlach. Ze wist even niet wat ze moest zeggen want ze had er geen woorden voor. Wat ze voelde kon ze niet verwoorden want het was beter. “I don’t know what to say..” zei ze met een grijns. Ze keek in zijn ogen en het duurde niet lang voordat haar lippen de zijne weer vonden.

Jurkje - Hakken - Haren
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptydo feb 26, 2015 9:37 pm


Eerlijk, als iemand even niet keek ging hij dit ding verhuizen naar zijn kamer. Om te delen met andere mutanten natuurlijk, wat anders? Maar toch wel vooral voor zichzelf, en met Lorise, als die ooit op zijn kamer kwam chillen. Maar dat zou wel, als ze nog een keer op date zouden gaan. Als Lorise dat zou willen natuurlijk. Maar het leek er wel op dat het meisje even into hem was als hij into haar was. Ergens vroeg hij zich toch wel af of ze misschien stiekem haar mutatie op hem had gebruikt, maar ze had hem beloofd dat dat niet zo was. Het bleef wel vreemd hoe hij, iemand die best wel als een player werd gezien onder zijn vrienden, ineens zijn hart verloor aan een Amerikaans meisje dat hij nog niet zo lang kende. Het was snel gegaan, maar daarom was het niet minder echt.

Het zou waarschijnlijk gewoon aan haar persoonlijkheid liggen, en zeker ook aan haar uiterlijk. Roméo was geen oppervlakkige jongen, maar uiterlijk was zeker ook wel een belangrijk punt voor hem. Het belangrijkste bleef natuurlijk wel dat je met elkaar kon lachen en leuke dingen kon doen, maar dat was ook totaal geen probleem. Het leek er wel op alsof dit zou kunnen werken, dus waarom niet nu al een stapje verder gaan? Het was tenslotte ook wel Valentijn, en hij zag net de beste gelegenheid ooit. Ghehehe, het geluk stond vandaag echt wel aan zijn kant, zo leek het wel. Alsof het universum hem een boodschap wou geven.

Al snel gaf hij echter niks meer om de mensen in de lounge, de wereld of laat staan het universum. Nee, toen zijn lippen die van haar voelden, vergat hij even alles om zich heen. Roméo sloeg zijn andere arm ook om haar heen, leunde nog iets meer naar voor. De vlinders schoten door zijn buik toen hij merkte dat ze hem terug kuste. En hoe. Wow, dat was.. Wow. Het duurde even voor zij uiteindelijk de kus verbrak, maar ze stapte nog niet van hem weg tho. Gelukkig maar. “I don’t know what to say..” Zei ze met een grijnsje, maar haar blik zei al genoeg. "Then don't say anything", Zei hij plagend terug, terwijl hij heel even van uit zijn ooghoek de ruimte rond keek.

Er was niemand echt aan het opletten. Te begrijpen ook, iedereen was te druk en als er één plek was op de hele school waar je dit kon verwachten, was dat toch wel hier. Opnieuw drukte ze haar lippen op de zijne, en nu kuste hij haar iets rustiger terug. Rustiger, maar ook wel wat speelser. Roméo verplaatste zijn hand even naar haar heup en zette even plagend wat druk. Als het aan kwam op kusjes geven kon hij zijn handen nooit echt stilhouden. Voorzichtig maakte hij zich los en keek toen weer even rond. "Kom mee, we staan hier zo in het zicht", Zei hij, zich toch wel even bewust van het feit dat ze midden de lounge stonden. Hij nam haar hand en liet zijn vingers tussen de hare glijden. Hij nam haar mee naar een zitzak, waar hij zich in liet ploffen en haar toen op zijn schoot trok, om vervolgens gewoon door te gaan waar hij geëindigd was..

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyzo maa 01, 2015 3:33 pm

She is love
robb stark

De kaartjes van Lydia bleken toch nog het op één na hoofdonderwerp te zijn in haar gedachten. ‘Waarom’ was het nummer één hoofdonderwerp. Ze begreep er niks van en het was zo gemeen en raar wat er in de kaartjes stond. Grace kende ze, ze was niet aardig geweest voor haar maar dit verdiende ze niet. En Charlie.. Ze wist nog steeds niet hoe Charlie was zonder liefdes poef paf. Ze wist wel dat hij een liefdeloos leven leidde dus het ‘I love you’ en ‘I'm going to marry you, we get two kids’ gedeelte in dat kaartje was een compleet misterie. Lorise wilde helemaal niet denken aan de kaartjes dus gelukkig was daar Roméo.

Roméo hielp haar van de nare gedachtes af. En goed ook want echt wow die kus had haar het gevoel gegeven alsof ze de enige twee waren in de lougne. Dat was niet eens het enige gevoel, er waren wel duizend meer maar die ze niet kon verwoorden. Ze wist echt niet wat ze moest zeggen. "Then don't say anything" zei hij plagend en Lorise grinnikte even. Oke, ze was nog steeds mind blown van die kus. Lorise had hem nog een keer gekust voordat de realisatie kwam dat ze nog steeds bij de chocoladefontein stonden midden in de lougne. "Kom mee, we staan hier zo in het zicht" zei hij en ze knikte terwijl ze zichzelf liet begeleiden naar een zitzak.

Op een zitzak, tegen Roméo aan, in de meest romantische lougne ever. Ja dat zat wel goed. Ze onderbrak even de kus en keek hem in zijn ogen. Want tja.. dat deed ze ook graag. Ogen, iets wat haar toch weer ergens aan deed denken. “Weetje, ik heb eerlijk gezegd nooit gedacht dat me dit zou lukken zonder mijn mutatie” zei ze en bleef hem aankijken. Ze twijfelde even maar besloot dat ze het toch ging vragen. “Ik kan iets doen.. waardoor je zintuigen sterker worden en het zal je niet erg beïnvloeden maar je gewoon een heel fijn gevoel geven. Het is tijdelijk en niet zo sterk dus als je wil..” zei ze met wat twijfels. Ze had geen idee wat zijn antwoord zou zijn want ze had het nog nooit aan iemand gevraagd.

Jurkje - Hakken - Haren
Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Emptyzo maa 01, 2015 7:00 pm


Dat ze zich zorgen maakte om iets, was redelijk duidelijk. Heel even verloor ze die vibe van liefde die om haar heen hing. Dat het onderwerp van haar zorgen het meisje was dat haar het ziekenhuis in had geholpen met een hersenschudding, kwam hij pas een beetje later te weten. Hij vond het nog altijd heel erg dat iemand zomaar iemand anders het ziekenhuis in kon werken met zijn of haar mutatie. Dat hoorde toch niet? Mutaties waren er om jezelf te helpen en te beschermen, of om anderen te helpen, niet om anderen pijn te doen? Het was zo’n vreemd idee voor hem dat het hem nogal ongemakkelijk deed voelen.. Maar hij moest nu eerst zorgen dat Lorise terug vrolijk werd.

En wat werkte er beter dan een kus? En wat voor een.. Ze kuste hem even enthousiast terug, waardoor zijn hart even een sprongetje maakte en hij zijn ogen sloot van plezier. Het was nog beter dan hij zich kon voorstellen. Hij had al even een voorproefje gekregen in het ziekenhuis, maar dat was toch anders dan nu.. Toen was het meer om speels te flirten, maar deze keer was het omdat ze het allebei wel meenden. Na een tijdje liet ze hem los, maar bleef wel bij hem staan. Ze maakte een opmerking en hij reageerde er even plagend op. Ze grinnikte, wist blijkbaar echt geen woorden te vinden. Dat was best wel cute eigenlijk.

Om wat meer privacy te hebben, en niet in het midden van de ruimte te staan, nam hij haar mee naar een van de zitzakken. Hij trok haar op zijn schoot, legde even plagend een bloemblaadje op haar hoofd. Daarna kuste hij haar opnieuw, langer dan de vorige keer, waarbij hij af en toe speels zijn tong over haar lip liet glijden of er even kort op beet. Uiteindelijk onderbrak ze de kus weer en keek hem even in zijn ogen. Met een scheef grijnsje keek hij terug, sloeg ondertussen zijn armen wat beter rond haar lichaam heen. Yush, knuffels for the win!

“Weetje, ik heb eerlijk gezegd nooit gedacht dat me dit zou lukken zonder mijn mutatie” Begon ze, waarna ze hem toen een voorstel deed. “Ik kan iets doen.. waardoor je zintuigen sterker worden en het zal je niet erg beïnvloeden maar je gewoon een heel fijn gevoel geven. Het is tijdelijk en niet zo sterk dus als je wil..” Vervolgde ze, en hij dacht er even over na. "Jij bent voor mij op zich alleen al genoeg om me helemaal te betoveren, dus waarom zou je je mutatie nog nodig hebben?" Glimlachte hij, waarbij hij even zijn hand over haar kaak liet glijden. "En als je wilt, dan mag het.. Want je maakt me wel nieuwsgierig nu", Zei hij enthousiast. Yeah, het kon sowieso geen kwaad, right? Dus waarom niet dan..

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Love Is The Answer vs. Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Is The Answer vs. Lorise   Love Is The Answer vs. Lorise Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love Is The Answer vs. Lorise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» (UIT) When you say you love me, know I love you more. [+James]
» Sometimes you just need a friend (&Lorise)
» Loveless vs. Lorise
» I need some help with things... &Lorise
» Room 20 | Charlie & Lorise

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Lounge-
Ga naar: