INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC]Baby, love me lights out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]Baby, love me lights out Empty
BerichtOnderwerp: [AC]Baby, love me lights out   [AC]Baby, love me lights out Emptyzo feb 15, 2015 1:52 am

Let's build a universe right here

Het was een feit dat Caleb enkele dagen eerder zijn kamer had moeten opruimen. Iets wat hij dus niet gedaan had, maar gelukkig lag er niet zo heel veel troep. Gewoon enkele shirts die hij moest dumpen in zijn kast en zo. De jongen had geprobeerd om zijn hele kamer een wat meer romantische uitstraling te geven, omdat hij Lauren toch wel echt wilde verassen. Hij had via via een soort van kerstlichtjes weten te krijgen en die had hij gezellig boven zijn bed uitgesteld. Nou ja, boven zijn bed was een groot woord. Caleb had voor deze gelegenheid zijn matras en die van het vrije bed op de grond gelegd en had zo een heus fort van kussens gemaakt en had een soort muur gemaakt van dekens die hij had opgehangen en daaraan hingen de lichtjes. Het was dat hij geen idee had wat Lauren wilde doen, en of ze wel naar dat hele Valentijn gebeuren wilde gaan dat was georganiseerd. Uiteindelijk leek het hem gewoon beter dat hij haar zelf zou verassen met iets wat hij zelf in elkaar had gestoken, dat had zij ook voor hem gedaan tenminste. Met dank aan Eleanor had hij ook wat rozenblaadjes kunnen krijgen, natuurlijk niet te veel maar net genoeg om wat uit te strooien in het fort en op de vloer om zo de weg te leiden naar het fort. Heel stiekem was hij nog een flesje rode wijn gaan halen met bijbehorende glazen. Ook stond zijn laptop klaar om eventueel een filmpje op te zetten, die hij haar zou laten kiezen natuurlijk.

Met een kleine glimlach op zijn gezicht keek hij naar zijn werkje. Soms had hij toch nog wel goede ideetjes hoor. Lauren zou dit vast geweldig vinden, dat moest haast wel. Met een enkele rode roos in zijn handen wandelde hij naar de gang waar de meisjes sliepen. Enkele meisjes die hem voorbij liepen keken hem met een begeerlijke blik aan, maar hij gaf er geen aandacht aan. Nee, met een zachte glimlach op zijn gezicht wandelde hij door om uiteindelijk op Lauren’s deur te kloppen. Vrijwel meteen deed ze open en had ze hem een beetje verbaasd aan gekeken. Zijn glimlach werd breder zodra hij haar gezicht zag, wat dit meisje met hem deed was onbeschrijfelijk. Heel zachtjes en lief drukte hij zijn lippen op de hare om haar daarna de roos te overhandigen en haar vrije hand vast te nemen. ‘Ik hoop dat je er vanavond genoegen mee neemt om niet naar beneden te gaan.’ Sprak hij zachtjes waarna hij na dat ze de deur had dicht getrokken met haar naar zijn kamer ging.

De vijf minuten dat hun wandeling had geduurd had hij haar heel soms een zachte kus op haar wang gedrukt. Maar voor zijn deur bleef hij even staan en keek haar met een wat serieuzere blik aan. ‘Wil je je ogen voor me sluiten?’ Grijnsde hij op een manier waar iedereens hart van zou smelten. Nadat ze haar ogen had gesloten leidde hij haar heel voorzichtig de kamer in, waar al het licht uit wat buiten dat van in zijn zelf gemaakte fort. ‘Ik hoop dat je het leuk vindt.’ Prevelde hij zachtjes waarna hij nog heel kort zijn lippen op de hare drukte om vervolgens wat op zij te gaan zodat ze even kon rondkijken.
c: |The room <3 | Lauren
IOA


Laatst aangepast door Theodore Remmington op ma apr 03, 2017 9:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]Baby, love me lights out Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]Baby, love me lights out   [AC]Baby, love me lights out Emptyzo feb 15, 2015 11:15 pm

[AC]Baby, love me lights out Tumblr_mqrs80bDhU1s49fzgo1_500

Valentijnsdag. Het was een dag waarin veel mensen diegene iets lief gaven aan diegene waarvan ze hielden. Lauren had ook zo’n iemand, genaamd Caleb. Lauren was head over heels in love with Caleb. Hij was geweldig voor haar. Hij was niet alleen diegene van wie ze verschrikkelijk veel hield op romantisch gebied, maar hij was ook als een goede vriend voor haar. De manier waarop ze samen met elkaar konden lachen om domme dingen…het was zo geweldig, Lauren had nog nooit zo iets gevoeld voor een jongen. Daarom deed zij ook maar mee aan het Valentijnsdagcliché. Ook zij had iets liefs gemaakt voor Caleb. Met behulp van Céline had ze chocolade gesmolten en een enorm chocoladehart voor hem gemaakt, om daar vervolgens met gesmolten witte chocolade iets liefs op te schrijven. Het lag op dit moment nog in de koelkast om hard te worden, dus ze hoopte maar dat het op tijd af zou zijn.

Lauren had op haar bed gelegen toen er opeens op de deur werd geroffeld. Verbaasd stond ze op en was ze snel naar de deur gelopen. Ze deed de deur open en keek recht in de ogen van Caleb. Verbaasd staarde ze hem aan, ze hadden toch niets afgesproken? Caleb stapte op haar af en drukte heel zachtjes en lief een kusje op haar lippen. Lauren sloot eventjes haar ogen en beantwoordde zijn kus. Vervolgens kreeg ze een roos. “Awh, wat lief! Dankjewel!” zei ze met een brede glimlach en rook met gesloten ogen aan de bloem. Maar op het moment dat ze Caleb haar kamer wilde binnen laten, trok deze haar zachtjes mee aan haar vrije hand. Nieuwsgierig had Lauren haar deur gesloten. “Ik hoop dat je er vanavond genoegen mee neemt om niet naar beneden te gaan” zei hij en Lauren haalde haar schouders op. “Ik ben veel liever een avondje met jou, dan met allemaal mensen die zich zitten op te geilen beneden” zei ze lachend en liet zich meevoeren door Caleb.

Hand in hand, like the perfect couple they are, waren ze naar zijn kamer gelopen. Caleb was lief, zoals altijd. Hij had haar zoveel kusjes op haar wang gegeven, dat ze de tel was kwijt geraakt. Ze was zo blij dat hij dit in het openbaar deed, dat hij niet bang was om te laten zien dat zij zijn vriendinnetje was. Toen ze eenmaal voor zijn deur stonden, vroeg hij haar om haar ogen te sluiten, met een blik waarmee hij zelfs de duivel zou kunnen laten bidden. Gedwee deed Lauren haar ogen dicht en deed ze als bevestiging nog eens haar handen voor haar ogen. O Gosh! De kriebels gingen door haar hele lichaam, wat zou hij voor haar gedaan hebben? Het duurde niet lang voor ze daar antwoord op kreeg. “Ik hoop dat je het leuk vindt” zei Caleb en drukte zijn lippen op de hare. Toen stapte hij weg, zodat Lauren kon kijken.

Ze sloeg haar hand eventjes voor haar mond. Ze nam het hele tafereel in zich op. Hij had een heus fort gebouwd van zijn matras, dekens en kerstlichtjes. Er lagen rozenblaadjes die het pad naar het fort aangaven. In het fort lagen kussens, een fles wijn met glazen en zijn laptop. Een glunderende glimlach verscheen op haar gezicht en het meest beste gevoel ging door haar hele lichaam. Wauw, dit was…wauw. “Dit is het liefste wat iemand ooit voor mij heeft gedaan” zei ze geëmotioneerd. Ze keek hem aan en sloeg haar armen om zijn nek. Lauren sprong op en sloeg haar benen om zijn lichaam. Ze drukte zo’n honderdduizend kusjes op zijn mond en op zijn lip. “Ik hou van je, Caleb, zo veel…dit is echt geweldig…ik zou hier wel honderdduizend feestjes voor willen missen.” Ze keek hem aan en drukte haar voorhoofd zachtjes tegen het zijne.

Zachtjes sprong ze weer op de grond en keek naar het fort.  Lauren keek hem toen met haar meest schattige blik aan. “Kunnen we erin gaan liggen?” vroeg ze nieuwsgierig. Ze durfde niet voor te gaan, bang dat ze iets van zijn kunstwerk kapot zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]Baby, love me lights out Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]Baby, love me lights out   [AC]Baby, love me lights out Emptyzo feb 15, 2015 11:53 pm

Let's build a universe right here

Serieus hij hoopte eventjes met hart en ziel dat ze het allemaal leuk ging vinden hoor. Oké, het had uiteindelijk niet super veel moeite gekost enkel en alleen wat sleuren met zijn matras en een goede manier vinden om alles op te hangen maar voor de rest. Stiekem waren het die lichtjes die alles er toch een beetje spectaculair liet uit zien hoor. Het was simpel, maar dat was hij ook. Dat was hun relatie uiteindelijk ook en daarom paste dit het beste bij hun hoor. Maar waarom was hij dan toch zo nerveus? Dat had hij echt nog nooit van zijn leven gehad hoor, bij niemand. Stiekem hielt hij gewoon teveel van Lauren en was dit alles best wel een belangrijk moment voor hun twee.

De verbaasde blik waarmee ze hem aan keek deed hem nog breder grijnzen. Oké, de eerste verassing van de avond leek haar toch al een beetje te bevallen. Go Caleb met zijn ideetjes. Stiekem had hij haar graag nog wat langer gekust hoor. Daar kon hij nooit genoeg van krijgen als hij heel eerlijk moest zijn. ‘Alleen maar het beste voor jou bae.’ Glimlachte de jongen zachtjes. Nou, stiekem had hij haar nog meer willen geven hoor. Maar het eiland beperkte hem gewoon een klein beetje. Maar hij had wel zijn best gedaan met de dingen die hij had, en met een stiekeme fles die hij van Jean en Jamie was gaan lenen. Zeg maar meer stelen, maar lenen klonk beter. ‘Oh, maar ik ben van plan het boven te doen?’ Sprak hij wat verbaasd. Waarop hij uiteindelijk toch in lachen uitbarsten. ‘Nee hoor, misschien een heel klein beetje.’ Grijnsde hij wat plagend. Tuurlijk ging hij dat niet doen want ja, hij was Caleb zij was Lauren en hij deed niets zonder dat ze hem uiteindelijk haar oké gaf. Zeker bij dat dan toch.

Alsof hij het had kunnen laten haar te overladen met kusjes. Hallo, als de ware romanticus die hij was kon hij dat niet. Plus, het was gewoon leuk omdat te doen bij haar. Nadat hij de deur zachtjes had opengeduwd en er zeker van was dat ze niet ging spieken had hij haar naar binnen geleid en wachtte hij nu een tikje zenuwachtig af. Als ze het niet leuk vond, dan ging hij even gewoon een potje huilen in zijn fort hoor.

Stilte. Dat was alles wat er volgde. Lauren leek er verwonderd uit te zien, maar hij kon niet echt opmaken of dat nu een goed iets was of niet. Bijna ging hij beteuterd kijken, bijna tot er een glimlach op haar gezicht sprong. Een hele last leek meteen van zijn schouders te vallen, letterlijk. Een brede glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij haar woorden hoorden en voor hij het wist had hij haar letterlijk in zijn armen en werd hij bedolven onder wel honderd kusjes. Grinnikend liet hij haar begaan om haar uiteindelijk lang in de ogen aan te kijken zodra ze haar hoofd tegen het zijne aan legde. ‘Je verdiend het beste dus ik hoop dat dit goed genoeg is.’ Sprak hij zachtjes waarop hij een lange kus op haar lippen drukte. Arme jongen hoor, met zijn nerveus gedrag.

Die schattige blik. Het liet Caleb helemaal smelten. Weet je wel, helemaal als een stukje kaas. ‘Nee, het is gewoon voor decor.’ Sprak hij droog. ‘Natuurlijk kan je er in gaan liggen silly.’ Normaal zou het niet in storten, en anders hadden ze dat dus ook al meegemaakt. Voorzichtig trok hij haar mee naar het fort om er uiteindelijk voor haar in te gaan. ‘Kijk, ik ben niet veranderd in een of ander spookje dus het is veilig.’

c: |The room <3 | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC]Baby, love me lights out Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]Baby, love me lights out   [AC]Baby, love me lights out Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC]Baby, love me lights out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» All these little lights
» [13] Christmas lights
» Yellow flicker lights. [Allen]
» And all of the lights will lead Into the night with me <OPEN
» (UIT) When you say you love me, know I love you more. [+James]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: