INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Kyrylo Valentyn Wasylyk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
Kyrylo Valentyn Wasylyk Empty
BerichtOnderwerp: Kyrylo Valentyn Wasylyk   Kyrylo Valentyn Wasylyk Emptydo jun 04, 2015 8:36 pm


GENERAL
Wat is de naam die je bij je geboorte kreeg?
Kyrylo Valentyn Wasylyk
Heb je een bijnaam?
VII
Hoe zie je er uit?
Het meest opmerkelijke is mijn witte haar en blauwe ogen. Verder ben ik redelijk bleek, maar dat is normaal. Daar kom ik later wel op terug okay, relax. Ik zie er uit alsof ik 17 of 18 ben, maar dat ben ik eigenlijk niet. Dat komt ook nog later, wow, echt niet alles in een keer proberen te vragen, dat is onbeleefd. Ik ben best groot, wel 1 meter 89, waardoor ik best wel iemand ben die snel in het oog springt in een menigte.

Welke kleren draag je normaal?
Zo neutraal mogelijk. Geen speciale kleuren of gekke kleren voor mij. Een simpel shirt en een donkere broek volstaan al.

Wat draag je als je slaapt?
Come find out c;
Draag je soms juwelen?
Ja, een gouden ring met het schild van mijn familie in gegraveerd.
Wanneer ben je geboren?
19 mei 1859.. Kijk niet zo.
Waar ben je opgegroeid?
In Nyrkiv, Oekraïne, in een kasteel. Ja, echt waar. Mijn vader had het geërfd van zijn vader, en die van zijn vader enzovoort, je kent het wel.
Met welk woord zou je jezelf omschrijven?
Interessant.

PERSONALITY
Wat is de eerste impressie die mensen krijgen als ze je ontmoeten?
Ik denk iets in de aard van 'damn wat is hij irritant', maar als ik mijn best doe dan misschien wel 'damn wat is hij chill'. Het hangt vooral af van mijn eerste indruk van jou om eerlijk te zijn. Oh, en als ik honger heb, is dat waarschijnlijk 'damn wat een lekkere snack'. *grijnst*

FAMILY
Hoe zijn de banden in je familie?
Waren. Hoe waren de banden. Goed. Mijn ouders waren liefhebbend, mijn broers waren.. Zoals broers horen te zijn.
Waren?
Ja. Ze zijn dood, snap je?
Oh.
Ja..
Wat voor persoon was je vader?
Een strenge landheer, maar geen barbaar. Geen uitbuiter, zoals de meeste in onze streek. Hij had het beste voor met zijn volk en met ons.
En je moeder?
Een bron van warmte en liefde, zo kan ik haar me herinneren.
Wat zijn de namen van je gezinsleden?
Mijn vader heette Dmytro, mijn moeder Kateryna. Mijn broers heetten Mykhail en Roman. We waren dus met z’n vijven.
Geen huisdieren?
Nee, tenzij je de ratten in de kelders mee rekent.
Heb je nog wel eens andere familieleden ontmoet?
Yep, maar daar kan ik geen details over geven.

MISC
Wat is de ergste wonde die je ooit hebt opgelopen? En hoe gebeurde dat?
Ik ben een keer van de zolder naar beneden gevallen, in een hooistapel. Jammer genoeg had iemand daar zijn riek laten liggen, en de tanden doorboorden mijn bovenbeen. Het bot was ook gebroken, dus het herstel heeft best wel lang geduurd.
Heb je slechte gewoontes, en wil je die afleren of niet?
Ik heb er wel een ja, en hoewel ik er soms van af wil, kan dat gewoon niet. Ik kan er nu niet dieper op in gaan helaas.. Daar word ik nogal dorstig van.
Ben je een introvert?
Nee, maar ik hou wel eender welke details over mezelf voor mezelf, sinds het niemand anders’ zaken zijn.
Wat zou je wensen als je wist dat het uit zou komen?
Euhm.. Wereldvrede?
Wat doe je als je je verveelt?
Slapen, meestal.
Hoeveel talen spreek je?
Euhm.. Best veel. Hongaars natuurlijk, Russisch, Duits, Engels, Spaans, Italiaans.. Ik heb veel landen gezien.

MUTATION
Dus, ik heb gehoord dat je een speciale jongen bent. Kun je daar meer uitleg over geven?
Als het echt moet wel denk ik..

Dus, ik weet niet of je ooit van een Strigoi hebt gehoord? Het komt er op neer dat ik er een ben. In elke cultuur komen we wel een keer voor. Je kent me misschien meer onder mijn bekendere naam, vampier. Ik ben de 7de man in de bloedlijn van mijn familie. Elke 7de man is wat ik ben. Dat is dus dat ene familielid waar ik eerder over sprak. 7 generaties terug leefde een andere Strigoi in mijn familie. Die heb ik vermoord, by the way. Dat is.. Hoe het hoort te gaan. Ik kreeg de drang om hem te vermoorden en ik wist dat die zou blijven duren, als ik er niet aan toe gaf. Dus ik heb hem opgespoord, hij wist dat zijn tijd was gekomen, gaf me nog een beetje goeie raad en toen heb ik ‘m omgelegd. Als ik later trouw en een kind krijg, en dat kind trouwt en krijgt een kleinzoon, en zo verder.. De 7de keer wordt een jongentje geboren dat in de wieg is gelegd om mij te komen vermoorden. *lacht zachtjes*

Wat zijn de voordelen die je hebt op andere mensen?
Ik heb verbeterde zintuigen en reflexen, kan mezelf onzichtbaar maken en ik kan veranderen in een raaf. Het belangrijkste is dat ik energie haal uit andere mensen. Ik drink hun bloed om in leven te blijven. Zelf heb ik geen bloed meer, en ook geen werkende organen. Daarom kan ik niet gewoon eten zoals normale mensen dat doen. Ik kan dus in principe ook niet bloeden, tenzij ik net gedronken heb. Als ik dat niet doe, dan voel ik me moe en als het blijft duren, dan raak ik in een soort comateuze slaap terecht. Daaruit kan ik worden gewekt, maar dat is niet echt iets dat een normaal mens zomaar zou doen. Ik blijf best ook uit direct zonlicht, al is er geen probleem als ik er in loop. Ik verbrand dus niet, maar ik raak wel sneller uitgeput. Ik ben dus het sterkst ’s nachts en als ik net heb gegeten.
Hypnose is ook een belangrijk onderdeel van mijn ‘gave’. Het is makkelijker om iemand zodanig te kalmeren en te misleiden dat hij of zij vrijwillig bloed af staat dan om er om te moeten vechten. Met een beetje focus kan ik dus iemand slaperig maken, of hem het besef van gevoel en tijd afnemen, zodat ik rustig mijn gang kan gaan zonder dat die persoon het zelfs maar opmerkt.

HISTORY
Dus je bestaat al.. 176 jaar?
Correct.
Wat heb je al die tijd zoal gedaan?
Na mijn jeugd bedoel je?
Ja, nadat je voorouder hebt gedood.
Wel, een tijd lang bleef ik normaal verderleven bij mijn ouders. Maar toen ik niet verouderde en mijn broers duidelijk wel, ben ik weg gegaan. Het is makkelijker om prooien te vinden, vrouwen die je mee kan lokken om hun bloed te drinken als je er goed uit ziet. Dus ik stopte met ouder worden. Ik verhuisde vaak, ik kon meestal niet op dezelfde plek blijven juist omdat ik niet ouder werd. Ik heb veel affaires gehad, veel vrouwen die ook wisten wat ik was, maar die met alle plezier hun bloed af stonden. Ik ben.. Altijd goed geweest in manipuleren. Ik gaf hen liefde, zij gaven mij hun bloed.

Hoe ben je uiteindelijk hier terecht gekomen?
Ik maakte een grote fout. Ik vermoordde de verkeerde gast op het verkeerde moment, en nu word ik internationaal gezocht. Het was beter om.. Even onder te duiken. En wie weet wat ik hier nog kan bijleren in tussentijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Kyrylo Valentyn Wasylyk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyrylo Valentyn Wasylyk   Kyrylo Valentyn Wasylyk Emptyza jun 06, 2015 9:21 pm

Kyrylo Valentyn Wasylyk Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 3.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
 
Kyrylo Valentyn Wasylyk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Everything and nothing always hauntes me [&Kyrylo]
» The daily diet & Kyrylo
» I'm in love with my sadness [& Kyrylo}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Accepted-
Ga naar: